En saa levy asemaa auki kun en löydä avas nappia

koneen ostaja

Ostin juuri tietokoneen packard bell esy note te69kb series ja en löyfä mistäkään avaus nappia mistä saisin levy aseman auki autakaa minua neuvoja kiitos

27

14385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se avausnappi siellä on jos kerran DVD-asemakin. Se voi olla aika huomaamaton. Yleensä se on DVD-aseman kannen päällä.

    • Tyhmö(kö)

      Minulla sama ongelma... Tietääkö kukaan miten sen saisi auki?
      Olen yrittänyt etsiä nappia ja koneelta että saisinko sen auki mutta ei ole ollut tuuria....

    • jman1

      Ei siinä koneessa ole dvd-asemaa.

      • auttaisitko

        minulla on lenovo g50 80 enkä saa dvd/cd luukkua auki onko apuja koitin etsiä jo asetuksista mutta en löydä


    • pcboy123321

      Mene Oma Tietokone ikkunaan.
      Klikkaa CD/DVD-asema kuvaketta.
      Naps, asema aukeaa.

      • pcboy123321

        Kaksoisklikkaa sitä CD/DVD-aseman kuvaketta niin asema aukeaa.


    • Siinä ei ole sisäistä CD/DVD-asemaa.
      Voit hankkia ulkoisen USB-liitäntään liitettävän CD/DVD aseman jos haluat

    • marek

      onko Packard Bell Easy Note TE69KB series Model MS2384 kannettavassa CD/DVD asemaa?

    • Gigantti kertoo

      Optinen asema (tietokone) Ei

    • Tietämätönn

      tietääkö joku miten tuollaisesta Lenovon G70 tietokoneesta saa dvd aseman auki?

      • dvdrom

        katso edelliset vastaukset tai koneesi mukana tullut käyttöohje.


    • ZAZZmies

      Sama vika rahikaisella. Että voi olla tyhmää ostaa kone ilman optista asemaa, mutta kun luulin kaikissa olevan sellaisen.
      Enpä luule enää, mutta v..tuttaa kuin pientä apinaa, jolta on juuri viety banaani. Teki mieli paiskata kone seinään (Lenovon G50...), mutta tässäpä puran pahaa mieltä kyseisellä köyhisläppärillä.

      • teroheikki50

        Sama vika Romppaisella. Ostin Gigantista koneen ja sanoin että pitää olla dvd asema kun paljon katselen leffoja. Kierreltiin ja kaarreltiin..myyjä pöpisi ja pöpisi ja lopulta myi mulle Lenovon ideapak 500-15ISK ..aikaa menny puolvuotta ja aattelin kattoo leffoja...sivulla on samanlainen asema kun muissa koneissa joissa on dvd asema...mutta se vaan ei aukea....voi p....kele. Maksokin viellä 899egee...harmittaa ku isoo apinaa jolla on liian pieni banaana!! .-(((


      • teroheikki50 kirjoitti:

        Sama vika Romppaisella. Ostin Gigantista koneen ja sanoin että pitää olla dvd asema kun paljon katselen leffoja. Kierreltiin ja kaarreltiin..myyjä pöpisi ja pöpisi ja lopulta myi mulle Lenovon ideapak 500-15ISK ..aikaa menny puolvuotta ja aattelin kattoo leffoja...sivulla on samanlainen asema kun muissa koneissa joissa on dvd asema...mutta se vaan ei aukea....voi p....kele. Maksokin viellä 899egee...harmittaa ku isoo apinaa jolla on liian pieni banaana!! .-(((

        Kannettavan ulkoinen DVD-asema maksaa muutaman kympin.

        Kun kerran sinäkin pärjäsit puoli vuotta ilman DVD-asemaa, niin miksi ihmeessä tuollaista kuolevaa tekniikkaa edustavaa rotiskoa pitäisi kaikkien raahata koko ajan mukanaan?


    • salomonr

      Jos asiakas nimenomaan haluaa DVD-asemalla varustetun koneen, on sellainen hänelle myytävä, tai kerrottava ettei sellaista kannettavaa heillä ole myynnissä. Esim. lapsilla on summamäärät lahjaksi saatuja, ostettuja DVD-levyjä ja irtoasemat ovat kaikki perseestä.

      Ex rautakauppias kollimaattori sekoittaa taas tapansa mukaan puurot ja vellit.

      • tarjonta-suurta

        Huutonetti on täynnänsä hyviä ja edullisia DVD-asemalla varustettuja käytettyjä tietokoneita, sekä pöytämalleja että kannettavia.


    • närkästynyt-kuluttaja

      Paska lenovo vittu levykotelo löytyy mutta eisaa auki vittu vasarallakaan

    • Levono

      Miten CD/DVD kliniikan saa auki merkissä Lenovo ideapad 100:sessa olen tupla clikannut mutta ei aukea

      • onkodvd

        Lenovossa optisen aseman keskellä, päädyssä "pitkulainen" nappi. Paina siitä niin optinen asema aukeaa, jos siinä on optinen asema?


      • QWEFRGTHY

    • jdjasjfjsdgjh

      On muotia nykyään, ettei dvd asemaa ole. On hankittava irrallinen tai häärättävä tikkujen kanssa.

      • ahtaus-syynä

        Ei se muotia ole, vaan kannettavista pyritään nykyään tekemään niin kevyitä ja ohuita tai muuten ahtaita ettei dvd-asema enää mukaan mahdukaan, aivan fyysisesti.


    • Tekniikka-Kehittyy

      Tuota noin lenovo jossa ei ole DVD asemaa, vaan semmoinen DVD asemaa muistuttava "vale luukku" niin avaat koneen ja laitat sinne kaupasta hankkimasi DVD aseman ja ruuvaat kiinni ja pelittää kuten pitää, juuri äsken tein ko. operaation eikä maksanut kuin 10 euroa.

      Muuten tässä lenovossa ei ole lainkaan tuuletinta. vaikuttaneeko johonkin? kone on uusi.

      • Hinta-ratkaisee

        Ei yksi tuuletin mitään haittaa, lainaa siskoltasi hiusten kuivaajaa, ajaa ihan saman asian. Kummallista kuinka paljon liikkeet nykyään myy keskeneräisiä koneita, vähän joka toiselta puuttuu osia.


    • lenovoideapad110

      Ite ostin ton Lenovo Ideapad 110 enkä löydä siitä levy aseman aukaisu näppäintä, miten saan sen auki?

      • Niin-minä-tekisin

        Miten ihmeessä sinä onnistuit hukkaamaan sen näppäimen ?
        Niitä ei saisi mennä aukomaan sellaiset jotka eivät tiedä tietokoneista mitään.
        Sinun on parasta palauttaa liikkeeseen takaisin se mitä siitä on vielä jäljellä, pysy tiukkana ja vaadi rahat takaisin. Sano että ei siinä ollut sitä nappulaa alun alkaenkaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe