Minilöppöriin ei saa langatonta yhteyttä....

pölvästi oon

...joten joudun nyt siis köyttää mokkulaa, koska ei tähän miniläppikseen saada millään langatonta yhteyttä..miksei?? Tässä läppärissä on Windows XP ja muissa tämän taouden 3 koneessa on Windows 7? Että mitäs pitäis tehdä,? Kun tää mokkula on hidas...tuli nettiliittymän mukana aikoinaan :)

7

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huoltoon män

      Vaikka kuinka yritän ravistella kristallipalloani niin en saa näkymään nettiyhteytesi ja mokkulasi merkkiä.

      Taitaa olla huollon paikka.

    • Kerro sen koneen tarkka malli, muuten menee arvailuksi. Onko langaton toiminut aiemmin?

    • pölvästi oon

      Acer merkkinen miniläpäri on mulla. Mokkula on DNA:lta. Ja tosiaan meille vaihdettiin kaikkiin koneisiin ( 1 läppäri, 2 pöytäkonetta) Windows 7. Tässä minun läppärissä on Windows XP. Meidän kaikissa koneissa on langaton yhteys, mutta tähän mun rakkineeseen sitä ei saatu asennettua, vaikka siihen laitettiin tunnus jota pyysi ( ja samalla tunnuksella saatiin muutkin koneet toimimaan), katkaisee yhteyden hetken perästä. Henkilö joka koitti langatonta siihen asentaa sanoi " saattaa olla ettei onnistu ku teillä Windows 7 ja tässä on Windows XP"...! En tiedä hakiko tämä ko henkilö mitään wlan -verkkoa tai että tarkistiko onko wlankortti päällä...:( Olisi vaan kiva jos kone toimis ilman mokkulaa...se ku on niin pirun hidas :( Eli mistä tien onko "wlan kortti päällä, mistä haen edes sitä...tai että mistä voin katsoa löytyykö tää läppäri mistään mun wlan verkkoa???????

    • Onko tämä langaton yhteys toimut siis aiemmin kyseisessä mini-läppärissä?

      Ja mini-läppäri siis löytää wlan verkkosi mutta ei yhdistä siihen?

      • pölvästi oon

        On toiminut edellisellä omistajalla langaton yhteys. Ja kun laittaa salasanan yhdistää kyllä, mutta sitten se katkeaa se yhteys ...:(


      • pölvästi oon kirjoitti:

        On toiminut edellisellä omistajalla langaton yhteys. Ja kun laittaa salasanan yhdistää kyllä, mutta sitten se katkeaa se yhteys ...:(

        WLAN-kortti on päällä, mikäli hakee yhteksiä, ja yrittää yhdistää verkkoon. Monissa koneissa WLAN-yhteyden voi sammuttaa/kytkeä päälle näppäinyhdistelmällä esim. Fn F5, tai joku muu funktionäppäin. Näppäimessä saattaa olla antenninkuva symbolina. Jos kone on palautettu tehdasasetuksiin, niin ajurit voivat olla vanhat, ja niiden päivitys monesti korjaa ongelman. Hae Acerin kotisivujen kautta konemallilla uudempia ajureita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe