Madcow 160 ( 250cc )

Raivolehmä 160 :DDD

Madcow...

Nii tota olisko toi kyseinen pyörä hyvä? Ajaisin sillä teillä ( Ei korttia eikä kilpiä ) , ja sitte maastossa ja hiekalla myös eli monikäyttöö sopeutuva? EN HARRASTA CROSSII ENKÄ ENDUROA , vai onko liikaa voimaa moottorissa mun ikäselle ( ikä 12 )!? Saa vastata kiitos

10

2403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mr.papi

      Tuo pyörä on yksi niistä kiinanromuista, jotka on valmistettu käyttökelvottomista osista ja täysin ammattitaidottomalla työvoimalla. Se ei siis tule kestämään ajoa juuri laisinkaan, sen näkee jo hinnasta.

      Tieliikenneajoon tuota on edes turha kuvitella. Sillä kun nääs ei ole minkäänlaisia ajo-ominaisuuksia. Eikä se myöskään sovellu maastoon, joten eipä sillä voi tällöin ajaa missään.

      Vai että liikaa voimaa... Sitä kun tuosta ei löydy ensinkään. Tai no, ehkä juuri sen verran, että se jaksaa rikkoa itsensä. Ja vai että 12v ilman kilpiä ja korttia tieliikenteeseen... Kaikenlaisia trolleja sitä löytyykin.

    • fffffs

      Ensinnäki miksi näitä kommentteja tulee antamaan esim. "mr.papi", jolla ei varmaan ole kokemusta kyseisestä pyörästä?
      Vaikka olisikin nii miksi pitää antaa niin huono mili kuv aettä pyörä olisi täysi p a s k a?!
      Onko kaikilla sitten rahaa mennä ostamaan sieltä kaupasta KTM 125cc joka maksaa 12000€ ?

      Totta on että tielle tuolla ei ole menoa, mutta tehoja riittää sen verran että todennäkösest lähtee12. lapasesta, kun minullakin 15v lähtee aika äkäsee... Minulla ei ole mennyt tuossa mikään muu ku takaiskari rikki ja sen takia kun itse vedin vahingossa todellaisosta töyssystä...

      Hyvä hinta laatu suhde, varsinkin hiekalle!!

      Suosittelisin enemmän tuota 125cc jos olet nyt hankiimassa!
      Kummastakin löytyy minulla jo suht. koht. hyvä kokemus!

      • "Mr papi" vois herätä

        "Mr papi" et taida hirveesti tietää tosta vehkeestä koska itelläni ollu jo yli vuoden ja hyvi on maastossa menny ja tieliikenteessäkin ja takarenkaalta irtoo sen 24 heppaa suunnilleen ja huiput kokeiltu nii 114 ja ajo ominaisuudetkin hyvät jokapaikkaan.kiva vehe ajella ja nii pois päin ja kiinalaisista yks parhaimpia.


      • mad cow = samurai
        "Mr papi" vois herätä kirjoitti:

        "Mr papi" et taida hirveesti tietää tosta vehkeestä koska itelläni ollu jo yli vuoden ja hyvi on maastossa menny ja tieliikenteessäkin ja takarenkaalta irtoo sen 24 heppaa suunnilleen ja huiput kokeiltu nii 114 ja ajo ominaisuudetkin hyvät jokapaikkaan.kiva vehe ajella ja nii pois päin ja kiinalaisista yks parhaimpia.

        Oliskos sulla penkityspapereita näyttää? Meikäläistä ei näet kiinnosta mitä jälleenmyyjä/valmsitaja ilmoittaa, koska järjellä ajateltuna tollasesta ajoviimajäähdytetystä kiinanromusta ei voi lähteä noin paljoa tehoa.

        Esimerkkinä samurai 125, jossa taisi olla 8 heppaa, en usko että täysin samurain kopiopyörässä, jossa on tuplasti enemmän kuutioita olisi enempää kuin tuplasti tehoa (15hv voi olla aika lähellä totuutta). Huippunopeuskaan ei oikein vakuuta, koska nämähän on kuitenkin enskavälitettyjä ja edes enskakotari, jossa yli tuplasti tehoa ei kulje 100km/h enempää.

        Jos joku nyt ottaa itseensä tuosta samurain mainitsemisesta, niin voin kertoa, että kaikki kiinalaises minikrossit ovat samuraita eri katteilla ja jälleenmyyjän omakeksimällä nimellä.


    • madcow 250cc

      Itellä on ollu toi madcow 250cc, ja ikää kohta 18. Tehoa löytyy sen verran että kakkosella täyskaasulla yrittää nostaa keulaa pystyyn ihan toden teolla. Sanoisin että rikki menevät osat on: sytytys-puola, tulppa muuttuu nokiseksi (kaasarin säädöistä huolimatta), akku on ihan paska (se 4Ah), ja kuumeneminen on valitettavan isoa.

      • madcow

        Itellä kanssa tämä madcow 250cc,tehoa löytyy kyllä kokoonsa nähden yllinkyllin. Kakkosella nostaa keulaa todella hyvin kaasusta ja muilla vaihteilla sutii nii perkeleesti :D. Ajo ominaisuudet tässä pyörässä eivät ole kovin huikeat,kun ajaa lujempaa keula alkaa heittelehtiä. Muuten kyllä ihan hyvä ostos hintaansa nähden!


    • madcow

      väitetäänkö täällä että madcow 250cc on paskavehe??? se on paras mitä näitä kiinalaisia saa. siinä on todella edullinen hinta ja itellä ei ole mitään muuta ongelmaa kun että hammasrattaat ja ketjut pitäs vaihtaa koska oon ajanu jo vaikka kuin hirveesti ja ei ole ollu muuta ongelmaa vaikka on viritetty peli. se on kyllä totta että siinä on vakiona 14,5 heppaa mutta tästä pelistä irtoo päälle 25 heppaa joten kannattaa ostaa. ja ainaki ajoasentoo saa parannettua ku ostaa semmosen timeless pitbike tangon nii on kyl paras mahollinen vehe!!!!!!!

    • tehoja

      Ite oon 76kg 175cm pitkä ja kolmosella kaasusta keula pystyyn. Eli ei ihan laiska paska ole.

    • äijjelö

      Kyseinen keulan nouseminen nyt johtuu vain tämän madcow nimellä liikkuvan kiikkulaudan ajoasennosta. Eli vähänkään normaalimittaisella kaverilla ajoasento menee niin taakse että pyörä keulii vaikka sammutettuna. Hyviä puolia kyseisestä laitteesta en juurikaan löytänyt paitsi halvan hinnan. Sopii ihan hyvin sekakäyttöön ja vaikka ensimmäiseksi pyöräksi mutta todelliseen ajoon siitä ei ole.

    • Huippucrossi

      Olen reilu satakiloinen 45 vuotias äijä ja gepsiin 119 Km/h. Mulla ollut "mopo" reilu neljä vuotta ja vaihdettuja osia: Runko (hitsaukset huonoja), Tappo/ startti katkaisija, takaiskari, ketjut ja hammasrattaat, vaijerit( kaasuvaijeri joutuu olemaan liian tiukalla mutkalla), Akku, kaikki sähköjutut uusittu paremmilla kaapeleilla. Nyt pitäs alkaa kaasarin purkuun kun tiivisteet vuotaa. Mopo ei kilpailukäytössä vaan kaikenlaisessä rälläilyssä minun ja poikani käytössä. Runkokin olisi varmaan kestäny kevyemmän kuskin ajolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe