Superfruit slim17 kuuri

Iitu

Onko kukaan kokeillut tätä superfruit slim17 kuuria?
Olisin itse kiinnostunut tästä kuurista, mutta pitäisi saada selville, että laihtuuko sillä kuurilla edes vai onko pelkkää rahan tuhlausta?

16

1903

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pillerin syöjä

      oon tässä kohta pari viikkoo syöny ja en oo huomannu et olis mitään tapahtunu.ainoastaan vessassa käynnit ovat lisääntyneet. en oo käyny vaa alla.

    • pillerin syöjä

      eipä auttaneet.palautin pillerit.

      • espi2

        Saitko rahat myös takaisin?


    • marianne2013

      Mun kaveri kehu et on laihtunu 7 kiloo reilussa viikossa et en tie onko hyiä lääkkeitä.. Olen kyllä itsekin suunnitellut kokeilla tuotett jos todella toimii. Mutta saahan sen palautettua jos ei paino putoa.

    • pillerin syöjä

      en tiiä sitten olisko mun pitäny alottaa 2xpillerit aamuin illoin.missä lie vika ollu sit.joilleki passaa ja joilleki ei.

      • T.å

        Kuntoilu, terveellinen ruokavalio. Viskatkaa ne pillerit mäkeen


    • ellu3

      ostin, eikä mitään vaikutusta...ihan humpuukkia on, rahat menee hukkaan!

    • - 5 kg

      Jostain syystä mulla toimi, ei super hyvin, mutta 5 kg kahdessa kuukaudessa. Senttejä katosi vielä runsaammin. Jatkan vielä hetekn ja olen ihannemitoissani. Ylipaino ei ollut suuri, joten normaaliliikunnalla ja muuten terveellisellä ruokavaliolla mukava normaalipainoon paluun vauhdittaja. Suosittelen!

    • jussi L

      Luulin että vaikuttaisi jotenkin. Olen ottanut 2 kaps. aamuin illoin 2 vkoa paino on noussut 1 kg

    • espi2

      Liekö kukaan saanut rahoja takaisin, jos on lähettänyt paketin takaisin?

    • dreamer1
      • Sumatar

        Hei kaikki, ketä olette tilanneet ja käyttäneet näitä superfruit slim17 kapseleita.
        Tilasin ja tänään tuli paketti...Firma mikä edustaa sukkia ja terveystuotteita eli siis paketti jo herätti epäilystä. Toiseksi odotin saavani muovipurkin en pahvipakettia. Pahvipaketti ihan asiallinen. Pahvipaketin sisällä "minigrip" pussissa kapselit. Löytyi voimassaoloaika. Avasin pussin, eivät haisseet ainakaan pahalle. Vaalean ruskeita kapseleita. Onko muut tilaajat saaneet kapselit näin? Haluaisin kokeilla, mutta en uskalla ennen, kuin saan kommentteja samanlaisista tuotteen saanti tiedoista. Ja he ketä on saanut vatsaoireita, onko ehtinyt vessaan asti? ;)


      • Sumatar kirjoitti:

        Hei kaikki, ketä olette tilanneet ja käyttäneet näitä superfruit slim17 kapseleita.
        Tilasin ja tänään tuli paketti...Firma mikä edustaa sukkia ja terveystuotteita eli siis paketti jo herätti epäilystä. Toiseksi odotin saavani muovipurkin en pahvipakettia. Pahvipaketti ihan asiallinen. Pahvipaketin sisällä "minigrip" pussissa kapselit. Löytyi voimassaoloaika. Avasin pussin, eivät haisseet ainakaan pahalle. Vaalean ruskeita kapseleita. Onko muut tilaajat saaneet kapselit näin? Haluaisin kokeilla, mutta en uskalla ennen, kuin saan kommentteja samanlaisista tuotteen saanti tiedoista. Ja he ketä on saanut vatsaoireita, onko ehtinyt vessaan asti? ;)

        olen käyttänyt ja on tehonnut. samanlainen paketti tuli tänne . ikävä kyllä ei ollut suomalaiset ohjeet mut kyl toi virokin onneks tuli opeteltua :) 2kapselia pv


      • Tyhmä mikä tyhmä
        kissani kirjoitti:

        olen käyttänyt ja on tehonnut. samanlainen paketti tuli tänne . ikävä kyllä ei ollut suomalaiset ohjeet mut kyl toi virokin onneks tuli opeteltua :) 2kapselia pv

        Hei Sumatar!

        Olen käyttänyt Superfruit Slim17 -kapseleita jo monta kuukautta. Mitään ei ole tapahtunut, ei hyvää eikä pahaa. Aivan harmittomia ja tehottomia kapseleita siis. Aion vaatia rahani takaisin. Hehän lupaavat lähettää rahat takaisin, jolleivät kapselit tehoa. Eivät todellakaan ole tehonneet, vaikka olen jumpannut, syönyt muuten kevyesti jne., vaikka ohjeessa (minulla oli mukana suomenkielinen ohje) sanottiin, ettei mitään tällaisia tarvitsisi edes tehdä. Ihan humpuukituote! Mutta, omaa tyhmyyttä. Ei ole oikotietä onneen. On vain tosiaan poltettava rasvat pois, suurella työllä ja tuskalla! Ei auta muu. :-( Älkää te muut ihmiset ostako tällaisia tuotteita! Riittää, että me muutamat tyhmät teemme erehdyksiä. Siksi kerron tämän.


      • punapää stadista vm.

        Samoin. No, sen näkee. Toivotaan parasta! Tsemppiä!


      • tyhmä
        punapää stadista vm. kirjoitti:

        Samoin. No, sen näkee. Toivotaan parasta! Tsemppiä!

        tilasin tabletit ja palautin viikon päästä viroon ..ei mitään vaikutusta..aivan humpuukia koko tabut..en ole niitä maksanut vielä kun oli eräpäivä ennen kuin palautin..
        ihmisten hyväksi käyttöä...!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      380
      3820
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1881
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1424
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      920
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe