Onko Antti Tuisku ja Kalle Lindroth pari?

anttiii1

Onko?

46

13231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ant+

      Teuvo Loman sisustaa uutta kotia.....

    • jättäkääjorauhaan

      Ovat parhaat kaverit ja asuvat samassa kaupunginosassa. Molemmilla on nainen elämässään ja toinen asuu avoliitossakin naisen kanssa.

      Ihmisten kiusaaminen eli homoiksi väkisin vääntäminen on äärettömän surullista.

      • elämäni nainen

        Antti oli apulehden kannessa äitinsä kanssa.


      • BleeBääp
        elämäni nainen kirjoitti:

        Antti oli apulehden kannessa äitinsä kanssa.

        Sekö se on Antin nainen?


    • Jarit Markot Antit

      Et kyllä usko tuota itsekään!

    • 2 x 2

      Milloin tyttöystävät tulee kaapista kun pojat on aina liikkeellä kahestaan?

      • tiutaubumps

        Peräkanaa?


    • fanittaja1

      Oivoi ku näitä lukee :D Aivan yks hailee onko Antti homo, hetero vai joku muu siltä väliltä! Se on niiiiiin hauska lukee näitä puolet on sillee "mä tiiän kyl tästä" Luuleeks joku et Antin& Kallen läheinen tulis tänne avautumaa asioista! Oon ite käyny suhteellisen usein keikoilla ja siel harvemmin on näkyny yhtään miestä tai naista Antin seurana jota jengi ei tietäis, lähinnä tarkotin että sinkkuna taitaa olla tai sitte puoliso on bändistä, manageri,keikkamyyjä tai fanituotemyyjä osastolla :) Niin aattelin vaan että puoliso varmasti kulkis mukana myös sielä, varsinki kovassa keikkaputkessa! :D Mutta tiedän kuinka tähänki joku tulee vääntää paskaa mutta tulkoo :D

      • jaaa

        oot sit nähny kallen keikoilla vai?


    • fanittaja1

      Onhan se Antin kanssa jopa esiintynyt yhdessä ainekin oli vuosi taisi olla 2010? Tuuloksella keikalla Kalle tuli lavalle Antin pyynnöstä vikaan biisiin ja lähtivät suoraan keikalta Kalle, Antti & keikkamyyjä Jake pohjoseen mökille.

      • mitäväliä

        Näin molemmat samaan aikaan laivalla, kun Antti esiintyi. Kalle hengasi eri porukoissa, mutta sattumaltako aina osuvat yhtä aikaa laivalle.

        Muutaman kerran huomasin.


    • huukeersss

      Näkeehän sen jo päältäkin että jotenkin erilainen mies se Tuisku on mutta mitä se muille kuuluu ja mitä väli..

      • taustahäly

        No missä vaiheessa se sitten alkaa kuulua


    • Haloo Rovaniemi

      Hei Haloo!
      Kyllä se vaan kuuluu suurelle yleisölle ja täysin, miten artisti on seksuaalisesti suuntautunut
      Eihän sellainen, joka väittää olevansa eka hetero ja sitten onkin homo ole mitenkään uskottava.
      Tommosen jälkeen tuntuu kaikki sen tekemä bluffilta, musiikkikin.
      Ja juuri näin kävi Antillekin.
      Valitettavasti

      • Haloosinä

        Ihan käsittämätön kommentti, aikuinen ihminen saa itse päättää kuinka paljon yksityiselämästään jakaa. Ei se välttämättä ole "bluffia" jos esim. homotaiteilija laulaa tytöistä vaan leikittelyä seksuaalisuudella. Ei Rihannakaan ole ketään ampunut vaikka siitä laulaa. Lisäksi kyse ei ole ns. fanien menettämisestä vaan illuusion särkemisestä. Se on eri asia. En aikonut sanoa muuten tästä mitään, mutta no: olen itse aina ajatellut Anttia biseksuaalina. Hänellä on ollut tyttöystäviä, mutta oletan elämänkumppanin olevan mies. Uskon, että henkilö olisi tiedossa jos kyseessä olisi nainen. Ihmisen seksuaalisuus on kuitenkin muuttuva ja moninainen.


      • sewdfrdtfyguhyjhggthy
        Haloosinä kirjoitti:

        Ihan käsittämätön kommentti, aikuinen ihminen saa itse päättää kuinka paljon yksityiselämästään jakaa. Ei se välttämättä ole "bluffia" jos esim. homotaiteilija laulaa tytöistä vaan leikittelyä seksuaalisuudella. Ei Rihannakaan ole ketään ampunut vaikka siitä laulaa. Lisäksi kyse ei ole ns. fanien menettämisestä vaan illuusion särkemisestä. Se on eri asia. En aikonut sanoa muuten tästä mitään, mutta no: olen itse aina ajatellut Anttia biseksuaalina. Hänellä on ollut tyttöystäviä, mutta oletan elämänkumppanin olevan mies. Uskon, että henkilö olisi tiedossa jos kyseessä olisi nainen. Ihmisen seksuaalisuus on kuitenkin muuttuva ja moninainen.

        aikuinen ihminen saa itse päättää kuinka paljon jakaa

        mutta kuka kieltää muita olemasta uteliaita


    • iii2

      Ei ole miesystävä.Ei pidä tuomita ihmistä väärästä syistä.Kaikki ei halua julkisuutta

    • Annika....

      Kalle on julkaissut uuden soolosinkun Annika. Annika on Kallen mukaan eräänlainen ihastumistarina. Hän sanoo, että jokainen tapaa arjessaan ihmisiä, joihin kiinnittää huomiota ja ehkä ihastuukin. Kyseessä saattaa olla videovuokraamon, R-kioskin tai lähikaupan myyjä, jonka kanssa vaihtaa kuulumisia. Jokaisella ihmisellä voi olla elämässään joku tyyppi, johon voi olla jopa salaa vähän ihastunut. Siitä Annika kertoo.

      • okjhgjhkbvk

        laulaa ne kaapista tulleetkin lauluja, joissa mainitaan nainen


    • ................

      .................

    • Rollaattori

      Ovat pari. Anttihan juur pari päivää sitten totesi TV:ssä että hänen rakkaansa fanittaa Teemu Selännettä ja hän itse Sami Jauhojärveä. Kalle käy lähes jokaisessa Jokeri matsissa, mutta Anttia en ole koskaan siellä nähnyt. Menkää Järvenpäähän katsomaan, siellä Antti ja Kalle rakentavat yhteistä kotiaan.

    • Mun tietääkseni Antti ei oo sanonu olevansa hetero eikä homo.

      • kohtaKuvat

        mutta seittemänpäivää lehti on tiukasti jäljillä


    • totuustuleeilmi

      no nythän se kuullaan,kun se Antin ohjelma alkaa.siinä seurataan Antin yksityiselämää läheltä. ei voi piilotella enää kaapissa.

      • tuleeKyselyitä

        surkeeta on, jos on ihmisiä kylässä ja koko kaappi heiluu


    • olene

      Ei.

    • K_Alu

      Antti on homo ja Kalle kuuluu olevan Antin mies...

    • peppukipeä

      Antti ei ole homo, eikä hetero. On hieman kallelaan Kallen suuntaan

    • velipuolikuuon

      ovat "veljeksiä"!

    • Asiat_tunteva

      Kyllä. Asiasta enemmän tietävät sanovat myös että Antti on se antava osapuoli ja Kalle hoitaa ne miesten työt.

    • Tuutiki

      "Veli-biisiin sanat teki Kalle Lindroth, joka on ollut Antille kuin veli 10 vuotta ja pelastanut laulajan monesta kiperästä paikasta.

      Keväällä laulaja kuunteli kappaleita lenkillä ja tajusi, että levylle on tekijöiden huomaamatta muodostunut vahva teema.

      - Ole kuka olet, äläkä välitä siitä, mitä muut ajattelevat, Tuisku kuvailee.

      Sen lisäksi hyväntuulinen levy muistuttaa, että elämä ei ole niin vakavaa. On lupa irrotella. Kappaleiden taakse piiloutuu monta tarinaa. Yksi koskettavimmista on biisillä nimeltä Veli, jolla vierailee räppäri Mikael Gabriel. Kappaleen sanoituksen ovat tehneet Smak-yhtyeestä ja Kotikadusta tuttu Kalle Lindroth ja tuottaja Jurek.

      - Kun Kalle tuli esittelemään sanoitusta, hetki oli liikuttava. Olemme olleet parhaita kavereita, kuin veljeksiä, kohta 10 vuotta. Kalle on minua viisi vuotta nuorempi, mutta minä olen aina ollut se hulttioveli. Kalle on pelastanut minua tilanteista, joista en välttämättä ole kokenut suurta ylpeyttä, Tuisku kertoo.

      Häntä ja Kallea luullaan yhdennäköisyyden vuoksi usein oikeiksi veljeksiksi. Kalle on myös joutunut monta kertaa vastaamaan kieltävästi, kun häneltä on kysytty, onko hän Antti Tuisku.

      Laulajalle tuli nopeasti tunne, että kappaleelle olisi hyvä saada myös vierailija.

      - Kuka olisi parempi kuin Mikael Gabriel, joka ulkonäöltäänkin on kuin kauan kadoksissa ollut toinen veljeni? Tässä tarina vain kääntyy niin päin, että Miklu on paha poika ja minä pelastan hänet, Tuisku nauraa.

      Artistista on iso juttu, että levylle on saatu Mikael Gabrielin kaltaisia vierailijoita.

      - Miklulla itsellään oli jo vuosi sitten iso haippi päällä, ei hän olisi tarvinnut minua kaverikseen. Miklu kuitenkin kertoi, että on hakenut Idolsiin, laulanut Läpi jään -biisiäni ja aina katsonut minua ylöspäin artistina.

      Tuiskusta on hyvä muistaa, että kappaleiden ei aina tarvitse kertoa rakkaussuhteista. Kaverisuhteet ovat myös useammin niitä, jotka kestävät koko elämän." ( http://www.iltalehti.fi/popstars/2015052019712825_ps.shtml )

      • wqertett

        "Tuiskusta on hyvä muistaa, että kappaleiden ei aina tarvitse kertoa rakkaussuhteista."

        mutta jos kuiteskin kertovvat


    • A.Anaali

      Peto on irti mutta mies yhä kaapissa...

    • jönni7

      En tiiä onko mikä,mutta täysi pelle se on.ja tää tyhmä kansa palvoo tollasta lantsaria.oikein pistää ärsytään

      • voiluojat

        Voi voi. Mee itse tekee jotain, että pääset julkisuuteen, niin ei tarttee täällä kateellisena itkee kun muijakaveris palvoo Anttia!


    • Kriik

      Juuri hakivat kimpassa Kallen kaa viinaa Tallinnasta. Kuvat seiskassa.
      Kova kuume Andyllä koko ajan...Onko joku tauti tarttuna? Riippuu toki
      pelaako sisä- vai ulkovuorossa. Ja onko kumipuku

    • Höpöpasks

      Aivan sama tuolle piipittäjälle,ei varmaan ole naisen makuun päässy.

      • Anttionihana

        Kyllä sillä Antilla on tyttöystäviä ollut. Lue vaikka hänen kirjansa Hengitän - äänessä Antti Tuisku. Sitä paitsi vaikka on(?) homo/bi niin saa se silti enemmän naista kun sä tuut koskaan saamaan.


    • MrJuha82outolintu

      On hyvä tyyppi.
      Huutelijat ovat kiusaajia, pikkuisia ihmissieluja.

    • sattumaakovaikekseliästä

      Yhdellä keskustelupalstalla oli jännä havainto tuosta Kallen omasta Annika-kappaleesta. Kappalehan kertoo ihastukesta kassaneitiin. Hyvin Annika-nimi on lähellä Anttia, ja Anttihan oli ennen julkisuutta kaupan kassalla töissä.

      • niinlutunen

        niissä piireissä kumppanilla voiolla "hellittelynimi"

        D. Kaye (melki kuin gaye) hellitteli kamuaan Lollyksi.


    • Sandyrelli

      No haloo! Kalle on menossa naimisiin tyttöystävänsä kanssa ihan lähiaikoina. Antti on bestman. Siksi olivat myös Virossa hakemassa viinaa.

    • alice0

      Kalle ja Hanna menneet tänään naimisiin

      • veriveljet

        mistäs tämä hanna ilmestyi kun kalle on aina vapaalla antin kanssa? kuinka monella heteromiehellä on 5 vuotta vanhempi homomies bestiksenä?


    • Joo___

      Antti on kyllä jotenkin hintahtava neiti tukanvärjäyksineen ja toisinaan huora kuteineen lavalla.

      Olisko kaappihomo, tai joku kaappi bi?

    • Bissetvähälähteneet

      Antti, kuten myös Kalle, Hanna sekä esimerkiksi Sara S ja Roope S tietävät, että oman sukupuolen kanssa naiskentelu, pussailu ja muu vehtaaminen ovat ihan normi hetero pervoilua. Odotamme innokkaasti, jahka juorulehtien wannabii homot Katariina S ja Sara A huomaavat saman ja lakkaavat joutavanpäiväisen rakkauden ylistelyn ja liittyvät pervo klubiin takaisin eli alkavat deitata vastakkaista sukupuolta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe