Goodgame empire

empire1

elikkäs joo jäin toho kyseiseen peliin koukkuun ja nyt si haluisi tietää ketkä muut sitä pelaa? :D voitte antaa pelinimiänne myös kommenteihin (:

50

4237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öde

      öde-guy

    • Ajan hukkaa

      Paljonkohan tuo peli tulee maksamaan kun nousee taso??

      Epäilen 70 tasolla sotimisen maksavan jo 2-4e / hyökkäys.

      Muutenkin peli vähän jurpii kun idea on kuka maksaa eniten parjää parhaiten.

      • Olkaa varuillaan

        Näin on. Itse rakentelin ja ajattelin että isompana sitten hakkaa pienempiä. Pelissä onkin herrasmies sääntöjä ettei pienempiä saa nuijia eli 10 tasoa alempia. Kannattaa pelata ilmaiseksi pienillä tasoilla ja tapella alle 30 tasoisena.
        Näin peli toimii ilmaiseksi. Idea on sama sitten 70 tasoisena jolloin pyörii raha todella oleellisessa osassa. vastus kasvaa tasosi mukana kovemmaksi. Täydellinen hyökkäys 70 tasoista vastaan maksaa noin 8 000 rubiinia eli tarjouksessakin tuo kasa rubiineja maksaa noin 3 euroa.


      • jjääähgdhhxg

        rahalla pelaaminen on amatöörejä varten net pelaa tätä rahalla jotka ei osaa ei oo yhtään höökkiä tullu läpi puolustuksen vuoteen enkä oo maksanu peniäkään ja taso 70 leksu 29 tällä hetkellä naurattaa ku tulee murkulaa koko ajan rubu pelaajilta eikä ees pärjää niiläkään ja takas oon laittanu mut kaluja ja muita saa tehtävistä ja päivitäis palkinoista ne pelaa rahalla jotka ei osaa


      • harry1234

        Hello ! Itse olen tasolla 70 legendaarinen taso 69 enkä ole maksanyt senttiäkään pelaamisesta !! Jos on tason 5 linna ja hyvät eturit sekä hyvät tuotannot 'satumaissa' eli jäällä,aavikolla ja tulella niin taso nousee ihan siedettävän nopeasti.Kärsivällisyyttä niin kyllä toi peli etenee :D Samuraista ja muista kilpailuista saa hyviä palkintoja ja niillä peli kulkee jo jouhevasti :) Lisäksi liity hyvään ja mukavaan liittoon niin saat vinkkejä jne....


      • JoanGraven
        Olkaa varuillaan kirjoitti:

        Näin on. Itse rakentelin ja ajattelin että isompana sitten hakkaa pienempiä. Pelissä onkin herrasmies sääntöjä ettei pienempiä saa nuijia eli 10 tasoa alempia. Kannattaa pelata ilmaiseksi pienillä tasoilla ja tapella alle 30 tasoisena.
        Näin peli toimii ilmaiseksi. Idea on sama sitten 70 tasoisena jolloin pyörii raha todella oleellisessa osassa. vastus kasvaa tasosi mukana kovemmaksi. Täydellinen hyökkäys 70 tasoista vastaan maksaa noin 8 000 rubiinia eli tarjouksessakin tuo kasa rubiineja maksaa noin 3 euroa.

        Hyvin olen ilman rahaa hakannut itteeni 70/388 tasolle ja ei mitään ongelmia


      • Anonyymi

        Miten voi järjestää koordinoidun hyökkäyksen


      • Anonyymi
        harry1234 kirjoitti:

        Hello ! Itse olen tasolla 70 legendaarinen taso 69 enkä ole maksanyt senttiäkään pelaamisesta !! Jos on tason 5 linna ja hyvät eturit sekä hyvät tuotannot 'satumaissa' eli jäällä,aavikolla ja tulella niin taso nousee ihan siedettävän nopeasti.Kärsivällisyyttä niin kyllä toi peli etenee :D Samuraista ja muista kilpailuista saa hyviä palkintoja ja niillä peli kulkee jo jouhevasti :) Lisäksi liity hyvään ja mukavaan liittoon niin saat vinkkejä jne....

        Miten osallistun tapahtumiin kun en osaa


    • empire1

      alotin ton pelin siis kesälomalla ja oon nyt tasolla 44 mutta eihän tota jaksa pelata enää kun koulut alko jo.

    • Hobitti Goodgaempire

      Nimi hobitti
      taso 27

    • empire3

      Tuo on todella hyvä peli, itse aloitin sen syyskuunlopussa ja olen nyt tasolla 26. Pelaajanimeni on: king77XD.
      Nimimerkille "Ajan hukkaa", tuo pelihän ei maksa senttiäkään.

    • best player

      Niin peli ei maksa senttiäkään ellei halua käyttää rahaa mutta totta on myös kuka maksaa pärjää mutta pärjäsin itsekkin ostamatta yhtään mitään! Olin Jerttulius nimellä lvl 62 mutta unohtui tuo peli hetkeksi linnani murskautui :( ja nyt minulla on uusi käyttäjä "puhi" nimellä ja olen nyt vasta 31lvl

    • failedDead2-100

      Olen nyt tasolla 29

    • sanna282

      Sanna282 ja alotin vast :3

      • Made

        Käyttäjä nimi on made ja taso 60


    • Antti01

      Antti01
      Taso: 48

      • Epes_gge

        Nimim. Epes. Taso 70 leksu 21' rahaa ei tarvii. Rubuja tulee pikkuhiljaa ja nillä voipi rakennella linnaa paremaks. Mutta totta....kannattaa olla hyvässä liittoumassa. Silloin höökin iskiessä saa puolustukseen tukea.


    • Herra Apina

      Nimimerkki Herra Apina taso 48.
      Hyökkäys maksaa vain kultakolikoita joita saa ilmaiseksi verojenkantajalta.
      Mutta jos haluaa että hyökkäys menee nopeammin pitää rakentaa tallit ja hevosia on kolmea eri lajia. 1kolikkohevonen ja 2rubiini hevosta.. eli hyökkäys ei maksa rubiineja. Olen itse rubiinipelaaja eli ostan silointällöin rubiineita. Mutta rubiineja kannattaa ostaa vain jos on rubiini bonus.
      PS: tarvisin pari hyvää 8 ruokaetuvartiota.

    • Nimi: Pou ritari

      Taso: 29

    • chronoeye

      Pelaan kyseistä peliä! :) Minut löytää Kansainvälinen 1:seltä nimellä ChronoEye, ja Pohjoismaalainen 1:seltä nimellä hollow.

    • niinpäniin

      oisko kellään antaa hahmon tunnusta mielellään yli 40lvl

    • juissipvp

      Moi mun pelinimi on juissipvp saat tietää saliksen vain yksityisesti

    • juissipvp

      Tai no auttakaa mua älkää tehkö pahaa mulle mun salis on mastermcpvp sopiiko ja nimi juissipvp

    • tk664

      kannattaako tilukset purkaa pois päälinnasta kun on jo kolme etuvartiota?

      • Pelaajalvl70leg366

        Ei todellakaan kannata. Mikäli purat tilukset menetät päälliköt ja linnanherrat ja sitä myötä myös etuvartiot.


      • Pelaaja246

        Tiluksia et pysty edes purkamaan vaikka haluaisit.


    • 192828

      Olen pelannut tutoa peliä ja 39 tasoinen olin kunnianhimoinen ja sodin paljo aloin kuitenkin huomata että siinä ei pärjää ellei osta rubiineja tai ole saamarin aktiivinen

      • Olkaa_varuilllaan_taas

        Tätä juuri tarkoitin. PIkkutasoilla on ilmaista ja ei vie kauheesti aikaa näpertää linnoja ymm pari kertaakin päivässä riittää. Homma alkaa kasvamaan ja paisumaan, että nyt 70 tasosena vaikka minimihommat hoitaa menee 30min aikaa. Joskus kokeilin mitä vaatii aikaa et pärjää ok 70 tasolla niin 6h/päivä aktiivista pelaamista riittää ja rahaa sellaiset 10e/viikko tahtia homma rulaa :D

        Mutta voihan sitä ilmaiseksi pelata ettei hyökkää koskaan ja korjaa palavia linnojaan kun ei ole rubiineja ostaa vartiotorneja, että hyökkäys näkyisi pitempää kuin 3-15min :DD


    • GGE

      Ei nuo hyökkäykset mitään rubiineja tarvi, amatöörien puhetta kuten joku jo mainitsi.
      Itse ostan sillon tällöin jos bonus tarjous, mutta aika vähän. Meillä on liittoumassa useitakin 70 tasoisia jotka eivät ole ostaneet kertaakaan, vaan pelanneet vaan aktiivisesti ja näin noussut minuakin nopeammin suhteessa sille tasolle.

      http://goodgameempire.fi/

      • Epicmamo

        Itte pelasin 65 henkisen liiton pomona ja sotamarsalkkana, kun sain toisen tilin perintönä. Resukaluilla ei pärjää ja kunnon hööki ilman aleja maksaa vajaan 10 euroa. Noita 5 yössä, niin tietää maksaneensa. Olen kuullut jengin käyttäneen peliin yli 20 kilo euroa ja itselläkin paloi pari tonnia ennen kuin lopetin.
        Jos katot vaikka Dt:n tai SL:n varusteita, niin on Visa vinkunut. Kuitenkin saa pelata kaikki yöt. Salasanat jaetaan, että kaikkien ei tartte puolustaa...
        Hyvä peli, menee rahat ja terveys.
        Chatti koukuttaa, jengi on mennyt naimisiinkin niiden perusteella.


      • Pelaaja246

        Peli on nykysin vähän erilainen kun 3-4 vuotta sitten, nykyisin myös tapahtumista saa sepän kaluja, ja kalujakaan ei mee nykyisin enää niin paljoa kun käyttämättömät kalut palaa takaisin etuseen/pääkkiin.
        Rubu varustesetit on rahan tuhlausta eivätkä ole rahan arvoisia, kun lähes ilmaseks saa vastaavaan setin (pienellä vaivalla).


    • WaRrIorPlayErXDDD

      mie pelaan nimi o WarriorPlayer
      :))))

    • K........k

      Kokeilkaa puhelimella :)

      • pelihurja

        olen pelihurja ja pelaan tätä pliä ja kaverini gamehurja perusti liittouman jonka nimi on NATO66 menkää jäseneksi


    • arturh1

      ihan älytömän hyvä nimi on muuten arturh. tuu meidän liitoutumaan

    • P.Markus

      Olen pelannut 4vuotta, kun jouduin työttömäksi työnantajan konkurssin takia. Työttömyyteni kesti reilun vuoden ja kuukausi sen alkamisesta aloitin pelaamisen. 1½vuotta ehdin sitten taas olla töissä, jolloin pelailu oli vähäisempää. Sitten minulla todettiin uniapnea, jonka takia olen nyt sairaseläkkeellä ja aikaa riittää taas tähän hupiin. Rahaa käytän, koska sitä on, kun en tupakoi, enkä juopottele. En ole raivoraitis, mutta en tunne mitään tarvettakaan kännäämiseen. Ilman noita kahta pahetta fyrkkaa jää kummasti tähän hupiin ja moneen muuhunkin fiksumpaan käyttöön.

    • SenioriIspi

      Pelaajanimi on Ispi. Taolla 70 legetaso 81. Olen pelannut noin 3 vuotta, enkä ole laittanut euroakaan peliin. Olen hyvässä liitossa ( UK)Onnenlanteilla saa rubuja tällä hetkellä vajaa 30000. Pelailen suhteellisen aktiivisesti ja hyökkäilen myös paljon.

    • samppax9

      oon kukko ja oon 21 level kalakukko on liittouma ja en käytä rahaa peliin yhtään oon pelannu noin puol vuatta :{()

    • Nuorisoturi

      Minut löytää pelaajanimella Scorpions (kannattaa käydä katsomassa). Koskaan en ole ostanut rubiineja. Aktiivinen pelaaminen, vuosien työ ja hyvä liitto on saanut minut huipulle. Nykyään ei tarvitse ostaa rubiineja pärjätäkseen pelissä, sillä hyökkäystyökaluja saa tehtävistä. Rubiineja saa ryöstettyä aavikkolinnoituksista ja lohikäärmeistä, niiden avulla minä olen rakentanut linnani. Tätä ei monikaan usko, kun on linnani nähnyt, mutta tämä on kumminkin totta usko täi älä!
      Kaikki on sinusta itsestäsi kiinni!

    • texkiller

      Moro itse pelannut melko aktiivisesti 2,5 vuotta :) Olen tasolla 320.Muutaman euron olen maksanut kun on ollut tarve ( noin 50) enkä enempää maksa.Koukuttava peli mutta ilman hyvää Liittoumaa ei pärjää :D Satumaissa ilmestyvät isot linnat esim Lohikäärme kannattaa aina käydä tuhoamassa,niistä saa mukavasti rubuja ostamatta rahalla.

    • eturitovattasolla41

      Vapaamuurarit ovat pelin kovimpia. Näyttää olevan tahtoa ja tosi meininki pelaamisessa. Sinne kun joskus vielä pääsisi.

    • ykköskimmo

      miten myrskysaarilla ryöstetään resurssisaaria?

    • Anonyymi

      Miten voi poistaa pelinsä?

    • Anonyymi

      Apuja tähän peliin , ostin rubsuja ja siihen tuli palkinnoksi tollasia XP merkkei millä saa tasoja ylös päin mut en löydä niitä mistään. osaajo joku kertoo mihin ne on kätketty ? kiitos jo etukäteen

    • Anonyymi

      minä

    • Anonyymi

      miten saa etuvartio

    • Anonyymi

      miten saa etuvartio goodgame empire

    • Anonyymi

      EoicMaster1

    • Anonyymi

      miksi pelihävisi olin tasolla 70 nyt tarjoaa uudelleen alkamista aivan tautista hommaa

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      53
      2931
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      542
      2780
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1917
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1905
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1717
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1412
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1186
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1132
    Aihe