15v Poika Vantaalta etsii tyttöystävää ):

Yksinäinen ):

Terve!

Olen normaali 15v poika vantaalta, joka etsii tyttöystävää. Masennun aina kun näen minun ikäisiä tai jopa nuorempia jonkun tytön kanssa. Kysyn aina itseltäni: mutta milloin on minun vuoro?

Haluan jonkun josta välittää, jonkun jota auttaa ja jonkun jonka kanssa voi olla.
Itsekkin haluaisin, että minustakin välitettäisiin, koska minusta tuntuu usein toisin. ):

Toivottavasti löytäisin täältä, tai mistä tahansa sen oikean.

Vastailen myös lisäkysymyksiin, joten laita vapaasti kysymyksesi ketjuun! (:

Kiitos!

16

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätinen....

      Niin minäkin masennun, vaikka ikää on 50 ja yksi ero takana. Tervetuloa oppimaan elämän tosiasioita, aina ei mene niinkuin haluaa..... Mutta tosiasiassa, mikä kiire sinulla nyt vielä on.....älä hätäile tulee kun on tullakseen.

    • getu1

      joo sama homma :) me olla ku luodut toisillemme oon 13 ja etin sunlaista poikaa joka tuntee samoin ku mä

    • candyxoxo

      Mulla sama :(

    • suutarih

      Ainiin vieläkö on sama etsintä päällä? o: /:
      Laitoin siis eilen viestiä "kaksin yksin" nimimerkillä mutta tuo vähän unohtui kysyä:D

    • kikkiii

      Kik? :) oon 15v tyttö vantaalt

    • Sinkku -94

      Hah :D eiköhän parempi ois vaan odottaa rauhassa, että oikee kohdalla osuu. Ei todellisuudessa oikeesti kovinkaan moni 15-vuotias seurustele ja nekin suhteet loppuu lyhyeen. Tavatkaa kavereita, harrastakaa liikuntaa ja nauttikaa rauhassa elämästä. Kyl se sieltä viellä vastaan kävelee.

    • Yijing

      Olet mielestäni vähän liian nuori miettimään sitä oikeaa, minäkin olen ja olen sentään 24 vuotias :D Mieti vaikka mieluummin useaa "ihan kivaa" tyttöä, ei se niin vakavaa ole, poltat näppisi, jos otat naiset liian vakavasti.

      -I-Ching

    • Anskuig

      JHei onks sulla Whatsappii, Instagrammii, Facebookkii??
      Jos on nii laita sähköpostiin:

      [email protected]

    • yksinäisempi

      moi, olen kohta 13v. tavallinen tyttö vantaalta. ja tahtoisin poika ystävän joka pitäisi minusta huolta. ja antaisi minulle tukea myös huonoina päivinä. ja tahtoisin tietää mikä on sinun oikea nimesi!

      vastaa pian

      • roope3

        Moi mä oon just tomonen tuu puhuun lisää ;)


    • 15v pojalle

      Minkä ikänen pitäis olla oon kuus vuotta nuorwäempi et varmaan ala. Ittelläni sama ongelma.

    • sinkku -00 tyttö

      Olen -00 helsingistä ja mua myös masentaa:/ ja olen valmiina tekemään vähän muutakin kun olla vain ja olla parisuhteessa. Anna numerosi niin soitan!

      • p15vee

        99 hämeenlinnast joomullaki onvähä sama tilanne pääl tuntuu et kukaa ei oikee nappaa:/ jos jotain ny sattuu kinnostaa nii kik: kopiiiii siin on viis iitä xd


      • p15vee

        99 hämeenlinnast joomullaki onvähä sama tilanne pääl tuntuu et kukaa ei oikee nappaa:/ jos jotain ny sattuu kinnostaa nii kik: kopiiiii siin on viis iitä xd


    • 13+10

      Yllättävän paljon nuoria naisia ilmoittautuu tällaiseen pojan perustamaan ketjuun, aika erikoista huomata. Yleensä tällaiset on tyhjää täynnä jos on kyse esim parikymppisestä miehestä. Onko nuoremmat naiset halukkaampia tutustumaan?

    • Lovetyttö

      Mä oon 12, kohta 13v tyttö ja olin itsekin etsimässä poikaystävää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4995
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1255
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe