autoluojus huijaa

Jaanamanso

Moi, ostin auton Autoluojukselta ja kun tuli vikaa käytetyn auton "takuu" aikana että ilmastointi ei toiminut niin vaihtoivat kyllä lauhduttimeen o-renkaan ja lisäsivät kylmäainetta mutta nyt ts. takuu ajan jälkeen ilmastointi ei toimi syynä kennossa olevat 2 vuoto kohtaa.

Toisen huoltopaikan korjaus mies vain totesi että nämä pitäisi nähdä kaikkien huoltomiesten vaikka otsallaan...
Eli o-renkaan vaihdolla säästivät lauhduttimen hinnan.

Lisäksi huoltokirjassa on maininnat että taakse olisi 150tkm paikkeilla uusittu taakse levyt palat mutta tähänkin voin sanoa ettei jarruja ole ikinä avattu ja huollettu.
Lisäksi oston yhteydessä teetätin 180tkm määräaikaishuollon ja jätin auton ilman omaa vahtivaa silmääni huoltoon siihen ei muuta ollut tehty kuin öljynvaihto.

Olisi pitänyt vaihtaa jarruneste mutta kesällä vaihdoin itse oli selkeästi vanhaa ainetta.

Laittakaa muut kohtalotoverit viesti tulemaan jotta saadaan käsitystä liikkeen todellisesta toiminnasta. olen parhaillaan laatimassa kirjettä Toyotalle.

19

5188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juippi

      Tuli vaan mieleen että onkohan tämä oikea paikka ruotia ykspuolisella näkemyksellä/mielipiteellä näin avoimesti jonkun liikkeen toimintaa? Itse en ole koskaan ostanut ko. liikkeestä autoa eli ei ole ns. oma peltilehmä ojassa.

      • tojotino

        Tämä on just oikea paikka, oppivatpa huijaamaan ihmisiä.
        Muaki huijattiin ostaan corolla, sanottiin että naapuris osti uuden yariksen, osta sä corolla, vattulan väki, ajoin kotiin niin naapurin autotallista pilkottiki avensiksen keula, kyllä vatutti ku huijattiin.


      • tojomosse
        tojotino kirjoitti:

        Tämä on just oikea paikka, oppivatpa huijaamaan ihmisiä.
        Muaki huijattiin ostaan corolla, sanottiin että naapuris osti uuden yariksen, osta sä corolla, vattulan väki, ajoin kotiin niin naapurin autotallista pilkottiki avensiksen keula, kyllä vatutti ku huijattiin.

        No nämähän ne autokauppiaat elättää ku pitää kadehtia naapuri autoo ja olla vähä parempi ku naapuri. Voi sua urpoo ku meet tällaseen vedätykseen ja onnee vaan uurelle korollalle. Kyllä se luajuksen väki osaa poimii "hyvät" asiakkaat


    • wernerska

      Ei mitään muuta moitittavaa, mutta hyvittävät huonosti vanhasta ja käytetyt autot kalliita, toisaalta käytetyt ovat aika hyväkuntoisia. Huollon puolesta ei koskaan ollut mitään valittamisen syytä.

    • niinpä niin

      Oon tottunu että uusiin vempeleisiin saa takuun. Ei 180 ajettuihin.korkeintaan "takavalo takuu" kuuluu käytettyihin vehkeisiin.

      • jaanamanso

        Niinpä mutta tämä liika kitsastelee sellaistenkin autojen kohdalla joilla olisi takuuta.
        Mutta o käytetyn auton kaupassakin omat "takuunsa".


    • zorri

      Kuka idiootti Kankaanpäästä ylipäätään nykyään enää ostaa yhtään mitään, saati sitten autoa?

    • Ent evakko

      No kuulehan,siehän haastat oikee kovin.Mut tiiät sie ,et kaikki ne on samanlaisii,yrit-
      täät tehä vilppii niin pal kun kerkeevät.

      Mieki oon Tojon kans pyörinttäänt yli 20 vuot.Farkun ostin,60 tuh.huollos käynt,mut
      kuink olla ko ajant 2 tuhat jo pan kilinää etulevylöil. Siit vast piir leik, ain korjaam ja
      myynt päälköil ast.
      Ilment et jarruloil ei olt teht mittä, ei dokumoint huolt kirjaa vaik koht pyys.
      P-----e, ilment et tiet tahtoin jätet temät ko ei asiakas olt pyytänt.

      Etu levylöiset uril paskan,palaloiset aivan lopus.
      Palaloiset sain,levylöiset maksoin

      Ja mieko luotin,mut enää en! Näin viisiin Tammer autoloil

      • normaali eppu

        En saanut mitään selvää. Voisitko kirjoittaa ihan normaalisti?


      • Ei ymmärrä

        Nyt ollaan kuule satakunnas, eikä missään karjalan kankahilla. Sama kiitos kankaanpääksi tai ainakin suomeksi.


    • autoto

      voih pärsse mitä jupinaa,pahhh

    • Autoremppaaja

      Luojuksella kai käytetyn auton takuu on 6 kuukautta normaalisti, joten se korjaus kai kesti sen 6 kuukautta. Jos ostit vanhan paljon ajetun auton, et kai odota, että se korjataan uutta vastaavaan kuntoon. Käytettyyn autoon joudutaan aina tekemään korjauksia ja kaikkia vikoja ei voi takuuseen laittaa, se on normaalia vanhan auton kulumista, jonka käytetyn auton ostajan vaan tulee sietää. Käytettyä autoa joutuu aina korjaamaan, viat tulee kun ne on tullakseen. Voit odottaa, että lähes 200 tuhatta ajetulla autoa joudut korjauttamaan monella tuhannella eurolla jatkossa, ellet sitä itse tee. Määräaikaishuoltoja ei kai enää tehdä noin paljoa ajettuihin autoihin, tai ei ainakaan ole mitään järkeä. Korjataan vain se mikä on tarpeellista, mitään jarrunesteitä ei ole syytä vaihdella ihan turhan takia, koska auto alkaa olemaan jo ilmeisesti muutenkin elinkaarensa loppuvaiheessa. Ilmastointilaitetta mielestäni ei enää kannata korjata toimivaksi.

      • totuuttakehiin55

        mikäli autoon tehdään 180 000 km huolta ja asiakas siitä maksaa on petos liikkeen taholta ellei kaikkia huoltokohteita tehdä mistä laskutetaan. Ilmastointeja korjataan vielä 500 000 km ajettuhinkin. Mikäli autoll ajetaan hyvin ja tehdään huollot 180 000 on vasta sisäänajo.


    • tlevajar-39

      Vein autoni huolto puolelle kolarikorjaukseen Porin autoluojukseen. 2 viikon päästä minulle soitettiin että autoni olisi noutokunnossa. Hain sen kotipihassani rupesin tutkimaan sitä tarkemmin ja huomasin,että takavalon kiinnitys irvisti, takaluukun reunan ja rungon välinen välinen ero oli eri eli runko huonosti suoristettu. Kuskin puolen oveeni oli ilmestynyt maalipintaan naarmuja ja takalistan kulma oli repeytynyt auki. Soitin heille vioista ja vein autoni uusiksi korjaukseen. He lupasivat korjata viat vaihtaa takalistan ja maalata oven. Seuraavana aamuna sain heiltä puhelun jossa he kuitenkin kieltäytyivät maalaamasti oveani,koska naarmuja oli tutkittu maalarin kanssa ja ne olivat kuulemma vanhoja naarmuja. Listan he suostuivat vaihtamaan vaikkakin sekään ei kuulemma heillä ollut vaurioitunut. Tänään aamusta hain autoni heiltä takaisin ja annoin korjaamopäällikölle asiasta sanaa, sillä mielestäni on väärin soittaa asiakkaalle puoli korjatusta autosta joka mukamas on kunnossa.

      • totuuttakehiin55

        jokainen auto tehdään yhtä huonosti ja lähes kaikissa korjaamoissa ympäri suomea ja 99 sadasta kelpaa asiakkaille siksi voi tehdä paskaa koska me suomalaiset olemme kateellisia tietämättömiä idiootteja meitä on helppoa kusettaa


      • Jihuupa

        Viekää auto huoltoon Ferramenile


      • qwerty98765
        totuuttakehiin55 kirjoitti:

        jokainen auto tehdään yhtä huonosti ja lähes kaikissa korjaamoissa ympäri suomea ja 99 sadasta kelpaa asiakkaille siksi voi tehdä paskaa koska me suomalaiset olemme kateellisia tietämättömiä idiootteja meitä on helppoa kusettaa

        Älä sano suomalaiset, sano vaan reilusti kankoonpeeläiset.


    • PettynytOstaja

      Ostin kanssa 38 vuotta vanhan 728000 ajetun diesel-Mercedeksen, ja ainoastaan 50 000 kilometriä ajettuani huomasin kauhukseni, että edestä vasemman puolen jarrupala oli aivan loppu. Otin yhteyttä liikkeeseen ja minua kohdeltiin kuin saastaa. Olen parhaillaan laatimassa kirjettä. Kohtalontovereita?

    • Reeponooppeli

      Eipä ole noita edellämainittuja ongelmia, kun ostatte autonne Kankaanpään Autotalosta. Näin olen aina tehnyt ja tyytyväinen olen ollut palveluun. Siellä asiakasta arvostetaan ja Johtajakin pysähtyy kiireidensä keskellä juttelemaan mukavia. Saisivat muut liikkeet ottaa mallia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe