Yksityiset huonekaluliikkeet

Iloisesti yllättynyt

Pitkästä aikaa jäi hyvä mieli huonekalukaupoista!

Käytiin vaimon kanssa tekemässä suurehkot kalustekaupat Lähdesmäen huonekaluliikkeessä Ilmajoella kun satuttiin kesälomareissulla siellä liikkumaan. Olin sattunut netistä vilkaisemaan heidän sivujaan www.lahdesmaki.fi ja päätettiin ihan kokeilumielessä käydä itse myymälässä.

Oli todella laaja valikoima, tavaraa oli varastossa heti toimitettevaksi ja henkilökunta antoi rauhassa kierrellä ja katsella. Saatiin asiantuntevaa palvelua sitä pyydettäessä eikä ollut pakkomyynnin tuntua. Kaiken lisäksi saatiin toimitus pääkaupunkiseudulle viidelläkympillä! Tilattiin kuitenkin jenkkisänky ja divaanisohva joten todella edullisesti kotiintoimitettuja!

Jatkossa asioin vain yksityisten huonekaluliikkeiden kanssa. Hinnoittelu ja yleinen palvelun taso aivan toista kuin ketjuilla! Ainoa haittapuoli on se ettei tämänkokoisia yksityisiä liikkeitä juuri pääkaupunkiseudulla ole.

Muilla kokemuksia yksityinen vs ketjuliike? Masku nyt lienee kaikkien tiedossa.

115

16953

    Vastaukset

    • s.jori

      Pääkaupunkiseudulla on Viemerö myös yksityinen. Olin siellä ostoksilla noin viikko sitten ja voin suositella kaikille. Tilasin Burhens merkkisen sohvan.

      • jori naa

        Mistä sä sen kaupan löysit? Eikan pubista Mannilantieltä, Vantaalta vaiko peräti Tuusulasta?


      • Hanne3
        jori naa kirjoitti:

        Mistä sä sen kaupan löysit? Eikan pubista Mannilantieltä, Vantaalta vaiko peräti Tuusulasta?

        Viemerö . Hagelstamintie 31. 01520 Vantaa.


    • Laskettava tarkkaan

      Mä kävin, kun ohimennen huomasin liikkeen, katselemassa valikoimaa. Firman nimessä oli sana "löytö", joten oletin sen olevan suhteellisen edullinen. Ja no vielä mitä. Hintalapuista ois saanut sahata 75 % pois, ja vielä ois jäännä tinkaamisen varaa. Ei sen puoleen, oli kyllä hyvännäköisiä mööbeleitäkin.
      Totuus on, että kun on tarpeeksi rahaa, ei mikään ole liian kallista. Toinen totuus on se, että köyhälle on kaikki kallista.
      Minunkin pitäis kaikki saada puoli-ilmaseksi, koska ei voi hirveitä lyyä kiinni oikein mihinkään.
      Raha ei tuo onnea, sanotaan. Kyllä mä oon vähäsen erimieltä.

    • Jyv muuttava

      Onko Jyväskylässä yksityisliikkeitä ? Maskuun en mene pitkällä tikullakaan.

    • chyg

      Lähdesmäki Ilmajoella on todella erityinen siitäkin syystä, että tuotteista kerrotaan hyvin rehellisesti ja hyvää asiakasta kohdellaan sen mukaisesti. Olen asioinut liikkeessä 30 vuoden ajan ja voin lämpimästi suositella. Huonoa tuotetta en ole sieltä koskaan saanut. Hinta ja laatu kohdallaan.

      • a1961

        Lähdesmäen verkkokaupassa ei ainakaan toimitusajat pidä yhtään. Tilasin tuotteen, joka piti olla "heti varastossa" toimituksella. Nyt kulunut 3 viikkoa, eikä vieläkään ole tullut. Sähköpostiin ei tule mitään tietoa tilauksen eri vaiheesta, onko lähetetty, seurantakoodi. Tilauksen viivästyminen selitettiin henkilökunnan sairastumisella, kun tiedustelin, missä tilaus viipyy.


      • Susanna10

        Lähdesmäen verkkokaupasta!!!
        Tuotteet tuli sovittuna ajankohtana. Hyvä palvelu!!!! Kaikki oli kunnossa!!!. Suosittelen....👍
        Tilaamme toistekkin...!!!😃


      • Anonyymi

        Palvelu pelaa tilatessa, mutta yritäpä palauttaa! Asiakaspalvelu loppuu kuin seinään. Ei mitkään normaalit verkkokaupan pelisäännöt toimi.


      • Anonyymi

        Hah!! 😂 Kaikkea muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palvelu pelaa tilatessa, mutta yritäpä palauttaa! Asiakaspalvelu loppuu kuin seinään. Ei mitkään normaalit verkkokaupan pelisäännöt toimi.

        Lähdesmäki toimii just näin. Tilaus, rahat tilille ja toimitus. Sen jälkeen eivät ota mistään vastuuta! Huonolaatuista tavaraa et voi palauttaa, etkä myöskään saa mitään hyvitystä, kuten muiden liikkeiden verkkokaupassa toimitaan! Ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun ostan Lähdesmäeltä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähdesmäki toimii just näin. Tilaus, rahat tilille ja toimitus. Sen jälkeen eivät ota mistään vastuuta! Huonolaatuista tavaraa et voi palauttaa, etkä myöskään saa mitään hyvitystä, kuten muiden liikkeiden verkkokaupassa toimitaan! Ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun ostan Lähdesmäeltä!!!

        Itselläni juuri tappelu menossa puhelimessa tilatun tuotteen osalta. Piti sisältää toimitus ja vanhan pois vienti, mutta nyt ei sitten kuulukaan poisvienti enää hintaan kun tilaus maksettu. Kaupan peruutukselle ei kuulemma perustetta vaikka alle 14vrk tilauksesta.
        ..ttu kun ottaa päähän tällainen toiminta vaikka muutamasta vain n. 50 kympistä onkin kyse.


      • Anonyymi
        a1961 kirjoitti:

        Lähdesmäen verkkokaupassa ei ainakaan toimitusajat pidä yhtään. Tilasin tuotteen, joka piti olla "heti varastossa" toimituksella. Nyt kulunut 3 viikkoa, eikä vieläkään ole tullut. Sähköpostiin ei tule mitään tietoa tilauksen eri vaiheesta, onko lähetetty, seurantakoodi. Tilauksen viivästyminen selitettiin henkilökunnan sairastumisella, kun tiedustelin, missä tilaus viipyy.

        Edelleen sama tilanne vuonna 2020. Paitsi että mitään selitystä epäselvälle ja pitkälle toimitusajalle ei saa. Vuorokautta aikaisemmin soittavat että nyt tuodaan tilattu ja maksettu huonekalu. Jos ei se aika käy, niin taas saa odotella. Mitään tarkempaa arviota ei saa, En todellakaan suosittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähdesmäki toimii just näin. Tilaus, rahat tilille ja toimitus. Sen jälkeen eivät ota mistään vastuuta! Huonolaatuista tavaraa et voi palauttaa, etkä myöskään saa mitään hyvitystä, kuten muiden liikkeiden verkkokaupassa toimitaan! Ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun ostan Lähdesmäeltä!!!

        Sama kokemus Lähdesmäestä täälläkin. Sohvakangas paljastui huonolaatuiseksi joka ei kestä normaalia kulutusta, ja mitään vastuuta eivät ota. Ensimmäinen ja viimeinen asiointini tässä putiikissa.


      • Anonyymi

        Kyllähän tässä kaupassa palvelu pelaa siihen asti kunnes olet maksanut tuotteet. Löytyy oma kokemus sekä yhden tuttavapariskunnan. Ei voi suositella mitenkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen sama tilanne vuonna 2020. Paitsi että mitään selitystä epäselvälle ja pitkälle toimitusajalle ei saa. Vuorokautta aikaisemmin soittavat että nyt tuodaan tilattu ja maksettu huonekalu. Jos ei se aika käy, niin taas saa odotella. Mitään tarkempaa arviota ei saa, En todellakaan suosittele.

        Ostin Lähdesmäestä Vitriinin toimitusaika piti olla 2 viikkoa. Todellisuudessa toimitusaika oli 5viikkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus Lähdesmäestä täälläkin. Sohvakangas paljastui huonolaatuiseksi joka ei kestä normaalia kulutusta, ja mitään vastuuta eivät ota. Ensimmäinen ja viimeinen asiointini tässä putiikissa.

        Hei onko mikä sohva ollut kyseessä? Tai mistä kankaasta valmistettu? Olemme tapelleet samasta asiasta Lähdesmäen kanssa nyt helmikuusta lähtien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni juuri tappelu menossa puhelimessa tilatun tuotteen osalta. Piti sisältää toimitus ja vanhan pois vienti, mutta nyt ei sitten kuulukaan poisvienti enää hintaan kun tilaus maksettu. Kaupan peruutukselle ei kuulemma perustetta vaikka alle 14vrk tilauksesta.
        ..ttu kun ottaa päähän tällainen toiminta vaikka muutamasta vain n. 50 kympistä onkin kyse.

        50 kymppiä 😑😑🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️


    • Tyytyväinenasiakas

      Amorefurniture turus on kans hyvä voin suositella. Burhensin sohva tuli sieltä ostettua ja ollaan tyytyväisiä.

    • IsmoNummela

      Itse olen usein netistä tehnyt ostokseni. Kuitenkin hinnat ovat edullisemmat, kuin kivijalkaliikkeissä. Mikäli haluaa metsästää hyviä tarjouksia eri kauppojen sivulta, niin vaikka http://www.sisustuskaupat.fi/ on hyvä paikka lähteä liikkeelle.

    • Nokianemäntä

      Joo Viemerö oli hyvä liike! Paljon oli Burhensin sohvia mikä meillekkin tilattiin.
      Lexus!

    • Merja7

      Itse olen kalusteet ostanut www.kalustekauppa.com verkkokaupasta. Palvelu on aina pelannut ja saanut sellaista tavaraa kuin tilannut.

    • Tyttis

      Sisuste Peltoniemi Lammilta, perheyritys. Laaja valikoima, kilpailukykyiset hinnat ilman jatkuvia prosenttialennuksia ja häkellyttävän hyvä palvelu. Kuljetukset hoituu myös pääkaupunkiseudulle. Myös hyvät maksuvaihtoehdot joten köyhempikin pystyy ostamaan. On myös verkkokauppa, mutta itse laitoin reilusti sähköpostia ja sain tarjouksen josta sitten jatkoimme ja kaupat syntyivät. Nyt niin tyytyväinen että löysin tämän paikan. Asioin jatkossakin jos jotain tarvitsen.

      • Anonyymi

        Harmi, että en nähnyt tätä viestiä aiemmin. Erehdyin tilaamaan tuotteen Sisuste-Peltoniemeltä kesäkuussa, ja palvelu on ollut ala-arvoista. Peruin kaupan, mutta rahaa ei ole näkynyt kuukaudenkaan odottelun jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi, että en nähnyt tätä viestiä aiemmin. Erehdyin tilaamaan tuotteen Sisuste-Peltoniemeltä kesäkuussa, ja palvelu on ollut ala-arvoista. Peruin kaupan, mutta rahaa ei ole näkynyt kuukaudenkaan odottelun jälkeen.

        Sama kokemus. Tilasin tuotteen elokuussa, enkä varmaan sitä ikinä tule saamaan. Sähköpostiin ei vastausta. Puhelimessa korostetun kohtelias mies, joka lupasi selvittää toimitusajankohtaa ja palata asiaan. Eipä koskaan palannut. Tätä huijausta voi siis tapahtua Suomessakin.


      • Anonyymi

        Kyllä pitää paikkansa. Sama koettu tämän kesän aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus. Tilasin tuotteen elokuussa, enkä varmaan sitä ikinä tule saamaan. Sähköpostiin ei vastausta. Puhelimessa korostetun kohtelias mies, joka lupasi selvittää toimitusajankohtaa ja palata asiaan. Eipä koskaan palannut. Tätä huijausta voi siis tapahtua Suomessakin.

        Pettynyt asiakas täälläkin..En voi suositella


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Taitaa olla kilpailijat kirjoittelemassa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitää paikkansa. Sama koettu tämän kesän aikana.

        Kenen firman alla kirjoittelet näitä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi, että en nähnyt tätä viestiä aiemmin. Erehdyin tilaamaan tuotteen Sisuste-Peltoniemeltä kesäkuussa, ja palvelu on ollut ala-arvoista. Peruin kaupan, mutta rahaa ei ole näkynyt kuukaudenkaan odottelun jälkeen.

        Minäkin tilasin tuotteen, ei ollut erehdys sillä sänky oli elämäni paras ostos!
        Haloota? Kaikilla yrityksillä toimitusajat paukkuu tämmöisenä aikana :D
        Ei kai se elämä siihen lopu jos hetken joutuu odottamaan? Ne jotka ei jaksa odottaa laatu tavaraa voi mennä hakemaan ne hyllytavarana Ikeasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Taitaa olla kilpailijat kirjoittelemassa. :D

        Ennen kun tänne kirjoitti piti aina laittaa nimimerkki nykyään tulee toi Anonyymi kun tänne kirjoittaa nimimerkiksi kaikilla automaattisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen firman alla kirjoittelet näitä? :D

        Taidat olla Lähdesmäellä töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tilasin tuotteen, ei ollut erehdys sillä sänky oli elämäni paras ostos!
        Haloota? Kaikilla yrityksillä toimitusajat paukkuu tämmöisenä aikana :D
        Ei kai se elämä siihen lopu jos hetken joutuu odottamaan? Ne jotka ei jaksa odottaa laatu tavaraa voi mennä hakemaan ne hyllytavarana Ikeasta.

        Ei muuten pidä paikkansa että kaikilla toimitusajat paukkuisivat näinä aikoina. Odotettiin kolme kuukautta Peltoniemen sänkyä ja sinä aikana tehtiin remonttia jonka puitteissa tilattiin muista liikkeistä vaikka mitä Suomesta ja ulkomailta. Kaikki tuotteet saatiin kuten luvattiin ja hyvinkin nopeilla toimitusajoilla. Tavara kyllä liikkuu!
        Peltoniemen sänky vaan viipyi ja selityksiä riitti. Ei siinä mitään jos on pitkä toimitusaika mutta se pitää rehellisesti kertoa asiakkaalle ja pitää asiakas ajan tasalla jos muutoksia tapahtuu. Tätä Peltoniemi ei tee. Eipä taida olla puhtaat jauhot pussissa sillä firmalla. Koska toiminta oli niin epäilyttävää, peruin sänkykaupan koska siihen oli jo oikeus kuluttajalakien perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten pidä paikkansa että kaikilla toimitusajat paukkuisivat näinä aikoina. Odotettiin kolme kuukautta Peltoniemen sänkyä ja sinä aikana tehtiin remonttia jonka puitteissa tilattiin muista liikkeistä vaikka mitä Suomesta ja ulkomailta. Kaikki tuotteet saatiin kuten luvattiin ja hyvinkin nopeilla toimitusajoilla. Tavara kyllä liikkuu!
        Peltoniemen sänky vaan viipyi ja selityksiä riitti. Ei siinä mitään jos on pitkä toimitusaika mutta se pitää rehellisesti kertoa asiakkaalle ja pitää asiakas ajan tasalla jos muutoksia tapahtuu. Tätä Peltoniemi ei tee. Eipä taida olla puhtaat jauhot pussissa sillä firmalla. Koska toiminta oli niin epäilyttävää, peruin sänkykaupan koska siihen oli jo oikeus kuluttajalakien perusteella.

        Tiesitkö, että käsinvalmistetuissa sängyissä on tällä hetkellä pisimmät toimitusajat 6-7kk, kävin meinaan Vepukalla kysymässä. Mielestäni on siis nopeaa jos saat kolmessa kuukaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen firman alla kirjoittelet näitä? :D

        Taitaa itse firma aika agressiivisesti täällä yrittää paikkailla omia jälkiään kun joka paikasta arvostelut poistetaan. Kiinnostaiskohan seuraavaksi iltalehteä tämä Sisuste Peltoniemen/ freya bedsin alhainen toiminta? :) dokumentit kun on näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus. Tilasin tuotteen elokuussa, enkä varmaan sitä ikinä tule saamaan. Sähköpostiin ei vastausta. Puhelimessa korostetun kohtelias mies, joka lupasi selvittää toimitusajankohtaa ja palata asiaan. Eipä koskaan palannut. Tätä huijausta voi siis tapahtua Suomessakin.

        Täysin samaa mIeltä, ala-arvoinen asiakaspalvelu, ei vastata viesteihin. Niin ja sänkyä on odotettu 4 kk, nyt saa viranomainen hoitaa kaupan perumisen. ÄLKÄÄ KUKAAN SOTKEUTUKO MILLÄÄN TAVALLA TÄHÄN FIRMAAN! Monelta mielipahalta ja rahan hukkaan heittämuseltä välttyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi, että en nähnyt tätä viestiä aiemmin. Erehdyin tilaamaan tuotteen Sisuste-Peltoniemeltä kesäkuussa, ja palvelu on ollut ala-arvoista. Peruin kaupan, mutta rahaa ei ole näkynyt kuukaudenkaan odottelun jälkeen.

        Sama tilanne ja kukaan ei tietenkään vastaa mihinkään yhteydenottoon..


    • Harmistunut

      Pettynyt Ilmajoen lähdesmäen huonekaluliikeeseen ...toimitukseen , kauppoja tehtäessä luvattiin ja kaikki kävi , sohva sisälle asti rivariin. Nyt juhannukseksi en saanutkaan huonekaluja , juhannuksen jälkeen soitettiin ja oltaisiin tuomassa klo 13.00 tavaroita mutta pitäisi hommata mies vastaan kun on niin painavia, sanoin että minä vastassa , ei kelvannut nainen, jos he hommaavat toisen miehen joudun maksamaan toisen kuljetusmaksun sanottiin. Sit sanottiin et ensi viikolla tuovat ja jättävät pihalle kun olen ilmoittanut että olen lomalla ja reissussa. Huonekalut ja kuljetuksen olen maksanut jo, kauppoja ei kuulemma peruta.... jos asioitte tässä liikkeessä ottakaa kaikki lupaukset paperille ylös .... en asioi enään tässä liikkeessä eikä moni ystävänikään.

      • Anonyymi

        Tämä on kummallista, että asiakas joutuu avustamaan kuljettajaa! Kun kerran kuskaavat huonekaluja, miksi autossa ei ole apukuskia kantokaveriksi?? Ei voi odottaa ja olettaa, että asiakas pystyy auttamaan. Mites sinkkunaiset, jos ei kelpaa, kiskotaan lisää hintaa asiakaspalvelusta.


    • jopem

      Joo Sisuste Peltoniemi Lammilta on paras!

      • Anonyymi

        Aivan syvältä! En ole saanut yhtä huonoa palvelua missään.


      • Anonyymi

        Juuri niin. Käsittämätöntä toimintaa!


      • Anonyymi

        Tismalleen samanlaisia kokemuksia Sisuste-Peltoniemestä! Sain etukäteen maksaminen tuolit vasta korttireklamaation jälkeen! Tehtaalle soiteltuani kävi ilmi, että Peltoniemi ei ollut maksanut tuoleja tehtaalle, joten siksi niitä ei voinut myöskään toimittaa minulle. Google-arvosteluissa useampia samanlaisia kokemuksia, eli ei liene ainutlaatuista toimintaa tältä liikkeellä... Nyt alan myös ymmärtää myös, miksi Facebookissa ei voi postata heidän sivulleen mitään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tismalleen samanlaisia kokemuksia Sisuste-Peltoniemestä! Sain etukäteen maksaminen tuolit vasta korttireklamaation jälkeen! Tehtaalle soiteltuani kävi ilmi, että Peltoniemi ei ollut maksanut tuoleja tehtaalle, joten siksi niitä ei voinut myöskään toimittaa minulle. Google-arvosteluissa useampia samanlaisia kokemuksia, eli ei liene ainutlaatuista toimintaa tältä liikkeellä... Nyt alan myös ymmärtää myös, miksi Facebookissa ei voi postata heidän sivulleen mitään...

        Aivan samaa mieltä,Flamingon myymälässä pikku tyttö aivan pihalla,siksi varmaan on palkattu sinne kuuntelemaan vihaisia asiakkaita,joiden tuotteet eivät tule edes seuraavana kuukautena luvatusta


      • Anonyymi

        Me tilasimme tuotteen joulukuussa ja saimme helmikuussa. Ei mielestäni kovin pitkä odotus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan syvältä! En ole saanut yhtä huonoa palvelua missään.

        Suomen paskin huonekaluliike. Rahat osaa viedä mutta tuotetta et ikinä saa!


      • Anonyymi

        Vihdoinkin tuli soitto,että puuttuvat osat saamme helmikuussa,kiitos siitä,vaikka kestikin näin kauan.


      • Anonyymi

        Tilasin myös lampun jota ei sitten ollutkaan, takaisinmaksua olen odottanut nyt kuukauden ja soittanut useita kertoja- mitään ei tapahdu. Paljon tilannut verkkokaupoista eikä koskaan ole käynyt näin. Surkeaa toimintaa- kiertäkää kaukaa


    • surkeakokemus

      Täällä petyttiin kyllä todella pahasti Lähdesmäen tuotteisiin ja toimintaan. Ostin toki alennuksesta tuotteen, mutta silti yllätyin sitä kasatessani sen olevan rikki. Lähettivät puolentoista kuukauden vaatimisen jälkeen kaverin korjaamaan rikkinäisen tuotteen, jonka itsekin valokuvista totesivat olevan korjauksen tarpeessa.

      Kaikki meni sen jälkeen hyvin, kunnes sain laskun tästä korjauskäynnistä! Lasku oli sinänsä pieni, mutta on törkeää, että omia virheitä yritetään maksattaa muilla!

      Nyt laskusta riidellessä on käynyt ilmi, että ulkokalusteen yksi osa kerää vettä ja ruostuttaa koko tuotteen. Kaiken tämän ilon lopuksi taitaa käydä niin, että joudun purkamaan kaupat, kun ei ulkokaluste näytä kestävän edes yhtä kesää ruostumatta. "Harmistuneen" tekstiä lukiessa vaikuttaa siltä, että ilman Kuluttajariitalautakuntaa en keskustelusta selviä. Enpähän tule ikinä kääntymään Lähdesmäen puoleen tai suosittelemaan kavereille!

    • ItäSuomi

      Lähdesmäeltä olen tilannut sohvan nettikaupan kautta. Muuten meni mainiosti, mutta kun tuli reklamaation aika ei Lähdesmäellä osattu hoitaa sitä ammattimaisesti. Sohvasta taittui jalka ja väittivät sen tulleen käytössä. Sohva oli ollut 2 kuukautta lapsettoman perheen eteishallissa kenkien laittoa varten, eikä sille ollut sattunut tapaturmia. Eivät kuitenkaan uskoneet. Lopulta palauttivat kauppasumman, mutta rikkinäisen sohvan rahdin maksoin minä. Ja asiakaspalvelijan asenne oli huono, sähköposteihin ei vastattu... oli ikävää kielenkäyttöä. Asenteen pitää olla myyjällä toisenlainen. En voi siksi suositella Lähdesmäkeä.

      • Anonyymi

        Sama kokemus edelleen vuonna 2020. Reklamaatiotilanteessa ei mitään vastuuta tuotteesta. Sähköpostiin ei vastata, ainoastaan chatin kautta saa yhteyden. Siellä väittävät vaikka mitä. Chatti keskusteluista ei jää itselle "mustaa valkoisella" joihin vedota myöhemmin. Puhelimessa eittäin töykeää kohtelua. Valitin asiakaspalvelun epävakaudesta, sain chatissa ilmoituksen että reklamaatio ei etene ennenkuin olen kuluttajalautakuntaan yhteydessä koska olen "niin tyytymätön heidän toimintaansa". Tein sen, jonka jälkeen kehtasivat väittää että minä viivytän reklamaation käsittelyä olemalla kuluttajaneuvontaan yhteydessä. Aivan uskomatonta. Suosittelen välttämään kyseistä firmaa viimeiseen saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus edelleen vuonna 2020. Reklamaatiotilanteessa ei mitään vastuuta tuotteesta. Sähköpostiin ei vastata, ainoastaan chatin kautta saa yhteyden. Siellä väittävät vaikka mitä. Chatti keskusteluista ei jää itselle "mustaa valkoisella" joihin vedota myöhemmin. Puhelimessa eittäin töykeää kohtelua. Valitin asiakaspalvelun epävakaudesta, sain chatissa ilmoituksen että reklamaatio ei etene ennenkuin olen kuluttajalautakuntaan yhteydessä koska olen "niin tyytymätön heidän toimintaansa". Tein sen, jonka jälkeen kehtasivat väittää että minä viivytän reklamaation käsittelyä olemalla kuluttajaneuvontaan yhteydessä. Aivan uskomatonta. Suosittelen välttämään kyseistä firmaa viimeiseen saakka.

        Ja samoja kokemuksia tänä vuonna. Asiakasta vähätellään ja väitetään automaattisesti, että virhe ei missään nimessä ole heidän.
        En suosittele tätä yritystä missään olosuhteissa kellekkään!
        Tuotteen perään saa kysellä, asiakas uuvutetaan vastaamattomuudella ja asiakaspalvelu on niin luokattoman huonoa.


    • eienääsinne

      Ihan totta mitä puhutte Lähdesmäki reklamaatioiden hoidosta. Vastuuta ei otetan ja asiakasta syyllisestetään. Samat kokemukset.

      • Anonyymi

        Lähdesmäen perheyritys kohtelee asiakasa todella ylimielisesti ja alentavasti.
        Tuotteet paskaa ja kohtelu samoin!! Ei enää ikinä löhdesmäeltä mitään!!!


    • asennekohdillaan

      Hei!

      Iso suositus Helsinkiin hiljattain avanneelle Sisuste-Peltoniemelle (Iso Roobertinkatu 12). Aivan erilainen palvelu, kun perheyritys ja kauppias itsekin töissä. Erona näihin ketjuliikkeisiin mielestäni se, että palvellaan loppuun saakka. Tarkoitan että "ei ole, ei löydy" ei kyllä sanota. Löydetään ratkaisu siihen mitä etsii👍 lisäksi kalusteiden kotiin toimitus ja kalusteiden kokoaminen maksuton!!!! ❤👍😃

      • Anonyymi

        Todella pettynyt Sisuste-Peltoniemen toimintaan. Tilasin verkkokaupasta Tempurin
        90cm leveän moottorisängyn. Tilaus viipyi ja viipyi, eivät vastanneet sähköpostiin.
        Puhelimella kun viimein sain kiinni ,niin kaveri aikoi tutkia ja olla yhteydessä viimeistään
        seuraavana päivänä. No ei ollut. Nyt sitten soittivat ja olivat pahoillaan. Olivat
        valmiita lähettämään sängyn, mutta patja olikin vaihtunut 80cm leveäksi ja halvemmaksi
        malliksi. Arvatkaa sapettiko? Kauppa tietenkin peruttiin. Tämmöinen tapaus.


      • Anonyymi

        Taitavat Peltoniemen pojat itse käydä kirjoittelemassa näitä mainoslauseita tänne. ..


      • Anonyymi

        Samat sanat: pysykää kaukana Sisuste-Peltoniemestä!


      • Anonyymi

        Hoitakaa Peltoniemen porukka vanhat tilaukset kuntoon, ennenkuin alatte täälä itseänne kehumaan


    • Huijas

      Eka ja viimenen kerta 😔takuu ei palannut Lähdesmäellä!!

      • Anonyymi

        Ainoa asia joka Ilmajoella pelaa on epärehellisyys.


    • Lotz

      Tämön Lähdesmääen tuotteet ovat täyttä paskaa. Eivät vastaa myöskään palautteisiin tai reklamaatioihin. ÄLÄ IKINÄ OSTA MITÄÄN TÄÄLTÄ@

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä, ehdottomasti vältettävä yritys. Myyvät huolaatuista paskaa eikä reklaamtio toimi!


    • Uniuniunion

      No onha Bonded nahka aivan lähes sama asia kuin aito nahka. Kaikki KA alkuiset sohvat esim kiinasta, ties mitä säilöntäaineita niihin ruiskutettu jotta selviävät homehtumatta merimatkasta.

      • Anonyymi

        Aika onnetonta on heidän asiakaspalvelunsa, en voi suositella. Ei kovin rehtiä toimintaa. Asiakas on lähtökohtaisesti väärässä, reklamaatioita eivät käsittele asianmukaisesti eikä edes palautukset pelaa kuten normaalisti verkkokaupoissa. Suosittelen varomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika onnetonta on heidän asiakaspalvelunsa, en voi suositella. Ei kovin rehtiä toimintaa. Asiakas on lähtökohtaisesti väärässä, reklamaatioita eivät käsittele asianmukaisesti eikä edes palautukset pelaa kuten normaalisti verkkokaupoissa. Suosittelen varomaan.

        Suosittelen myös varomaan. Ei kannata tilata mitään! Todella heikkolaatuisia tuotteita, väittävät jälkikäteen että on niin halpa tuote ettei voi odottaakaan priimaa. Eli itsekin myöntävät reklamaatiotilanteessa myyvänsä skeidaa.


    • Varokaahuijaria

      Ei kannata ostaa Lähdesmäeltä/ Kesäkalusteet.fi mitään ainakaan kotiinkuljetuksella. Kotiinkuljetuksen hoitaa heidän oma kuljetusliikkeensä, mutta sattuneista vahingoista eivät ota vastuuta. Kuljetuksen aikana hajottivat kesäkalusteemme, eivätkä korvaa mitään! Rahat pois asiakkaalta ja se siitä sitten. Kiertäkää kaukaa!!!

      • Varokaahuijaria

        Lisään vielä,.. Myönsivät kyllä hajottaneensa tuotteen kun tiputtivat sen pihalle, mutta eivät silti suostu mihinkään korvaukseen, hinnan alennukseen tms.

        MUTTA, nyt kysynkin, osaako kukaan suositella rehellistä huonekalufirmaa, jossa olisi sekä laadukkaat tuotteet että asiallinen asiakaspalvelu?? Kesä lähestyy ja olisi vielä melkein 150 neliötä parvekkeita ja terassia ilman kalusteita ja pihallakin pari oleskelualuetta..


    • Anonyymi

      Kelvoton liike! Meilla hajosi sohva ja väittivät että lapset ovat pomppineet siinä ja sen vuoksi hajonnut. Ei ole todellista! Kaiken päälle kuulin tuttaviltani samanlaisen tapauksen. Sohvan neulokset oli löystyneet muutaman päivän normallin käytön jälkeen ja mitä Lähdesmäellä olivat vastanneet: Lapset pomppineet ja sen vuoksi hajonnut. Todella röyhkeää toimintaa. En osta paikasta enää ikinä mitää eikä tuttavatkaan. Liike ei ota mitään vastuuta reklamaatiotilanteessa. Rahat kelpaa kyllä!

      • Anonyymi

        Tehkää ihmeessä aina reklamaatio myös kuluttaja-asiamiehelle. Kuluttajaneuvonnan sivuilla helppo lomake sitä varten. Kun saavat useamman samasta puljusta voivat ottaa tarkkailun alle uhkasakkojen kera. Eli varsin huonoja kokemuksia myös. Ei kannata tilata. Eivät noudata verkkokaupan pelisääntöjä.


      • Anonyymi

        Samanlainen tilanne meillä! Tuotetta ei saa palauttaa vaikka ei ole sitä mitä luvattiin. Itse en liikkeessä aio enää asioida. Samanlaisia kokemuksia runsaasti myös ystäväpiirissäni.


    • Anonyymi

      Suosittelen UpeaKoti.fi kaikki toimii moitteettomasti, laatu ja hinnat kohdallaan😊

    • Anonyymi

      Lähdesmäki on kuluttajalehden mustalla listalla. Löytyy haulla kuluttaja.fi musta lista.

    • Anonyymi

      Olisinpa minäkin googlannut firman ensin! Täysin epärehellistä ja ammattitaidotonta toimintaa!!
      Verkkokaupan palautusvastausta vedättivät yli 14vrk. Ensin palautuksen este oli: tuote on minua varten tilattu -kuluttajasuojalain mukaan verkkokaupassa on 14vrk palautusoikeus standardituotteille. Sitten vaadittiin kalusteiden alkuperäiset pahvilaatikot ja lopulta vedottiin, että kas tässä reklamoidessa onkin tuo 14vrk ylittynyt - EI palautusoikeutta..!
      Asia on kuluttaja-asiamiehellä, mutta eipä heitä näköjään moinen haittaa. Melkoinen moraali tällä perheyrityksellä.

    • Anonyymi

      Mustalla listalla 1 kerta vuonna 2016...kyseinen firma kuitenkin perustettu jo vissiin joskus 70 -luvulla. Itellä vaan positiivisia Lähdesmäki kokemuksia. Verkko kaupoista en toisaalta ikinä tilaa mitään jotenka siihen en voi ottaa kanta.

      • Anonyymi

        Onpi varmaan pian siellä listalla uudestaan jos meno jatkuu samankaltaisen, ei huolta!


    • Anonyymi

      Yllätyin positiivisesti Upea Koti liikkeestä Tikkurilassa.
      Oli oikeasti laadukkaita huonekaluja.

    • Anonyymi

      Kyllä myydä osaavat, mutta siihen se jääkin. Toimitusajat eivät pidä, asiakaspalvelu aivan onnetonta, varsinkin kun tehtiin reklamaatio sohvasta missä selvä valmistevirhe!! Ja jälkeenpäin selvisi että heidän "huippusohvansa" ovatkin jotakin kiinatuontia.. Ei ihme että ovat sulkeneet facebook arvostelu osionkin :D

      • Anonyymi

        Sama meno on vielä 2021. Myyjät kehui heidän oman malliston huippusohvia, onneksi selvisi sattumalta että kiinan romuja lähes kaikki mitä myyvät. "Rehellinen" myyjä dsitä ei kertonut vaikka kysyttiin.


      • Anonyymi

        Asiakaspalvelu ala-arvoista ja tuotteen palautus mahdotonta.


    • Anonyymi

      Pallotuoli KOPIOIDEN rehellistä kauppaa - no se onneksi loppui mutta muita toisilta kopioituja tuotteita hyvin saatavilla. Ja sitä Kiinan paskaa, mieti mitkä homeaineet niihin on ruiskutettu pitkän ja kostean kontti merimatkan takia.

      • Anonyymi

        Mitäpä luulet mistä Askon, Sotkan, Maskun Jyskin Ikean jne myymät tuotteet tulee? :D
        Sitä samaa kiinakamaa niilläkin on.


    • Anonyymi

      Lähdesmäki toimitti kesäkalusteet, joista puuttui muttereita, eikä saanut kasattua. Koko toimitusaika myös venyi monta viikkoa yli tilauksen yhteydessä luvatun. Surkea asiakaspalvelu, viestintä loppui seinään kun kysyi hyvitystä kaikesta tästä. En tilaa Lähdesmäeltä mitään enää koskaan. Näin ei pitkäjänteisesti voi asiakkaita kohdella.

      • Anonyymi

        Perustoimintatapa uuvuttaa asiakas hiljaisuudella.


      • Anonyymi

        Saman tyyppinen kokemus minulla. Tilasin sohvan ja toimitusaika venyi myös monta monta viikkoa yli luvatun. Lisäksi eivät tiedottaneet minua eli tuotteen jo maksanutta asiakasta lainkaan tilausprosessista. Odotin monta viikkoa eikä mitään kuulunut. Otin yhteyttä ja asiaan luvattiin palata, mutta koskaan ei palattu paitsi sitten usean yhteydenoton jälkeen. Lisäksi viimein, kun sohva sitten suvaittiin toimittaa, luvattiin minulle kaikesta tästä korvauksia, mutta lupaukset rikottiin ja sitten ei enää mitään kuulunutkaan. Ihan käsittämätöntä asiakkaiden kohtelua, en ole koskaan joutunut tällaista kohtaamaan. En olisi rahojani myöskään tähän puljuun laittanut, jos olisin tämän tiennyt. En asioi Lähdesmäellä enää koskaan, enkä tosiaan voi kenellekään suositella.


    • Anonyymi

      En kovin usein asioi huonekaluliikkeissä, mutta nyt tilasin Maskusta 2 kappaletta isoa liukuovikaappia, kun olivat 50 %:n alennuksessa. Ei voi muuta kuin kehua (täydet 10 pistettä), sähköpostiin vastattiin nopeasti, kaapit toimitettiin nopeasti (viikon sisällä), halpa kuljetus (painoa yli 200 kg ja hinta 60 euroa), kaikki osat virheettömiä ja kaikki, mitä piti tulla niin oli mukana lähetyksessä. Kaapit suomalaiset ja hyvälaatuiset.

    • Anonyymi

      Sisuste Peltoniemen sänkytilaus on jo suurinpiirtein kolme kuukautta myöhässä! Ystävällisesti vastaavat kyllä puhelimeen ja sähköposteihinkin, jos perään soitan. Mutta sängyn toimitus viivästyy ja viivästyy koko ajan. Maksut sen kuin vaan pyörivät Resurs Bankissa, josta sain osamaksusopimuksen sänkyä varten. Alkaa hirvittää saanko sänkyä koskaan... Joka kuukaudelle on luvattu, että nyt se sänky vihdoin tulee. Ja sitten taas pahoittelut, kun ei tullutkaan.

      • Anonyymi

        Vie asia reklamaation kautta kuluttajaneuvontaan. Kysymyksessä virhetilanne jossa luotonantaja on kuluttajansuojalain mukaan vastuullinen yhteisvastuupykälän mukaisesti. Sitä kautta sain itse avun . Sänkyä en aikoihin enää edes odottanut, mutta liike ei suostunut kaupan purkuun. Selityksiä riitti. Ei ole vaikea arvuutella että miksi. Rahasi kuuluvat sinulle eikä muille rahoitussopimuksen osapuolille kun kohtuuton viivästys tässä kuten minullakin oli kyseessä.


      • Anonyymi

        Mullakin on tilaus myöhässä, he kyllä ainakin lupasivat jäädyttää resurs bankin rahoitussopimuksen ennenkuin sänky saapuu 🤔 eli mikään raha ei ei liiku ennenkuin tuote on mulla.
        Ihmettelen kyllä suuresti kun tilaamani sänky on nyt eri nimellä myynnissä toiseen hintaan ja nyt kun luin kokemuksia mietin pitäsikö kaupat perua 😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin on tilaus myöhässä, he kyllä ainakin lupasivat jäädyttää resurs bankin rahoitussopimuksen ennenkuin sänky saapuu 🤔 eli mikään raha ei ei liiku ennenkuin tuote on mulla.
        Ihmettelen kyllä suuresti kun tilaamani sänky on nyt eri nimellä myynnissä toiseen hintaan ja nyt kun luin kokemuksia mietin pitäsikö kaupat perua 😱

        Peru ihmeessä kaupat välittömästu, itse tein niin puhuttuani kuluttajaneuvonnan kanssa ja pidin heidät kopiona kun lähetin kaupan peruutuksesta viestit Peltoniemelle ja Resurs pankille.
        Vielä tämän jälkeenkin myyjätyttö Peltoniemen Flamingon myymälästä soitti ja yritti pitää kiinni kaupasta. Oli kuulemma mustaa valkoisella että sänky toimitettaisiin nyt kahden viikon päästä (oli jo kuusi viikkoa myöhässä sovitusta). Pidin pääni ja sen jälkeen kaupan purku onnistui.
        Tällä putiikilla selityksiä riittää ja asiakasta vedätetään. Tuotteiden laadusta en osaa sanoa mutta herää kysymys onko samaa luokkaa kuin heidän kelvoton toiminta.


      • Anonyymi

        Sen verran voin sanoa, että on kyllä kaiken odotuksen arvoinen. Me saimme omamme viime perjantaina, tilaus jätettiin helmikuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peru ihmeessä kaupat välittömästu, itse tein niin puhuttuani kuluttajaneuvonnan kanssa ja pidin heidät kopiona kun lähetin kaupan peruutuksesta viestit Peltoniemelle ja Resurs pankille.
        Vielä tämän jälkeenkin myyjätyttö Peltoniemen Flamingon myymälästä soitti ja yritti pitää kiinni kaupasta. Oli kuulemma mustaa valkoisella että sänky toimitettaisiin nyt kahden viikon päästä (oli jo kuusi viikkoa myöhässä sovitusta). Pidin pääni ja sen jälkeen kaupan purku onnistui.
        Tällä putiikilla selityksiä riittää ja asiakasta vedätetään. Tuotteiden laadusta en osaa sanoa mutta herää kysymys onko samaa luokkaa kuin heidän kelvoton toiminta.

        Kerro joku toinen paikka josta saat laatu sänkyä nopeasti? :D Ei ainakaan Maskun takapihalta. Me tilasimme sängyn helmikuussa ja saimme sen viime perjantaina. JA KYLLÄ, oli kaiken odotuksen arvoinen todellakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin on tilaus myöhässä, he kyllä ainakin lupasivat jäädyttää resurs bankin rahoitussopimuksen ennenkuin sänky saapuu 🤔 eli mikään raha ei ei liiku ennenkuin tuote on mulla.
        Ihmettelen kyllä suuresti kun tilaamani sänky on nyt eri nimellä myynnissä toiseen hintaan ja nyt kun luin kokemuksia mietin pitäsikö kaupat perua 😱

        Älä hajota päätäsi näihin kommentteihin, mitä meillä meinasi käydä. Anonyyminä on helppo kirjoittaa mitä vain. Kyllä tuote tuli odottelun jälkeen ja voin kertoa, että on huippu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro joku toinen paikka josta saat laatu sänkyä nopeasti? :D Ei ainakaan Maskun takapihalta. Me tilasimme sängyn helmikuussa ja saimme sen viime perjantaina. JA KYLLÄ, oli kaiken odotuksen arvoinen todellakin.

        Ei ole kyse nopeasta toimituksesta vaan siitä että asiakkaalle kerrotaan alusta lähtien rehellisesti oikea toimitusaika.


      • Anonyymi

        Tilasimme vaimon kanssa sängyn tammikuussa, maaliskuussa pamahti kotiovelle. Meidän kokemuksestamme ei voi sanoa muuta kuin hyvää, niin palvelun kun sängyn kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasimme vaimon kanssa sängyn tammikuussa, maaliskuussa pamahti kotiovelle. Meidän kokemuksestamme ei voi sanoa muuta kuin hyvää, niin palvelun kun sängyn kohdalla.

        Sama kokemus! Odotus palkittiin .


      • Anonyymi

        Meidän odotus palkittiin viime viikolla juuri ennen Juhannusta. Olemme erittäin tyytyväisiä valintaan odotusajasta huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän odotus palkittiin viime viikolla juuri ennen Juhannusta. Olemme erittäin tyytyväisiä valintaan odotusajasta huolimatta.

        Ja miksihän kukaan tyytyväinen asiakas olisi eksynyt lukemaan näitä ketjuja? Säälittävää sisuste peltoniemi, ei kanna kovin pitkälle nämä teidän huijaukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksihän kukaan tyytyväinen asiakas olisi eksynyt lukemaan näitä ketjuja? Säälittävää sisuste peltoniemi, ei kanna kovin pitkälle nämä teidän huijaukset.

        Ei sinullakaan taida ihmeellisempi elämä olla :D


    • Anonyymi

      Lahdesmäestä erittäin huonot kokemukset. Tuotteet eivät todennäköisesti ole edes Suomessa valmistettuja vaikka näin sanovat

    • Anonyymi

      Lähdesmäellä ei osata reklamaatiotilanteessa minkäänlaista asiakaspalvelua. Ostakaa muualta.

    • Anonyymi

      Lähdesmäeltä en ainakaan osta mitään. Reklamaatio tilanteessa kuljettajalta vasta selvisi, että sohva on made in china!

      • Anonyymi

        Sama täällä! Ja palvelu erittäin asiatonta! Liikkeeseen en enää palaa, IKINÄ!!!


    • Anonyymi

      Eipä mitään huonoa sanottavaa.. Tilasin vuodenvaihteessa jensenin ison petarin, ja suojan..toimitusajaksi ilmoitettiin 4-5 viikkoa, seuraavana päivänä tuli lisä infoa, että tulee viikolla kolme.. Ja niin tuli.. Itse noidin Ilmajoelta, ystävällinen varastomies nosti kyyttiin.. Hyvä palvelu, ja hyvä yhteyden pito.

    • Anonyymi

      Sisuste-Peltoniemi: erittäin huono kokemus täällä. Ei kuulu näin puolen vuoden jälkeen sänkyä, ei rahoja. Lukuisia yhteydenottoja myyjän suuntaan, kyselyä on laitettu viivästymisistä niin viestillä, soittaen, säpolla, Facebookissa, messengerissä, instassa. Harvoihin on saanut vastauksen - aina sen verran tuntuvat ”selvittelevän” asiaa asiakkaan suuntaan, että saavat pelattua taas vähän aikaa.. Vähänkään negatiiviseen viittaavat kommentit/kysymykset poistetaan Facebookista ja lopulta kyselijät myös estetään. Tässäpä tekstini, jonka olen jakanut myös Facebookin puolella.

      Vanhempani ostivat ko. liikkeestä viime vuoden syksyllä lähemmäs parin tonnin sängyn; sänky täytyi maksaakin jo tuolloin, sillä valmistus tapahtuisi kuulemma vain varmennettujen ostojen mukaan. Toimitusaika-arvioksi kerrottiin joulukuu ja sängyn saapumisesta ja toimittamisen ajankohdasta luvattiin ilmoittaa/sopia kaksi viikkoa etukäteen. Kun sängystä ei kuulunut joulukuun alkupuolella mitään, isäni kyseli, onhan uusi sänky kuitenkin tulossa joulukuussa (tarve kuitenkin todellinen uudelle sängylle). Asiakaspalvelija vakuutteli sängyn tulevan kyllä vielä vuoden vaihteen tietämillä. Liikkeestä ei kuitenkaan kuulunut vielä tammikuunkaan aikana mitään ja lukuisista yhteydenotoista huolimatta vanhempani eivät saaneet enää edes asiakaspalveluun yhteyttä (viestit, puhelin, säpo…). Tässä vaiheessa he esittivät liikkeelle kirjallisena kuluttajasuojan suosituksesta myös reklamaation/rahojen palautuksen.

      Minä kyselin tammikuun lopussa liikkeen messengerin/Facebookin kautta asiasta (reklamaatioonkaan ei saatu koskaan mitään vastausta), ja lopulta tiukan viestimisen jälkeen aspa lupasi olla yhteyksissä isääni ja että ”sänky on jo viimeistelyvaiheessa”. Isäni saikin tosiaan soiton, ja sänky luvattiin saapuvaksi helmikuun aikana, jälleen kahden viikon varoitusajalla. Noh, tässä kun alkaa tuo helmikuu olla lopuillaan, niin isäni yritti nyt vielä soittaa eri numeroista (oma sekä äitini luuri) sekä itse liikkeen numeroon, että asiaa hoitaneen myyjän/aspan numeroon, että milloin sänky nyt siis on tulossa. Isäni puhelut taitavat mennä jo automaattisesti ko. liikkeellä ”roskikseen”, sillä järjestään liikkeen numeroihin ei saada yhteyttä tms. ja äitinikin numeron kohdalla puhelu katkeaa tuuttausten jälkeen. Lisäksi huomasimme, että ko. liike on ilmeisesti estänyt Facessa kaikki meidät asiaa selvittäneet, sillä esim. minulta on kadonnut mahdollisuus laittaa heille viestiä messengerissä tai kommentoida heidän postauksiaan. Eikä varmasti tarvitse mainitakaan sitä, että heidän Facebookin julkaisuisihinsa kirjoittamani kyselyt/ihmettelyt on poistettu (jo aiemmin siis)…

      Lisättäköön tähän nyt, että mitään törkeyksiä ei ole itselläni tapana kirjoitella, eikä kyllä ihan vähästä valittaakaan. Mutta tämä alkaa olla jo kyllä melkoisen erikoista yrityskäytöstä. Viiveitä ja ongelmia kyllä sattuu, ja meillä kyllä ymmärretään, jos yritys on niistä avoimesti asiakkaaseen yhteyksissä. Tässä tapauksessa yrityksen puolelta on kuitenkin ollut jatkuva radiohiljaisuus, ja asiakkaan itse on täytynyt soitella ja viestitellä, että onko sänkyä edes tulossa. Ja nyt tosiaan näyttää siltä, että asiaa ei edes selvitellä, eikä yritykseltä saada ei sänkyä, eikä myöskään rahoja takaisin..

      No, asia sai vielä jatkoa, kun laitoin kyselyä yrityksen Instatilille (siellä minua ei ole vielä estetty) ja tänään sieltä onkin vastattu kysymällä, että mikähän mahtaa olla tilauksen tekijän nimi. Ihmettelin ennen nimen/tilausnumeron antamista, että miten asiakasta voidaan pompotella näin, että jo olemassa olevat viestiketjut, joissa asiaa on selvitelty blokataan ja joka kerta vaaditaan uutta tapaa ottaa yhteyttä, jotta asia selviäisi. Vastausta en saanut, mutta jonkun ajan päästä isäni sai yhtäkkiä vastauksen lähettämiinsä sähköposteihin. Sisältö oli lyhyesti, että korona on aiheuttanut ruuhkaa ja viivettä tilauksissa ja että valmistumispäivästä oltaisiin yhteyksissä heti, kun tehtaalta saataisiin siitä tieto. Edellisellä kerralla (tammikuussa messengerissä) tosiaan minulle selvittivät, että sänky on jo viimeistelyvaiheessa ja tarkensivat silloin isälleni puhelimessa, että sänky saapuu helmikuun aikana.. Nyt ei lupailtu toimitukselle enää mitään aikataulua..

      • Anonyymi

        Jep, täsmälleen samanlaiset kokemukset itsellä, paitsi että sänky saapui kuin saapuikin viimein, noin 4kk myöhässä. Tosin kauppaan kuuluneet petarin suojus aluslakana eivät ole tulleet vieläkään, ja kaupasta on kulunut lähemmäs 9kk.

        Suomalainen perushuijariperheyritys.


    • Anonyymi

      Moi mä tilasin sängyn ja kaikki pelas vitun hyvin. Tilasin ensin mottori sangyn ja sit vaihdoin sen tavan sänkyyn ja kaikki pelas helvetin hyvin. Mitä vittua jengi piipittää tää firma rokkaa kiitos siitä miehelle joka hommaa hoitaa :)

      • Anonyymi

        Ja vielä sen verran et sänky on helvetin hyvä Kiitos :)


    • Moi mä tilasin sängyn ja kaikki pelas vitun hyvin. Tilasin ensin moottori sangyn ja sit vaihdoin sen tavan sänkyyn ja kaikki pelas helvetin hyvin. Mitä vittua jengi piipittää tää firma rokkaa kiitos siitä miehelle joka hommaa hoitaa :)

      • Anonyymi

        Niin varmaan , iso nauru:)


    • Asiakas palvelu oli tosi hyvää Kiitos siitä:)

    • Anonyymi

      en ole koskaan kuullut mitään tästä huonekaluliikkeestä... taitaako se olla ihan uusi tai äskettäin avattu?

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe