jätehuollosta

kohta talollinen

Mikähän olisi paras vaihtoehto roskiksen tyhjennykselle, sr,l&t,säävälät jne? kokemuksia?

19

4249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vink vink*

      Kyseleppä naapureilta. Ota sama, niin ei tule turhaa liikennettä.

    • oink oink

      SR tyhjentänyt meidän pöntön viisi vuotta, ei ole ollut ongelmia.

    • smarttilainen

      jos haluat hyvän ja edullisen niin ota sr. l&t on huomattavasti kalliimpi.
      itellä ollut sr jo monta vuotta ja ei ole mitään valittamista.. tyhjennetty aina kun pitänyt ja laskut olleet aina oikein..

    • ryykkäri

      ite vaihtoin l&t pois laskutti 10e jätesäkistä joka oli roskiksen vieressä.sr ollut 3v paljon halvempi

    • mar-tin-nie-mes-tä

      Suosi paikallista, valitse SR. Tyytyväisiä ollaan oltu heidän toimintaansa, ei mitään valittamista. Ja tosiaan on edullisempikin kuin muut vaihtoehdot.

    • Roskat ajallaan

      Olimme Lassila & Tikanojan asiakkaita vuosikausia. Vaihdoimme Säävälöille. Huomattavasti edullisempi ja oman kylän yrittäjiä. Hyvin on toiminut !!

      • kakkaastia

        mut säävälät kaahaa. jää jonku laps viel alle. lue se toinen juttu


    • vaihdoin pois

      säävälällä hinta kohdallaan mutta tyhjennetään milloin sattuu.

      • 456

        Paskakuskeja..!


    • tyytyväinen

      Paikallinen SR saa peukut täältäkin, laskut aina pitänee paikkansa ja ajallaan tyhjennetty :) Joskus ollut pieni lisäpussukka pöntön vieressä eikä ole lisää laskutettu sen takia :)

      • roskis tyhjäksi ei k

        Kerrotko minullekin mikä on SR-jätehuolto, yhteystiedot yms. kyselisin hintoja.L&T liian kallis..kiitos


      • sr ehdottomasti
        roskis tyhjäksi ei k kirjoitti:

        Kerrotko minullekin mikä on SR-jätehuolto, yhteystiedot yms. kyselisin hintoja.L&T liian kallis..kiitos

        Googleta SR-kiinteistöhuolto, l&t perii maksun jopa 3kk etukäteen. Sen lisäksi meillä oli soppari jossa 4 jätesäkkiä vuodessa sai maksutta laittaa. No ei saanut perivät niistä maksut ja turha oli yrittää valittaa. Irtisanoin sopimuksen niin laittoivat vielä 20 ekkerin lisälaskun perään. Näin varmistaen sen etten vastaisuudessakaan ko. firmasta jätteenkuljetusta ota. SR:llä on pelannut kaikki mukavasti, laskut ok ja halvempaan hintaan niin ja käyvät aina samaan aikaan.


    • Palvelu pelaa

      Meillä kävi viimeksi vartin normaalia myöhemmin SR:n auto roskat tyhjentämässä! ;)

    • juuu uh

      L&T on kallis ja laskutuskäytäntö on juosten kustu.
      Säävälälle vaihdettiin, tyhjennyspäivä piti olla torstai.Tyhjentynyt kuitenkin keskiviikkona/perjantaina taikka viikkoa myöhässä. Pari kertaa jopa ajallaan.
      Alkuperäiselle Kropsulle eli S/R:lle pisteet kotiin

    • Oman kunnan jätehuol

      Kilpailu on tälläkin alueella kovaa. Mutta itse jos ottaisin niin se olis joko säävälä tai sr-kiinteistöhuolto.

    • Työllistävä vaikutus

      Kyllä oman paikkakunnan yrittäjiä pitää kayttää.

    • Paikallinen

      UP! Huomioittehan, että Säävälät Oy:n liiketoiminta on myyty Talovarustepojat Oy:lle, eikä ole enää paikallinen toimija. Meiltä jäi roskis helteellä tyhjentämättä, päivystysnumero ei vastannut, www-sivujen perusteella löytyi myynnin yhteystiedot, ja lomalla ollut myynti-ihminen aikoi hoitaa asiaa eteenpäin, mutta ei sitten hoitanutkaan... Ainakaan meitä ei oltu mitenkään yrityskaupasta tiedotettu, saati että olisi ollut toimivat yhteystiedot johonkin suuntaan. Onneksi paikallinen SR-Kiinteistöhuolto toi pihallemme helteisenä heinäkuisena lauantaina toisen roska-astian, ja heti maanantaille lupasi tyhjennyksen. En suosittele tämän kokemuksen perusteella tätä Talovarustepojat-firman roskahuoltoa kenellekään, eli kannattaa ilman muuta vaihtaa paikalliseen.

    • Hmmhhhskistä

      Ja jos oikein olen nyt ymmärtänyt niin SR-Kiinteistöhuolto Oy on ostanut Talovarustepojilta Jätehuolto Kropsun takaisin juurilleen.. ;) Ympyrä sulkeutui, viimein.

    • Anonyymi

      Jos haluatte menettää hermonne niin ottakaa SR. Tyhjentävät milloin sattuu jos silloinkaan. Likakaivon tyhjennyksestä meni aina lisähintaa kun kirjasivat se aina kiireellisiksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe