Miks kaikki vihaa artisteja? Isac Elliot? Justin Bieber? yms.

bieberswaggie

No moi kaikki! Eli vaan ihmettelen aina että miksi kaikki vihaa laulajia?:D Itse oon Belieber ja Justin on se kaikki! Isac on iha jees... Ja robin ny on sellane et en pahrmmi tykkää... Mut siis mikä ongelma kaikilla on haukkua artisteja homoiks? Ja kaikennäköseks:D Kirjota omaa mielipidettäs tohon kommenteihi!:)

21

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Berber1

      En ite oo ellioter, belieber tai robiner, mut sitä en kyllä ymmärrä, miks täytyy ees vaivautuu haukkumaan ketään niistä? Jos ei tykkää, it's okay! That's your problem! Kyllähän siinä aika paljon aikaa kuluttaa haukkumalla niitä...?:D

      • bieberswaggie

        Nii mä kans mietin sitä! Se on outoo mun mielestä... En mäkään kuluta aikaani haukkumalla vaikka robinia:DD mä otan sen oikeesti loukkauksena jos joku haukkuu justinia! pahimpia juttuja on ne ku kaikki on sillee "Kuolis toki pois... Voisin leikkii ton verellä. Jäispä junan alle jnejne." siis anteeksi mutt mitä vttua?? Ei kenenkään kuolemalla pitäis leikkiä...


    • ------

      No ehkä syy vous olla kans niissä nii true faneissa. Ja jotkut ei vaan tykkää

      • bieberswaggie

        No nii mut periaatteessa jos mä ny leikisti fanittaisin robinia niinku tosi tosi tosi paljon nii eihän siinä oo mitään järkee että haterit tulee haukkuu sitä mun idolia ku ei se olis sen robinin vika?:DD jos tajusit mitä yritän tässä hakee:D nii ei tykkää sen ymmärtää ihan hyvin koska kaikki ei voi tykätä siitä samasta ihmisestä, mut sitä rispektiä niiltä hatereilta puuttuu!!;) (toi kuulostaa siltä kun mä rageisin sulle mut en oikeesti ragee toi vaa kuulostaa siltä xdd)


    • opetelkaa laulamaan

      se haukkuminen johtuu siitä,että ihmisiä suututtaa,kun täysin lahjattomista pikkupojista ja tytöistä yritetään tehdä väkisin suuria staroja,vaikka ei ole mitään edellytyksiä.siis porukoilta vaan rahat pois-tyyliin!!

      • bieberswaggie

        No en nyt sanois et ihan lahjattomista. Justin osaa soittaa rumpuja, kitaraa, kosketinsoittimia ja trumpettia ja nuokin hän oli itse oppinut ilman minkäänlaisia tunteja. Ei siihen kaikki pysty. Ja autotunea ei paljoa käytetä, sillä olin hänen keikallaan 26.4.13 ja ääni kuulosti hyvältä. Samalta kuin kappaleissa ja playbackiä ei käytetty ainakaan kaikissa. Ja tanssimminenkin sujuu!


    • mimi.

      Mites mä arvasin, että joku tulee sanomaan "noku se on niiiin lahjakas, kun osaa soittaa kitaraa, rumpuja, koskettimia ja trumpettia". Kitarassa ei tarvitse osata muuta, kuin tabulatuurit, ja muutama sointu, ja se on siinä. Suurin osa muusikoista (siis niistä, jotka oikeasti säveltää itse) osaa soittaa kitaraa, joten sinuna en paljon leuhkisi sillä, että Justin osaa soitella sitä. Kitaran alkeet nyt oppii yläasteen musatunneillakin.
      Rummuista sen verran, että jos osaat tyyliin neljä komppia, voi jo sanoa osaavansa soittaa kyseistä soitinta. Neljä, joista kaksi kuuluu musiikin perusopetukseen. (Ei tosin varmaan kanadassa, mutta tajusit pointin.)
      Koskettimet on myöskin paljon helpompi soitin, kuin esim. piano. Koskettimiin ei tarvita mitään sormitekniikkaa, johtuen siitä, että ääni on aina puhdas, soittaisit millä tekniikalla tahansa. Nuotinlukutaito on varmasti toivottavaa siihenkin, mutta ei pakollista. (En nyt kommentoi, osaako bieber lukea nuotteja, vai ei, koska en tiedä, eikä kiinnosta)
      Trumpetista ei ole omakohtaista kokemusta, joten en siitä menisi sanomaan juuta, enkä jaata, mutta jos voi kuulemma tulla ammattilaiseksi kyseisessä soittimessä, vaikka aloittaisi vasta teini-iässä, toisin kuin suurimmassa osassa muista soittimista, sekin kertonee jotain vaikeusasteesta.

      "Playbackiä ei käytetty ainakaan kaikissa" Huoh....Sitä kun ei pitäisi käyttää yhdessäkään. Kai se kuulosti hyvältä, jos playback, ja autotune-asetukset oli kohdillaan. Playback on ohjelma, jossa saa säädettyä monta eri asetusta, ei vain yhtä ja tiettyä.

      Jos vielä ihmettelet, miksi ihmiset dissaa Justinia ja Isacia, syyllinen katsoo sinua peilistä. Kaikki ns. hullut fanit pilaa idolinsa mainettaa hehkuttamalla sitä koko ajan. Saattaisin itsekin suhtautua neutraalisti kumpaankin taaperoon, jos sun kaltaisia teinixejä ei olisi kaikkialla kirkumassa: "JUSTIIIIINQ OMG

      • nbdkks

        On myös lahjakas räkimään


      • bieberswaggie

        Ööö sori mut mä en oo ollu täällä kirkumassa siitä kuinka ihana se on ja huutamassa omia mielipiteitä sillee ärsyttävästi koska tiiän et se ärsyttää muita.... En mä sitä sano et eikö vaikka kitara ja piano olis helppoja soittimia, mut justin oppi ne ilman oppitunteja.... muuten youtubesta löytyy videoita kun justin soittaa rumpuja jos kiinnostaa:) Justinia ei tehty, justin löydettiii. Oli köyhä ku mikä sen äiti oli yksinhuoltaja ja justinia kiusattiin siitäki et sillä ei ollu oikeen kokosia vaatteita. Enkä muute oo mikää isac fani!:) i am a belieber, got a problem?


      • bieberswaggie
        nbdkks kirjoitti:

        On myös lahjakas räkimään

        Sori mut miten sä voit sanoo et se rääkii, kun se on työskennelly Miley Cyrusksen, L.A Reidin, Sean Kingstonin, Jaden Smithin, Ludacrisin, Big Seanin, Nicki Minajin, Draken, Will.i.amin ja vaikka kenen muun kanssa vielä. Ja kun kaikki haukkuu sitä homoks nii voin sanoo vielä et vaikka se oliskin niin ne 30 miljoonaa tyttööö ei jättäis sitä... Justin lahjotti haitille 7 miljoonaa dollaria, köyhälle koululle: 100 000 dollaria, sen ensimmäisestä hajuvedestä (Someday) kaikki tuotannot eli 60 miljoonaa dollaria meni hyväntekeväisyyteen ja se on muutenkin antanu ihan himona rahaa. Se käy kattomassa sairaaloissa pieniä lapsia joilla on syöpä ja saa niittenkin lapsien huulille hymyn jotka kuolee pian. Silti kaikki vihaa sitä! Kaikki vihaa justinia ja kaikki sanoo et niitä niinku haittaa se että fanit hehkuttaa sitä... Haukkukaa sitten niitä faneja! Haukkukaa mua mielummi ku Justinia.:) kerrokko muuten vielä nbdkks et miks haukuit?:)


      • Lapland,madness
        bieberswaggie kirjoitti:

        Sori mut miten sä voit sanoo et se rääkii, kun se on työskennelly Miley Cyrusksen, L.A Reidin, Sean Kingstonin, Jaden Smithin, Ludacrisin, Big Seanin, Nicki Minajin, Draken, Will.i.amin ja vaikka kenen muun kanssa vielä. Ja kun kaikki haukkuu sitä homoks nii voin sanoo vielä et vaikka se oliskin niin ne 30 miljoonaa tyttööö ei jättäis sitä... Justin lahjotti haitille 7 miljoonaa dollaria, köyhälle koululle: 100 000 dollaria, sen ensimmäisestä hajuvedestä (Someday) kaikki tuotannot eli 60 miljoonaa dollaria meni hyväntekeväisyyteen ja se on muutenkin antanu ihan himona rahaa. Se käy kattomassa sairaaloissa pieniä lapsia joilla on syöpä ja saa niittenkin lapsien huulille hymyn jotka kuolee pian. Silti kaikki vihaa sitä! Kaikki vihaa justinia ja kaikki sanoo et niitä niinku haittaa se että fanit hehkuttaa sitä... Haukkukaa sitten niitä faneja! Haukkukaa mua mielummi ku Justinia.:) kerrokko muuten vielä nbdkks et miks haukuit?:)

        Voi sanoa että Justin Bieber räkii, koska se KIRJAIMELLISESTI räki faniensa päälle sillalta. Henkilökohtaisesti en vihaa Bieberiä hänen musiikkinsa tähden vaan siksi, että hän on tämän sukupolven suurin kusipää. Jos olet Bieber-fani, niin sinun kannattaisi tietää tämä ja pari muutakin asiaa mitä Bieber on mennyt tekemään.


      • Lapland,madness
        Lapland,madness kirjoitti:

        Voi sanoa että Justin Bieber räkii, koska se KIRJAIMELLISESTI räki faniensa päälle sillalta. Henkilökohtaisesti en vihaa Bieberiä hänen musiikkinsa tähden vaan siksi, että hän on tämän sukupolven suurin kusipää. Jos olet Bieber-fani, niin sinun kannattaisi tietää tämä ja pari muutakin asiaa mitä Bieber on mennyt tekemään.

        Eikä Justin ole näitä hyväntekeväisyyksiä itse päättänyt pitää. Nämä ovat kaikki suunniteltu siksi, että Bieber saisi tätä mainiota huomiota. En henkilökohtaisesti usko puoliakaan mitä Bieberin hyväntekeväisyyksistä kerrotaan. Lehdet vääristelevät asioita ja artisteista kerrotaan kaikenlaisia valheita vain siksi, että he saisivat parempaa huomiota suuremmissa määrin. Anteeksi jos tämä kuulostaa ärsyttävältä, mutta se on fakta.


      • Logiikka hoi
        Lapland,madness kirjoitti:

        Eikä Justin ole näitä hyväntekeväisyyksiä itse päättänyt pitää. Nämä ovat kaikki suunniteltu siksi, että Bieber saisi tätä mainiota huomiota. En henkilökohtaisesti usko puoliakaan mitä Bieberin hyväntekeväisyyksistä kerrotaan. Lehdet vääristelevät asioita ja artisteista kerrotaan kaikenlaisia valheita vain siksi, että he saisivat parempaa huomiota suuremmissa määrin. Anteeksi jos tämä kuulostaa ärsyttävältä, mutta se on fakta.

        Ja sitten kun bieberistä kirjotetaan jotain huonoa niin haitterit ottaa joka sanan tosissaa ja haukkuu kuinka kusipää se on :D ite en oo mikää belieberi enkä sen musiikkia kuuntele mutta kyl teil logiikka pettää niin vitusti :D ja suurin osa näistä vihaajista on jotain kateellisia "tosi suomalaisia" joilla ei itse ole musiikillisia lahjoja tai ulkonäköä saavuttaa mitä bieber on saavuttanut.. Oon puhunu


      • Anonyymi

        Jos kerran vihaat sitä ni miks sit kirjoitat siitä kokonaisen wikipedian:D I'm just asking!


    • mimi.

      "i am a belieber, got a problem?" Beliebereiden peruslause. Sitten vielä ihmettelette, kun teitä dissataan, kun viljelette tota lausetta ärsyttävyyteen asti.
      Kyllä mäkin olen oppinut kitaran ja koskettimet omatoimisesti, sekä tietenkin iki-ihanan pop-laulun. Nykyään tosin opiskelen opettajan johdolla _klassista_ laulua ja pianoa. Pop-tekniikka (tai Bieberin tapauksessa tekniikan puute) on muutenkin yleensä huonompi vaihtoehto äänelle. Vai oletko nähnyt kovinkaan montaa yli 50-vuotiasta pop-laulajia, joilla on ääni tallessa?(muutamia poikkeuksia lukuunottamatta).
      Toi rääkymisväite oli tietenkin jonkun trollin huono provo, mutta mainitsit, että se on työskennellyt monien "artistien" kanssa.(Se taivutetaan muuten Cyruksen, ei Cyrusksen) Nämä kaikki mainitsemasi esimerkit ovat aivan yhtä kaupallisia artisteja joiden sävellykset ovat tasan yhtä kunnianhimottomia, kuin Bieberin. Eihän niitä tosin voi sanoa sen sävellyksiksi, koska se ei ole tehnyt muuta, kuin laulanut ne.
      Henkilökohtaisesti en usko noihin "Justin on homo" lauseisiin, mutta asennevamma sillä kyllä on :D. No kai itse kullekin olisi sen asemassa noussut keltainen neste päähän.
      Vaikka se kävikin sairaalassa tapaamassa fanejaan, se oli varmasti levy-yhtiön kautta järjestetty sympatiatemppu, vai väitätkö, että Justin muka vaan randomisti marssi sairaalaan oma-aloitteisesti. Vähän sama, kuin kuninkaallisilla on edustus-keikkoja, jotka päätetään heidän puolestaan. Tietty nää hyväntekeväisyys jutut on hyvää julkisuutta, sitä en kiellä, mutta täytyykö niihin takertua joka kerta, kun puhutaan idolin "hyväsydämmisyydestä".
      Enkä puhunut pelkästään sinusta/sinulle bieberswaggie, puhuin yleisellä tasolla.

      • bieberswaggie

        Kiva et oot oppinu noi ite! Ite en osais. Nii no ite en tiedä noista äänelle parempi ja huonompi jutuista, mutta bieber on kuitenkin aloitti jo 15-vuotiaana ja on niin kuuluisa ja kaikennäköiset mediat ei jätä sitä rauhaan niin enpä usko että jatkaa uraansa 50 ikävuoteen saakka. Voin sanoo että bieberiä jos joksikin haukutaan niin usein homoksi! En siis yritä todistella sulle mitää, mutta sanoinpahan ny vaan:D Mun mielestä on ihan naurettavaa haukkuu jotakuta homoksi, jos ei oo? Ja vielä en tajuu että mitä pahaa niis on?:DD Kerro vähän tosta asennevammasta niin saan määki tietää?:) Nyt en sanonu tota siks et toi ärsyttäis. Ihan vaan sen takia kysyn et haluun tietää :) No niin varmaan levy-yhtiö onkin sen järjestänyt mut justin näyttää ainakin tykkäävän niistä käynneistä:) No täytyy näköjään tarttua noihin aina:DD Mut hei mun täytyy sanoo sulle mimi. et puhut oikeestikkin jokseekin ihan asiallisesti!:) Mut vielä kaikille hatereille et kiitos niillekki sillä ilman niitä ei ois justin noin kuuluisa:)


      • antibelieber

        tää on NIIIIIN TOTTA! Kiteytit just mitä mä aattelin :D


    • Mävaaaaan

      No mä ainaki tiiän sellasii tapauksia et niitä vihataan niitten beliebereitten takia eikä oikeestaan sen itse julkkiksen takia mikä on kyl outoo..0.0.. lähinnä pojat niitä homoiks haukkuu ja ne nyt vaan on kateellisia kun jotkut muut saa niitten tyttöjen huomion eikä ne ite ;) :DD

      • "entinen belieber"

        "Justin osaa soittaa rumpuja, kitaraa, kosketinsoittimia ja trumpettia ja nuokin hän oli itse oppinut ilman minkäänlaisia tunteja. Ei siihen kaikki pysty. Ja autotunea ei paljoa käytetä, sillä olin hänen keikallaan 26.4.13 ja ääni kuulosti hyvältä. Samalta kuin kappaleissa ja playbackiä ei käytetty ainakaan kaikissa. Ja tanssimminenkin sujuu!"

        Osaa varmaan, mutta käyttääkö hän niitä kappaleissaan? Eipä taida. Ja kyllä nykyään melkein pystyy kuka vaan, netistäkin löytyy niin paljon ohjeita. Ja mistä tiedät ettei käytetä autotunea? Oon utelias :) Tanssia hän osaa koska kaikki teinistarat opetetaan (pakotetaan) siihen.

        Ja henk. koht. Justinille on noussut kusi päähän, eikä hänen uudet maanantaisinglet kuulosta yhtään hyvältä, järkyttävää raakkumista :( En silti varsinaisesti vihaa Bieberiä, olin pari vuotta sitten suurikin fani, belieber, mutta meni maku tyyppiin.


    • ELLIOTEER.......S

      Ikke on ihana!

    • Directionernowandforever

      Vihaan Robinia, Isac on aika huono ja Justin menettelee, vaik en sitä kuuntelekkaan :D mut directioner oon, nyt ja aina >:3

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe