NETTIRAUTAKAUPPOJA KOKEMUKSIA

HOU

Mitä nettirautakauppoja olette käyttäneet ja mitä tavaraa lähinnä ostaneet. Plussat ja miinukset. Toimitusvarmuus ja nopeus

28

7303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ULRIIKKA87

      http://www.rautaverkko.fi

      ei nyt rautakauppatavaraa sillain, mutta tilasin Muurikan Kesäkeittiön sähköisenä. Tilaus tuli vuorokaudessa, hinta mielestäni hyvä.

      • EvijärvenKroisos

        Rautaverkkoa en voi suositella, tilaus tehtiin neljä viikkoa sitten, rahat meni ja tavaraa ei kuulu. Eivä vastaa yhteydenottoihin. Löysin emofirman ja soitin ilmeisesti omistajalle/johtajalle. Lupasi hoitaa asian, vaan mitään ei kuulu.


    • 4+16

      Nettirautakaupoissa kannattaa huomioda rahdin osa, ettei tule ikäviä yllätyksiä.

      • verkosta vaan

        Toi on hyvä huomio, yleensä rahdin osuus selviää helposti ostettaessa. Eli kannattaa varata aikaa tilauksen tekemiseen ja totta toki perehtyä myös netin ulkopuoliseen hintatasoon.

        Itsellä kokemusta taloon.comista, rautaverkko.fi:tä, puuilosta sekä ikt-verkkokaupasta. Kaikista on tavara tullut ajallaan ja olen saanut mitä olen tilannutkin eikä maksujen ja laskujen kanssa ole tarvinnut säätää yhtään.

        Joissain asioissa verkkokauppa on paljon helpompi paikka tehdä ostoksia kuin varsinainen kauppa.


    • MInä

      www.tyokalukauppa.net

      Tosi nopea toimitus, kaikki pelitti hienosti :)

    • qwerfdsad

      Netrauta oli ainakin omalla kohdallani aivan surkea. Väärää tavaraa tuli ja vääriä laskuja useaan otteeseen. Joutui kolme kertaa soittamaan ennen kuin sai oikean laskun ja oikeat tavarat.

      • 33333333

        netraudasta en ole koskaan ostanut, mutta kaikkien työkalujen hinnat näkyy olevan korkeammat kuin paikallisessa Rautiassa. Nykyään ei kannata mitään suositus tai ovh hintoja maksaa mistään.


    • Mariia 75

      Älkää hyvät ihmiset ostako mitään Netraudasta! Sain sieltä rikkinäisen tuotteen, eivätkä suostu sitä uuteen vaihtamaan! Ei toimi takuu! Asiakaspalvelu oli myös töykeää.

      • Mukavaakauppaa

        Voi ku olisin tän lukenu ennen ku ite tilasin rikkinäisen tuotteen. Hyvä et lakimiestä ei tarvittu. Ei voi palauttaa ku on rikki. Minun mielestä ei olis pitäny toimittaa ku oli rikki!


    • raksailija2014

      Taloon.com ja Talotarvike.fi kauppoja on tullut itse käytettyä. Rahti tosiaan kannattaa huomioida. Ostoskorista senkin tosin löytää. Toimitus on ollut molemmissa todella nopeata. Taloon.com toimittelee useammin suoraan kotiovelle ja jopa ilman kuittausta kun taas talotarvike käyttää itellaa ja toimituksesta pitää sopia ennakkoon kuittauksien vuoksi.

      Myös Sarokas, virtasenkauppa ja smartia on tullut jotain pientä ostettua. Ei ongelmia.

    • Vantaanseppo

      http://www.rautakauppa24.fi
      Kaikki tuotteet ilman toimituskuluja ja muutenkin edulliset hinnat. Olemme perhepiirissä tilanneet täältä liesituulettimen ja hellan. Molemmissa toimitus kotiin ripeästi.

      • lolfail

        Hyvä rautakauppa kun ei myy edes ruuveja. :D


    • Pihaveijarit
    • Piharakennusta-2015

      Kilpailutin Taloon.com:n paikallisen Agrimarketin kanssa. Ostoskorissa oli talousrakennuksen perustuksissa tarvittavat tuotteet. Raudat, eristeet, harkot, salaojat, viemäröinnit jne... Yhteissumma Taloon.com:ssa 7500€, Agrimarketissa 6000€. Lisäksi tulee perille ilman rahtikuluja. Ja aivan yhtä helppoa kun printtaa vaan Taloon.com:ssa laaditun ostoskorin ja pyytää tarjouksen paikallisesta! :D

    • löylyä

      Ostin Sarokas.fi:stä kiukaan ja siihen vesisäiliön. Soittivat, kun olin laittanut tilauksen vähän huolimattomasti. Samaan tilaukseen otin vähän villaa. Rahti oli 45 euroa. Tilaus tuli nopeasti, muutamassa päivässä.

    • aapo8781

      Tilasin itse www.rautaverkko.fi sivulta ryobin telkkumainoksesta tuttuja akkutyökaluja. Ihan ok toimintaa

      • akkusärki

        Näkyy olevan hinnat tismalleen samat kuin Prismassa. Muutenhan toi Ryobi on soiva peli mutta porakoneen mukana tullut toinen akku lopetti yhteistyön heti takuuajan jälkeen. Saattaa olla että akulle oli liikaa kulmahiomakoneen haluama virtamäärä. Anyhow, sippi mikä sippi.


    • rautaaUlkomailta

      Riippuu, mitä tilaa, mutta Saksasta voi esmes työkaluja ja koneita tilata. Vaikeutena on, että harvoin toimittavat ulkomaille, mutta kun löytää paikan, niin Saksan hinnat on jopa lähelle 2:3-suhteessa Suomen hintoihin.

    • erkkiuujee
    • SuuntaaTallinnaan

      Jotain olen ostanut netraudasta. Oli halvempi kuin moni rautakauppa suomessa. Nykyään ostan pääasiassa rautakauppatavarat Virosta. Paljon halvempaa ja juomien takia siellä on käytävä vähintään kerran vuodessa kuitenkin. Tuolta näkee minne tallinnassa kannattaa suunnistaa rautakauppaostoksille

      http://thorblog.net/rakentaja/2015-05-23-ostosmatka-tallinnaan.html

    • rakentajaremontoija
      • EvijärvenKroisos

        Rautaverkkoa en voi suositella, tilaus tehtiin neljä viikkoa sitten, rahat meni ja tavaraa ei kuulu. Eivät vastaa yhteydenottoihin. Löysin emofirman ja soitin ilmeisesti omistajalle/johtajalle. Lupasi hoitaa asian, vaan mitään ei kuulu.


      • kokokooo
        EvijärvenKroisos kirjoitti:

        Rautaverkkoa en voi suositella, tilaus tehtiin neljä viikkoa sitten, rahat meni ja tavaraa ei kuulu. Eivät vastaa yhteydenottoihin. Löysin emofirman ja soitin ilmeisesti omistajalle/johtajalle. Lupasi hoitaa asian, vaan mitään ei kuulu.

        Muutama vuosi sitten teit saman kirjoituksen joten sulla on jotain kaunaa tuolle kaupalle.


    • kauppasalossa

      Kuulkaas. Tämä kauppa ei ole huono vaihtoehto myöskään.
      https://www.virtasenkauppa.fi
      Tekemisen meininkiä tuntuu tällä Salolaisella myymälällä olevan ja verkkokauppakin tuntuu olevan aikas monipuolinen valikoimaltaan. Kokkeilemallahan tuo selevinnee.

    • jore223c3

      Mitään kokemusta Virtasen kaupasta karttunut ihmisille? Mainostavat ainakin että yli 60.000 eri tuotetta löytyy valikoimasta..mitenköhän esim työkalujen laatu? Lienee kuitenkin eri kun tokmanni, hongkong, ikh yms..
      https://www.virtasenkauppa.fi/tradetracker/?tt=25224_1102396_84926_&r=

    • Sukulaku

      Virtasenkaupasta useasti tilanneena en voi muuta kun suositella. Toimitus on todella nopeaa ja asiallista apua saa verkon asiakaspalvelusta. Lisäksi vielä joka tilaukseen saa lakua niin pysyy vaimokin tyytyväisenä :) Salolaisten tekemisen meininki ei ainakaan hiipumaan ole päässyt.
      Onhan siellä valikoimissa Boxot, Gedoret yms.. Ainakin mun käyttöön tarpeen laadukkaita.

      https://www.virtasenkauppa.fi/

    • Anonyymi

      En suosittele talotarvike.com-kauppaa. Yritys on nettikauppa. Ostin kaksi tuotetta: toiselle luvattiin toimitusajaksi 1 - 3 päivää. Kun ei tavaraa kuulunut kahden viikon jälkeenkään, niin otin yhteyttä sähköpostilla. Luvattiin selvittää, mutta mitään ei kuulunut. Eikä liioin kerrottu, milloin olisi tulossa. Otin yhteyden kuljetusfirmaan, tuote oli hukassa, mutta myyjä ei sitä minulle kertonut. Sain purettua kaupan, koska toimitusehdot eivät täyttyneet.
      Toisen tuotteen toimitusajaksi luvattiin 5- 10 päivää. Kun tilausvahvistus tuli, toimitusaika olikin 3-4 viikkoa. Sain purettua kaupan, kun toimitusehdot eivät täyttyneet. En enää ikinä tilaa ko kaupasta mitään, kun toimitusajat eivät pidä paikkaansa ja palvelua ei saa. Varmaankin tämän nettikaupan omilla sivuilla olevat kehut lyhyistä toimitusajoista ovat henkilökunnan itse kirjoittamia.
      Suosittelen kauppoja, joilla on nettikaupan lisäksi myös kivijalkakauppa. (esim. Bauhaus, sieltä saa hyvää henkilökohtaista palvelua.)

    • Anonyymi

      Talotarvike.com täyttä sontaa. Tuotteet laadutomia ja asiakaspalvelu olematonta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe