10-12v lapsienne pituus ja paino?

khzvnö

Varhaisnuorienne pituus ja paino? Laittakaa myös sukupuoli.
Omani on tyttö 11v, 157cm ja 40 kg.

459

27955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      11v tyttö, 160 cm 48 kg.

      • Varhaisteinin äiti

        10v tytsy, pituutta sen 155 cm ja painoa löytyy 41 kiloa.


      • Ylpeääiti

        12v 148cm ja 38kg tyttö :)


      • Tupsuli1

        Ite oon 11v. (4lk) ja n. 139cm pitkä ja painan 29-30kg (tyttö)


      • Läskikasa

        Oon kohta 11v oon 138cm pitkä mut painan 34-39kg oon varma siitä et oon tosi läski, koska mun paraskaveri on myös kohta 11v 145cm pitkä mut painaa 30-34kg mut ei se näytä paljoo laihemmalta kun mä


      • Anonyymi
        Läskikasa kirjoitti:

        Oon kohta 11v oon 138cm pitkä mut painan 34-39kg oon varma siitä et oon tosi läski, koska mun paraskaveri on myös kohta 11v 145cm pitkä mut painaa 30-34kg mut ei se näytä paljoo laihemmalta kun mä

        Toisilla on erilainen ruuminrakenne ja jotkut ovat luonnostaan rotevampia ja lihaksekkaampia kun toiset taas siroluisempia ja hoikempia. Voi olla samanpainoinen tai jopa painavampi ja silti olla kymmenen senttiä lyhyempi muttei lainkaan lihavampi. Painokäyriin ei kannata tuijottaa.


      • Anonyymi
        Läskikasa kirjoitti:

        Oon kohta 11v oon 138cm pitkä mut painan 34-39kg oon varma siitä et oon tosi läski, koska mun paraskaveri on myös kohta 11v 145cm pitkä mut painaa 30-34kg mut ei se näytä paljoo laihemmalta kun mä

        Et sä voi olla läski ja jos haluut tietää mää oon kohta 10 ja painan 45 kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä voi olla läski ja jos haluut tietää mää oon kohta 10 ja painan 45 kg

        Mä oon 10 ja harrastan urheiluu mut oon silti 44kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 10 ja harrastan urheiluu mut oon silti 44kg

        Mitä urheilua harrastat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 10 ja harrastan urheiluu mut oon silti 44kg

        Lihas painaa enemmän kun läski 💪🏼


      • Anonyymi
        Läskikasa kirjoitti:

        Oon kohta 11v oon 138cm pitkä mut painan 34-39kg oon varma siitä et oon tosi läski, koska mun paraskaveri on myös kohta 11v 145cm pitkä mut painaa 30-34kg mut ei se näytä paljoo laihemmalta kun mä

        Sinä kyllä läski et ole minun luokallani on tyttö joka on 145cm pitkä ja painaa 63 kiloa...


      • Anonyymi
        Läskikasa kirjoitti:

        Oon kohta 11v oon 138cm pitkä mut painan 34-39kg oon varma siitä et oon tosi läski, koska mun paraskaveri on myös kohta 11v 145cm pitkä mut painaa 30-34kg mut ei se näytä paljoo laihemmalta kun mä

        Kuinka lyhyitä olette? 10v on helposti jo 150 cm?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka lyhyitä olette? 10v on helposti jo 150 cm?

        Mitä ihmettä miten ootte noin p i t k iä? Oon 11v ja 143 cm pitkä! Ja oon yks luokan pisimmistä tytöistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisilla on erilainen ruuminrakenne ja jotkut ovat luonnostaan rotevampia ja lihaksekkaampia kun toiset taas siroluisempia ja hoikempia. Voi olla samanpainoinen tai jopa painavampi ja silti olla kymmenen senttiä lyhyempi muttei lainkaan lihavampi. Painokäyriin ei kannata tuijottaa.

        Jep. Kavereiden ei pitäis ikinä verrata toisten painoa!! Jokanen on erilainen ja oikeesti täydellinen sellasena minä on tällä hetkellä. Jos joku lukee tän, mee pois ihmettelemästä muiden painoja ja keksi muuta ajateltavaa:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä miten ootte noin p i t k iä? Oon 11v ja 143 cm pitkä! Ja oon yks luokan pisimmistä tytöistä!

        On 11v (tyttö ja 156cm ja 34kg


      • Anonyymi
        Varhaisteinin äiti kirjoitti:

        10v tytsy, pituutta sen 155 cm ja painoa löytyy 41 kiloa.

        Mun poju on 10v ja painaa 29kg


      • Anonyymi
        Läskikasa kirjoitti:

        Oon kohta 11v oon 138cm pitkä mut painan 34-39kg oon varma siitä et oon tosi läski, koska mun paraskaveri on myös kohta 11v 145cm pitkä mut painaa 30-34kg mut ei se näytä paljoo laihemmalta kun mä

        Hei tyyppi! Mä oon yksitoista ja painan 50 kg vaikka syön terveellisesti ja liikun… kuitenkin koulun terveydenhoitajan mielestä se on normaali:D toivon niin, mutta oikeasti! Kun katoin ”NORMAALIN” yksitoistavuotiaan tytön painon… mitä ihmettä, muka joku -20kg?! Ja ylipainoinen on muka jokin 23kg?!!???!?!!!! Voiko joku auttaa koska kukaan ei ymmärrä miksi MINUA ahdistaa tää aihe:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka lyhyitä olette? 10v on helposti jo 150 cm?

        Mää oon 13v kohta ja oon 6.luokal ja painan 36 kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää oon 13v kohta ja oon 6.luokal ja painan 36 kg

        Ja siis oon 143.6 cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 10 ja harrastan urheiluu mut oon silti 44kg

        Se johtuu siit et sul on lihaksii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis oon 143.6 cm

        ite 11 ja 170


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä voi olla läski ja jos haluut tietää mää oon kohta 10 ja painan 45 kg

        Itse olen 12v ja painan 88kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka lyhyitä olette? 10v on helposti jo 150 cm?

        Vittu olin 10v 165cm 40kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei tyyppi! Mä oon yksitoista ja painan 50 kg vaikka syön terveellisesti ja liikun… kuitenkin koulun terveydenhoitajan mielestä se on normaali:D toivon niin, mutta oikeasti! Kun katoin ”NORMAALIN” yksitoistavuotiaan tytön painon… mitä ihmettä, muka joku -20kg?! Ja ylipainoinen on muka jokin 23kg?!!???!?!!!! Voiko joku auttaa koska kukaan ei ymmärrä miksi MINUA ahdistaa tää aihe:)

        Sama oon kohta 11 ja mun luokan kevyintyttö on 20 kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama oon kohta 11 ja mun luokan kevyintyttö on 20 kg

        Ite oon 11v ja oon 143cm ja 51kg. Vatsaa löytyy ja reidet on tosi isot, kaksari on kans kaulassa ja kainaloissa. Läskiä löytyy varsinkin mahasta todella paljon. (Siis oikeasti tosi paljon) housuista pursottaa yli ja joutuu aina löysyttää housujen kuminauhaa ettei purista liikaa. Syön yleensä aamupalaksi 4 paahtoleipää ja kaakaota ja banaanin ja muroja ja maitoa. Lounaaksi perusruokaa paitsi kesäisin noin 2-5 krt viikossa pitsaa tai jonkun hese aterian. Illallinen yleensä samoja ja iltapalaksi kaakao, suklaamurot, jogurtti. Myös joka päivä jotain herkkua esim. Jäätelö, noin 200g karkkia, 2 pullaa, tai sipsipussi:) terkkari on huomauttanu painosta mutta herkut on niin hyviä. Meen pyörällä kouluun 500m mutta kesäisin en urheile päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei tyyppi! Mä oon yksitoista ja painan 50 kg vaikka syön terveellisesti ja liikun… kuitenkin koulun terveydenhoitajan mielestä se on normaali:D toivon niin, mutta oikeasti! Kun katoin ”NORMAALIN” yksitoistavuotiaan tytön painon… mitä ihmettä, muka joku -20kg?! Ja ylipainoinen on muka jokin 23kg?!!???!?!!!! Voiko joku auttaa koska kukaan ei ymmärrä miksi MINUA ahdistaa tää aihe:)

        Mun mielestä mä oon tosi läski oon 11 vuotta ja painan 51 kiloo se on niinkun menny vähän ylös alas kun 10 vuotiaan painoin 52 kiloo mut sit myöhemmin painoin 49 kiloo. Mä sanon et oon läski ja mun kaveri väittää et en oo mut se on vaan pari kuukautta nuorempi ja painaa 37 kiloo, joten ei oo aika vakuuttavaa. Mut jos sä harrastat urheilua niin sulla on varmaan lihaksia paljon. Jos sä oot pitkä niin sekin voi vaikuttaa. Mä näin kans sen typerän sivun mis väitetään et 23 kiloo on ylipainoinen mut ne on tainnut vähän seota ja käsitellä jotain kaappikelloja.


      • Anonyymi
        Läskikasa kirjoitti:

        Oon kohta 11v oon 138cm pitkä mut painan 34-39kg oon varma siitä et oon tosi läski, koska mun paraskaveri on myös kohta 11v 145cm pitkä mut painaa 30-34kg mut ei se näytä paljoo laihemmalta kun mä

        Et oo läski ite oon 10v 150cm ja painan 43kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei tyyppi! Mä oon yksitoista ja painan 50 kg vaikka syön terveellisesti ja liikun… kuitenkin koulun terveydenhoitajan mielestä se on normaali:D toivon niin, mutta oikeasti! Kun katoin ”NORMAALIN” yksitoistavuotiaan tytön painon… mitä ihmettä, muka joku -20kg?! Ja ylipainoinen on muka jokin 23kg?!!???!?!!!! Voiko joku auttaa koska kukaan ei ymmärrä miksi MINUA ahdistaa tää aihe:)

        Sama paina 57kg :p ja oon 11 terkkari sanoi että pitäisi liikkua enemmän vaikka kyllä pyöräilen joka päivä yli 10km


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä miten ootte noin p i t k iä? Oon 11v ja 143 cm pitkä! Ja oon yks luokan pisimmistä tytöistä!

        Oon 10 ja 169cm ja painan 64kg mutta en oo kuitenkaan ulkonäöllisesti "läski" .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 10 ja harrastan urheiluu mut oon silti 44kg

        Mä oon 10v ja harrastan urheiluu ja oon 40 kiloo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu olin 10v 165cm 40kg

        Ootko poika vai tyttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oo läski ite oon 10v 150cm ja painan 43kg

        Sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 10v ja harrastan urheiluu ja oon 40 kiloo

        Sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama paina 57kg :p ja oon 11 terkkari sanoi että pitäisi liikkua enemmän vaikka kyllä pyöräilen joka päivä yli 10km

        Moi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen 12v ja painan 88kg

        Voisit ehkä harkita laihduttamista, olet semi pullea/lihava


      • Anonyymi
        Tupsuli1 kirjoitti:

        Ite oon 11v. (4lk) ja n. 139cm pitkä ja painan 29-30kg (tyttö)

        Sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 10 ja harrastan urheiluu mut oon silti 44kg

        Muistakaa että lihakset painaa enemmän kuin ihra:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka lyhyitä olette? 10v on helposti jo 150 cm?

        Oon 13v (7lk) ja oon 145cm😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihas painaa enemmän kun läski 💪🏼

        Ei vittu paina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kyllä läski et ole minun luokallani on tyttö joka on 145cm pitkä ja painaa 63 kiloa...

        Mun mummi painaa 60kg ja äiti 40kg ja minä 25kg(10v tyttö)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä voi olla läski ja jos haluut tietää mää oon kohta 10 ja painan 45 kg

        oon 10v poika mut painan 50kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon 11v ja oon 143cm ja 51kg. Vatsaa löytyy ja reidet on tosi isot, kaksari on kans kaulassa ja kainaloissa. Läskiä löytyy varsinkin mahasta todella paljon. (Siis oikeasti tosi paljon) housuista pursottaa yli ja joutuu aina löysyttää housujen kuminauhaa ettei purista liikaa. Syön yleensä aamupalaksi 4 paahtoleipää ja kaakaota ja banaanin ja muroja ja maitoa. Lounaaksi perusruokaa paitsi kesäisin noin 2-5 krt viikossa pitsaa tai jonkun hese aterian. Illallinen yleensä samoja ja iltapalaksi kaakao, suklaamurot, jogurtti. Myös joka päivä jotain herkkua esim. Jäätelö, noin 200g karkkia, 2 pullaa, tai sipsipussi:) terkkari on huomauttanu painosta mutta herkut on niin hyviä. Meen pyörällä kouluun 500m mutta kesäisin en urheile päivässä.

        Sama!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oon 10v poika mut painan 50kg

        Sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama!

        sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä miten ootte noin p i t k iä? Oon 11v ja 143 cm pitkä! Ja oon yks luokan pisimmistä tytöistä!

        oon 11 ja 163cm😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama

        ite oon 10 (3lk), 135cm pitkä ja painan 27 kiloo.Kertokaa jos oon ali-ylipainonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 10 ja harrastan urheiluu mut oon silti 44kg

        Mä oon 9 v ja tyttö 3 luokalla ja painan 60, g oon ite saanut kilot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 10 ja harrastan urheiluu mut oon silti 44kg

        Mäkin🙋‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka lyhyitä olette? 10v on helposti jo 150 cm?

        Mäkin suurin piirten ja oon 10v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka lyhyitä olette? 10v on helposti jo 150 cm?

        Onko 10 v poika lihava jos on 156 cm pitkä ja painoa 55,2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oon 10v poika mut painan 50kg

        Normaalia... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ite 11 ja 170

        Miten!? Mä oon 11 ja 153cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka lyhyitä olette? 10v on helposti jo 150 cm?

        Oon 12 ja 144 cm😥😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei tyyppi! Mä oon yksitoista ja painan 50 kg vaikka syön terveellisesti ja liikun… kuitenkin koulun terveydenhoitajan mielestä se on normaali:D toivon niin, mutta oikeasti! Kun katoin ”NORMAALIN” yksitoistavuotiaan tytön painon… mitä ihmettä, muka joku -20kg?! Ja ylipainoinen on muka jokin 23kg?!!???!?!!!! Voiko joku auttaa koska kukaan ei ymmärrä miksi MINUA ahdistaa tää aihe:)

        Musta tuntuu että sillä 23 jutulla tarkoitetaan paino indeksiä eikä itse painoa


      • Anonyymi
        Tupsuli1 kirjoitti:

        Ite oon 11v. (4lk) ja n. 139cm pitkä ja painan 29-30kg (tyttö)

        Ite tyttö, 145cm, 11v, ja 32kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ite oon 10 (3lk), 135cm pitkä ja painan 27 kiloo.Kertokaa jos oon ali-ylipainonen.

        Mä oon 10 v vitos luokal ja oon 168 senttiä ja 28 kertyny painoo oon TOSI laiha ja harrastan joukkue voimisteluu ja urheilen paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei tyyppi! Mä oon yksitoista ja painan 50 kg vaikka syön terveellisesti ja liikun… kuitenkin koulun terveydenhoitajan mielestä se on normaali:D toivon niin, mutta oikeasti! Kun katoin ”NORMAALIN” yksitoistavuotiaan tytön painon… mitä ihmettä, muka joku -20kg?! Ja ylipainoinen on muka jokin 23kg?!!???!?!!!! Voiko joku auttaa koska kukaan ei ymmärrä miksi MINUA ahdistaa tää aihe:)

        Muista että lihas painaa ja muuten olen 11v 145cm painan 39-40 kiloo enkä oo läski ja harrastan jalkapalloo kilpajoukueessä en ainakaa omasta mielestä oo yli painonen mut kertokaa mulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko 10 v poika lihava jos on 156 cm pitkä ja painoa 55,2

        Ei :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama

        Mä oon läski mä oo niin lyhyt ja painan 36 kilo mut silti oon meidän luokan kevyin ja oon 10


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama

        Aivan sama mut oon 5cm pidempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka lyhyitä olette? 10v on helposti jo 150 cm?

        Oon tyttö ja 11v ja oon 157


      • Anonyymi
        Läskikasa kirjoitti:

        Oon kohta 11v oon 138cm pitkä mut painan 34-39kg oon varma siitä et oon tosi läski, koska mun paraskaveri on myös kohta 11v 145cm pitkä mut painaa 30-34kg mut ei se näytä paljoo laihemmalta kun mä

        Mitä selität💀 oon 11v ja 63kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 10 ja harrastan urheiluu mut oon silti 44kg

        Tyypit painaa tääl 20-45kg ja mä tääl painan 63kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko 10 v poika lihava jos on 156 cm pitkä ja painoa 55,2

        Oon 11 v. Painan 59 kg ja pituus on semmonen 160 cm
        Oonko läski


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon läski mä oo niin lyhyt ja painan 36 kilo mut silti oon meidän luokan kevyin ja oon 10

        Siis mä oon legit 145 cm painan joku vajaa 40kg vaikka harrastan urheilua 4krt viikossa ja oon 10 et jotkut on vaa rotevampia ja lihaksikkaampia kun toiset👍 Kouluterveydenhoitaja joskus puhu ravitsemusterapeutista en sinne menny koska mulla ei ole sinne mitään asiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 10 ja harrastan urheiluu mut oon silti 44kg

        Oon 10 ja painan26kg........


      • Anonyymi
        Läskikasa kirjoitti:

        Oon kohta 11v oon 138cm pitkä mut painan 34-39kg oon varma siitä et oon tosi läski, koska mun paraskaveri on myös kohta 11v 145cm pitkä mut painaa 30-34kg mut ei se näytä paljoo laihemmalta kun mä

        Mulla on tismalleen sama tilanne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 13v (7lk) ja oon 145cm😭

        hei nyt vaan kaikki. mitä te täällä ”suomi24 keskusteluissa” puhutte omista painoista? ymmärrättehän että viesteissä/tekstissä on tosi helppo valehdella muille ihan mistä vaan. en nyt siis väitä että joku valehtelee, mutta mahdollisuuksia on.
        ja hei, eiks oo ihan älytöntä täällä arvostella muiden kehoja ja painoja, esim ei oo kauheen kivaa mennä kommentoimaan ihmiselle jota et tunne ollenkaan, että hän on ”läski”. miettikää vähän, voisitteko sanoa sen sille toiselle joskus päin naamaa??
        eikä tietääkseni yksikään 10-12vuotias ole mikään painoasiantuntija, ette voi vain mennä sanomaan toiselle onko hän oikean painoinen, jos et siitä ole edes varma. miettikää nyt ihmiset ennenkuin käytte tänne keskustelupalstalle mitään kommentoimaan, ja tosiaan miettikää voisitteko sanoa sen joskus toiselle päin naamaa. jos oma paino/koko/ulkönäkö tms. huolestuttaa/mietityttää, puhukaa siitä mieluummin luotattavalle aikuiselle, tai jollekin, joka oikesti ymmärtää asioista.
        muistakaa, ootte kaikki just täydellisiä omina itseinänne, älkää ikinä yrittäkö olla kuin joku muu.

        muistakaa myös ajatella omia hyviä puolia, ei ainoastaan huonoja.
        tsemppiä ja rauhaa kaikille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä voi olla läski ja jos haluut tietää mää oon kohta 10 ja painan 45 kg

        No hei oon 10 ja painan 52kg ja oon Tyttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei tyyppi! Mä oon yksitoista ja painan 50 kg vaikka syön terveellisesti ja liikun… kuitenkin koulun terveydenhoitajan mielestä se on normaali:D toivon niin, mutta oikeasti! Kun katoin ”NORMAALIN” yksitoistavuotiaan tytön painon… mitä ihmettä, muka joku -20kg?! Ja ylipainoinen on muka jokin 23kg?!!???!?!!!! Voiko joku auttaa koska kukaan ei ymmärrä miksi MINUA ahdistaa tää aihe:)

        Sama muakin vähän mietityttää olen 10v 146 cm pitkä ja painan 40 kg ja terkka ei sanonu mitään mutta mun mielestä oon läski vaikka syön ja liikun hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 10v ja harrastan urheiluu ja oon 40 kiloo

        Sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 13v (7lk) ja oon 145cm😭

        Ei se haittaa oot hyvä just sellasena ku oot


      • Anonyymi
        Läskikasa kirjoitti:

        Oon kohta 11v oon 138cm pitkä mut painan 34-39kg oon varma siitä et oon tosi läski, koska mun paraskaveri on myös kohta 11v 145cm pitkä mut painaa 30-34kg mut ei se näytä paljoo laihemmalta kun mä

        Oon 12v täytän syyskuussa 13v olen 165cm ja olen poika ja minun paino vaihtelee eli se on välillä 69kg tai 71kg -72kg


    • ,,,,,,,,,,,,

      11v tyttö 159cm 32kg

      • Tutteli67

        10v poika, 158 cm ja 36 kg, 12v poika ja 162 cm ja 45 kg.


      • Xyzal
        Tutteli67 kirjoitti:

        10v poika, 158 cm ja 36 kg, 12v poika ja 162 cm ja 45 kg.

        Aika isoilta kuulostaa kaikkien teidän lapset.. Meillä tyttö 11v 148 cm ja 36 kg. Kaipa sitten hän on poikkeksellisen pienikokoinen.


      • _Fayndra_Vendredi_
        Xyzal kirjoitti:

        Aika isoilta kuulostaa kaikkien teidän lapset.. Meillä tyttö 11v 148 cm ja 36 kg. Kaipa sitten hän on poikkeksellisen pienikokoinen.

        Xyzal, sinun tyttösi ei ole pienikokoista nähnytkään! Meidän poika 12v on 148 cm ja painaa 35 kiloa. 12-vuotiaana.. Silti onhan tässä huolta siitä että jääkö poika tuollaiseksi tapiksi.


      • MinniHiiri.
        _Fayndra_Vendredi_ kirjoitti:

        Xyzal, sinun tyttösi ei ole pienikokoista nähnytkään! Meidän poika 12v on 148 cm ja painaa 35 kiloa. 12-vuotiaana.. Silti onhan tässä huolta siitä että jääkö poika tuollaiseksi tapiksi.

        Tyttö 11v, 141 cm ja 35 kg. Nätti tyttö on :) Niin kuin varmasti teidän muidenkin.


      • Anneliina63
        MinniHiiri. kirjoitti:

        Tyttö 11v, 141 cm ja 35 kg. Nätti tyttö on :) Niin kuin varmasti teidän muidenkin.

        11v tyttö, 161 cm ja 52 kg.


      • itsekin pultsukka
        MinniHiiri. kirjoitti:

        Tyttö 11v, 141 cm ja 35 kg. Nätti tyttö on :) Niin kuin varmasti teidän muidenkin.

        Tämä on kyllä tosi lyhyt ja pullea. Mutta en epäile, etteikö nätti.....


      • ravitsemuslääkäri
        itsekin pultsukka kirjoitti:

        Tämä on kyllä tosi lyhyt ja pullea. Mutta en epäile, etteikö nätti.....

        Itsekin pultsukka: jos puhuit Minni Hiiren tyttärestä, olet kyllä aika ulalla. 141 cm on lyhyt ja pieni, mutta siihen suhteeseen 35 kg ei ole pullea vaan päinvastoin todella hoikka!
        Minni Hiiri: syökö tyttäresi tarpeeksi? Tuossa varhaismurrosiässä se laihdutuskompleksi juuri alkaa, joten valvo tyttösi syömistä! Äläkä ole tytön pituudesta huolissasi, kyllä se kasvupyrähdys tuossa murrosiän alussa alkaa :) Ja vielä muistutuksena: tyttäresi EI ole pullea, vaan HOIKKA, ja hänkin kuuluu laihtumisen vaaravyöhykkeeseen!

        T: ravitsemuslääkäri


      • tuskinpa vain
        _Fayndra_Vendredi_ kirjoitti:

        Xyzal, sinun tyttösi ei ole pienikokoista nähnytkään! Meidän poika 12v on 148 cm ja painaa 35 kiloa. 12-vuotiaana.. Silti onhan tässä huolta siitä että jääkö poika tuollaiseksi tapiksi.

        Lähes 100 prosentin varmuudella voin sanoa, että ei jää. Todennäköisesti pojalla ei ole vielä kasvupyrähdys alkanutkaan. On erittäin harvinaista, että 12-vuotiaalla pojalla olisi murrosikä ohi. Yleensä se ei ole ohi vielä edes tuonikäisillä tytöilläkään ja tytöthän kehittyvät poikia aikaisemmin.


      • ...
        tuskinpa vain kirjoitti:

        Lähes 100 prosentin varmuudella voin sanoa, että ei jää. Todennäköisesti pojalla ei ole vielä kasvupyrähdys alkanutkaan. On erittäin harvinaista, että 12-vuotiaalla pojalla olisi murrosikä ohi. Yleensä se ei ole ohi vielä edes tuonikäisillä tytöilläkään ja tytöthän kehittyvät poikia aikaisemmin.

        Jep, pojat kasvavat vielä 19-vuotiaina sotaväessä.


      • catilde
        ravitsemuslääkäri kirjoitti:

        Itsekin pultsukka: jos puhuit Minni Hiiren tyttärestä, olet kyllä aika ulalla. 141 cm on lyhyt ja pieni, mutta siihen suhteeseen 35 kg ei ole pullea vaan päinvastoin todella hoikka!
        Minni Hiiri: syökö tyttäresi tarpeeksi? Tuossa varhaismurrosiässä se laihdutuskompleksi juuri alkaa, joten valvo tyttösi syömistä! Äläkä ole tytön pituudesta huolissasi, kyllä se kasvupyrähdys tuossa murrosiän alussa alkaa :) Ja vielä muistutuksena: tyttäresi EI ole pullea, vaan HOIKKA, ja hänkin kuuluu laihtumisen vaaravyöhykkeeseen!

        T: ravitsemuslääkäri

        Olen samaa mieltä ravitsemuslääkärin kanssa. Itsekin pultsukka, jos viittasit Minnin tyttöön, otan osaa. Pulleana kun suppeutuu tämä maailmankatse, ja alkaa toiveajatella että muidennin tyttäret olisivat pulskia. Tällä tytöllä on sopiva ja hoikka kroppa, älä tule tänne vääristelemään.


      • holhooja

        9.v tyttö 35kg


      • laalikki

        Itse olen 160cm pitkä, ja vähän päälle 10v. Onko se normaalia?


      • Äiti46
        Xyzal kirjoitti:

        Aika isoilta kuulostaa kaikkien teidän lapset.. Meillä tyttö 11v 148 cm ja 36 kg. Kaipa sitten hän on poikkeksellisen pienikokoinen.

        Minulla on poika 11 v hän on 130 cm pitkä ja 24 kg eli pienikokoinen tuntuu olevan


      • Kokemustatästä
        _Fayndra_Vendredi_ kirjoitti:

        Xyzal, sinun tyttösi ei ole pienikokoista nähnytkään! Meidän poika 12v on 148 cm ja painaa 35 kiloa. 12-vuotiaana.. Silti onhan tässä huolta siitä että jääkö poika tuollaiseksi tapiksi.

        Pojat kehittyy myöhemmin kuin tytöt. Jos lyhyt poika menee vaikka seiskaluokalle ja luokan tyttö on päätä pidempi, tilanne on luultavasti päinvastoin sitten kun päästään ysiltä.


      • Anonyymi

        Poikani on 12v 161cm pitkä ja painaa 70kiloa onko normaalia??


      • Anonyymi
        laalikki kirjoitti:

        Itse olen 160cm pitkä, ja vähän päälle 10v. Onko se normaalia?

        Öö ite oon 11 v ja 152cm ja painan 42kg lihasta löytyy kyl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikani on 12v 161cm pitkä ja painaa 70kiloa onko normaalia??

        saattaapi hänellä olla pikkuisen ylipainoa?


      • Anonyymi
        laalikki kirjoitti:

        Itse olen 160cm pitkä, ja vähän päälle 10v. Onko se normaalia?

        Kyllä itse olen 12v ja 175.2 senttiä (toki olet huomattavasti keskivertoa pidempi)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikani on 12v 161cm pitkä ja painaa 70kiloa onko normaalia??

        161cm on ihan normaalia 12v pojalle. Poikasi on toki hieman ylipainoinen mutta ei pojassasi ole mitään epänormaalia (toki poikasi on keskivertoa pidempi). Minäkin olen 12v ja 175.2 cm pitkä ja noin 72.8 kiloa


      • Anonyymi
        Xyzal kirjoitti:

        Aika isoilta kuulostaa kaikkien teidän lapset.. Meillä tyttö 11v 148 cm ja 36 kg. Kaipa sitten hän on poikkeksellisen pienikokoinen.

        Olitko vuonna 2013 tota mieltä
        Hoitoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikani on 12v 161cm pitkä ja painaa 70kiloa onko normaalia??

        On se ite oon 11v ja oon 167cm 48kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikani on 12v 161cm pitkä ja painaa 70kiloa onko normaalia??

        On se ite oon 11v ja oon 167cm 48kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikani on 12v 161cm pitkä ja painaa 70kiloa onko normaalia??

        Minun mielesta 70kg on vähän liian paljon 12 vuotiaalle mutta kyllä se siitä siis (lapset) han niin kuin kuluttavat joten ei kannata hätääntyä :)


      • Anonyymi
        Anneliina63 kirjoitti:

        11v tyttö, 161 cm ja 52 kg.

        No ei kyllä todellakaan ole pullea alipainoinen netin mukaan.


      • Anonyymi
        laalikki kirjoitti:

        Itse olen 160cm pitkä, ja vähän päälle 10v. Onko se normaalia?

        Ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ite oon 11v ja oon 167cm 48kg

        Kusetusta


      • Anonyymi
        Xyzal kirjoitti:

        Aika isoilta kuulostaa kaikkien teidän lapset.. Meillä tyttö 11v 148 cm ja 36 kg. Kaipa sitten hän on poikkeksellisen pienikokoinen.

        Xyzal sun tyttös ei kyllä oo pieni kokoista nähnytkään! Mä oon 12v, 139cm ja painan 31-33 kg! Mitäs siihen sanotte. Ja onko mun veli ylipainonen? Se on vasta 9v ja n. 142 cm mutta painoa jo 36-38kg! Mä kyllä omasta mielestä itekkin painan liikaa niin voiko joku kertoo meidän molempien😊


      • Anonyymi
        laalikki kirjoitti:

        Itse olen 160cm pitkä, ja vähän päälle 10v. Onko se normaalia?

        On ite oon 151cm ja oon 10v


      • Anonyymi
        Anneliina63 kirjoitti:

        11v tyttö, 161 cm ja 52 kg.

        On pitkä...


      • Anonyymi
        laalikki kirjoitti:

        Itse olen 160cm pitkä, ja vähän päälle 10v. Onko se normaalia?

        On se ;)


    • pitkulin äiti

      Meillä tosi pitkä 12-vuotias tyttö. 170- senttinen ja painoa 46 tai sinne päin....eli tosi hoikka, mutta ihan sopusuhtaisen näköinen, siro tyttö. Luusto ja lihaksisto vetää vielä leveyttä kasvaessa

      Mutta ei ole luokkansa pisin tyttö kuitenkaan. Lapset kasvavat nykyään hullun lailla. Itse olin tuossa iässä alle 160. Nyt 168. Ja vanhempien pituuden huomioon ottaen tuskin tästä tytöstäkään juurikaan yli 175-senttistä tulee-

      • Ihmeellistä? Ei vaan

        Meidän perheen aikuispituudeltaan lyhyin tytär oli 12-vuotiaana sisaruksistaan pisin ja aikuisenakin samanpituinen (160 cm), koska kuukautisten alkamisajankohdasta paljolti riippuu se, kuinka pitkäksi tyttö kasvaa.
        Esim. 10-12 vuotiaana 150 cm:ä pitkä tyttö voi hyvinkin olla aikuisena 170 cm pitkä ja joku 12-vuotias, 172 cm pitkö tyttö voi olla aikuisenakin 172 cm pitkä.


    • PirkkoKyllikin mutsi

      Meidän Pirkko-Kyllikki on 181cm pitkä ja painaa 99kg. Kaunis kuin ruusunnuppu

      • Älä ole kade. :D

        Tämän kirjoitta oli varmastikin 138 cm pitkä 12-vuotias pojan napero.


      • Keijon tunteva
        Älä ole kade. :D kirjoitti:

        Tämän kirjoitta oli varmastikin 138 cm pitkä 12-vuotias pojan napero.

        Tai sitten Keijo 56 v. Perä-Hikiältä. Pituutta hänellä on 162 cm ja painoa tuo jo mainittu 99 kg.

        Keijo aina innostuu, kun on työttömyyskorvauksen aika ja saa bensaa mopoonsa ja pääsee kirkonkylän kirjastoon tietokoneelle. Tietysti vain siinä tapauksessa, että äiti antaa luvan lähteä.


      • Anonyymi

        Meidän Perla-Liisa (12v) on 140cm pitkä ja paino 68kg:) terkkarin mielestä erittäin siro ja hoikka mutta nätti tyttö:)


    • Nainen jo

      Heips

      Yllättävän pitkiä lapsukaisia täällä. Olin itse 11 vuotiaana 165cm pitkä, ja aina koin olevani päätä pidempi muita. Olen nainen. Olin todella pitkä. Ehkä nykyään lapset todella kasvaa aiemmin, koska enhän ole ollut kuin jokusen sentin pidempi kuin täällä mainitut lapset.

      Paino täällä vain on kovin kevyt kaikilla. Kyllä minulla oli painoa n. 50kg. Yläasteelle mennessä painoin 53kg. Olin todella hoikka sporttinen, valitettavan paljon vanhempienkin miesten päitä kääntelevä. Tuntuu että jos kuitenkin menkat alkaneet ja rinnat kasvaneet, ehkä lanteissakin jo vähän kurveja, niin miten ihmeessä voi painoa olla alle 40kg??? Itse painoin toisella luokalla 38kg. Ja en todellakaan ole koskaan ollut lihava. Harrastin aktiivisesti puolipitkän matkan juoksua.

      Nyt aikuisena minulla on mittaa 169cm (painoa 59kg, ikää 34v), joten en ole yläasteen alun jälken kasvanut enää senttiäkään. Lapsuuden mitat kertovat varsin vähän siitä, mitkä mitat ovat aikuisena.

      • Nainen 170cm/58kg

        Itse olen ollut 17-vuotiaana 170 cm pitkä ja painanut 44-46kg ja olin todellakin hyvin hoikka ja pieniluinen. Terkkari kyseli koulussa aina, että syönkö hyvin ja kyllähän minä söin. Ruokajuomanakin oli täysmaitoa (omia lehmiä) ja leivällä voita ja äitini oli erittäin hyvä kokki.

        Myöhemmin olen lukenut, että täysmaitoa juovat ovat hoikempia kuin rasvatonta maitoa juovat lapset. Minä olin kyllä kova liikkumaan ja touhuamaan, joten kulutin kaiken mitä söin ja loppu meni pituuskasvuun. Omat tyttäreni ovat kaltaisiani, teininä pitkiä ja laihoja kuin mitkä.

        Nykyään itse painan sentään 58 kg ja olen ihan sopusuhtainen ja normaalipainoinen. Minulla on jopa naisellisesti hieman rasvaa lantiolla. Pieniluinen olen toki edelleen. Minulla on pienet kädet ja jalat ja pitkät, hoikat sääret, eikä nuoruuden laihuudesta ole jäänyt mitään traumoja. :)


      • Anonyymi

        Suomalaisten lasten kasvukäyrät uusittiin vuonna 2011 juuri sen vuoksi, että nykylapset kasvaa aiemmin ja pidemmiksi!


    • ihan normeja

      Minä olen 154cm aikuinen ja kyllä sellanen 40kg on ihan sopiva paino tämän mittaiselle aikuiselle. Taisin joskus pituuskasvun loputtua painaa jotain 35-36kg..

      • fsthuikfguj

        154cm ja 40kg aikuisen painoindeksi on 16,8... Hohhoijaa. 20-25 olisi normaalipainoinen. Eli painosi ei todellakaan ole sopiva.


      • Minustakin normaalia
        fsthuikfguj kirjoitti:

        154cm ja 40kg aikuisen painoindeksi on 16,8... Hohhoijaa. 20-25 olisi normaalipainoinen. Eli painosi ei todellakaan ole sopiva.

        No ei tuo minusta ole tuollaiselle reilu puolitoistametriselle "pätikälle" mikään mahdottoman alhainen paino. Itse olen 18-vuotiaana ollut 170 cm pitkä ja painanut 40-50kg. Nykyään painan hiukan enemmän.


    • reeta78

      Tyttö 11vuotta 146cm ja 37kg.

      Meidän perheen pienikokoisin. Murrosikäinen isoveli on 190cm.
      Minäkin 176cm. Mutta heidän isänsä ei ollut mikään pitkä mieheksi, joten voi olla, että tyttö on tullut anoppiin ja poika minun sukuun :)

      • Jaana.

        Meillä 11-vuotias tyttö, 162 cm ja 54 kg.
        Ihan normaalipituisia/painoisia varhaismurkkuja täällä, muutama pyöreä tapaus on ihan normaalia eikä mitään ylipainoa.
        Ainoat pari silmiin sattuivat. Aloitetaanpa Reetan tytöstä. 146 cm aika hintsusti tuon ikäiseltä tytöltä, pitäisi nipin napin olla normaalipituuden ja -painon rajoissa. Itse äitinä pelästyisin tuollaisesta ptuuskasvusta, mutta omapa on asiasi. Nopea arvio aikuispituudesta on n. 165 cm.
        Toinen tapaus oli alkupuolella. Minni Hiiren nikki on aika osuva, tyttärensä yhtä pienikokoinen kuin hiiri, vaikka yksitoista kesää on nähty ja murrosikä kolkuttelee ovella. 141 cm aika täpärä suoritus, siinä ei juuri kehumista. Jaaha, ei painokaan aivan ihanteellisimmasta päästä ole. 35 kg taitaakin jo jäädä sinne alipainon puolelle. Tytölläsi on paras olla kasvupyrähdys vielä edessä, ettei jää ihan tapiksi. Pyrähdys kestää yleensä n. 4 kuukautta, ja sinä aikana pituutta saisi tulla ihan reippaasti lisää, ja painoa sitten n. 4 kg lisää. Pikaisena arviona laskeskelisin tyttäresi aikuispituudeksi ehlä noin 158 - 161 cm. Ei kovin pitkä, vai mitä? Ja kovin kuulostaa tyttö hoikalta. Itse en lastani tuohon kuntoon päästäisi, kasvatan heidät terveellisen runsaaseen ruokavalioon enkä toivo heistä anorektikkoja tai vajavaisia. Omapa on silti kasvatustapasi. Pahoittelen.
        Pisteyttäisin Reetan tyttären pituuden ja painon puolesta paremmin kuin Minnin tytön, sillä Reetan tytöllä kumpikin kategoria on runsaampaa. Neuvoisin silti kumpaakin valvomaan että tyttärensä syövät runsaasti.


      • reeta78
        Jaana. kirjoitti:

        Meillä 11-vuotias tyttö, 162 cm ja 54 kg.
        Ihan normaalipituisia/painoisia varhaismurkkuja täällä, muutama pyöreä tapaus on ihan normaalia eikä mitään ylipainoa.
        Ainoat pari silmiin sattuivat. Aloitetaanpa Reetan tytöstä. 146 cm aika hintsusti tuon ikäiseltä tytöltä, pitäisi nipin napin olla normaalipituuden ja -painon rajoissa. Itse äitinä pelästyisin tuollaisesta ptuuskasvusta, mutta omapa on asiasi. Nopea arvio aikuispituudesta on n. 165 cm.
        Toinen tapaus oli alkupuolella. Minni Hiiren nikki on aika osuva, tyttärensä yhtä pienikokoinen kuin hiiri, vaikka yksitoista kesää on nähty ja murrosikä kolkuttelee ovella. 141 cm aika täpärä suoritus, siinä ei juuri kehumista. Jaaha, ei painokaan aivan ihanteellisimmasta päästä ole. 35 kg taitaakin jo jäädä sinne alipainon puolelle. Tytölläsi on paras olla kasvupyrähdys vielä edessä, ettei jää ihan tapiksi. Pyrähdys kestää yleensä n. 4 kuukautta, ja sinä aikana pituutta saisi tulla ihan reippaasti lisää, ja painoa sitten n. 4 kg lisää. Pikaisena arviona laskeskelisin tyttäresi aikuispituudeksi ehlä noin 158 - 161 cm. Ei kovin pitkä, vai mitä? Ja kovin kuulostaa tyttö hoikalta. Itse en lastani tuohon kuntoon päästäisi, kasvatan heidät terveellisen runsaaseen ruokavalioon enkä toivo heistä anorektikkoja tai vajavaisia. Omapa on silti kasvatustapasi. Pahoittelen.
        Pisteyttäisin Reetan tyttären pituuden ja painon puolesta paremmin kuin Minnin tytön, sillä Reetan tytöllä kumpikin kategoria on runsaampaa. Neuvoisin silti kumpaakin valvomaan että tyttärensä syövät runsaasti.

        Tyttäreni syö monipuolisesti, muttei erityisen isoja annoksia. Liikkuu paljon ihan arkiliikuntaa eli pelaa palloa ja pyöräilee. Murrosikä ei ole vielä alkanut.
        Anoppini oli 151cm ja edesmennyt mieheni 168cm. Appi on ehkä 164cm.
        Minun äitini 174 ja isäni 187cm. Jännää miten monen kokoisia ihmisiä löytyy samasta sukupolvesta. Äitini ja anoppini ovat samalta kylältä kotoisin ja olleet samalla ala-asteella. Äitini kuten minäkin kasvoimme nopeasti. Itsellä ei pituus ole lisääntynyt 13 vuoden jälkeen.


      • Nim.Merkki
        reeta78 kirjoitti:

        Tyttäreni syö monipuolisesti, muttei erityisen isoja annoksia. Liikkuu paljon ihan arkiliikuntaa eli pelaa palloa ja pyöräilee. Murrosikä ei ole vielä alkanut.
        Anoppini oli 151cm ja edesmennyt mieheni 168cm. Appi on ehkä 164cm.
        Minun äitini 174 ja isäni 187cm. Jännää miten monen kokoisia ihmisiä löytyy samasta sukupolvesta. Äitini ja anoppini ovat samalta kylältä kotoisin ja olleet samalla ala-asteella. Äitini kuten minäkin kasvoimme nopeasti. Itsellä ei pituus ole lisääntynyt 13 vuoden jälkeen.

        12 vuotias tyttö, 167 cm pitkä ja painaa 68 kg.
        Nyt tässä kysyn, kun tämän ikäisistä on kyse, että mitä siellä tyttöjen lääkärintarkastuksessa tehdään? Kun tyttö on kauhuissaan ja kieltää minua tulemasta, että ovatko nuo isommat tytöt pelotelleet?


      • sport
        Jaana. kirjoitti:

        Meillä 11-vuotias tyttö, 162 cm ja 54 kg.
        Ihan normaalipituisia/painoisia varhaismurkkuja täällä, muutama pyöreä tapaus on ihan normaalia eikä mitään ylipainoa.
        Ainoat pari silmiin sattuivat. Aloitetaanpa Reetan tytöstä. 146 cm aika hintsusti tuon ikäiseltä tytöltä, pitäisi nipin napin olla normaalipituuden ja -painon rajoissa. Itse äitinä pelästyisin tuollaisesta ptuuskasvusta, mutta omapa on asiasi. Nopea arvio aikuispituudesta on n. 165 cm.
        Toinen tapaus oli alkupuolella. Minni Hiiren nikki on aika osuva, tyttärensä yhtä pienikokoinen kuin hiiri, vaikka yksitoista kesää on nähty ja murrosikä kolkuttelee ovella. 141 cm aika täpärä suoritus, siinä ei juuri kehumista. Jaaha, ei painokaan aivan ihanteellisimmasta päästä ole. 35 kg taitaakin jo jäädä sinne alipainon puolelle. Tytölläsi on paras olla kasvupyrähdys vielä edessä, ettei jää ihan tapiksi. Pyrähdys kestää yleensä n. 4 kuukautta, ja sinä aikana pituutta saisi tulla ihan reippaasti lisää, ja painoa sitten n. 4 kg lisää. Pikaisena arviona laskeskelisin tyttäresi aikuispituudeksi ehlä noin 158 - 161 cm. Ei kovin pitkä, vai mitä? Ja kovin kuulostaa tyttö hoikalta. Itse en lastani tuohon kuntoon päästäisi, kasvatan heidät terveellisen runsaaseen ruokavalioon enkä toivo heistä anorektikkoja tai vajavaisia. Omapa on silti kasvatustapasi. Pahoittelen.
        Pisteyttäisin Reetan tyttären pituuden ja painon puolesta paremmin kuin Minnin tytön, sillä Reetan tytöllä kumpikin kategoria on runsaampaa. Neuvoisin silti kumpaakin valvomaan että tyttärensä syövät runsaasti.

        En suosittelisi kauheasti arvioimaan lapsia, koska jokainen kasvaa omassa tahdissa. Oma lapseni on n. 152 cm pitkä 12 vuotias tyttlö jolla painoa n.38 kg. Hän kasvoi vuoden aikana 7 cm joten hyvin ehtivät nämä muka pienetkin tytöt kasvamaan. Tyttöni on hiukan alipainoinen, sporttinen, sillä harrastaa liikuntaa 6 iltana viikossa. En menisi tuolla tavalla arviomaan lapsia, koska se ei ole kauhean kohteliasta.


      • ....
        Jaana. kirjoitti:

        Meillä 11-vuotias tyttö, 162 cm ja 54 kg.
        Ihan normaalipituisia/painoisia varhaismurkkuja täällä, muutama pyöreä tapaus on ihan normaalia eikä mitään ylipainoa.
        Ainoat pari silmiin sattuivat. Aloitetaanpa Reetan tytöstä. 146 cm aika hintsusti tuon ikäiseltä tytöltä, pitäisi nipin napin olla normaalipituuden ja -painon rajoissa. Itse äitinä pelästyisin tuollaisesta ptuuskasvusta, mutta omapa on asiasi. Nopea arvio aikuispituudesta on n. 165 cm.
        Toinen tapaus oli alkupuolella. Minni Hiiren nikki on aika osuva, tyttärensä yhtä pienikokoinen kuin hiiri, vaikka yksitoista kesää on nähty ja murrosikä kolkuttelee ovella. 141 cm aika täpärä suoritus, siinä ei juuri kehumista. Jaaha, ei painokaan aivan ihanteellisimmasta päästä ole. 35 kg taitaakin jo jäädä sinne alipainon puolelle. Tytölläsi on paras olla kasvupyrähdys vielä edessä, ettei jää ihan tapiksi. Pyrähdys kestää yleensä n. 4 kuukautta, ja sinä aikana pituutta saisi tulla ihan reippaasti lisää, ja painoa sitten n. 4 kg lisää. Pikaisena arviona laskeskelisin tyttäresi aikuispituudeksi ehlä noin 158 - 161 cm. Ei kovin pitkä, vai mitä? Ja kovin kuulostaa tyttö hoikalta. Itse en lastani tuohon kuntoon päästäisi, kasvatan heidät terveellisen runsaaseen ruokavalioon enkä toivo heistä anorektikkoja tai vajavaisia. Omapa on silti kasvatustapasi. Pahoittelen.
        Pisteyttäisin Reetan tyttären pituuden ja painon puolesta paremmin kuin Minnin tytön, sillä Reetan tytöllä kumpikin kategoria on runsaampaa. Neuvoisin silti kumpaakin valvomaan että tyttärensä syövät runsaasti.

        165cm ja 158 ovat ihan hyviä pituuksia. Eivät niin lyhyitä, että kenelläkään olisi aihetta valittaa.


      • Anonyymi
        Nim.Merkki kirjoitti:

        12 vuotias tyttö, 167 cm pitkä ja painaa 68 kg.
        Nyt tässä kysyn, kun tämän ikäisistä on kyse, että mitä siellä tyttöjen lääkärintarkastuksessa tehdään? Kun tyttö on kauhuissaan ja kieltää minua tulemasta, että ovatko nuo isommat tytöt pelotelleet?

        oon 12v, 153cm ja 48kg. onko normaalia?


    • Ssip

      11vuotias tyttö 157.6 cm pitkä ja paino 41 kg.

      • ...mmoi

        Mulla on 12v tyttö hän on tasan 162cm painoa löytyy 53kg..pojat pyörii ympärillä.huoh. huolestunut äiti


    • läski12

      Mie 154,5 ja 38 oon joo tyttö 12 koht 13

    • minä

      13-vuotias tyttö 164cm ja 67 kg. Onko teidän mielestänne syytä hätääntyä vai pitäisikö odottaa että tyttö kasvaa vielä pituutta? Terveydenhoitaja oli sanonut hänelle koulussa, että jos paino pysyy tuossa nii on hyvä. Mutta kuitenkin tyttö on aika pulska. Mielipiteitä?

      • Miimii

        Jokainen kasvaa omaan tahtiinsa ei pidä hätääntyä


    • maatu5

      Kymmenvuotias , täyttää maaliskuussa 11, 126cm ja 25.3kg. Kaksi vuotta vanhempi siskonsa 141cm ja 37kg.

      Pieniä ollaan.. ja eskarilainen sisko painaa 15kg!

      Lapset liikkuvat ja syövät hyvin, etenkin isommat, pienin syö välillä kovin niukasti. Pienin on kasvupkl:n seurannassa.

    • Kajsifndkdk

      12v tänä vuonna täyttää 13v, 155cm, 29 kg

      • Anonyymi

        Oletpa laiha, ehkä painoa sais vähän kerätä mutta noin murros iän alussa ei yleensä painoa paljoa ole. Mutta kun murros ikä alkaa niin kyllä painoa sen mukana tulee. 👍🏻


    • 132 senttinen ,25 kilonen tyttö. Syö kuin lintu. Joutuu "hoitoihin".

      • ♡♥♡♥♡

        Onko liian laiha 35 / 153


      • Anonyymi
        ♡♥♡♥♡ kirjoitti:

        Onko liian laiha 35 / 153

        Ei suinkaan ihan normaali ehkä vähän vain alipainoa mutta ei sitä painoa juurikaan tarvitse kerätä


    • Mun 10 v tyttö

      Meillä 10 vuotias tyttö (3 kuukauden päästä 11) on 147 cm ja 36-37 kg (vaihtelee siinä 36 ja 37 välillä). Ja on juuri sopiva ja kaunis tyttö :). Painoaan miettii kyllä todella paljon, laihdutuskuurilla :( OLen todella huolissani.. Hänhän on juuri ihannepainossa pituuteensa nähden koska 147-110=37.

      • hyikuoonläski

        Yhyyyyyyy oon melkeen kakstoista ja 150cm/50kg......
        Kaikki on mua laihempia...


      • Fanniiw

        Mä oon 10v ja oon 189,4cm pitkä ja painan 38kg


      • Anonyymi

        Tosi pieni


      • Anonyymi
        Fanniiw kirjoitti:

        Mä oon 10v ja oon 189,4cm pitkä ja painan 38kg

        En kyllä usko


      • Anonyymi
        Fanniiw kirjoitti:

        Mä oon 10v ja oon 189,4cm pitkä ja painan 38kg

        Hahah ja höpöhöpö joku 9v poitsu innostunu kusettamaan


    • 11vTyttö

      Mä oon 11v tyttö, 134,6cm 27kg... Ihmettelen kovasti kuinka nyt nuo muut 11veet ovat jo aika reippaasti yli 150sentin?? Ja sitäpaitsi en ole edes luokan lyhyin.. Luolan lyhyin on jtn. 130cm ja hän on 10v

      • 11vTyttö

        Jatkan vielä, että se kun olen niin lyhyt saattaa (luultavasti) johtuu siitä, että en kovin monia ruoka aineita voi syödä/juoda. Esim. Kanamuna kokonaan pois ja maitoa en juo mutta jogurtit ja juustot menee.......... Ja kasvupyrähdyskin on jo ohi..? normaalia?


      • aurinkoa kehiin...

        Ehkä ei kannata kasvaa luolassa.Valo luo kasvua!


      • öpiyglui
        11vTyttö kirjoitti:

        Jatkan vielä, että se kun olen niin lyhyt saattaa (luultavasti) johtuu siitä, että en kovin monia ruoka aineita voi syödä/juoda. Esim. Kanamuna kokonaan pois ja maitoa en juo mutta jogurtit ja juustot menee.......... Ja kasvupyrähdyskin on jo ohi..? normaalia?

        Tuskinpa sinun kasvupyrähdys on vielä ohi.;)


      • 10v

        Mä oon 133cm 16kg, tarkotus laihuttaa vielä 1kg niin ois 15kg. Oon siis tyttö 10v ja oon laihittanu jo 2 luokasta lähtien, hetken aikaa 2 luokan loppu- 3 luokan alku, pidin taukoa laihuttamisesta, sen jälkeen rupesin taas laihuttamaan, oon aina ihannoinu laihoja ihmisiä


      • 10v

        Mä oon 133cm 16kg, tarkotus laihuttaa vielä 1kg niin ois 15kg. Oon siis tyttö 10v ja oon laihittanu jo 2 luokasta lähtien, hetken aikaa 2 luokan loppu- 3 luokan alku, pidin taukoa laihuttamisesta, sen jälkeen rupesin taas laihuttamaan, oon aina ihannoinu laihoja ihmisiä


      • Nimetön12341234

        11.v tyttö oon ite aikalailla saman painonen ja pitunen kun toi 11.v


    • hildahulda

      Meillä tyttö 11v 2kk. pituutta 132cm ja 28kg. Hoikka, mutta lihaksikas tanssijatyttö.

    • läski

      10v, 160cm ja 41.5kg

    • Heps1

      12v poika n.145cm ja n.30kg.
      On aina kasvanut miinuskäyrällä, syö kuin hevonen eikä mitään "vikaa" ole hitaalle painonnousulle löydetty. Tutkittu kymmenkuisesta-neljävuotiaaksi asti.

    • Ope lomalla

      Kun nykylapsista katsoo niin eivätpä nuo luvut kyllä natsaa lähellekään kaikkiin. Turhan moni on jo pienenä pullukka. Huono juttu.

    • iparekke

      poika 12 v . 185cm ja n.40kg

    • painaa liikaa?

      Tyttäreni on 11v ja on 156cm jotakin sitä pituus luokkaa.. ja painaa 58,5 kg painaa liikaa? Ja pelaa jalkapalloa harkat kolme kertaa viikossa

      • painaa liikaa?

        Ja on tyttö


      • painaa liikaa?

        Anteeksi erehdys tyttäreni on 161cm pitkä


      • 10vuotias lihoo
        painaa liikaa? kirjoitti:

        Anteeksi erehdys tyttäreni on 161cm pitkä

        Kaikki on niin hoikkia.Mun 10v on 145 cm ja painaa 39. Ei toki ylipainoa, mutta nyt on muutaman kilon pulskistunut kesällä...


      • painaa liikaa?
        10vuotias lihoo kirjoitti:

        Kaikki on niin hoikkia.Mun 10v on 145 cm ja painaa 39. Ei toki ylipainoa, mutta nyt on muutaman kilon pulskistunut kesällä...

        Osaatko sanoa että onko tyttäreni ylipainoinen? Ylempänä lukee


    • vvvfsggggggggggggggg

      tyttö kohta 13v paino n. 48kg ja pituus jotain 155cm

    • Kasvu vinkkejä =)

      Nämä helpottavat kasvua 10-18 vuotiaalle jos et kasva oikein nopeasti niin nämä auttavat kasvua : 10-9 tunnin unet,monipuolinen ateria,liikunta ja valo.... jos olet koko ajan tietokoneen ääressä ja et saa valoa ja et liiku ja jätät esim vihanneksia ja hedlmiä syömättä ja jos nukut 6-8 h niin ei ihme jos et kasva nopeasti sitten... suosittelen sitten tätä : https://www.kuntokauppa.fi/kasvuhormonibuusteri_self_gh_pulse_120_tabl#info

    • 11v 144 cm 36-37 kg

      Olen itse 11v poika ja painan 37-36 kiloa ja olen 144 senttimetriä pitkä onko tämä normaalia täytän pian 12 onko normaalia...??

    • hmmmmmmmmmmmmmmmm

      Ok

    • 12 v tyttö

      Mä olen itse 12 v, tyttö, 172cm ja 54kg onko normaalia?

    • 12 v tyttö

      Mä olen itse 12 v, tyttö, 172cm ja 54kg onko normaalia?

    • Heii :)

      12 vuotias tyttö, painan 42kg ja 143cm olenko normaalipainoinen?

      • heippatii

        Painoindeksin mukaan olet 4kiloa "ylipainoinen", ei ei sitä voi vielä sanoa ylipainoksi. Sitten vasta kun näkyy selvästi mahamakkaraa. Oma tyttäreni on myös 12 vuotta. Painaa 43kg ja on 156cm pitkä.


      • painopoliisi

        Hitto miten pistää vihaksi, lasketaan lasten mittoja aikuisten indeksillä.
        143 cm ja 42 kg on ihan normaali, aikuista VASTAAMA indeksi n. 23, eli TÄYSIN normaalipainoinen. Ei pidä vastata, jos ei tiedä mistään mitään ja vertaa omaan erityisen hoikkaan lapseensa..... =(


    • Pöö

      11v tyttö ja painan 50kg, mutta olen raskasrakenteinen ja käytän aikuisten s kokoisia vaatteita ja pituus kai 160cm

      Mitä mieltä painostani?

      • 11 13 16

        11,5 v tyttö, 150 cm 39 kg. 13 v tyttö 159 cm 43 kg.
        Itse olen 157 cm, joten tuskin ainakaan vanhempi tuosta enää paljoa kasvaa.. Poika 16v onkin sitten 189 cm, painoa en tiedä, mutta hoikka hänkin. On tullut 185 senttiseen isäänsä :)


    • xDD

      Itse olen nyt 12v pituutta 170cm ja painoa 53 kg 16 vuotiaana pitäis olla 182 cm pitkä saa nähä sitte lopullinen pituus 205 cm ?

    • Täällä näin

      Tyttö 9.5 v 143 cm ja 32 kg ja poika 12 v 145 cm ja 37kg

    • normaali?

      Olen 11.v. tyttö ja olen 152 cm pitkä ja painan 33 kg.... Normaali?

      • 10v

        Mä oon 10v 133cm 16kg, tavotepaino on 15kg. Oon laihduttanu 2lk lähtien ja 2lk lopussa-3lk alussa pidin taukoo mut sit rupesin taas laihuttamaan. Nyt oon jo niin lähellä


      • Paksu
        10v kirjoitti:

        Mä oon 10v 133cm 16kg, tavotepaino on 15kg. Oon laihduttanu 2lk lähtien ja 2lk lopussa-3lk alussa pidin taukoo mut sit rupesin taas laihuttamaan. Nyt oon jo niin lähellä

        Just.
        Mä olen 158cm pitkä ja 30kg painava 6lk.
        Koko 152 ja kenkä 38.
        Farkut 160.
        Normi?
        Ja rinnat 60 b


      • Paksu
        10v kirjoitti:

        Mä oon 10v 133cm 16kg, tavotepaino on 15kg. Oon laihduttanu 2lk lähtien ja 2lk lopussa-3lk alussa pidin taukoo mut sit rupesin taas laihuttamaan. Nyt oon jo niin lähellä

        Just.
        Mä olen 158cm pitkä ja 30kg painava 6lk.
        Koko 152 ja kenkä 38.
        Farkut 160.
        Normi?
        Ja rinnat 60 b


      • Anonyymi
        10v kirjoitti:

        Mä oon 10v 133cm 16kg, tavotepaino on 15kg. Oon laihduttanu 2lk lähtien ja 2lk lopussa-3lk alussa pidin taukoo mut sit rupesin taas laihuttamaan. Nyt oon jo niin lähellä

        Oot niiiiiiiiiiin laiha että tunnen itseni tosi lihavaksi! 😳
        Jotain rajaa tähän laihduttamiseen!


      • Anonyymi

        Tosi laiha


    • tyttöjen kauhu

      Oon poika
      Oon 12v
      Mä oon 170cm
      Oon ihan helvetin lihava eli 70kg
      ja kenkä 45

      • mietiskelen vaan

        Mä oon 158cm pitkä ja painan 49kg. Mitä mieltä olette? olenko liian painava? ainiin ikää on 12 vuotta


      • anonyymi_DSs

        tyttöjenkauhu kauhu oon 11 v ja täytän kohta 12 v ja olen 170 cm pitkä ja ihan liian läski paina74.2 kiloa


    • mona miettinen

      Mä oon 165cm ja painan 49kg ja oon 12 vuotta

    • äiti111

      11,5v tyttö, pituus 156,5cm ja paino 42,4kg. Just tänään kävi terkkarilla.

    • pituus

      12v tyttö 165cm ja 46 kg ja kasvu jatkuu epäilemättä vielä. Itse olen 157 pitkä, joten ei ole pituusgeeni minulta periytynyt vaan isältä.

    • Skidinen

      Jaahas, alan tuntemaan itseni kyllä super pieneksi. Itse olen 15-vuotias, 160 cm ja 56 kg...no, tälläiseksi jään ja se on todettu :)

    • Pitkätyttö

      Tytär 11v:
      Pituus: 165cm ja paino 57kg
      Itse olen 164cm. Taitaa tyttö vielä kasvaa paljonkin, kun ei ole kuukautisetkaan alkaneet, vielä.
      Tyttö on kulkenut aina kasvukäyrässä siellä korkeuksissa...

    • Läskijalkainenepätoivo

      Olen 12-vuotias tyttö (s. 2002) ja miulla on alkanut menkat n.5kk sitten. Pituutta on ehkä 165.5cm ja painoa on 59kg.
      Olen painoindeksin mukaan normaalipainon ylärajoilla. Pitäisikö laihduttaa, ja jos laihdutan, miten sen teen, miten kerron vanhemmille päätöksestäni?
      Onko ketään aikuista joka voisi kertoa miten itse toivoisi oman lapsensa tässä tilanteessa toimivan?
      Olen aloittanut hiljalleen kasvisruoan, ja syön enää vähän lihaa. Olen tehnyt vihon mihin olen laittanut kaikenlaisia ohjeita terveyteen liittyen.

      Tammikuussa painoin 58.3kg eli en ole lihonut paljoakaan. Silti silloin sutjakasti menneet farkut tuntuvat nyt tiukoilta, ja reidet tuntuu paisuvan jättivauhtia.
      Help?

    • olenkonormaali

      Mä oon 12v poika. Pituus 146cm ja paino 36kg onko normaalii?

      • 0009998884565433

        normaalilta kuullostaa.


      • Anonyymi

        12v 156cm 47kg


    • Normaaliii

      12 v ja 160 cm ja paino 52

    • äitikkä

      Meijän tyttö 147cm ja painaa 39kg. Ei musta mitenkää lihava. Ihan normaalin kokonen:-)

    • asdfghjklqwertyuiop

      Auttakaa ahdistunutta! Oon mielestäni lihava. Oon 28kg 141cm.Tyttö. 11v. Painotavoitteeni 23-24kg.

      • Määäääääääää

        Älä urheile ja syö joka päivä herkkuu


      • painopoliisi

        Olet jo hieman alipainoinen, älä vaan laihduta....


    • suomalainennainen

      11v tyttö, n.153cm ja 43 kg

    • MitäsVittuaKYSYMYSMERKKI

      ET TODELLAKAAN OLE!!!! Paremminkin ylipainoinen!! Älä MISSÄÄN NIMESSÄ LAIHDUTA!!!!

    • Heipspa

      Eli siis 12v nuori nainen. Pituutta noin 143 cm ja paino 45 kg.. Hän pitää itseään läskinä ja lihavana, eikä vaatteet sovi, kun liian epämuodostunu vartalo ja pömppö vatsa. Mä olen itse erittäin surullinen siitä, että hän ajattelee näin :'( Välillä hän on yksin kotona itkenyt ja katsonut peiliin. Olen erittäin surullinen. Miten saan hänen mielen muuttumaan?

      • Heipspaa

        Ja vielä: Hän on tälläkin hetkellä huoneessaan toppi päällä katsoen peiliin. Olen kuullut hieman itkun ääniä. Olen halunnut hänelle tilata vaatteita kauan, mutta mitkään ei kuulemma sovi hänen näköön tai painoon :''(


    • jokupokusokunen

      11v, 5lk, 169cm ja 49kg. Aika pitkä juu.

    • Äityskä

      Meijän tyttö painaa 40kg ja on yli 150cm. 10 vuotias siis..ja polkee paljon pyörällä niin on kyllä huimat pohjelihakset:-O

    • Kaarina123

      Hyi miten LIHAVA!

    • Epäilevä

      Olen itse 10v. Ja 157cm pitkä, mutta paino vaihtelee 47 - 50k. Olenko normaalipainoinen?

    • Ähh

      Mää olen 11-vuotta.
      Pituus: 146.7
      Paino:40.4
      Olenko lihava? Läski makkaraa löytyy.

      • Anonyymi

        No et


    • 1210

      Kerro lapsellesi että jokainen saa olla oma itsensä eikä sitä tarvi hävetä. Anna hänelle vinkkejä, että jos hän ei ole tyytyväinen mahaansa hänen kannattaa katsoa miten hän voisi parantaa elämäntapoja. Kannusta ja kerro hänelle että tulokset tulevat hitaasti esiin ja pitää olla kärsivällinen. Kannattaa sopia vaikka yksi herkkupäivä viikossa. Jos joskus lipsuu tavoite ei kannata lannistua. Pyydä häntä josku kanssasi kävelylenkille ja puhutte asioista. Kysyt miten hänellä on mennyt koulussa. Tämä helpottaa oloa ja tuo kannustusta. Selvitä kiusataanko tyttöäsi jotenkin koulussa. Jos kiusataan yrität lopettaa kiusaamisen. Kahdenkeskinen aika ja juttelu parantaa myös suhdetta tyttäreesi ;-) Tsemppiä!

    • noitaakkaaaa

      Onko nmaalia 170cm 75kg

      • anonyymi_DSs

        Minkä ikänen olit


    • Weeh

      Oon 10,5v tyttö. Pituus: 142cm Paino: 37kg

    • jokuhyypiö

      Itse olen 11v (kohta 12) 160cm tyttö, 37kg. Eli normaali oon onneksi.. :)

    • Urheilia

      Oon 12 vuotias tyttö ja painan 35kg oon 145 kg. Yleisurheilua harrastan ja liikun muutenkin paljon. Mutta silti tuntuu että painoa on vähän liikaa...

      • Korjaus

        145cm*


    • max333

      11v poika ja 161cm 60 kg

    • Tyttö04

      Tyttö, tässä kuussa 12v. 144 senttiä ja 33 kiloa

      • Määääääääääää

        Liian laiha!!


    • 4552

      Tyttö 9v,4kk. Pituus 142cm,paino 35kg.Ei murrosikä vielä alkanut..onko jättiläinen tulossa..? Siro kasvonpiirteiltään(muutenkin nätti).Isä ja minäkin hoikkia,iskä 182cm,ite 176cm.Painot meillä normit (78ja65kg.).
      Liikkuu ja urheilee.Syö hyvin.

      • hjördis90

        No mietippä sitä!! Kuka voi edes puhua lapsestaan noin.JÄTTILÄINEN TULOSSA...? Ole onnekas ja onnellinen että sulla on LAPSI!!!!! Hän on kaiketi sun oma lapsi ja vielä voit tolleen kuvailla!! Hyi hitto!!! Jos mulla olisi oma lapsi, en voisi koskaan halveksuen hänestä puhua tai kirjoittaa!!! HÄVETKÄÄ!!!!


    • lottaaaaa

      Oon täyttäny n.kuukausi sitten 12. Oon vähän yli 170cm, tyttö ja painoa 67kg. Oon aika pyöreä :)

    • Määääääääääääää

      Painaa36 ja pitkä 43 mitä sanotte?

      • fitbadass13

        vooooihan vittu ihmiset. selasin koko tän paska läjän ja luin jokatoisen kommentin, täällä on näitä minun ikäluokkalaisia, tai näin sanottuna ikäluokkalaisteni ''mutseja'' jotka laittaa lapsiensa painoa nettiin, joo, ehkä et julkaise ittes nimellä kun voit sen anonyyminä tehdä, mutta tää kysymys on naurettava sen rinnalla, kun sä aattelet, ''haluaisko mun oma lapseni / kuka vaan kyseinen henkilö että KUKAAN julkaisisi tietoa heistä, joka perustuu tälläiseen.'' mm, ei?
        ite olen se 13 vuotta, eikä mua voisi yhtääään enenpää kiinnostaa onko tällä hetkellä joku supermamma dietti bulaaja joka huokaa tämänkin kommentin tahtiin ''vittu noita nyky nuoria.'' suomessa on vapaa sana liikkeellä ja mähän sen käytän ja sanon miten asia on. painakoot sun lapsi 56kg ja 159cm pituutta, olkoon se minkä vaan painoinen pituuden kera, eiköhän asian tärkein asia ole lapsen terveys? ja hah, ite voin sanoa että olen 167 jossei se 166 senttiä pitkä, (eli keskivertoa pidempi ikää katsoen) ja minä painan se 60 kiloa. 60 kiloa. juu. ei koskaan minkäänlaista epäterveellistä ruokavaliota, normaalisti syövä, harrastanut tanssia 6 vuotiaasta etteenpäin, eikä todellakaan mitään yhtä tanssia harrastanut ne 5 vuotta, vaan viiden vuoden sisällä : zumbaa rumbitaa, steatdancea, showdancea, mitä nyt olla voi ja vielä saman aikaisesti kunnes täytin 11 siis minä lopetin tanssin. no. koska en ole koskaan ollut se tyttömäinen tyttö rakastan liikuntaa, minkä vaan tyyppistä urheilua, voimistelua, reenaamista kovaa jne, minä aloitin jalkapallon. kohta siitä on 2 vuotta, ja senkin voin sanoa että ei ole ensimmäinen kerta sekään kun aloitin jalkapallon taas. jalkapallo on nuorelles on se nyt tytölle tai pojalle paras liikunta niinkun jääkiekkokkin, tuuppa meidän korkeatasojoukkueeseen yhtäkkii hyppäämällä ja sun alkulämppä on 50 kertaa fieldin ympäri, jalkapallossa ei potkita vaan palloa, siinä tulee hikee verta tuskaa, lihaskramppeja kyyneleitä, iloa ja surua, kaatumista ja nousua, kamppamista ja tapaturmia, jatka ja kehity. ainoot ratkasut. syö terveellisesti, ja laita lapses syömään terveellisesti, edes normaalisti, laita se urheilemaan että saa luun päälle lihasta. ede vähän? LIHAS, painaa 2 kertaa enemmän kun läski, fuck skinny i'm training to be a fit badass, FOCUSE ON HEALT NOT WEIGHT.


    • fitbadassjälleen

      hahaa ja ylemmän kommentin kirjoittanut taas täälä, etten mitään isoa mutsi joukkoa saa niskoilleni, voin sanoa, 167cm, 60kg : litteä vatsa, lihaksikkat jalat ja kädet, it's called fit bitch :DD hha sit jos joku sattuis tulemaan vielä sanomaan ettei jalkapallosta sitä koko kuntoa saa, mutta voin sanoa että mulla on sulkapallo reenit 2 kertaa viikossa, 2 ketaa punttisali reenit, 3 kertaa jalkapallo turnaukset ja harkkapelit, yleisurheilua 2 kertaa viikossa, käyn lenkillä lähes joka päivä.ota mallia, ja oleppa hyvä.

    • laihan_tytön_huoltaja

      Tyttö 12v ,painoa 24kg ja pituutta 141cm

      • Huolestunut

        Hieman on tytöllä lihomisen varaa. Aikasmoisen alipainoinen on. :/


    • ihmetteliä

      tyttö 12v, paino 50,4kg,pituus 157,5 cm . onko ylipainoinen?

      • Anonyymi

        Et ole


    • Älkäähuolehtiko

      Itellä on aina ollut päässä vikoja en tiedä miten mutta 12v reilut 30km ja 14v reilut 60km :p

    • Riitukka90

      Mä oon alle 160cm ja painoo on kertynnä 60 ja rapiat... lapsein ovat onnex terveet ja sopusuhtaset :) :). Kannattaasko himpun verran miettiä mitä tänne kirjottelee?? Jos ap tosissaan kyselee, ni voe helevettiläine ko o tyhymä!!!
      Jokaane on kaunis niinku Luoja o luonu ja siil siisti!! Olkaa tyytyväisii siihi mitä ootte ja jo ootte viel terveitä!!!(Arvata saattaa....) Ja viel ko lapsist kysellää, äly hoi! Anna sie lasteis olla ja kasvaa, kyl hyö siut laitoksee laittaa jos tahtoot. Tuollai karsee paapomiin ja vahtaamiin käyp hermoon ja kapinahan siit tuloo ;).Riielkää sovinnos ja antakee kaikkien kukkien kukkia!!

    • MarsunTassu

      Olen tyttö, 9v 141cm ja 32kg onko normaalia? Vastatkaapa jooko!

      • psykiatrikaisa

        Voisit olla painavempikin, et ole liian painava vaan sopivan hoikka. SYö vaan terveellisesti ja liiku sopivasti ja joskus herkuttelukin on kohdillaan :)


    • Tintintii

      10v 139cm ja 30kg onko hän pieni?

    • läskiwet

      Pituus 142cm ja paino 45

    • Pineapple11

      Mulla on 11v tyttö ja 154cm pitkkä ja 38kg eli hoikkan tyttö💥

    • Oonläski

      11.v
      50kg
      159.cm
      Oleko liian painava?!

      • 11.vTyttö

        Et ole. Itsekin olen 11.v tyttö, joka on 163 cm ja paino vaihtelee 53-56 kiloa. Oot ihan normaali. Kun ite olin 159cm, olin 48kg. Viime vuonna tuli liikaa syötyä...


    • Vierailla.1

      Tyttö 13v pituus 153cm ja paino 38kg onko teidän mielestä liian laiha vai just hyvä

    • kaunistyttäreni

      Itselläni n. vajaa 160cm tyttö, painaa se 47 kiloa ja 13v. Nätti tyttö on, mutta omasta mielestään ei. Tässä herää kysymys onko tyttöni todella vähän pullukka, itse en ole sitä mieltä. Mitä mieltä te muut?

      • Anonyymi

        Ei!!!


    • Yksvaan1233

      Mun tyttö 11v. On alle 140 pitkä ja noin 33 kiloa painaa, hänellä on erittäin huono itsetunto pituutensta taikia ja kaikki kaverinsa ovat 10 cm pidempiä onko normaalia?

      • Anonyymi

        On☺️


    • KoutsiKakkonen

      Minulla on valmennettavana 12 v poikia. Lyhin 147 cm ja pisin 169 cm.

    • tyttä124

      Tyttö 11v 160cm paino 52
      Omasta mielestään pulska, mutta onko hän oikeasti. Menkatkin alkaneet

    • sipuli2

      Onko normaali vai pitäskö laihutaa 140cm 40kg

      • Anonyymi

        Tuo paino on ainakin mun mielestä normaali☺️


    • Läskijuu

      Mä itse painan sen 42kg. Ja pituutta on 143(:". Oon läski

    • läskimielestäni

      Itse olen 11v 46kg painava ja 145cm pitkä.

    • Kirsi

      Oma tyttäreni on vähän ylipainon puolella.Hän on 167,5cm, 58,5 kg ja 10v. Mitä mieltä olette?

    • lpsvanilija

      mä ite oon 9v ja painan jotai 32 tai 33 kg ja oon 144cm oon liian laiha :´(

    • Anonyymi

      10v (tyttö) 133 cm pitkä ja 27 kg.

    • Anonyymi

      Onks normaalii et oon 11v tyttö ja oon 148cm-149cm ja painan noin 38-39kg :((((

      • Anonyymi

        Aika laiha mutta ei mun mielestä vielä liian laiha


    • Anonyymi

      No mä oon joku 141-142 cm 11v tyttö ja painan 32 Kg, onko se paljon?

    • Anonyymi

      Olen 145 cm, 11v, 32kg, paina jo paljon?

      • Anonyymi

        Siis painanko paljon


    • Anonyymi

      Olen 11,5v poika. Oon 146cm ja 35kg..:(
      En ymmärrä miksi kasvan hitaasti, mutta painoa tulee runsaasti:( Mua huolestuttaa mun reidetkin, koska mä en oo tehny niiden eteen mitään, mutta silti ne vaan kasvaa kasvamistaan... Syön normaalisti herkuttelen 150g irtokarkkia viikonloppuisin ja urheilen jonkun verran. Onko tämä normaalia?

    • Anonyymi

      P 150 cm 75 kg.

    • Anonyymi

      205 cm 125 kg.

    • Anonyymi

      11v 5lk 129cm 21kg

    • Anonyymi

      No oon tyttö ja oon 140-150 paino on ehkä 40 kg...

    • Anonyymi

      Olin 11v 149cm, 55kg pudotin sen 51kg ja onnistuin pitämään samaa painoa 1,5 vuotta.

    • Anonyymi

      11 -V poika 40kg 154cm

    • Anonyymi

      Tyttäremme on 167cm, 40kg ja kohta 12. Kasvupyrähdykset eivät vielä ole edes ohi ja on sentin pidempi 2 vuotta vanhempaa siskoaan. Pituusennuste oli hänellä 186-190cm. Huomautellaan pituudesta ja painosta usein.

    • Anonyymi

      Oon 147,1 ja painoa 33,8. Entiädän olenko lihava vai onko tämä sopiva paino?

    • Anonyymi

      Oon 11v tyttö pituutta 147,1 ja painoa 33,8. Entiä onko liikaa tän pituisena?

    • Anonyymi

      Oon 12.c tyttö,166cm ja 46kg... Iha perus

    • Anonyymi

      Oma poika on 53kg 163cm 11v

    • Anonyymi

      no onko mun tyttö sitten normaali painonen ku pituutta sen 146cm ja painoa on 42kg:)?

    • Anonyymi

      Olen 11.v painan 68kg ja olen 162cm pitkä ja minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. Olenko läski?

      • Anonyymi

        et oo melkee sma ku mä et oo läski vaan nätti tyttö !!


    • Anonyymi

      Ite oon 12v tyttö ja oon 161cm ja painan 37,5kg

    • Anonyymi

      T11 97 kg. 157 cm.

      • Anonyymi

        Oikeastikko minkä ikäinen olet


    • Anonyymi

      Oon 10v joku 160cm ja 55kg onko normaalia

      • Anonyymi

        On


    • Anonyymi

      ite oon 11v 162cm ja 60.8 paino

    • Anonyymi

      Minulla on 11-vuotiaat kaksospojat, joista toinen on 165cm/65kg ja toinen 110cm/8kg.

    • Anonyymi

      Krhmmm oon 12v ja 145cm ja painoo on 29,7kg bruh😒

      • Anonyymi

        Lihomiisen varaa olis


    • Anonyymi

      Ite oon 11v tyttö, 155cm ja 454kg. :(

    • Anonyymi

      Oon 11v tyttö (4lk) ja oon 150 cm ja painan noin 32,6-33 kg nii oonko liian laiha ja pitkä? 😣😖🥺

    • Anonyymi

      poika 156cm 38kg

    • Anonyymi

      mää oon onneks ylipainonen enkä alipainonen kuten täälä muut.. mutta siis jos haluat tietää ni poika 11v 38kg vähän välillä pelottaa olla näin painava ja ylipainoinen :(

    • Anonyymi

      Ite oon tämmönen läski 12v tyttö ja oon 159cm ja painan 52kg:(((

      • Anonyymi

        No et oo


    • Anonyymi

      Tyttö 10v 139cm ja 40,5g

    • Anonyymi

      11v 149cm ja 30g ehkä alipainoinen olen

    • Anonyymi

      Mä oon 153cm tyttö ja painan 37kg onkohan normaalia

    • Anonyymi

      Oon 11v (kohta 12v). Oon 172cm pitkä painan 51-52kg, kasvupyrähdys ei todellakaa ole alkanut, koska ei ole murrosikäkään. OLENKO LIIAN LAIHA TAI LIIAN PITKÄ?

    • Anonyymi

      Olen 145cm pitkä ja painan 44kg mutta urheilen paljon😐😶😕

    • Anonyymi

      10.v tyttö 156cm ja 39kg. // ke: 170
      12.v tyttö 164cm ja 44kg // ke: 169

      Me vanhemmat olemme itse 169cm ja 177cm

    • Anonyymi

      12v
      142cm
      35kg
      Oonko liian painava?

    • Anonyymi

      Ite oon 11v ja 132cm ja 36kg oon tosi epävarma enkä tiiä oonko lihava vai normaalipainoinen:/ oon lyhytkasvuinen verrattuna muihin mun ikäsiin mut ois kiva tietää et oonko ihan normaalipainoinen😕

    • Anonyymi

      Oon 11v 155cm ja 37kg. Oonko läski? Omasta mielestäni oon mut haluaisin jonkun muun mielipiteen.

      • Anonyymi

        Unohin sanoo et oon tyttö


    • Anonyymi

      Mun ikä 10 14,5cm 63 kg ja oon poika

    • Anonyymi

      Ite 11v poika ja 143 ja painan 32-35

    • Anonyymi

      12v 145cm 33kg (tyttö)

    • Anonyymi

      Ite oon nyt 10 vee tyttö ja oon 146 cm ja painan jotai 35 kg..? I think so :D ulkonäköpaineita painosta on jo tällee vast 10 vuotiaana ;(

    • Anonyymi

      Oon tosi läski koska oon 146cm ja painan 46kg joka on ihan sikana

    • Anonyymi

      11v poika 151 cm ja 33 kg. lihaksikas.

    • Anonyymi

      Mä oon tyttö, 11 v 162 cm ja omasta mielestäni läskikasa mut 45-49 kg.

    • Anonyymi

      Mulla on vhä huomta että olisin ylipainoinen:( oon 11 noin 156cm ja painan 53kg:(

    • Anonyymi

      Ite oon tyttö 11v (5lk) 170cm 50kg

    • Anonyymi

      10v tyttö 140cm 29kg

    • Anonyymi

      Tyttö 10,7v 51kj ja 154cm

    • Anonyymi

      oon 10v kohta 11v tyttö mun pituus on 149cm ja painan 41kg

    • Anonyymi

      10v poika pituus 134 ja paino 26

    • Anonyymi

      Itse olen 10v ja 160cm poika

    • Anonyymi

      Oon 163 cm 47 kg, ja tyttö. Äiti sanoo kyllä koko ajan pitkäksi(vaikka en mielestäni ole) tosin luokkani pisin (poika) on jotain 165-170 cm. Ja oon luokkani toiseksi pisin. Ja olen 11v 5B luokalla

    • Anonyymi

      Minä olen 10 vuotias ja täytän kohta 11 mutta olen nyt 155,8 cm pitkä ja painan 34 kiloa

    • Anonyymi

      10v. 160cm ja 60kg

    • Anonyymi

      12v tyttö, 156cm 50kg. Ylipainoinen?

      • Anonyymi

        Ei lähellekkään ylipainoista


    • Anonyymi

      Oon 12 v tyttö (kohta 13) ja oon 158cm ja painan 47kg

    • Voiks joku kertoo ku oon tyttö 12v painan 44-45kg ja oon 167cm pitkä nii pitäiskö munnhakeutuu hoitoona vai? En siis juuri syö koulussa

    • Ite tyttö 12v paino 44-45 kg ja pituus 167 cm pitäiskö mun tehä sille jotain esim hakeutuu hoitoon ?

    • Anonyymi

      11v 165cm ja 41kg?

    • Anonyymi

      11v tyttö, 154cm 44.3kg onko se mulle normaalia?

    • Anonyymi

      11v tyttö 162 cm 35kg

    • Anonyymi

      Oon 11v tyttö 153cm ja painan 44kg onko se normaali paino?

      • Anonyymi

        On on, ei huolta


    • Anonyymi

      Omani 147cm ja 49kg tyttö

    • Anonyymi

      Tästä on jo kauan mutta onko normaalia jos olen 45kg-47kg 150cm 12.v tyttö, tiedostan olen läski ja muuta.

      • Anonyymi

        Minä olen 13v poika ja 178 pitkä ja painan 61kg .


    • Anonyymi

      Siis onko normaalia
      12v tyttö
      147cm
      34,6kg? PLIIS VASTATKAA

      • Anonyymi

        Joo toi on normaalia ja voit olla jopa vähän pitkä


    • Anonyymi

      Mä olen 11v 145cm kohta 146cm 35g

    • Anonyymi

      Miten tää toimiu

    • Anonyymi

      12v poika 163cm 55kg

    • Anonyymi

      Ite olen 11v ja olen 158 cm 40kg

    • Anonyymi

      11v 149cm 49kg olenko normaalipainoinen?

      • Anonyymi

        Ja olen tyttö


      • Anonyymi

        Oon 10v tyttö, 150 cm ja 37 kg.


    • Anonyymi

      Olen itse 11v (menossa 6lk)ja olen 142,5cm ja painan 32.2. Onko tämä Normaalia?

    • Anonyymi

      12v 10kk poika
      171cm, ja painoa riittää sen pituselle

    • Anonyymi

      Mä varmaan pääsen isona siihen ylipainosten ihmisten ohjelmaan. Oon 12 vuotta ja pituus jotain 155 senttii ja painan 96 kiloo. Ens viikolla pääsen varmaan jo yli 100 kiloo! Heiheihei😁!

    • Anonyymi

      12v poika, 157cm, 60.3kg tiiän oon myöhäs

    • Anonyymi

      oma lapseni 12, 168cm ja 40kg

      • Anonyymi

        ja tyttö


    • Anonyymi

      Olen 11v tyttö ja olen 137cm ja painan 36,2. Onko se normaali paino vai?

      • Anonyymi

        Normaali


    • Anonyymi

      Mä oon 11v tyttö oon 167cm pitkä ja painan 40kg

    • Anonyymi

      Ite painan 51kg ja pituus 147 ja olen 10 onko se normaalia

    • Anonyymi

      Oletko niitä sellaisia vapaa-ajattelijoita?

      • Anonyymi

        Ole😉


    • Anonyymi

      Tyttö 11v 160cm mikä normaali paino

    • Anonyymi

      Oon ite 12 v. 146 cm ja oon 33 kg

    • Anonyymi

      Mä oon 34 kiloinen 11 vuotias, ja en tiiä oonko alipainoinen

      • Anonyymi

        Riippuu pituudesta mutta keskimäärin 11 vuotiaat on kai noin 28-38 kg eli oot aika normaali


    • Anonyymi

      Ite oon 153,7cm ja painoa 42,2kg, olen 11v 5-luokalla.

    • Anonyymi

      Mä oon 11v ja 146 cm ja painan noin 35kg (oon vitosel siis)

    • Anonyymi

      Itse olen 12.v 150cm tyttö ja 41gk voisiko joku kertoa onko tämä kenties ylipainoa tai alipainoa.

      • Anonyymi

        Toi on aika normaali paino tai ehkä tosi vähän ylipainon rajoilla mut ei paljoa nii älä huoli


    • Anonyymi

      Minä poika 141cm 28kg 11v

    • Anonyymi

      10v. Tyttö n. 29-31kg ja 143cm

    • Anonyymi

      10v 146 cm 34kg tunnen et oon liian lyhyt 4 luokkaan

      • Anonyymi

        No et oo ainakaan lyhyt koska 10 vuotiaiden keskimääränen pituus on noin 135 cm


    • Anonyymi

      Oon 11v tyttö oon 157 cm 47 kg

    • Anonyymi

      Ite oon 11v, 148cm 36kg :)

    • Anonyymi

      Oon 11v ja kohta 12 pituutta on 143cm ja painan jotai 27 tai 28

    • Anonyymi

      12v poika 175 paino 64

    • Anonyymi

      11v poika 164cm 69kg jalkakoko 40-42

    • Anonyymi

      Olen 11v tyttö olen lyhyt 132cm paino 30.7 plus mun perhe on lyhyt mut oon liiAn lyhyt

      • Anonyymi

        Älä huoli et sä oo liian lyhyt! Mä oon 12 v ja oon 128 cm ja 23 kg ja en mä ainakaan oo omasta mielestäni lyhyt


    • Anonyymi

      Yks mahamakkara alhaalla ja joku pieni pallo

    • Anonyymi

      12v, 164cm ja joku 40kg oon poika

    • Anonyymi

      Tyttö kohta 11, 145,7cm 39kg

    • Anonyymi

      Olen tyttö ja olen 10 vuotta ja noin 150cm olen noin 50 kiloa! Onko normaalia?!

    • Anonyymi

      Morjes, täällä pituutta löytyy 160 cm sukupuoli poika ja paino löytyy huimat 63 kiloa mutta en ole lihaksiltani ollenkaan mitenkään keppikäsi mutta vyötäröä löytyy hieman nii onks mä läski vai enksmä oo viimeisin teekkari ollu joulun lähellä oon nyt urheillut paljon niin epäilen että on tippunut 59 kg asti.

    • Anonyymi

      Tänään 10v täyttävä kääpiöpoika on 128cm ja 18kg läski.

    • Anonyymi

      mä oon 12v 150cm 40 kg tyttö

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä miten sä oot noin pitkä mä oon saman ikänen ja oon 128 cm ja 22 kg :(


    • Anonyymi

      Olen 10v ja oon 160cm ja ähän yli 70 kg



      Isäni ja äitini on kyllä yli 180cm

    • Anonyymi

      12v poika 154cm 49kg

    • Anonyymi

      10v tyttö ja 145 cm 39

    • Anonyymi

      Täytän kohta ykstoista oon noin 160cm mut painan 43 kiloo

    • Anonyymi

      12v tyttö 148 cm 38kg

    • Anonyymi

      Kysymys pani hymyilyttään ku uotisjormaa.

    • Anonyymi

      Oon 11v. tyttö ja paikan 27 kg ja mä oon 134 cm pitkä

      • Anonyymi

        Me ollaan saman pitusii! Tai no mä oon 132 cm ja 23 kg mut tarpeeks lähellä


    • Anonyymi

      Mä oon 11 pituus on 155 cm ja painan (ihan liikaa) 50 kiloo

    • Anonyymi

      Mä katon näitä kommentteja ja nään jotain "joo oon 12 vuotta ja painan 12 kiloo" sit mä oon silleen "joo oon 12 vuotta ja painan 2000 kiloo

    • Anonyymi

      11v 147cm 46kg

    • Anonyymi

      Itsellä raskas ruumiinrakenne ja pituuttakin löytyy 11v 1kk 175cm 74kg.

    • Anonyymi

      Olen poika.

    • Anonyymi

      Ja urheilen paljon. koripalloa, puristusvoimatreeniä, punnerruksia vatsalihaksia, jalkapalloa välitunneilla ja kaiken näköstä. Syön myös erittäin hyvin.

    • Anonyymi

      Ite oon 163cm pitkä paino 69kg kengän koko 44 oon poika

    • Anonyymi

      Oon 11tyttö 27kg ja 147cm

    • Anonyymi

      Mä oon 11 tyttö painan 27kg ja oon 147cm

    • Anonyymi

      Olen 10v tyttö, 24kg ja 134cm. Tuntuu et oon lihava. Oonko?

    • Anonyymi

      Oon 10v 8kk ja viime keväänä terkkarilla mitattiin, että oon 150,1 ja olin sillon 37.2 kg mut nyt vaihtelee 37-39 kg ja must tuntuu et oon lihava vaik liikun ja syön suht terveellisesti mut mun kaverit sanoo et oon tosi laiha

    • Anonyymi

      11v 9kk 138cm 30kg

    • Anonyymi

      Ite oon poika 11v 153cm ja 45kg harrastan futista

    • Anonyymi

      Meillä on poika 10v 96cm ja 6kg sekä tyttö 12 214cm ja 155kg.

    • Anonyymi

      11v tyttö 150cm 38-39kg

    • Anonyymi

      Tyttö12v 162cmpitkä painoa 27kg

    • Anonyymi

      Mun luokal on (siis6lk) 154cm pitkä tyttö ja se painaa71kg

    • Anonyymi

      11 vuotias tyttö 143cm ja 43g

    • Anonyymi

      oon 10 painan jotain 35-34- en oo ihan varma😅
      oon aika pitkä MUN MIELESTÄ! Kymmenen vuotiaaks koska oon jotain 150 ja mun pari frendii on jotain 20 senttiä lyhyempii ehkä😅😂

    • Anonyymi

      Oon 10v ja painan 30kg ja harrastan parkouria ja juoksua ja oon vitun nopee

    • Anonyymi

      Olen poika olen 10v pituus 170cm nopeus 5km/h paino 30.7kg harrastukset parkour ja juoksu

    • Anonyymi

      11v tyttö 138cm ja 25kg

    • Anonyymi

      Ite oon 10v paino 31 pituus 137 ( tyttö)

    • Anonyymi

      Oon 11.v 46kg ja 145cm tyttö oonko pullea tai lyhyt. Mun mielestä näytän pulleelta harrastan tanssia ja meen kisoihin mun ryhmän kaa on treenit kaks kertaa viikos. Oonko lyhyt ja pullea? Ja kysyn kans et onko normaalii jos 6.v on 15kg. Mun pikkuveli on semmone. Ja kans et mun pikkusisko on vasta 2.v ja se on jotain kohta puolet mun pituudesta. Mul on muuten 5 sisarusta. Oon toisiksi vanhin.

      • Anonyymi

        Vähän pullukkaa olet, eikö ole terveydenhoitaja huomauttanut😬


    • Anonyymi

      Oon 11v ja oon 165cm joku 46kg (poika) harrastan jalkapalloa ja taekwondoa

    • Anonyymi

      Miksi?

    • Anonyymi

      Oonko läski oon 10.v 153cm ja 40kg

    • Anonyymi

      10 v 138 cm 30 kg

    • Anonyymi

      Oon 11.v ja oon 153 cm ja 42kg tyttö

    • Anonyymi

      Emt

    • Anonyymi

      Olen 10v tyttö ja oon 141cm. Painosta ei tietoa. Siis miten ootte noin pitkii! ❤️

    • Anonyymi

      Tyttö 12v 160cm ja 77kg

    • Anonyymi

      Mä oon 11v (tyttö). Painan 40kg ja oon noin 153cm. Muistakaa näissä kommenteissa pliis, et ihmiset oikeesti ottaa helposti asioita itteensä. Eikä tämmösii ees tarvis kauheesti miettiä. Mutta hope so täällä ei kumminkaan haukkumista tuu!

    • Anonyymi

      Mikä tällä kysymyksellä on tarkoituksena?

    • Anonyymi

      Mä oon tyttö, 11v. Oon luokan pisin ja oon 160cm. Oon 35kg. Sairastin anoreksian noin 10-8 vuotiaana. Kunnes mut siirrettiin sijais perheeseen, koska kotona mulle heitettiin niin ikäviä ja rumia kommentteja ihan kaikesta mun ulkonäössä. Lopetin silloin syömisen ja onneksi rakas tätini otti ohjat käsiin, ja paransi mut! Mä en syö tällä hetkellä viikossa mitään herkkuja tai epä terveellistä ruokaa. Se johtuu vain siitä että rakas terapeuttini kertoi että anoreksia parantuu vain pienillä askeleilla, ja minähän käytän niitä pieniä askeleita! Mä oon aina rakastanut silti itteeni mutta, itseni muuttaminen lähti mulla ihan käsistä. Sillon kun tulin tähän uuteen kouluun kaikki halus olla mun kavereita, koska mun rakkaat sijais vanhemmat on tosi rikkaita. Vaikka Mä kuinka yritän olla niille hyvä kaveri, mietin koko ajan että varmasti ainoa miksi ees on mun kavereita on se että mun vanhemmat on niin rikkaita. Mutta vaikka aina haluaisin ne huikeat aidot kaverit, en taida ikinä saada. Saan ainakin huikeita feikki ystäviä.

      • Anonyymi

        Tsemppii sulle<3


    • Anonyymi

      Oon kohta 12v 140cm 30kg

    • Anonyymi

      11v tyttö 153cm 42kg

    • Anonyymi

      Itse olen 129cm ja olen kolmanella luokalla olen poika ja painan 29kg

    • Anonyymi

      Oon 158-159 Ja 37-38 löytyy painoo:D Aika laiha oon ja heikko myös.

    • Anonyymi

      Oon 157-158cm painoa 37-38 ja oon 12. Oon aika hoikka ja heikko myös.

    • Anonyymi

      Ite oon 11v ja 157,4 cm pitkä ja painan 71kg
      Niin oon vähä lihava tai siis tosi paljon ja oon tyttö meiän luokan pisin

    • Anonyymi

      Mun tyttö:10v ja paino 36kg pituus on 150cm

    • Anonyymi

      12 tyttö, 154/156cm 53kg oonko läski :D

    • Anonyymi

      Oon 12 154-157cm ja painan 65kg urheilen välil ja pyöräilen paljon mut silti ihan vitun läski

    • Anonyymi

      Oon 10 v 32 kg ja 140 cm oonko lihava

    • Anonyymi

      Oon 10 v mä oon hirveän läski mä painan 32 kg ja 140 cm on kolme isoa läksimakkaraa mutta ei kaksosleukaa kertokaaaaa oonko liian läski ja vatsanympärys 63 cm haluaisin olla laihempi ja meillä kyllä syödään terveellisesti]:

    • Anonyymi

      Siis 11 just täytin

    • Anonyymi

      Itte oo ollu aina tosi epävarma mun kehosta ja oon ite haukkunu itteäni läskiks yms. Ja nyt tuntuu et oisin iha s@@t@n@n läski, koska täytän pian 12v oon noin 153cm pitkä ja painan 51kg

    • Anonyymi

      Poika 11v.138cm Ja 31kg

    • Anonyymi

      11 ja puol vuotias tyttö,150cm, 44kg

    • Anonyymi

      13v tyttö, 172 cm ja painoa 51 kg.

    • Anonyymi

      Oon 10v pituus noin 146-147 painan jotai 44kg

    • Anonyymi

      Oon 10 37kiloo tyttö oon niin läski

      • Anonyymi

        Sama


      • Anonyymi

        hiton laski


      • Anonyymi

        Slay queen oot paras!


    • Anonyymi

      12v, tyttö 171cm ja 78kg

    • Anonyymi

      Oon ite 10.v 138-140cm ja painan 36 kiloo ja tunnen itteni läskiks vaikka tiedän ihan hyvin et en ees oo...

    • Anonyymi

      Et ole yhtään ylipainoinen! itse olen 12v ja pituus 144cm ja paino 36kg

    • Anonyymi

      Oon 10v 140cm 36kiloo ja oon tyttö

    • Anonyymi

      Mä oon 10 ehkä 145-150 37,8 läski oon

    • Anonyymi

      Oon 12v tyttö, oon 168cm ja 70kg, harrastan teatterii eli ei mitää joka polttaa kaloreita, mun mielestä en oo kauheen läski mut on aika iso maha jne reidet.

    • Anonyymi

      Ite oon 4lk ja tyttö 155cm ja painan 35 harrastan paljon urheilua

    • Anonyymi

      Tuntuu kyllä etten ole maailman kevyin tai pisin mutta sanonpa nyt silti. Täytän 2kk päästä 12, oon siis kutosella. Mulla oli just pari viikkoa sitten koulussa terkkari. Pituus oli noin 145cm (tiedän että olen todella lyhyt) ja paino jotain 37kg. Elikkä kai ihan normaali. Mutta siis mulla on mun äitin geenit joka on 165cm😮‍💨

    • Anonyymi

      Tarkoitatte kai 100 jotain

    • Anonyymi

      Minun poikani painaa noin… 45kg ja pituutta sen 145cm ja ikääkin 12 ja puoli vuotta. Onko tämä normaali

      • Anonyymi

        Onhan tuo vähän lyhyt ikäisekseen, mutta ihan normaaleissa rajoissa.


    • Anonyymi

      Onko se normaalia jos 11v tyttö joka urheilee normaalisti joka päivä on 50.6kg ja on 151cm pitkä ja syö herkkuja joka neljäspäivä ja syö kunnolla koulussa ja muuallakin ja myös yerveellisesti koska itestäni tuntuu et se tarkottaa et on läski mitä mieltä te ootte?

    • Anonyymi

      Ja löytyy kyl ihan kunnon reidet ja massu et en sit tiiä🤔

    • Anonyymi

      No siis oon kohta 12v tyttö ja 153cm ja 31kg

    • Anonyymi

      Oon 9v 8kk pituus 141 ja paino 34kg (tyttö)

    • Anonyymi

      Oon 10v tyttö oon noin 146cm ja painan 40kg ja mun mielestä oon lihava vaikka harrastan urheilua ja syön terveellisesti

    • Anonyymi

      11.v tyttö 160cm 72kg

    • Anonyymi

      Mä oon 11.v tyttö pitkä oon n.160 ja painan n.72kg mun yks luokkalainen painaa jtn 30

    • Anonyymi

      SKIBIDI TOILET POMNI SIGMA CREEPER FANUM TAX
      Ite oon 10v 148cm ja painan 210kg

    • Anonyymi

      11v tyttö 145 cm 17 kg

    • Anonyymi

      Sitä en muista minkä ikäisenä minulla alkoi karvat kasvamaan, muistan miten kahdelle minua vanhemmalle siskolle oli alkanut kasvaa pimpin karvat, samaan aikaan myös tissit oli tullut esille, mutta ajan myötä alkoi pimpin karvat kiinnostaan ja muistan miten fantasioin tuuheasta pimpin karvoituksessta, kun harrastin masturpointia vaikka en ollut livenä nähnyt tuuhea pimpin karvoitusta, mutta olen tuuhean pimpin karvoituksen kannattaja ja ihailija.

    • Anonyymi

      Ite oon tällä hetkellä 12v (tyttö) pituutta löytyy 167cm ja painan 60kg ja kaikki muut omalla luokalla (5lk) painaa just ja just 40kg mutta on toki myös lyhyempiä

    • Anonyymi

      Hej. Tääl ny on ollu paljon keskustelua omasta painosta nii päätin nyt tulla sanoo omani eli oon tosiaan 12v tyttö ja oon harrastanut jalkapalloa kivat 8vuotta ja pituutta löytyy 167cm eli aikas paljon jonka vuoksi painan myös 60kg +käyn pyöräilemässä viikoittain 14km maastossa eli aikas paljon urheilua

    • Anonyymi
      UUSI

      Melkein 11v tyttö, joku 160cm tai 158cm ja 38-39kg

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3017
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2866
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2038
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1755
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1472
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      96
      1223
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1188
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe