Mistä hankitte toimistotarvikkeet?

Lvis-mies

Omat vähäiset ostot tuli tehtyä paikallisesta kirjakaupasta mutta nyt sulkivat lopullisesti.

Millaisia kokemuksia Teillä on alan nettikaupoista. Ainoa mahdollisuus on ostaa itse kaupunkireissulla tai sitten kiertäviltä edustajilta.

Kun tarpeet ei tahdo osua aina noihin kaupunkireissuihin, niin johonkin nettikauppaan ajattelin asiakkuutta.

Kiertävät tuntuu kauppaavan ihan hyvää tavaraa mutta hinnat on mitä on.

21

5100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H.P.

      Kiertävillä on ainakin oman kokemukseni mukaan melko korkeat hinnat verrattuina nettitukkuihin.
      Netistä tilattaessa tulee usein toimituskulut päälle, joten ihan pieniä määriä en kerralla lähtisi tilaamaan.
      En tiedä missäpäin asut ja millaisia tarvikkeita yleensä tarvitset, mutta kannattaa myös selvitellä mitä paikallisilla marketeilla on valikoimissaan. Usein perusmapit, vihot ja kirjekuoret löytyy jo niidenkin valikoimista.

    • rahaa säästöön

      Ostan sieltä mistä saa halvemmalla.

    • Tilitoimistoyrittäjä

      Mulla se onni, että suomalainen kirjakauppa on vastapäätä katua ja pienimmät äkkitarpeet tulee haettua siitä.

      Varsinaiset tilaukset olen tilannut jo pitkään www.kauppiaitten.com kaupasta. Syy on yksinkertainen. Teen tilaukset yleensä illalla kotoa joko tabletilla tai noksun lumialla.
      Niiden nettikauppa skaalautuu molempien näytölle ja olen ollut tosi ihastunut tähän uusimpaan versioon. Kahvi on kyllä kallista markettiin vrrattuna mutta muuten halpa paikka ja kohtuu nopea. Ehkä tuo, että toimii pirun hyvin myös kännykällä, niin sen lisäksi siellä on mulle tärkee näppäin. Kun oon toista vuotta tilannut tavarat tuolta, niin kaupassa on inventaarilista kaikesta mitä olen joskus tilannut. Se o yksi syy miksi tuosta tykkään.

      Varmaan löytyy paljon parempiakin kuin tuo ja mielellään itsekin vertailen jos vinkkaatte.

      • Tilitoimistoyrittäjä

        Hirveesti voi tehdä kirjoituserheitä yhteen kirjoitukseen. Annan itselleni potkut. Ja heti!


      • Valitettavasti
        Tilitoimistoyrittäjä kirjoitti:

        Hirveesti voi tehdä kirjoituserheitä yhteen kirjoitukseen. Annan itselleni potkut. Ja heti!

        Näin aloittelevana yrityksenä harmittaa nuo toimituskulut, mutta onhan nämä asiaan vihkiytyneet nettikaupat aika ylivoimaisia hinnoittelussaan verrattuna kivijalkamyymälään.

        Kuvaavaa, että tilasin laatikollisen kopiopaperia ja 400 kuplapussia. Hintaa tuli rahteineen alle 80 euroa. Pelkkä kuplapussi lähikaupasta ostettuna 0,80 eur/kpl!!!!!!

        Se vaan harmittaa, että mitä enemmän tässä ostaa verkkokaupasta, sen vähemmän on omalla kylällä palvelua.
        Toisaalta 260 euron säästö omaan pussiin on todella iso raha mulle.


    • ottalohko

      Tietenkin lähellä olevaa liikettä kannattaisi yrittää työllistää. Aina voi yrittää pyytää heiltä alennusta, jos hinta tuntuu korkealta.

      Nettikauppoja on monenlaisia. Suomen suurin lienee OfficeDay mutta sekin taitaa olla jo (osittain?) ulkomaisessa omistuksessa. Heillä ainakin on nettikauppaa. Jotkut ostavat myös Saksasta, jossa on valtavat markkinat ja sen takia edulliset hinnat.

      Itse yritän ostaa osan paikallisesta liikkeestä, mutta rahasyistä joudun osan ostamaan nettikaupasta kilpailutuksen jälkeen (esim. pahvilaatikot, pakkausteipit, pakkauspurut, kansiot). Paikallisesta kirja- ja toimistokaupasta ostan sitten lehtiöt, kynät, nitojan niitit jne. Olen opetellut skannaamaan dokumentteja, joten ei tule tulostettua niin paljoa enää, niin ei mene kopiopaperiakaan. Noihin pilvipalveluihin voi tallentaa isot määrät dokumentteja.

    • nopsaaa
    • kartas
      • Olipas eroja.

        Täähän rupes kiinnostamaan ja kieltämättä hulluja hintaeroja voi olla samoissa tuotteissa. Keräsin verottomat hinnat ja tuossa nuo nousevassa järjestyksessä tuon budget paperin osalta.

        www.kauppiaitten.com 2,39 eur/riisi
        www.proficient.fi 2,47 eur/riisi
        www.ofix.fi 2,79 eur/riisi
        www.tietotekniikkastore.fi 2,80 eur/riisi
        www.infotoimistotukku.fi 3,99 eur/riisi


      • 50000 x a4
        Olipas eroja. kirjoitti:

        Täähän rupes kiinnostamaan ja kieltämättä hulluja hintaeroja voi olla samoissa tuotteissa. Keräsin verottomat hinnat ja tuossa nuo nousevassa järjestyksessä tuon budget paperin osalta.

        www.kauppiaitten.com 2,39 eur/riisi
        www.proficient.fi 2,47 eur/riisi
        www.ofix.fi 2,79 eur/riisi
        www.tietotekniikkastore.fi 2,80 eur/riisi
        www.infotoimistotukku.fi 3,99 eur/riisi

        Kerrankin suomi24:Sesta on hyötyä minulle. Kiitti vertailun tekijälle! :-)


      • Kirjanpitäjät

        Kannattaa myös katsoa tomitusehtoja tarkkaan noissa. Esim Proficientilla ei ole mitään järkevää palautusoikeutta: 50% tilauksen hinnasta jää kauppiaalle vaikka tuotteet palauttaisi. Muutenkaan ei ole mitään hyvää sanottavaa kyseisen paikan "asiakaspalvelusta". Mielummin vaikka maksan enemmän riisistä jos saan sillä hinnalla hyvää palvelua.


    • Toimistopomo

      Edullisesti saa, kun ostaa paperitukkuliikkeistä, jotka ostaa tehtailta paperit. Mitä vähemmän välikäsiä, niin sitä edullisempi hinta. Paperipalvelusta tai wulfilta kannattaa kysellä isommista eristä ja neuvotella. Paperipalvelusta olen ostanut viimeaikoina edullisesti parinkymmenen laatikon eriä toimistooni muiden toimistotavaroiden lisäksi. Noi kummatkin firmat on Vantaalla, mutta toimittavat varmasti ympäri Suomen.

    • kekeatietaa

      onkos nuo riisi hinnat laatikkohintoja vai lavahintoja?

    • Tarvikkeet

      Kannattaa olla varovaisia tuon Proficientin ja ECO-toimistotarvikkeen kanssa, eivät pidä mitä lupaavat ja toimituksien sekä laskujen kanssa ongelmia.

      • jkilp

        Huonoja kokemuksia tämän puljun kanssa. Reklamaatio annettu jo 2 kk sitten eikä kukaan ilmoita mitään missä mennään.. (Rahaa sisällä yli 300 eur)
        Tuote uutena rikkinäinen silti lasku oli maksettava heti????? Nyt sitten ihmetellään..


    • nuukayrittäjä

      Minä olen ostellut tarpeeni Pamarkilta (www.pamark.fi). Sieltä olen kaikki saanut, mitä pienelle firmalleni olen etsinyt. Niillä näyttäisi olevan kaiken näköistä muutakin kuin toimistotarvikkeita, jotain pesuainetta esim. tullut tilattua tarjouksesta.

      Tietysti toimitusmaksu tulee, mutta loppujen lopuksi pikkuraha verrattuna jos itse ajelisi jonnekin ja käyttäisi siihen aikaan. Tuolta tulee nimittäin perille kannettuna. Eli olen pyytänyt aina toimituksen konttoripäiväksi, niin kivasti sitten jossain vaiheessa kuljettaja koputtelee tavaroiden kanssa ovella. :)

    • Notproficient

      Proficientia en suosittele missään nimessä. Sain viallisen sähkönitojan, reklamaatiolla sain uuden tilalle saatteella että vanhan voi hävittää. Toimitusjohtaja ihan itse ilmoitti että vanha pitää palauttaa ja koska en palauttanut laskuttavat siitäkin! Siis vaikka vanha romu kehoitettiin hävittämään elektroniikkajätteen mukana...

    • PetePettynyt
    • Anonyymi

      Halvimmat ovat Tokmanni, Clas Ohlson verkkokauppa ja moni muukin halpahalli. Toimistotarviketukut aina kalliimpia, ihmettelenkin miten saavat niin paljon asiakkaita? Yrittäjät tehkää ihmeessä hintavertailuja, vähänkin isompi yritys voi palkata yhden ammattitaitoisen ihmisen ostamaan kaikki autot, vakuutukset ja yleensäkin kaikki ja jää vielä voittoa palkan jälkeen, mutta tarvitsee noin 2 mil. liikevaihdon vähintään, riippu tietenkin mitä tekee ja mikro yrittäjäkin tekisi näin, tulee tuntuvia säästöjä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3680
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1803
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      151
      1260
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      895
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      870
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      850
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      830
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    Aihe