Only for Therians.

Therianthrope-01

Elikkäs hei... Tämä keskustelu on sitten vain therianthrope aiheeseen liittyvää. En tiedä tuosta sanasta suomennosta tai mahtaako sellaista edes olla olemassa (?)En tiedä...(?) Niin... Siis mahdollisimman paljon therian tyyppejä tänne :D

494

14845

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shiloh

      Tosi myöhäinen vastaus mutta täällä yksi susitherian ^^

      • Shiloh: miat päin oot? Itekki oon susi therian. Suomesta, porin seudulta. Ja Therianthrope, eli oon therian, joka ettii laumaa..suomesta


      • Bedline323
        ritu1600 kirjoitti:

        Shiloh: miat päin oot? Itekki oon susi therian. Suomesta, porin seudulta. Ja Therianthrope, eli oon therian, joka ettii laumaa..suomesta

        Vieläkö lauma haussa? Me etsittäisiin uusia laumalaisia


      • Anonyymi
        ritu1600 kirjoitti:

        Shiloh: miat päin oot? Itekki oon susi therian. Suomesta, porin seudulta. Ja Therianthrope, eli oon therian, joka ettii laumaa..suomesta

        Mulla olis eteläpohjanmaalaisille therianeille lauma, ooks kiinnostunut?


      • Bedline323 kirjoitti:

        Vieläkö lauma haussa? Me etsittäisiin uusia laumalaisia

        Missä päin ite oon kainuusta


      • Anonyymi
        ritu1600 kirjoitti:

        Shiloh: miat päin oot? Itekki oon susi therian. Suomesta, porin seudulta. Ja Therianthrope, eli oon therian, joka ettii laumaa..suomesta

        Woow oon itteki syntyny porissa, mut asun nyt loimaalla ;( käyn kaks kertaa kuussa porissa isällä :]


      • Anonyymi
        ritu1600 kirjoitti:

        Shiloh: miat päin oot? Itekki oon susi therian. Suomesta, porin seudulta. Ja Therianthrope, eli oon therian, joka ettii laumaa..suomesta

        Mä oon koira ja asun Turussa


      • Anonyymi
        sasha_therian kirjoitti:

        Missä päin ite oon kainuusta

        Oon kettu therian ja asun Suomessa ja kiiminkissä ja etin uusia therian ystävejä minulla on yksi vihollinen therian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kettu therian ja asun Suomessa ja kiiminkissä ja etin uusia therian ystävejä minulla on yksi vihollinen therian

        Moi asun tosi lähellä kiiminkiä ja oon therian. :) mietin että kuinka vanha oota että jos ehkä haluisit olla mun kaveri? Oon siis arktinen susi, naali, fennekki ja kissa therian. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla olis eteläpohjanmaalaisille therianeille lauma, ooks kiinnostunut?

        Mulla ois myös susi therian lauma jossa on yksi kettu ja pohjois suomen alueella oleva lauma on se


      • Anonyymi
        sasha_therian kirjoitti:

        Missä päin ite oon kainuusta

        No oon kans Kainuusta mut oon aika uus therian (sain tietää kuukausi sitten)nii mitä tarkoittaa therianeilla lauma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla olis eteläpohjanmaalaisille therianeille lauma, ooks kiinnostunut?

        Moi!Asun etelä Pohjanmaalla että joo minkä ikäinen oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon koira ja asun Turussa

        Omg mä ki oon turussa


      • Anonyymi
        sasha_therian kirjoitti:

        Missä päin ite oon kainuusta

        Mistä päin kainuuta oot? Ja minkä ikänen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oon kans Kainuusta mut oon aika uus therian (sain tietää kuukausi sitten)nii mitä tarkoittaa therianeilla lauma?

        Moikka, mistä päin kainuuta mahdat olla? Itekki oon kainuusta ja vasta aika uus therian :)


      • Anonyymi
        ritu1600 kirjoitti:

        Shiloh: miat päin oot? Itekki oon susi therian. Suomesta, porin seudulta. Ja Therianthrope, eli oon therian, joka ettii laumaa..suomesta

        Voitko auttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kettu therian ja asun Suomessa ja kiiminkissä ja etin uusia therian ystävejä minulla on yksi vihollinen therian

        Asun limingassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon koira ja asun Turussa

        Sama mut oon punakettu kojootti


      • Anonyymi

        Anteeks että kysyn nii mistä te ootte saanu tietää että ootte therianeja ku mä en oo varma ja nii mut siis ( ei pahalla)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Woow oon itteki syntyny porissa, mut asun nyt loimaalla ;( käyn kaks kertaa kuussa porissa isällä :]

        mä asun porissa, oon therian mut en oo varma mikä koska mä yleensä käyttäydyn kuon jokin koira mut sit mä myös mau-un välillä oonkohan mä pölytherian (en tiiä kirjotinko oikein)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oon kans Kainuusta mut oon aika uus therian (sain tietää kuukausi sitten)nii mitä tarkoittaa therianeilla lauma?

        mä sain tietää viikko sit :D


      • Anonyymi
        ritu1600 kirjoitti:

        Shiloh: miat päin oot? Itekki oon susi therian. Suomesta, porin seudulta. Ja Therianthrope, eli oon therian, joka ettii laumaa..suomesta

        Mäkin oon susi therian


      • Anonyymi
        Bedline323 kirjoitti:

        Vieläkö lauma haussa? Me etsittäisiin uusia laumalaisia

        Oon metsä-kissa therian ja siis oon therian😊on therian kavereita mutta etin silti laumaa...asun siis Vantaalla Viertolassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kettu therian ja asun Suomessa ja kiiminkissä ja etin uusia therian ystävejä minulla on yksi vihollinen therian

        mistä päin oot oon kyl susi mut etin therian kamuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla olis eteläpohjanmaalaisille therianeille lauma, ooks kiinnostunut?

        joo oon susi therian vetelistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon metsä-kissa therian ja siis oon therian😊on therian kavereita mutta etin silti laumaa...asun siis Vantaalla Viertolassa.

        isäni asuu vantaaaallla ja oon susi therian


      • Anonyymi
        Bedline323 kirjoitti:

        Vieläkö lauma haussa? Me etsittäisiin uusia laumalaisia

        nice! oon kissatherian ja asun Porissa. onko vielä lauma hakusessa?


    • Kuroi Hornet

      Heyo, tääl myös yksi susitherian :3! Jos jotakuta kiinnostais liittyä ihmissusilaumaan nii sanokaa vaa :)

      • köyhääijä

        Ihmissusia... kuvitelkaa vaan ite elän mieluiten oikeaa elämää enkä mitää fantasiaa


      • Hei Kuroi Hornet: mua kiinnostaa, ja haluisin liittyy laumaasi. Jos vain saa...kuinka monta jäsentä laumassa on? Missä päin lauma sijaitsee? Tai sen jäsenet. T: susi therian Arleen🐺


      • köyhääijä kirjoitti:

        Ihmissusia... kuvitelkaa vaan ite elän mieluiten oikeaa elämää enkä mitää fantasiaa

        Ei nyt ihan ihmisista kuitenka vaan ihmisiä jotka kokee joutuneensa väärä kehoon....


      • Värsvick

        Hei olen ihmissusi nimeltä Värsvick! Voinko minäkin liittyä laumaan? Olen kotoisin Vaasasta xD


      • Susannnnn

        kerään porukkaa online laumaani. innokkaita? oon tuppu kylästä niin ei saa laumaa tehtyä muutako nettii


      • Mäki asun tuppukylässä xd. Haluisin liittyy


      • Anonyymi
        köyhääijä kirjoitti:

        Ihmissusia... kuvitelkaa vaan ite elän mieluiten oikeaa elämää enkä mitää fantasiaa

        Kröhöm sä et varmaan kuulu tähän keskusteluun


      • Susannnnn kirjoitti:

        kerään porukkaa online laumaani. innokkaita? oon tuppu kylästä niin ei saa laumaa tehtyä muutako nettii

        Mitä therianeja laumaan saa liittyä?🦊


      • Anonyymi
        Ronjuli12x kirjoitti:

        Mitä therianeja laumaan saa liittyä?🦊

        Heii, mäki oon therian mun theriotypet on Mexicon Susi, American curl kissa, Silverfox, Bordercollie, Madagascarin moon moth ja varis:)


      • Anonyymi
        köyhääijä kirjoitti:

        Ihmissusia... kuvitelkaa vaan ite elän mieluiten oikeaa elämää enkä mitää fantasiaa

        Tää ei oo mikään leikki tai mitään fantasiaa. Therianiksi synnytään, ja jos in therian, niin sen tietää kyllä itse. Ihan joka ikinen ei kyllä oo therianeitq


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heii, mäki oon therian mun theriotypet on Mexicon Susi, American curl kissa, Silverfox, Bordercollie, Madagascarin moon moth ja varis:)

        Oon myös therian :D Mun theriotype on kettu :]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon myös therian :D Mun theriotype on kettu :]

        Mun theriotype on hopeakettu :)


      • Anonyymi

        Mä oon kettu


      • Anonyymi
        Ronjuli12x kirjoitti:

        Mitä therianeja laumaan saa liittyä?🦊

        täällä yks kettu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää ei oo mikään leikki tai mitään fantasiaa. Therianiksi synnytään, ja jos in therian, niin sen tietää kyllä itse. Ihan joka ikinen ei kyllä oo therianeitq

        Ei mitään kyseenalaistamista mutta jos therianit on harvinaisia niin miten niitä tuntuu olevan joka puolella..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon kettu

        Mäki oon kettu therian🦊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään kyseenalaistamista mutta jos therianit on harvinaisia niin miten niitä tuntuu olevan joka puolella..

        Tuntuu tosiaan että niitä on jokapuolella mutta se että oikeita... Kun tunnen paljon ihmisiä jotka ovat vain yhtäkkiä olleet therianeita, koska some.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään kyseenalaistamista mutta jos therianit on harvinaisia niin miten niitä tuntuu olevan joka puolella..

        Nii..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäki oon kettu therian🦊

        Mäki oon kettu


      • Anonyymi

        mä! Haittaako jos en oo varma mikä on mun theriotype ehkä koira, kissa, susi, kettu?


      • Anonyymi

        Missä päin asut sillä oon ite susi therian ja oon laumaa vailla


    • little bitch

      mäki oon susitherian!! :3

    • Kuroi Hornet

      Haluisitko liittyä laumaan? :)

      • Sori toi peukku..mut en haluu etuilla, mut oisin kiinnostunu sun laumasta, oon therian ku varmaa luitki...oon miettiny et minkälaist ois elämä jos ois ihmissusi? Ois ainaski hyvä kuulo, näkö ja haju. Oishan se mukaaa kuulla hyvin ja haistaa kaikki eläimet jne.


      • Musta vois tehä ihmissuden ilomielin, tiiän sen olevan täyttä tuskaa, mut ihan sama, kestäisin mitä vaan, eträ saisin olla edes sekunnin susi!


      • Anonyymi

        Mistä päin oot ite oon oulusta nii en kyllä tiiä onko ees tääl mitää klaaneja/laumoja ps. Oon ollu vasta reilu kuukauden therian nii juu!


    • Romej

      Ilmoitelkaa jos laumaan liittyminen kiinnostaa.

      • Witchy

        Ilmaannun pirun myöhässä, mutta tämä on kiinnostavaa. Onko teillä jo lauma, vai oletteko perustamassa sellaista? En ole törmännyt vielä yhteenkään laumaan Suomessa.


      • Anonyymi

        Hei, Romej olisin kiinnostunut laumasta. Olen kissa therian tampereelta ja etin laumaa.
        ~Kuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, Romej olisin kiinnostunut laumasta. Olen kissa therian tampereelta ja etin laumaa.
        ~Kuu

        Olen kissatherian Espoosta, Laaksolahdesta.
        En ole vielä täysin varma että olenko therian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, Romej olisin kiinnostunut laumasta. Olen kissa therian tampereelta ja etin laumaa.
        ~Kuu

        Moii!,oon ite karhu ja asun myös tampereella Mis päin siellä ite (lentävänniemessä )ois kiva nähä ja perustaa lauma mä oon 15v osaan riehua kun oon karhu minkä ikäinen sä oot 😄(oon tyttö)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, Romej olisin kiinnostunut laumasta. Olen kissa therian tampereelta ja etin laumaa.
        ~Kuu

        Itekki oon tampereen seudult:) Tuun kyllä ruton myöhässä, mut toivottavasti luoet tän:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, Romej olisin kiinnostunut laumasta. Olen kissa therian tampereelta ja etin laumaa.
        ~Kuu

        Ja siis olen 12v ja tykkään riehua luonnossa ja mulla ei kyl valitettavasti ole vielä häntää maskii jne. mut ois kiva olla sun laumassa jos käy:) Ja mun theriotype on kissa!


      • Anonyymi

        Missä päin lauma on ja voinko liittyy jos oon leijona therian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kissatherian Espoosta, Laaksolahdesta.
        En ole vielä täysin varma että olenko therian

        Mäkin oon Espoosta mut en oo kissa therian vaan leijona mut onko sulla jo lauma koska Espoosta on vaikee löytää laumaa haittaako et oon leijona ja sä kissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin lauma on ja voinko liittyy jos oon leijona therian

        Mä oon leiona therian!!!! Mun kanssa voi tulla ja asun espoossa


      • Anonyymi

        Mua kiinnostaa mut en kuitenkaan ole varma että ntaako mun äiti siihen lupaa


    • little bitch

      mä en ainakaan oo missään laumassa kun en oo käyny tääl taas pitkään aikaan xd

    • Susi_nimeltä_Sky

      En kuulu laumaan, mutta tunen kyllä muutaman lauman. Tiedättekö muuten sen raivostuttavan tunteen, kun teidän "haamukorvia" kutittaa, mulle käy niin liian usein...

      • Witchy

        Suomessako? Onko täällä useampikin lauma?


      • Susi_nimeltä_Sky

        Ainakin tuo romejin lauma tunnen yhden tyypin (netin kautta) joka pyörittää laumaa, eli ainakin kaksi c:


    • littlebitch

      käyttääks kukaa hampaita? siis semmosii "tekohampaita"? ite tilasin briteistä customit ja käytän niitä melkeen joka päivä. metsästääkö muut? ite joo mut pakko käyttää jousta apuna ja lihan tietenki kypsennän. ja tosiaan mulla on metsästyslupa :D

      • Waruidesu

        Olis kiva kokeilla 😉


      • ShadowTheWolf

        Onkohan täällä ketään Pihtiputaalaisia... Aion pitää pantaa koulussa... Ite olen susi therian


      • Sämn

        Who dis?!?! Mäkin oon Pihtiputaalta ja on kyllä sen verran pieni paikka et oli harvinaisuus löytää tämmönen kommentti täältä :D
        Olisi tosi mahtia tavata ja vaihdella kuulumisia toisen therianin kanssa samalta paikkakunnalta, kun omat klaanilaiset asuu ikävän kaukana. Koitan käydä täällä vielä katsomassa onko tullut vastausta mutta nopeimmiten minut tavoittaa instagramin kautta, laita viestiä @precautions_my_dear nimiselle käyttäjälle.
        Jos et omista instagramia niin mut kyllä näkee koulussa lukion puolella pyörimässä, oon tämmönen n. 150 senttimetrinen tappi jolla on lyhyet tuhkanblondit hiukset ja musta kangasreppu, siinä on laatta etupuolella jossa lukee "SPORT". Repussa roikkuu biohazard -symboli ja muutama pinssi, sekä helminauha : )
        Mahdollisuuksien mukaan tulen hommaamaan myös hännän, ja kunhan saan sellaisen niin aion pitää sitä repussa kiinni. Tule vain rohkeasti juttelemaan! ❤


    • kaja

      Oho jännäää, toisiakin suomesta. Susitherian ilmoittautuu. Itse en viitsi pantaa tai häntää kuljettaa mukana tai kuitenki luullaan turriksi. Yhh

      • Susi_nimeltä_Sky

        Mulla on fursuitti, koska niin tunnen pystyväni ilmaisemaan sisäistä suttani parhaiten, arvaa vaan, onko mua luultu turriksi xDD. Mulla on myös rakastakin rakkaampi sininen pantuliini, jossa blig-blingiä ja nimilaatta, jossa lukee (luonnollisesti) Sky


      • Anonyymi

        Ei turreissa oo mitään vikaa....
        (En kyl liity tähän keskusteluun mitenkään sori)
        Mut oon ainakin turri


    • Piiro

      http://tundrapack.tumblr.com/

      Suomen suurin ja lämminhenkisin susitherian-lauma! Ottakaa yhteyttä, kaikenkarvaiset tervetulleita! Meitä on tällä hetkellä jo kokonaista yksitoista sutta.

      • Anonyymi

        Löytyykö tätä laumaa enää näin 4 vuoden jälkeen?? Jos löytyy niin oisin kiinnostunu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyykö tätä laumaa enää näin 4 vuoden jälkeen?? Jos löytyy niin oisin kiinnostunu.

        Aika jännä juttu, mutta taitaa löytyä edelleen. Tai ainakin sen niminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyykö tätä laumaa enää näin 4 vuoden jälkeen?? Jos löytyy niin oisin kiinnostunu.

        Joo löytyy ainaki leiona lauma mut mä oon laumassa ainoo joten käytännössä ei oo laumaa


    • Kommando_

      Teriantrooppi on ehkä tuo therianthrope suomeksi :) Eli täällä kans yks susi. Tai no itselläni on vielä siinä mietiskelyn alla, että mikä oikein olen. Olis mukavaa jos saatais järjestettyy wappiin semmonen therian -ryhmä. Eka voitais jutella kikis tai jotai. Kekkä olis kiinnostuineita tälläisestä toiminnasta?

      • Piiro

        Tundra-laumalla on wa-keskustelu ja meitä on siellä monta! Laita sähkärii [email protected] jos kiinnostaa :3


      • TheWolf

        Terve. Ite oon susi hullu. Ja oon ymmärtäny että theriolaiset (nimi emt) on jotain eläin rakastajii. Ja jos voisit selittää mitä se oikeesti tarkoittaa. Mut siis haluaisin liittyä tollaseen ryhmään


      • Rorr_tundra

        Sori tälleen myöhäs, mutta therianit eivät ole pelkkiä susi hulluja. He uskovat että heidän sielunsa ovat / he olivat entisessä elämässään susia. Siinä lyhyesti therianisuuden idea :3


      • Anonyymi
        TheWolf kirjoitti:

        Terve. Ite oon susi hullu. Ja oon ymmärtäny että theriolaiset (nimi emt) on jotain eläin rakastajii. Ja jos voisit selittää mitä se oikeesti tarkoittaa. Mut siis haluaisin liittyä tollaseen ryhmään

        Ei ei ei, Therian on ihminen joka uskoo että on fyysisesti tai henkisesti eläin, ei voi itse päättää onko therian. Se vaan tapahtuu eikä se oo kauheen kivaa kun kärsii dysmorphobiasta ja
        ei toivotuista shifteistä. Therian ei siis ole pelkkä eläin rakastaja se on täysin eri asia. Therianthropy, tai therianina oleminen ei ole myöskään vaan connection, yhteyttä sun thereotypeen.


    • Susityttö

      Täälä on 00 susityttö ja laumaan liittyminen kiinnostas:)

    • Oikeaa_Tietä_Etsimässä

      Olen ehkä kissatherian. Voitteko autta selvittämään olenko?

      • Piiro

        Kannattaa meditoida! Mutta mikäli sulla on "shiftejä" - hetkiä jolloin koet olevasi kissa ja ihmisen keho saattaa tuntua ahdistavalta - olet kissatherian melko varmasti. :)


      • yössätassuttelija

        Hei mä olen -99 tyttö kissatherian. Olisi todella mukava tutustua, koska itse en tunne yhtään theriania. Kaipaisin jotakuta, joka ymmärtäisi ja pystyisi samaistumaan tähän, sellaista läheisempää ystävää kun kauheassa laumassa en viihdy (olen intovertti) paitsi jos muut olisivat therianeja (rakastan myös koiria kuin muita eläimiä, joten tulen loistavasti toimeen muidenkin kanssa), mutta ihmisiä en ymmärrä, en. Vinkkinä itsensä löytämiseen sen lisäksi, että tunnet kuka oikeasti olet sisinmässäsi seuraile uniasi (minä kuljen monesti unissa kissana ja se on ihanaa! Ja paljon luontevampaa), meditoi, tarkkaile ihmisten lemmikkikissoja (ymmärrätkö heitä ja heidän käyttäytymistään) ja tutustu Erin Hunterin Soturikissa-sarjaan, paras sarja ja hahmoihin samaistuu niin helposti (tietenkin, koska kissa :3 Ja tsekatkaa Selviytyjät- sarja, joka koirista, että Etsijät- sarja karhuista). Joten kaikki therianit nyt tutustumaan, jakaisin mielelläni nämä kokemukset :)


      • Oikeaa_tietä_etsimässä

        Minäkin tutustuisin mielelläni :)


      • voivoijalämminleipä

        Suosittelen samaa sinulle, jos on vaikea hyväksyä toisia ihmisiä ja heidään elämäntyyliään. Aika tylsä maailma, jos kaikki olisivat harmaata massaa.

        Ja ainiin, en itse edes pahemmin erotu massasta, joten puhunko nyt itseäni vastaan? Njaa, enpä taida, vaan ymmärrän vain faktat ihmisyyden perusperiaatteista. Hah.


      • Anonyymi

        Sama


      • Anonyymi

        Sama


    • Oikeaa_Tietä_Etsimässä

      Olen Soturikissat sarjaa lukenutkin. Pimeyden jokeen asti. Olen 03 eli aika nuori kai jossain mittapuussa, mutta susitherian kaverini sanoi että on hyvä löytää itsensä jo tämän ikäisenä. Ja kyllä. Olen siftannut. :)

      • Mä olen taas 05 kissa-therian :3


      • Anonyymi

        Ootko edelleen? Olis ihana tutustuu muiden therianeiden kanssa!


      • Anonyymi

        Hei, mäkin luen soturikissoi! Oon vasta tähtiyö kirjassa, mut rakastan niitä! <3 Ja oon köh.. niiin KÖH.. 07 ja luultavammin Polytherian. KÖH jos KÖH kiinnostaa näin KÖH nuoren juttuseura KÖH niin instagram @_pihkachu_ (artti ja sk tili) tai @elainten.aisteilla (theriantili) Jatota vaikka nyt ite sanonkin niin oon luonteeltani suurinpirtei 05? Jaöööö entiiä mitä nyt viel sanoisin... hmmm.. Tuu mielummi @_pihkachu_ koska saatan vaihtaa ton theriantilin nimen ku en tykkäö siit kamalasti. Joooooo


    • KikwiGarden

      täällä yksi polytherian! (Koira kissa karhu) pohjoisesta suomesta

    • IPValo

      Ilvestherian ilmottautuu ;) (osa tuntee jo XD)

    • laumoja

      Täällä on kans yks susitheriani ei oo laumaa, joka on aika yksinäistä ja surullista. Sellaiseen olis kiva liittyä IRL. Asun Uudellamaalla.

      • therianinelamaa

        Hei susi Therian oon ja kaipailisin Kans laumaa jos asut suht lähellä voitais tavata ig on hr.stable ja blogi on Therianinelamaa.blogspot.com


    • susiko

      Tää saattaa nyt kuulostaa tosi typerältä, mut voisitteko kuvailla teijän tunteita, koska mulla oli viime vuonna ihan hirvee tarve olla susi/karata kotoo ja elää luonnos ja sellasii juttuja.... nyt mul on taas tullu näit ja eilen kun kävelin metsäs, teki ihan hirveesti mieli mennä pellole juoksentelemaan ja etsiä joku kallio jossa ulvoa. Miten ttperältä kuulostaa? Otin asiasta selvää ja törmäsin tähän "therian" asiaan. Oisko mitenkään mahollista et olisin ollu susi? Tätä on siis jatkunu vuoden ympäri mut nää oli ne vahvoimmat jutut
      ..

      • susiko

        Anteeks kaikki kirjotusvirheet


      • susiko

        Ja tunnen joskus erittäin vahvaa ahdistusta olla ihmis kehossa. Laitan sillon mun karvahupparin jossa on suden korvat päälle ja lähen juoksee metsään... kuulostaako tyhmältä?


      • Eliö1
        susiko kirjoitti:

        Ja tunnen joskus erittäin vahvaa ahdistusta olla ihmis kehossa. Laitan sillon mun karvahupparin jossa on suden korvat päälle ja lähen juoksee metsään... kuulostaako tyhmältä?

        Ei se mun mielestä tyhmältä kuullosta. Varmaa sen takii koska oon itekkin jokin therian. En vaa tiiä mikä therian. :D


      • Hyisaatana
        Eliö1 kirjoitti:

        Ei se mun mielestä tyhmältä kuullosta. Varmaa sen takii koska oon itekkin jokin therian. En vaa tiiä mikä therian. :D

        Eli sinullakin on vakavia mielenterveyshäiriöitä?


      • Eliö1
        Hyisaatana kirjoitti:

        Eli sinullakin on vakavia mielenterveyshäiriöitä?

        No sitten on :D


      • susiko kirjoitti:

        Ja tunnen joskus erittäin vahvaa ahdistusta olla ihmis kehossa. Laitan sillon mun karvahupparin jossa on suden korvat päälle ja lähen juoksee metsään... kuulostaako tyhmältä?

        Hei, mä tunnen ihan samoin. Toi metsä juttu ja ulvonta. Tuu vaiks juttelee mul? Jos haluut. Ig: _wolf_therian_00 ja kik: susiruskea
        Ite etin laumaa..jostakn satakunnan lähelt. Tai lauma voi ola muualta, mut niit laumalaisii vois olla lähel porii. Ois kiva nähä muit therianeita. 🐺🐾🐾 t; therian


      • Anonyymi
        Eliö1 kirjoitti:

        Ei se mun mielestä tyhmältä kuullosta. Varmaa sen takii koska oon itekkin jokin therian. En vaa tiiä mikä therian. :D

        Siis mäki oon therian mut mäkään en vielä tiiää mikä


    • ChrisuTheFox
    • Kissasusi

      Missä mielessä on mielisairasta, että sielu on eläimen? :D

      Mä kun luulin, että se ei vaikuta aivojen toimintaan.

      Ja...
      Kissa/susitherian ilmoittautuu!

      • Luulla voi kaikenlaista, mutta oikeastaan tuo on ratkaisematon kysymys filosofiassa; jos sielu on ruumiista erillinen substanssi, miten ne voivat vaikuttaa toisiinsa?


    • KissaSusi

      Harmi vain, että sinne pakkohoitoon menisi sitten turhaa väkeä.

      Enkä kirjoita enää tämän jälkeen.

    • YlpeäTherian

      Täällä on yksi kissa ja susi therian. Ja "pakkohoitoon" vai. Miks valitat siitä mihin me uskotaan. Haluautko, että tulen pyytämään sinulta anteeksi sitä, että minulla on eläimen sielu.

      • Mitähän "eläimesi sielu" sanoisi jos sinut heitettäisiin eläintarhan susihäkkiin ja ne söisivät sinut?


      • Polytherian
        yuggis_ kirjoitti:

        Mitähän "eläimesi sielu" sanoisi jos sinut heitettäisiin eläintarhan susihäkkiin ja ne söisivät sinut?

        Ei tietenkään söisi:3 Se on villieläin ja pelkää ihmistä, paitsi eläintarhassa ne on senverran kesyjä että ei siitäkään tulisi ongelmaa... Tulisivat vaan tutustumaan! Therianin on helppo ystävystyä theriotypensä lajin edustajien kanssa joten... Siinä tulisi uusia tuttavia^-^ Ole sinä hiljaa kun et tiedä miltä se oikeasti tuntuu! Tietty on olemassa myös wannabe therianeja -_ -


      • Polytherian kirjoitti:

        Ei tietenkään söisi:3 Se on villieläin ja pelkää ihmistä, paitsi eläintarhassa ne on senverran kesyjä että ei siitäkään tulisi ongelmaa... Tulisivat vaan tutustumaan! Therianin on helppo ystävystyä theriotypensä lajin edustajien kanssa joten... Siinä tulisi uusia tuttavia^-^ Ole sinä hiljaa kun et tiedä miltä se oikeasti tuntuu! Tietty on olemassa myös wannabe therianeja -_ -

        Jos ne olisivat "niiin kesyjä ja ihania" niin miksi ne olisivat häkissä?


      • Jossuto
        yuggis_ kirjoitti:

        Jos ne olisivat "niiin kesyjä ja ihania" niin miksi ne olisivat häkissä?

        Koska ihmiset ovat idiootteja.


      • Jossuto kirjoitti:

        Koska ihmiset ovat idiootteja.

        Sudet ovat tuhoeläimiä eikä niistä ole mitään hyötyä



      • SerKisSusTherian

        Sinä olet itse tuhoIHMINEN!


      • No.hate
        Polytherian kirjoitti:

        Ei tietenkään söisi:3 Se on villieläin ja pelkää ihmistä, paitsi eläintarhassa ne on senverran kesyjä että ei siitäkään tulisi ongelmaa... Tulisivat vaan tutustumaan! Therianin on helppo ystävystyä theriotypensä lajin edustajien kanssa joten... Siinä tulisi uusia tuttavia^-^ Ole sinä hiljaa kun et tiedä miltä se oikeasti tuntuu! Tietty on olemassa myös wannabe therianeja -_ -

        Me sudet joko lähtisivät pakoon tai hyökkäsivät päälle koska et ole niiden hoitaja


      • No.hate
        No.hate kirjoitti:

        Me sudet joko lähtisivät pakoon tai hyökkäsivät päälle koska et ole niiden hoitaja

        Ne*


      • Anonyymi
        yuggis_ kirjoitti:

        Mitähän "eläimesi sielu" sanoisi jos sinut heitettäisiin eläintarhan susihäkkiin ja ne söisivät sinut?

        Eikös tän keskustelun otsikko oo "only for therians" joten mitäs sä hateri täällä touhuat!?


      • Anonyymi
        yuggis_ kirjoitti:

        Sudet ovat tuhoeläimiä eikä niistä ole mitään hyötyä

        Jotkut ei oo käyny ympäristö opin tunneilla sillä joissain paikoissa sudet ovat avuksi (en jaksa alkaa selittää)

        Ite vasta tajusin olevani ehkä therian en oo viel varma mut jos oon nii oon kettu😃
        Myöski älkää välittäjkö tommosista ihmisistä


    • Vitun furryt.

    • YlpeäTherian

      Yuggis ole sinä hiljaa! Olen siis kissa, susi ja servaali therian.

    • Therian_Crazy

      Me ei olla mitään turreja!!!! Vaan THERIANEITA!!!!😡 En ite ole susitherian vaan kilpikonna|Ilves|hyeena mutta paras ystäväni on susitherian😄
      Yuggis kun sä nyt et ole hevostherian en voi sanoa sulle että "Turpa kiinni!" vaan sen sijaan:
      -Jätä meijät therianit rauhaan, pidä mielipitees mahassas ja sulje sontainen suusi!!!!😡😤 Että kun vituttaa toi sun käytös!! Ihan oikeesti!!😡😤😤😠

      • Mä ymmärrän sua hyvin therian_crazy. Toi on meille therianeille todella ilkeää...me olemme ihmisiä siinä missä muutkin


    • werewolf

      Hei tyypit!! Puhutteko te fursuiteista vai ihan oikeista susista/ ihmissusista!!?? Koska itte etin ihmissusi laumaa mutta täällä jämsässä ei niitä oikein löydy..

      • Calypsoo

        Ihmisistä, jotka uskovat sielunsa kuuluneen susille.


    • köyhääijä

      Mikä s**tanan therians.
      Onks tää nitte sekojen harhaluuloisten pa*skaa

      • Calypsoo

        Harvoilla mitään fursuitteja on. Ja toinen kysymys, miksi lauma harjoittaisi ns. insestiä?


      • Etkö osaa vittu lukea? Vai ihan vahingos vittu oot menny joka ikiseen saatanan therian keskusteluun kommentoimaan? sä et ehkä tiedä tätä mut Sun ei oo vittu pakko mennä kommentoimaan joka ikiseen saatanan therian keskusteluun jotain idioottimaista


    • tuttujapewkele

      Tunne ku löydät täältä tuttuja. :D
      Mutta siis mitäs se teidän persettä kutittaa, jos joku tuntee olevansa väärän eläimen kehossa tai muuten jonkunlaista yhteyttä toiseen eläimeen? Hauskinta tässä on se, että oletan osan näistä valittajista olevan kirkossa ja uskovan aivan yhtä turhiin asioihin.

      • Halosus

        Komppaan :D


      • Kauha-Guru_

        En ole uskovainen erosin kirkosta hah.


    • kultatassu7

      mä oon susi therian ja haluisin liittyy laumaan ☺

    • Mihin turrilankaan olen joutunut?

      • katsojan.mielipide

        Paraskin puhuja animehintti.


      • *Animehomo


      • hiljainen.kostaja-
        Anime_homo kirjoitti:

        *Animehomo

        Oletko lolihentain kaveri?

        kjäh kjähähhäää


      • En

        Kjähkjähähägä


      • hiljainen.kostaja-
        Anime_homo kirjoitti:

        En

        Kjähkjähähägä

        Niin sitä vähän arvelinkin..

        gjähhäääää


    • Miljaz

      Moi oon puoliks suomalainen en valitettavasti enää asu Suomessa mut voinko silti keskustella?

    • therianwolf

      Hei täällä yksi susi joensuusta Alpha han minä itse olen :D

    • Yks susitherian olis tääl

      • Esups

        Vanhemmat varmaan ylpeitä.


      • Esups kirjoitti:

        Vanhemmat varmaan ylpeitä.

        Ei mul oo mursi myy ja vetele huumei ja faija kuollu ja ite oon VAK koulutukse käyny kohta 16v 180cm keho rakentaja niin vaikka emo oonki😂


      • Pidä mukula turpa kiinni😂


      • Kauha-Guru__

        Ja kaiken lisäksi olet vielä furry ja narkki ei hyvin mene...


      • Kauha-Guru__ kirjoitti:

        Ja kaiken lisäksi olet vielä furry ja narkki ei hyvin mene...

        En ole furry ja en käytä päihteitä että mitäpäs vittua😂


    • No ite siis oon 57% susi ja 43% kissa. Mut poistettiin laumasya ja nyt vaan kävelen metsässä ja pidän outoja ääniä.

    • Hinami

      Olisko tääl laumoja? Oon yks susi therian täältä Jämsän mailta.

    • AnubisTherian

      Olen kilpikonna therian mulla on Kilppari klaani voi liittyä

    • TheTherian

      Heppa therian täällä päin!

    • ankkanaamat

      Minä olen ollut aina ankka therian. Olisiko täällä lisää ankkoja(mieluusti kaksipyöräisiä) :3

      • Tiikeriankka on kaksipyöräinen! :3


    • Jänis.therian.tyty

      Helou, täällä jänistherian! Loin Suomalaisille therianeille facebook rymän. Nimi on Therian Suomi, liittykää sinne!

    • hahahahahaha

      Tää keskustelu on niin säälittävä, prkl ku tällaset pilaa therian yhteisön. Lyhyesti ja ytimekkäästi sanon: Therian on ihminen joka uskoo olevansa psykologisesti tai spirituaalisesti eläin, mutta tiedostaa olevansa fyysisesti ja aivollisesti ihminen eikä eläin.
      Therian ei ole tauti tai sairaus, lykantropia on.

      • Therian on mielensairaus.


      • *fyysinen sairaus


      • Anonyymi

        Homous ei ole sairaus. Animen katsominen ei ole mikään kehitysvirhe.


    • TherianeistaKiinnostunut

      Moi! Mä haluaisin tietää lisää näistä therianeista :3 Ja voiko "tulla" therianiksi ja miten sitä voi harjoittaa ilman että kokee "luonnollisesti" olevansa eläin entisessä elämässä

      • Hinami

        Therianeilla ei voi tulla. Siksi synnytään ja therianit tietävät olevansa niitä. Itse etsin kauan tietoa therianeilla ja lopulta muiden kokemuksien perusteella tajusin itsekin olevani.


      • Hinami

        Ja itse meditoinnin avulla sain tietää paljonkin esim että edellisen elämäni sudella oli/on pentuja.


      • Pieni.susi

        Voisitko opastaa tossa meditoinnissa? Siis miten saot tietää ton kaiken?


      • Anonyymi

        Ei se ole sellaista


      • Anonyymi

        Ei hätää ei oo pakko syntyy therianiksi kunhan vaan tunnet olevasi therian nii sitten olet


    • Heaven.thewolf

      Täällä yksi susitherian, nomikalaumaan kuuluvainen :3

    • Omenaeläin

      Elikkäs moi mä oon omena ja etin laumaa

      • Nighmarefoxi

        Meitä omena therianeita onkin nykyään harvassa.
        Mistä oot kotoisin.
        Ite oon omena/kettu.


      • päärynätherian

        Itse olen päärynätherian. Haluatko että puristan sinut kuiviin?


      • Nighmarefoxi

        Juu (((((;


      • Anonyymi
        päärynätherian kirjoitti:

        Itse olen päärynätherian. Haluatko että puristan sinut kuiviin?

        Eihän päärynä tai omena ole eläin.


    • MitäAktuaalustaVittua

      Mitä aktuaalista vittua mä just luin. Joo menkää vetämää niit sieniä johonki luolaan, mulle riitti.. I don't want to live on this planet anymore..

      • crazy-mad-insane

        Veikkaan, et on käynyt silleen, että niitä sieniä on vedetty jo ihan liikaakin. Tai otettu ihan vääränvärisiä pillereitä.


      • therianpoika05

        äLKÄÄ VITIKÖ PILKATA KUN ETTE ASIASTA MITÄÄN TIEDÄ! mETHERIANIT MURISTAAN TOLLASILLE!


      • sienet-ovat-herkkuamme
        crazy-mad-insane kirjoitti:

        Veikkaan, et on käynyt silleen, että niitä sieniä on vedetty jo ihan liikaakin. Tai otettu ihan vääränvärisiä pillereitä.

        Itse tykkään kärpässienistä :) ps. oon sienitherian


      • therianpoika05

        äRRR!!! mURRR!


      • Anonyymi
        sienet-ovat-herkkuamme kirjoitti:

        Itse tykkään kärpässienistä :) ps. oon sienitherian

        Mikä hemmetin sienitherian??


    • Eagle05

      Oon kotkatherian, ja luin koko keskustelun läpi löytämättä muita tällaisia. Ketään?

    • Lehem

      Hei olen lehmä therian Nivalasta. En oikeestaan tarvitse laumaa kun viihdyn oikeiden lehmien seurassa. Tiedättekö muuten sitä tunnetta kun teidän haamu-utareita kutittaa? Se ärsyttää itseäni kovasti...

      • Lehem

        Lehmät eivät tee sellaista :/


    • jarkikateen

      Kuinka vanhoja te tänne kirjoittelevat ja mielikuvitusmaailmassa elävät lapset ootte?

      • therianpoika05

        äRRRRRRRRR


      • Theriangirlandnighmare

        Oon 10. me Ei eletä mielikuvitumaailmassa11!! Me tulaan muriseen sun ikkkunan taakse ens yönä.


      • Turfur99

        Ensinnäkin therianius on oikea asia, ei siis vaan mielikuvitusta. Toiseksi en ole lapsi vaan 18. Kolmanneksi jos meitä ei tällaisenaan voi hyväksyä, voi poistua kyseiseltä keskustelupalstalta.


      • mielenterveys

      • Turfur99

        Trololol. Toi linkki ei ees toimi XD oot huono.


      • crazy-mad-insane
        Theriangirlandnighmare kirjoitti:

        Oon 10. me Ei eletä mielikuvitumaailmassa11!! Me tulaan muriseen sun ikkkunan taakse ens yönä.

        Mitenköhän mä arvasin, et tänne kirjoittaa ihan täysiä jonneja ihme fantasioineen. Sopii tulla murisemaan mun ikkunan taakse. Asun meinaan 3. kerroksessa.


      • Anonyymi
        crazy-mad-insane kirjoitti:

        Mitenköhän mä arvasin, et tänne kirjoittaa ihan täysiä jonneja ihme fantasioineen. Sopii tulla murisemaan mun ikkunan taakse. Asun meinaan 3. kerroksessa.

        Taidat olla ihan väärässä paikassa ite ku selvästi vihaat therianeita huolestuttavan paljon onko kaikki hyvin??


    • W-olfcat

      Hei! Oon 14-vuotias kissatherian Vaasasta ja etsin laumaa. Olen jo Porissa asuessani yhdessä laumassa ollut, mutta nyt onkin sitten jo uusi lauma hakusessa.
      Edellisessä laumassa pesimme toisiamme nuolemalla ja se oli mukavaa.

      • mielenterveys

        Olet sairas yksilö.


      • Doctrrr

      • Turfur99

        Jos hyökkäätte yhtä meitä vastaan, hyökkäätte kaikkia vastaan. Therianit ovat erittäin tiivis yhteisö ja se ei tarvitse kaltaisianne trolleja.


      • Japandoctor

      • Doctrrrr

      • Othertheallmighty

      • Theriangirlandnighmare

      • Theriangirlandnighmare
        Othertheallmighty kirjoitti:

        Piiloturrit hiljaa. Kaikotkaa näiltä sivuilta tai manaan teidät pois otherkin voimillani.

        nii Just! ei kannataa suututta therianeita tai tulaan muriseeen


      • Othertheallmighty
        Othertheallmighty kirjoitti:

        Piiloturrit hiljaa. Kaikotkaa näiltä sivuilta tai manaan teidät pois otherkin voimillani.

        Miksi piileksit nimimerkkini takana?


      • Anonyymi

        Kissat harvoin kyl lauma eläimii?


      • Anonyymi

        12vuotias kissatherian olen minä Espoossa asun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12vuotias kissatherian olen minä Espoossa asun

        Laumaa etsiskelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12vuotias kissatherian olen minä Espoossa asun

        Laumaa etsiskelen


    • jarkikateen
      • Theriangirlandnighmare

        Tää ei oo hulutus. Olllan oikeita eläimiä111


    • Othertheallmighty

      Joku kyllän on nyt lainaillut nimimerkkiäni :(((((((((

      • Othertheallmighty

        Kyllä on ;)


      • Othertheallmighty

        Lopeta!


      • Othertheallmighty

        Millaista sairasta mielihyvää tästä saat?


    • owenwilson

      Antakaa lasten ja nuorten leikkiä, hyvänen aika! Samaistuminen kuuluu kasvuprosessiin ja vilkas mielikuvitus on ainoastaan hyvä asia ja tekee tulevista aikuisista luovia. Myös ryhmään kuulumisen tunne on olennainen osa terveen identiteetin syntymistä, se että sitä hakee fantasian kautta ei tee siitä yhtään pahempaa. Jättäkää Therianit rauhaan!

      • benstilleri

        Juuri näin! Hienoa argumentoitia!


    • Jaastheriaaaaaaani

      Oon ihan sika myöhässä, mutta oon aina tuntenu itteni kissaksi, ja vasta nyt oon saanu sille sanan miten tunnen. Kiitos!

      • owenwilson

        Olen kyllä nyt hieman hämilläni. Oletko siis sika vaiko kissa?


      • dfygf
        owenwilson kirjoitti:

        Olen kyllä nyt hieman hämilläni. Oletko siis sika vaiko kissa?

        Sika joka tuntee itsensä kissaksi - siis tyypillinen suomihomppeli.


    • drwolf

      Hei minäkin haluan liittyä teidän laumaan:3 tehdäänkö meet up jossain päin suomea???

      • Tapsansansa

        Tavataan Tammitie 7 (Kaisaniemessä), kysy Toivoa ja ääntele eläimellisesti, niin meidän lauma ilmaantuu kyllä. ;))


    • also_wolfie

      En ole therian, mutta haluan ihan mielenkiinnosta kysyä, että näkyykö tämä teidän pukeutumisessanne? Käytättekö häntää, korvia tai muuta sellaista? Olen itse furry, ja edellämainitut härpäkkeet kuuluvat siihen aika vahvasti. Samoista asioistahan ei ole kyse nyt, mutta mietin vain, kun en ole törmännyt arkielämässä muistaakseni koskaan kyseisiin asusteisiin ja niiden yhteydessä termiin therian.

      • aen

        Oon aika myöhään täällä, mutta olen susi therian ja tarttisin laumaa


      • Anonyymi

        Kyllä niitä jotkut therianit käyttää. Ei toki kaikki.


    • Anonyymi

      Hewo. Olen pieni susi therian Pirkanmaalta ja etsin laumaa. Olen vaalena / tumman ruskea ja meditoinnin mukaan olen pentu 😂 YstäviäI therian piireissä minulla on viisi. Kaksi villikissaa, yksi koira, yksi kojootti ja yksi ilves. Olen hiljainen uusien se vähän tuntemattomien seurassa. Mä pelästyn erittäin helposti joten älkää säikytelkö! Ja nimeni on Airis. Tulkaa tutustumaan en mä pure!

    • Anonyymi

      Mä oon somali therian ja tarviin tumman ihon

    • Anonyymi

      Löytyykö ketään pääkaupunkiseudulta?

    • Anonyymi

      Mitä eroa turrilla ja therianilla. Ei vihapuhetta. Haluisin vain tietää.

      • Anonyymi

        Ero on se, että turri pukeutuu eläimeksi. Therian taas tuntee itsensä eläimeksi ja voi mahdollisesti myös pukeutua eläimeksi. Tai näin ainakin olen käsittänyt.


    • Anonyymi

      Ompa paljon asiattomuuksia. Nämä seksiorgiaraiskausjutut ei kuulu therianiin eikä therianlaumoihin. On se nyt jumalauta!

      • Anonyymi

        Kannattaisiko sitten valita hieman eri paikka tällaisesta keskusteluun? S24 on täysi kaatopaikka, niin sisältö on sen mukaista. Eli jos ei perse kestä merivettä, niin on hyvä ja poistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisiko sitten valita hieman eri paikka tällaisesta keskusteluun? S24 on täysi kaatopaikka, niin sisältö on sen mukaista. Eli jos ei perse kestä merivettä, niin on hyvä ja poistuu.

        Onneksi ylläpito on siivonnut tätäkin keskustelua edes jonkin verran


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ylläpito on siivonnut tätäkin keskustelua edes jonkin verran

        Ylläpito on juuri sitä varten , että sille voi ilmiantaa asiattomat viestit


    • Anonyymi

      Moi! Täällä yks Kettu therian😁

      • Anonyymi

        Täälki!


    • Anonyymi

      En oo kyl therian vaan ihan aito kuususi-päiväihminen. Ihmissusi siis. Asun Lappeenrannassa ja mulla on suht pieni lauma.
      Laji: kuususi-päiväihminen
      Ikä: 14
      Sukupuoli: naaras

    • Anonyymi

      IIHAHAHAAA

    • Anonyymi

      onko tääl ketään viel 2022. Täällä on nuori serval/kettu therian haluaisin liittyä laumaan jos ois helsingissä.

      • Anonyymi

        On tääl itekki helsingist päin! Jos kiinostaa lisää yhteyttä saa snap: mustikkakettu


    • Anonyymi

      Oikeasti en tiedä että käyttääkö joku tätä keskustelua mutta itse olen kissa therian tarkemmin kilpikonnakuvioinen kahden tai useamman rodun sekoitus. Jos joku tätä keskustelua käyttää pliis ilmoittakaa minulle. Olisi kiva tunte muita suomalaisia therianeja.

      • Anonyymi

        Moi mä oon kissa-ilves-susi- therian


    • Anonyymi

      Moi oon therian ja etin kavereita:D

    • Anonyymi

      Missäs asutte täällä olis 10v susi/koira therian taka töölös

    • Anonyymi

      Moi mä oon uus koira therian, etin vielä uusia theriotypeja ku en tiedä onko mulla enemmän vai vaan koira. Mulla on ilves ja kissa vielä kysymysmerkillä(:
      On kiva tietää että täällä suommesakin on lisää therianeja.

    • Anonyymi

      Moi Mä etin laumaa itelleni jos jotakuta kiinnostaa niin sano vaan! :) Oon susi kissa Ilves therian. Kuka asuis Kuopiossa? Ku en oo törmännyt kuopiolaiseen therianiin

      • Anonyymi

        itse olen ilves therian kuopiosta itekkään en oo löytänyt laumaa kuopiost, niin kiinnostas liittyy


    • Hei olen 11 vuotias tyttö joka on kissa therian onks kukaan joka asuia lohjal nii vois joskus nähä koska ei oo näkyny paljon muit therianei tääl

    • Anonyymi

      10000000V myöhäinen vastaus.. oon kissa therian

    • Hei, olen kissa therian Espoosta ja etsin laumaa. Olen aika ujo ja varovainen uusien ihmisten kanssa mutta minulla ei ole paljoa kavereita jotka ymmärtäisivät minua. Joskus käytin kissan korvia koulussakin mutta sen aiheuttamaa kiusaamista en kestänyt, joten päätin tyytyä haamu korviin. Olen lukenut kaikki paitsi yhden Soturikissoista ja usein kissa hahmoni liittyy siihen. Olen 13vuotias mutta lauman jäsenet saavat olla vanhempia tai nuorempia.

      T.Sumu 🌿

      • Hei voisiko laumaan liittyä vaikka asuisi vähän kauempana, koska asun lohjalla/virkalassa ja olisin kiinostunut laumasta?


      • Ryoko kirjoitti:

        Hei voisiko laumaan liittyä vaikka asuisi vähän kauempana, koska asun lohjalla/virkalassa ja olisin kiinostunut laumasta?

        Toki ja tuosta edellisestä viestistä vielä, että en tiedä yhtään miten siinä onnistuin mutta en ole kissa therian vaan susi. Olen pahoillani tuosta virheestä (se on aika noloo). Mutta niin ei haittaa vaikka kaikki ei olisi susia jos tästä joku lauma tulee. Mukavaa vappua sinulle Ryoko !!! (Ja toki muillekkin)


      • Sumu_therian kirjoitti:

        Toki ja tuosta edellisestä viestistä vielä, että en tiedä yhtään miten siinä onnistuin mutta en ole kissa therian vaan susi. Olen pahoillani tuosta virheestä (se on aika noloo). Mutta niin ei haittaa vaikka kaikki ei olisi susia jos tästä joku lauma tulee. Mukavaa vappua sinulle Ryoko !!! (Ja toki muillekkin)

        Kiitos ja hyvää vappua sinnekin :)


      • Sumu_therian kirjoitti:

        Toki ja tuosta edellisestä viestistä vielä, että en tiedä yhtään miten siinä onnistuin mutta en ole kissa therian vaan susi. Olen pahoillani tuosta virheestä (se on aika noloo). Mutta niin ei haittaa vaikka kaikki ei olisi susia jos tästä joku lauma tulee. Mukavaa vappua sinulle Ryoko !!! (Ja toki muillekkin)

        Kysyn vaan että onko sulla whatsappia sumu?


      • Ryoko kirjoitti:

        Kysyn vaan että onko sulla whatsappia sumu?

        Joo, mutta en tänne ainakaan numeroani halua laittaa kun ei yhtään tiedä millaisia henkilöitä täällä liikkuu. Whatsapissa oisi helpompi puhuu ja toivottavasti saadaan tämä jotenkin hoidettua. Onko sinulla yhtään ideoita? Ja muuten minulla ei ole sitten snäppia.Kivaa viikonloppua Ryokolle!!!U⁠^⁠ェ⁠^⁠U

        T.Sumu
        PS.tulin tosi iloiseksi kun olit vastannut


      • Sumu_therian kirjoitti:

        Joo, mutta en tänne ainakaan numeroani halua laittaa kun ei yhtään tiedä millaisia henkilöitä täällä liikkuu. Whatsapissa oisi helpompi puhuu ja toivottavasti saadaan tämä jotenkin hoidettua. Onko sinulla yhtään ideoita? Ja muuten minulla ei ole sitten snäppia.Kivaa viikonloppua Ryokolle!!!U⁠^⁠ェ⁠^⁠U

        T.Sumu
        PS.tulin tosi iloiseksi kun olit vastannut

        Kiitos ja samoin onko sinulla instagramia?


      • Ryoko kirjoitti:

        Kiitos ja samoin onko sinulla instagramia?

        Joo, olen siellä nimellä sumutherian. Entä sinä?


      • Sumu_therian kirjoitti:

        Joo, olen siellä nimellä sumutherian. Entä sinä?

        Olen instagramissa _•Rex_The_Therian•_


      • Ryoko kirjoitti:

        Olen instagramissa _•Rex_The_Therian•_

        Okei


      • Anonyymi

        Pliis anna mun liittyä 100000000000 vuotta myöhässä


        T:Kissatherian


      • Anonyymi

        Pliis anna mun liittyä Sumu 🌿(100000000000 vuotta myöhässä)


        T:Kissatherian SK tietäjä Espoosta Laaksolahdesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pliis anna mun liittyä Sumu 🌿(100000000000 vuotta myöhässä)


        T:Kissatherian SK tietäjä Espoosta Laaksolahdesta

        Nimi on Halla🌸 (ei siis oikea nimi)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pliis anna mun liittyä Sumu 🌿(100000000000 vuotta myöhässä)


        T:Kissatherian SK tietäjä Espoosta Laaksolahdesta

        Moi, nyt taidan itsekkin olla vähän myöhässä. Minulla ei ole tällä hetkellä Instagramia niin tämä on vähän vaikeaa. Tiedän että on ehkä vaikea luottaa ihmiseen(tai suteen) mutta laaksolahti on aika lähellä asuinpaikkaani (Espoo Leppävaara) että onko mahdollista että voitaisiin nähdä jossain jonain päivänä?


      • Sumu_therian kirjoitti:

        Moi, nyt taidan itsekkin olla vähän myöhässä. Minulla ei ole tällä hetkellä Instagramia niin tämä on vähän vaikeaa. Tiedän että on ehkä vaikea luottaa ihmiseen(tai suteen) mutta laaksolahti on aika lähellä asuinpaikkaani (Espoo Leppävaara) että onko mahdollista että voitaisiin nähdä jossain jonain päivänä?

        Oletko muuten se sama halla kuin tuolla alempana?


      • Anonyymi
        Sumu_therian kirjoitti:

        Moi, nyt taidan itsekkin olla vähän myöhässä. Minulla ei ole tällä hetkellä Instagramia niin tämä on vähän vaikeaa. Tiedän että on ehkä vaikea luottaa ihmiseen(tai suteen) mutta laaksolahti on aika lähellä asuinpaikkaani (Espoo Leppävaara) että onko mahdollista että voitaisiin nähdä jossain jonain päivänä?

        En tiedä

        T:Halla🌸


      • Anonyymi
        Sumu_therian kirjoitti:

        Oletko muuten se sama halla kuin tuolla alempana?

        Joo


      • Anonyymi
        Sumu_therian kirjoitti:

        Moi, nyt taidan itsekkin olla vähän myöhässä. Minulla ei ole tällä hetkellä Instagramia niin tämä on vähän vaikeaa. Tiedän että on ehkä vaikea luottaa ihmiseen(tai suteen) mutta laaksolahti on aika lähellä asuinpaikkaani (Espoo Leppävaara) että onko mahdollista että voitaisiin nähdä jossain jonain päivänä?

        En tiedä, että luottavatko vanhempani "netin huijareihin" tarpeeksi mutta varmaan joskus


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, että luottavatko vanhempani "netin huijareihin" tarpeeksi mutta varmaan joskus

        Äääh, onpa vaikea tilanne, en keksi yhtään mitä tekisin...
        Ymmärrän toki vanhempiasikin hyvin. Jos on jotain jolla voisin todistaa luotettavuuteen tai jotain muuta tapaa tavata tai viestitellä niin kerro! Minkä ikäinen muuten olet? Mikä on theriotyyppisi? Minulla harjasusi ja arokettu ja olen 13 (7lk)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, että luottavatko vanhempani "netin huijareihin" tarpeeksi mutta varmaan joskus

        Joo, sain luvan nähdä sinua.

        T:Halla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sain luvan nähdä sinua.

        T:Halla

        Missä nähdään? Asutko lähellä kauppakeskus Selloa?

        T:Halla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä nähdään? Asutko lähellä kauppakeskus Selloa?

        T:Halla

        Tosi lähellä, siellä kävisi hyvin! Milloin haluaisit nähdä? Minulle käy lähes minä päivänä vaan koulun jälkeen.


      • Anonyymi
        Sumu_therian kirjoitti:

        Tosi lähellä, siellä kävisi hyvin! Milloin haluaisit nähdä? Minulle käy lähes minä päivänä vaan koulun jälkeen.

        Jee! Ensi viikolla joku päivä? Klo 14:00-18:30 ehkä suunnilleen?

        T:Halla🌸🌿


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jee! Ensi viikolla joku päivä? Klo 14:00-18:30 ehkä suunnilleen?

        T:Halla🌸🌿

        Tai tämä viikonloppu.

        T:Halla🌸🌿


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jee! Ensi viikolla joku päivä? Klo 14:00-18:30 ehkä suunnilleen?

        T:Halla🌸🌿

        Miten oisi maanantai tai keskiviikko? Niinä päivinä minulla loppuisi koulu 14.10 niin jos käyn kotona ehtisin kolmen jälkeen tulla sinne. Minä päivänä ja mihin aikaan sinulle kävisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai tämä viikonloppu.

        T:Halla🌸🌿

        Sekin käy hyvin, millon sinulle kävisi?


      • Anonyymi
        Sumu_therian kirjoitti:

        Sekin käy hyvin, millon sinulle kävisi?

        Olisiko tämän viikon sunnuntai klo 13:00? Sellon kirjaston ovilla? (Ulkopuolella)


        T:Halla


      • Anonyymi
        Sumu_therian kirjoitti:

        Äääh, onpa vaikea tilanne, en keksi yhtään mitä tekisin...
        Ymmärrän toki vanhempiasikin hyvin. Jos on jotain jolla voisin todistaa luotettavuuteen tai jotain muuta tapaa tavata tai viestitellä niin kerro! Minkä ikäinen muuten olet? Mikä on theriotyyppisi? Minulla harjasusi ja arokettu ja olen 13 (7lk)

        Theriotyyppini siis ovat kissa ja kettu (varmaan) ja olen 12v (6lk)

        T:Halla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko tämän viikon sunnuntai klo 13:00? Sellon kirjaston ovilla? (Ulkopuolella)


        T:Halla

        Käy hyvin, laitan vielä sunnuntai aamusta viestiä, että mistä tunnistat minut. Nähdään sitten!


      • Sumu_therian kirjoitti:

        Käy hyvin, laitan vielä sunnuntai aamusta viestiä, että mistä tunnistat minut. Nähdään sitten!

        Tykkäätkö muuten tehä quadrobicsei(neljällä jalalla hyppimistä ja juoksemista)?


      • Anonyymi
        Sumu_therian kirjoitti:

        Tykkäätkö muuten tehä quadrobicsei(neljällä jalalla hyppimistä ja juoksemista)?

        Joo ne ovat ihan parhaita, mutta käteni eivät ole vielä tarpeeksi vahvoja siihen, että voisin tehdä niitä kunnolla. (Harmi minulle.)

        T: Halla🌸🌿


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko tämän viikon sunnuntai klo 13:00? Sellon kirjaston ovilla? (Ulkopuolella)


        T:Halla

        Sitte kun nähdään tunnistat minut melko lyhyistä (n. Olkapäille) ruskeista hiuksista, melko mustan harmaista vaatteista ja vaaleasta kangas kassista jossa on mustalla erilaisten koirien kuvia. Hännänkin otan mukaan mutta en tiedä aionko käyttää sitä. Mistä tunnistaisin sinut? Odotan jo kovasti että nähdään!


      • Anonyymi
        Sumu_therian kirjoitti:

        Sitte kun nähdään tunnistat minut melko lyhyistä (n. Olkapäille) ruskeista hiuksista, melko mustan harmaista vaatteista ja vaaleasta kangas kassista jossa on mustalla erilaisten koirien kuvia. Hännänkin otan mukaan mutta en tiedä aionko käyttää sitä. Mistä tunnistaisin sinut? Odotan jo kovasti että nähdään!

        Minut tunnistat suunnilleen lantioon saakka pitkästä vaaleasta tukasta, vaaleanpinkeistä shortseista ja valkoisesta kukkakuviollisesta paidasta. Aion käyttää mustia kissankorvia, mustaa kissanhäntää, ja mustaa nahkakaulapantaa. Minäkin valvoin varmaan johonkin kahteentoista kun en saanut unta (odotin niin kovasti tapaamistamme).

        T:Halla


    • Anonyymi

      Onko loimaal yhtään susi therian tyyppiä koska oon aika yksinäinen ☹️

    • Anonyymi

      musta susi therian täällä!! kotkasta :)

    • Anonyymi

      Heii! Oon siis itekki therian, ja etin muita therianeja täältä Suomesta! Ja oon susitherian, ja kysymysmerkillä vielä kissa & ilves! Lisää tietoo saa sitte jos ottaa viel täällä yhteyttä, ja mulla löytyy snäppi, ni siellä ainaki voitais jutella! (En vielä snäppiäni tähän laita, iha vaa ettei kaikki creepit tulis sitte sinne.) Ni että iha vapaasti voitte ottaa yhteyttä, käväsen täällä pari kertaa päivässä kahtomassa jos joku onki vastannu! Mut joo, reippaasti vastaamaan jos kiinnostaa alkaa juttelee :)

    • Heii! Oon siis itekki therian, ja etin muita therianeja täältä Suomesta! Ja oon susitherian, ja kysymysmerkillä vielä kissa & ilves! Lisää tietoo saa sitte jos ottaa viel täällä yhteyttä, ja mulla löytyy snäppi, ni siellä ainaki voitais jutella! (En vielä snäppiäni tähän laita, iha vaa ettei kaikki creepit tulis sitte sinne.) Ni että iha vapaasti voitte ottaa yhteyttä, käväsen täällä pari kertaa päivässä kahtomassa jos joku onki vastannu! Mut joo, reippaasti vastaamaan jos kiinnostaa alkaa juttelee :). //tiedän, laitan tämän uudelleen mutta tällä kertaa nimimerkillä.//

      • Hei, huomasitkin jo minut varmaan tuolta Ryokon kanssa, meillä on nyt toistemme numerot ja ollaan lauma. Niin sinäkin voisit toki tulla mukaan. Minkä ikäinen olet? Olen 13 ja menen kesän jälkeen seiskalle. Missä päin Suomea asut ja onko sinulla ig minun omani löydät tuolta aiemmista viesteistäni. Minulla tai Ryokolla ei ole kummallakaan snäppiä. Jos haluat tutustua enemmän niin vastaa.ฅ⁠^⁠•⁠ﻌ⁠•⁠^⁠ฅ<3


      • Anonyymi
        Sumu_therian kirjoitti:

        Hei, huomasitkin jo minut varmaan tuolta Ryokon kanssa, meillä on nyt toistemme numerot ja ollaan lauma. Niin sinäkin voisit toki tulla mukaan. Minkä ikäinen olet? Olen 13 ja menen kesän jälkeen seiskalle. Missä päin Suomea asut ja onko sinulla ig minun omani löydät tuolta aiemmista viesteistäni. Minulla tai Ryokolla ei ole kummallakaan snäppiä. Jos haluat tutustua enemmän niin vastaa.ฅ⁠^⁠•⁠ﻌ⁠•⁠^⁠ฅ<3

        Moi sumu! Mä oon kettu Therian🦊
        Kettunimeni on Mette🌿
        Olen oikeassa elämässä 9v ja kettuna 2v
        Haluaisin lauman jonne tulisi noin 8-13-vuotiaita Therianeita.
        Ja siis Therianeita saa olla hevosia, kissaeläimiä ja koiraeläimiä. Ja mä haluaisin vähintään kolme Theriania mun laumaan, ja maksimi on 20 Theriania. Snäppinimi on: vappu_keppuli.
        Toivoisin kuitenkin että kerrotte ensin omat snäppinimet ennen kuin addaatte mua:)

        Terveisin: Mette🌿🦊


      • Anonyymi
        Sumu_therian kirjoitti:

        Hei, huomasitkin jo minut varmaan tuolta Ryokon kanssa, meillä on nyt toistemme numerot ja ollaan lauma. Niin sinäkin voisit toki tulla mukaan. Minkä ikäinen olet? Olen 13 ja menen kesän jälkeen seiskalle. Missä päin Suomea asut ja onko sinulla ig minun omani löydät tuolta aiemmista viesteistäni. Minulla tai Ryokolla ei ole kummallakaan snäppiä. Jos haluat tutustua enemmän niin vastaa.ฅ⁠^⁠•⁠ﻌ⁠•⁠^⁠ฅ<3

        Hei, Sumu ois kiva tutustua olen tampereelta ja oon 12 meen kesän jälkeen kutoselle. Etin myös laumaa, ois kiva löytää muita therianeita.
        ~Kuu


      • Anonyymi
        Sumu_therian kirjoitti:

        Hei, huomasitkin jo minut varmaan tuolta Ryokon kanssa, meillä on nyt toistemme numerot ja ollaan lauma. Niin sinäkin voisit toki tulla mukaan. Minkä ikäinen olet? Olen 13 ja menen kesän jälkeen seiskalle. Missä päin Suomea asut ja onko sinulla ig minun omani löydät tuolta aiemmista viesteistäni. Minulla tai Ryokolla ei ole kummallakaan snäppiä. Jos haluat tutustua enemmän niin vastaa.ฅ⁠^⁠•⁠ﻌ⁠•⁠^⁠ฅ<3

        Mullakaan ei oo snäppiä koitan saada ig nii voitas tutustua
        ~Kuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi sumu! Mä oon kettu Therian🦊
        Kettunimeni on Mette🌿
        Olen oikeassa elämässä 9v ja kettuna 2v
        Haluaisin lauman jonne tulisi noin 8-13-vuotiaita Therianeita.
        Ja siis Therianeita saa olla hevosia, kissaeläimiä ja koiraeläimiä. Ja mä haluaisin vähintään kolme Theriania mun laumaan, ja maksimi on 20 Theriania. Snäppinimi on: vappu_keppuli.
        Toivoisin kuitenkin että kerrotte ensin omat snäppinimet ennen kuin addaatte mua:)

        Terveisin: Mette🌿🦊

        Hei Mette! Niinkuin aiemmin sanoin minulla ei ole snäppiä toki jos haluat tutustua paremmin on paljon muitakin tapoja. Olen tosiaan itse 13 v ja Espoosta. Minut heitettiin ulos ig:stä hetki sitten joten luon varmaan pian uuden.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mullakaan ei oo snäppiä koitan saada ig nii voitas tutustua
        ~Kuu

        Hei Kuu jos haluat voin laittaa ig:ni kohta tänne niin voidaan siellä jutella enemmän!

        t.Sumu✨🌿


      • Sumu_therian kirjoitti:

        Hei, huomasitkin jo minut varmaan tuolta Ryokon kanssa, meillä on nyt toistemme numerot ja ollaan lauma. Niin sinäkin voisit toki tulla mukaan. Minkä ikäinen olet? Olen 13 ja menen kesän jälkeen seiskalle. Missä päin Suomea asut ja onko sinulla ig minun omani löydät tuolta aiemmista viesteistäni. Minulla tai Ryokolla ei ole kummallakaan snäppiä. Jos haluat tutustua enemmän niin vastaa.ฅ⁠^⁠•⁠ﻌ⁠•⁠^⁠ฅ<3

        Heii! Sori ku mul kesti nii kauan vastaa, puhelun tippu altaaseen ja meni rikki:,)
        Mut oon ite 11, asun Kainuus, ja voin kyl ehk ig:n kautta ottaa yhteyt jos viel sulle käy ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯


      • on.paws kirjoitti:

        Heii! Sori ku mul kesti nii kauan vastaa, puhelun tippu altaaseen ja meni rikki:,)
        Mut oon ite 11, asun Kainuus, ja voin kyl ehk ig:n kautta ottaa yhteyt jos viel sulle käy ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯

        Hei, minulla on nyt sellainen ongelma että ig:ni ei päästä minua kirjautumaan sisään. En ole ihan varma mitä tekisin, mutta ajattelin että onko teille kaikille ok jos pyydän Ryokon tähän keskusteluun avuksi? Voisitte sitten hänen ig:nsä kautta vaihtaa numerot tai jotain ja päästä mukaan meidän tällä hetkellä Whatsapissa olevaan laumaan.(kaikki keille tämä on okei voi vastata)


        T.Sumu


      • Sumu_therian kirjoitti:

        Hei, minulla on nyt sellainen ongelma että ig:ni ei päästä minua kirjautumaan sisään. En ole ihan varma mitä tekisin, mutta ajattelin että onko teille kaikille ok jos pyydän Ryokon tähän keskusteluun avuksi? Voisitte sitten hänen ig:nsä kautta vaihtaa numerot tai jotain ja päästä mukaan meidän tällä hetkellä Whatsapissa olevaan laumaan.(kaikki keille tämä on okei voi vastata)


        T.Sumu

        Juuu, mun pitää vetästä uus tili ig:see ku toi vanha ei päästä ennää sisää


      • on.paws kirjoitti:

        Juuu, mun pitää vetästä uus tili ig:see ku toi vanha ei päästä ennää sisää

        Okei tuosta alempaa löydätkin Ryokon ig:n niin... ...joo en keksi mitään. Toivottavasti saatte ig:ssä vaihdettua numerot tai jotain.

        Sumu🌿


      • Anonyymi
        Sumu_therian kirjoitti:

        Hei Mette! Niinkuin aiemmin sanoin minulla ei ole snäppiä toki jos haluat tutustua paremmin on paljon muitakin tapoja. Olen tosiaan itse 13 v ja Espoosta. Minut heitettiin ulos ig:stä hetki sitten joten luon varmaan pian uuden.

        Tulin takaisin😀

        ~Mette🦊🌿


      • Anonyymi
        Sumu_therian kirjoitti:

        Hei, huomasitkin jo minut varmaan tuolta Ryokon kanssa, meillä on nyt toistemme numerot ja ollaan lauma. Niin sinäkin voisit toki tulla mukaan. Minkä ikäinen olet? Olen 13 ja menen kesän jälkeen seiskalle. Missä päin Suomea asut ja onko sinulla ig minun omani löydät tuolta aiemmista viesteistäni. Minulla tai Ryokolla ei ole kummallakaan snäppiä. Jos haluat tutustua enemmän niin vastaa.ฅ⁠^⁠•⁠ﻌ⁠•⁠^⁠ฅ<3

        Hei olen uusi therian susi/kettu ja olen vielä aika uusi mutta haluasin kavereita jotka ymmärtävät toisiaan... en tiedä tästä vielä kaikkea mutta olen aina tuntenut olevani eläin ihmisenä..olisin iloinen jos joku vastaisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei olen uusi therian susi/kettu ja olen vielä aika uusi mutta haluasin kavereita jotka ymmärtävät toisiaan... en tiedä tästä vielä kaikkea mutta olen aina tuntenut olevani eläin ihmisenä..olisin iloinen jos joku vastaisi.

        Hei! Olen harjasusi ja arokettu therian ja olisin mielelläni kaverisi, mutta ongelmana on että minulla ei ole snäppiä tai IG ainakaan tällä hetkellä. Minkä ikäinen olet? Entä missä päin Suomea asut? Minulla on täällä Espoossa tällä hetkellä ainakin yksi therian kaverei. Olen 13(7lk).

        -Sumu✨🌿🐾


      • Anonyymi
        Sumu_therian kirjoitti:

        Hei! Olen harjasusi ja arokettu therian ja olisin mielelläni kaverisi, mutta ongelmana on että minulla ei ole snäppiä tai IG ainakaan tällä hetkellä. Minkä ikäinen olet? Entä missä päin Suomea asut? Minulla on täällä Espoossa tällä hetkellä ainakin yksi therian kaverei. Olen 13(7lk).

        -Sumu✨🌿🐾

        Kiva, Olen vantaalta ja olen 14


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva, Olen vantaalta ja olen 14

        olen siis 8 luokalla


      • Anonyymi kirjoitti:

        olen siis 8 luokalla

        Kiva nähdä että tänne on päätynyt vähän vanhempiakin therianeja täällä, kun suurin osa on sellaista 9-10v luokkaa. Oletko kokeillut quadrobicsejä(neljällä jalalla juoksemista ja hyppimistä)? Aluksi se voi olla hankalaa mutta kun oppii enemmän siitä tulee tosi kivaa!!! Itse hyppään sitä 50cm luokkaa ja kaikki askellajit onnistuu. Harmi että asut Vantaalla asti niin emme oikein voi tavata. Onko sinulla häntää maskia tai korvia, itse menen pääasiassa hännällä kun maski on vain tiellä ja korvia ei ole.


      • Anonyymi
        Sumu_therian kirjoitti:

        Kiva nähdä että tänne on päätynyt vähän vanhempiakin therianeja täällä, kun suurin osa on sellaista 9-10v luokkaa. Oletko kokeillut quadrobicsejä(neljällä jalalla juoksemista ja hyppimistä)? Aluksi se voi olla hankalaa mutta kun oppii enemmän siitä tulee tosi kivaa!!! Itse hyppään sitä 50cm luokkaa ja kaikki askellajit onnistuu. Harmi että asut Vantaalla asti niin emme oikein voi tavata. Onko sinulla häntää maskia tai korvia, itse menen pääasiassa hännällä kun maski on vain tiellä ja korvia ei ole.

        olen kävellyt, juossut ja hyppinyt mutta se on vielä hankalaa. Minulla ei ole häntää eikä korvia, koska annoin ne jokin aika pois mikä nyt harmitaaa:(


      • Anonyymi kirjoitti:

        olen kävellyt, juossut ja hyppinyt mutta se on vielä hankalaa. Minulla ei ole häntää eikä korvia, koska annoin ne jokin aika pois mikä nyt harmitaaa:(

        Minun häntäni ovat itse tehtyjä. Yksi pörröinen langasta ja toinen karvakankaasta. Harmi että että annoit hännän ja korvat pois. Katsotko TikTokista/YouTubesta jotain therianeja? Itse seuraan Kade_the_coyotea, LunaTheWolf_Buffya,Tricia ja Phenicfoxia. Niillä on niin ihania häntä,korvia ja maskeja. Mitä aiot tehdä syyslomalla? Minä lähden mökille, rakastan olla vain siellä keskellä metsää rauhassa. Siellä harjoittelen paljon quadrobicsejä ja vain olen siskoni kanssa. Mukavaa viikkoa!!!✨🌿🐾


      • Anonyymi
        Sumu_therian kirjoitti:

        Minun häntäni ovat itse tehtyjä. Yksi pörröinen langasta ja toinen karvakankaasta. Harmi että että annoit hännän ja korvat pois. Katsotko TikTokista/YouTubesta jotain therianeja? Itse seuraan Kade_the_coyotea, LunaTheWolf_Buffya,Tricia ja Phenicfoxia. Niillä on niin ihania häntä,korvia ja maskeja. Mitä aiot tehdä syyslomalla? Minä lähden mökille, rakastan olla vain siellä keskellä metsää rauhassa. Siellä harjoittelen paljon quadrobicsejä ja vain olen siskoni kanssa. Mukavaa viikkoa!!!✨🌿🐾

        Minulla ei ole tiktokkia mutta selailen mm. youtubea. En tiedä mitä tekisin syyslomalla, mutta kai jotain.


    • Hei olen sumum kansa laumassa niin voitte jutella kansani ig:sä. Minun instagram on rex.the.therian. Eli jos haluatte jutella niin löydätte minut tuolla nimellä instagramista

    • Anonyymi

      Miten saada shift nopeesti:)

    • Moi itekin oon therian täältä Kainuusta eli Kuhmo nii oisko tääl ketää haluisin kavereita mun teriotyyppi on kissa

      • Heii! Oon itekki Kainuusta, en tosin Kuhmosta, munki teriotyyppi on kissa! Jos haluaisit ni voitais jutella esim ig:n puolella jos sulla se löytyy :)


      • Anonyymi
        on.paws kirjoitti:

        Heii! Oon itekki Kainuusta, en tosin Kuhmosta, munki teriotyyppi on kissa! Jos haluaisit ni voitais jutella esim ig:n puolella jos sulla se löytyy :)

        Mä asun oulussa🦊

        ~Mette🦊🌿


      • on.paws kirjoitti:

        Heii! Oon itekki Kainuusta, en tosin Kuhmosta, munki teriotyyppi on kissa! Jos haluaisit ni voitais jutella esim ig:n puolella jos sulla se löytyy :)

        Moi! Oletko muuten käynyt jo sen Ryokon ig:tä kattomassa, kun täällä ollaan yritetty löytää lisää therianei, mutta kukaan ei ole ensimmäisen viestin jälkeen oikein enää vastaillut. Ei ole toki pakko. Ja jos joitain muita kiinnostaa ystävystyä tai liittyä laumaan 13 ja 11 tai 12 (en muista ihan) vuotiaiden therianien kanssa niin laittakaa viestiä. Mun if ei päästä enää sisään joten Ryokon ig on tuossa jossain lähellä tätä viestiä.

        -Sumu yhä laumaa etsimässä 🌿✨🐾


      • Sumu_therian kirjoitti:

        Moi! Oletko muuten käynyt jo sen Ryokon ig:tä kattomassa, kun täällä ollaan yritetty löytää lisää therianei, mutta kukaan ei ole ensimmäisen viestin jälkeen oikein enää vastaillut. Ei ole toki pakko. Ja jos joitain muita kiinnostaa ystävystyä tai liittyä laumaan 13 ja 11 tai 12 (en muista ihan) vuotiaiden therianien kanssa niin laittakaa viestiä. Mun if ei päästä enää sisään joten Ryokon ig on tuossa jossain lähellä tätä viestiä.

        -Sumu yhä laumaa etsimässä 🌿✨🐾

        *ig (kirjoitin yhdessä kohtaa If)


      • Anonyymi
        Sumu_therian kirjoitti:

        Moi! Oletko muuten käynyt jo sen Ryokon ig:tä kattomassa, kun täällä ollaan yritetty löytää lisää therianei, mutta kukaan ei ole ensimmäisen viestin jälkeen oikein enää vastaillut. Ei ole toki pakko. Ja jos joitain muita kiinnostaa ystävystyä tai liittyä laumaan 13 ja 11 tai 12 (en muista ihan) vuotiaiden therianien kanssa niin laittakaa viestiä. Mun if ei päästä enää sisään joten Ryokon ig on tuossa jossain lähellä tätä viestiä.

        -Sumu yhä laumaa etsimässä 🌿✨🐾

        Miten pääsen mukaan jos minulla ei ole instagramia?


        ~Halla🌸🌿


      • Anonyymi
        Sumu_therian kirjoitti:

        Moi! Oletko muuten käynyt jo sen Ryokon ig:tä kattomassa, kun täällä ollaan yritetty löytää lisää therianei, mutta kukaan ei ole ensimmäisen viestin jälkeen oikein enää vastaillut. Ei ole toki pakko. Ja jos joitain muita kiinnostaa ystävystyä tai liittyä laumaan 13 ja 11 tai 12 (en muista ihan) vuotiaiden therianien kanssa niin laittakaa viestiä. Mun if ei päästä enää sisään joten Ryokon ig on tuossa jossain lähellä tätä viestiä.

        -Sumu yhä laumaa etsimässä 🌿✨🐾

        Miten pääsen mukaan jos minulla ei ole instagramia?


        ~Halla🌸🌿


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten pääsen mukaan jos minulla ei ole instagramia?


        ~Halla🌸🌿

        Hyvä kysymys, minulla ei ole tällä hetkellä itsellänikään Instagramia... En keksi oikein mitään tapaa. Onko sinulla mitään ideoita?


      • Anonyymi
        Sumu_therian kirjoitti:

        Hyvä kysymys, minulla ei ole tällä hetkellä itsellänikään Instagramia... En keksi oikein mitään tapaa. Onko sinulla mitään ideoita?

        Ei ole mitään ideoita🫣

        T:Halla🌸🌿


    • Anonyymi

      Moi oon 14v susitherian, ja asun Oulussa. Haluaisko joku tutustuu?

      • Anonyymi

        Minä! Olen kettutherian oulusta!🦊🌿


        ~Mette🦊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä! Olen kettutherian oulusta!🦊🌿


        ~Mette🦊

        Kiva:) onko sulla snäppiä tai jotain muuta, missä voitais pitää yhteyttä? Jos saatais vielä lisää porukkaa, nii voitais perustaa lauma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva:) onko sulla snäppiä tai jotain muuta, missä voitais pitää yhteyttä? Jos saatais vielä lisää porukkaa, nii voitais perustaa lauma.

        Oon itekki kettu. kuulostaa ihan superhyvältä! Mul ei kyl oo snäppii


    • Anonyymi

      Onko tämä jotain roolipelaamista? Tuskin kukaan uskoo moiseen hölynpölyyn..

      • Anonyymi

        Ei ole yleensä roolipelaamista, vaikka itse tykkäänkin roolipeleistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yleensä roolipelaamista, vaikka itse tykkäänkin roolipeleistä.

        Mitä sitten tämä on?


    • Anonyymi

      Moi oon 10 v Turun susi therian että onko täällä päin ketään ihan mitä eläin therianii

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onneksi tuo blogi poistettiin. Aivan sairaita kirjoituksia. En siis ite oo therian, mutta hyväksyn heidät 100% ja tunnenkin muutamia. Mielestäni kaikki pitäisi hyväksyä omana itsenään.

        T. Otherkin


    • Anonyymi

      Nyt olen ihan myöhässä mutta ne ketkä näkee tämän. Olen leijona ja susi therian ja haluisin kavereita. Oon Jyväskylässä lohikoskella niin olisi kiva nähdä joskus vaikka 4.10.2023 lohikosken skeitti puistossa. Toivottavasti nähään!!!

      (PS jotain 10-12v porukkaa olis kiva saada)

      • Anonyymi

        Vaikutta kivalta. Oon ite 12.v ja kinnostais tulla. En vaan tiedä pääsenkö...


    • Anonyymi

      Moi. Oon kettu theriotypeltäni ja tosi tylsistyny elämään yhes pikkukaupungis ilman kaltaisiani. Joskus kolmas- tai kakkosluokalla yks mun luokan poika sano mua turriksi kun mä käyttäydyin kuin kettu/koira...

    • Anonyymi

      Heii! Oon itte myös therian, heränny noin 5kk sitten, ja mun theriotype on kettu ^^ Jos joku haluaa keskustella niin voi :]

      • Moi! Jos viellä haluat keskustelisin mielelläni sun kanssa.


    • Anonyymi

      Moi! Oon lepakko/kissa therian Oulusta. Haluisin tutustuu muihin therianeihin.

      • Anonyymi

        Hei! Ite oon kissatherian Kajaanista:) Haluaisitko jutella vaik esim iigeessä?


    • Anonyymi

      Kai te tiedätte että ette ole edellisessä elämässä olleet mitään eläimiä tai sukua eläimille?..

      • Anonyymi

        En tiedä.😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä.😇

        Eli kärsit harhoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kärsit harhoista.

        Mene pois täältä jos et osaa muuta kuin haukkua therianeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene pois täältä jos et osaa muuta kuin haukkua therianeja.

        Kerroin vain totuuden, harhaiset eivät välttämättä osaa itse hakea apua.


    • Anonyymi

      ^.^

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Oon kissa therian mut miten opin käydä ilman mun kaveri therian pandaa metsässä en oo tottunu käydä siel yksin?😅

    • Mooii! Täällä on yks aro susi ja norjalainen metsä kissa therian! Onks muita therianeita jotka asuu Joensuussa?

    • Anonyymi

      Ainakin kissa therian täällä 🐾

    • Anonyymi

      Oisko ketään therian täällä helsingissä? (Oon uus therian eikä yhtään therian kaveriin)

      • Anonyymi

        Hei, olisiin kiinostunut tästä, vaikka olen vasta kuullut sanasta therian niin olen pitkään tuntenut olevani kuten susi/hopeakettu. Olen ihan uusi ja varmaan ihan pihalla mutta olisiko ketään samanlaista tällä vantalla??


      • Anonyymi

        oon vantaalt mut joo


    • Anonyymi

      Minä olen Therian luulisin ainakin uskon että olen

    • Anonyymi

      Mä oon mustasusi therian kellokoskelta jäken läheltä

    • Anonyymi

      Toivottavasti saatte apua vielä, kunpa osaisitte itse sitä hakea.

      • Anonyymi

        ???


    • Anonyymi

      tääl on yks susi<3

    • Anonyymi

      Täällä olis yksi kissa therian.

      • Anonyymi

        Ja sä kans nii mist päin oot ?Entä minkä ikäne?Anteeks tosissaan tää kysely mut oon kissa therian.Ja itte edelleen tyttö 11 eteläpohjanmaalt


    • Anonyymi

      Olen susi therian🐺🐺

    • Anonyymi

      oon therian myös💋

    • Anonyymi

      Oon kettu 🦊

    • Anonyymi

      Mul on jo lauma

    • Onko ketään therianeja tulossa kibeconiin? (n.12-14v) Oisi siellä kiva joku therian meet järjestää jos haluatte! Jos joku ei tiedä mikä on Kibecon: kobecon on Espoon keskuksessa järjestettävä anime, peli ja ylipäätään vaihtoehtois muodin ja Japanilaisen populaarikulttuurin tapahtuma. Olen siellä joskus ennenkin (luultavasti) therianeja nähnyt, mutta olen liian ujo menemään puhumaan.

      ~sumu✨🌿✨🌿

    • Anonyymi

      Moi kaikki! Oon 14-vuotias susi/kissa therian, jossa on myös vähän lintua. Asun Oulussa, ja ois kiva jos joku muukin therian asuis, nii voitais tavata. Haluisko joku therian tutustua, voisin kertoo sähköpostin.

      • Anonyymi

        Mä haluun tutustua! Oon kyllä tosi myöhässä, mutta toivottavasti näät tän viestin:) asun Oulussa lähellä karjasiltaa ja raksilaa. Mä oon siis kettu, aavikkokettu, naali, musta susi, ja kysymysmerkillä on kissa. Ois kiva saada therian kavereita!


        ~Mette🦊🍁🐾


    • Anonyymi

      Oon kissatherian tai no joo kirmailen metsissä ja sillai se on vapauttavaa mut onko 10-14 V kissaeläimistä kiinnostuneita therianeita etin laumaa siis Etelä-Pohjanmaalta oon.Oon tyttö 11

    • Anonyymi

      Mette minkä ikäinen oot anteeks tää kysely itte 11 haluisin tutustuu tarkemmin!

      • Anonyymi

        Mä täytin eilen 10 ja oon oulusta:)


      • Anonyymi

        Moi! Mä oon 10 vuotta ja oon oulusta:)

        ~Mette🦊🐾🍁


    • Anonyymi

      Oon therian

    • Anonyymi

      Moi:) Oon kissa therian ja haluisin liittyä johonkin laumaan.😄 Asun lempäälässä ja pystyn tapaamaan melki missä vaan (lempäälässä) ja oon moision koulussa:))

      • Anonyymi

        Itsekkin oon kissan!asun vaan Seinäjoella..Voisiko tapaamisen järjestää esim.Aluksi vaikka sähköpostilla/Jos sinulla on msp voitais siellä puhua lisää!JOS jotain kiinnostaa menkää addaa msp:s : pinksggr joo kauhee nimi en muista sitä vaa ihan tarkkaan!


      • Anonyymi

        AAAAPUAAA! oot siis moisiolla! minkä ikäne? Voidaanko tavata? Asun ihan moision lähellä!!


      • Anonyymi

        Moi! Oon kissa susi therian. Oon koht 12v ja etin laumaa jyväskylästä!(Oon kyl 1000% myöhäs ja peiton alla)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Oon kissa susi therian. Oon koht 12v ja etin laumaa jyväskylästä!(Oon kyl 1000% myöhäs ja peiton alla)

        Oon siis Varjo


    • Anonyymi

      Moi mä on us ja mä olen rakastanut sitä tähän asti mut mulla on vain häntä jonka mä olen saanut mun kaverilta muta mulla ei ole maskia niin oisko joku ehdotus missä osta semmoisen

    • Minä! Sain n 1kk sitte tietää että oon theriani ja oon kissa ja ehkä joku koira:)) En tiedä mitä tähän laittaisin mutta joo<3

    • Anonyymi

      Sarra ootko mistä päin oon sama tyyppi joka kirjoitti ton msp jutun:D

      • Kouvolasta:)


    • Anonyymi

      KETTUTHERIAN TURUSTAAAAAAAAA

    • Anonyymi

      Onko therian jos ei halua näyttää sitä toisille

    • Anonyymi

      Koska mun kaveri kysyy

    • Anonyymi

      Moi! Oon laumaa ettivä 011 naali therian Porvoosta. Addaa mut snpis jos haluut tutustuu@ forest_011gurl

    • Rabies orava Pallijärveltä, kerroin äitille et oon therian ja se pisti mut adoptioon.

    • Moi. Voitteko auttaa?
      Mulla on siis tosi pitkään ollu usko et oon therian. Kerroin äidille siitä just ja se tavallaan kutsu mua mielisairaaks. Mitä mä teen kun tuntuu että oon ihan jumissa? Tuntuu etten pääse minnekään kun on tällanen keho ja tiukat vanhemmat eikä kavereita jotka ymmärtää. Mä haluun olla vapaa. Mulla on niin huonot olotilatkin ettei ois mitenkään mahdollista olla vapaampi nyt kun kerroin. Siis mitä mä teen? :(

      • Anonyymi

        Moi!Ekana:Oon pahoillani että sulla on tuollaiset vanhemmat!Pystytkö sä meditoida tai ettii netistä therian ystäviä?Kerro lisää että miksi uskot et oot therian!Ja voitko tuon perheasiankin Takia yrittää puhua esim.Kuraattorille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi!Ekana:Oon pahoillani että sulla on tuollaiset vanhemmat!Pystytkö sä meditoida tai ettii netistä therian ystäviä?Kerro lisää että miksi uskot et oot therian!Ja voitko tuon perheasiankin Takia yrittää puhua esim.Kuraattorille?

        Siis oon yrittäny meditoida mut se ei ihan toiminu koska mulla on ADHD joten en saanu keskityttyä siihen. Sit toiseks, uskoisin että oon therian koska mulla on ollu shiftejä ja iso halu mennä neljällä jalalla ihan random hetkinä. Mä myös siis sähisen ja mau'un ihan huomaamatta. Ai nii joo, ja mulla on aina ollu aika villi sielu et oon halunnu karata ja olla vapaa tai sellatti siis ihan niin pitkään ku muisti kantaa. Musta tuntuu et oisin ku häkissä jos en pääse ulos. Luonto on aina ollu ihan hirveen rakas ja tärkee mulle.
        Mut en mä oo yrittäny puhua siitä viel kenellekään mulle kun yhelle kaverille. Kaks muuta kaveria naurais varmaan päin naamaa. Kuraattori on niin vieras ku vaihdoin just viime vuonna kouluu enkä tunne sitä siis yhtään. Oman luokan ope varmaan läimäsis naamalle ja naurais. Mun iskä ei tiedä vielä mut se varmaan uskois. Tiiän et se tavallaan saattais uskoa mut ei jääny ihan hyviä muistoja siitä äidin tapauksesta. Mä oon päättäny odottaa ihan vuoden tai pari jos sitte nää kokemukset ja tunteet lähtis pois. Jos ei, niin kerron uudelleen äidille et jos se uskois sitte ja sit iskälle. Mut joo siis viimekski tunsin niinku kihelmöintiä jostain pään yläpuolelta niinku korvissa jotka ei ollu siellä. Ja mä saan tosi usein sellasii energian purkauksia kun meen neljällä jalalla.


    • Anonyymi

      Kai te oikeasti vain leikitte tätä ettekä oikeasti usko tuollaiseen roskaan?

      • Anonyymi

        MENE POIS TÄÄLTÄ!Et ole vissiin ite therian etkä sit ymmärrä et therianina on raskasta joten lopeta tänne kommentointi!!!


    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan milloin on therian päivä koska mulle tulee koko ajan videoita tiktokissa että tänään ois therian päivä!?💚🐾🌿🤔

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Missä kaupungissa oisin itekki susitherian ja etin laumaa:3

    • Anonyymi

      Moii!! Oon Naali therian:)

      • Anonyymi

        Moi mäkin oon naali therian🤩


    • Anonyymi

      Olen myöskin therian! Turun lähellä olisiko ketään läheltä päin? Olen kettu ja ilves therian! ^^

    • Anonyymi

      Hei oon kissa therian ja oon kokkolasta ja etsin therian laumaa että jos ootte kokkolasta päin niin voitais ehkä tavata joskus :) (oon 8v)

    • Anonyymi

      Onko kettu theriania Nurmijärvellä?

    • Anonyymi

      Oon kettu therian ylivieskasta

    • Anonyymi

      Moikka! En nyt tiiä saisinko kirjottaa tänne kun en oo therian, mutta haluaisin tosi paljon jonkun therian kaverin, kun haluaisin tietää että millasta on olla sellanen! Muutenkin kaverit kelpais, ja oon siis 010/13v. Keuruulta, ja snäppi löytyy :)

      T: therianeista kiinnostunu ihminen :D

    • Hei! Olen Ryoko kenestä Sumu on puhunut minun ig on vaihtunut ja on nykyisin rex.the.therian tai minun toinen ig käyttäjä on r3x_th3_cat!

    • Anonyymi

      Oon balinese eli pitkäkarvanen siamilainen,

    • Anonyymi

      Tosi myöhäinen vastaus täällä susi Therian ja paljon muita theriotypei mut pää typet on susi kettu ja metsäkissa

    • Anonyymi

      Oon tyttö 11v mun theriotypet on susi kettu naali aavikkokettu jaguaari kissa metsäkissa tiikeri punasusi punakettu joo tiiän on paljon mut asun Keravalla etsisin uusia Therian kavereita

    • Anonyymi

      Oon Lohjalta ja oon kissa. Oisko jtn vinkkejä therianiks?

    • Anonyymi

      Kannatta kävellä neljällä tassulla ja meditoida jos haluut youtubesta löytyy ainaki myös therian tubaajia ja ääntelee kuin kissa spotyfaista löytyy therian musiikkia ja joo<3

    • Anonyymi

      Onko ketään keminmaalaista 10-12 vuotiasta theriania?🙂

    • Anonyymi

      Moiii löytyykö Turusta yritän ettiä enemmän ystäviä mun theriotypet on punainen kettu kalikon kissa ja harmaa susi(*・ω・*)

    • Anonyymi

      Onko joku täällä turust? Etin therian kavereita täältä läheltä

    • Anonyymi

      Moi oon koira therian ja etin viellä laumaa/therian kavereita ku en tunne viellä ketään theriania

    • Anonyymi

      Ja muutes oon etelä pohjanmaalta

      • Anonyymi

        MÄÄ KANS!!!OMGGG OON SEINÄJOELTA!!


    • Anonyymi

      Mun theriatypet on aavikko kettu ja musta metsä kissa

    • Anonyymi

      Mäki asun seinäjoella

    • Anonyymi

      Kerro vaik sun koulu et mis koulus oot

      • Anonyymi

        Oon pahoillani myöhässä tulee oon Pohjan koulusta


    • Anonyymi

      Ja onko kellään tietoo, millon ois jotain therian tapahtumii tai jotain

      • Ei therian tapahtumia ole varsinaisesti mutta Con-tapahtumissa usein therianeita näkyy. Viimeksikin kibeconista sain therian kavereita. Conit on isoja "anime, pelit ja cosplay" tapahtumia mutta siellä on myös paljon muuta.

        -Sumu


      • Anonyymi
        Sumu_therian kirjoitti:

        Ei therian tapahtumia ole varsinaisesti mutta Con-tapahtumissa usein therianeita näkyy. Viimeksikin kibeconista sain therian kavereita. Conit on isoja "anime, pelit ja cosplay" tapahtumia mutta siellä on myös paljon muuta.

        -Sumu

        thx, kiva tietää!


    • Moi oon kettu therian Naantalis oon 12-vuotias ja etin jostain lähelt muit therianei

    • Anonyymi

      Pääsisinkö mukaan pliide

    • Anonyymi

      Aa oke mä oon kärjen koulus

    • Anonyymi

      En ees oo varma oonko therian mutta vaikka en olis teen silti quadsei ps veikkaan että mun type on susi tai kettu

    • Anonyymi

      Täällä yksi susi therian Oulun läheltä ei kuitenkaan oulusta

    • Anonyymi

      Alpha(mun therotypen nimi):kuuntele sun sydäntä! Ulvo!!!
      Mä: mut en vaa uskalla alpha...🤧

    • Anonyymi

      Mutta voiko olla therian elän jos ei muista eikä tiedä oliko ollut entisessä elämässä eläin

    • Anonyymi

      Oon vaan alkanut tekemän sitä 😔

    • Anonyymi

      Kaikilla therianeilla ei ole entistä elämää minullakaan ei ole entistä elämää tai en ainakaan muista siitä mitään

    • Anonyymi

      Onko muuten arktinen kettu therian type

      • Anonyymi

        Joo on ja arktisia kettuja voi kutsua myös naaleiksi. Kaikki eläimet mitä on maapallolla voi olla jonkun thereotype♡


    • Anonyymi

      On se

    • Anonyymi

      Ette te ole olleet eläimiä edellisessä elämässä!

      • Anonyymi

        Aha


    • Anonyymi

      KUONO KII sano tuo sittekö oot todistanut sen jotenki

    • Anonyymi

      Mun besu ettis laumaa jostain päin Suomee (se siis on leijona therian)

    • Anonyymi

      Mun besu on leijona therian joka ettis laumaa Espoosta

    • Anonyymi

      Moi etsisin leiona therianille laumaa espoosta

    • Anonyymi

      Eiks tää ollu therian keskustelu?

    • Anonyymi

      Helouu eli siis:

    • Anonyymi

      OMG se antoi!Nyt toivotaan lisää seuraajia❤️🐾
      ~Codix🐾❤️🍀✨⭐🌟💞🍂☄️🪐🥀🔥
      PS.Mä laitan aina mun viestin perään ~🐯
      Ja toivoisin et seuraajat kommentois ees joskus emojeilla ja kattois oikeesti meidän päivityksiä✨🍀❤️🐾

    • Oisko täällä vielä ketään. Oon siis etelä suomesta ilves therian ja haluisin therian kavereita.

    • Anonyymi

      Moii! Ilves ja kissa therian tääl!

      • Moi!! Mistä päin oot? Ei oo pakko tietenkään kertoo. Mut haluisin saada therian kavereita.


      • Anonyymi
        Ilves_therian kirjoitti:

        Moi!! Mistä päin oot? Ei oo pakko tietenkään kertoo. Mut haluisin saada therian kavereita.

        Helouu!Oon etelä Pohjanmaalta 💞
        ~Codix<3
        PS.Theriotypet:Lumileopardi,tiikeri,susi,kissa,kala,panda!


    • Anonyymi

      Asun Turun seudulla ja oon kojootti ja punakettu therian

    • Anonyymi

      Mä oon kissa hevonen ja susi therian

    • Anonyymi

      Löytyiskö ketään keravan järvenpään ja tuusulan alueelta olen 11.v tyttö therian olen siis Napakettu olen tavallaan jo laumassa mutta tiedän että he ovat feikkejä heitä kiinnostaa vain gearit ja quargrobsit haluaisiko joku tutustua minulla ei ole snäppiä tai ig:tä olisiko jollain vaikka roblox jossa voitaisiin vaihtaa numerot esmes chatissa

    • Anonyymi

      T: Pisaratassu

    • Anonyymi

      Moi oon ite Susi,Kettu,Ilves therian. Mul on iso yhdistelmä🦊🐺

    • Anonyymi

      Onks therianei näin paljon kiva et oln yks heistä. Luulin et therianei on vähän ja sit se on tosi harvinaist.

      • Anonyymi

        Mäkin luulin et therianit on harvinaisia. Nyt tuntuu että joka kolmas vastaan tuleva on therian.. väkisinkin alkaa kyseenalaistamaan kuinka monet on niitä aitoja? Ite en oo therian ja mitä oon kuullu, niin on iloinen ettei mun tarvi kärsii shifteistä (jos kirjoitin oikein) ja muusta, mutta oon pahoillani kaikkien puolesta jotka joutuu käymään ton läpi. Mutta niille wanna be therianeille en kyl osoita mitään sääliä tai kunnioitusta, kun se on niiden feikkitherianien kohdalla silkkaa huomion hakua..


    • Anonyymi

      Haluisko joku teist jutella

    • Anonyymi

      Oisko oulusta jotain ite oon kojootti therian ja asun haukiputtaalla että jos haukiputaaltaki löytyy niin oisin happyy

    • Anonyymi

      T:Pisaratassu

    • Anonyymi

      Moi haluisin tutustui muihin therianeihin oon koira therian ja asun etelä Pohjanmaalla t:koira therian

    • Anonyymi

      Oon susi therian ja oon Oulusta päin ja etsin laumaa oulusta

    • Anonyymi

      Onko ketään tästä Uudeltamaalta ei oo välii mikä sun theriotype on ite oon napakettu T:Pisaratassu

    • Anonyymi

      Moi! En oo varma oonko therian :( mut haluisin olla sellanen NIIIIIN PALJON. Oonko therian kerron mun piirteitä vähän
      Rakastan metsässä juoksemista (mut en neljällä jalalla :0)

      Rakastan kivillä hyppimistä

      Tykkään tehä aina kuperkeikkoja peräkkäin nopeesti

      Nyt tulee pieni story Time

      Kun olin varmaan joku 4v niin näin sellasen kissan joka oli aika kaukana musta niin tein tällästä ääntä *kissh kissh..* niin sit se kissa tuli siihen mun jaloille vaan kehräämään ja joo OONKO THERIAN voiks joku kertoo :)

    • Anonyymi

      Mä oon musta kissa therian

    • Anonyymi

      Moi olen mustahäntä ja asun akaa tojjalassa
      Minä kuolin siihen kun näin peuran toisella puolella tietä juoksin ja sitten minun kylkeen osui auto ja auto ajoi päältäni ja nyt olen ihminen hmpphh....... olisin halunnu vielä elää sutena olen musta susi joka näyttää huskylta

    • Anonyymi

      Moiiii

    • Anonyymi

      Siis oon kettu therian Helsingistä
      Theriantrope.... Ja etsin laumaa... ja uutta häntää

    • Anonyymi

      Tiiättekö te mistä sais hyviä häntiä??

    • Anonyymi

      Siis oon tosi uus therian ni haluisko joku kertoo mitä lauma therianeilla oikein on...?

    • Anonyymi

      Mulla on myös 4 therian ystävää en tiiä onko se ns lauma jo

    • Anonyymi

      Täällä on nyt kolme theriania

    • Anonyymi

      täällä ois therian espoossa susi therian! etin ystävii

    • Anonyymi

      Moi oon kissa therian ja rakastan kissoja

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan, voiko olla allerginen omalle theriotypelleen? Eli voiko olla esim. kissa therian, jos on allerginen kissoille?

    • Anonyymi

      Musta on jotenkin yhtäkkiä ruvennut tuntumaan että oon joku muu kuin ihminen oikeasti koen vielä epävarmuutta olenko mutta minusta tuntuu että oon aina ollu kettu therian vaikka en muista enään mitään että olisin pienempänä ollu therian joskus saan shiftejä ja teen guadseja ja tuntuu siltä että haluaisin päästä pois ihmisen kehostani se on outoa olla ihminen

    • Anonyymi

      Moi! Olis kiva päästä johonkin laumaan!☺️ Mun theriotype on siis arktinen susi🙂

    • Hei onko ketään jyväskylästä T: Nia susi therian :3

    • Anonyymi

      Oon susi ja kettu therian olen 9.V ja asun Kouvolassa mulla on jo lauma mut siihen saa liittyä aina😄😄

    • Anonyymi

      Voitteko laittaa teidän puhelin numeroita Huom en oo hakker lupaan

    • Anonyymi

      Moi oon naali therian ja jos joku asuis lähel askolaa ja myis therian tavaraa (esim maskeja, häntiä) niin voitko vastata

    • Anonyymi

      Muuten se on vähän ärsyttävää ku mä oon naali therian tai kissa therian koska en oikein tiedä kumpaa luonnetta ja muuta mul on ja mua on neuvottu välttämään ahdistavia tilanteita silleen et menisin sinne eläimen alkuperäis alueelle ja mun on vähän vaikee mennä esim Grönlantiin.
      Ja mul tulee joskus ahdistavia tilanteita/ tai shiftejä sillon ku oon esim autossa( mulla on kissa ja hän ei tykkää autossa matkustamisesta)
      Kiitti jos joku vastais 🐾

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Moii

    • Anonyymi

      Miksi leikitte eläimiä?

    • Anonyymi

      Olisko tässä lähellä jotain laumaa mihin vois liittyä koska meidän koulussa ei oo yhtäkään theriania ja ne joille mä oon kertonu siitä ei usko tai sanoo mielisairaaksi se on todella tuskallista kun ei oo ketään jolle vois puhua siitä. Oon 10V(tiiän aika nuori) ja asun laihialla ja mun theriotype on susi.

    • Anonyymi

      Täällä kissatherian

    • Anonyymi

      Olisko Oulusta ketään therianii

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Täällä yksi koira ja susi therian!

    • Anonyymi

      Oon therian, ehk vaaleenruskee kissa en oo viä iha varma

    • Anonyymi

      Moiiii, oon ilves therian:) itekki etin laumaa ku luokal vaa feikkei:( mist päin ootte kaikki?:D

    • Anonyymi

      Oon lemilt..........:)

    • Anonyymi

      Moiii mun theriotype on kisaa

    • Anonyymi

      täältäkin löytyy susi therian🐺

    • Anonyymi

      Heloo, oon ite hopeakettu therian :)

    • Anonyymi

      oon Therian!! Koiran parhaillaan harjoitella trottia

    • Anonyymi

      Tyypit... Mulla on ongelma. En tiedä olenko therian, tai siis aina kun ajattelen että en ole, niin päähäni putkahtaa aate, että kyllä sinä olet! Ja nään unia joissa olen neljällä jalalla ja olen välillä kojootin kehossa, välillä suden ja välillä aavikkoketun. Oikeesti tarvitsen apua. Myös meidän koulussa on pari, mutta ne on feikkejä... Ja kukaan mun kaveri ei supporttaa therianeita... Mut en oo kertonu niille että ehkä oon.

      Mut btw onks kukaan tulos comic con:iin, koska tuun oleen sielä :) ehk.

    • Anonyymi

      Onko kukaan espoosta

    • Anonyymi

      Moi! Oon kissa susi therian. Oon melkein 12v tyttö ja etin laumaa jyväskyläst keljonkannkaalt ( jos tääl on enää ees ketään) mul on snappi mut ei ig,t.
      -Varjo

    • Anonyymi

      Mistä voisin ostaa hännän silleen luotettavasti

    • Anonyymi

      Ooo, oon kissa ja asun Muhoksel mut asuin ennen porissa siis synnyin siel

    Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe