Samsung Galaxy Trend II v.s Samsung Galaxy Trend

kymysyksiä

Kiinnostais nämä Samsungin Nokia Lumia 520 mallin kilpailijaksi
kyhätyt uudet halvat 4 tuuman hätä.p.a.s.k.a.t.
Onko suurikin ero hinnassa ja tekniikassa.
Kannattaako ostaa Expertistä Trend heti vai pitääkö odottaa Giganttiin
Trend kakkosta?
Mitäs mieltä käykö Trendin kauppa kun hintaa on 149 euroa vai
joutuuko pian alle satasen alekoriin.
Android kiinnostaa ja sehän noissa on, liekö kakkosessa jo Android 4.1.

141

17213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5230,. (500)

      2 on 4.1 dual core

    • puteli2

      Tänään ostin gigantista trend ykkösen, tein aivan paskat kaupat kun jälkeen päin netistä tuli katsottua että muualla 149e kun itse maksoin 199e...

      • peikko

        onko muuten hyvä puhelin?


      • 125e

        Gigantissa maksaa Trend 125e ehkä ostan:D


      • hessu

        se maksaa 99€ expertillä


    • expertiltä ostin

      Muuten toimii mutta suomenkieliset käyttöohjeet puuttui ainakin viime viikolla

      • asd18

        siis ei suomenkielisiä manuaalisia ohjeita? vai eikö puhelinta saa suomenkieliseksi?


      • löo
        asd18 kirjoitti:

        siis ei suomenkielisiä manuaalisia ohjeita? vai eikö puhelinta saa suomenkieliseksi?

        itse ostin eilen gigantista 148e ja kyllä oli suom.kieliset ohjeet ja tietty myös puh.sai laitettua suomenkiel.ja hyvät selkeät ohjeet löytyy myös netistä


      • Anttilasta ostin

        Nyt on suomenkieliset ohjeet, latasin ne muistaakseni Samsungin sivuilta.



    • Samsungin nettisivuilla ei ole tuohon malliin suomenkielisiä ohjeita.

      • ,mk

        kyllä löytyy!!!!


    • pesumies126526771727

      Äiti osti gigantista 148 €
      Toimii mahtavasti

      • Kinnnune

        onko se hyvä et pätkiikö ?


    • alee2

      itse ostin puhelimen 139€

    • TRENDpuhelin

      Ostin eilen, hintaaa 149€ ja toimii todella hienosti. 4.04 on käyttöj. ja kyllä on parempi kuin lumiat!!

      • Jorma7832683476

        Ainakin kamera on kyllä paskempi kuin Lumioissa, tukee vain VGA-videota. Tämä on itselleni se seikka, joka viimeistään ratkaisee asian Nokian eduksi.


      • AccuWe

        Miten säätiedot saa lukitusnäytölle Trendissä? Ilmoittaa että säätietoja ei voi näyttä. Lukitusnäytön sää asetus on päällä eli ei ole siitä kiinni.


      • vaihtamalla paranee
        Jorma7832683476 kirjoitti:

        Ainakin kamera on kyllä paskempi kuin Lumioissa, tukee vain VGA-videota. Tämä on itselleni se seikka, joka viimeistään ratkaisee asian Nokian eduksi.

        Joko olet ostanut lumian. Saisit multa edullisesti, kunhan se tulee huollosta.
        Vaihdoin Samsuun.


      • Lumia520
        Jorma7832683476 kirjoitti:

        Ainakin kamera on kyllä paskempi kuin Lumioissa, tukee vain VGA-videota. Tämä on itselleni se seikka, joka viimeistään ratkaisee asian Nokian eduksi.

        Minuilla on Lumia 529 punainen ja sen voisin myydä kun niitä tuli 2 kpl erehdyksessä. Suojakalvo asennettu. Ostettu 15.7. Lähtee 119€


      • Lumia520
        Lumia520 kirjoitti:

        Minuilla on Lumia 529 punainen ja sen voisin myydä kun niitä tuli 2 kpl erehdyksessä. Suojakalvo asennettu. Ostettu 15.7. Lähtee 119€

        Sori.. tulo malliin numerovirhe. Kyse tietenkin Lumia 520


      • Säätietoja
        AccuWe kirjoitti:

        Miten säätiedot saa lukitusnäytölle Trendissä? Ilmoittaa että säätietoja ei voi näyttä. Lukitusnäytön sää asetus on päällä eli ei ole siitä kiinni.

        Ei minun mielestä kyllä saa mutta alkunäyttöön saa kun menee sovellukset/pienoisohjelmat ja kelaa sivulle niin pitäisi löytyä ja sitten asentaa sen näyttöön.


    • potnapekka1

      käykö kyseiseen puhelimeen normaali sim kortti

      • mkju

        kyllä käy


    • Trend 1 malliin käy tavan sim-kortti.

    • KOKEMUSTA ON

      Ostin Samsung Galaxy Trendin perjantaina ja tiputin tänään 40 cm korkeudelta maahan niin näyttö halkes keskeltä kahtia, joten en suosittele.

      • peruna

        tiputit tahaltee vittu mikä läski ei ne tota varte oo tehty


      • Trendikäs

        voi veljet! Minulta rikkoontui muutossa kahvikeitin, joten en suosittele sitä keitintä!
        Kerran putosi mehupakkaus ja se hajosi, en suosittelke kenellekään sitä mehua!


      • skumppa

        Jos haluut iskunkestävää osta xcover huom ei galxyy vaa se ensimmäine ku noit kosketusnäyttöpuhelimii ei oo tehty tiputettavaks :D


      • minni1

        Ei hyvänen aika! Oot pikkusen tyhmä. Tiputtaa nyt tahalleen puhelinta. Mun kaverilla meni Samsung Calaxy Xcover hajalle ja piti viiä huoltoon vaikka niitten pitäis olla kestäviä. Huollosta ku sai ni tiputteli tahalleen taas maahan ja kolmannesta kerrasta meni hajalle taas. O=


      • hessu
        minni1 kirjoitti:

        Ei hyvänen aika! Oot pikkusen tyhmä. Tiputtaa nyt tahalleen puhelinta. Mun kaverilla meni Samsung Calaxy Xcover hajalle ja piti viiä huoltoon vaikka niitten pitäis olla kestäviä. Huollosta ku sai ni tiputteli tahalleen taas maahan ja kolmannesta kerrasta meni hajalle taas. O=

        minunkin kaverilta meni xcover rikki


      • Iphone

        Siinä ei ole gorillalasi niin ei kestä niin hyvin tiputtelua!


    • elvii

      pystyykö samsung galaxy trendin kameralla zoomaamaan? joillakin samsungeilla ei pysty... olis kiva ottaa kaukana olevistakin kuvia

    • Puhelinpalvelu

      Mul on toi ykkönen ja toimii hyvin. Kamerasta on hyvä laatu tosin zoomi on vain x4 ja videota ei pysty zoomaamaa yhtää mut muuten toimii. Kamerasta on myös salama ja puhelin on minusta aika tehokas

    • jeep2

      125€ markantalosta, tänään tilasin.

    • tilullulu

      onko samsung galaxy trendissä etukameraa ? :o entä toimiiko muuten hyvin ?

    • On etukamera. Toimivuudesta en osaa tarkkaan sanoa kun ei ole kokemiuksia kyseisestä mallista.

    • Ostingigantista

      Ostin toissapäivänä trendi 1 ja toimii mahtavasti. maksoin 149euroa..suosittelen lämpimästi! :)

      • Trend ikäs

        Tiedätkö kuinka tehtävän hallinta löytyy tai saa alkunäytttöön? :D


    • pölipali

      On hyvä luuri, reilun kuukauden ollu käytössä. Osaako joku neuvoo miten tällä saa screenshotin? En oo ite ainakaa onnistunu saamaan tyypillisellä tvalla niiku muissa.

    • Eli kuvankaappaus ei onnistu painamalla pitkään koti ja virtanäppäintä yhtäaikaa?

    • Samsungia harkitseva

      Onkohan virtaliitin mini usb?

    • Micro usb.

    • asd18

      125e gigantista viime perjantaina. Näköjään ovat nostaneet hinnan 139e..

    • KTR66

      Otin Elisa-shopista 126€ ja olen tyytyväinen. Nokia teki virheen kun jätti androidin, mutta Elop tuli Microsoftilta niin Windows on siksi heidän juttunsa, mutta samalla jätettiin moni potentiaalinen ostaja rannalle.

    • voi elämän kevät

      Itellä poksahti tänään upouuden trendin näyttö kun käteeni otin... Mars matkaan ja dna aalle valittamaan!

      • Harmistunut

        Sama vika täällä! Näyttö natisi kummallisesti ja nyt kun laskin puhelimen puupenkille, niin tuli poikittainen viilto näyttöön( kuin olis posahtanu) ja ei enää ota mitään komppia kun hipasee sormella... että valitusta tekemään, kun ollut vajaat pariviikkoa ja heti särkyy, petyin suuresti kun on nuin heikosti valmistettu.. ostin DNA- kaupasta 129e


    • ttjerve

      mulle on tulossa dna-kaupasta trendi. 129 maksoin, jos ei vastaa odotuksia niin pistetään äitille joka tarvii lumia 800sen tilalle uuden puhelimen, koska se levis ja itelle sitten hommaukseen galaxy Y tms "luottopuhelin"

    • :) <3

      Itse olen tällä viikolla menossa ostamaan :) kaverilla on ja kehuu hyväksi, ja mitä itse olen kokeillut hyvä on. Hintakin vain 129 jos vie vanhan kännykän vaihtoon 20e alennusta :)

    • norsunpaska

      Olin itse aikeissa ostaa sen mutta monet on sanonut etukameran & muutenkin kameran olevan aika paska. Itselleni toi kamera ois hyvä olla hyvä siinä puhelimessa, kun ei järkkäriä joka paikkaan viitsi raahata.

    • galaxytrend tai ace2

      Oon aikeis ostaa, mut en osaa päättää ace2:sen ja trendin välil. Osaisiko joku valaista näkemystäni puhelinten eroista? Eniten kiinnostaa miten ovat pyörittäneet pelejä.

      • vertaile

    • Trend, koska siinä on

      - Tehokkaampi suoritin
      - Suurempi näyttö
      - Hieman parempi näytön resoluutio

      Eli se kannattaa mieluummin ostaa.

    • kiitos3

      Kiitos, oletko itse ostanut puhelimen ja jos olet niin paljonko maksoi ja mistä ostit?

      • En ole ostanut vaan noi tiedot on peräisin vertailusta.


    • EX Nokialainen

      Ostin tänään Samsung Galaxy Trendin Jyväskylästä Expertiltä 99:- euroa.

      • niinkö halvalla?

        ai 99e? myydäänkö siellä nii halvalla? expertin nettikaupassa maksaa 139e. minkä värisen ostit?


      • 520 ostettu
        niinkö halvalla? kirjoitti:

        ai 99e? myydäänkö siellä nii halvalla? expertin nettikaupassa maksaa 139e. minkä värisen ostit?

        Jos toi trend kuvaus HD videoita niin olis ok mutta nyt 520 menee sen edelle sillä 520 on HD video kuvaus


    • joojogj

      mä ostin samsung trendin tänää kun hävitin advancen hetki sitten, vaikuttais kivalle puhelimelle, maksoin 72e :) dna kaupassa kun vein vanhan puhelimen vaihtoon.

    • käyttäjä

      onko galaxy trendissä äänensävylle säätöä,ääni kuuluu kuin kaivosta

      • Näin on

        Totta tosiaan ääni on huono kuuluu kun pöntöstä eikä löydy mitään äänensävyn
        säätöä missä tahansa tavallisessa vanhemmassakin kännykässä on parempi
        kuulokeääni samoin Galaxy Trendin kosketusnäyttö on turhan herkkä.


    • trendi1

      mä ostin tänää jeee... maksoin 90e. halvempi ja parempi ku mini pari vuotta sitte. kyllä nyt kelepoo. ^^

      • moi

        mistä ostit


    • Martin 66

      Ite olen maksanut 119e siitä (samsung trend), eli ei ollut ihan paras mahdollinen kauppa.

      Sen lisäksi ei ole kyllä kovin häävi puhelin, sillä se on yli herkkä, epäselkeä ihan suorastaan kiinalaisella logiikalla toimiva.

      Vanhassa nokiassa oli huomattavasti parempi kirjoittaa, asetukset löyty kaikki johdonmukaisesti jne.

      Vaikka oppisikin käyttämään tätä puhelinta niin siinä on surkea käytettävyys eli käyttämisen oppimseen joutuu käyttämään turhan paljon aikaa. Sen lisäksi jos/kun oppii käyttämään jonkun toiminnon se ei siltikään ole kovin vakuuttava.

      Sovellukset joutuu näköjään sulkemaan aina "keskinäppäimellä", backnäppäintä joutuu painaa useita kertoja että se toimisi, kamera on hidas jnejne.

      Ihan mukavasti on tekniikka kehittynyt, mutta kokonaisuutena puhelimet on kuitenkin ihan sillisalaattia ja suht sumealla logiikalla koottuja kapineita. Mahdollisuudet olis paljon parempaan, vanha nokia oli pilipalimpi mutta sillä sai aikaiseksi enemmän lyhyemmässä ajassa.

      Esimerkkinä samsun huonoudesta on esim. kirjoittaminen, eli duplikaatteja tulee aika paljon ja kaiken maailman nettiversiot selaimissa ovat epäkelpoja.

      Et silleen.

    • lumia 520

      520 on tasasen varmaa laatua,helppo käyttöinen,toiminta varma,nopea..kaikki toiminnot toimii tasasen varmasti ilman yllättäviä ongelmia..tiedät etukäteen miten se ja se toimii ja aina yhtä hyvin,tämä on seikka joka löytyy yleensä vain lippulaiva malleista

    • Ennen puhelimen ostoa kannattaa käydä testaamassa sitä kaupassa. Näin saa selville että sopiiko puhelin ostajalle vai ei.

      • viksu valinta

        Myös kannattaa lukea tekniikan lehtien testit ja muistaa, ettei testivoittaja ole paras vaan se joka ostajan mielestä on vieläkin parempi. Eikö vain vapunen?


    • Kyllä juurikin näin. Testivoittaja ei välttämättä aina ole ostana mieleen. Esim Iphone on voittanut monia testejä joissa on ollut mukana Android malleja. En silti ostanut sitä koska pidin enemmän Androidista.

    • easy money

      kaverilla trend .sain matikan kokeesta 10- sain itekki

      • ihme3

        Miten se liittyy tähän?


    • matikaton lokki

      Ihan hyvä numero tuo kymmppi miikka matikasta.
      Tuo vapunen on matematiikassa ihan pölvästi, se ei osaa
      edes laskea viestikentän alla olevaa yksinkertaista
      päässälaskua.
      Vapunen ei pystyisi vastaamaan yhteenkään viestiin
      ilman joka aamuista kirjautumista Suomi24 sivustolle.

    • epätiedokas

      Tietääkö joku saako ykköseen temple run peliä ? ajattelin ostaa kyseisen kännykän

    • mallu ja sen tyttö

      käytiin tänään tytön kanssa kattomassa sille uutta puhelinta,vanhan 2v nokia 500 tilalle.Valikoimaa löyty enemmän ku tarpeeks ,ja hintaluokka haarukassa 100-700 erkkii ,mut kummiski tytön silmään ja tekniikkaan iski samsungin trendi ,liikkeestä riippuen satasesta sataanviiteenkymppiin.Musta se täytti älypuhelin kaikki kriteerit ,jos ei haluu siihen kaikkia hilavitkutkutia ,niinku huippuunsa vedettyä kameraa mikä maksaa puolet koko kameran hinnasta.

    • Trend

      Itsekin olisin ostamassa. Paras kaverini juuri sai sen, ja yhdellä ystävättärelläni myös. Kertokaapas hyviä ja huonoja puolia.

    • perusjuntti

      Itse hain kyseisen luurin soneralta 120e. hyvin toimii, mutta suuremmat pelit hieman tokkivät...

    • Tökkiminen on normaalia kun kyse on noin 100-150 euron Android luurista.

      • moi

        saako samsung galaxy trendiin tätä peliä? temple run 2


    • Saa.

      • yxxx

        Harkitsen tämän Samsung Trendin ostoa, mutta haluaisin käyttää edellistä puhelinta rinnakkaisena tai varapuhelimena, eli pitäis olla samanlainen SIM-kortti. Vanha puhelin on Nokia C3-00, jossa on micro-sim 3G mutta onkos tässä Samsungissa kuitenkin erilainen kortti, joku mini-sim taitaa olla? Mulla on Saunalahti Megareilu liittymä vielä vuoden voimassa, ei kovin nopea. Edellisessä puhelimessa nettiyhteys takkuaa, kannattaisiko vaihtaa tähän Samsungiin?


      • yxxx kirjoitti:

        Harkitsen tämän Samsung Trendin ostoa, mutta haluaisin käyttää edellistä puhelinta rinnakkaisena tai varapuhelimena, eli pitäis olla samanlainen SIM-kortti. Vanha puhelin on Nokia C3-00, jossa on micro-sim 3G mutta onkos tässä Samsungissa kuitenkin erilainen kortti, joku mini-sim taitaa olla? Mulla on Saunalahti Megareilu liittymä vielä vuoden voimassa, ei kovin nopea. Edellisessä puhelimessa nettiyhteys takkuaa, kannattaisiko vaihtaa tähän Samsungiin?

        Samsungissa on normaali sim-kortti ja tarvittaessa voi ostaa muutamalla eurolla micro-sim->normaali sim adapterin jolloin korttia ei tarvitse käydä vaihtamassa operaattorin liikkeessä.

        Nettiyhteyden nopeus voi parantua vaihtamalla tuohon Trendiin.


      • yxxx
        vapunen kirjoitti:

        Samsungissa on normaali sim-kortti ja tarvittaessa voi ostaa muutamalla eurolla micro-sim->normaali sim adapterin jolloin korttia ei tarvitse käydä vaihtamassa operaattorin liikkeessä.

        Nettiyhteyden nopeus voi parantua vaihtamalla tuohon Trendiin.

        Kiitos. Hyvä tietää että on tuollainen adapteri.


      • moi
        vapunen kirjoitti:

        Samsungissa on normaali sim-kortti ja tarvittaessa voi ostaa muutamalla eurolla micro-sim->normaali sim adapterin jolloin korttia ei tarvitse käydä vaihtamassa operaattorin liikkeessä.

        Nettiyhteyden nopeus voi parantua vaihtamalla tuohon Trendiin.

        kumpi on parempi trend vai s 2


      • moi kirjoitti:

        kumpi on parempi trend vai s 2

        Samsung Galaxy S2. Tosin sitä ei enää pahemmin myydä vaan sen on korvannut S2 plus malli.


      • moi
        vapunen kirjoitti:

        Samsung Galaxy S2. Tosin sitä ei enää pahemmin myydä vaan sen on korvannut S2 plus malli.

        miten ne eroavat? onko nopeudessa eroja tai onkotarkempi? tomiiko trendissä netti huonommin ja muuta selaisia eroja pitäis tietää


      • moi kirjoitti:

        miten ne eroavat? onko nopeudessa eroja tai onkotarkempi? tomiiko trendissä netti huonommin ja muuta selaisia eroja pitäis tietää

        Trendissä on huonompi näyttö ja suoritin ei ole niin tehokas. Eli pelit voi tökkiä jonkin verran.Myöskin netinselailu voi tökkiä.


    • moi

      kiitos tiedosta. aion ehkä ostaa tän puhelimen. Nyt ei oo mikään hienoin puhelin käytössä ja temple run 2 on kiva.

    • pdpadsdasd

      saa 520 temple run 1 jo nyt ja kakkonen tulee ennen joulua

    • joponen

      lagaako temple run täs kännys ?

    • kajaaninrevityinlaku

      ykköst pygee pelaa 2 ei..

    • Kiskebab

      Ostin 109€ DNA kaupasta ja on kyllä paskin puhelin mitä oon ikinä käyttäny.

    • tietämätön..

      Olisin ostamassa Trendiä, mutta en ole vielä varma esim. Lagiiko?

    • Neuvoja kiitos

      Voisitteko neuvoa minkälaisen kosketus näytön hankkisin (hinta max 120e) pitäs olla ainaki 4GB:een sisäinen muisti :):)

      • anroid

        suosittelen itse samsung trendiä :)


      • kiitos1

        kiitos kovasti


    • lörslärä

      köyhien ja idioottien kusetuspuhelimia nämä trendit yms halpismallit.. suorilta parasta vaan pöytään ni ei tarvi itkeä

    • trendi

      onko tosiaan niin, että Trendi tarvitsee mobiilidatan, että vastaanotetut multimediaviestit näkyy? Ei saada niitä millään näkymään...

    • Multimediaviestien vastaanotto vaatii mobiilidata yhteyden mutta ei katsominen jos sen media on latautunut puhelimen muistiin.

      • trendi

        onko tuo ominaisuus yleensä älypuhelinten vai Samsungin? Ja pitäisikö tuo asia tietää? Itselle ei nimittäin tullut asia mieleenikään kun puhelimet kersoille hankin....


    • Älypuhelinten ominaisuus on siis se että kun multimedia viesti on haettu niin se ei vaadi sen jälkeen nettiyhteyttä ellei aio vastata siihen.

      • Ja myös suurin osa peruspuhelimista.


      • hessu
        vapunen kirjoitti:

        Ja myös suurin osa peruspuhelimista.

        miten hyvä se on 1-10 . saako siihen pelejä


      • Julireii
        hessu kirjoitti:

        miten hyvä se on 1-10 . saako siihen pelejä

        Ehkä 8. Saa tosi paljon eri pelejä! Näyttö hyvän kokonen ihan vaikka Subway Surf-peliin. Mutta miinusta siitä, että sammuu aina välillä ja käynnistyy kyl heti uuestaan. Eikä videoo pysty keskeyttää tai zoomata :/ SUOSITTELEN! =)


    • TelkkuModz

      Tuo on varmasti hyvä puhelin kuha vaan roottaa ja vaihtaa tuon käyttiksen ja jos ei peli meinaa pyörii ilwma lagei ni ylikellottaa cpu

    • Kannattaako?

      Mietin että pitäiskö tuo ostaa. Tällähetkellä näyttäis että sais tuolta DNA-kaupasta 99e kertamaksulla. Te jotka sanotte että teillä halkes näyttö kahtia, tai muuta vastaavaa, niin ei varmaan kannata sitä näyttöä hakata, tai muuten vain tiputella maahan. Etukamerakin näyttää olevan, joten mulle tuo kävis aika hyvin. Enkä edes kauheasti surffaile netissä, niin ei se lagiminenkaan hirveästi haittaa. Ja jos nuo pienet 10v lapsetkin suosittelee trendiä ostettavaksi, niin eihän sen nyt hirveän helposti pitäisi rikki mennä.

    • ostanostanostan : ))

      ostan trendin,ehdottomasti hyvä puhelin!

    • Pohtija!

      Noh itse tykkään pelata Subway Surfers peliä joka kuulemma tökkii iha sairaasti.
      trend maksaa gigantissa 99 euroa
      Kannnataisiko ostaa minun 12.v pojalle Galaxy trend

      • Julireii

        Kyllä kanttis ostaa!


    • turhaantunut trendii

      En suosittele.Oon käyttäny tän trendin jo 3 kertaa huollossa eikä muka vikaa löydä mistään päästään. Tökkii kokoajan. Mulla ei oo mitään ylimääräistä sovellusta koko puhelimessa eli tehdasasetukset on päällä ja silti tökkii. Jos joku soittaa niin ääni kuuluu muttet voi vastata.Sit et pääse internetistä pois ku ei reagoi takaisin nappulaan. Sitten tää itekseen sammuttelee ihteään välillä eikä kyl siltikään toimi. En siis suosittele! Vaikka kuinka samsungi mainostaa et voi olla monta eri ohjelmaa samanaikaisesti päällä niin se kyl pitää paikkansa mut ei se et puhelimella et tee pariin minuuttiin mitään.. Elkää ostako trendiä!

      • hessu

        siinä on ehkä virus. lataa siihen viruksenturvaohjalma kauanko se on ollut sinulla


    • Julireii

      Pystyykö keskeyttää videokuvaa? Entä zoomata videossa?

      • Huono ostos

        On kyllä todella surkea puhelin kolmen kuukauden käytön perusteella. Kaikki tökkii ja on hidasta. En suosittele.


    • Karppamartik

      Onko kellään kokemusta Trendistä navigaattorikäytössä ?

    • älkää valittako

      älkää valittako trendi o hyvä

    • tren1

      Tänää haettii dna kaupast toi Galaxy trend plus ja toimii mahtavasti. Ei pätki ja hyvin pyörii. Hintaaki vaivaset 99e. Suosittelen niille jotka haluaa hyvän puhelimen halvalla! :)

      • tren1

        Ainii ja lisäystä viel että käyttis on 4.2 jellybean elikkäs ihan jees:)


    • Siitä on siis tullu plus mallikin?

      • on joo

      • valikoija
        on joo kirjoitti:

        On tullu joo, ihme kun et sitä tienny.

        http://www.phonearena.com/reviews/Samsung-Galaxy-Trend-Plus-Review_id3514

        Oo pähkäilly tässä kahden vaiheilla, ostaakko Samsung
        Galaxy Trend Liten.
        Mitäs mieltä porukat on Trend Litestä, vai pitäiskö ostaa
        Trend II, Trend tai Trend Plus?
        Entä onko tulossa uusia Trend malleja joulun jälkeen.
        Myös Trend 3 kiinnostaisi ja mikä ettei Trend Plus Plus jos
        ovat tulossa pika puoliin.


      • bgtg 96
        valikoija kirjoitti:

        Oo pähkäilly tässä kahden vaiheilla, ostaakko Samsung
        Galaxy Trend Liten.
        Mitäs mieltä porukat on Trend Litestä, vai pitäiskö ostaa
        Trend II, Trend tai Trend Plus?
        Entä onko tulossa uusia Trend malleja joulun jälkeen.
        Myös Trend 3 kiinnostaisi ja mikä ettei Trend Plus Plus jos
        ovat tulossa pika puoliin.

        onko Trend Litessä Android 4.1.2 vai 4.2 käyttis ja
        jaksaako rulaa jos kakkonen.


      • 4.1

    • homo4

      maksaa nykyään 79e

    • Kakkapää

      Homo4 mis?

    • Muikku6

      Miten saan Samsung Trend:iin palautettua sim korttini yhteystiedot? Vanhassa puhelimessa näkyy mut uuteen kun vaihtaa niin ei mitään :( Auttakaa tyhmää!

      • Tren+ ,

        yhteystiedot käytettävä muisti SIM


      • Muikku6
        Tren+ , kirjoitti:

        yhteystiedot käytettävä muisti SIM

        mistä mä löydän ton käytettävä muisti ja sim? Mulla ei näy yhteystiedoissa yläpalkissa kun puhelin,ryhmät,suosikit ja yhteystiedot(missä oon)


      • Muikku6 kirjoitti:

        mistä mä löydän ton käytettävä muisti ja sim? Mulla ei näy yhteystiedoissa yläpalkissa kun puhelin,ryhmät,suosikit ja yhteystiedot(missä oon)

        Yhteystiedot sovelluksen asetuksista. Sinne pääsee kun painaa valinta painiketta siinä.


    • Eli sim-kortilla ei ole tällähetkellä yhteystietoja vai puhelin ei näytä niitä?

      • Muikku6

        on sim kortilla yhteystietoja mut puhelin ei näytä niitä. Vanhassa puhelimessa näkyy kyllä.


    • mikael2

      jos ostaa 100 euron puhelimen 600e puhelimen sijasta niin ei ole kyllä mitään oikeutta valittaa täällä nettipalstalla. tottakai puhelimen näyttö hajoaa jos sen tiputtaa, se on lasia. jos pelit tökkivät yms, olisit sijoittanut enemmän. onhan parempi pihvikin kalliimpi kun läskisempi halvempi pihvi.

      kannattaa muistaa että jos samsung tarjoaa parempaa (itsellä käytössä note 3) niin se on silloin parempaa.

    • trend plussa

      ostin trend plussan!:P on tehokkaampi kuin trend :D ja eikä maksa kuin 125 euroa! :O kannattaa ehdottamasti ostaa

      • Samsung on halparomu

        mikael2 20.1.2014 13:02

        "jos ostaa 100 euron puhelimen 600e puhelimen sijasta niin ei ole kyllä mitään oikeutta valittaa täällä nettipalstalla. tottakai puhelimen näyttö hajoaa jos sen tiputtaa, se on lasia. jos pelit tökkivät yms, olisit sijoittanut enemmän. onhan parempi pihvikin kalliimpi kun läskisempi halvempi pihvi."

        No niinpä, olen aivan samaa mieltä, Samsung ei osaa valmistaa
        toimivia ja kestäviä alle 600 euron luureja.
        Siksi en Samsung puhelinta ole koskaan ostanut enkä osta.


    • grre

      Ostin tänään vaimolle:) Trens plussan; ihan hyvältä tuntuu käytellä.
      125 egee.
      Iltapäivä meni asennuksiin ja vanhasta tietojen kopiointiin yms.

      • trend plus on hyvä

        Ostin itsekkin trend plussan n. 3kk sitten ja toimii ihan mahtavasti, mutta kannattaa ostaa myös suojakuoret, muuten se menee helposti paskaksi :)


    • Ei hyvä 0/5

      Kokemuksia Samsung Galaxy Trend I puhelimesta:
      Ostin trendin noin puoli vuotta sitten. Alussa ongelma: Kosketus ei toimi. Näyttö vaihtoon ekojen 2 vkon aikana. No sen jälkeen toimi iha ok, mutta muistia kerrakseen liian vähän. Koko ajan muistia saa olla tyhjentämässä. Nykyään jokaisen sovelluksen aukeamiseen menee vähintään 15 sekuntia... Lagi on sietämätön ja kännykkä kaatuu nettiselaimesta.. En suosittele.:/

    • nyt suututtaa

      Mä latasin juuri fifa14 kunnes se oli ladannut sitä 99% ja sitten ilmoittaa että virhe. Muistin se vei mutta sovellusta ei tullut.

    • justse5

      Itteä ei oo kiinnostanu trend eikä trend 2 koska ac4 on parempi ja aikalailla samaan hintaan.

      • tuomasl

        Qce 4 on tehoton paska verrattuna trend 2 et sry


    • paviaaninperse

      Mulla synttäri lahjaks tulodda trend 2 prismasta 95€:3

    • tuomasl

      Lol ihan vaan trend 2 on android 4.4 kitkat ja trend 1 on lagiva paska jossa ei oo tehoo ja trend 1 android käytis on 4.0 et lol

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe