Kokemuksia Oulun eläinkaupoista?

Hopsuli

Kaipailisin kokemuksia Oulun eläinkaupoista? Millaista palvelua saa eri paikoissa ja missä lemmikkejä myyvissä liikkeissä hoidetaan eläimet asiallisesti jne? Erityisesti haluisin tietää Akvaariosopista, sekä Musti ja Mirri-liikkeistä, sekä Muskettikoirasta. Kiitos!

9

1358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laiska Jaakko

      Ai että nää kyselyt ovat ärsyttäviä! Käy ite paikan päällä toteamassa mistä sinä saat hyvää palvelua!

    • saku

      Musti ja Mirri = kallis paikka...kallista ja huonoa laatua osittain, esim lisä ravinne aptus oli apteekissa 4eur halvempi, sama tavara ja pakkauskoko, hund spa haapalehdossa ok paikka

    • ent.asiakas

      Ja en tykkää Mustin ja Mirrin asiakaspalvelusta,pitävät jotenkin tyhmänä jos kysyy jotain asiaa...kaikki ei ole kaikille itsestäänselvää....mutta onneksi asiakas äänestää jaloillaan...

    • pikkukoiran emäntä

      Laitoin Mustin ja Mirrin boikotitin. Hyllyissä oli isot laput alennuksesta ja kun menin kassalle, alennus ei ollutkaan kuin joillekin kasvattajakerholaisille,

      Myykööt kasvattajakerholaisillensa sitten, minä en maksa ylihintaa.

      En ole ostanut eläimiä eläinkaupoista, vain koiranruokaa, Tykkään itse keskustan parista pienestä uudesta kaupasta. Torilla harmaassa aitassa olevasta eläintenruokakaupasta ja Tassukatista Pakkahuoneenkadulla.

    • Eläinten kaveri

      Mielestäni pieneläimet tulee hankkia aina suoraan kasvattajalta. Suurin osa eläinkaupassa myytävistä lemmikeistä tilataan suoraan tukusta ja osa eläimistä saapuu kauppaan kuolleena (eläimiä on kuljetuksessa liian paljon samassa boksissa, vahvimmat selviävät). Liikkeeseen päästyä eläimiä on sitten usein liikaa samassa häkissä, eläimet tappelevat keskenään ja osa niistä kuolee. Myynnissä olevat eläimet ovat myös harvoin ns. käsikesyjä koska eläinkaupan henkilökunnalla ei ole aikaa käsitellä myytäviä eläimiä (toisin kuin kasvattajilla).

      Itse en suosi ketjujen liikkeitä vaan kannatan aina yksityistä yrittäjää. Tahdon että liikkeeseen on helppo pääsy; parkkipaikat ovat helposti saatavilla eikä ostoksia tarvitse kantaa pitkää matkaa. Arvostan myös hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Kun menen liikkeeseen niin oletan että minua tervehditään eikä piileskellä kassan takana (näin eräässä keskustan liikkeessä on käynyt).

      Suosittelen aloittajaa itse testaamaan eläinkauppoja/eläintarvikeliikkeitä ja päättämään suosikkinsa oman kokemuksen perusteela. Sen minkä minä koen hyväksi palveluksi voit sinä kokea toisin.

    • hopsuli1

      Kiitos asiallisista vastauksista! Olen vasta muuttanut Ouluun, joten ei ole ollut vielä mahdollisuutta käydä tutustumassa kaikkiin paikkoihin. Lähinnä kaipailin tällaista ns. sisäpiirin tietoa paikoista, mitä muualta muuttaneena ei tiedä.
      En ole hankkimassa lemmikkiä eläinkaupasta, sillä olen samaa mieltä nimimerkki "Eläinten kaveri" kanssa tästä asiasta, ja suosittelen muillekin perehtymään eläinkauppa/kasvattaja-kuvioon tarkemmin :)

    • Lilzoo

      Mustissa ja Mirrissä kalliit tuotteet. Itse käyn Lilzoossa Kauppurienkadulla.

      Akvaarioshoppia boikotoin, koska siellä pidettiin aikoinaan 2 isoa papukaijaa ahtaassa epäsiistissä häkissä. Toinen kuoli, en tiedä onko toinen vielä hengissä, sillä Limingantullin uudessa myymälässä en ole käynyt.

      • Keminmaassa

        Keminmaassa on jokin eläinkauppa, joka viikottain tuo lemmikkejä myös Ouluun. Olikohan Taikalintu? En muista. Hän mainostaa myös Forum- ja Oululehdissä. Uskoakseni lemmikit on itsekasvatettuja. Viihtyisä putiikki, kun Pääsiäisen aikaan siellä piipahdin.


      • Anonyymi

        Sama


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe