Plastic Surgery Center, Helsinki??

jiji420

http://www.plasticsurgery.fi/

Tällaisen löysin internetistä. Mitään käsitystä saati kokemusta ei ole plastiikkakirurgiasta, mutta kaksoisleuan haluaisin poistattaa.

Millaisia kokemuksia tästä paikasta..?

235

40662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • /Marjut-1954

      Asiallinen ja laadukas paikka.Parasta mennä konsultaatioon ensin.
      /Marjut

      • 36a75

        Hirvee kiire oli saada tehtyä täyteaine kasvoihin. Ei sitten laitettu sinne mihin olisi haluttu, kun ei ehtinyt edes piirtää kohtaa vaan piikitys alkoi vauhdilla ja äkkiä kassan kautta ulos.


      • Piaelo

        Se oli ennen todella laadukas ja asiallinen paikka kun Jyri Hukki oli töissä. Nykyään täysin amatöörimeininki täynnä nuoria työntekijöitä ilman kokemusta. En tekis ainuttakaan toimenpidettä tuollaisessa paikassa enää. Sekä informoivat asiakkaille että Jyri on saanut potkut, mikä on iso amatöörimäinen teko heiltä. Mustamaalaavat todella ammattitaitoista kirugia. Nyt ilmapiiri on siellä pelkkää säätöä ja kiirettä. Aivan hirveää. Harmi että taso on laskenut ja parhaan kirurgin erottaneet koko paikasta.


      • Anonyymi

        Huijausta ja rahastus pääasiana


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Rikosepäilyt Yle Uutiset 02.08.2023 VELI-PEKKA HÄMÄLÄINEN
        2.8. 14:44
        Suomen suurimpiin kuuluva plastiikkakirurgian klinikka meni ”huomaamatta” konkurssiin – nyt poliisi epäilee törkeitä talousrikoksia
        Poliisi on tutkinut Plastic Surgery Center Suomi Oy:n konkurssia. Yrityksen perustaja kiistää rikosepäilyt.

        Poliisi epäilee talousrikoksia Suomen suurimpiin kuuluneen plastiikkakirurgiaklinikan konkurssissa.

        Rikostutkinta koskee Plastic Surgery Center Suomi -nimistä yhtiötä, joka meni konkurssiin vuonna 2018.

        Yhtiö toimi markkinointinimellä Plastic Surgery Center. Nykyään nimeä käyttää joukko uusia yrityksiä, joiden taustalla ovat osin samat toimijat. Ketju on liikevaihdoltaan tiettävästi alansa suurin Suomessa.

        Poliisi on tutkinut konkurssiin liittyen useita rikoksia. Nimikkeet ovat törkeä velallisen epärehellisyys, törkeä kirjanpitorikos ja velkojansuosinta.

        – Epäillyillä on tapahtumista aika lailla erilainen käsitys kuin poliisilla ja pesänhoitajalla, sanoo tutkinnanjohtaja, rikostarkastaja Teemu Jokinen Helsingin poliisista.

        Poliisi ei kerro yksityiskohtia siitä, mitä rikostutkinta koskee.

        Pääjuttu siirtyi syyteharkintaan aiemmin kesällä. Syyttäjä ei ole vielä päättänyt, nostetaanko asiassa syytteitä.

        Perustaja kiistää rikokset
        Ylen tietojen mukaan jutussa on kaksi epäiltyä, joista toinen on Plastic Surgery Center Suomi Oy:n perustanut Karl Johan Svedjeholm. Hän on yksi tunnetuimmista ja tuotteliaimmista esteettistä kirurgiaa tekevistä lääkäreistä Suomessa.

        Svedjeholm on alalla myös kiistelty hahmo, koska hän on tehnyt suuren määrän operaatioita ilman plastiikkakirurgian erikoislääkärin koulutusta.

        Svedjeholm kiistää Ylelle syyllistyneensä rikokseen. Hänen mukaansa epäilyssä on kyse ”lippulappujen” puuttumisesta kirjanpidosta ja suhteellisen pienistä rahasummista.

        – Jos olen tehnyt jonkin virheen, se ei varmasti ole ollut tahallinen. Siitä seuraa mitä seuraa. Jos tulee sakko, se on ihan hyvä asia.

        Nyt tutkittavista rikosnimikkeistä vakavimmat ovat törkeä velallisen epärehellisyys ja törkeä kirjanpitorikos. Näistä rikoksista voi lain mukaan saada vähintään neljän kuukauden ja enintään neljän vuoden vankeusrangaistuksen.

        Edes työntekijät eivät huomanneet
        Svedjeholm perusti Plastic Surgery Center Suomi Oy:n vuonna 2012. Ensimmäisinä vuosinaan yritys kasvoi nopeasti ja teki hyvää tulosta. Sen jälkeen se ajautui konkurssiin olosuhteissa, jotka herättivät pesänhoitajan huomion.

        Yhtiö muun muassa myi kalustoaan konsernin muille yrityksille huomattavan halvalla. Konkurssin jälkeen toinen yritys jatkoi toimintaa entisissä tiloissa, osin entisellä henkilökunnalla ja samoilla nettisivuilla. Helsingin käräjäoikeuden mukaan kyse oli liikkeen luovutuksesta.

        Muutos oli niin saumaton, että edes kaikki työntekijät eivät ymmärtäneet klinikan ajautuneen talousvaikeuksiin ja konkurssiin.

        – [Konkurssivuosi] oli aktiivista ja hyvää aikaa, ihmetteli yksi yhtiön kirurgeista myöhemmin erään toisen asian oikeudenkäynnissä.

        Lisäksi Plastic Surgery Center Suomi Oy siirsi ennen konkurssia rahaa konsernin muille yrityksille sekä Svedjeholmille itselleen. Konkurssipesä vaati osan näistä rahoista takaisin oikeusteitse.

        Monimutkainen yritysjärjestely Sveitsissä
        Svedjeholmin mukaan hän ei vastannut konkurssiin menneen yrityksen liiketoiminnasta epäiltyjen rikosten aikaan, vaikka oli toimitusjohtaja. Hän teki lääkärin töitä, taloudesta vastasivat muut.

        Svedjeholm kuitenkin omisti enemmistön klinikasta monimutkaisen omistusjärjestelyn kautta. Yhtiön emoyhtiö oli rekisteröity Zugin kantoniin Sveitsiin. Sen omisti kaksi muuta sveitsiläistä holding-yhtiötä, joista toinen oli Svedjeholmin.

        – Teemu Vasankari on hoitanut tuota. En ymmärrä hölynpölyä koko aiheesta, Svedjeholm sanoo.

        Vasankari on liikemies, joka on tuomittu Suomessa useista talousrikoksista. Hän kuoli viime vuonna Virossa muun muassa Ilta-Sanomien mukaan.

        Svedjeholm painottaa, että nykyiset Plastic Surgery Center -nimeä käyttävät yritykset eivät ole rikostutkinnan kohteena. Hän sanoo lisäksi olevansa luopumassa niistä.

        – Iso konserni on ostanut 100 prosenttia minun kaikista osakkeistani. Toimitusjohtajana olen vielä tämän vuoden loppuun. Siihen on palkattu muita henkilöitä.

        Ei ainoa poliisitutkintaan päätynyt klinikka
        Plastic Surgery Center Suomi Oy ei ole ainoa esteettisen kirurgian alan yritys, joka on viime aikoina päätynyt poliisitutkintaan.

        Yle kertoi aiemmin tänä vuonna Tiina Jylhän The Look -klinikan arveluttavasta toiminnasta. Yritys myi isolle joukolle asiakkaita kauneusleikkauksia, jotka eivät koskaan toteutuneet. Osa asiakkaista ei ole saanut rahojaan takaisin.

        Tapauksesta on tehty lukuisia tutkintapyyntöjä poliisille. Ylen tietojen mukaan poliisilla on Suomessa käynnissä ainakin yksi rikostutkinta, Kaakkois-Suomen poliisissa. Rikosnimikkeenä on petos.

        Tiedätkö lisää aiheesta? Ota yhteys toimittajaan: veli-pekka.hamalainen(at)yle.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikosepäilyt Yle Uutiset 02.08.2023 VELI-PEKKA HÄMÄLÄINEN
        2.8. 14:44
        Suomen suurimpiin kuuluva plastiikkakirurgian klinikka meni ”huomaamatta” konkurssiin – nyt poliisi epäilee törkeitä talousrikoksia
        Poliisi on tutkinut Plastic Surgery Center Suomi Oy:n konkurssia. Yrityksen perustaja kiistää rikosepäilyt.

        Poliisi epäilee talousrikoksia Suomen suurimpiin kuuluneen plastiikkakirurgiaklinikan konkurssissa.

        Rikostutkinta koskee Plastic Surgery Center Suomi -nimistä yhtiötä, joka meni konkurssiin vuonna 2018.

        Yhtiö toimi markkinointinimellä Plastic Surgery Center. Nykyään nimeä käyttää joukko uusia yrityksiä, joiden taustalla ovat osin samat toimijat. Ketju on liikevaihdoltaan tiettävästi alansa suurin Suomessa.

        Poliisi on tutkinut konkurssiin liittyen useita rikoksia. Nimikkeet ovat törkeä velallisen epärehellisyys, törkeä kirjanpitorikos ja velkojansuosinta.

        – Epäillyillä on tapahtumista aika lailla erilainen käsitys kuin poliisilla ja pesänhoitajalla, sanoo tutkinnanjohtaja, rikostarkastaja Teemu Jokinen Helsingin poliisista.

        Poliisi ei kerro yksityiskohtia siitä, mitä rikostutkinta koskee.

        Pääjuttu siirtyi syyteharkintaan aiemmin kesällä. Syyttäjä ei ole vielä päättänyt, nostetaanko asiassa syytteitä.

        Perustaja kiistää rikokset
        Ylen tietojen mukaan jutussa on kaksi epäiltyä, joista toinen on Plastic Surgery Center Suomi Oy:n perustanut Karl Johan Svedjeholm. Hän on yksi tunnetuimmista ja tuotteliaimmista esteettistä kirurgiaa tekevistä lääkäreistä Suomessa.

        Svedjeholm on alalla myös kiistelty hahmo, koska hän on tehnyt suuren määrän operaatioita ilman plastiikkakirurgian erikoislääkärin koulutusta.

        Svedjeholm kiistää Ylelle syyllistyneensä rikokseen. Hänen mukaansa epäilyssä on kyse ”lippulappujen” puuttumisesta kirjanpidosta ja suhteellisen pienistä rahasummista.

        – Jos olen tehnyt jonkin virheen, se ei varmasti ole ollut tahallinen. Siitä seuraa mitä seuraa. Jos tulee sakko, se on ihan hyvä asia.

        Nyt tutkittavista rikosnimikkeistä vakavimmat ovat törkeä velallisen epärehellisyys ja törkeä kirjanpitorikos. Näistä rikoksista voi lain mukaan saada vähintään neljän kuukauden ja enintään neljän vuoden vankeusrangaistuksen.

        Edes työntekijät eivät huomanneet
        Svedjeholm perusti Plastic Surgery Center Suomi Oy:n vuonna 2012. Ensimmäisinä vuosinaan yritys kasvoi nopeasti ja teki hyvää tulosta. Sen jälkeen se ajautui konkurssiin olosuhteissa, jotka herättivät pesänhoitajan huomion.

        Yhtiö muun muassa myi kalustoaan konsernin muille yrityksille huomattavan halvalla. Konkurssin jälkeen toinen yritys jatkoi toimintaa entisissä tiloissa, osin entisellä henkilökunnalla ja samoilla nettisivuilla. Helsingin käräjäoikeuden mukaan kyse oli liikkeen luovutuksesta.

        Muutos oli niin saumaton, että edes kaikki työntekijät eivät ymmärtäneet klinikan ajautuneen talousvaikeuksiin ja konkurssiin.

        – [Konkurssivuosi] oli aktiivista ja hyvää aikaa, ihmetteli yksi yhtiön kirurgeista myöhemmin erään toisen asian oikeudenkäynnissä.

        Lisäksi Plastic Surgery Center Suomi Oy siirsi ennen konkurssia rahaa konsernin muille yrityksille sekä Svedjeholmille itselleen. Konkurssipesä vaati osan näistä rahoista takaisin oikeusteitse.

        Monimutkainen yritysjärjestely Sveitsissä
        Svedjeholmin mukaan hän ei vastannut konkurssiin menneen yrityksen liiketoiminnasta epäiltyjen rikosten aikaan, vaikka oli toimitusjohtaja. Hän teki lääkärin töitä, taloudesta vastasivat muut.

        Svedjeholm kuitenkin omisti enemmistön klinikasta monimutkaisen omistusjärjestelyn kautta. Yhtiön emoyhtiö oli rekisteröity Zugin kantoniin Sveitsiin. Sen omisti kaksi muuta sveitsiläistä holding-yhtiötä, joista toinen oli Svedjeholmin.

        – Teemu Vasankari on hoitanut tuota. En ymmärrä hölynpölyä koko aiheesta, Svedjeholm sanoo.

        Vasankari on liikemies, joka on tuomittu Suomessa useista talousrikoksista. Hän kuoli viime vuonna Virossa muun muassa Ilta-Sanomien mukaan.

        Svedjeholm painottaa, että nykyiset Plastic Surgery Center -nimeä käyttävät yritykset eivät ole rikostutkinnan kohteena. Hän sanoo lisäksi olevansa luopumassa niistä.

        – Iso konserni on ostanut 100 prosenttia minun kaikista osakkeistani. Toimitusjohtajana olen vielä tämän vuoden loppuun. Siihen on palkattu muita henkilöitä.

        Ei ainoa poliisitutkintaan päätynyt klinikka
        Plastic Surgery Center Suomi Oy ei ole ainoa esteettisen kirurgian alan yritys, joka on viime aikoina päätynyt poliisitutkintaan.

        Yle kertoi aiemmin tänä vuonna Tiina Jylhän The Look -klinikan arveluttavasta toiminnasta. Yritys myi isolle joukolle asiakkaita kauneusleikkauksia, jotka eivät koskaan toteutuneet. Osa asiakkaista ei ole saanut rahojaan takaisin.

        Tapauksesta on tehty lukuisia tutkintapyyntöjä poliisille. Ylen tietojen mukaan poliisilla on Suomessa käynnissä ainakin yksi rikostutkinta, Kaakkois-Suomen poliisissa. Rikosnimikkeenä on petos.

        Tiedätkö lisää aiheesta? Ota yhteys toimittajaan: veli-pekka.hamalainen(at)yle.fi

        EN POLIISINA USKOISI SVEDJEHOLMIA..


      • Anonyymi

        Ne tekee konsultaation automaattisesti ennen toimenpidettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EN POLIISINA USKOISI SVEDJEHOLMIA..

        Ootko tosissasi? Kuka uskoo?


    • ok paikka

      Moi
      Olen käynyt paikassa ja minulta on poistettu rasvaa vatsasta, kyljistä sekä leuan alta. Ei samalla kertaa, vaan kaikki eri käyntikerroilla. Vatsan ja kylkien osalta kaikki sujui hyvin, vaikka pelkäsinkin (ensimmäisellä kerralla) toimenpidettä kovastikin. Pelko oli kuitenkin aivan turhaa. Vaikka minulla ei suoranaisesti ollutkaan kaksoisleukaa, vaan vain pieni helttamainen alue, joka kuitenkin häiritsi, päätin poistattaa myös senkin. Edelliset hyvät kokemukset kun antoivat uskoa uuteen hyvään tulokseen. Kuitenkin rasvan poisto leuan alta oli aivan toisenlainen kuin edelliset, ehkä siksi, koska oltiin lähempänä kasvoja ja pystyit kuulemaan sen "rouskuttavan" äänen, kun metallisella instrumentilla mentiin ihon alle. Toimenpide ei ollut kamala, se vain oli erilainen toisiin verrattuna. Toimituksen jälkeen pidin kiristyssidettä muutaman päivän ja sen jälkeen vain öisin. Muuten sain vain pienet mustelmat, jotka peitin värivoiteella. Pidän itse paikasta (plastc surgery center) ja voin suositella sitä. Ja tähän loppuun vielä: en kuulu paikan henkilökuntaan, enkä tunne henkilölkohtaisesti paikan työntekijöitä jne. jne. Olin asiakas, joka oli käynyt konsultaatioissa myöskin muissa paikoissa ja joka niiden perusteella päätyi plastic surgeryyn. Päätös oli hyvä, en ole katunut.

      • Anonyymi

        Voisitko suositella lääkärin?
        Kiitos etukäteen,
        Carla


    • todellakin uskallan suositella vaativiinkin toimenpiteisiin Plastic Surgery Centeriä. itse kävin juuri täyttämässä silmäkuopat rasvansiirrolla. toimenpide tehtiin vain puudutuksessa ja se todellakin riitti kun ei tehnyt yhtään kipeää. mutta ammattilaiset kun tekevät niin kipua ei tunnu ja mulla on tosi huono kipukynnys. ja toimeenpiteen aikana lääkäri huolehti ja kyseli sattuuko useasti ja tuli sellanen olo et olen tärkeä

    • cytifani

      Cytiklinikka on parempi. hyvin kokenut lääkäri ja hinta &laatu suhde!

      • Anonyymi

        Ciyklinikka ei ikinä. Pilasivat mun kasvot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ciyklinikka ei ikinä. Pilasivat mun kasvot.

        Kuin myös. 1000 euron toimenpiteestä tulikin kymppitonnin remontti.


    • Raku

      Kävin pari päivää sitten laitattamassa Plastic Surgery Centerissä täytettä huuliini. Aloin itkeä, koska tulos ylitti kaikki odotukseni. Pelkään vain, että jään koukkuun noihin palveluihin eikä minulla todellakaan olisi niihin pitkällä tähtäimellä varaa.
      Minulle paikan valinnassa oli ehdottomana edellytyksenä silti laatu, eikä hinta. Jyri Hukki on nimittäin ollut minulla hoitavana lääkärinä yli 10 vuotta sitten erittäin vaativassa leikkauksessa (minulla on huuli-kitalakihalkio) ja tiesin, että häneen voin luottaa 100%:sti.
      Vaikka hän ei tätä uusinta toimenpidettä tehnytkään, niin saatoin luottaa että Svedjeholm on myös alansa huipulta. Eivät Hukki ja Svedjeholm muutoin tekisi yhteistyötä. En ollut väärässä; lopputulos tosiaan ylitti odotukseni!
      Olisi muuten kiinnostavaa kuulla, miten teillä muilla on tuo kaksoisleuan poisto-operaatio on mennyt.

    • Tarun vinkki

      Samaa mieltä täällä, Plastic surgery center on mielestäni erittäin hyvä klinikka, vatsan ja kylkien rasvaimu kaksoisleuka hoidettu siellä WAL rasvaimulla. Täydellinen tulos ja erittäin ystävällinen palvelu. Hieno klinikka Helsingin keskustassa, hintataso myös ok. / T

      • Cytiin!

        Cytiklinikka on parempi. hyvin kokenut lääkäri ja hinta &laatu suhde!


      • Anonyymi

        Sanoisinko lääkärin nimen 🙌
        Kiitos etukäteen,
        Carla


    • ehkä?

      Miten nämä ylistävät viestit vaikuttavat saman henkilön kirjoittamilta?

      • Like

        Me Like Plastic Surgery Center :)


      • silikonit2014

        Kävin ottamasa 11/2014 Plastic Surgery Centerissä silikonit, 390cc - rintalihaksen alle! Lopputulos huippu, pehmeä ja pyöreä, oma mieskin kehunut maasta taivaisiin ja ei ulkopuolinen kyllä erota että onko implantit vai ei. Suosittelen! Kallis oli, mutta kannatti. Hoitaja oli aika nuori ja sitä kautta ehkä liian lapsellinen noin vakavan toimenpiteen jälkeen mutta muuten


      • hoidot

        Hyvä paikka,on tehty kasvojen laaserointi vastata otettu rasvaa pois ja laitettu botoxia.todella onnistuneet hoidot ja lääkärit päteviä eivät tyrkytä mitään vaan. Saa asiallista opastusta... Suosittelen


      • Anonyymi
        silikonit2014 kirjoitti:

        Kävin ottamasa 11/2014 Plastic Surgery Centerissä silikonit, 390cc - rintalihaksen alle! Lopputulos huippu, pehmeä ja pyöreä, oma mieskin kehunut maasta taivaisiin ja ei ulkopuolinen kyllä erota että onko implantit vai ei. Suosittelen! Kallis oli, mutta kannatti. Hoitaja oli aika nuori ja sitä kautta ehkä liian lapsellinen noin vakavan toimenpiteen jälkeen mutta muuten

        Ne räjähtää 🤯


    • Laatis

      www.iltalehti.fi/uutiset/2014012817980390_uu.shtml Päivän iltalehdessä, samoin Hesarissa ja Taloussanomissa

      • .......

        Oot vittu urpo laatis: tossa jutussa puhutaan laatukirurgiasta ja heidän omistajiensa ongelmista, ei todella liity tähän klinikkaan mitenkään...vaikka en olekkaan mikään kauneusleikkaus ihminen, minusta väärin sekoittaa asioita!!!!


      • urpo1
        ....... kirjoitti:

        Oot vittu urpo laatis: tossa jutussa puhutaan laatukirurgiasta ja heidän omistajiensa ongelmista, ei todella liity tähän klinikkaan mitenkään...vaikka en olekkaan mikään kauneusleikkaus ihminen, minusta väärin sekoittaa asioita!!!!

        Juri Hukki on sekä Plasticissa että Laatukirurgiassa...?


    • Ninja2

      Itse kävin tämän svedjeholmin vastaanotolla alavatsan rasvaimussa viime keväänä, ja en kovasti kehuisi. Jännitin hitosti, lääkärillä kauhea kiire tehdä toimenpide, ja hoitaja näppäili taustalla kännykkää,vaikkakin noin yksityispuolella olisi ehkä hyvä tiedustella potilaan vointia edes välillä. Svedjeholm oli ihan asiallinen, jutteli niitänäitä toimenpiteen ajan, mutta jotenkin jäi nuiva maku suuhun koko touhusta.Hoitaja ei älynnyt omatoimisesti vaihtaa edes keittispussia imumasiinaan.Lopulta hän täytteli kaappeja siinä sivussa. Aika hyvin vatsa toipui annettujen arvioiden puitteissa, mutta mitenkään upea tuloksesta ei tullut-tukiliiviä käytin reippaasti yli vähimmäisajan ja alueen hierontaan käytin reippaasti aikaa. Toisaalta, en ole täydellistä tulosta nähnyt kenelläkään,ja vatsan alue on paremman näköinen kun siinä on hiukan turvotusta jäljellä.Olen kyllä muutenkin hoikka, joten nyt saa olla entistä tarkempi ettei paino laske liian alas-nahka menee aivan ruttuun ja vatsa näyttää 3 numeroa liian isolta.

      Osamaksusysteemi oli mukava, mutta sen saanee joka paikassa nykyään.

      • Ameliee12

        Ihan samaa mieltä tästä svedjeholmista. Kävin itse kasvojen smartxide, ja se oli kyllä paha virhe. Juttu on pitkä ja tuskainen, mutta juuri tuo lääkäri on outo, kauhea kiire, rahat pois j seuraava. Kehuu vain itseään käskee odottaa tuloksia. Menetin rahani, kasvoissa ei ole mitään positiivista muutosta, vaan todellakin päinvastoin,


      • PitäisiköUusia

        Minulle tehty sama toimenpide. Plastic surgery center paikkana ja Svedjeholm lääkärinä olivat ihan mieluisia kokemuksia. Minulle tehtiin myös kasvoihin smartxide. Toimenpiteen jälkeen alue oli todella turvonnut ja punainen. Kun tilanne oli normalisoitunut, odotin näkyvää eroa, mutta iho ei ollut muuttunut mielestäni toimeenpiteen jälkeen miksikään. Ei edes kuukausien jälkeen. Olin ja olen hiukka pettynyt. Odotinkohan liikaa?


    • hoppu ei hyvä

      Liian moni kirurgi suhtautuu liian rutiiniomaisesti näihin toimenpiteisiin. Eivät tajua että asiakaalle tulee olo, että on pelkkä lihakimpale jota käsitellään... Rauhallisuuden ja keskittymisen tunne ovat oleellisia.

      Taitaa olla näiden rahanahneiden ammatinedustajien ammattitauti...

      • Luominaama

        Kävin poistattamassa pieniä luomia kasvoista. Osa luomista ilmestyi takaisin muutaman viikon kuluessa eli oletan ettei niitä poistettu tarpeeksi syvältä-> ammattitaito? Lisäksi yhden osoittamani luomen lääkäri missasi kokonaan ja yhden reiän ihoon teki finnin kohdalle eli ei eroittanut finniä luomesta. Että näin. Ens kerralla (mulla kun näitä luomia pukkaa) jonnekin muualle.


    • Riira2

      Onko kokemusta/tietoa Plastic Surgery Centerin hoidosta, jonka nimi on "Ihon nuorennus laaserilla", maksaa yli 1300 e, mutta sen luvataan kestävän ilmeisesti!? ikuisesti?? Kuinka kauan siitä toipuu eli milloin voi ilmestyä ihmisten ilmoille operaation jälkeen? Sattuuko?

      • Ritu5

        Entä saman firman ns PRP-plasmahoito, onko kokemuksia? On kallis! Sattuuko? Kestääkö vaikutus? Suositteleeko joku?


      • Anonyymi

        Viikko menee, että turvotus laskee. Punoitus kestää muutaman päivän kauemmin. Rasvaa kuluu. Nyt odottelen muutosta muutaman kuukauden. En ole pettynyt ainakaan vielä.
        Kohtelu oli asiallista ja ystävällistä. Laakerointi kesti noin 1 tunnin . Mulle tehtiin koko paketti luomet, kasvot , kaula ja degortee


    • Plasmalaser1x

      Käväsin Plasma-laser hoidossa noin kuukausi sitten Plastic Surgery Centerillä. Olen todella tyytyväinen tulokseen, mutta oli todella punainen hoidon jälkeen 3 päivää.
      Olin kuullut radiosta mainoksen ja mielenkiintoni heräsi tuota plasmahoitoa kohtaan. Itselläni oli tärkeä saada luonnollinen hoito ja tuloksilla. Olen kyllästynyt menettämään rahani kosmetologien hoidoissa. Itselläni vuorotyö ja väsyneet silmät sekä huulten ympärillä olevat syvät juonteet ja silmänympärykset häiritsi. Itse arkailen Botoxia ja muita, joten päätin kyllä heti ottaa selvää tästä plasmahoidosta. No käväsin ensin konsultaatiossa klinikalla ja lääkäri suositteli kohdalleni plasma ja ihon nuorennuslaser hoitoa. Varasin siitä sitten parin viikon päähän hoidon perjantaiksi ja maanataina menin töihin, eli kannattaa miettiä että ennen vapaita käy hoidossa, koska kasvot punoitti hoidon jälkeen. Oli kuitenkin sen arvosta, ihoni on rypytön ja tyttäreni 20v. ihmetteli tuloksia ja sanoi että näytän 10 vuotta nuoremmalta. Pelkään vaan että hänkin hairahtaa johonkin, kun annan äitinä esimerkkiä.
      Töissä en ole kertonut kellekkään, etteivät tuu kateellisiksi. Se on jokaisen oma asia, mutta tärkeintä että oon ite tyytyväinen ja pirteemmän näköinen. Suosittelivat että tulisin puolen vuoden päästä jälkitarkastukseen jos haluun oman leuassa olevan arven vielä häivyttää niin se vaatii kuulemma 1-3 laserkäsittelyä. Jos haluaa panostaa itseensä niin ei noi kasvorasvat mitään auta, kaikki käy noissa laaserhoidoissa mutta ei niistä kellekään kerrota.

      • OlenRoskaRobotti

        Tuntuu että kaikki viestit(muutamaa rehellistä soraäntä mukaan lukien) on vain kehuja. Monet eri hoidot ylistetty ja ei mitään ongelmia... Eiköhän suurinosa viesteistä ole klinikan omaa mainosta. Että näillä mennään.


      • samaamieltä

        Olen täysin samaa mieltä.
        Kannattaa kiertää kaukaa ja laittaa kirurgien nimet sekä kyseisen firman sivuilta naamat muistiin.
        Välttäkää kyseistä firmaa!


      • Anonyymi

        Voitko kertoa minkä niminen plastiikkakirurgi teki laser toimeenpiteen sinulle ?


    • Sirokaula

      Olin vajaa pari kuukautta sitten ko paikassa ko toimenpiteessä. Toimenpide onnistui loistavasti ja olen niin tyytyväinen lopputulokseen. Itse toimenpide kesti tunnin verran eikä mitään kipua tuntunut. Minulta käsiteltiin myös hamsteriposket. Mustelmia tuli jonkin verran ja ne hävisivät alle kahdessa viikossa. Lääkäri oli mukava ja taitava." Antibiootti ja särkylääkkeet tuli vielä mukaan. Voin suositella ehdottomasti. Harmittaa vai se että miksi en aikaisemmin tehnyt:)

      • Sirokaula

        Sirokaula tarkentaa että olin kaksoisleuan rasvaimussa


    • Leukarasvat pois

      Minulle tehtiin siellä leuan smart-lipo käsittely, joka onnistui erinomaisesti ja oli vielä kivutonkin. Painesidettä joutuu sen jälkeen käyttämään kotona viikon verran ja hieromaan kolmisen kuukautta. Tri Svedjeholm oli ystävällinen ja asiansa osaava. Voin suositella.

      • Tuntuu että kaikki viestit(muutamaa rehellistä soraäntä mukaan lukien) on vain kehuja. Monet eri hoidot ylistetty ja ei mitään ongelmia... Eiköhän suurinosa viesteistä ole klinikan omaa mainosta. Että näillä mennään.


      • Minttu 777
        roskarobotti kirjoitti:

        Tuntuu että kaikki viestit(muutamaa rehellistä soraäntä mukaan lukien) on vain kehuja. Monet eri hoidot ylistetty ja ei mitään ongelmia... Eiköhän suurinosa viesteistä ole klinikan omaa mainosta. Että näillä mennään.

        Miksi höpötät tätä samaa koko ajan? Eikö riitä, että asiansa kerran sanoo. Pilaat koko keskusteluketjun! Murr... Taidat itse olla jonkin kilpailevan firman lähettiläs...


    • riira2

      Hei Varoituksen Sana! kerro tarkemmin, mitä ikävää tapahtui ja miten asiakas jää ilman apua yms, jos toimenpide ei onnistu. Eikö lääkäri olekaan vastuussa tuloksesta? Kenen puoleen pitää kääntyä, jos ei saa asiallista kohtelua? Onko vastuu yksin minun?

    • mies helsingistä

      voi näitä kirjoitteluita! Aika varovaisesti kannattaa suhtautua mihinkään mitä täällä kirjoitellaan. (toki myös tähän mun kirjoitukseen kun mistä sitä voi mitenkään tietää oonko heti ko firman palveluksessa kun sitä kehun).

      Taustaa:

      - 40 mies hyvässä kunnossa muuten paitsi jenkat ja alavatsa pullottaa (pullottivat)

      - kokeilin tiukkaa diettiä, ei apua jenkkoihin - menin aivan kuivaksi kaikkialta muualta mutta jenkat vaan pysyivät :-(

      - kokeilin perään Ultra Shapea kuuluisassa ns. laadukkaassa sairaalassa kolmen hoidon jaksoa. Samalla piti olla tiukalla hiilaridietillä. Vyötärö toki kapeni mutta uskoisin että 99% sen takia että diettasin. Sinne meni n. 1000 eur roskiin.

      - Vertailin useampaa klinikkaa hoitamaan mun ongelmaalueet kuntoon erilaisila menetelmillä. Lopulta päätös syntyi PSC:n WALin ja Esteticin BodyTite WAL yhdistelmän välille. Näistä kahdesta päädyin lopulta WALiin koska koin sen turvallisemmaksi ja koska halusin Svedjeholmin hoitoon ja koska hän halusi tehdä sillä (nPSC:llähän ei toki edes ole tuota BodyTite konetta. BodyTiteä ei taida löytyä kuin muutamasta paikasta - oltuaan markkinoilla noin 5-7(?) vuotta. Ihmetyttää miksi näin jos se on niin paljon parempi?

      - PSC:n Svedjeholmia on arvosteltu muutamalla foorumilla epäkohteliaaksi. En kyllä tiedä millaiseen kohteluun ko arvostelijat ovat elämässään tottuneet mutta en voi itse kuin hämmästellä ko syytöksiä. Mulle ko kaveri antoi erittäin asiantuntevan kuvan, varman ja ystävällisen. Koko operaatio sujui todella hyvin, ei sattunut juuri yhtään (hyvin vähän kun puudutti paikkoja).Itse imu ei tuntunut millin vertaa - itse asiassa meinasin nukahtaa kesken kaiken :-)

      - operaation jälkeen menin lepohuoneseen muutamaksi tunniksi. Paikalle saapui noin neljään otteeseen kaunis nuori hoitajatyttö kyselemään vointia ja josko haluisin jotain. Pyysin syötävää ja juotavaa ja sitähän riitti niin paljon kuin jaksoin pyytää. :-)

      Eka päivä ja yö oli suht kivulias muttei ollenkaan älyttömän paha. Paljon kevyemmällä pääsin ainakin nää pari pv kuin osasin odottaa. Nyt toka yö oli jo huomattavasti helpompi.

      Lopullisia tuloksia en voi päätellä vielä juurikaan kun operaatiosta on näin vähän aikaa. "Vehkeet" mulla on kyllä mustelmia täynnä kun veri on valunut sinne vatsasta. Häviää varmastikin muutamassa päivässä uskoisin. Se vähän kyllä huvittaa mua. :-)

      Raportoin kunhan on jotain oikeita tuloksia. Tähän mennessä on ainakin tää osuus mennyt oiken hyvin.

      Loppuun vielä: jos joku kokee että tää on PSC:n mainos tms..... se on mulle aika lailla ihan sama. Jos joku saa tästä jotain tukea päätökselleen tehdä jotain vastaavaa tai käyttää PSC:n palveluita niin ok. Laitoin tän oman kokemukseni ehkä eniten sen takia et mua harmitti itseä eniten etten oikein löytänyt mitään kunnollista kertomusta mihin voisin edes noin 50%:sti luottaa. Ehkä tää ylittää just sen jonkn mielestä?

      Toiseksi mua ärsyttää kun ihmisiä mollataan ihan turhaan. Näin koen aika suht vahvasti käyneen tuon Svedjeholmin suhteen.


      Mies Helsingistä

      • ammattilaiset asiall

        Terveiset Plastic Surgery Centeristä eilisestä operaatiosta, joka oli mun kohdalla WAL.
        Matkustin sinne junalla muutaman tunnin, kävelin suoraan operaatioon, joka sujui nopeasti ja (huom.) juoksin takaisin junalle, koska olin myöhästyä siitä.

        Kaikki sujui tosi hienosti. Ja samaa kuin edellinenkin ihmettelen, että miksi hyvää ja mukavaa plastikkakirurgia täällä moititaan joka välissä!?! Kyllä mä enemmänkin luulen, että moittija on jonkun kilpailijan palveluksessa, koska puheissa ei näytä olevan mitään katetta. Ei edes kerrota, miten joku lopputulos oli huono, tai mitä oli se huono palvelu. Joku höpötti leikkausavustajaneidin räplänneen kännykkää. No voi voi. Leikkausavustajana oli kylläkin mies, ja se teki sen mitä tarttikin. Entä jos se olisi soittanut vallan puhelimella jonnekin, esim. kysynyt, onko vastaanotossa joku jo odottamassa? Onko kukaan ajatellut, että se sen kännykkä voi olla sisäinen työpuhelin, hei paukapäät?

        JOs ei ole henkilökohtaisesti Svedjeholmia kohdannut, on turha esittää spekulaatioita.

        Ennen ajanvarausta sain kirurgilta runsaasti materiaalia tehdyistä operaatioista , ennen ja jälkeen -kuvia, jotka auttoivat mua tekemään päätöksen.

        Mun kohdalla, joka asun kauempana, riitti, kun lähetin ongelma-alueesta muutaman kuvan arvioitavaksi, ja kirurgi vastaavasti lähetti hintatarjouksen paluupostissa, sekä muuta tietoa rasvaimun kulusta.
        Sitten vain säästin rahat kokoon ja eilen junalla kohti stadia.
        Eka ilta oli tosi kipeä lääkkeistä huolimatta, ehkä se johtui siitä junalle juoksemisesta tai riittämättömästä levosta. Tänään oon pärjännyt yhdellä Buranalla, mutta yöksi aion ottaa toisen. Oon käynyt asioilla ja ystävättären luonakin kylässä, joka ei olisi huomannut minun olevan kuntoutuja, kunnes kerroin.

        Vatsa näytti jo aamulla paremmalta, kumpare oli poissa. Mutta turvotusta on edelleen ja sitä pitääkin olla. Ei mikään kroppa oo valmis yhdessä yössä.
        Nyt vain lopullista tulosta odottelemaan. En epäile yhtään, etteikö lopputulos olisi yhtä hyvä hetken päästä, kuin niiden noin kymmenen ennen ja jälkeen kuvien henkilöidenkin.

        Suosittelen!


      • Heipsan__

        Tiedoksi Sinulle, että Svedjeholm on lääkäri, ei kirurgi. Tämä voi olla joidenkin kohdalla ratkaiseva tekijä, itsekin sitä pohdiskelen. :) Miten on toipuminen sujunut? Kiinnostaisi kuulla riittääkö reilu viikko toipumiseen. Kipuja silloin vielä?


      • ammattilaisetasialla
        Heipsan__ kirjoitti:

        Tiedoksi Sinulle, että Svedjeholm on lääkäri, ei kirurgi. Tämä voi olla joidenkin kohdalla ratkaiseva tekijä, itsekin sitä pohdiskelen. :) Miten on toipuminen sujunut? Kiinnostaisi kuulla riittääkö reilu viikko toipumiseen. Kipuja silloin vielä?

        Helou!
        Toipuminen sujui niin, että menin töihin seuraavalla viikolla, eli muutaman päivän levon jälkeen. Tein rauhallisesti, vältin nostoja.
        Kropasta poistui turvotus aika hitaasti kohdallani, ehkä ikäkin oli vaikuttava tekijä, olenhan jo lähellä 50 v.
        Nyt kuitenkin kroppa on paremman näköinen kuin ennen. Kesällä näkyy six-pack bikineissä ollessani, eikä se sulamaton ja toivoton laardipläjäys, joka jäi imulaitteeseen.
        Ainoa murehdituttava asia on se, että jos olen kontillani, tyhjä nahka ryppyyntyy -> ei näytä kauhean kivalta. Ei siis pidä konttia kenenkään nähden. ;)
        Ikäiselleni suosittelisin ehkä mieluummin body titea, joka supistaa ihoa ja kudoksia. En kuitenkaan tunne ketään joka olis siinä käynyt, joten tietoa tuloksista en osaa kertoa.


      • Anonyymi

        Toiseksi mua ärsyttää kun ihmisiä mollataan ihan turhaan. Näin koen aika suht vahvasti käyneen tuon Svedjeholmin suhteen

        Tunnetko henkilön yksityiselämässä?
        Minäpä tunnen ja voin sanoa hänen olevan hirviö.
        Jutuilla on yleensä syynsä ja peränsä.
        Remember that! Et ole ilmeisesti lukenut uusimpia lehtijuttuja ihmisestä.


    • mies +50

      Kävin kesällä teettämässä ryppyjen poiston laserilla kasvojen alueelle, hoidon teki Karl Svedjeholm. Olen erittäin tyytyväinen tulokseen, silmien alta rypyt häipyivät täysin, samoin poskissa oleva ihon tila kohentui huomattavasti. Jatkossa tulen käyttämään Plastic Surgery Centerin palveluja, asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua.

      • Oletkotöisssiellä

        palaute ei kuulosta kovin aidolta ottaen huomioon muiden kommenttien laatu täällä...


    • Riira2

      Huonot lazer-hoitokokemukset? Hei kaikki, joilla ollut huonoja kokemuksia! Miten niin asiakas jää ilman apua yms, jos toimenpide ei onnistu. Eikö lääkäri Suomessa olekaan vastuussa tuloksesta? Kenen puoleen pitää kääntyä, jos ei saa asiallista kohtelua? Onko vastuu yksin minun, jos menen vapaaehtoisesti lazer-hoitoon tms?

      • Karvatnaamassa

        Kasvojen karvojen poisto laserilla. Yhtä tyhjän kanssa. Maksaa saat hamaan tappiin asti mutta mitään ei tapahdu.


      • KatiP9

        minäkin olin kauempaa ja matkasin kyseiseen paikkaan kasvojen laserhoitoon. Aikani viivastyi todenteolla, ja oli jo vähän tukala olo pitkää kotimatkaa ajatellen. Hoito tehtiin, hyvin nopeaa ja ihan oikeasti tuntui kuin olisin liukuhihnalla. No, kotona sitten alkoi ongelmat. kasvothan ei todellakaan parane parissa päivässä, ei viikossa, eikä kahdessa. Punotus ihan hirveää, ja itse sain kaikennäköisiä näppujä, vaikka oli TODELLA tarkka puhtauden kanssa. Pyysin useasti apua, aina tuli vain selitys että odota,odota. nyt parivuotta sen jälkeen, edelleen odotan tuloksia. Ihoni muuttui kyllä pysyvästi.. punastuvaksi. tunnen kun puna alkaa leviämään kasvoilla.. ja tätä ongelmaa minulla ei ole koskaa, ikinä ollut. selvä seuraus toimenpiteestä. Mutta apua en tosiaan saanut ollenkaan, käskettiin vain odottaa. siis ihan turhaa tuhlata rahojaan.. ja jos haluaa tuhlata niin toinen paikka ehkä....


      • Muualle
        KatiP9 kirjoitti:

        minäkin olin kauempaa ja matkasin kyseiseen paikkaan kasvojen laserhoitoon. Aikani viivastyi todenteolla, ja oli jo vähän tukala olo pitkää kotimatkaa ajatellen. Hoito tehtiin, hyvin nopeaa ja ihan oikeasti tuntui kuin olisin liukuhihnalla. No, kotona sitten alkoi ongelmat. kasvothan ei todellakaan parane parissa päivässä, ei viikossa, eikä kahdessa. Punotus ihan hirveää, ja itse sain kaikennäköisiä näppujä, vaikka oli TODELLA tarkka puhtauden kanssa. Pyysin useasti apua, aina tuli vain selitys että odota,odota. nyt parivuotta sen jälkeen, edelleen odotan tuloksia. Ihoni muuttui kyllä pysyvästi.. punastuvaksi. tunnen kun puna alkaa leviämään kasvoilla.. ja tätä ongelmaa minulla ei ole koskaa, ikinä ollut. selvä seuraus toimenpiteestä. Mutta apua en tosiaan saanut ollenkaan, käskettiin vain odottaa. siis ihan turhaa tuhlata rahojaan.. ja jos haluaa tuhlata niin toinen paikka ehkä....

        Samat kokemukset!!! Rahat vain meni, tulosta ei tullut. Eivät ota mitään vastuuta tapahtuneesta, kokoajan hokevat; aikaa myöten tuloksia tulee.
        Rahat meni, tuloksia ei.
        En todellakaan suosittele tätä paikkaa!!!


    • hyvä mesta

      Omat kokemukset hyviä

    • happy37

      kävin viime viikolla kasvojen laserhoidossa..ja nyt noin viikko toimenpiteen jälkeen tuloksia näkyy jo..olen tyytyväinen asiakas :)

    • Seppo233

      Sentin arpi leikattiin poskesta ja maksoin siitä 400€.
      Lopputulos oli todella karmea. Arven tilalle muodostui monen millin törkeä epämääräinen syvä arpi.

      Varmaankin yksi helpommista toimenpiteistä mitä kigurgit tekevät muttä tällä Plastic Surgery Centerillä Aleksanterinkadulla onnistuttiin tuollainenkin toheloimaan.

      Vakava varoitus kyseisestä firmasta!

    • tyytyväinennnnn

      Hyvä paikka.

    • Kairo

      Kävin vajaa vuosi sitten kokokasvojen ns nuorennuslaaserissa. Ihoni on ohentunut ja muutamia hyvälaatuisia pieniä kasvaimia ilmestynyt kasvoille.
      Eli rahat menivät kankkulan kaivoon. Älkää uskoko, älkää tuhlatko rahojanne!

      • nooikeesti

        kasvaimia kasvoihin?


      • Keisarifrwux

        Älkää uskoko tähän hoitoon oikeasti.. Pilaatte vain kasvonne. Joku kehui että viikko sitten tehty laser, ja tulokset näkyy jo. Ihan mahdotonta. Minulla 6kk takana eikä mitään muutosta parempaan ole, päinvastoin ihoni on epätasaisen värinen, ja yhtäkkiä saattaa muuttua ihan punaiseksi. Tätä ongelmaa ei ole minulla ollut ikinä! Olen niin pettynyt. Hoitoon ja lääkäriin ja hoitolaan.


    • silikonit2014

      Vielä kerran, suosittelen itse ainakin silikonien suhteen! Hiton kivuliasta oli next 2vko mutta kyllä mua varoteltiinkin! Ihan paska puhetta että ei oo kipuja :D Hitto wc nappia ei voinu painaa, saatika muutakaan.. Onneks oma mies oli kuin omaishoitaja!

      Itse toimenpiteestä si ole nega sanottavaa ja lopputulos huippu, laitettiin 390cc ja rintalihaksen alle! Kipua myös tuotti se ja että rintalihakseni olivat isot ja leveät.

      Muista toimenpiteistä en voi sanoa juuta/jaata mutta omani onnistui!

      Hoitaja hieman liian nuori/kokematon ko. toimenpiteen jälkeen, mutta muuten

    • KannattaaLukea

      Lukekaa viestiketju ja kiertäkää kaukaa kyseinen firma ja sen laaduttomat kirurgit.

    • Huonojakokemuksia

      Älkää ikinä menkö!!! Otin pienen määrän botoxia kasvoihin ennen häitä, koska olen niin hoikka että kasvojeni lihasten jännittyminen näkyy ja muodostaa siten oudot vekit nenän pieleen. Sanoin ennen operaatiota, että pistos ei saa pilata naamaani tai hymyä/nauruani, se on paras ominaisuuteni ja nauran paljon. Svedjeholm sanoi, ettei niin tule tapahtumaan ja hän tietää mitä tekee. Sovittiin, että pistää todella pienen määrän kahteen kohtaan. Mutta siinä maatessani hän antoikin kolme pistosta. Ja sitten ohjasi minut vain kassalle.

      Ja kuinkas ollakaan, Svedjeholm pilasi naamani!! Kuukausi on mennyt enkä pysty nauramaan ja mimiikkani on täysin muuttunut. Ylähuuleni ei nouse eivätkä poskipääni. Kysyin mielipidettä jälkeenpäin muilta lääkäreiltä ja he sanoivat että a. Svedjeholm ei ole osannut pistää oikeaa määrää vaan pistänyt aivan liikaa ja b. Ei tunne kasvojen anatomiaa, joten siksi pistokset pilasivat kasvoni.

      Kävin klinikalla jälkeenpäin valittamassa tuloksesta ja lääkäri vähätteli minua niin paljon että aloin itkemään. Muka että haluan hyviä tuloksia heti ja että pitäisi pystyä odottamaan. Ja että olen turhamainen ja että ongelmani ovat aika pieniä, koska minulta sentään ei ole amputoitu mitään. Ja että hän teki pistämisen vain auttaakseen minua, että enkö ymmärrä, etten ole tuottava asiakas edes firmalle. No.. Mitäs siihen sitten..

      Muut lääkärit, ne joilta kysyin jälkeenpäin apua, sanoivat että parantumisessa menee min 3kk, voi hyvin olla enemmänkin.

      • Helsingitär

        Itsellä sama kokemus monta vuotta sitten. Olin silloin oikeasti aika nuori (ehkä 28), enkä olisi tarvinnut kuin kevyen käsittelyn otsaan. Svedjeholm laittoi botoxia niin paljon, että koko kasvot olivat aivan liikkumattomat todella pitkään. Tulos ei todellakaan ollut hyvä eikä toivotun kaltainen. Nyt käyn Cityklinikalla, jossa hoitaja osaa laittaa juuri oikeisiin paikkoihin ja riittävän pienellä annostuksella, jotta lopputulos on luonnollinen ja raikas.


    • Laserhionta

      Mä kävin joulukuun alussa koko kasvojen mikrohionnassa ja 2 luomea poistettiin. Toimenpiteen jälkeen kasvot olivat todella turvoksissa muutaman päivän, toisena päivänä hyvä kun silmät sai auki. Mutta n.viikossa turvotus poissa. Nyt, kun aikaa on kulunut tää pari kuukautta, en voisi olla tyytyväisempi!:) Kaikilla ei ehkä niin hyviä kokemuksia, mutta mä en ole katunut hetkeäkään.

    • ikäihminen

      kasvojen laser hoito on kivulias.toipuminen hidasta.nyt 3 viikkoa menny.punoitus aika vähiossä.tekeytyy puoli vuotta kuulemma.neuvoisin teettämään nukutukserssa.minuloe tehty sekä leuan alus rasvaimu sekä laser hoito.kumpikaan ei vielä valmis.uskon että tulos hyvä alkaa jo näkyä.samalla poistettu ns.hamsteripussit poskista.näistä ei jää arpia joten ei ole pakko koskaan kertoa että on käyny missään jos ei halua.vähentää myös entisiä arpia jos on kauneusleikattu.

    • Kyllikki78

      Mites rasvaimu kokemukset täältä?

    • Kukkamaaria67

      Olen käynyt kyseisellä klinikalla 2 x Smart xide laseroinnissa. Ensimmäisellä kerralla en huomannut mitään eroa aikaisempaan, jolloin seuraava laserointi tehtiin voimakkaammalla impulssilla, koska hoidon voimakkuutta voi säätää. Toisella kerralla ero oli huomattava: pienet kansojen juonteet silmien ja suun ympärillä sijoittuivat selkeästi. Toki paranemisprosessi oli pidempi myös voimakkammassa hoidossa, toipuminen kesti viikon ja kasvot olivat todella hurjan näköiset pari päivää hoidon jälkeen. Hoidon teki Svedjeholm ja toisesta kerrassa sain reilun alennuksen. Nykyisin smart xide on käsittääkseni korvattu klinikalla jo uudemmalla laserilla, tekniikka kehittyy nopeasti.
      Lisäksi minulle on tehty rintaimplanttien vaihto kyseisellä klinikalla, tällöin kirurgina oli Hulkki. Lopputulos on todella luonnollinen ja kaunis.
      Minulla on kyseisestä klinikasta vain positiivisia kokemuksia.

      • Vvver

        Kauan kestää et turvotus ja punoitus laskee laseroinnin jälkeen?


      • kasvotraskaana

        Onkohan niillä strategiana, että ekalla kerralla annetaan huonompi hoito, jotta asiakas menisi uudelleen?

        Itselläni turvotus ja punotus kestivät 6 kk. Sen jälkeen iho ja kaula jäivät "raskausarville". Samaan tapaan kuin raskauden jälkeen.


    • Eipaluuta

      Kasvoni meni pilalle kyseisessä paikassa. Laseroinnissa. Itken ja syön rauhoittavia. Itsemurha mielessä.

      • Teukka111

        Toivottavasti olet hengissä edelleen. :) onko iho yhtään parempi?


    • JepulisJeppe

      Laitetaan oma kokemus kyseisetä klinikasta ja Karl Johan Svedheholmista. Olen siis mies jolle tehtiin pari tuntia sitten gynekomastiaoperaatio rasvaimulla. Lopullisesta tuloksesta en siis vielä osaa sanoa :)

      En ole aikaisemmin käynyt tällaisissa klinikoissa, joten aavistuksen hyvällä jännityksellä ja uteliaisuudella astuin ovesta sisälle. Yleisvaikutelma siisti ja viehättävä toimistoapulainen otti vastaan. Yleensäkin hoitajat olivat mukavan oloisia. Hieman alkuun yllätti, että maksu otettiin ennen toimenpidettä etukäteen, mutta kenties tämä on yleinen käytäntö.

      Odotteluhuone oli viihtyisä ja kylpytakkissa oli hyvä oleilla. Miinusta siitä, että aikataulut venyivät sovitusta (myöhästyin lopulta paluujunasta) eikä tästä kunnolla informoitu. Sen sijaan tämä näköjään ristiriitaisia kokemuksia herättänyt Karl kyllä vaikutti todella mukavalta mieheltä ja juttu luisti hyvin koko operaation ajan. Todella asiallinen tyyppi ja kertoi toimenpiteestä pitkin matkaa ja kaikesta muustakin juteltiin. Mutta toimenpiteen lopputuloksen toki tiedän vasta myöhemmin. Olin itse valmis käyttämään vaivaani myös veitseä, mutta Karl vakuutti tunnusteltuaan rintaani, että rasvaimu riittää. Toivottavasti oli oikeassa. Hieman kiire näkyi toimenpiteessäkin, sillä pari kertaa hoitaja tuli kyselemään kauanko vielä kestää.

      Operaation jälkeen lepäilin omassa huoneessa pari tuntia mehua nauttien ja taisin nukahtaakin. Sitten hoitaja tuli kertomaan jälkihoidosta ja tämän jälkeen Karl vielä tarkasti ennen kotimatkaa kaiken olevan kunnossa. Jälkitarkastus sitten noin puolen vuoden päästä.

      Plussat:
      Viihtyisä miljöö ja avulias henkilökunta
      Karl vaikutti helposti lähetyttävältä ihmiseltä
      Tuli olo, että voisihan sitä muitakin paikkoja korjailla :)

      Miinukset:
      Hieman kiireisen oloinen ilmapiiri

    • enmenis

      Kävin myös konsultaatiossa mutta jäi tosi huono fiilis. Ei kuunneltu asiakasta. Ehkä huonoin asiakaspalvelu mitä oon koskaan kokenut.

    • Varokaavaan

      Älkää hyvät ihmiset ottako ihon laserointia! Missään! Jotkut niistä onnistuu oikein hyvin mutta epäonnistumisen riskit ovat ihan valtavat! Ja jos menee pieleen niin virheet myös pysyvät. Ja saattavat myös edetä pitkänkin ajan jälkeen. Käykää esim real selfin sivuilla ja etsikää tietoa! Samat riskit pätee kaikkien ihonalaiskudosten "polttohoitoihin", RF ym tekniikat.
      Itse harkitsin toimenpidettä myös mutta luovuin luettuani monista epäonnistuneista hoidoista.
      Kannattaa ennemmin säästää myöhempää face liftiä varten ja selvitä siihen asti esim pistoshoidoilla ja kemiallisilla kuorinnoilla.

    • Suosittelen! Hintataso kohtuullinen suomalaiseks firmaks ja ainakin kirurgi Jyri Hukki on saanut mun luottamuksen täysin.

    • satisfied

      Voin suositella. Kävin kasvojen laseroinnissa huhtikuussa 2016. Svedjeholm operoi ammattimaisesti. Muukin henkilökunta vakuutti. Toimenpide tuntui tietty epämiellyttävältä. Sitä toki täytyisi enemmän korostaa etukäteen että kasvojen turvotus ja punaisuus on todella voimakasta (ainakin minulla) viikon verran. Sen jälkeen iho entistä ehompi ja kimmoisampi. Erittäin tyytyväinen.

    • Rasvaimu_mielessä

      Moro!
      Mielessä olisi rasvaimu kyseisellä klinikalla, mutta minua mietityttää vielä kaksi asiaa. Svedjeholm ei ole kirurgi vaan lääkäri. Sekä hoidosta toipuminen, olen lähdössä reissuun 10pv jälkeen hoidosta, pystynkö lähtemään? Millainen olo on 7-10 pv jälkeen teillä siellä käyneillä? :)

      Tapaaminen oli ok, olisin mielelläni kuullut hänestä henk.koht lisää, puhui ainostaan hänen töistään (jotka näyttivät kyllä hyviltä). Mietin että menisikö sitä sitten kun on kunnolla ehtinyt asiaa sulattelee talvella vai nyt kun olisi sauma hih!

      • Lizbet

        Et selviä 7-10 päivässä tai olet ihmetapaus. Laserointi kiova juttu ja kivulias. Svedjeholmia en suosittele missään nimessä. Paikkana ihan jees kuin myös muu henkilökunta Jos itse menisin sinne, valitsisin Hukin. Mieti vielä


      • Rasvaimu_mielessä

        Tsau tsau! Kiitos vastauksesta. Sinulle ilmeisesti ei tehty rasvaimua vatsaan tai kylkiin. Ne paikat ovat minulla mielessä. Viikon ajattelin olla sairaslomalla ja sitä ollaankin suositeltu! Kuulemma sen jälkeen sitä parantuu jo suht nopeasti :) Itse en myöskään meni laseriin sinne. Sitten joskus kun tulee ikää ja rahaa niin voisin siinä laserissa käydä, mutta menisin itse Laser Tilkkaan. Maksaa toki hitosti, mutta omistaja tehnyt niitä 25v.


    • Lizbet

      Kasvojen laserhoitoa plasticilla en voi suositella enkä myöskään kaksoisleuan rasvaimua. KJS tyri rasvaimun ja teki laseroinnin. Asiallisesti ja itsevarrmasti. Jälkihoidot ihan pielessä. Ei kirjoita reseptejä kipulääkkeisiin ym. Molemmissa toimenpiteissä mielettömät kivut jälkeen päin. Kivut kyllä kestää jos saisi samasta paikasta tarvitsemansa hoidon , ettei tarvitsisi lähteä uutta lääkäriä etsimään. Liian kiireinen lääkäri. Häipyi laseroinnin jälkeen keskustelematta mitään. Sairaanhoitajalle täysi 10 samoin vastaanottosihteerille. Ko lääkäri ei taida olla ihan napakymppi valinta. Esim Estetian lääkäri tosi pätevä. Välittää potilaastaan myös hoidon jälkeen. Suosittelen.
      Hiilidioksidilaserointia en suosittele. Toipumiseen menee rehellisesti viikkoja. Iho tulessa ja kivuissa. Lopputulos jää nähtäväksi ehkä vuoden kuluttua😂😡. Tai tuskat unohtuu, mutta lääkäri ei. Hukki lienee ihan hyvä

      • laser_

        Tekeekö Hukki laseria myös? Valitsisin tähän toimenpiteeseen plastiikkakirurgin!


    • iloleikitär

      Heippa tyypit, haluan kertoa oman kokemukseni kaksoisleuan rasvaimusta Plastic Surgery Centerissä. Olen 35v hoikka ja timmi nainen mutta kaksoisleuka on vaivannut koko ikäni eikä lähtenyt millään dietillä tai liikunnalla. Itseä pelotti toimenpide tottakai kun luin kaikenlaista väärää tietoa netistä, ja selkeästi täällä kilpailevat firmat myös mustamaalaa toisia, vaikka luulisi että asiakkaita riittäisi kaikille... No, joka tapauksessa uskaltauduin vihdoin konsultaatioon Svedjeholmille, kävin toisessakin paikassa konsultaatiossa missä lääkäri sanoi minulle että rasvaimulla lopputulos ei olisi hyvä ja yritti kaupata minulle ihan muita hoitoja joita en tarvinnut/halunnut.
      No, Svedjeholm esitteli minulle kuvia kaksoileukatöistään ja sanoi minun olevan täydellinen potilas kaksoisleuan/leukalinjana ja alaposkien rasvaimuun heidän tekniikoillaan. Uskoin häntä ja varasin ajan. Toimenpide oli melko epämukava, kannattaa pyytää rauhoittavaa reippaasti, mutta kyllä sen kesti ihan hyvin. Svendjeholm teki erittäin tarkkaa työtä ja todellakin tiesi mitä tekee. Leuka oli todella turvonnut monta päivää ja olin kauhuissani, mutta sekin meni ohi noin viikossa ja aloin hieroa (se on myös kivuliasta) hoidettua aluetta ohjeen mukaan. Noin kaksi viikkoa meni minulla ennenkuin pystyin olemaan töissä koska en halunnut että kukaan huomaa, kahden viikon jälkeen korkealla kauluksella ja meikillä sai jo hyvin piiloon. Muutaman kuukauden kuluttua lopullinen tulos oli nähtävissä ja olen todella tyytyväinen ja onnellinen että uskalsin mennä!!! Tulos on täydellinen, aivan luonnollinen ja iho on kimmoisa ja sileä, ei mitään roikkumisen merkkejä, tämä lienee sen laserin tulosta. Itsetuntoni on kohentunut huimasti. Älkää jääkö kärsimään ongelmanne kanssa, vaikka itseä pelotti ja stressasi niin kaikki oli sen arvoista. Olen aivan uusi ihminen ja vihdoin uskallan olla oma itseni kun ei tarvitse piilotella leukaa, liikuntakin maittaa vieläkin paremmin kun tiedän että sen tulokset näkyy :) Haluan rohkaista muita joilla mahdollisesti sama tilanne. Oma kokemukseni on että Plastic Surgery Center on kaksoisleuan hoidon kärkipaikkoja, mutta kannattaa tietty käydä konsultaatiossa ja ottaa itse selvää.

    • Omenapeppu

      Karl Johan Svedjeberg niminen lääkäri
      Otti minut vastaan.
      Päätin että teen kasvoladeroinnin ja kaulan sekä kädenselät ,ylä ja alaluomet.
      Olen 52v. Ja halusin kiinteytystä ja kirkastaa ihoani.
      Konsultaatio oli ilmainen mikä tuntui ihan mukavalta kun muualla keskim.130e
      Yritys toimii suomessa ja jos jotain tulisi olisin paremmSsa asemassa komplikaatioiden varalta.
      Menin aamulla bulevardille ja sain pari rauhoittavaa ja kasvot ja muut puudutettiin.odotin mukavasti sängyllä. Oli olo aika mukava ja rentoutunut.söin vähän eväitä.
      Sairaanhoitaja laittoi pyyhkeellä puudutusta vielä lisää. Itse käsittely oli kuin skannausta eikä tuntunut juuri miltään.
      Nukuin kuin tukki. Sitten iho kuoriutui ja oli hurjan näköinen. Ei kovin kipeä. Nyt 6 viikkoa ja iho on vasta lähtenyt nuorentumaan .Näytän jo nyt hyvältä. Ihanaa.
      Rasvaimu ja rasvansiirto pakaroihin jenkkakahvoista 4 viikkoa ditten. Kroppa on upea! Vyötärö on ihana. Voin käyttää vartalonmyötäisiä asuja ja vyötä.
      Oon niin iloinen tästä!joka penni kannatti!
      Maksoin ja taksilla kotiin.

    • areusure

      Svedjeholm ja Bulevardi?

    • johansved

      Johan on todella miellyttävä ja asiallinen lääkäri. Peukutan.

    • Teukka111

      Itse harkitsen aknearpien korjausta ja sairaanhoitajat tekevät näinä päivinä siellä laser-hoidot. Kävin konsultaatiossa.. ihmetytti, että miksi heillä oli vain näyttää viisi kuvaa onnistuneista aknearpien korjauksista.. vähän jäin miettimään muiden kokemuksia.. onko kellään kokemuksia paikasta lähiajoilta? :)

    • Tagiti

      Ihmetyttää kun sairaanhoitajat tekevät kun en uskaltaisi kuin sitten aknearpien laseriin jos lääkäri tekee sen. Kertokaa kokemuksianne jos hoitajat ovat tehneet

      • Jenniina99

        Ihmettelin tätä myös itse! Harmi kun kellään ei ole kokemuksia


      • eivoikommentoida

        Kyllä on kokemuksia.. ei hyviä


    • Kurviprinsessa

      Hei kaikki ihanat naiset ja miehet. Haluan jakaa omat kokemukseni Plastic Surgery Centeristä, Johanista ja itse toimenpiteestä. Olen 30v nainen ja Johan Svedjeholm teki rasvaimun WAL-tekniikalla kylkiini. Ensinnäkin, mietin toimenpidettä todella pitkään ja kävin kolmessa eri paikassa konsultoinnissa. Taustatyö toi varmuutta ja antoi vastauksia askarruttaviin kysymyksiin. Olin yllättynyt miten erilaisia paikat olivat, tai lähinnä nämä kirurgit. Olen kova tenttaamaan ja näiden kahden muun kirurgin kasvoilta paistoi kokemattomuus rasvaimusta. En myöskään nähnyt kuvia nimenomaan WAL-tekniikalla tehdystä imusta.

      Kävin Johanin luona konsultoinnissa viime vuoden lopulla ja olin aluksi epäileväinen. Johan on hyvä myymään palveluitaan, mutta kuuntele ja kysele mahdollisimman paljon. Lähdin kotiin ja mietin pari kuukautta. Olin vielä yhteydessä Johaniin meilin kautta ja mietin et kohta sillä menee hermo muhun ;) Eipä mennyt, sain aina vastauksen. Varasin lopulta toimenpideajan Tampereen klinikalle.

      The day koitti. Mua jännitti aivan perk*****sti, mutta onneksi mun kumppani tuli mukaan tueksi. Rentouduin heti, kun pääsin paikan päälle. Klinikka on super valoisa, moderni ja tuli sellainen olo et musta pidetään huolta. Ja niinhän musta pidettiinkin. Pelkäsin oikeesti pahinta, mut itkin vielä jälkeenpäin kun koko toimenpide ja Johan ylitti mun odotukseni. En ole koskaan saanut treenillä jenkkoja pois ja toi päivä on aina ollut mun unelma. Toimenpide ei sattunut ei sitten yhtään! Plussaa oli, että juttu lensi toimenpiteen aikana Johanin kanssa ja oli hauskaa. Sain vielä jälkeenpäin uuden tukisiteen, kun ensimmäinen tukiside meni ihan veriseksi ekana yönä.

      Paraneminen meni lähes niinkuin mulle kerrottiin, mutta muistakaa paranemiseen vaikuttaa kuinka paljon teiltä imetään rasvaa. Mulla meni kipuilun kanssa about kuukausi, mutta en syönyt kipulääkkeitä lainkaan ensimmäisen päivän jälkeen. Liikkuminen oli aluksi vähän kankeaa ja piti liikkua mahd normaalisti ettei kukaan erottaisi :P Nyt on mennyt muutama kuukausi ja voin kertoa, että mulla on niin leveä hymy kasvoilla kun katson kurvejani! En malta odottaa, että pääsen tekemään toisen toimenpiteen etuvatsaani. Peppu korostuu, kun makkarat lähtee sivuilta, wink wink! Kiitos Johanille hyvästä palvelusta.

      Vinkki: Valitse paikka, jossa haluamaasi toimenpidettä tehdään rutiinityöni mieluiten päivittäin.
      Muistutus: Lääkäritkin on ihmisiä. Virheitä voi sattua, mutta tärkeintä on että tekijä kantaa vastuun työstään, myöntää virheensä sekä korjaa ne tarvittaessa.
      Muistutus 2: Joskus huonot kokemukset voivat johtua niinkin inhimillisestä asiasta kuin henkilökemiat, joten suosittelen tekemään taustatyön jälkeen päätöksen ihan itse.

      • urautunut

        Kävin laitattamassa botoxia otsaan ja siihen osaan olin ja olen tyytyväinen. Mutta monen sadan euron arvoinen täyteainehoito nenänpielissä meni täysin hukkaan - kaksi viikkoa hoidon jälkeen ei kukaan arvaa, että mitään olisi tehty. Edes kaveri, joka tietää, että olen käynyt, ei näe mitään eroa.
        Kun soitin klinikalle asiasta, he kehottivat tulemaan näyttämään ja "toki korvaamme, jos tarvii". Kävin sitten näyttämässä ja tulosta oli tarkistamassa sairaanhoitaja, jota en ollut koskaan ennen tavannut. Lääkäri ei itse vaivautunut paikalle. Sairaanhoitaja kyllä myönsi, että pitäisi varmaan laittaa lisää täytettä, kun ei näytä täyteläiseltä. Kävi konsultoimassa lääkäriä, joka ei edelleenkään tullut paikalle, antoi vaan hinnan - 310€ olisi pitänyt pulittaa siitä, että tehdään sama juttu uudestaan, kun alunperin oli puhetta, että hoidon vaikutus kestää jopa puolisen vuotta. No ei kestänyt kahta viikkoakaan. Kenen rahat riittää siihen, että pari kertaa kuukaudessa maksaa reilu 300 euroa täyteaineista, joista ei näy jälkeäkään?
        Varmastikaan en mene uudestaan tähän paikkaan, vaan kannan rahani jonkin ajan kuluttua ihan muualle.


    • urpo69

      voi viulu! ei vissiin tajua, et jengi ei oo ihan urpoja! kai toi nyt paistaa kilometrien kantamiin, et mainosta, mainosta!!!! ei oo oikeita kokemuksia vaan ainoostaan kirurgien omaa mainontaa! huh huh!

    • Huonot

      Välttäkää tätä paikkaa!!!!!

      • as17

        Kävin tammikuussa 2017 Plastic surgery centerissä kaksoisleuan ja alakasvojen rasvaimussa. Toimenpiteen teki Svedjeholm, jota voin lämpimästi suositella. Toimenpide oli kivuton samoin kuin toipuminen ensimmäistä yötä lukuunottamatta. Tuloksen alkoi hahmottamaan turvotuksen laskettua jo muutamassa viikossa. Lopullinen tulos on luonnollisen näköinen, kasvot hoikistuneet ja kaksoisleuka poissa. Tikit olivat huomaamattomat ja mustelmat kaulan alueella vähäiset. Töihinkin pystyi heti menemään. Kadun vain etten mennyt aikaisemmin. Suosittelen kyseistä paikkaa ja kirurgia, joka oli todella mukava ja ammattitaitoinen niinkuin koko henkilökunta.


    • rasvaimu1

      Kävin juuri Plastic Surgery Centerissä kaksoisleuan rasvaimussa muutama päivä sitten. Svedjeholm teki toimenpiteen. Naama ja leuka vielä turvoksissa ja leuan alue luonnollisesti arka ja tunnoton, mutta muutos leuan muodossa näkyy jo selkeästi. Naaman turvotuksesta huolimatta asiasta tietämätön ulkopuolinen ei erota että leukaani olisi operoitu. Olen todella tyytyväinenjo nyt että uskalsin mennä operaatioon!

      Svedjeholmista pelkästään positiivisia kokemuksia, asiantunteva ja kokenut lääkäri. Ehkä hieman kiireellisen oloinen, mutta niin oli asiakkaitakin tungokseen saakka... Suosittelen!!

    • Pömppömaha

      Nyt pitäisi tehdä päätös minkä klinikan valitsen mahdolliselle vatsan rasvaimulle , mutta näitä keskusteluja lukiessani ei uskalla varmaankaan mennä mihinkään vaan parempi unohtaa koko juttu. :(
      Vai onko se vain niin, että muutamat epäonnistuneet tulevat ilmi täällä ja muut ovat tyytyväisiä ja hiljaa??

    • Muutenhyvä

      Kävin kaksoisleuan, kaulan ja hamstetipussien rasvaimussa ja laseroinnissa. Hyvin sujui, eka yö tosi kipeä sitten helpotti. Kaulassa isot mustelmat jotka jo viikon kuluessa pienentyneet ja kellastuneet. Svedjeholm teki. Leuan aivan alla on poikittainen koholla oleva palle ja sivuilla molemmin puolin kaksi näkyvää koloa. Kertokaapa kokemuksen omaavat, tasoittuuko kaula aja
      N myötä ja voisiko noille itse tehdä mitään. Aikaa kulunut n. Viikko.

      • Osanottavana

        Veikkakseni on, että kun on aikaa hieman kulunut, huomaat, että pieleen meni. Sitten käyt ns. jälkitarkastuksessa ja kertovat, että lopputulos näkyy myöhemmin. Itse sain "syytteen" kilpirauhassairaudesta, kun kävin hakemassa apua ja neuvoja epäonnistuneen toimenpiteen takia :D Järkyttävä. Apua ja neuvoja ei tullut.


    • Anne567

      Älkää vaan menkö! Kävin täyteainahoidossa ja mitään tuloksia ei ajankaan kanssa näkynyt..yritin saada uutta aikaa uusintahoitoon ja asia ei vaan käynyt! Olisi pitänyt ostaa kokonaan uusi aika. Palvelu oli henkilökunnalta kiireistä ja välinpitämätöntä lääkäriltä Svedjeholmilta itseltään. Rahastusta ja ei tosiaan välitetä asiakkaan voinnista aidosti toimenpiteen aikana. Cityklinikka on parempi ja asiantuntevampi oman ja ystävieni kokemuksen perusteella. Tulokset ovat olleet heti näkyviä täyteainehoidossa. Lisäksi omistajan väitteet että on "plastiikkakirurgi" ei täsmää siihen, että on vain yleislääkäri! Kannattaa huomioda tämä. Valhe ja ammattitaidottomuus korostuvat ja haiskahtavat oman kokemukseni perusteella. Osa täällä teksteistä on yrityksen tai tutun omaa kirjoittelua..negatiiviset kommentit poistetaan.

    • Enmeneenää

      Kiertäkää kaukaa! Rahat pois, tyly palvelu ja kun soitin tiedustelun jälkihoidosta ja tuloksista (laserointi) niin vastausta ei tullut! Tosiaan eihän Svedjeholm olekaan plastiikkakirurgi vaan vain yleislääkäri. Valhe siis joka kertoo jotain ammattimaisuudesta. Vaihdan paikkaa seuraavalla kertaa. Kumma kun täältä poistetaan kommentteja..

    • Ihankivakokemus

      Tein plastic surgeryllä rasvaimun leuasta sekä hamsteripusseista , olin ite laiha mutta laihtuessani kasvoille jäi kuitenkin rasvaa josta sain aina kaksoisleukaa . Leuka tuli hienoksi , hamsteripussit kyllä vähäsen parani ja kapeni kasvot mutta ei ollut täydellinen . Nyt mennyt hoidosta 2 kk

    • Huohhhhhh

      Svedjeholm palvelu on hieman inhottava sillä on kokoajan kiire , uskon että hän pystyy tekemään hoitoja mutta asiakkaalle on tärkeä tuntea että hänestävälitetään , en saanut sitä omalta kohdalta . Kävin myös huulien kestopigmentoinnissa kummahiuksisellä tytöllä , tulos oli kamalaa erittäin epäsymmetriset rajat tuli , en suosittele ainakaan sitä hoitoa . Hyvä kun tänne voi jakaa mielipiteitään että kaikki näkevät ja saavat apua eikä tee virheitä

    • videokaksari
    • tulinkuningattareksi

      Kävin Cityclinicillä korjauttamassa ensimmäisen kerran tämän yrityksen mokia. Sain kuningattaren kohtelun, en alamaisen kohtelua.

      7 ihmistä hyöri ympärillä palvellen. Suorastaan tuntui oudolta <3 näin suomalaisena.

    • T.sh

      Kävin kaksi vuotta sitten nenäleikkauksessa. Leikkauksen teki Pihlamaa. Oon ihan tyytyväinen tulokseen, mukava lääkäri sekä hoitajat. Oon ite sairaanhoitaja ja voin sanoo että tulokset ei aina riipu lääkärin työstä, vaikuttaa myös oma fysiologia! Aika kallista kyllä

    • Lottoyritys

      Älkää menkö tähän paikkaan, jos

      - ikää on yli 35v
      - iho on kuiva
      - ei ole kärsivällisyyttä
      - rahaa kun roskaa, jota mainostaa paikan päällä
      - mieli voi järkkyä pahasti
      - on tulossa matka tai juhlat.

      Yritys pelaa bingoa ja leikkii ihmisten elämällä.

    • Aikuisempi

      Pikkulikkojen paikka.

    • Pettynyt

      Rahastus pääasia, vähättelee jälkiä ja toipumisaikaa, ja kipua. Terveysasiat unohtuu, ja alvin maksu ja laillisen kuitin anto. En mene enää ikinä.

    • Pettyny

      Tampereen klinikkaa tarkoitin ja ks myymässä töitään.

    • Hienopeppu
    • Outoaoli

      Mitenhän tuon tietosuojalain toteuttaminen paikassa lienee? Uusi tiukempikin laki kohta voimaan n. Itselle on näytelty tunnistettavia ennen jälkeen kuvia joiden näyttämiseen ei ollut lupaa. Muutenkin ovat henkilökohtaisia ja intiimejä asioita.

    • Kauhuklinikka

      Kyllä täälläkin itsemurha käynyt mielessä tämän klinikan vuoksi. Olen siitä hyvässä tilanteessa, että ajan mittaan pystyn korjailemaan tämän kauhukammarin "taidonnäytteet".

    • ExAsiakas

      Huijausta ja valehtelua omistajan taholta säälimättä tämän paikan liiketoiminta (josta olen kuullut myös usealta taholta). Paikassa ei välitetä oikeasti asiakkaasta - vaan rahat pois äkkiä ja tuloksesta ei vastuuta kysellessäni miksi näin kävi ja kysyessäni uusintahoitoa..en voi suositella ikävä kyllä paikan "ammattitaitoa". Jättäkää menemättä! Työnjälki oli ihossani järkyttävä ja pysyviä jälkiä hoidosta jäi.

    • VarokaaPSCtä

      Kävin hifussa Cityclinicillä. Yrittävät parhaansa mukaan korjata Plastic Surgery Centerin tuhoja. Heillä on tiedossa, mitä on tapahtunut.

      Jos pitää valita PSC:n laseroinnin ja Cityclinicin hifun välillä, ottakaa ehdottomasti jälkimmäinen hoito.

      Saivat pienennettyä hifulla PSC:n aiheuttamia vaurioita. Hifun tulokset kuulemma näkyvät vasta muutaman kuukauden kuluttua, mutta oikeasti näkyvät jo nyt.

      Hifusta ei tule näkyviä jälkiä eikä sairaslomaa tarvita. Hinta on sama kuin laseroinnissa.

      Ja en ole Cityclinicin henkilökuntaa. Kiroan PSC:n alimpaan maanrakoon.

    • Hörökorvapikkutissi

      Miksi tätä yhtä paikkaa haukutaan? Eikö muissa klinikoissa ole sattunut mitään tyytymättömyyttä aiheuttavaa? Vaikka onhan niin melkein aina, ettei "savua ilman tulta". Käyttäisin näitä palveluja, jos olis rahaa. Kovasti säästän sitä varten.

      • Anonyymi

        Vielä kysyt:

        Mitä, jos vaikka aloitat tuosta:

        https://yle.fi/a/74-20055669

        Rasvanimu-instrumentteja pestään fairylla jne. voi apua, käytetään sadoilla potilailla.


    • surullinenkokemus

      Jos olet saanut säästettyä älä tuhlaa tänne rahojasi. Vaan etsi asiallisemmin toimiva paikka mm. Hintojen ja kuittien suhteen ja että vastaavat myös työnsä jäljestä ja virheistä ja kuuntelevat asiakasta selittelyjen sijaan.

    • Tyytyväinen

      Olin juuri kaksoisleuan rasvaimussa ja Plastic Surgery Centerin sekä operaation tehneen Johan Svedjeholmin toiminta oli sekä ystävällistä että varsinkin ammattitaitoista. Ei voi kuin ihmetellä ilmiselvien häiriköiden kuten "kauhuklinikka, exAsiakas tai VarokaaPSCtä" kommentteja. Kai he jotain kiksejä siitä saavat. Toki on mahdollista että jotkut toimenpiteet eivät ole tuottaneet odotettua tulosta. Minulle kokemus oli niin miellyttävä (kuin tuollainen nyt voi olla) että jos tarvetta saatan mennä toistekin. Toki jälleen hinta- ja laatuvertailun jälkeen.

      • Onneauusintaan

        Kuule, tästä ei mitään kicksejä tule, että yrittää päästä tänne kirjoittamaan. Suomi.fi on ilmainen, joten toimii toisinaan hitaasti. Ei siitä iloa ole.

        Sen sijaan yritän varoittaa muita. Sosiaalinen media on hyvä juuri tällaisten tietojen vaihtoa varten. Patarumpu soi ja paukkuu toivottavasti.

        Kauhuklinikka on kauhea niille, joiden kasvot ovat tuhoutuneet. Onnea vaan uusintaan, sitä tarvitset jatkossakin.


    • Leeni

      En missään nimessä suosittele tätä paikkaa kenellekään. Oma operaationi epäonnistui täysin, tulos siis täysin päinvastainen kun piti. Myöntävät kyllä että lopputulos ei ole onnistunut mutta koska kuulemma kyse ei ole hoitovirheestä minun pitäisi itse maksaa epäonnistuneen toimenpiteen korjaamisesta. Eli heti jos tulee ongelmia vika on sinun eivätkä ota vastuuta virheistään. Eli suosittelen kiertämään paikan kaukaa. On olemassa muita paikkoja, joissa toiminta on ammattimaista ja vastuullista mm. Eiran Sairaala, Siluetti. Jopa paljon parjattu Cityklinikka on omien kokemusten perusteella osoittautunut asialliseksi paikaksi.

    • Järkyttynyt

      Epäomnistunut kokemus.

    • Harontaajahapuilua

      Leikkuria vaan. Folksamfundetilta saa onnistuneen höylinnän päälle nuorisovakuutuksenkin. Melkein ainakin, jos onnistuvat hiomaan alle kolmekymppiseksseks.

    • Angeline

      Tri. Karl Johan osaa ainakin tehdä Brazilian Butt Lift, myös rasvaimun jälki oli todella hyvä. Suosittelen. Henkilö oli myös persoonaltaan miellyttävä.
      Kävin viimeksi Tallinnassa rasvaimussa ja täytyy sanoa että tulos oli ihan toista luokkaa. Tosin kyllä Tallinnastakin löytyy varmasti hyviä paikkoja ja lääkäreitä.

      • Anonyymi

        "Persoonaltaan miellyttävä",yksityiselämässä täysi psykopaatti. Kohtelee naisia miten lystää ja naurattaa hiukaankaan kauniita naisia. Pettää ja valehtelee. 3 lasta eri naisten kanssa,joita ei itse edes kasvata. Mm. Jonkun ex missin, naapurinsa ja alaisensa kanssa. Surullinen tapaus ja sanonut ettei ole onnellinen vaikka miljoonia tilillä. Miten ihmiset k niin tyhmiä,että syyntävät rahaa paikkaan, joka on täysin psykopaattisen ihmisen johdossa?🤷 Helsingin käräjäoikeudessa on yrityksestä juttuja, palkkoja jätetty perhevapailta maksamatta jne..leväperäistä. Että onnea vaan ihmisille,jotka rahoittaa tätä toimintaa!


    • Iina

      Epäonnistunut tatuoinnin poisto täällä. Väri tummeni ja tatuointi arpeutui. Vastatuuta eivät ota. Pilalle meni iho ja hukkaan rahat.

    • kaksoisleukavideo
    • Ruuth123

      Ihoni on pilalla tämän klinikan käsittelyn jälkeen. Pysyvät arvet jäivät muistoksi. Masentaa ja suututtaa.

      • Bonnie1234

        Mikä toimenpide sulle tehtiin? Oliko laserilla?


    • Pukhu

      Elämäni virhe oli koskaan astua Plastic surgery centerille. Omalta osaltani hoitotulos olo täysin epäonnistunut. Klinikka ei kanna minkäänlaista kokonaisvastuuta asiakkaan hoitotuloksesta. Kun rahat on saatu kiinnostus loppuu. Korjaamaan tai korvaamaan ei suostuta. Tai toki suostutaan kunhan asiakas maksaa tästä korjaustoimenpiteestä taas uudestaan. Harmittaa etten itse tiennyt tätä ennen kuin heidän käsittelyyn menin. Siksi haluan varoittaa Plastic surgery centeristä muita. Jotta välttyisittebtältä minkä olen itse joutunut kokemaan.

      • Yritystiedot

        Helsingin klinikka näyttää tehneen konkurssin jokin aika sitten. Ja siitä huolimatta toiminta jatkuu?

        Yritystiedothan ovat julkisia, joten voitte tarkistaa asian itse.


    • 45agh

      Hirveellä kiireellä tehdään. Ei mennyt ihan putkeen. Täyteaineen laittoa hosumalla laitettiin ja eikä asiakasta ehditty kuunnella. En mene tänne enää uudelleen. Rahat vaan pois asiakkailta ja uusi sisään

    • Buttlift

      Kävin buttliftissä. Sen Svedjeholm osaa ainakin tehdä. Kyljistä siirrettiin rasvaa pakaroihin. Olen tyytyväinen lopputulokseen. Pakaran muoto on nyt pyöreä. Ihmeellistä on että rasvaimusta ei jäänyt rajoja luonnollisen ja imetyn välille. Tähän olen myös tyytyväinen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nyt Plastic Surgery Centeristä kirjoitetaan myös Helsingin Sanomissa

      https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006222422.html?share=d5f909dfad055682b6311e49d3837f4e

      Plastiikkakirurginen klinikka antoi potkut perhe­vapaalla olleelle hoitajalle: Oikeus määräsi maksamaan korvauksia

      Tuotannollisiin ja taloudellisiin syihin ei oikeudessa uskottu, koska perhevapaan aikana lopettanut ja uusi yritys tekivät samaa työtä samoissa tiloissa saman johdon alaisuudessa.


      Plastic Surgery Center Helsingin toimipisteistä toinen on Mannerheimintiellä. (KUVA: MIKKO SUUTARINEN / HS)
      Maija Aalto HS
      Julkaistu: 30.8. 16:40

      OIKEUS on määrännyt Helsingissä toimivan plastiikkakirurgian klinikan maksamaan korvauksia syrjinnästä, koska se lopetti sairaanhoitajalta työt tämän perhevapaan aikana ilman hyväksyttävää syytä.

      Oikeudessa olennaista oli, voitiinko vedota tuotannollisiin ja taloudellisiin syihin töiden loppumisen perusteena. Näin siksi, että alkuperäinen yritys lopetti kokonaan, mutta toinen jatkoi samaa työtä lähes samalla nimellä samoissa tiloissa ja saman johdon alaisena.

      Helsingin käräjäoikeus vastasi ei. Yritys haki valituslupaa hovioikeuteen. Hovioikeus toteaa perjantaina antamassaan ratkaisussa, että perusteita uudelle käsittelylle ei ole.

      Näin käräjäoikeuden huhtikuussa antama tuomio jää voimaan ja sairaanhoitaja saa korvauksia kokemastaan syrjinnästä.

      SAIRAANHOITAJA oli noin kolmen vuoden ajan vakituisessa työsuhteessa Plastic Surgery Center Suomi Oy:hun. Syksyllä 2017 hänelle ilmoitettiin, että yhtiön toiminta on päättynyt kokonaan ja hänelle toimitettiin loppulaskelma hänen palkkasaatavistaan.

      Sairaanhoitaja oli saman vuoden keväällä jäänyt ensin sairauslomalle ja sitten perhevapaalle.

      Myöhemmin tämä Suomi oy päätyi konkurssiin. Sen sijaan hiukan aiemmin perustettu Plastic Surgery Center Helsinki Oy ja sen kanssa tiiviissä yhteistyössä olevat yritykset muissa Suomen kaupungeissa jatkoivat toimintaansa. Eri kaupunkien yrityksillä on esimerkiksi yhteiset verkkosivut ja osittain samoja työntekijöitäkin.

      Oikeudessa kävi ilmi, että osa sairaanhoitajan työkavereista ja esimerkiksi hänen äitiyslomalleen palkattu sijainen olivat siirtyneet näiden uusien yritysten palvelukseen, yksi jopa tajuamatta työnantajan vaihtuneen.

      Helsinki oy:lla oli sama johto ja alkuun yritys toimi samoilla laitteilla ja samoissa tiloissa kuin edeltäjänsä. Oikeus päätyi siihen, että toimintakin oli pohjimmiltaan samaa kuin ennen.

      KÄRÄJÄOIKEUS toteaa tuomiossaan, että kyseessä on siten ollut liikkeenluovutus eikä toiminnan lopettaminen kokonaan.

      Työsuhteen päättämisellä kokonaan ei ole ollut perusteita, jonka vuoksi sairaanhoitajalle pitää maksaa korvauksia 5 000 euroa sekä lisäksi maksamaton irtisanomisajan palkka. Koska työsuhde on päätetty perhevapaan aikana eikä työnantajan toiminta oikeasti olekaan päättynyt, hän saa myös tasa-arvolain perusteella hyvitystä syrjinnästä 6 000 euroa.

      Oikeudessa käsiteltiin myös epäselvyyksiä sairaanhoitajan aiemmissa palkkasaatavissa, oikeus suostui näissä osaan sairaanhoitajan vaatimuksista.

      Koska uudella ja vanhalla yrityksellä on täysin sama johto, oikeus katsoo, että yritykset ovat yhdessä vastuussa korvausvelvotteista.

      SYRJINTÄ raskauden tai perhevapaiden aikana on kielletty tasa-arvolaissa.

      Tyypillisiä naisten kohtaamia syrjintätilanteita ovat muun muassa määräaikaisuuden jatkamatta jättäminen tai määräaikaisuuden keston rajaaminen äitiysvapaan alkuun, äitiysvapaasta johtuva palkkasyrjintä ja syrjintä työhönottotilanteessa. Tasa-arvovaltuutetun toimistoon tulee tämänkaltaista tilanteista parisataa yhteydenottoa vuosittain.

      • Anonyymi

        Äidilleni annettiin 2 eri hintavaihtoehtoa leuan alueen rasvaimuun. Halvempi vaihtoehto olisi katannut rasvaimun vain edestä, mutta kalliimman piti kattaa koko kaulan alue.

        Otimme kalliimman. Äiti piti 5 viikkoa sidettä kaulallaan. Lopputuloksena sivuilta roikkuu edelleen. Äiti varasi uuden ajan ja kävi paikan päällä. Lääkäri kehotti tiputtamaan painoa, tai maksamaan vaihtoehtoisesti yli puolet alkuperäisen hinnasta lisää, uudesta työstä. Kieltäydyimme. Nyt kuvineen reklaamatio. Jos ilmaista uutta työtä emme saa, niin jatkuu oikeuden avulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äidilleni annettiin 2 eri hintavaihtoehtoa leuan alueen rasvaimuun. Halvempi vaihtoehto olisi katannut rasvaimun vain edestä, mutta kalliimman piti kattaa koko kaulan alue.

        Otimme kalliimman. Äiti piti 5 viikkoa sidettä kaulallaan. Lopputuloksena sivuilta roikkuu edelleen. Äiti varasi uuden ajan ja kävi paikan päällä. Lääkäri kehotti tiputtamaan painoa, tai maksamaan vaihtoehtoisesti yli puolet alkuperäisen hinnasta lisää, uudesta työstä. Kieltäydyimme. Nyt kuvineen reklaamatio. Jos ilmaista uutta työtä emme saa, niin jatkuu oikeuden avulla.

        Kannattaa olla yhteydessä kuluttajansuojaviranomaisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa olla yhteydessä kuluttajansuojaviranomaisiin

        Plastic Surgery Centerillä on yksinään Helsingin käräjäoikeudessa lähes parikymmentä juttua, joissa se on ollut osapuolena. Mm. vahingonkorvaus juttu potilasvahingosta.

        Kuluttajariitalautakunnassa toistakymmentä valitusta yrityksestä.

        Kaikki nämä ovat julista tietoa, jonka saa ihan näihin paikkohin soittamalla.

        Aikamoista lottoa on, että hoito siellä onnistuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plastic Surgery Centerillä on yksinään Helsingin käräjäoikeudessa lähes parikymmentä juttua, joissa se on ollut osapuolena. Mm. vahingonkorvaus juttu potilasvahingosta.

        Kuluttajariitalautakunnassa toistakymmentä valitusta yrityksestä.

        Kaikki nämä ovat julista tietoa, jonka saa ihan näihin paikkohin soittamalla.

        Aikamoista lottoa on, että hoito siellä onnistuisi.

        Kaikki suoraan kuluttaja-asiamiehelle, vaikka olisi paljon ennestään


    • Anonyymi

      Kävin eilen WAT-rasvaimussa vatsan alueelta. Kun saavuin aamulla paikalle, hoitaja näytti lepohuoneeni, joka oli ihan viihtyisä, ja hetken päästä operaation suorittaja Heidi Lilja tuli juttelemaan kanssani. Käytiin läpi vielä operaatio, odotukset ja näin. Sitten kun kaikki oli selvää, sain esilääkityksen.

      Operaatiopöydällä sain vielä suoraan suoneen voimakkaampaa kipulääkettä, ja vatsa-alueen desinfioinnin sekä puudutuksen jälkeen alkoi imu. Minulla oli paljon imettävää rasvaa, joten siinä meni noin 2 tuntia. Enemmänkin olisi voinut ottaa, mutta minulla oli jo sen verran murjottu olo, etten enää halunnut. Lilja otti vähän extraakin, kyljistä mitä ei alunperin välttämättä pitänyt imeä mutta sovittiin että hän voi ottaa jonkin verran jos aikaa jää, saadakseen mahdollisimman parhaan tuloksen.

      Molemmat Heidi Lilja ja hoitaja Jenni olivat aivan ihania ja ystävällisiä, välittivät aidosti. Operaation jälkeen nukuin jonkin aikaa omassa lepohuoneessani, ja herättyäni hoitaja toi paljon mehuja ja smoothieta, sekä vähän myöhemmin kunnon ruokaa. Hoitaja kävi useamman kerran katsomassa vointiani, ja Liljakin tuli vielä tarkistamaan ja ohjeistamaan, kun olin kunnolla tajuissani. Sain levätä huoneessa siihen saakka, että piti lähteä bussiasemalle.

      Kaiken kaikkiaan oli todella hyvä kokemus. Vähän jännitti, uskoako kaikkea paskaa mitä täällä on kirjotettu paikasta, mutta tulin siihen tulokseen, että negatiivisista asioista kirjoitetaan herkemmin kuin hyvistä kokemuksista. Ja hyvä että luotin vaistooni. Todellakin tulen tänne uudelleen, jos on muuta "korjattavaa" :-)

      • Anonyymi

        Kiva kun kerroit hyvästä kokemuksesta, olen menossa toimenpiteeseen tammikuussa
        alkoi jännittämään, ja etsinkin kokemuksia...ja totta kirjoitat harvemmin kehutaan..minulle tuli ainakin hyvä ja rauhallinen olo nyt luettuani kirjoituksesi.


      • Anonyymi

        Peräpukamalääkäri Heidi joka on ollut alalla vasta kaksi vuotta kirurgina, ei minkäänlaista näkemystä, epäsympaattinen ja rahanahne. Entinen kollega. Kannattaa konsultaatiossa olla varuillaan, saattaa nostaa hintoja yläkanttiin hyötyäkseen itse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun kerroit hyvästä kokemuksesta, olen menossa toimenpiteeseen tammikuussa
        alkoi jännittämään, ja etsinkin kokemuksia...ja totta kirjoitat harvemmin kehutaan..minulle tuli ainakin hyvä ja rauhallinen olo nyt luettuani kirjoituksesi.

        Nauti rauhallisesta olostasi vielä kun voit, kohta se muuttuu kauhuksi.


    • Anonyymi

      Hei, saitteko asiallisen kuitin maksuistanne, johon on merkitty lääkärin tekemä työ ja lisätty 24 pros arvonlisävero?

      • Anonyymi

        Minä sain. Kävin rasvaimussa joka oli helkkarin kivulias. Lääkäri oli hyvin miellyttävä ja ystävällinen. Johonkin kohtaan jäi rasvaa ja toivon vielä niiden poistoa, mutta katsotaan miten nyt toivun. On kuin olisi poltettu ja hakattu ihan kiitettävästi. Ekan viikon luulin et kuolla kupsahdan 😂 tosin kipeitä patteja on vieläkin..


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Laskussa luki laser 1540 ekua, mutta hoito kuulema ultraformer III hifi ultraänihoito, tällaista hoitoa ei edes ole päivitetty firman sivustolle. Sivustoilta löytyy hifi ultraänihoito, mikä on yli 300 ekua edullisempi. Jäi huijauksen maku. Eikä kasvoille tullut haluttuja muutoksia. En suosittele. Avoimuus puuttuu.

      • Anonyymi

        Toivoin että olisin lukenut ja uskonut näitä kirjoituksia ennen Svedjeholmille menoa:(

        Halusin eroon kahdesta luomesta naamalla, aiemmin iholääkäri kertonut ettei niihin onnistu laserointi vaan pitää leikata.

        Svedjeholm katsoi niitä sekunnin ja sanoi että juujuu, laseroidaan nyt heti vaan. Olin hämmentynyt mutta toki luotin lääkäriin. Omituisinta oli että piti mennä kassan kautta toimenpidehuoneeseen. Kiireen tuntu koko ajan ja kun oli valmis jätti minut toikkaroimaan ulos yksin.

        Tietysti luomet eivät lähteneet. Menin oikealle plastiikkakirurgille ja hän oli kauhuissaan. Leikkasi ne kauniisti pois kuten olisi heti pitäny. En saanut rahoja takaisin.

        Suosittelen lämpimästi Estetiikka Mansurow, Turku. Siellä tehty muitakin juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoin että olisin lukenut ja uskonut näitä kirjoituksia ennen Svedjeholmille menoa:(

        Halusin eroon kahdesta luomesta naamalla, aiemmin iholääkäri kertonut ettei niihin onnistu laserointi vaan pitää leikata.

        Svedjeholm katsoi niitä sekunnin ja sanoi että juujuu, laseroidaan nyt heti vaan. Olin hämmentynyt mutta toki luotin lääkäriin. Omituisinta oli että piti mennä kassan kautta toimenpidehuoneeseen. Kiireen tuntu koko ajan ja kun oli valmis jätti minut toikkaroimaan ulos yksin.

        Tietysti luomet eivät lähteneet. Menin oikealle plastiikkakirurgille ja hän oli kauhuissaan. Leikkasi ne kauniisti pois kuten olisi heti pitäny. En saanut rahoja takaisin.

        Suosittelen lämpimästi Estetiikka Mansurow, Turku. Siellä tehty muitakin juttuja.

        Svedjeholm ei ole kirurgi, VAIN yleislääkäri. EstetiikkaMansurowissa on plastiikkakirurgi, joten ammattitaito taattu. Kannattaa harkita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Svedjeholm ei ole kirurgi, VAIN yleislääkäri. EstetiikkaMansurowissa on plastiikkakirurgi, joten ammattitaito taattu. Kannattaa harkita.

        En suosittele Svedjeholmin palveluja. Kävin itse hänellä pahan couperosan vuoksi. Ennen tilausta kyselin miten toimenpide tehdään ja hän 'unohti' mainita lääkityksen. Lääkityksen aikaan kysyin miten lääke vaikuttaa ja mitä se on, hän vastasi NAURESKELLEN että ei tiedä koska ei ole itse käyttänyt. Olen itse työskennellyt HUS:ssa ja toivon että siellä en törmää tähän 'lääkäriin'.
        En suosittele tätä firmaa enkä Svedjeholmin palveluja. Ostat jotain, mistä et tiedä mitä se on ja pitää sisällään. Lääkkeillä voi olla myös sivuvaikutuksia ja sinun täytyy voida itse päätää. Mielikuvani nyt on puoskarointi, josta Svedjeholm saa rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Svedjeholm ei ole kirurgi, VAIN yleislääkäri. EstetiikkaMansurowissa on plastiikkakirurgi, joten ammattitaito taattu. Kannattaa harkita.

        Varmistakaa aina että teidät leikkaava lääkäri on nimenomaan plastiikkakirurgian erikoislääkäri!

        Itsellä ei ole tästä klinikasta kokemusta mutta listoilla heillä näyttäisi olevan myös ihan oikeita ja vieläpä ihan arvostettuja plastiikkakirurgeja.

        Tuo Svedjeholm ei nähtävästi ole edes tavallinen kirurgi, saati plastiikkakirurgi, mikä on kyllä itselleni esteettistä leikkausta harkitsevana jo itsessään peruste olla häntä kirurgiksi valitsematta.

        https://www.plasticsurgery.fi/henkilokunta2/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Svedjeholm ei ole kirurgi, VAIN yleislääkäri. EstetiikkaMansurowissa on plastiikkakirurgi, joten ammattitaito taattu. Kannattaa harkita.

        Mansurow tekee pahoja arpia, todella rumaa jälkeä. Itselle tullut palovamma keskelle poskea faceliftin jäljiltä ja ikuinen värimuutos ihossa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Svedjeholm ei ole kirurgi, VAIN yleislääkäri. EstetiikkaMansurowissa on plastiikkakirurgi, joten ammattitaito taattu. Kannattaa harkita.

        Mansurow on huijari ja valehtelija, En suosittele!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En suosittele Svedjeholmin palveluja. Kävin itse hänellä pahan couperosan vuoksi. Ennen tilausta kyselin miten toimenpide tehdään ja hän 'unohti' mainita lääkityksen. Lääkityksen aikaan kysyin miten lääke vaikuttaa ja mitä se on, hän vastasi NAURESKELLEN että ei tiedä koska ei ole itse käyttänyt. Olen itse työskennellyt HUS:ssa ja toivon että siellä en törmää tähän 'lääkäriin'.
        En suosittele tätä firmaa enkä Svedjeholmin palveluja. Ostat jotain, mistä et tiedä mitä se on ja pitää sisällään. Lääkkeillä voi olla myös sivuvaikutuksia ja sinun täytyy voida itse päätää. Mielikuvani nyt on puoskarointi, josta Svedjeholm saa rahaa.

        Jep, psykopaatti.


    • Anonyymi

      Kävin kyseisessä paikassa hoidattamassa leukani ja vatsan alueen. Lääkäri oli erittäin ystävällinen ja empaattinen. Lopputulos oli häikäisevä eikä näe edes että niitä on käsitelty vaan olen mielestäni kymmenen vuotta (ainakin) nuorentunut.

      Enää en käy psykiatrin luona edes. Nimittäin tällä toimenpiteellä siis oli valtavat vaikutukset myös henkiseen tasapainooni. Ehdottomasti jokaisen euron arvoista. Ehkä parasta mitä elämässäni olet tehnyt lapsen teon jälkeen!!!

      Jos käyt kyseisessä paikassa niin kysy rahoitusmahdollisuuksia koska ne ovat ainutlaatuiset. Tällä tavalla saat itsellesi mieleisesi vartalon muokkauksen eikä se vaikuta taloudellisesti juuri lainkaan sinun arkeesi mutta aina kun katsot peilistä itseäsi olet pelkkää hymyä!!!

      • Anonyymi

        Itse olen käyttänyt Plastic Surgery Centerin palveluita muutamaan otteeseen tänä vuonna ja olen ollut tooodella todella tyytyväinen hoitojen lopputuloksiin molemmilla kerroilla! :) Ensimmäisellä kerralla kävin laseroimassa minua kauan vaivaneet poskien aknearvet Aleksanterinkadun klinikalla Alina Bregmanilla. Yleensä hoito tehdään sarjahoitona ja oma lähtötilanteeni, sekä toivomani lopputulos olisivat vaatineet n. 3-4 hoitokertaa. Sain jo ensimmäisen hoitokerran jälkeen niin hyvät lopputulokset, että luulen enää yhden ainoan lisä kerran riittävän haluttuun lopputulokseen. Toimenpide ei sinällään ollut paha mutta toipuminen on suhteellisen raffia ja hinta on kova, mutta tulokset puhuvat puolestaan. Koen itse järkevänä (nyt tämä myös itse todistettuna) että maksan ennemmin tehokkaasta laserista sen 780e (poskien alue) kun juoksen 3-4x mikroneulauksissa ym. kuorinnoissa enkä saavuttaisi lähellekkään samaa lopputulosta. Hintavaa mutta laadukasta, toimii pidemmällä juoksulla :)

        Marraskuussa kävin vuorostani BBL toimenpiteessä ja sen suoritti Aino Rönnblad. Kyljistä, sekä koko selän alueelta imettiin rasvaa, jota sitten siirrettiin pakaroihin. Sain jo pelkästään rasvaimulla ihan huikean ampiaisvyötärön, mikä itsessään korosti jo luonnostaan suht isoa pyllyäni (ero on valtava). Rasvaa sen sijaan ei pakaraan saatu älyttömiä määriä laitettua n. 450ml per puoli. Tässä kuulemma tulee ihmisen anatomia vastaan kuinka paljon se on valmis ottamaan rasvaa vastaan. Ymmärrän, vaikka hieman varmistuin kun odotin saavani maximit vähintään kankkuuni. Muuten kaikki meni loistavasti, kirurgi kuunteli hyvin toivomaani lopputulosta ja mustelmia en saanut juuri lainkaan, en imu- enkä rasvansiirron yhteydessä. Toipilas-aika mennyt todella mallikkaasti, ensimmäisen päivän jälkeen en ole kipulääkkeitä edes tarvinut. Vielä imu-alueilla aika runsasta turvotusta, mutta se kroppa mikä topilashuoneen peilistä näkyi heti leikkauksen jälkeen - en malta odottaa tuloksia!

        Toivottavasti tästä kokemuksesta apua jollekkin samojen toimenpiteiden miettineelle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt Plastic Surgery Centerin palveluita muutamaan otteeseen tänä vuonna ja olen ollut tooodella todella tyytyväinen hoitojen lopputuloksiin molemmilla kerroilla! :) Ensimmäisellä kerralla kävin laseroimassa minua kauan vaivaneet poskien aknearvet Aleksanterinkadun klinikalla Alina Bregmanilla. Yleensä hoito tehdään sarjahoitona ja oma lähtötilanteeni, sekä toivomani lopputulos olisivat vaatineet n. 3-4 hoitokertaa. Sain jo ensimmäisen hoitokerran jälkeen niin hyvät lopputulokset, että luulen enää yhden ainoan lisä kerran riittävän haluttuun lopputulokseen. Toimenpide ei sinällään ollut paha mutta toipuminen on suhteellisen raffia ja hinta on kova, mutta tulokset puhuvat puolestaan. Koen itse järkevänä (nyt tämä myös itse todistettuna) että maksan ennemmin tehokkaasta laserista sen 780e (poskien alue) kun juoksen 3-4x mikroneulauksissa ym. kuorinnoissa enkä saavuttaisi lähellekkään samaa lopputulosta. Hintavaa mutta laadukasta, toimii pidemmällä juoksulla :)

        Marraskuussa kävin vuorostani BBL toimenpiteessä ja sen suoritti Aino Rönnblad. Kyljistä, sekä koko selän alueelta imettiin rasvaa, jota sitten siirrettiin pakaroihin. Sain jo pelkästään rasvaimulla ihan huikean ampiaisvyötärön, mikä itsessään korosti jo luonnostaan suht isoa pyllyäni (ero on valtava). Rasvaa sen sijaan ei pakaraan saatu älyttömiä määriä laitettua n. 450ml per puoli. Tässä kuulemma tulee ihmisen anatomia vastaan kuinka paljon se on valmis ottamaan rasvaa vastaan. Ymmärrän, vaikka hieman varmistuin kun odotin saavani maximit vähintään kankkuuni. Muuten kaikki meni loistavasti, kirurgi kuunteli hyvin toivomaani lopputulosta ja mustelmia en saanut juuri lainkaan, en imu- enkä rasvansiirron yhteydessä. Toipilas-aika mennyt todella mallikkaasti, ensimmäisen päivän jälkeen en ole kipulääkkeitä edes tarvinut. Vielä imu-alueilla aika runsasta turvotusta, mutta se kroppa mikä topilashuoneen peilistä näkyi heti leikkauksen jälkeen - en malta odottaa tuloksia!

        Toivottavasti tästä kokemuksesta apua jollekkin samojen toimenpiteiden miettineelle :)

        Korjauksena laserointi toteutettiin Manskulla, BBL puolestaan Aleksanterinkadun toimipisteellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt Plastic Surgery Centerin palveluita muutamaan otteeseen tänä vuonna ja olen ollut tooodella todella tyytyväinen hoitojen lopputuloksiin molemmilla kerroilla! :) Ensimmäisellä kerralla kävin laseroimassa minua kauan vaivaneet poskien aknearvet Aleksanterinkadun klinikalla Alina Bregmanilla. Yleensä hoito tehdään sarjahoitona ja oma lähtötilanteeni, sekä toivomani lopputulos olisivat vaatineet n. 3-4 hoitokertaa. Sain jo ensimmäisen hoitokerran jälkeen niin hyvät lopputulokset, että luulen enää yhden ainoan lisä kerran riittävän haluttuun lopputulokseen. Toimenpide ei sinällään ollut paha mutta toipuminen on suhteellisen raffia ja hinta on kova, mutta tulokset puhuvat puolestaan. Koen itse järkevänä (nyt tämä myös itse todistettuna) että maksan ennemmin tehokkaasta laserista sen 780e (poskien alue) kun juoksen 3-4x mikroneulauksissa ym. kuorinnoissa enkä saavuttaisi lähellekkään samaa lopputulosta. Hintavaa mutta laadukasta, toimii pidemmällä juoksulla :)

        Marraskuussa kävin vuorostani BBL toimenpiteessä ja sen suoritti Aino Rönnblad. Kyljistä, sekä koko selän alueelta imettiin rasvaa, jota sitten siirrettiin pakaroihin. Sain jo pelkästään rasvaimulla ihan huikean ampiaisvyötärön, mikä itsessään korosti jo luonnostaan suht isoa pyllyäni (ero on valtava). Rasvaa sen sijaan ei pakaraan saatu älyttömiä määriä laitettua n. 450ml per puoli. Tässä kuulemma tulee ihmisen anatomia vastaan kuinka paljon se on valmis ottamaan rasvaa vastaan. Ymmärrän, vaikka hieman varmistuin kun odotin saavani maximit vähintään kankkuuni. Muuten kaikki meni loistavasti, kirurgi kuunteli hyvin toivomaani lopputulosta ja mustelmia en saanut juuri lainkaan, en imu- enkä rasvansiirron yhteydessä. Toipilas-aika mennyt todella mallikkaasti, ensimmäisen päivän jälkeen en ole kipulääkkeitä edes tarvinut. Vielä imu-alueilla aika runsasta turvotusta, mutta se kroppa mikä topilashuoneen peilistä näkyi heti leikkauksen jälkeen - en malta odottaa tuloksia!

        Toivottavasti tästä kokemuksesta apua jollekkin samojen toimenpiteiden miettineelle :)

        Mainontaa🤔🙅🚨🚨!


    • Anonyymi

      Tehtiin alakasvojenkohotus kohotus mutta tulos ei sitä mitä myytiin tarkastuksissa olen maininnut asiasta mutta minulla aina jotain selityksiä olen todella pettynyt ei vuottakaan ole kulunut ja nahka pussi roikkuu leuan alla ja vasen poski on kuin jyrän alle jääny ja tunto ei ole palautunut tosi kurja en kyllä voi muuta kuin mennä kuluttaja asiamiehelle kyllä se varmaan sieltä alkaa selvitä

      • Anonyymi

        Ei ole tavatonta että paikka ei kanna työstään vastuuta, aina potilaan vika tietysti.. Joka maksaa kaiken. 🤷 Kusetusta!


    • Anonyymi

      Älkää missään nimessä menkö plastic surgery Centeriin!!!!! Kävin itse reisien rasvaimussa Tampereella ja kysyin todella selvästi että onko mitään mahdollisia haittavaikutuksia tai voiko mikään mennä pilalle. Sanottiin vain että ei mitään ongelmia ole ja jos tulee huono lopputulos niin ne tekevät korjausleikkauksen ilmaiseksi.
      Nyt lopputulos on ihan HIRVEÄ!! Kauheat kuopat reisissä ja näkyy hirveät rajat niiltä alueilta missä on otettu rasvaa. Kaikki alueet mistä rasvaa otettiin niin on sisään menevät/painautumat koko alueilla. Olen moneen kertaan kysynyt lääkäriltä tästä asiasta ja ne sanovat vaan että ajan kanssa paranee. Nyt viimeisen kerran sanoivat että pitäisi alkaa reenaamaan jalkoja. Eli kuulemma tällänen tulos on hyvä ja pitäisi vaan kasvattaa isot lihakset että reidet paranee... ja kuitenkin urheilen ihan normaalisti joka viikko muutenkin. tälläistä ei IKINÄ kertaakaan sanottu kun kävin konsultaatiossa ja kysyin sen jälkeenkin vielä erikseen. siis en pysty edes käyttämään sortseja tai mitään missä näkyisi reidet on ihan hirveän näköiset. Lääkäri eikä kukaan muukaan anna mitään muuta ohjetta tämän parantamiseen. Nyt sitten koko loppu elämän varmaan aivan hirveät reidet. Itkettää kun katson jalkojani. En tiedä mitä sitten pitäisi tehdä.

      • Anonyymi

        Tarinasi on uskottava.

        Yrityksen toiminta on villin lännen meininkiä.

        Asiakas päätyy henkisen väkivallan uhriksi, jos valittaa.


      • Anonyymi

        En ihmettele, tunnen omistajan niin patologinen valehtelija, pintapuolisesti viehättävä, itsekäs, makaa kenen kanssa lystää, lapsia kenen tahansa kanssa ja ei heistä kanna vastuuta, naurattaa vaan naisia, kieltää jos häneen laittaa syyn (sekä yksityiselämässä, että töissä), ei kanneta vastuuta. En ylläty mistään täällä kerrotusta hoitovirheestä ja laiminlyönnistä..kuulostaa juuri liiankin tutulta! Ja voi hyvinkin olla, että psyko tms. sekopää. Postailee instagrammiin naisten torsoja jne. Ei ihan tervettä kyllä.


      • Anonyymi

        Epäammattimaista. Eihän kukaan lääkäri tee tuollaista potilaalleen..jotenkaan en silti ylläty, kun ihmisen tuntee. Tekee juuri tuollaisia impulsiivisia ä, sekä outoja tekoja..kuulemma oli suudellut jotain italialaista potilastaan, joka naimisissa ja leveili sillä ollessaan viihteellä.


    • Anonyymi

      "Sen sijaan tämä näköjään ristiriitaisia kokemuksia herättänyt Karl kyllä vaikutti todella mukavalta mieheltä ja juttu luisti hyvin koko operaation ajan.."

      Ristiriitainen persoona kyllä. Psykopaattihan osaa olla hyvin miellyttävä aluksi. Tunnen oikein hyvin, sillä tapaillut ihmistä ja hän jopa pyytänyt asumaan kanssaan. 3 ERI naisen kanssa lapsia (poikansa sanonut tuntuvan kuin veljeltä jne) ja lukuisia irtosuhteita ja sanonut käyttävänsä seksiä kuin narkkari huumetta, dokaa, petti tyttöystäväänsä jne. ihan sikana. Valehteli mm. ikänsä minulle ja monta muuta asiaa. Varauksella suhtautuisin koko ihmiseen, mutta ihmiset ovat herkkäuskoisia ja sinisilmäisiä.. Ennen kun tuntevat ja näkevät persoonan kokonaisuudessaan. Sanonut lisäksi että se on sama se sanooko mm. HS:lle kuinka moni nainen tekee rasvaimun raskauden jälkeen prosenteissa. Jättänyt palkkoja maksamatta jne. Sanonut itse olevansa ahne rahan kanssa jne. tuputtavansa liikaa palveluitaan. Tässä vaan muutama pointti koko persoonan todellisesta kammottavuudesta.
      Sellaista, päätelkää tuosta onko ihminen ihan "terve" ja mihin kannattaa rahansa laittaa ulkonäön parantelun suhteen!

    • Anonyymi

      Puoskareita.. Pysykää kaukana, kusetusta, rahat pois ja työnjälki epäonnistuu😂👏!

    • Anonyymi

      Jep.. Vaan naiivit menee tonne ja vielä naiivimmat hakee töihin sinne. Psykopaatteja johto, kuten monta kertaa todettu täälläkin ja mitä huhuja kuullut.

    • Anonyymi

      Sirkus mesta, kuten johto pellejä🤦‍♂️🤡.. Be aware.

    • Anonyymi

      Plastic Surgery Turku. Kävin syksyllä rintaimplantin ja minulle luvattiin n. 500€ alennuksen. Vastaanotolla veloittivat kuitenkin täydellä hinnalla ja kukaan ei ole sen jälkeen vastuussa enää. Ehdottivat kaikenlaisilla pikku toimenpiteellä rahoille, koska sitä rahoja ei voi palauttaa muuten olisi rikosta??🤯🤯 Siis mitä??? Elämäni ensimmäisen toimenpiteeseen/pelokkaana menin ja tosiaan en ole kiinnittänyt kuitteihin, kuin vasta kotona. Maksoin siis Resurs bankin rahoituksen kautta. Olen niin tuohtunut miten tähän asioihin oli reagoitu! En missään nimessä suosittelisi tätä paikkaa kenelläkään!!! Tämä on ennenkuulumaton asiakkaan henkisesti pahoinpitely jo!!!!???

      • Anonyymi

        Sama Turku klinikalla, konsultaatiossa luvattu hinta ei pitänyt paikkaansa. Lopputulos ei onnistunut, asiakaspalautteeseen ei vastata. Jäi todella huono fiilis koko paikasta.


      • Anonyymi

        Kannattaisko ottaa selvää kunnolla ennen kuin menee ko.paikkaan? Olen ollut paikan pyörittäjän luona Turussa ja voin kyllä sanoa etten ylläty huijauksesta..valehtelee vapaallakin minkä ehtii, vaikka olisi kuinka "miellyttävä persoona" hetken aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama Turku klinikalla, konsultaatiossa luvattu hinta ei pitänyt paikkaansa. Lopputulos ei onnistunut, asiakaspalautteeseen ei vastata. Jäi todella huono fiilis koko paikasta.

        Empä ylläty, valheita saanut myös niskaan!
        Hyvät ihmiset, säästäkää rahanne ja nahkanne.


    • Anonyymi

      Kannattaa vähän miettiä tänne menoa! Ja kurkatkaa taloustiedot ensin -viittävaille konkurssissa koko paikka 😅
      Eikä suotta 🤡🤡🤡

      • Anonyymi

        Meniskin, sirkus ja omistaja täys klovni todellakin. Leijuu rahallaan jne. silti sanonut että ei ole onnellinen.🤡


    • Anonyymi

      Onko firma taas menossa konkurssiin?
      Plastiikkakirurginen klinikka antoi potkut perhe­vapaalla olleelle hoitajalle: Oikeus määräsi maksamaan korvauksia
      Tuotannollisiin ja taloudellisiin syihin ei oikeudessa uskottu, koska perhevapaan aikana lopettanut ja uusi yritys tekivät samaa työtä samoissa tiloissa saman johdon alaisuudessa.

      Plastic Surgery Center Helsingin toimipisteistä toinen on Mannerheimintiellä. KUVA: MIKKO SUUTARINEN / HS


      OIKEUS on määrännyt Helsingissä toimivan plastiikkakirurgian klinikan maksamaan korvauksia syrjinnästä, koska se lopetti sairaanhoitajalta työt tämän perhevapaan aikana ilman hyväksyttävää syytä.

      Oikeudessa olennaista oli, voitiinko vedota tuotannollisiin ja taloudellisiin syihin töiden loppumisen perusteena. Näin siksi, että alkuperäinen yritys lopetti kokonaan, mutta toinen jatkoi samaa työtä lähes samalla nimellä samoissa tiloissa ja saman johdon alaisena

      • Anonyymi

        Eikö nuo potkut ja oikeuden päätös ole useamman vuoden vanha juttu? Onko nyt tullut joku uusi case?


    • Anonyymi

      Itse olen käynyt ihonpinnoituksessa (ph formula), mikroneulauksissa, väkäslankojen laitossa, ondassa ja botoksia ottamassa. Kaikkiin hoitoihin olen ollut, tosi tyytyväinen, etenkin botoksiin. Nyt harkinnassa facelift.
      Toimenpiteet on tehty siinä Forumin toimipisteessä.
      Sijainti on hyvä, tulla kauempaakin. Klinikka on siisti ja henkilökunta todella ystävällistä.
      Minulla ei mitään moitittavaa.
      Olen 50 nainen.

      • Anonyymi

        Vai oletko henkilökuntaa/omistaja?


      • Anonyymi

        Vai oletko henkilökuntaa/omistaja?


      • Anonyymi

        Vai oletko henkilökuntaa/omistaja?


      • Anonyymi

        Vai oletko henkilökuntaa/omistaja kenties?


    • Anonyymi

      Onko kenelläkään kokemuksia Porvoon toimipisteestä ?

    • Anonyymi

      Käynyt olen ja en voi suositella. Menin kasvojen konsultaatioon ja lääkäri alkoi esittelemään tekemiään pakarasuurennoksia. Olin ihan äimänä moisesta . Pari kertaa olen odotushuoneessa kuunnellut, miten keskenkasvuiset nuoret vastaanottoapulaiset naureskelevat ihmisten ongelmille. Tämä riitti minulle ja päätin, että tätä ovea en enää avaa. Lisäksi älyttömän kallis.

      • Anonyymi

        En ihmettele..olen deitannut lääkäriä melkein vuoden ja kuulostaa ihan tämän käytökseltä..valehtelee ja pettää minkä kerkeää, naiset vaihtuu jne. tekee lapsia kenen kanssa sattuu, ei itse kasvata näitä. Pahoillani kokemuksestasi.. hänhän ei virheitään koskaan myönnä. Persoonallisuushäiriö tms.


    • Anonyymi

      Melkoiset tulot ansainnut pimeillä tuloilla. Nimimerkillä vuosien kokemus, eikä vain omalla kohdalla…

    • Anonyymi

      Mulla tehtiin vuosi sitten leuan rasvaimu ja laserointi. Henkilökunta todella pätevää, toimenpide oli mielestäni jopa miellyttävä. Minulle ei jäänyt lainkaan mustelmia ja turvotuskin oli enemmän sitä tukisiteestä johtuvaa tursotusta. Pidin sidettä niin paljon kun vain pystyin päivisin ja joka yö 8 viikkoa. Lopputulos oli nähtävissä heti toimenpiteen jälkeen ja on vain parantunut vuodessa. Voin suositella!

      • Anonyymi

        ja muuttaman päivän päästä voi aloittaa työt..näin etusivussa mainittu


      • Anonyymi

        Heidi Lilja on ammattitaidoton ihminen. Rahat osaa ottaa ihmisiltä. Itse olin sitä mieltä että toimenpide ei ole minulle hyvä. Puhui vain ympäri ja seuraavalla kerralla jo puhui, että volyymit on viety ja hoidetaan sitä nyt seuraavaksi. Teurastajaksi voisin häntä sanoa. Miettikää monta kertaa jos mietitte menevästänsä hänen luo. Älkää koskaan menkö.


    • Anonyymi

      Otsan alueen botox oli selvästi teholtaan huonompi kolmen viikon jälkeen kuin normaalisti. Olen tottunut botoxin käyttäjä ja tiedän, miltä tuloksen kuuluu näyttää. Otin yhteyttä ja minulle sanottiin, että 2 vkon aika kontrollikäynnille on ohi. Pyydettiin lähettämään kuvia otsastani. Tein sen, mutta koin oloni nöyryyttäväksi, kun vastausta ei kuulunut ja ajattelin hoitaa korjauksen muualla. 6 vkon kuluttua tulos oli täysin hävinnyt. Ilmoitin reklamoivani. Pyyntö tulla käymään. Suostuin, koska tulos on ensi silmäyksellä vikaan mennyt. Syytettiin uutta vastaanottovirkailijaa (tyhmänä en tajunnut ensimmäistä valitusta laittaa kirjallisena), peruttiin kaikki vastaanottovirkailijan sanomiset ja luvattiin 10% alennusta. Tälläiselle ihmiselle, joka ei turhasta valita, tämä oli käsittämätöntä juoksutusta. Mieluummin maksan Clinikalle kolmasosan hinnasta ja saan lisäksi ystävällistä ja arvostavaa kohtelua. Vaikka tulos ei olisk kovin pitkäkestoinen, niin pidempikestoinen kuin Plastic Surgery Centerin ja ennen kaikkea vian kaataminen muiden kuten vast.otto virkailjoiden niskaan.

    • Anonyymi

      Nykypäivän lääkärit ovat rahakirstun vartioita ja oman kukkaronsa täydentäjiä. Rahan ahneita. Eivät kanna vastuuta, jos tekevät esim. Hoitovirheitä potilailleen. Ammattitaidottomat lääkärit pitääkin antaa julki jatkossakin.

    • Anonyymi

      Tämä paikka rahastaa. Heidi Liljaan olen tosi pettynyt. Viimeiset 2 ja puoli vuotta olen ollut tosi surullinen hänen tekemään kaksoisleuan rasva-imuun. Teurastaja hän on, muuta en voi sanoa. Hän ei kuunnellut asiakasta lainkaan. Nyt olen 60v. ja kymmenen vuotta vanhemman näköinen. Ihmettelen, että tollainen ihminen voi olla tällaisessa työssä. Järkkyä

      • Anonyymi

        Oletteko tehneet valitaan kirjallisia ilmoituksia


    • Anonyymi

      Olin asiakkaana ja rahastukselta tuntuu. Tekevät nii hutiloiden ja takaavat sillä, että asiakkaiden on tultava uudestaan, koska he eivät ole tyytyväisiä..

    • Anonyymi

      Paskin paikka ikinä,hirveää sähellystä ja kusetusta.

    • Anonyymi

      Plastic Surgery Center on Pohjoismaiden suurin plastiikkakirurginen yritys sekä ketju.
      www.plasticsurgery.fi

      Erittäin korkeatasoinen paikka !

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Olisi mielenkiintoista tietää, että kuinkakohan montaa naista pyörittänyt samaan aikaan ja moneenko kämppään näitä naisia vienyt. 😆 nimimerkki olen yksi heistä. Ihan ok tyyppi, mutta mitään vakavaa ei kannata hänen kanssaan toivoa. Ja tuo on totta, että alaisiaan pannut paksuksi. No, kukin tyylillään… välillä oli hieman erikoisia juttuja hänellä.


      • Anonyymi

        Mainos😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mielenkiintoista tietää, että kuinkakohan montaa naista pyörittänyt samaan aikaan ja moneenko kämppään näitä naisia vienyt. 😆 nimimerkki olen yksi heistä. Ihan ok tyyppi, mutta mitään vakavaa ei kannata hänen kanssaan toivoa. Ja tuo on totta, että alaisiaan pannut paksuksi. No, kukin tyylillään… välillä oli hieman erikoisia juttuja hänellä.

        Minäkin olen yksi noista naisista ja samaa kokenut.


    • Anonyymi

      https://yle.fi/a/74-20031863

      Valviran huomautuksia ..potilailta vaiks mitä vahinko-ilmoituksia, ei suostu kameroiden eteen😂. Yhtä urpoa naisten kanssa: 3 lasta eri naisten kanssa,joista ei välitä tai jaa vastuuta, pyörittää vaikka mitä naisrulettia ja kohtelee heitä miten sattuu..valehtelee olevansa plastiikkakirurgi. Pysykää kaukana ja juoskaa vielä kun voitte.

      • Anonyymi

        Miten Valvira jatkanut asiaa näin talvella? Nythän on jo kulunut aikaa tuosta...

        Onko kukaan ottanut asiallisesti yhteyttä lääkäriliittoonkin


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yle Uutiset 02.08.2023
      Suomen suurimpiin kuuluva plastiikkakirurgian klinikka meni ”huomaamatta” konkurssiin – nyt poliisi epäilee törkeitä talousrikoksia

      Poliisi on tutkinut Plastic Surgery Center Suomi Oy:n konkurssia. Yrityksen perustaja kiistää rikosepäilyt.
      Poliisi epäilee talousrikoksia Suomen suurimpiin kuuluneen plastiikkakirurgiaklinikan konkurssissa.

      Rikostutkinta koskee Plastic Surgery Center Suomi -nimistä yhtiötä, joka meni konkurssiin vuonna 2018.

      Yhtiö toimi markkinointinimellä Plastic Surgery Center. Nykyään nimeä käyttää joukko uusia yrityksiä, joiden taustalla ovat osin samat toimijat. Ketju on liikevaihdoltaan tiettävästi alansa suurin Suomessa.

      Poliisi on tutkinut konkurssiin liittyen useita rikoksia. Nimikkeet ovat törkeä velallisen epärehellisyys, törkeä kirjanpitorikos ja velkojansuosinta.

      – Epäillyillä on tapahtumista aika lailla erilainen käsitys kuin poliisilla ja pesänhoitajalla, sanoo tutkinnanjohtaja, rikostarkastaja Teemu Jokinen Helsingin poliisista.

      Poliisi ei kerro yksityiskohtia siitä, mitä rikostutkinta koskee.

      Pääjuttu siirtyi syyteharkintaan aiemmin kesällä. Syyttäjä ei ole vielä päättänyt, nostetaanko asiassa syytteitä.

      Perustaja kiistää rikokset
      Ylen tietojen mukaan jutussa on kaksi epäiltyä, joista toinen on Plastic Surgery Center Suomi Oy:n perustanut Karl Johan Svedjeholm. Hän on yksi tunnetuimmista ja tuotteliaimmista esteettistä kirurgiaa tekevistä lääkäreistä Suomessa.

      Svedjeholm on alalla myös kiistelty hahmo, koska hän on tehnyt suuren määrän operaatioita ilman plastiikkakirurgian erikoislääkärin koulutusta.

      Svedjeholm kiistää Ylelle syyllistyneensä rikokseen. Hänen mukaansa epäilyssä on kyse ”lippulappujen” puuttumisesta kirjanpidosta ja suhteellisen pienistä rahasummista.

      – Jos olen tehnyt jonkin virheen, se ei varmasti ole ollut tahallinen. Siitä seuraa mitä seuraa. Jos tulee sakko, se on ihan hyvä asia.

      Nyt tutkittavista rikosnimikkeistä vakavimmat ovat törkeä velallisen epärehellisyys ja törkeä kirjanpitorikos. Näistä rikoksista voi lain mukaan saada vähintään neljän kuukauden ja enintään neljän vuoden vankeusrangaistuksen.

      Edes työntekijät eivät huomanneet
      Svedjeholm perusti Plastic Surgery Center Suomi Oy:n vuonna 2012. Ensimmäisinä vuosinaan yritys kasvoi nopeasti ja teki hyvää tulosta. Sen jälkeen se ajautui konkurssiin olosuhteissa, jotka herättivät pesänhoitajan huomion.

      Yhtiö muun muassa myi kalustoaan konsernin muille yrityksille huomattavan halvalla. Konkurssin jälkeen toinen yritys jatkoi toimintaa entisissä tiloissa, osin entisellä henkilökunnalla ja samoilla nettisivuilla. Helsingin käräjäoikeuden mukaan kyse oli liikkeen luovutuksesta.

      Muutos oli niin saumaton, että edes kaikki työntekijät eivät ymmärtäneet klinikan ajautuneen talousvaikeuksiin ja konkurssiin.

      – [Konkurssivuosi] oli aktiivista ja hyvää aikaa, ihmetteli yksi yhtiön kirurgeista myöhemmin erään toisen asian oikeudenkäynnissä.

      Lisäksi Plastic Surgery Center Suomi Oy siirsi ennen konkurssia rahaa konsernin muille yrityksille sekä Svedjeholmille itselleen. Konkurssipesä vaati osan näistä rahoista takaisin oikeusteitse.

      Monimutkainen yritysjärjestely Sveitsissä
      Svedjeholmin mukaan hän ei vastannut konkurssiin menneen yrityksen liiketoiminnasta epäiltyjen rikosten aikaan, vaikka oli toimitusjohtaja. Hän teki lääkärin töitä, taloudesta vastasivat muut.

      Svedjeholm kuitenkin omisti enemmistön klinikasta monimutkaisen omistusjärjestelyn kautta. Yhtiön emoyhtiö oli rekisteröity Zugin kantoniin Sveitsiin. Sen omisti kaksi muuta sveitsiläistä holding-yhtiötä, joista toinen oli Svedjeholmin.

      – Teemu Vasankari on hoitanut tuota. En ymmärrä hölynpölyä koko aiheesta, Svedjeholm sanoo.

      Vasankari on liikemies, joka on tuomittu Suomessa useista talousrikoksista. Hän kuoli viime vuonna Virossa muun muassa Ilta-Sanomien mukaan.

      Svedjeholm painottaa, että nykyiset Plastic Surgery Center -nimeä käyttävät yritykset eivät ole rikostutkinnan kohteena. Hän sanoo lisäksi olevansa luopumassa niistä.

      – Iso konserni on ostanut 100 prosenttia minun kaikista osakkeistani. Toimitusjohtajana olen vielä tämän vuoden loppuun. Siihen on palkattu muita henkilöitä.

      Ei ainoa poliisitutkintaan päätynyt klinikka
      Plastic Surgery Center Suomi Oy ei ole ainoa esteettisen kirurgian alan yritys, joka on viime aikoina päätynyt poliisitutkintaan.

      Yle kertoi aiemmin tänä vuonna Tiina Jylhän The Look -klinikan arveluttavasta toiminnasta. Yritys myi isolle joukolle asiakkaita kauneusleikkauksia, jotka eivät koskaan toteutuneet. Osa asiakkaista ei ole saanut rahojaan takaisin.

      Tapauksesta on tehty lukuisia tutkintapyyntöjä poliisille. Ylen tietojen mukaan poliisilla on Suomessa käynnissä ainakin yksi rikostutkinta, Kaakkois-Suomen poliisissa. Rikosnimikkeenä on petos.

      Tiedätkö lisää aiheesta? Ota yhteys toimittajaan: veli-pekka.hamalainen(at)yle.fi

      • Anonyymi

        Eikö.lääkäriliitto / Valvira puutu epäpätevään toimintaan ?
        Julkinen terv.huollon ammatti rekisterissä näkyy kunkin virallisen tutkinnon suorittaneen henkilön nimi ja opiskelulla suoritettu ammattinimike. Sieltä voi kukin tarkistaa tiedot.


    • Anonyymi

      Yle Uutiset 03.08.2023
      Valvira on antanut Svedjeholmille huomautuksen, jonka mukaan hänen pitäisi tehdä vain osaamisensa mukaisia toimenpiteitä. Valviran mukaan Svedjeholm on toiminut erheellisesti.

      Lääkäri tekee kauneusleikkauksia ilman erikoiskoulutusta – ei näe puutteita toiminnassaan, vaikka kaikki leikkaukset eivät ole onnistuneet

      Ylen Spotlight-ohjelmassa nostetaan esiin pieleen menneet kauneusleikkaukset ja yksi ilman erikoiskoulutusta plastiikkakirurgiaa tekevä lääkäri. STM:n mukaan on ehkä tarve uudelle arviolle toimialasta.

      Vaaleanpunaisen pyyhkeen päällä neljä pakettia esteettisiin pistoshoitoihin käytettäviä väkäslankoja steriloiduissa pakkauksissa.

      Suomessa esteettisiä kauneusleikkauksia saa tehdä ilman erikoistumista tai koulutusta nimenomaan plastiikkakirurgiaan tai kirurgiaan.

      Ylen Spotlight-ohjelma käsittelee tätä asetelmaa, ja nostaa esiin kauneusleikkauksia tekevän lääkärin Karl Johan Svedjeholmin, joka työskentelee Plastic Surgery Centerillä. Svedjeholm on myös yrityksen toimitusjohtaja.

      Spotlightin haltuunsa saamassa Valviran raportissa kerrotaan muun muassa kolmesta Svedjeholmin entisestä potilaasta, jotka saivat Potilasvakuutuskeskukselta vahingonkorvauksen, koska leikkaukset tai hoidot epäonnistuivat.

      Valvira on antanut Svedjeholmille huomautuksen, jonka mukaan hänen pitäisi tehdä vain osaamisensa mukaisia toimenpiteitä. Valviran mukaan Svedjeholm on toiminut erheellisesti.

      Svedjeholm kommentoi Ylen Spotlightille, ettei Valviran päätös muuta hänen toimintaansa, ja että Valviran päätös perustuu virheellisiin väitteisiin ja kielisekaannukseen.

      Kuka vain voi tehdä täyteainehoitoja
      Suomen Plastiikkakirurgiyhdistyksen mielestä kauneusleikkauksia Suomessa tekevien pätevyysvaatimuksia pitäisi kiristää.

      – Monet muut maat ovat pitäneet ihan selvänä, että erikoislääkäri tekee vain erikoisosaamiseen kuuluvia toimenpiteitä, esimerkiksi pään alueen toimenpiteet, rintakirurgia tai murtumahoidot, sanoo Suomen plastiikkakirurgiyhdistyksen Heikki Kupi.

      Suomessa kuka vain voi tehdä esimerkiksi täyteainehoitoja.

      Kupin mukaan Suomi on ainoita Euroopan maita, jossa ei ole rajoituksia tämän suhteen, vaikka yhdistys luokittelee täyteainehoidot yhdeksi vaarallisimmista toimenpiteistä.

      Esimerkiksi huulten täyteaineet voivat joutua verenkiertoon ja kulkeutua esimerkiksi silmiin tai aivoihin.

      – Täyteaine voi aiheuttaa ihon kuoliota, sokeutumista tai aivokudoksen vaurioita, Kupi sanoo Spotlight-ohjelmassa.

      Sosiaali- ja terveysministeriön mukaan saattaa olla syytä tehdä uusi kokonaisarvio toimialasta.

      Toimittaja: Anki Westergård

      Tuottaja: Patrik Skön

      • Anonyymi

        Joko STM on aloittanut esityöt jotta plastiikka.kir. laki / Säädökset tiukennetaan suomessa vai jäikö vain sanahelinäksi .... ?

        Onko plast.k. pj h. Kupi vienyt asiaa eteenpäin ?

        Onko Valvira tehnyt huomautuksen jälkeen asialle mitään ?

        Ovatko jo korvauksen saaneet potilaat vieneet asiansa myös poliisille eli rikostutkintaan - > tuomio kyseiselle/ kyseisille lääkäreille ? Heillähän onfaktaba saadut korvaukset potilasvahingosta eli ne pätevät oikeudessakin.


    • Anonyymi

      Sekopää kyllä mikä sekopää = Svedjeholm. Ja pukki.

      • Anonyymi

        Mikä taho voi estää lääkärin työn


      • Anonyymi

        Tänään ei ainakaan tuon yrityksen nettisivulla-> henkilökunta, edes tämän nimistä lääkäriä ole ? Onko lopettanut kirurgiset operaatiot kenties...


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itken vieläkin kasvojen laseroinnin tulosta😫..reklamaatiota yrittänyt,mutta käskevät odottaa ja syyttävät ihotyyppiäni?! Yhteyttä en saanut Svedjeholmiin lainkaan. Sanonut hoitajat, että minun pitää vaan varata uuteen operaatioon aika, jos haluan uudestaan tehdä kasvoilleni jotain.

      Varoitus sydämeni pohjasta, kukaan ei ansaitse tällaista kohtelua.

      • Anonyymi

        Oletko kirjallisesti tehnyt reklam? Suullisesti mikään ei ole pätevää eikä tuota tulosta... valitettavasti.
        Myös kuluttaja viranomais voi kirjall reklamoida, samoin valviraan jne mutta aina asiallisesti ja kirjallisesti jotta tuottaa tulosta


    • Anonyymi

      Olen poistattanut leuan alta rasvaimulla n. 1 dl rasvaa. Ei ikinä ole tullut kaksoisleukaa, kaunis leukalinja ja kaula jo yli 15.v

      • Anonyymi

        Firman oma mainos.


      • Anonyymi

        Missä toimipisteessä.kävit 15v sitten


    • Anonyymi

      En mene myöskään minä enää koskaan..yrittänyt saada rahojani takaisin, nostanut juttua esille vaikka missä kanavassa ja poliisilla. Pilasi rasvaimullaan vartaloni, jota väitti helpoksi ja turvalliseksi toimenpiteeksi. Ei tässä auta kuin vaan varoittaa muita ihmisiä.

      • Anonyymi

        Kauanko poliisilla kestää / kestänyt tekemäsi tutkintapyyntö / rikosepäily


    • Anonyymi

      Kävin 2022 syksyllä rasvaimussa. Rasvaa lähti noin 2,5l. Ei mitään painomuutosta, ekat 2kk kunnon turvotus ja sen jälkeen paino olikin samoissa lukemissa kuin ennen.
      Ainut muutos on turvotus vatsassa. Sanoivat että menee ajan myötä pois, 2-3kk:n sisään. Kävin useamman kerran siellä, pistivät piikeillä vatsaan ja koittivat saada nestettä pois. Ei tullut. Ultrasin yksityisellä ja selvisi että ovat kunnon arpia, sillä eivät ole todennäköisesti osanneet tehdä imua kunnolla.
      Nyt on maaliskuu 2024 ja edelleen turvotukset, möykyt ovat alavatsalla ja häiritsevät sillä välillä oireilevat. Kun käännyn jommalle kummalle kyljelleni, häiritsevät edelleen. Mitään vastuuta eivät ota, ottivat 4000e ja eivät ota mitään vastuuta eivätkä vastaile sähköposteihin muuta kuin että odotellaan että möykyt poistuvat.

    • Anonyymi

      Oli telkkarissa ohjelma jossa kerrottiin yhdestä siellä työskentelevästä lääkäristä joka ei edes ole plastiikkakirurgi

    Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe