Pettäjän käräyttäminen

Moral1sti

Onko mielestäsi oikein käräyttää toinen osapuoli nykyiselle puolisolleen, kun itse on saanut oman puolisonsa pettämisen todistetusti selville?

82

3551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234.

      Miehet eivät anna naiselle pettämistä anteeksi koskaan. Jos nainen olisi pelinainen, ehkä voisi käräyttää, mutta luultavasti kyseessä on joku pahasti erehtynyt (se toinen osapuoli). Heidän suhteessa ei joku toimi?
      Jos kyseessä on mies (toinen osapuoli), saattaa kyseessä olla pelimies? Ne ovat yleisempiä miehissä mielestäni. Miksi mies päätyy pettämään vaimoa, olisi kiva tietää mikä tuossa tapauksessa olisi syynä.

      Ettei aiheuta mitään katastrofia. Se varmaan riippuu tapauksesta mitä tekisi. Mies on ottanut ainakin ison riskin pettäessään vaimoa, kiinni voi aina jäädä. Miehille seksi voi olla seksiä, mutta mikä oikeuttaa hyväksikäyttämään toista siihen. Nainen voi rakastua sokeasti, eikä pääse siitä irti. Äkkirakastuminen jotenkin voi vielä säälittää. Miehen aloitteesta usein seksi on kuvioissa.

      Hankalia asioita. Pitäisi tietää enemmän että osaisi vastata jotenkin järkevästi. :) Ja onko mies osapuoli aiemminkin pelannut naisten kanssa seksijuttuja.

    • Suuri Kiertopalkinto

      Mielestäni on oikein. Siellä se toisen osapuolen nykyinen puoliso todennäköisesti kärvistelee epäilystensä kanssa ja puoliso sanoo vainoharhaiseksi hulluksi. Petetty pitää päästää kärsimyksistään.

      • ex puoliso

        Hyvin sanottu!

        Voi kunpa minäkin olisin saanut edes joltakin naiselta viestin..epäilin ja epäilin, olin mieheni mielestä vainoharhainen sekopää..kunnes paljastui että hän pettää minua monien naisten kanssa. Kukaan ei käräyttänyt ukkoa minulle. Olisin ollut kiitollinen, mikäli joku noista sen olisi tehnyt. Olisin säästänyt 2 vuotta elämästäni; sen ajan mikä meni epäillessä miestäni.


      • totuus julki, AINA!!!
        ex puoliso kirjoitti:

        Hyvin sanottu!

        Voi kunpa minäkin olisin saanut edes joltakin naiselta viestin..epäilin ja epäilin, olin mieheni mielestä vainoharhainen sekopää..kunnes paljastui että hän pettää minua monien naisten kanssa. Kukaan ei käräyttänyt ukkoa minulle. Olisin ollut kiitollinen, mikäli joku noista sen olisi tehnyt. Olisin säästänyt 2 vuotta elämästäni; sen ajan mikä meni epäillessä miestäni.

        Minäkin olen "vainoharhainen sekopää akka", S-tanan akka" (mikä koenkin kyllä usein olevani!!!), mielisairas, v-pääakka, huora yms. Minulle huudetaan, että mee hoitoon, oot sairas, kun ihan normaalisti, huutamatta, kyselen erinäisiä asioita miehen elämästä. Olen saanut selvistä valheista kiinni ja kun olen todistanut, että valehteli, hän raivoten kuittaa, että tästä ei sitten puhuta enää! Olen saanut kokea väkivaltaa, hakkaamista, repimistä, uhkailua, nähnyt mielettömän vihan leiskunnan miehen silmissä (ja minä olen se sairas!), yms. Epäillessäni, kysyessäni jotain, jota ei olisi saanut kysellä, ilmaistessani pahan oloni tai jopa itkiessäni!!! Empatiaa en itkiessäni saa, vaan raivoa, että teeskentelen ja manipuloin, vaikkei tiedä edes syytä, miksi itken! Kerran itkin haikeasta ikävästä rakkaiden ihmisten traagisen tilanteen takia, ja mies piti itkua hänen "kyykyttämisenään" ja piti oikeutenaan alkaa hirveästi raivoten huutaa ja vaati raivoten selitystä itkulle, mutta ajattelin, että tässä nähdään, millaisita syistä hän raivoaa minulle, ja siksi en vastannut mitään! Pitää itseään uskovaisena! Mietin, miten VOI uskova käyttäytyä vaimoaan kohtaan noin??!!!?? En voi ymmärtää. Yhden kerran ymmärtäisin, jos itse tajuaisi käyttäytyvänsä väärin, vaan sanoo, että hän ei ole tehnyt mitään väärää minua kohtaan eikä ole anteeksipyydettävää.
        Minunlaisiani rankasti väärinkohdeltuja vaimojako ei auteta tietämään, mistä miehen käytös johtuu. Jos se johtuu pettämisestä, niin suojellaanko pettäjiä vai vaimoja väkivallalta.


      • Huhhuhmitäjuttua

        HERRANJUMALA nainen, eroa!!! Miten joku sietää tuollaista?! Miehesihän on selvästi väkivaltainen hullu.


      • Olettekooiekastisitämiel

        Pitääkö petetty päästää kärsimyksestä kertomalla kaikki todisteiden kera?


      • N43v
        totuus julki, AINA!!! kirjoitti:

        Minäkin olen "vainoharhainen sekopää akka", S-tanan akka" (mikä koenkin kyllä usein olevani!!!), mielisairas, v-pääakka, huora yms. Minulle huudetaan, että mee hoitoon, oot sairas, kun ihan normaalisti, huutamatta, kyselen erinäisiä asioita miehen elämästä. Olen saanut selvistä valheista kiinni ja kun olen todistanut, että valehteli, hän raivoten kuittaa, että tästä ei sitten puhuta enää! Olen saanut kokea väkivaltaa, hakkaamista, repimistä, uhkailua, nähnyt mielettömän vihan leiskunnan miehen silmissä (ja minä olen se sairas!), yms. Epäillessäni, kysyessäni jotain, jota ei olisi saanut kysellä, ilmaistessani pahan oloni tai jopa itkiessäni!!! Empatiaa en itkiessäni saa, vaan raivoa, että teeskentelen ja manipuloin, vaikkei tiedä edes syytä, miksi itken! Kerran itkin haikeasta ikävästä rakkaiden ihmisten traagisen tilanteen takia, ja mies piti itkua hänen "kyykyttämisenään" ja piti oikeutenaan alkaa hirveästi raivoten huutaa ja vaati raivoten selitystä itkulle, mutta ajattelin, että tässä nähdään, millaisita syistä hän raivoaa minulle, ja siksi en vastannut mitään! Pitää itseään uskovaisena! Mietin, miten VOI uskova käyttäytyä vaimoaan kohtaan noin??!!!?? En voi ymmärtää. Yhden kerran ymmärtäisin, jos itse tajuaisi käyttäytyvänsä väärin, vaan sanoo, että hän ei ole tehnyt mitään väärää minua kohtaan eikä ole anteeksipyydettävää.
        Minunlaisiani rankasti väärinkohdeltuja vaimojako ei auteta tietämään, mistä miehen käytös johtuu. Jos se johtuu pettämisestä, niin suojellaanko pettäjiä vai vaimoja väkivallalta.

        Kyllä, jos on Ystävä. Muuten asettuu pettäjän puolelle.


    • Bojoinggi

      Ellit-palstalta kopioitu osuva kommentti:

      Re: Pitäiskö käryttää..
      Miespuoliset petturit pitää käräyttää heti ja pistää ulkoruokintaan, hirttää munistaan ja saattaa julkiseen häpeään ja lähestymiskieltoon, koska he ovat sikoja ja ajattelevat vain alapäällään.

      Naispuolisia salarakkaan pitäjiä täytyy ymmärtää, koska he eivät voi tunteilleen mitään, elävät vain kerran, saavat suhteesta kicksejä myös omaan parisuhteeseensa, kokeilevat rajojaan, näkevät maailmassa sävyjä, hakevat tilaa hengittää, kasvavat vähitellen erilleen.

      Siis KYLLÄ ja ei! Tilanteesta riippuen.

      • Tasa-arvo

        Siis mihin unohtui tasa- arvo tässäkohtaa? Sen puolestahan aina liputetaan!


      • kun muna vie

        Kannatan pettävien miesten saattamista häpeään. Palautetaan muinoin käytössä olleet häpeäpenkit vaikkapa kauppakeskuksiin. Siinä sitten pettäjäukkokullat voisivat istua vaikka viikon verran miettimässä tekosiaan. Voisin heti taluttaa erään elämäntapapettäjän paikalle. Terveisiä Pispalaan!


    • Totuus Julki

      Kyllä sanoisin,että pitää!!!!

    • Eroryhmä

      Ei kun kärsimään vaan pettäjät. Sitäpähän kerjäävät. Ensin erotaan ja sitten vasta seukkaillaan. Sitä olen minä mieltä.

      • Tosi on

        Samaa mieltä. Eikä kenenkään hyväksikäyttöä pidä katsoa vierestä!!!


    • epäilys

      Itsellä sama tilanne. Pitäisikö kertoa?? Tiedän miespuolisen tuttuni pettävän tyttöystäväänsä. Tunnen piston sydämessäni kun tämä tyttö hehkuttaa parisuhdettaan. Kyseessä ei ole kerran hairahdus vaan tämä mies on pettänyt tyttöä jo vuoden.

      • Ei savua ilman tulta

        Asialla on puolensa ja puolensa. Saisihan tyttö sitten tiedon, millainen poikaystävä hänellä oikeasti on. Toisaalta, miksi sekaantua toisten asioihin. Sitäpaitsi, jos toinen kovasti hehkuttaa, onko se aina totta vai teeskentelyä. Kellä onni on se onnen kätkeköön..

        Pariskunnat ja kolmannet osapuolet selvittäkööt asiansa keskenään kun ne esiin tulee. Kun ne kuitenkin tuppaa tulemaan ilman ulkopuolisen käräytystäkin.

        Tässäkin tarinassa taas tulee ilmi se, että kuinka pettäjä pystyy pitämään kotona kumppaninsa täysin tyytyväisenä. Silti pyörittää sivusuhdetta. Vai pystyykö juuri sen salasuhteen "ansiosta".


      • vaimo
        Ei savua ilman tulta kirjoitti:

        Asialla on puolensa ja puolensa. Saisihan tyttö sitten tiedon, millainen poikaystävä hänellä oikeasti on. Toisaalta, miksi sekaantua toisten asioihin. Sitäpaitsi, jos toinen kovasti hehkuttaa, onko se aina totta vai teeskentelyä. Kellä onni on se onnen kätkeköön..

        Pariskunnat ja kolmannet osapuolet selvittäkööt asiansa keskenään kun ne esiin tulee. Kun ne kuitenkin tuppaa tulemaan ilman ulkopuolisen käräytystäkin.

        Tässäkin tarinassa taas tulee ilmi se, että kuinka pettäjä pystyy pitämään kotona kumppaninsa täysin tyytyväisenä. Silti pyörittää sivusuhdetta. Vai pystyykö juuri sen salasuhteen "ansiosta".

        Niin,voihan se olla,että juuri salasuhteen ansiosta avioliitto kukoistaa... Ja vaimo saa kermat päältä:)


      • creamies
        vaimo kirjoitti:

        Niin,voihan se olla,että juuri salasuhteen ansiosta avioliitto kukoistaa... Ja vaimo saa kermat päältä:)

        Voi sinua pikkuvaimo ja kermankuorija ;) Mitäpä jos yrittäisit hoitaa koko homman niin hyvin, ettei miehen tarvitsisi rassata kenenkään muun haarusvälejä. Ajattele, miehesi muna puristuu aina välillä jonkun toisen naisen vaginaan. Ajattele. Ja sieltä sitten sinun vaginaan ehkä ilman pesuja siinä välissä. Tunnen erään pettäjän, joka ei seksin jälkeen turhia suihkuttele ja hajukin on monesti ollut sellainen, että kauas haisee, että jotain siellä alapäässä tapahtuu sellaista, joka pitäisi lääkkeillä hoitaa.


      • hyikaietsentään
        creamies kirjoitti:

        Voi sinua pikkuvaimo ja kermankuorija ;) Mitäpä jos yrittäisit hoitaa koko homman niin hyvin, ettei miehen tarvitsisi rassata kenenkään muun haarusvälejä. Ajattele, miehesi muna puristuu aina välillä jonkun toisen naisen vaginaan. Ajattele. Ja sieltä sitten sinun vaginaan ehkä ilman pesuja siinä välissä. Tunnen erään pettäjän, joka ei seksin jälkeen turhia suihkuttele ja hajukin on monesti ollut sellainen, että kauas haisee, että jotain siellä alapäässä tapahtuu sellaista, joka pitäisi lääkkeillä hoitaa.

        Hyi hemmetti! Et kai sä tuollaiselle törkymöykylle anna? Kuvottavaa. Sitten vielä vaimolle vinoilet. Ajattelepa asia niin, että mies tunnontuskissaan pitää vaimoa kuin kukkaa kämmenellä. Vaimolla siinä on kissapäivät!


    • epäilys

      Parempi ehkä olla sekaantumasta muiden asioihin. Tosin omalla kohdalla haluaisin tietää. Tämä pariskunta on ollu yhdessä reilu kaksi vuotta josta vuoden mies on kulkenut vieraissa. Uskon kyllä siihen että kaikesta jää kiinni, ennemmin tai myöhemmin.

    • -sallittu pelleily

      Kyllä!! Jokainen olkoon vastuussa. Se on ystävän teko, kun kertoo, ehkä pettäjäkin sisimmissään sitä haluaa. Muutosta ei voi tulla, ellei asiat tule päivänvaloon, joskin joskus ne tulee kuitenkin ja aina parempi mitä aiemmin. Toivoisin tosiaan, jos minua petetään, että minulle se kerrottaisiin. Nytkin epäilen ja toivoisin niin hartaasti, että jos joku tietää, niin toisi sen minulle julki. Kerro ihmeessä. Muuten missä ihmeessä on ihmisten omatunto ja moraali??

    • Juhlå

      Kyllä pitää! Mitäs läksit kikkelis kokkelis!

    • rehellisyys eikö?

      Kyllä pitää kertoa, koska jokaisella täytyy olla itsellä oikeus päättää haluaako elää suhteessa petturin kanssa vai ei. Sitten kun pettäminen on tullut julki, on petetyn oma asia antaako pettämisen anteeksi. Itse haluaisin ehdottomasti tietää, jos mieheni pettäisi.

    • Kuuntele itseäsi

      Jokaisella meistä on olemassa sisällämme oikeudentaju. Ota omasi käyttöön rohkeasti, tiedät itse mikä on oikein tuota tuntemattonta petettyä kohtaan, siinä todellisuudessa, jossa sinä elät. Jos tilanne on hänelle täyttä kusetusta, kukaan ei halua olla kusetettu. Rohkeus kertoa ja tuoda totuus ilmi, pettäjän raivoamisesta huolimatta, löytyy, kun etsii oikeudentajunsa. Pettäjien oikeus salata asiat ja tekonsa ei ole vahvempi kuin kusetetun oikeus saada tietää, noin yleensä. Aika ikäväksi, useat ihmiset ymmärtävät tämän, mutta eivät uskalla edetä ja olla tuntemattomaan ihmiseen yhteydessä ikävässä asiassa, ja jättävät siksi kertomatta, vaikka pitäisi. He myös pelkäävät, turhaan, reaktioita. Useimmat petetyt ovat ensireaktionsa jälkeeen kuitenkin kiitollisia, että edes yksi rohkea tuli kertomaan.

      On tilanteita, joissa kertomisen voi oikeudenmukaisuuden toteutumisen vuoksi jättää kertomatta, kuten jos petetty itse on perheensä alistaja tms. Mutta useimmiten tilanne on se, että petetty on parisuhteessaan ja perheessään se vastuullinen ja hyvä ihminen, jota kusetetaan.

    • 10+16

      Minun exäni pettää tällä hetkellä uutta tyttöystäväänsä samalla tavalla kuin minua meidän seurusteluaikoina. Deittailee netissä; pitää profiiliaan piilotettuna, mutta säännöllisesti töissä iltavuorossa ollessaan on online-tilassa.. Meidän yhdessäollessamme hän piti muutamaa prepaid-liittymää, kulki kondomit lompakossa sun muuta.. Sama meno näyttää jatkuvan, uhri vain vaihtui.

      Tämän nykyisen kanssa on ollut yhdessä kuukauden verran ja on omien sanojensa mukaan loppuelämän naisen löytänyt... mitä tehdä, käräytänkö vai en? Jos käräytän, olen tämän uuden silmissä säälittävä ex, joka ei ole päässyt yli erosta...Jos en käräytä, tulee nainen kärsimään samalla tavalla kuin minä itse. Ristiriitainen olo...

      En ole itse tavannut tätä naista, enkä tiedä miten mahdollisen käräyttämisen toteuttaisin. Tiedän kuitenkin satavarmasti, että on uudessa seurustelusuhteessa ja deittailee netissä. Pitäisikö vihjata asiasta yhteisille tuttavillemme vai annanko vaan olla?

      • hetivaan1

        KÄräytä se! Ota talteen kaikki todistusaineisto ja läväytä uuden silmille! ei luulis uudenkaan naisen enää siinä vaiheessa miettivän, että onko ukko uskollinen vai ei.


      • HMMMMMM

        "Tämän nykyisen kanssa on ollut yhdessä kuukauden verran ja on omien sanojensa mukaan loppuelämän naisen löytänyt..." Kuulostaa ihan eräältä ilma-asennus yrittäjältä...joka minullekin samat sanat on sanonut..tämän kesän aikana...


      • 10+16
        HMMMMMM kirjoitti:

        "Tämän nykyisen kanssa on ollut yhdessä kuukauden verran ja on omien sanojensa mukaan loppuelämän naisen löytänyt..." Kuulostaa ihan eräältä ilma-asennus yrittäjältä...joka minullekin samat sanat on sanonut..tämän kesän aikana...

        Eipä ole tämä kaveri yrittäjä... ihan autonasentaja vaan :)


      • voiei!
        10+16 kirjoitti:

        Eipä ole tämä kaveri yrittäjä... ihan autonasentaja vaan :)

        Mistäpäin?


      • Utelias kun olen
        voiei! kirjoitti:

        Mistäpäin?

        Kumpi....yrittäjä vai autonasentaja....?
        (yrittäjä= Pukkilan torppi)


      • 10+16
        Utelias kun olen kirjoitti:

        Kumpi....yrittäjä vai autonasentaja....?
        (yrittäjä= Pukkilan torppi)

        Autonasentaja...tai oikeammin autojen pesijä.


    • toinen nainen

      Toisen naisen asemassa olen usein pohtinut, että pitäisikö miehen vaimolle kertoa. Mies pettänyt 3 vuotta ja sinä aikana ovat menneet jopa naimisiin. Mutta mitenpä menet kertomaan vaimolle? Kyllä siinä jotain todistus aineistoa pitäisi olla mukana, viestit tai jotain. Mutta on se hankala paikka mennä tuntemattomalle kertomaan tuollainen asia. Ovat olleet todella pitkään yhdessä ja mies jäänyt aikaisemminkin kiinni pettämisestä.
      Itse tahtoisin kyllä tietää jos minua petettäisiin. Mutta kaikki eivät halua tietää tai eivät hyväksy sitä tietoa.

      • 10+16

        Samaa mieltä. Minun exäni tapauksessa suhde on vasta kuukauden mittainen, eli kovin tuore sellainen.. mies ja uusi naisensa ovat kovasti rakastuneen oloisia. Luulen, että jos se olen minä joka tälle naiselle exäni uskottomuudesta kerron, ei usko. Todisteet kyllä on, ihan mustaa valkoisella, mutta silti mielessäni luulen, ettei tuo nainen tulisi uskomaan vaan pitäisi minua katkerana ja pahansuopana exänä. Sitä nautintoa en hänelle suo, vaikka kieltämättä katkera olenkin.

        Mies ei tunnusta mitään, sen tiedän. Vaikka olisi mustaa valkoisella, osaa kyllä kääntää asiat päälaelleen ja selitellä aina itselleen voittoisaksi nuo tilanteet.

        Minä olisin halunnut myös tietää exäni pettämisestä.


      • toinen nainen
        10+16 kirjoitti:

        Samaa mieltä. Minun exäni tapauksessa suhde on vasta kuukauden mittainen, eli kovin tuore sellainen.. mies ja uusi naisensa ovat kovasti rakastuneen oloisia. Luulen, että jos se olen minä joka tälle naiselle exäni uskottomuudesta kerron, ei usko. Todisteet kyllä on, ihan mustaa valkoisella, mutta silti mielessäni luulen, ettei tuo nainen tulisi uskomaan vaan pitäisi minua katkerana ja pahansuopana exänä. Sitä nautintoa en hänelle suo, vaikka kieltämättä katkera olenkin.

        Mies ei tunnusta mitään, sen tiedän. Vaikka olisi mustaa valkoisella, osaa kyllä kääntää asiat päälaelleen ja selitellä aina itselleen voittoisaksi nuo tilanteet.

        Minä olisin halunnut myös tietää exäni pettämisestä.

        Tuo kuulostaa niin tutulta! Ei tunnusta, kääntelee ja vääntelee asiaa vaikka miten päin että näyttäisi itse hyvältä ja toinen näyttäisi katkeralta valehtelijalta. Sulkeutuu ihan täysin jos minä otan asiat puheeksi.
        Ja ennen kun joku ehtii laukomaan ilkeyksiä, niin kyllä olisin aikoinaan halunnut hänet itselleni. Mutta en enään. Nyt vietän aikaani hänen kanssaan vain rahallisista ja huvituksellisista syistä. Viime aikoina kuitenkin yhä enemmän pohtinut sitä, että vaimon tulisi tietää minkälaisen miehen kanssa meni naimisiin. Heti naimisiin mentyään mies soitti minulle ja sanoi rakastavansa :D HAH!! :D

        Jos jollain on hyviä vinkkejä miten käräyttää mies niin niitä otetaan vastaan. Mennä ovelle kun mies ei ole kotona? Soittaa vaimolle? Todistusaineiston kanssa ovelle olisi kai varteenotettavin. Tulisikohan tukkajuhlat? :D


      • Ykskakskolmas

        Huh huh, olin toinen nainen vuosia, monesti mietein, että käräytän, mitä en tehnyt, kun heille tuli ero. Toki sain "syyt" niskoilleni, että jäi minusta kiinni. Tapahtui monen näköistä. Meistä tuli hetkeksi jo "pari", mutta tuo vaisto kun ei jättänyt rauhaan. Monesti kysyin onko joku muu, tai onko välit vaimoon lämmenneet, aina tuli vastaus ei oo. Olin sanonut, ett jos kiinni jää, niin ilmoitan aivan varmasti. Ja kuinkas ollakaan, jäi kiinni lämmittelystä vaimoon, eropapereita ei oltu ees laitettu. Mutta mutta, selvisikin että olikin vielä 3 kin suhde. Ollut jo silloin, kun asuivat vielä yhdessä, ja josta kiinni oli jäänyt. Ja kun kolme suhdetta ei riittänyt, oli vielä useita, useita irtopanoja. Mä käräytin molemmille naisille. Mutta kuten aina viestintuoja ammutaan, niin tässäkin tapauksessa... ja kaikki paska vielä päälle... meni niin pitkälle, että jouduin lääkitykselle...


      • tietystinaisiariittää
        Ykskakskolmas kirjoitti:

        Huh huh, olin toinen nainen vuosia, monesti mietein, että käräytän, mitä en tehnyt, kun heille tuli ero. Toki sain "syyt" niskoilleni, että jäi minusta kiinni. Tapahtui monen näköistä. Meistä tuli hetkeksi jo "pari", mutta tuo vaisto kun ei jättänyt rauhaan. Monesti kysyin onko joku muu, tai onko välit vaimoon lämmenneet, aina tuli vastaus ei oo. Olin sanonut, ett jos kiinni jää, niin ilmoitan aivan varmasti. Ja kuinkas ollakaan, jäi kiinni lämmittelystä vaimoon, eropapereita ei oltu ees laitettu. Mutta mutta, selvisikin että olikin vielä 3 kin suhde. Ollut jo silloin, kun asuivat vielä yhdessä, ja josta kiinni oli jäänyt. Ja kun kolme suhdetta ei riittänyt, oli vielä useita, useita irtopanoja. Mä käräytin molemmille naisille. Mutta kuten aina viestintuoja ammutaan, niin tässäkin tapauksessa... ja kaikki paska vielä päälle... meni niin pitkälle, että jouduin lääkitykselle...

        Onneks olkoon, eikö äitisi opettanut sinuakaan aikoinaan, ettei haaroja kaikille kannata avata? Se tuntuu olevan kumma kuvitelma, että, kun päästää ukon pesälleen, niin jotenkin hänet sitten saisi omistaa. Ihan vielä elämää nähneet naisetkin harrastaa tuollaista, ei voi nuorempana ymmärtää, koska itse sain äidiltäni kunnon ohjeet.


    • Olet ostettavissa

      "vietän aikaani hänen kanssaan vain rahallisista ja huvituksellisista syistä."

      Oot ostettu nainen. Mieti itseksesi, haluatko todella olla tällainen ihminen?

      • toinen nainen

        No itseasiassa kyllä, tällä hetkellä tämä on ollut oikein mukava tapa viettää aikaa. Saan lahjoja ja reissuja. Ja kukaanhan ei ole puhunut siitä että mies saisi vaihdossa seksiä, eihän? :)
        Minä olen se joka hyötyy.. enkä ajattele sitä niin että olen maksullinen :)


      • totta joka sana
        toinen nainen kirjoitti:

        No itseasiassa kyllä, tällä hetkellä tämä on ollut oikein mukava tapa viettää aikaa. Saan lahjoja ja reissuja. Ja kukaanhan ei ole puhunut siitä että mies saisi vaihdossa seksiä, eihän? :)
        Minä olen se joka hyötyy.. enkä ajattele sitä niin että olen maksullinen :)

        Hyvä, kun itsekin ymmärrät olevasi maksullinen.


    • Käräytä näin

      Poimittu aiemmasta:
      Rohkein käräyttää niin, että menee esittäytymään itse petetylle. Paikalle meneväkin ottaa mukaan kirjeen ja todisteet, jotka jättää petetylle tapaamisen päätteeksi.
      Toiseksi rohkein käräyttää kirjeellä tai viestillä, omalla nimellään ja yhteystiedoillaan. Lopuksi ”Kaikissa kysymyksissäsi, saat soittaa, vastaan sinulle jos haluat puhua kanssani.”
      Pelkäävä käräyttää anonyymillä kirjeellä tai sähköpostilla. Anonyymin viestin pitää olla erittäin harkittu ja asiapitoinen, ilman tunteiluja. Mitään lapsellisia ”v*u sul on p*a puoliso” viestejä ei uskota todeksi
      Kirjeessä olisi hyvä mainita tarkkoja asia- ja aikatietoja uskottomuudesta: koska alun perin tavattiin, milloin seksisuhde alkoi ja kauanko se kesti. Missä paikassa pääasiassa tapailtiin. Miten mies esittäytyi, valehteliko siviilisäätynsä ja jos kertoi petetystä tärkeitä asioita , ne voi mainita. Jos mies kusetti pahasti, siitä pitää kertoa, millainen tuo kusetus oli. Jos oli yli yön tapaamisia, milloin ja missä ne tapahtuivat.
      Petettyä liian loukkaavaa ei saa kirjoittaa, kuten ei tarvitse kertoa seksin sisällöstä mitään yksityiskohtia.

      Kaikki todisteet otetaan puolison tapaamiseen mukaan tai liitetään käräytyskirjeeseen, yhdellä ja samalla kerralla. Kuten miehen Facebook tai chat viestit, joista ilmenee suhteen laatu, miehen deitti-ilmoitukset ja profiilit jne. Jos mies on lähettänyt paljastavia tekstiviestejä puhelimestaan, niistä voi ottaa valokuvan ja liittää kuvat mukaan kirjeeseen. Petettyä liian loukkaavia todisteita, kuten alastonkuvia tai liian rivoa viestittelyä ei kannata laittaa todisteiden mukaan.

      Liian moni jättää käräyttämättä oman pelkonsa ja pupuilunsa vuoksi. Etsi sisältäsi vähän tohkeutta, kyllä sinulla on, ja pahin mitä voi tapahtua on että puoliso suuttuu. Mutta useimmiten, ensireaktion jälkeen, petetty on vain kiitollinen sille joka uskalsi tulla kertomaan.

      • toinen nainen

        Oikein asiapitoinen vastaus, kiitos.
        Tuo on kyllä tosiaan totta, että todistusaineistoa pitää olla mukana ja omalla nimellä pitäisi toimia. Anonyymiys voi kostautua niin, että petetty ei usko tarinaasi. Mies voi tässä tapauksessa kieltää kaiken ja haukkua toisen naisen hulluksi roikkujaksi ja jos olet tehnyt asian anonyymisti niin petetty ei voi kysyä lisäkysymyksiä. Todistusaineiston tulee varmastikin olla hyvinkin tarkkaa, esim. juuri paikka- ja aikatietoja, kirjeitä tai tekstiviestejä tai meilejä.
        3 vuodessa minä olen ainakin saanut kerättyä hyvän määrän todistuaineistoa ;)


      • stop!
        toinen nainen kirjoitti:

        Oikein asiapitoinen vastaus, kiitos.
        Tuo on kyllä tosiaan totta, että todistusaineistoa pitää olla mukana ja omalla nimellä pitäisi toimia. Anonyymiys voi kostautua niin, että petetty ei usko tarinaasi. Mies voi tässä tapauksessa kieltää kaiken ja haukkua toisen naisen hulluksi roikkujaksi ja jos olet tehnyt asian anonyymisti niin petetty ei voi kysyä lisäkysymyksiä. Todistusaineiston tulee varmastikin olla hyvinkin tarkkaa, esim. juuri paikka- ja aikatietoja, kirjeitä tai tekstiviestejä tai meilejä.
        3 vuodessa minä olen ainakin saanut kerättyä hyvän määrän todistuaineistoa ;)

        Mä en voi kuin ihmetellä, mistä kumpuaa tuo kiivas halu käräyttää pettävä mies? Etenkin kun itse olet sinäkin täysillä mukana jutussa. Mitä pahaa mies on sulle tehnyt? Olet saanut hyvää seksiä ja nauttinut mukavasta seurasta. Olet tiennyt, mihin leikkiin ryhdyt. Parempi mun mielestä pitää mölyt mahassaan.
        Ethän sä voi tietää, miten vaimo suhtautuu käräyttämiseen. Sä et todellisuudessa tiedä heidän parisuhteensa tilasta yhtään mitään. Sä et tiedä, haluaako vaimo tietää asiasta mitään. Kaikki ei halua. Kaikki ei myöskään halua, että ulkopuolinen katsoo oikeudekseen puuttua heidän parisuhteeseensa. Jos sulla on miehen kanssa paha olla ja omatunto vaivaa, niin lopeta suhde ja jätä kertomatta vaimolle. Vai haluatko loukata vielä pahemmin sulle tuntematonta ihmistä kertomisella?


      • toinen nainen
        stop! kirjoitti:

        Mä en voi kuin ihmetellä, mistä kumpuaa tuo kiivas halu käräyttää pettävä mies? Etenkin kun itse olet sinäkin täysillä mukana jutussa. Mitä pahaa mies on sulle tehnyt? Olet saanut hyvää seksiä ja nauttinut mukavasta seurasta. Olet tiennyt, mihin leikkiin ryhdyt. Parempi mun mielestä pitää mölyt mahassaan.
        Ethän sä voi tietää, miten vaimo suhtautuu käräyttämiseen. Sä et todellisuudessa tiedä heidän parisuhteensa tilasta yhtään mitään. Sä et tiedä, haluaako vaimo tietää asiasta mitään. Kaikki ei halua. Kaikki ei myöskään halua, että ulkopuolinen katsoo oikeudekseen puuttua heidän parisuhteeseensa. Jos sulla on miehen kanssa paha olla ja omatunto vaivaa, niin lopeta suhde ja jätä kertomatta vaimolle. Vai haluatko loukata vielä pahemmin sulle tuntematonta ihmistä kertomisella?

        Kyllä se kumpuaa sieltä, että itse haluaisin tietää jos eläisin valheen keskellä. Vaimolla on mielestäni oikeus totuuteen, jonka perusteella hän voi tehdä päätöksiä siitä jatkaakko miehensä kanssa. Jos hän päättää saamiensa tietojen jälkeen jatkaa niin fine by me, mutta hänellä on oikeus tietää totuus.
        Kyse ei ole siitä, että tahtoisin miehen itselleni. Hän on tapapettäjä, joten hän pettäisi minuakin. Miehen valheet ovat alkaneet kuvottaa minua ja siitä nämä pohdinnat. En ole ainoa jonka kanssa hän vaimoaan pettää, joten hän on siis "pettänyt" myös minua kolmannen naisen kanssa. Melkomoinen miekkonen on tämä siis. Ja voi olla, että tälläkin hetkellä hänellä on minun ja vaimonsa lisäksi vielä kolmas nainen.
        Yksi syy jota pohdiskelen on se, että kun käräyttäisin hänet, hän suuttuisi ja pääsisin hänestä itsekin eroon ja voisin jatkaa elämääni. Hän aktiivisesti palaa aina luokseni vaikka mikä olisi. Ehkä käräyttäminen suututtaisi hänet lopullisesti.

        Have a nice day vaikka aihe onkin hankala. :)


      • day by day
        toinen nainen kirjoitti:

        Kyllä se kumpuaa sieltä, että itse haluaisin tietää jos eläisin valheen keskellä. Vaimolla on mielestäni oikeus totuuteen, jonka perusteella hän voi tehdä päätöksiä siitä jatkaakko miehensä kanssa. Jos hän päättää saamiensa tietojen jälkeen jatkaa niin fine by me, mutta hänellä on oikeus tietää totuus.
        Kyse ei ole siitä, että tahtoisin miehen itselleni. Hän on tapapettäjä, joten hän pettäisi minuakin. Miehen valheet ovat alkaneet kuvottaa minua ja siitä nämä pohdinnat. En ole ainoa jonka kanssa hän vaimoaan pettää, joten hän on siis "pettänyt" myös minua kolmannen naisen kanssa. Melkomoinen miekkonen on tämä siis. Ja voi olla, että tälläkin hetkellä hänellä on minun ja vaimonsa lisäksi vielä kolmas nainen.
        Yksi syy jota pohdiskelen on se, että kun käräyttäisin hänet, hän suuttuisi ja pääsisin hänestä itsekin eroon ja voisin jatkaa elämääni. Hän aktiivisesti palaa aina luokseni vaikka mikä olisi. Ehkä käräyttäminen suututtaisi hänet lopullisesti.

        Have a nice day vaikka aihe onkin hankala. :)

        Miekkonen siis häiritsee sinua. Ja naisia ihan viliseee. Miksi palaa luoksesi aktiivisesti, oletko sitä pohtinut? Mitä signaaleja hänelle annat, että tekee sen toistuvasti? Palaako hakemaan siis lohtua, kun muissa suhteissa menee huonosti?

        Ei sitten itselläsi ole rohkeutta sanoa, että lopettaa. Etkö tiennyt, ettei kaikkiin viesteihin/puheluihin tarvitse vastata?

        Melko sekaisin olet??


      • toinen nainen
        day by day kirjoitti:

        Miekkonen siis häiritsee sinua. Ja naisia ihan viliseee. Miksi palaa luoksesi aktiivisesti, oletko sitä pohtinut? Mitä signaaleja hänelle annat, että tekee sen toistuvasti? Palaako hakemaan siis lohtua, kun muissa suhteissa menee huonosti?

        Ei sitten itselläsi ole rohkeutta sanoa, että lopettaa. Etkö tiennyt, ettei kaikkiin viesteihin/puheluihin tarvitse vastata?

        Melko sekaisin olet??

        Jeah! Sekaisin kun seinäkello. :) Mites sä? :D
        Tietty hän palaa koska kokee kanssani jotain, mitä ei vaimon kanssa koe. Itselläni ei ole ollut voimaa sanoa että lopetetaan koska häneltä saamani huomio on mukavaa. Mutta nyt olisi aika jatkaa eteenpäin ja se onnistuu parhaiten niin että hän jättää minut rauhaan.

        Ja mies kyllä tietää missä asun, ei siihen puhelimia tarvita että hän saa yhteyden.


      • day by day
        toinen nainen kirjoitti:

        Jeah! Sekaisin kun seinäkello. :) Mites sä? :D
        Tietty hän palaa koska kokee kanssani jotain, mitä ei vaimon kanssa koe. Itselläni ei ole ollut voimaa sanoa että lopetetaan koska häneltä saamani huomio on mukavaa. Mutta nyt olisi aika jatkaa eteenpäin ja se onnistuu parhaiten niin että hän jättää minut rauhaan.

        Ja mies kyllä tietää missä asun, ei siihen puhelimia tarvita että hän saa yhteyden.

        Okay. Mies siis rimputtelee kelloasi? Onko ovisilmää, jätä avaamatta. Piiloudu sohvan taakse, vedä verhot eteen.

        Niin, huomiostahan me kaikki nautitaan. Se on ihanaa. Mut, että valehtelustakin jäänyt kiinni, siis valehuomiota. Pystyykö valehuomiosta nauttimaan, voiko siitäkin saada jotain?

        Mut hei, jos on aika jatkaa eteenpäin ilman sitä roikkujaa, niin kakase ne sanat ulos vaan miekkosen edessä. Teet päätöksen ja siitä se lähtee. Vai häiritseekö miekkonen oven takana öiseen aikaan?


      • 10+16

        Tässä on hyviä ideoita. Minulla on kyllä todisteita ihan riittävästi olemassa, mutta kun en satu tietämään kuka tämä exäni nykyinen on.. exäni piilottelee tätä naistaan ja eihän se periaatteessa mulle edes kuulu. Haluaisin kuitenki kostaa nimenomaan pettävälle exälleni, mitään pahaa tälle naiselle en tahdo.

        En voi mennä oven taakse; exäni ei avaa minulle ovea.. Yhteisille tutuillemme voisin tietysti asiasta vihjaista, mutta en jaksa uskoa että kukaan heistä käräytyksen puolestani tekisi..

        V******a tuon exäni temppuilu ja jotenkin haluaisin kaiken kokemani kostaa. Tämä nainen ei ole se, kenen kanssa ex petti minua, vaan me olemme eronneet ennen kuin tämä nainen on kuvioihin tullut.. Siis edellisellä viikolla :) Anyway, pettäminen on täyttä totta ja siitä on todisteet, mutta toteutustapa puuttuu... Exäni tietää että minä tiedän hänen touhuistaan ja siksi varoo kaikin keinoin etten vaan tapaisi tätä nykyistään.


      • toinen nainen
        day by day kirjoitti:

        Okay. Mies siis rimputtelee kelloasi? Onko ovisilmää, jätä avaamatta. Piiloudu sohvan taakse, vedä verhot eteen.

        Niin, huomiostahan me kaikki nautitaan. Se on ihanaa. Mut, että valehtelustakin jäänyt kiinni, siis valehuomiota. Pystyykö valehuomiosta nauttimaan, voiko siitäkin saada jotain?

        Mut hei, jos on aika jatkaa eteenpäin ilman sitä roikkujaa, niin kakase ne sanat ulos vaan miekkosen edessä. Teet päätöksen ja siitä se lähtee. Vai häiritseekö miekkonen oven takana öiseen aikaan?

        Olenpa ne sanat hänelle kakaissut jo päin naamaa. Ja kyllä hän tulee ihan ovenkin taakse jos sikseen tulee.. Työpaikalle myös..
        Ja se "valehuomio" tuntuu usein niin aidolta joten kyllä siitäkin voi saada jotain.


    • Oman arvon tunteva

      Minä ainakin olen todella kiitollinen vaikka se satuttikin minua että minulle kerrottiin miehen pettäneen..ensin petti virolaisen maksullisen kanssa (paljaalla ilman kortsua) ja heti perään exänsä kanssa (paljaalla ilman kortsua)..ja luojan kiitos, että minuun ei ole koskenut noiden jälkeen....käräyttäminen tapahtui yhteisen ystävän toimesta.. Nyt tämä petturi mies ei ikinä tule saamaan minua takaisin vaikka kuinka lirkuttelee ja yrittää...Niin epätoivoinen en ole että tuollaista rattopoika-ranea takaisin ottaisin....

      • toinen nainen

        Tuo paljaalla vieraissa käyminen kyllä on minuakin mietityttänyt. Varsinkin tämän minun pettäjä miehen kohdalla, kun käy useissa vieraissa. Eipä voi tietää mitä tauteja tuo tullessaan. Kovasti loukkaantuu kun käsken käyttää kortsua..


      • mitä häh?
        toinen nainen kirjoitti:

        Tuo paljaalla vieraissa käyminen kyllä on minuakin mietityttänyt. Varsinkin tämän minun pettäjä miehen kohdalla, kun käy useissa vieraissa. Eipä voi tietää mitä tauteja tuo tullessaan. Kovasti loukkaantuu kun käsken käyttää kortsua..

        Et kai sä hänen kanssaan ilman kortsua pane, kun tiedät mikä on miehiään?


      • toinen nainen
        mitä häh? kirjoitti:

        Et kai sä hänen kanssaan ilman kortsua pane, kun tiedät mikä on miehiään?

        En tietenkään siis.. Mutta vaimonsa kanssa vetelee paljaalla, sen on kertonut. Ja muista naisista tiedän, mutta en tiedä käyttääkö heidän kanssaan mitään.. se onkin mietityttänyt, vaimon kannalta huono jos muut kakkoset ovat hövelimpiä kun minä..


      • 780987979079781
        toinen nainen kirjoitti:

        En tietenkään siis.. Mutta vaimonsa kanssa vetelee paljaalla, sen on kertonut. Ja muista naisista tiedän, mutta en tiedä käyttääkö heidän kanssaan mitään.. se onkin mietityttänyt, vaimon kannalta huono jos muut kakkoset ovat hövelimpiä kun minä..

        Onko kertonut vaimon suosikkiasennonkin ja monet or..t siinä saa?


      • toinen nainen
        780987979079781 kirjoitti:

        Onko kertonut vaimon suosikkiasennonkin ja monet or..t siinä saa?

        Siis mitähh...?!? Eikö lähetyssaarnaaja olekaan ainoa vaihtoehto?? :O :D


    • Kuule hei

      "Mitä pahaa mies on sulle tehnyt? Ethän sä voi tietää, miten vaimo suhtautuu käräyttämiseen. Sä et todellisuudessa tiedä heidän parisuhteensa tilasta yhtään mitään"

      Kuule hei. Käräyttämien ei koske vain paria itseään! On hyvin mahdollista, jopa todennäköistä, että ei-kiinnijäänyt pettäjä jatkaa pettämistä ja kusettaa yhä uusia kakkosia, yhä julmemmin valhein, ainakin siihen asti kunnes jää kiinni. Samoin hän todennäköisesti toimii kotona yhä julmemmin omaa kumppaniaan kohtaan uskottomuuttaan salaillessaan

      Mun mies aloitti kertapanoista, se jatkui, paheni oli kakkosia, kukaan ei kertonut mulle, en tiennyt. Lopulta mies kusetti viimeeisimpiä kakkosiaan, rehellisiä vakavaa parisuhdetta etsineitä naisia niin, että valehteli helle itsensä poikamieheksi jonka vaimo ja laposi on kuollut.

      Olisi ollut hyvää, että jo ne ekat naiset olis käräyttänyt, ihan kakkosten vuoksi. Olisi ollut mun exmies ainakin poikamies jo aikaa sittten, että ei olisi oppinut noin härskiksi naisten kusettajaksi, kun kukaan ei tiennyt ja homma jatkui ja paheni vaan. Kotona mä sain lopulta todella kylmää kyytiä, kun piti salailla kolmen yhtäaikaisen naisen olemassaoloa.

      • jos kakkonen tietää

        Jos kakkonen tietää vaimon olemassa olosta, niin ei voi väittää tulleensa kusetetuksi.


      • Kusettaa voi silti
        jos kakkonen tietää kirjoitti:

        Jos kakkonen tietää vaimon olemassa olosta, niin ei voi väittää tulleensa kusetetuksi.

        Ei tietenkään ole kusetettu, siis siviilisäädystä. Mutta pettäjä voi kusettaa kakkosta monin muin tavoin, mm. valehtelemalla perheensä ja parisuhteensa tilasta, jakamalla julmasti katteettomia rakkaudentunnustuksia tai muitta lupauksia, esim.valheita avioerosta tai tulevasta yhteiselämästä, valehtelemalla uskollisuudestaan jne jne. Tätäkin kutsun häikäilemättömän julmaksi kakkosen kusettamiseksi.


      • jos kakkonen tietää
        Kusettaa voi silti kirjoitti:

        Ei tietenkään ole kusetettu, siis siviilisäädystä. Mutta pettäjä voi kusettaa kakkosta monin muin tavoin, mm. valehtelemalla perheensä ja parisuhteensa tilasta, jakamalla julmasti katteettomia rakkaudentunnustuksia tai muitta lupauksia, esim.valheita avioerosta tai tulevasta yhteiselämästä, valehtelemalla uskollisuudestaan jne jne. Tätäkin kutsun häikäilemättömän julmaksi kakkosen kusettamiseksi.

        Ja mä kakkosta, joka uskoo yhteenkään pettävän miehen lupaukseen ja rakkaudentunnustukseen, sinisilmäiseksi hölmöksi.


      • Julmin valhe
        Kusettaa voi silti kirjoitti:

        Ei tietenkään ole kusetettu, siis siviilisäädystä. Mutta pettäjä voi kusettaa kakkosta monin muin tavoin, mm. valehtelemalla perheensä ja parisuhteensa tilasta, jakamalla julmasti katteettomia rakkaudentunnustuksia tai muitta lupauksia, esim.valheita avioerosta tai tulevasta yhteiselämästä, valehtelemalla uskollisuudestaan jne jne. Tätäkin kutsun häikäilemättömän julmaksi kakkosen kusettamiseksi.

        Mietin asiaa kun oma uskottomuuskriisi oli päällä. Exmies oli valehdellut rakastavansa näitä kakkosiaan. Oikeasti, kun mietin, kaikista kusetuksista ja kaikista valheista ehkä julmin on se, että valehtelee toiselle ihmiselle rakastavansa, kun ei. Sillä osuu suoraan toisen ihmisen syvimpään sydämeen, syvimpään sieluun, ja rikkoo toisen ihmisen pahimmalla tavalla.


      • miten on?
        Julmin valhe kirjoitti:

        Mietin asiaa kun oma uskottomuuskriisi oli päällä. Exmies oli valehdellut rakastavansa näitä kakkosiaan. Oikeasti, kun mietin, kaikista kusetuksista ja kaikista valheista ehkä julmin on se, että valehtelee toiselle ihmiselle rakastavansa, kun ei. Sillä osuu suoraan toisen ihmisen syvimpään sydämeen, syvimpään sieluun, ja rikkoo toisen ihmisen pahimmalla tavalla.

        Saiko silloin mitä tilasi?


      • Eron sai
        miten on? kirjoitti:

        Saiko silloin mitä tilasi?

        Ainakin avioeron sai, jos se on "sitä saa mitä tilaa". Yksikään kakkonen ei ryhtynyt tahi kelvannut julkiseksi tyttöystäväksi eron jälkeen.


      • Ykskakskolmas
        Julmin valhe kirjoitti:

        Mietin asiaa kun oma uskottomuuskriisi oli päällä. Exmies oli valehdellut rakastavansa näitä kakkosiaan. Oikeasti, kun mietin, kaikista kusetuksista ja kaikista valheista ehkä julmin on se, että valehtelee toiselle ihmiselle rakastavansa, kun ei. Sillä osuu suoraan toisen ihmisen syvimpään sydämeen, syvimpään sieluun, ja rikkoo toisen ihmisen pahimmalla tavalla.

        On julmaa, kun kuulee hänen puhuneen kaikille samaa litaniaa, mä rakastan sua, mä rakastan sua hautaan asti. En voi luvata punaista tupaa ja perunamaata, mut sä oot mun elämäni rakkaus jne kaikkea muuta paskaa. Monasti ihmetellyt, että miten noi pystyy elämään itsensä kanssa? Ilman lman tunnon tuskia.


    • vastaus2

      On oikein käräyttää. Kukaan ei ansaitse tulla petetyksi.

    • Varmuutta3

      Kiitollinen olisin jos M.M.helahoito käräyttäisi!Laittaisi sanan,viestin,mailin tai postia..

    • Kyllä!

      Kuten niin moni on jo sanonutkin, niin pettäjän" käräyttäminen" on ehdottomasti oikein. Tarkemmin sanottuna ei ole kysymys käräyttämisestä vaan siitä, että petetyllä on oikeusa saada itse päättää minkälaisen ihmisen anssa elää ja hän ei voi sitä tehdä jos ei tiedä minkälainen toinen on.

      Siis petetyn oikeus on saada tietää!

    • ilman muuta

      On oikein käräyttää. Olen niin myös tehnyt. Miehen naisystävä kiitti kun sai tietää ja saattoi tehdä omat ratkaisunsa.

      • 10+16

        Tekisin samoin jos vain tietäisin kuka tuo uusi on.. exäni piilottelee häntä minulta, lapsiltaan ja yhteisiltä tuttaviltammekin. Ex tietää, että tiedän seikkailuistaan ja varoo kaikin keinoin ettei kukaan vaan törmää tähän ihanaan naiseen, ettei totuus paljastu.

        En kai voi tehdä muuta kuin toivoa että uusi huomaa itse minkälaisen miehen kanssa seurustelee. Minulla kesti 4 vuotta huomata, toivottavasti tällä uudella ei kestä niin kauaa.


    • Anonyy

      Itse olen huomannut että tyttöystävä laittaa muille jätkille herutus kuvia itsestään ja kehtaa väittää mulle että ei laita mitää semmosia:/ itse kuitenkin odotan että koska jää kiinni nii sitte on peto irti.

      • tulinnäinjätin

        Miksi odotat? Haluatko elää draamasta ja nautit marttyyrina olemisesta? Haluatko näyttää olevasi kova jätkä?

        Järkevä nostaisi kytkintä tuollaisen käytöksen takia jo etukäteen eikä jäisi kiduttamaan itseään väistämättömän edessä.


    • Se_paha_vaimo

      Luonnollisesti on oikein.

    • mietihänvähän

      Kellään ei ole oikeutta puuttua muiden elämään.

    • Äläolerikoskumppani

      Tottakai on oikein.

      Ilman uskollisuutta ei ole parisuhdetta. Nainen elää elämää jota ei haluaisi elää jos tietäisi mitä mies touhuaa.

      Voihan se olla että naisella olisi toinen ottaja jopa uskollinen=parempi. Mutta on itse päättänyt olla uskollinen ja antaa kaikkensa miehelleen. Niin hukkaan heitettyä elämää! Eläisi toisin jos tietäisi.

      Nyt HETI viesti vaikka prepaid liittymästä tai teet sähköpostin jollain tekaistulla nimellä ja laitat viestin.

      Tai ihan tänne nimi ja paikkakunta. Saa muutkin USKOLLISET tietää keneen ei kannata sekaantua.

      Itse sijoittanut kaiken energian, oamisuuden ja ajatukset mieheeni ja hehkutan onneani koska olen niin onnellinen miehestäni....mutta jos olisinkin väärässä ja mieheni ei olisikaan minun 100% valitsisin toisin ja tekisin mieluummin jonkun toisen onnelliseksi sitoutumisellani ja rakkaudellani.
      Silloin hän ei todellakaan ansaitsisi minulta sekuntiakaan jne....Kunpa minä en olisi hukannut jo elämästäni kahtavuotta! ?????? Joten kerro edes etunimi!
      Sillä siihen luotan että olen uskollisuuden arvoinen. Mutta tähän tekstiin törmäsin....

    • Ykköseltäjokatietää

      Kyllä se sinun tehtävä "ilmoittautua miksi muutoin vielä sen kanssa olet muka edes yhteydessä? Minua et hyväksy kaveriksi mutta näymmä ukko kelpaa? Ja tunnustan kävin vaklasmassa sen puhelimen että muut millä yhteyttä pidätte. joten kauanko aijot olla kakkosena joka on niin salainen? Pienenä vinkkinä ei itse kertonut vaan joku muu teistä. Joten kauanko me siis jatketaan tätä salailua? Etkö törppö näe että alistut taas miehelle?

    • hankitekemistä

      Millä oikeudella puutut toisten elämään.

    • hkhklnbv

      Ehdottomasti pitää käräyttää. Tuo pettämistila ei tee hyvää yhdellekään osapuolelle eikä lähipiirille. Pettämisen jälkeen osapuolet voivat käsitellä asian ja tehdä ratkaisunsa.

    • jaksavaivautua

      Tabu! Tabu! Tabutabu!
      Jos 33,33 % suomalaisista pettää teillä on paljon käräyteltävää niille 66,66%: lle.

    • Eiepäilystäkään

      Hyi,oksennan aivan kun ajattelenkin noita huorapukki miehen vätyksiä.Aivan varmasti käräyttäisin ,kun tietäisin.Ja oikein todisteiden kera.

      • Hhjkkb

        Naiset pettää myös


    • Kakkosenjonkatiedän

      Kyllä kannattaa käräyttää ja kertoa se oma tekeminen ja perustella hyvin. Kuinka uskoit varatun valheet ja sinä sinisilmäisenä uskoit. Varmaan petetty ymmärtää sinua paremmin ja se että voisihan se ukko lentää ulos samotein ja saisit sen itsellesi pakotettuna? Kai käsitä ettei tuolla toiminnalla ole mitään rajaa. Itsesi saat näyttämään naurettavalta. Jos se ei kiinni jäänyt muiden käräyttämänä silloin ei se kuulu sinunkaan tehdä. Kuka pettämään ryhtyy on kannettava ihan itse se pettymys ja vitutus minkä sai. Kannattaa keskittyä sinkkuihin.

    • Enhaluapettää

      Suosittelen aina käräyttämään pettäjät. Jos ei pysyty pitämään näppejään kurissa on parempi vaihtaa avioliitossa - > eronnot (pettänyt) nimikkeen alle.
      Osa osaa elää parisuhteessa ja osa ei. Itse en voisi antaa pettämistä anteeksi, se olisi kerrasta poikki, luottamusta ei voi menettää kuin kerran.

      • kohtuuskaikessa

        Pettämistä ei tarvitse hyväksyä, on jokaisen oma asia miten siihen suhtautuu mutta juoru ämmistä/ukoista ei kukaan pidä, toisten yksityisasiat ei ulkopuolisille kuulu, sekin pitäisi olla selvää aikuiselle ihmiselle. Jokainen pariskunta hoitakoot suhteensa itse siihen ei ulkopuolisia kaivata.


    • totuusjulkitulee

      Välittömästi julki toisen pettäminen,Sanokoo kuka mitä hyvänsä.se on jo rikoksen suojelua salata.

    • illur

      mieli tekis käräyttää mies naiselleen, mutta mitäpä asia minulle kuuluu, saavat molemmat pitää illusionsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1158
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1109
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1097
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1084
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1083
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1075
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1066
    9. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    10. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    Aihe