kc-clinic Tampere neck-tite

Hei,
Olen menossa nek-tite konsultatioon ja jänittää kauheasti! Onko kokemusta tästä firmasta.? Olen pahoillani, minun suomenkielitaito on heikko mutta ymmärrän kaikea.

Kiitos kovasti!
Ilmianna
Jaa

18 Vastausta

Please!!! :)
Ilmianna
Jaa
Kävin tänään KC clinicalla keskustelemassa lääkärin kanssa. Oli loistavaa ja suunnitelma on tehty. Pääsen face-tite toimenpiteeseen 26.8. Kirjoitan myähemmin miten kävi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Hei. Kirjoita, kun olet käynyt. Harkitsen itse samaa toimenpidettä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
17+13 kirjoitti:
Hei. Kirjoita, kun olet käynyt. Harkitsen itse samaa toimenpidettä.
Toinen päivää oli kaikista vaikein. Turvotusta ja punoitusta. Otin kipulääkettä, tulehduskipulääket ja antibiootit. Viime yönä nukuin parempi. Tänäänkin on turvotusta mutta posket ja leuka ei sattuu niin kovasti kuin eilen. Tukiside on kokoajan päällä ja ärsyttää mutta auttaa myös.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kc clinic kirjoitti:
Toinen päivää oli kaikista vaikein. Turvotusta ja punoitusta. Otin kipulääkettä, tulehduskipulääket ja antibiootit. Viime yönä nukuin parempi. Tänäänkin on turvotusta mutta posket ja leuka ei sattuu niin kovasti kuin eilen. Tukiside on kokoajan päällä ja ärsyttää mutta auttaa myös.
en ole oikein selvillä tästä"face.tait",miten se tehdään?.sehän ei ole kai varsinainen leikkaus,vai onko?..ja mitä se maksaa?
jos jaksat,niin vastaa,kiitos!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kiinnostunut4 kirjoitti:
en ole oikein selvillä tästä"face.tait",miten se tehdään?.sehän ei ole kai varsinainen leikkaus,vai onko?..ja mitä se maksaa?
jos jaksat,niin vastaa,kiitos!!
Mulle tehtiin facetite elikkä "sulatetiin" rasva RFAL = radiofrequency assisted liposuction leuan aluella, leuan alla ja "hamsteripussit". Mulle myöskin tehtiin rasvaimu, poistetiin osa sulatettu rasvasta. Ei ole leikkausta, oli 2 tuntia toimenpide ja ei sattunut melkein yhtään. Hinta on henkilökohtaisesti tehty konsultaation jälkeen. Jos sekin haluat tiettää, :) voin sanoa että noin pari tonnia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyllä, kirjoitan lisää leikkauksen jälkeen. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin.
Ilmianna
Jaa
Ja muuten, Susanna, lääkärin vaimo on tosi kiva ja ystävällinen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Hoh hoijaa. Tämä oli sitten todellakin vitsi, ironiaa. Ymmärrän, kokemusta minullakin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
tutttu juttu,paikka kirjoitti:
Hoh hoijaa. Tämä oli sitten todellakin vitsi, ironiaa. Ymmärrän, kokemusta minullakin.
Susanna on kova tyttö mainostamaan firmaansa varsinkin omalla keskustelupalstallaan. Varsinainen valkyyri.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
en luota kirjoitti:
Susanna on kova tyttö mainostamaan firmaansa varsinkin omalla keskustelupalstallaan. Varsinainen valkyyri.
Ihmetelen vain minkälaista kokemusta sinulla on.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
"Tuttu juttu" mitä tarkoitat? Kerro jos olen väärässä! Ainakin tähän asti hän oli erittäin ystävällinen. Please, kokemusta!!! Kiitos!
Ilmianna
Jaa
Huomenna klo 8 leikkaussaliin. Jänittää kauheasti! Kirjoitan leikkauksen jälkeen miten meni.
Ilmianna
Jaa
Tulin toimenpidestä, oli ihan ok, otin esilääkeet ja olin pihalla toimenpiteen aikana. Puudutuspiikki satui hieman mutta facetite ja rasvaimu ei sattunut ollenkaan. Sairalassa oma huone ja hoitajat todella kivat. Susanna oli paikalla kokoajan ja oli tosi ystävällinen. Lääkäri, a sweetheart :). Toimenpiden aikana mua pelotti kauheasti ja yksi hoitaja pidi mun käsi ja hieroi mun jalkoja. Mustelmia on jo mutta kipuja ei. Panacod, tulehduslääke ja a antibiootti annettu. Olen tähän asti tyytyväinen.
Ilmianna
Jaa
Mulle tehtiin FaceTite eilen Helsingissä. Lisää kokemuksestani voitte lukea blogistani. Sieltä löytyy myös ennen ja jälkeen kuvia, joita päivitän vielä lisää paranemisen edetessä.
http://allyoudoforthebeauty.blogspot.fi/
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Hei AV11. Luin tuota blogiasi, (johon ei voi näköjään kommentoida suoraan anonyyminä.)

Miten on, onko lääkärisi S.Niemi nyt miten kommentoinut tuota kasvohalvaukselta vaikuttavaa tilannetta.?Muistan vaan erään plastiikkakirurgin jutun normaalista leuan rasvaimusta. Siinä tehtiin heti toimenpiteen jälkeen testi, pystyykö potilas viheltämään. Näin haluttiin testata, ettei ole syntynyt vaurioita.
Pitäisikö sinun konsultoida jotain kokenutta plastiikkakirurgia (Dietz, Peltoniemi, Lassila,Tarkka) http://www.suomenplastiikkakirurgit.fi/jäsenet
mahdollisesti neurologi voisi myös auttaa. Huolestuttaa vaan puolestasi. Tsemppiä paranemiseen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kuka plastiikkakirurgi on estetiassa?
Onko paikka uusi sairaala, kkun en ole kuullut aiemmin?
Ilmianna
Jaa
KC Clinic kunnostautuu itsensä kehumiseen omalla "riippumattomalla" keskustelupalstallaan, eli silikonitinfossa. Pimitti yli vuoden ajan tiedon, että omistaa palstan. Sitten jäi siitä kiinni. Kertoo Kupin moraalista kaiken oleellisen. Firman liikeidea on tyrkyttää puudutuksessa tehtäviä leikkauksia, jotta hinta pysyisi kilpailukykyisenä. Asiakkaan etua ei siinä todellakaan ajatella.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

kc-clinic Tampere neck-tite

Hei,
Olen menossa nek-tite konsultatioon ja jänittää kauheasti! Onko kokemusta tästä firmasta.? Olen pahoillani, minun suomenkielitaito on heikko mutta ymmärrän kaikea.

Kiitos kovasti!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta