Lapinlahti

ex-mökkiläinen

Mikähän kirous Lapinlahdella oikein on? Siellähän tapahtuu jatkuvasti jotain kamalaa ja on niin böndepitäjä.

53

2153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

      Mitähän tarkoittaa böndepitäjä?
      Totta että paljon on juoppoja mielenterveyspuolen väkeä....Kaikenkaikkiaan masentavia ja kateelllisia ihmisiä.Normaalisti käyttäytyviä ihmisiä väh'än, jos ollenkaan Tämän huomasin muutettuani tänne.....naapurikyttäys myös kukoistaa.

      Itselläonneksi pian kuvioissa muutto toisaalle.

      • Bye bye

        Heippa, jospa jo ensi viikolla muutat. Muuten, oletko ajatellut että voisiko olla toisinpäin tuo sinun analyysisi paikallisista itseesi nähden? Josko onkin niin että ne käyttäytyy normaalisti, mutta sinä et?


      • ex-mökkiläinen
        Bye bye kirjoitti:

        Heippa, jospa jo ensi viikolla muutat. Muuten, oletko ajatellut että voisiko olla toisinpäin tuo sinun analyysisi paikallisista itseesi nähden? Josko onkin niin että ne käyttäytyy normaalisti, mutta sinä et?

        Ihan vain helpottaakseni päivääsi, olen jo muuttanut pois Lapinlahdelta. Oikein hyvää loppukesää Sinulle ja kaikkea hyvää.


      • AHAA...
        Bye bye kirjoitti:

        Heippa, jospa jo ensi viikolla muutat. Muuten, oletko ajatellut että voisiko olla toisinpäin tuo sinun analyysisi paikallisista itseesi nähden? Josko onkin niin että ne käyttäytyy normaalisti, mutta sinä et?

        Onko normaalia ampua naapurinsa, tai ajaa humalassa pikkulapsi kuoliaaksi....Jos tälläinen on normaalia LAPINLAHDELLA , NIIN EN TOSIAAN OLE NORMAALI...::)))


      • missä lääkitys
        AHAA... kirjoitti:

        Onko normaalia ampua naapurinsa, tai ajaa humalassa pikkulapsi kuoliaaksi....Jos tälläinen on normaalia LAPINLAHDELLA , NIIN EN TOSIAAN OLE NORMAALI...::)))

        Rajariitaa ollut? Mutta kyl tunteet käy ylikierroksella jos pittää aseeseen tarttua ja vielä sukulaisista kyse?

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013082517407384_uu.shtml


      • tiedä häntä

      • Bye bye
        ex-mökkiläinen kirjoitti:

        Ihan vain helpottaakseni päivääsi, olen jo muuttanut pois Lapinlahdelta. Oikein hyvää loppukesää Sinulle ja kaikkea hyvää.

        Tarkasti jos katsot, huomaat että vastaukseni ei ollut Sinulle, vaan nimim. "............". Hyvää loppukesää myös Sinulle.


      • oivoi21
        AHAA... kirjoitti:

        Onko normaalia ampua naapurinsa, tai ajaa humalassa pikkulapsi kuoliaaksi....Jos tälläinen on normaalia LAPINLAHDELLA , NIIN EN TOSIAAN OLE NORMAALI...::)))

        Kyllä siellä monenlaista 'kejokaulaa'vippasee vastaan.sukurutsaus.mielisairautta yms,höhelöitä.koljonvirralle hoitoon vaan.suattavat parantuakkin???


      • kateuteen lääke?
        missä lääkitys kirjoitti:

        Rajariitaa ollut? Mutta kyl tunteet käy ylikierroksella jos pittää aseeseen tarttua ja vielä sukulaisista kyse?

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013082517407384_uu.shtml

        Rajariita on tekosyy, jonka tietty henkilö on sepittänyt ja kertonut omien toiminsa peitteeksi. Syyllinen on se joka on vainonnut ja kiusannut naapuriaan 19 vuotta! Hänen toimensa on helposti tarkistettavissa, jos vain tahtoo! Syy on se, ettei sinne olisi muut saanut rakentaa, vaikka virallinen maanmittaus on tehty jo v.1981! Rakennuslupaa perintötontille ei meinattu antaa, ja jokainen voi vain kuvitella, mitä ihminen osaa keksiä, kun vainoaa ja kiusaa naapuriansa, saadakseen naapurin häipymään! Voi kesömökkiläisparkoja Lapinlahden kesässä!


      • historiatietoa
        AHAA... kirjoitti:

        Onko normaalia ampua naapurinsa, tai ajaa humalassa pikkulapsi kuoliaaksi....Jos tälläinen on normaalia LAPINLAHDELLA , NIIN EN TOSIAAN OLE NORMAALI...::)))

        Hyvä kirjoitus!


      • Kuusiharjultatuulee
        missä lääkitys kirjoitti:

        Rajariitaa ollut? Mutta kyl tunteet käy ylikierroksella jos pittää aseeseen tarttua ja vielä sukulaisista kyse?

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013082517407384_uu.shtml

        Tässä siis valhe pääsi ilmoille! Ei ollut mitään rajariita 24.8.2013! Jos minä olisin silloin antanut hastattelun lehdistölle, niin asia ei olisi päässyt vääristymään. Kaikki käy ilmi vanhemman konstaapeli Ville Mykkäsen Savon Sanomille antamasta raportista!
        Ei ollut mitään rajariitaa...serkkuni vain paukutti roskiksemme kantta ja provosoi riitaa! Lähdimme pois koko niemestä useiksi tunneiksi! Mitään rajariitaa ei ole ikinä ollutkaan....maanmittari on aikoinaan v.1978 laittanut rajapyykit! Miksi tästäkin on aikoinaan pitänyt valehdella


      • SiskoTerttuHelena
        Kuusiharjultatuulee kirjoitti:

        Tässä siis valhe pääsi ilmoille! Ei ollut mitään rajariita 24.8.2013! Jos minä olisin silloin antanut hastattelun lehdistölle, niin asia ei olisi päässyt vääristymään. Kaikki käy ilmi vanhemman konstaapeli Ville Mykkäsen Savon Sanomille antamasta raportista!
        Ei ollut mitään rajariitaa...serkkuni vain paukutti roskiksemme kantta ja provosoi riitaa! Lähdimme pois koko niemestä useiksi tunneiksi! Mitään rajariitaa ei ole ikinä ollutkaan....maanmittari on aikoinaan v.1978 laittanut rajapyykit! Miksi tästäkin on aikoinaan pitänyt valehdella

        Ei ole ollut mitään rajariitaa! Nyt 25.7.2017 on löydetty pyykki maan alle piilotettuna ja se osoittaa, että serkkuni on tehnyt tiensä v. 1995 tontilleen (muutaman metrin)minun maani kautta! Ja tämä vesseli haastoi minut oikeuteen henkirikos vuonna 2013 vähän ennen kun tappoi!
        Kamala hallinnointi rikos oli tapahtunut! 0,10-0,20 cm pyöritelty kivä naapurin liiterin takana...perusteli rikosta sillä, että kivet hänen liiterinsä takana AIHEUTTAVAT HÄNELLE ASUMISMUKAVUUDEN VÄHENEMISTÄ!! Itse ottamillaan valokuvilla asia todisteltiin......itse veteli kivä ...minua ei kuvissa näy ...miksi hän ei käyttänyt valvontakameroidensa kuvia vaikka hänellä on erittäin kattava valvontakamera systeemi,
        eikä sitä ole tutkittu ei edes henkirikosoikeudenkäyntiä varten!!!!


      • suikinen

        on ennakkotapauksia jos ei 7 päivään asia häiritse niin sen on valmis hyväksymään.....sinä oot 22 vuotta hyväksynyt sen asian mistä tie kulkee ja myös tulee kulkemaan......


      • SiskoTerttuHelena

        Pyyki oli piitotettuna! Ei löydetty vaikka etsittiin! Maanmittari EI PAIKALINNE KÄSKI SIIRTÄMÄÄN TIENSÄ POIS TOISEN MAALTA! sUIHKINEN HILJAA NYT VAAN!


      • Kuusiharjultatuulee
        suikinen kirjoitti:

        on ennakkotapauksia jos ei 7 päivään asia häiritse niin sen on valmis hyväksymään.....sinä oot 22 vuotta hyväksynyt sen asian mistä tie kulkee ja myös tulee kulkemaan......

        Suihkinen suihkii nyt omiaan...meinaatkos jos mökkiiläinen käy mökilläänn vain kerran vuodessa, niin silloin Suihkasen mielestä voi tehdä teitään toisen maan kautta! Mene nyt matkoihisi hupattamasta! Toisen maan kautta ei ole lupa omia teitään rakentaa! Menikö perille!


      • tieoikeus
        Kuusiharjultatuulee kirjoitti:

        Suihkinen suihkii nyt omiaan...meinaatkos jos mökkiiläinen käy mökilläänn vain kerran vuodessa, niin silloin Suihkasen mielestä voi tehdä teitään toisen maan kautta! Mene nyt matkoihisi hupattamasta! Toisen maan kautta ei ole lupa omia teitään rakentaa! Menikö perille!

        Kyllähän tie usein on pakkokin rakentaa toisen tontin kautta. Silloin vain on pidettävä yksityistietoimitus ja merkkautettava tie kiinteistörekisteriin. Toiselle rasitteeksi ja toiselle oikeudeksi. Jokaiselle tontille, jossa on rakennusoikeutta, kuuluu saada tieoikeus. Meidänkin tontin kautta kulkee tie kahdelle mökille.


      • suikinen
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Pyyki oli piitotettuna! Ei löydetty vaikka etsittiin! Maanmittari EI PAIKALINNE KÄSKI SIIRTÄMÄÄN TIENSÄ POIS TOISEN MAALTA! sUIHKINEN HILJAA NYT VAAN!

        jokainen maataan kunnioittava ja huoltapitävä maanomistaja huolehtii rajalinjoistaan ja pitää ne auki metsittymiseltä samoin tarkastaa ohi kulkiessaan että rajapyykit on näkyvillä ja putsaa ne roskista ja tarvittaessa merkitsee jollain kepillä jotta näkyy heinikostakii paremmin ......ei kannata olla höllöttää kuin haaleissa vesissä 22 vuotta että kyllä se siitä, ne häviää näkyvistä yllättävän nopeasti


      • SiskoTerttuHelena
        suikinen kirjoitti:

        jokainen maataan kunnioittava ja huoltapitävä maanomistaja huolehtii rajalinjoistaan ja pitää ne auki metsittymiseltä samoin tarkastaa ohi kulkiessaan että rajapyykit on näkyvillä ja putsaa ne roskista ja tarvittaessa merkitsee jollain kepillä jotta näkyy heinikostakii paremmin ......ei kannata olla höllöttää kuin haaleissa vesissä 22 vuotta että kyllä se siitä, ne häviää näkyvistä yllättävän nopeasti

        Serkkuni on tieten tahtoen piilottanut pyykin tekemänsä tien alle. Mies ei ole itseään kunnioittava maanomistaja kuten Suikinen edellyttää! Tästä lähtee ajatus oikeaan suuntaan. Vuoden 1978 kartan mukaan (Lapinlahti leimalla varustettu) tie S-niemeen tuli pellon läpi, jonka serkkuni on ostanut jossain vaiheessa ja siirtänyt tien kulkemaan, niin että se kiertää hänen ostamansa pellon.

        Minä astuin kuvaan vuonna 1994! En ollut edes käynyt tontilla vuosiin. Ei kukaan voi edellyttää, että rakentamattoman tontin pyykkejä pitäisi käydä tarkistamassa 7 päivän välein! suikiset ovat erikseen!

        Serkkuni oli sulkenut S-niemeen tulevan tien jo 1978. Veljeni lähetti puomista ja tiellä olevasta vesihaudasta kuvan äidilleni Ruotsiin.
        Minä sain sen sitä kautta hämästeltäväkseni. On kohtuutonta, että tämän laatuinen suku saa häärätä mielin määrin vuodesta toiseen, eikä heitä tunnu kukaan oikein paheksuvan viran puolesta ainakaan!
        Oletteko te sokeita näkemään edes nyt, kun mies on jo tehnyt henkirikoksen ja yrittänyt toista, että vika on naapurin loputtoma ahneudessa.
        Nyt pitää saada kulkea pari kolme metriä toisen maalla, kun ei enää muuta keksinyt, saadakseen näyttää "valtaansa"!
        Heikko itsetunto saa tekemään mielettömyyksiä! Tuntee kai elävänsä, kun on joku jota kohdella väärin! Jos tämä tähän päättyisikin, mutta heikkoitsetunto ei tyydy mihinkään!
        Kun tämä suku ei ole omistanut eläessään maata, kun kynnen mustuaisen verran ahneus pääsee valtaan heti, kun vain on tilaisuus!
        Nyt hän sai vankilasta lomaan 25.7.2017 ja heti oli minun portin pielessä olevan ison tuomen paksut, valtavat, tuuheat alaoksat katkottu. Hävytöntä, mutta Iisalmen poliisiin on turha ottaa yhteyttä...heillä on menossa oma poliisikokeilu ja minulla ei sellaista olen! Maksan vain heidän palkkansa!

        Kuka sen teki? Sukevalainen oli lomilla ...eihän siellä muita ollut kuin hän ja vaimonsa ja vaimon veli! Tämän henkilön olisi parasta pystyä vankilassa, ja niin kauan kunnes tavat muuttuvat!

        Miksi hän ei tehnyt heti, kun muutti tien kiertämään ostamansa pellon, omaa liittymää omalle puolelleen vaan teki tiensä
        2-3 metriä minun mani kautta?

        Ei se olisi ollut yhtään sen vaikeampaa, kuin että teki liittymän minun maani kautta! Oman uuden autotallin hän rakensi joten liittymä olisi ollut luonnollista siinä kohtaa!

        Vastaus on ihan selvä. Tämä mies hakee aina ja jatkuvasti riitaa ja toraa. Hän ei osaa elää rauhassa. Tässäpä oli hänelle taas yksi oiva keino päästä riitelemään ja saada kaikki suikiset mukaan haukkumaan minua! Mistä teillä siellä näitä riittää?

        Kun minä aloin rakentaa 1994 minulle sanottiin, että en saa käyttää sitä yhteistä(entistä)S-niemen liittymää , vaan joutuisin rakentamaan oman tien , etten kulkisi toisen pihamaan kautta. En edes olisi halunnut kulkea toisen maan kautta. Minusta se on päivänselvä asia!

        Suikiset eivät ymmärrä tätä ilmeisesti koskaan!

        Toki mietin, miten minä joudun maksamaan kaikki kustannukset,mutta sinä sen meni muiden rakennuskustannusten yhteydessä. eikä se varmaan kovin kummia maksanut
        30 m hiekkatietä!
        Enkä ole elämääni tuon tienpätkän takia pilannut enkä asiasta kenellekään koskaan huomauttanut!

        Tein tietä 30m, ja sen matkan serkkuni juoksi pyssyn kanssa perässäni 18 vuotta myöhemmin, kun ensin oli tappanut(mielestäni murhannut) mieheni.

        Siellä nyt istuu Sukevalla henkirikoksesta tuomion saaneena!
        Hänelle oli kaikki mahdollisuudet selvitä elämästä kunnialla...kaikki oli kai liian helppoa, joten ei osannut nauttia elämästään. Serkkupoika kerran tulikin Reijon ja minun tehdessä pihalla hommia, sanomaan, että kun minä en ole koskaan saanut tehdä kaikkea alusta-alkaen itse!! No nyt teki ihan itse tiensä maani kautta!
        Murhasta ja murhanyrityksestä olisi tuomio tullut, jos tutkimus olisi tehty niitä tosiasioita ja tosiasiallisia tapahtumia ja faktatietoja kunnioittaen mitä 24.8.23013 päivänä tapahtui!
        Olisi pitänyt ehdottomasti kollata myöskin edellisten päivien tapahtumia...tämä kaikki LAIMINLYÖTIIN Rytkösen ala-arvoisessa ja ihmisoikeuksia ja ihmisyyttä vastaan sotivassa tutkimuksessa! Tämä kaikki syrjäytettiin härskisti, joten ei ole ihme, että oikeusministeri Johannes Koskinen HÄMMÄSTELEE Itä-Suomen käräjä ja hovioikeuden päätösten erilaisuutta kontra muu Suomi! Tuomio tulee tutkimuksen perusteella...haloo hyvät rytköset!
        Tämä on viitekehys missä Itä-Suomi rämpii! Mikä on oikeus ja kohtuus se ei vain näytä valkenevan Itä-Suomessa ja suikiset vaan suihkii omia itsekkäitä näkemyksiään lisääntyvässä määrin!

        Minun annettiin ymmärtää, että olisi mahdotonta/sopimatonta käyttää entistä liittymää. Olisinhan minäkin voinut silloin käyttää sitä entistä liittymää ja sitten 2-3 metrin päästä vasta kaartaa tie omalle tontille! En halunnut näin tehdä ja näin minua on ohjeistettu! Serkkuni teki halpamaisen teon. Hän ei kunnioita toisen omaisuutta eikä henkeä. Nyt hän on siellä Sukevalla ja kuultu on että hän on kaikkea muuta kuin rohkea. Hän tarvitsee "patterin" joka lataa hänet .


      • SiskoTerttuHelena
        tieoikeus kirjoitti:

        Kyllähän tie usein on pakkokin rakentaa toisen tontin kautta. Silloin vain on pidettävä yksityistietoimitus ja merkkautettava tie kiinteistörekisteriin. Toiselle rasitteeksi ja toiselle oikeudeksi. Jokaiselle tontille, jossa on rakennusoikeutta, kuuluu saada tieoikeus. Meidänkin tontin kautta kulkee tie kahdelle mökille.

        No tässäpä tuli totuutta! Kiitos sinulle!
        S-niemeen tuleva tie näkyy Lapinlahti leimalla(1978) varustettussa kartassa. Siinä näkyy, mistä tie kulki ja mistä S-niemeen sisään ajettiin!
        Tonttijako oli 1978.
        Miksi siis minut, joka rakensin 1995 huvilan edellytettiin rakentavan uusi liittymä?

        Minulle sanottiin, etten voisi kulkea siitä entisestä liittymästä, vaan joudun tekemään uuden "sisääntulon" omalle tontille!

        Minä tein niin. Nyt tämä naapuri on tehnyt oman reittinsä 2-3 m minun maani kautta! Hän nimittäin osti sen pellon jonka kautta entinen tie S-niemeen tuli.

        Hän teki uuden tien joka kiertää hänen ostamansa pellon. Tässä yhteydessä hän on tehnyt tiensä 2-3 metriä minun maani kautta omalle tontilleen.
        Miksi hän ei tehnyt omaa liittymää 2-3 metriä aikaisemmin ja sitä kautta päässyt omalle tontilleen...suoraan autotallille?

        Eli taaskin joudun tekemisiin Lapinlahden virkamiesten tietämättömyyden kanssa. Minun vain edellytettiin tekevän oma liitymä ! Eli minulla olisi siis ollut oikeus käyttää alkuperäistä S-niemeen tulevaa tietä?


      • 96iyo079ilrkhhöfpf
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        No tässäpä tuli totuutta! Kiitos sinulle!
        S-niemeen tuleva tie näkyy Lapinlahti leimalla(1978) varustettussa kartassa. Siinä näkyy, mistä tie kulki ja mistä S-niemeen sisään ajettiin!
        Tonttijako oli 1978.
        Miksi siis minut, joka rakensin 1995 huvilan edellytettiin rakentavan uusi liittymä?

        Minulle sanottiin, etten voisi kulkea siitä entisestä liittymästä, vaan joudun tekemään uuden "sisääntulon" omalle tontille!

        Minä tein niin. Nyt tämä naapuri on tehnyt oman reittinsä 2-3 m minun maani kautta! Hän nimittäin osti sen pellon jonka kautta entinen tie S-niemeen tuli.

        Hän teki uuden tien joka kiertää hänen ostamansa pellon. Tässä yhteydessä hän on tehnyt tiensä 2-3 metriä minun maani kautta omalle tontilleen.
        Miksi hän ei tehnyt omaa liittymää 2-3 metriä aikaisemmin ja sitä kautta päässyt omalle tontilleen...suoraan autotallille?

        Eli taaskin joudun tekemisiin Lapinlahden virkamiesten tietämättömyyden kanssa. Minun vain edellytettiin tekevän oma liitymä ! Eli minulla olisi siis ollut oikeus käyttää alkuperäistä S-niemeen tulevaa tietä?

        Kyllä tänään on ollut hauska päivä, kun kuolleetkin ovat henkiin heränneet


      • suikinen
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Serkkuni on tieten tahtoen piilottanut pyykin tekemänsä tien alle. Mies ei ole itseään kunnioittava maanomistaja kuten Suikinen edellyttää! Tästä lähtee ajatus oikeaan suuntaan. Vuoden 1978 kartan mukaan (Lapinlahti leimalla varustettu) tie S-niemeen tuli pellon läpi, jonka serkkuni on ostanut jossain vaiheessa ja siirtänyt tien kulkemaan, niin että se kiertää hänen ostamansa pellon.

        Minä astuin kuvaan vuonna 1994! En ollut edes käynyt tontilla vuosiin. Ei kukaan voi edellyttää, että rakentamattoman tontin pyykkejä pitäisi käydä tarkistamassa 7 päivän välein! suikiset ovat erikseen!

        Serkkuni oli sulkenut S-niemeen tulevan tien jo 1978. Veljeni lähetti puomista ja tiellä olevasta vesihaudasta kuvan äidilleni Ruotsiin.
        Minä sain sen sitä kautta hämästeltäväkseni. On kohtuutonta, että tämän laatuinen suku saa häärätä mielin määrin vuodesta toiseen, eikä heitä tunnu kukaan oikein paheksuvan viran puolesta ainakaan!
        Oletteko te sokeita näkemään edes nyt, kun mies on jo tehnyt henkirikoksen ja yrittänyt toista, että vika on naapurin loputtoma ahneudessa.
        Nyt pitää saada kulkea pari kolme metriä toisen maalla, kun ei enää muuta keksinyt, saadakseen näyttää "valtaansa"!
        Heikko itsetunto saa tekemään mielettömyyksiä! Tuntee kai elävänsä, kun on joku jota kohdella väärin! Jos tämä tähän päättyisikin, mutta heikkoitsetunto ei tyydy mihinkään!
        Kun tämä suku ei ole omistanut eläessään maata, kun kynnen mustuaisen verran ahneus pääsee valtaan heti, kun vain on tilaisuus!
        Nyt hän sai vankilasta lomaan 25.7.2017 ja heti oli minun portin pielessä olevan ison tuomen paksut, valtavat, tuuheat alaoksat katkottu. Hävytöntä, mutta Iisalmen poliisiin on turha ottaa yhteyttä...heillä on menossa oma poliisikokeilu ja minulla ei sellaista olen! Maksan vain heidän palkkansa!

        Kuka sen teki? Sukevalainen oli lomilla ...eihän siellä muita ollut kuin hän ja vaimonsa ja vaimon veli! Tämän henkilön olisi parasta pystyä vankilassa, ja niin kauan kunnes tavat muuttuvat!

        Miksi hän ei tehnyt heti, kun muutti tien kiertämään ostamansa pellon, omaa liittymää omalle puolelleen vaan teki tiensä
        2-3 metriä minun mani kautta?

        Ei se olisi ollut yhtään sen vaikeampaa, kuin että teki liittymän minun maani kautta! Oman uuden autotallin hän rakensi joten liittymä olisi ollut luonnollista siinä kohtaa!

        Vastaus on ihan selvä. Tämä mies hakee aina ja jatkuvasti riitaa ja toraa. Hän ei osaa elää rauhassa. Tässäpä oli hänelle taas yksi oiva keino päästä riitelemään ja saada kaikki suikiset mukaan haukkumaan minua! Mistä teillä siellä näitä riittää?

        Kun minä aloin rakentaa 1994 minulle sanottiin, että en saa käyttää sitä yhteistä(entistä)S-niemen liittymää , vaan joutuisin rakentamaan oman tien , etten kulkisi toisen pihamaan kautta. En edes olisi halunnut kulkea toisen maan kautta. Minusta se on päivänselvä asia!

        Suikiset eivät ymmärrä tätä ilmeisesti koskaan!

        Toki mietin, miten minä joudun maksamaan kaikki kustannukset,mutta sinä sen meni muiden rakennuskustannusten yhteydessä. eikä se varmaan kovin kummia maksanut
        30 m hiekkatietä!
        Enkä ole elämääni tuon tienpätkän takia pilannut enkä asiasta kenellekään koskaan huomauttanut!

        Tein tietä 30m, ja sen matkan serkkuni juoksi pyssyn kanssa perässäni 18 vuotta myöhemmin, kun ensin oli tappanut(mielestäni murhannut) mieheni.

        Siellä nyt istuu Sukevalla henkirikoksesta tuomion saaneena!
        Hänelle oli kaikki mahdollisuudet selvitä elämästä kunnialla...kaikki oli kai liian helppoa, joten ei osannut nauttia elämästään. Serkkupoika kerran tulikin Reijon ja minun tehdessä pihalla hommia, sanomaan, että kun minä en ole koskaan saanut tehdä kaikkea alusta-alkaen itse!! No nyt teki ihan itse tiensä maani kautta!
        Murhasta ja murhanyrityksestä olisi tuomio tullut, jos tutkimus olisi tehty niitä tosiasioita ja tosiasiallisia tapahtumia ja faktatietoja kunnioittaen mitä 24.8.23013 päivänä tapahtui!
        Olisi pitänyt ehdottomasti kollata myöskin edellisten päivien tapahtumia...tämä kaikki LAIMINLYÖTIIN Rytkösen ala-arvoisessa ja ihmisoikeuksia ja ihmisyyttä vastaan sotivassa tutkimuksessa! Tämä kaikki syrjäytettiin härskisti, joten ei ole ihme, että oikeusministeri Johannes Koskinen HÄMMÄSTELEE Itä-Suomen käräjä ja hovioikeuden päätösten erilaisuutta kontra muu Suomi! Tuomio tulee tutkimuksen perusteella...haloo hyvät rytköset!
        Tämä on viitekehys missä Itä-Suomi rämpii! Mikä on oikeus ja kohtuus se ei vain näytä valkenevan Itä-Suomessa ja suikiset vaan suihkii omia itsekkäitä näkemyksiään lisääntyvässä määrin!

        Minun annettiin ymmärtää, että olisi mahdotonta/sopimatonta käyttää entistä liittymää. Olisinhan minäkin voinut silloin käyttää sitä entistä liittymää ja sitten 2-3 metrin päästä vasta kaartaa tie omalle tontille! En halunnut näin tehdä ja näin minua on ohjeistettu! Serkkuni teki halpamaisen teon. Hän ei kunnioita toisen omaisuutta eikä henkeä. Nyt hän on siellä Sukevalla ja kuultu on että hän on kaikkea muuta kuin rohkea. Hän tarvitsee "patterin" joka lataa hänet .

        kyllä se yleensä riittää jos edes muutaman vuoden välein kulkiessaan tarkastaa rajapyykit...sulta meni 22 vuotta ennen kuin huomasit pyykin peittyneen maahan....ei se ollut minnekkään hävinnyt vaan ihan omalla samalla paikalla kuin ennenkin maata vaan oli tullut päälle.....niin siinä käy kun ei putsaile pyykkejä .....puiden lehdet yms peittää rajapyykit nopeasti.turha siitä on naapureitaan ja muita syyttää, on siinä vikaa ittessäänki kun ei tiedä missä maansa raja on


      • tieuuteenaamuun
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Serkkuni on tieten tahtoen piilottanut pyykin tekemänsä tien alle. Mies ei ole itseään kunnioittava maanomistaja kuten Suikinen edellyttää! Tästä lähtee ajatus oikeaan suuntaan. Vuoden 1978 kartan mukaan (Lapinlahti leimalla varustettu) tie S-niemeen tuli pellon läpi, jonka serkkuni on ostanut jossain vaiheessa ja siirtänyt tien kulkemaan, niin että se kiertää hänen ostamansa pellon.

        Minä astuin kuvaan vuonna 1994! En ollut edes käynyt tontilla vuosiin. Ei kukaan voi edellyttää, että rakentamattoman tontin pyykkejä pitäisi käydä tarkistamassa 7 päivän välein! suikiset ovat erikseen!

        Serkkuni oli sulkenut S-niemeen tulevan tien jo 1978. Veljeni lähetti puomista ja tiellä olevasta vesihaudasta kuvan äidilleni Ruotsiin.
        Minä sain sen sitä kautta hämästeltäväkseni. On kohtuutonta, että tämän laatuinen suku saa häärätä mielin määrin vuodesta toiseen, eikä heitä tunnu kukaan oikein paheksuvan viran puolesta ainakaan!
        Oletteko te sokeita näkemään edes nyt, kun mies on jo tehnyt henkirikoksen ja yrittänyt toista, että vika on naapurin loputtoma ahneudessa.
        Nyt pitää saada kulkea pari kolme metriä toisen maalla, kun ei enää muuta keksinyt, saadakseen näyttää "valtaansa"!
        Heikko itsetunto saa tekemään mielettömyyksiä! Tuntee kai elävänsä, kun on joku jota kohdella väärin! Jos tämä tähän päättyisikin, mutta heikkoitsetunto ei tyydy mihinkään!
        Kun tämä suku ei ole omistanut eläessään maata, kun kynnen mustuaisen verran ahneus pääsee valtaan heti, kun vain on tilaisuus!
        Nyt hän sai vankilasta lomaan 25.7.2017 ja heti oli minun portin pielessä olevan ison tuomen paksut, valtavat, tuuheat alaoksat katkottu. Hävytöntä, mutta Iisalmen poliisiin on turha ottaa yhteyttä...heillä on menossa oma poliisikokeilu ja minulla ei sellaista olen! Maksan vain heidän palkkansa!

        Kuka sen teki? Sukevalainen oli lomilla ...eihän siellä muita ollut kuin hän ja vaimonsa ja vaimon veli! Tämän henkilön olisi parasta pystyä vankilassa, ja niin kauan kunnes tavat muuttuvat!

        Miksi hän ei tehnyt heti, kun muutti tien kiertämään ostamansa pellon, omaa liittymää omalle puolelleen vaan teki tiensä
        2-3 metriä minun mani kautta?

        Ei se olisi ollut yhtään sen vaikeampaa, kuin että teki liittymän minun maani kautta! Oman uuden autotallin hän rakensi joten liittymä olisi ollut luonnollista siinä kohtaa!

        Vastaus on ihan selvä. Tämä mies hakee aina ja jatkuvasti riitaa ja toraa. Hän ei osaa elää rauhassa. Tässäpä oli hänelle taas yksi oiva keino päästä riitelemään ja saada kaikki suikiset mukaan haukkumaan minua! Mistä teillä siellä näitä riittää?

        Kun minä aloin rakentaa 1994 minulle sanottiin, että en saa käyttää sitä yhteistä(entistä)S-niemen liittymää , vaan joutuisin rakentamaan oman tien , etten kulkisi toisen pihamaan kautta. En edes olisi halunnut kulkea toisen maan kautta. Minusta se on päivänselvä asia!

        Suikiset eivät ymmärrä tätä ilmeisesti koskaan!

        Toki mietin, miten minä joudun maksamaan kaikki kustannukset,mutta sinä sen meni muiden rakennuskustannusten yhteydessä. eikä se varmaan kovin kummia maksanut
        30 m hiekkatietä!
        Enkä ole elämääni tuon tienpätkän takia pilannut enkä asiasta kenellekään koskaan huomauttanut!

        Tein tietä 30m, ja sen matkan serkkuni juoksi pyssyn kanssa perässäni 18 vuotta myöhemmin, kun ensin oli tappanut(mielestäni murhannut) mieheni.

        Siellä nyt istuu Sukevalla henkirikoksesta tuomion saaneena!
        Hänelle oli kaikki mahdollisuudet selvitä elämästä kunnialla...kaikki oli kai liian helppoa, joten ei osannut nauttia elämästään. Serkkupoika kerran tulikin Reijon ja minun tehdessä pihalla hommia, sanomaan, että kun minä en ole koskaan saanut tehdä kaikkea alusta-alkaen itse!! No nyt teki ihan itse tiensä maani kautta!
        Murhasta ja murhanyrityksestä olisi tuomio tullut, jos tutkimus olisi tehty niitä tosiasioita ja tosiasiallisia tapahtumia ja faktatietoja kunnioittaen mitä 24.8.23013 päivänä tapahtui!
        Olisi pitänyt ehdottomasti kollata myöskin edellisten päivien tapahtumia...tämä kaikki LAIMINLYÖTIIN Rytkösen ala-arvoisessa ja ihmisoikeuksia ja ihmisyyttä vastaan sotivassa tutkimuksessa! Tämä kaikki syrjäytettiin härskisti, joten ei ole ihme, että oikeusministeri Johannes Koskinen HÄMMÄSTELEE Itä-Suomen käräjä ja hovioikeuden päätösten erilaisuutta kontra muu Suomi! Tuomio tulee tutkimuksen perusteella...haloo hyvät rytköset!
        Tämä on viitekehys missä Itä-Suomi rämpii! Mikä on oikeus ja kohtuus se ei vain näytä valkenevan Itä-Suomessa ja suikiset vaan suihkii omia itsekkäitä näkemyksiään lisääntyvässä määrin!

        Minun annettiin ymmärtää, että olisi mahdotonta/sopimatonta käyttää entistä liittymää. Olisinhan minäkin voinut silloin käyttää sitä entistä liittymää ja sitten 2-3 metrin päästä vasta kaartaa tie omalle tontille! En halunnut näin tehdä ja näin minua on ohjeistettu! Serkkuni teki halpamaisen teon. Hän ei kunnioita toisen omaisuutta eikä henkeä. Nyt hän on siellä Sukevalla ja kuultu on että hän on kaikkea muuta kuin rohkea. Hän tarvitsee "patterin" joka lataa hänet .

        Sinuna minä jo uskoisin ettei tuossa yhteisössä elosta tule koskaan mitään. Myy se mökkisi serkulle, tai jollekin ulkopuoliselle, ja muuta muualle. Ehdit vielä jokusen vuoden nautiskella elämästä.


      • SiskoTerttuHelena
        suikinen kirjoitti:

        kyllä se yleensä riittää jos edes muutaman vuoden välein kulkiessaan tarkastaa rajapyykit...sulta meni 22 vuotta ennen kuin huomasit pyykin peittyneen maahan....ei se ollut minnekkään hävinnyt vaan ihan omalla samalla paikalla kuin ennenkin maata vaan oli tullut päälle.....niin siinä käy kun ei putsaile pyykkejä .....puiden lehdet yms peittää rajapyykit nopeasti.turha siitä on naapureitaan ja muita syyttää, on siinä vikaa ittessäänki kun ei tiedä missä maansa raja on

        Serkkuni tiesi missä raja on, ja teki tiensä maani kautta ihan tahallaan ja ilkeyttään. Ei välittänyt pyykistä ja siksi piilotti sen, että emme huomaisi mitä hän on tehnyt!
        Meillä oli uuden huvilan kanssa niin paljon puuhaa ja tekemistä, että ei ihan ensimmäiseksi alettu miettimään mitä siellä puolella tonttia on touhuiltu?

        5.10.2011 rouva touhuili klapipinollani, jäi riistakamerakuviin. Poliisi ei tutkinut vaan tuhosi kuvat tietoneeltamme. Muistitikku on meillä muiston tapahtuneesta, mutta kukaan ei tutki!
        Seuraavan kerran kuulin vaimon kyselevän mieheltään:"Mitäs se H....i-poika täällä touhuilee?"
        Kysymystä edeltävät touhuilut olivat, että mies oli ampunut mieheni verandalle...kaksi laukausta 2-3 sek välin sydämeen ja toinen kylkeen. Sitten ampui minua selkään, kun pakenin ja vaimo kyselee täysin rauhallisella jäänellä, mitä täällä touhuillaan? Kauempana ollut naapuri sanoo, kun oli kuullut ammuntaa ja mieheni kovan karjaisun, että nyt ammuttiin ihmistä! Mikä tämä nainen oikein on?
        Rak.tarkastaja kävi 2011 tontilla, mutta eipä kiinnostus riittänyt rajan siihen päähän missä naapuri oli tehnyt kulkuväylänsä maani poikki! Kun kysyin, miten tämä sitten hoidetaan...hän takakäteen huitaisten sanoi, että sen saatte sopia keskenänne ja poistui paikalta! Yritimme Reijon kanssa etsiä pyykkiä 2013 kesäkuussa. Serkku kurkki ovenraosta ja oli outo, ei tullut keskustelemaan eikä "keskenämme sopimaan"! Reijo sanoi lähdetään pois, antaa olla! Elokuussa serkkuni sitten ampui mieheni(mielestäni se oli selvääkin selvempi suunniteltu teko)!
        Nytkin 25.7.2017 hän heti pyykin löydyttyä sanoi no nyt sen voi peittää! Silloin maanmittari EI paikallista tuotantoa, sanoi, että et voi kulkea toisen maan kautta. Joudut tekemään oman liittymän!

        He ovat niitä jotka eivä tiedä missä rajat menee noin yleisimminkään ajateltuna!

        Vuonna 1995-1997 kun vesijättömaa liitettiin tonttiin, silloinen maanmittari Jalmari oli etunimi, hyvää paikallista laatua, sanoi kipakkaan sävyyn, että kuka on siirrellyt rannassa olevaa pyykkiä!? Hän oli tiukkana, ja siinä vaiheessa serkkuni oli hävinnyt maisemista!
        Möisivät tönönsä pois, kun eivät osaa maataan hallita! Ainainen kierous vaan on mielessä!


      • SiskoTerttuHelena
        tieuuteenaamuun kirjoitti:

        Sinuna minä jo uskoisin ettei tuossa yhteisössä elosta tule koskaan mitään. Myy se mökkisi serkulle, tai jollekin ulkopuoliselle, ja muuta muualle. Ehdit vielä jokusen vuoden nautiskella elämästä.

        En tietenkään myy huvilaani. Nautin elämästäni täällä j akesällä siellä huvilalla!
        Voi olla että Iisalmen poliisi pääsee vielä Guinessin kirjaan törppöilyineen!
        Naapuri vois kyllä muuttaa susirajalle...hän ei tarvitse sellaista ylellisyyttä kuin hyvät naapurit, kuten me olimme! Minä en sitä ostaisi, mutta joku voisi ostaa, joka tarvitsee korkeaan autotallia!


      • siitävaan
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        En tietenkään myy huvilaani. Nautin elämästäni täällä j akesällä siellä huvilalla!
        Voi olla että Iisalmen poliisi pääsee vielä Guinessin kirjaan törppöilyineen!
        Naapuri vois kyllä muuttaa susirajalle...hän ei tarvitse sellaista ylellisyyttä kuin hyvät naapurit, kuten me olimme! Minä en sitä ostaisi, mutta joku voisi ostaa, joka tarvitsee korkeaan autotallia!

        Kyllä on huomattu, että leski nauttii tilanteesta. Muuten ei mitenkään kehtaisi ja jaksaisi vuosikymmenten riitelyä ja jankkaamista. Kun serkku on jäähyllä, mediana on keskustelupalsta ja kohteena virkamiehet ja virkavalta.


      • SiskoTerttuHelena
        siitävaan kirjoitti:

        Kyllä on huomattu, että leski nauttii tilanteesta. Muuten ei mitenkään kehtaisi ja jaksaisi vuosikymmenten riitelyä ja jankkaamista. Kun serkku on jäähyllä, mediana on keskustelupalsta ja kohteena virkamiehet ja virkavalta.

        Tunnut ajattelevan, että nauttisin tilanteesta jotenkin väärällä tavalla, että teidän sanavarastoa käytten "haukkuisin" virkamiehiänne ja poliisia ihan ilkeyttäni! Sanot, että ei kukaan muuten jaksaisi vuodesta toiseen kirjoitella, kuin että voima tulisi ilkeydestä ja pahasta tahdosta! Puhut omiasi , oman sydämesi asenteista syntyneitä ajatuksia! Koska en saanut sanoa sanottavaani oikeussalissa, niin nyt kirjoittelen tällä palstalla! Jospa tämä JULKISUUS ravistelee ihmisiä totuuteen!

        Kaikki oli pantu "purkkiin" sen ala-arvoisen, ihmisoikeuksia polkevan ja ihmisyyden vastaisen "tekeleen" siivittämänä! "Epistola" luettiin minulle suoraa lukua ja siinä se oli! Henkirikoksen tekijää kuultiin ja uskottiin aukotta!
        Millä oikeudella oikeusistuimessa asianajajan sulla sanotaan minulle, että minä valehtelen! Kukaan ei sanonut, että tuo oli kunnianloukkaus! Mitä näyttöä EK:lla oli siitä että minä valehtelen?

        Serkku ei ole jäähdyllä, se on liian kevyt sana! Serkku on vankilassa Sukevalla tehtyään henkirikoksen ja henkirikoksenyrityksen! Pysyköön siellä niin kauan kunnes ymmärtää kunnioittaa muita ihmisiä ja toisen omaisuutta!
        Rytkösen "pläjäys" ei ottanut huomioon vaimon osallisuutta henkirikokseen ja henkirikoksen yritykseen! Tämä on räikeää tottelemattomuutta !


      • jokkantiisi

        voi voi eikö nallekarkit menny tasan ja vielä kaikki legot ei oo samassa laatikossa ja muutenkii käsiä paleltaa ja harmittaa.....


      • Jääviyden
        jokkantiisi kirjoitti:

        voi voi eikö nallekarkit menny tasan ja vielä kaikki legot ei oo samassa laatikossa ja muutenkii käsiä paleltaa ja harmittaa.....

        toteutuminen käräjillä on ilmeinen epäkohta. Marjaliisakaarina jäävättiin henkirikoskäräjillä, ampujan vaimoa ei jäävätty.


      • SiskoTerttuHelena
        Jääviyden kirjoitti:

        toteutuminen käräjillä on ilmeinen epäkohta. Marjaliisakaarina jäävättiin henkirikoskäräjillä, ampujan vaimoa ei jäävätty.

        Kiitos tästä kommentistasi!
        EK(ei Euroopan keskuspankki) oli innolla mukana jääväämässä sisareni ulos! Hän haukkui minua valehtelijaksi! Hän ei kuitenkaan ihmetellyt, kuinka syytetty nyt yhden asian muistaakin, vaikka juuri äsken sanoi, ettei ikävä kyllä muista mitään!

        Ilmeinen ristiriita, jota EK ei tahtonut huomata!

        Sisareni on ollut joka kesä kanssamme ja tietää mitä naapuri on touhuillut. Hän on harrastanut kaikenlaista ilkeyttä ja kuluttanut päivänsä pahoja miettien, ja tulos on nähtävissä! Hän radikalisoitui! Eli anna pahalle pikkusormi niin se vie koko käden!

        Mietin tämän päivän terroristin tekijän mielentilaa...sanotaan, että hän radikalisoitui ihan elokuun alussa!?
        On aivan selvää, että olipa kysymyksessä muslimi tai suomalainen ev.lut, jos hän vuodesta toiseen harrastaa pahuutta, kuntelee tappamiseen ja toisten ihmisten halveksimiseen kehottavia saarnoja, hän päätyy hirmutekoihin! Suomessa ei kirkoissa sentään yllytetä tappamaan vääräuskoisia!
        Radikalisoitunut =aivopessyt itsensä kuuntelemalla jatkuvia kehotuksia tappaa ja halveksia vääräuskoisia!
        Raamattu käyttää myöskin sanaa demonisoitunut...possessed, controlled by evil spirits!
        Näitä demoneja Jeesus aikoinaa ajoi ulos sanalla! Eli jos ihminen tieten tahtoen kiihottaa itseään pahuuteen...hän itse kahlitsee itsensä, toimimaan järjen vastaisesti ja ihmettelee sitten, kun tekee hirmutekoja, että miten minä tuollaista tein! Lopuksi valehtelee tekonsa jälkeen, että en muista mitään ja kierre jatkuu!


      • Kuusiharjultatuulee
        tieuuteenaamuun kirjoitti:

        Sinuna minä jo uskoisin ettei tuossa yhteisössä elosta tule koskaan mitään. Myy se mökkisi serkulle, tai jollekin ulkopuoliselle, ja muuta muualle. Ehdit vielä jokusen vuoden nautiskella elämästä.

        Mikset huolestu "tuon yhteisön" oleskelusta Lapinlahdella. Kaksi eläkeläistä jotka eivät osaa elää rauhassa...ei heidän elämästään mitään siellä tule ...muistella, että tuosta minä otin aseen ...lisäksi vaimon osuus tapahtumiin on hämärän peitossa koska sitä ei ole tutkittu!


      • tammiharjultakin.tuulee
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Kiitos tästä kommentistasi!
        EK(ei Euroopan keskuspankki) oli innolla mukana jääväämässä sisareni ulos! Hän haukkui minua valehtelijaksi! Hän ei kuitenkaan ihmetellyt, kuinka syytetty nyt yhden asian muistaakin, vaikka juuri äsken sanoi, ettei ikävä kyllä muista mitään!

        Ilmeinen ristiriita, jota EK ei tahtonut huomata!

        Sisareni on ollut joka kesä kanssamme ja tietää mitä naapuri on touhuillut. Hän on harrastanut kaikenlaista ilkeyttä ja kuluttanut päivänsä pahoja miettien, ja tulos on nähtävissä! Hän radikalisoitui! Eli anna pahalle pikkusormi niin se vie koko käden!

        Mietin tämän päivän terroristin tekijän mielentilaa...sanotaan, että hän radikalisoitui ihan elokuun alussa!?
        On aivan selvää, että olipa kysymyksessä muslimi tai suomalainen ev.lut, jos hän vuodesta toiseen harrastaa pahuutta, kuntelee tappamiseen ja toisten ihmisten halveksimiseen kehottavia saarnoja, hän päätyy hirmutekoihin! Suomessa ei kirkoissa sentään yllytetä tappamaan vääräuskoisia!
        Radikalisoitunut =aivopessyt itsensä kuuntelemalla jatkuvia kehotuksia tappaa ja halveksia vääräuskoisia!
        Raamattu käyttää myöskin sanaa demonisoitunut...possessed, controlled by evil spirits!
        Näitä demoneja Jeesus aikoinaa ajoi ulos sanalla! Eli jos ihminen tieten tahtoen kiihottaa itseään pahuuteen...hän itse kahlitsee itsensä, toimimaan järjen vastaisesti ja ihmettelee sitten, kun tekee hirmutekoja, että miten minä tuollaista tein! Lopuksi valehtelee tekonsa jälkeen, että en muista mitään ja kierre jatkuu!

        Oliko EK ampujan asianajaja?


      • Kuusiharjultatuulee
        tammiharjultakin.tuulee kirjoitti:

        Oliko EK ampujan asianajaja?

        EK on syytetyn asianajaja! Sehän tässä kummaa onkin, että minä olen kertonut alusta asti, että vaimo oli takanani lähellä miestään, kun kolmas laukaus oli ammuttu...se laukaus oli minua varten. Reijo oli jo kuollut(2 laukausta 2-3 sek välein) ja makasi verandalla.
        Vaimo uskaltautui puhumaan, kun luuli minunkin jo kuolleen ....hänen osallisuuttaan tapahtumiin ei ole koskaan tutkittu! Miksi minä valehtelisin ? Sitäpaitsi vaimo kertoo kuulleensa minun puheeni, kun juoksin pakoon, sen voi lukea kulustelupöytäkirjasta! En kai minä nyt paetessani yksikseni huutelisi, vaan minä vastasin vaimon esittämään kysymykseen:"Mitäs se H...ki-poika täällä touhuaa?" Vastasin, "tappoi Reijon ja nyt ampui minua!" Erikoinen kysymys kun on juuri kuullut kolme laukausta ja mieheni kovan karjaisun!
        H...-poika väitti minun valehtelevan, ettei L...na ole sellaista sanonut! Ja EK laukaisi keskellä oikeussalia, että Helena valehtelee! Miksi uskotaan H..i-poikaa vaikka hän väittää ettei ikävä kyllä muista yhtikäs mitään! Ykskaks muistikin jotain!Kaikki on epäloogista ja päin prinkkalaa tässä tutkimuksessa!


      • Kuusiharjultatuulee
        jokkantiisi kirjoitti:

        voi voi eikö nallekarkit menny tasan ja vielä kaikki legot ei oo samassa laatikossa ja muutenkii käsiä paleltaa ja harmittaa.....

        Jari, Veli ja Juhako ne siellä nallekarkeistaan tappelevat! Eiko Arto osaa pitää jöötä teille?


      • SiskoTerttuHelena
        siitävaan kirjoitti:

        Kyllä on huomattu, että leski nauttii tilanteesta. Muuten ei mitenkään kehtaisi ja jaksaisi vuosikymmenten riitelyä ja jankkaamista. Kun serkku on jäähyllä, mediana on keskustelupalsta ja kohteena virkamiehet ja virkavalta.

        #Kyllä on huomattu, että leski nauttii tilanteesta. Muuten ei mitenkään kehtaisi ja jaksaisi vuosikymmenten riitelyä ja jankkaamista. Kun serkku on jäähyllä, mediana on keskustelupalsta ja kohteena virkamiehet ja virkavalta.#

        Tässä tulee se virheajattelu! En ole jankannut enkä riidellyt vuosikymmeniä! Kuka sen sinulle kertoi!? Olemme ollet vain kuukauden vuodessa huvilalla, enkä riidellyt koskaan! Naapuri on provosoinut aina lomamme aikana, ja tehnyt kaikkensa, että pääsisi riitelemään!




        Kun serkku on jäähyllä, niin minä kirjoittajan mielestä kiusaan nyt virkamiehiä ja poliisia ja hänen mielestään haukun heitä! Serkku on vankilassa hirmuteon seurauksena ..vankila ei ole mikään jäähypaikka!
        Eli minä olen mielestäsi se joka olen kiusannut serkkua ja vaimoaan! Millä sinä perustelet tämän? Miten sinä ajattelet näin vinoutuneesti? Mistä olet väärät ja valheelliset tietosi saanut...varmasti serkultani ja vaimoltaan. Keneltä muulta? Minä en tunne sinua, kuinka voi muodostaa käsityksesi meistä kuulopuheiden perusteella!?Mikä saa sinut uskomaan kaiken mitä nämä ihmiset ovat sinulle kertoneet?

        Tämä pariskunta on saanut lumottua monet sillä kylällä. Hän asuu siellä pysyvästi ja on puhut meistä pahaa ilmeisesti siitä asti, kun yritti estää meiltä rakennusluvan!

        Silloinen vesiosuuskunna puheenjohtaja (1995-1997) sanoi minulle, että hän voi tulla vaikka oikeuteen todistamaan, että serkkuni on sanonut hänelle, ettei uhallakaan anna meille vettä! Siis mies on vain kelju ja pahanilkinen, hän nauttii rettelöinnistä! Miksi näin on se olisi Salme Blomsterin tehtävä selvittää, jos mies ottaisi häneen yhteyttä!
        Salme Blomster

        Salme Blomster on työskennellyt terapeuttina, kouluttajana, luennoitsijana, toimittajana ja kirjailijana ja yhdistänyt oppimiaan terapiasuuntia niiltä osin kun ne toimivat Raamatun sanan mukaisesti ja tehnyt niistä oman, kristillisiä arvoja kunnioittavan ja käyttävän tavan auttaa ja palvella. Hän on työskennellyt sairaaloissa, kouluissa, työyhteisössä, seurakunnissa, pienryhmissä. Hän on ollut kouluttamassa niin sekulaareja kuin hengellisissä tehtävissä toimivia johtajia, auttajia ja työntekijöitä.

        Blomster on pitänyt Sisäinen lapsi–kursseja, joilla ihmiset opetetaan tutustumaan tunteisiinsa ja löytämään oman todellisen identiteettinsä.

        Toinen esimerkki. Pyysin terveystarkastajaa paikalle, kun serkkuni halusi laittaa huussinsa ihan rajalle ruokailupaikkamme välittömään läheisyyteen, lain salliman matkan päähän rajasta! Eli hän toimii "lainkuuliaisesti". Kunta hylkäsi hänen hakemuksensa ja se oli oikein!Heillä on omakotitalo ja sisävessa talossaan..siis pelkkää kiusantekijä se mies on! Terveystarkastaja sanoi minulle ja sisareni kuullen, tämä on ihan puhdasta kiusantekoa!Hän muuten ihastui maisemasta mikä avautuu meiltä Onkivedelle!
        Kolmas todistus. Silloinen rak.tarkastaja Tikkanen v.1995, joka tuli katsomaan meidän rakennusten paikkoja, hetken kanssamme juteltuaan, sanoi:" Nyt minä tajuan tämä on ollut pelkkää kiusantekoa!" Se jälkeen hän sanoi:"Saunan paikka on tässä. Ilta-aurinko paistaa kivasti saunan ikkunasta, kun olette kylpemässä. Naapuriin se nyt estyy kylläkin!" Eli heti kun pääsimme keskusteluun näiden ihmisten kanssa he tajusivat todellisen tilanteen!

        Neljäs esimerkki on poliisista! Vanhempi konstaapeli Ville Mykkänen ja hänen rehellinen murhatutkimuksensa! Ville Mykkästä en ole tavannut. Jari Rytkönen on varmaan tavannut serkkuni perheineen ...tukimus sen osoittaa! Jari kysyi minulta" eihän se H..i ollut mikään juomari? Minä sanoin, etten ole koskaan häntä humalassa nähnyt! Tämäkin osoittaa, että serkkuni joi itsensä humalaan, kun ensin oli tappanut mieheni. Humalaisen käsi ei ole tarkka...minä näin ampumisen vierestä ja H...in käsi oli tarkkaa...ei vavissut yhtään!

        Tässä se maailma kuulusin esimerkki valehtelun ja pahanpuhumisen seurauksista! "Ristiinnaulitse, ristiinnaulitse...se on sanonut sitä ja se on sanonut tätä ja on yrittänyt tehdä vaikka mitä pahaa".....kukaan huutajista ei itseasiassa tiennyt mitään todellista rikkomusta...huusivat kun joku käski!
        Ihminen on tyhmä, kun uskoo pahoja puheita, eikä ota selvää puhujan motiiveista eikä tutustu häneen josta pahaa puhutaan!


      • tammiharjultakin.tuulee
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        #Kyllä on huomattu, että leski nauttii tilanteesta. Muuten ei mitenkään kehtaisi ja jaksaisi vuosikymmenten riitelyä ja jankkaamista. Kun serkku on jäähyllä, mediana on keskustelupalsta ja kohteena virkamiehet ja virkavalta.#

        Tässä tulee se virheajattelu! En ole jankannut enkä riidellyt vuosikymmeniä! Kuka sen sinulle kertoi!? Olemme ollet vain kuukauden vuodessa huvilalla, enkä riidellyt koskaan! Naapuri on provosoinut aina lomamme aikana, ja tehnyt kaikkensa, että pääsisi riitelemään!




        Kun serkku on jäähyllä, niin minä kirjoittajan mielestä kiusaan nyt virkamiehiä ja poliisia ja hänen mielestään haukun heitä! Serkku on vankilassa hirmuteon seurauksena ..vankila ei ole mikään jäähypaikka!
        Eli minä olen mielestäsi se joka olen kiusannut serkkua ja vaimoaan! Millä sinä perustelet tämän? Miten sinä ajattelet näin vinoutuneesti? Mistä olet väärät ja valheelliset tietosi saanut...varmasti serkultani ja vaimoltaan. Keneltä muulta? Minä en tunne sinua, kuinka voi muodostaa käsityksesi meistä kuulopuheiden perusteella!?Mikä saa sinut uskomaan kaiken mitä nämä ihmiset ovat sinulle kertoneet?

        Tämä pariskunta on saanut lumottua monet sillä kylällä. Hän asuu siellä pysyvästi ja on puhut meistä pahaa ilmeisesti siitä asti, kun yritti estää meiltä rakennusluvan!

        Silloinen vesiosuuskunna puheenjohtaja (1995-1997) sanoi minulle, että hän voi tulla vaikka oikeuteen todistamaan, että serkkuni on sanonut hänelle, ettei uhallakaan anna meille vettä! Siis mies on vain kelju ja pahanilkinen, hän nauttii rettelöinnistä! Miksi näin on se olisi Salme Blomsterin tehtävä selvittää, jos mies ottaisi häneen yhteyttä!
        Salme Blomster

        Salme Blomster on työskennellyt terapeuttina, kouluttajana, luennoitsijana, toimittajana ja kirjailijana ja yhdistänyt oppimiaan terapiasuuntia niiltä osin kun ne toimivat Raamatun sanan mukaisesti ja tehnyt niistä oman, kristillisiä arvoja kunnioittavan ja käyttävän tavan auttaa ja palvella. Hän on työskennellyt sairaaloissa, kouluissa, työyhteisössä, seurakunnissa, pienryhmissä. Hän on ollut kouluttamassa niin sekulaareja kuin hengellisissä tehtävissä toimivia johtajia, auttajia ja työntekijöitä.

        Blomster on pitänyt Sisäinen lapsi–kursseja, joilla ihmiset opetetaan tutustumaan tunteisiinsa ja löytämään oman todellisen identiteettinsä.

        Toinen esimerkki. Pyysin terveystarkastajaa paikalle, kun serkkuni halusi laittaa huussinsa ihan rajalle ruokailupaikkamme välittömään läheisyyteen, lain salliman matkan päähän rajasta! Eli hän toimii "lainkuuliaisesti". Kunta hylkäsi hänen hakemuksensa ja se oli oikein!Heillä on omakotitalo ja sisävessa talossaan..siis pelkkää kiusantekijä se mies on! Terveystarkastaja sanoi minulle ja sisareni kuullen, tämä on ihan puhdasta kiusantekoa!Hän muuten ihastui maisemasta mikä avautuu meiltä Onkivedelle!
        Kolmas todistus. Silloinen rak.tarkastaja Tikkanen v.1995, joka tuli katsomaan meidän rakennusten paikkoja, hetken kanssamme juteltuaan, sanoi:" Nyt minä tajuan tämä on ollut pelkkää kiusantekoa!" Se jälkeen hän sanoi:"Saunan paikka on tässä. Ilta-aurinko paistaa kivasti saunan ikkunasta, kun olette kylpemässä. Naapuriin se nyt estyy kylläkin!" Eli heti kun pääsimme keskusteluun näiden ihmisten kanssa he tajusivat todellisen tilanteen!

        Neljäs esimerkki on poliisista! Vanhempi konstaapeli Ville Mykkänen ja hänen rehellinen murhatutkimuksensa! Ville Mykkästä en ole tavannut. Jari Rytkönen on varmaan tavannut serkkuni perheineen ...tukimus sen osoittaa! Jari kysyi minulta" eihän se H..i ollut mikään juomari? Minä sanoin, etten ole koskaan häntä humalassa nähnyt! Tämäkin osoittaa, että serkkuni joi itsensä humalaan, kun ensin oli tappanut mieheni. Humalaisen käsi ei ole tarkka...minä näin ampumisen vierestä ja H...in käsi oli tarkkaa...ei vavissut yhtään!

        Tässä se maailma kuulusin esimerkki valehtelun ja pahanpuhumisen seurauksista! "Ristiinnaulitse, ristiinnaulitse...se on sanonut sitä ja se on sanonut tätä ja on yrittänyt tehdä vaikka mitä pahaa".....kukaan huutajista ei itseasiassa tiennyt mitään todellista rikkomusta...huusivat kun joku käski!
        Ihminen on tyhmä, kun uskoo pahoja puheita, eikä ota selvää puhujan motiiveista eikä tutustu häneen josta pahaa puhutaan!

        Kaikella kunnioituksella, Siskoterttuhelena, olisi hyvä lukijoiden kannalta jos kirjoittaisit vähän lyhyempiä kommentteja. Minulle ainakin jo Saimi Blomster oli liikaa, luen sen joskus myöhemmin kun ensin olen sisäistänyt alkuosan kommentista.
        Ja loppuosa ei kertakaikkiaan mahdu samaan päähän. Teho olisi parempi jos malttaisit kirjoittaa useampia, lyhyempiä kommentteja.


      • SiskoTerttuHelena
        tammiharjultakin.tuulee kirjoitti:

        Kaikella kunnioituksella, Siskoterttuhelena, olisi hyvä lukijoiden kannalta jos kirjoittaisit vähän lyhyempiä kommentteja. Minulle ainakin jo Saimi Blomster oli liikaa, luen sen joskus myöhemmin kun ensin olen sisäistänyt alkuosan kommentista.
        Ja loppuosa ei kertakaikkiaan mahdu samaan päähän. Teho olisi parempi jos malttaisit kirjoittaa useampia, lyhyempiä kommentteja.

        Salme Blomsterin nimen laitoin tiedoksi serkulleni! Kijoitukseni ovat liian pitkiä ja myönnän, että lyhyt ja ytimekäs on tehokasta!


      • kyl_lä
        oivoi21 kirjoitti:

        Kyllä siellä monenlaista 'kejokaulaa'vippasee vastaan.sukurutsaus.mielisairautta yms,höhelöitä.koljonvirralle hoitoon vaan.suattavat parantuakkin???

        Sisäsiittoisuus, hyvä riittoisuus. Ja mitä serkumpaa, sen herkumpaa.


      • urologi
        kyl_lä kirjoitti:

        Sisäsiittoisuus, hyvä riittoisuus. Ja mitä serkumpaa, sen herkumpaa.

        Ufologi puuttui keskusteluun.
        Mitä tästä opimme?


      • 12345654321
        Kuusiharjultatuulee kirjoitti:

        EK on syytetyn asianajaja! Sehän tässä kummaa onkin, että minä olen kertonut alusta asti, että vaimo oli takanani lähellä miestään, kun kolmas laukaus oli ammuttu...se laukaus oli minua varten. Reijo oli jo kuollut(2 laukausta 2-3 sek välein) ja makasi verandalla.
        Vaimo uskaltautui puhumaan, kun luuli minunkin jo kuolleen ....hänen osallisuuttaan tapahtumiin ei ole koskaan tutkittu! Miksi minä valehtelisin ? Sitäpaitsi vaimo kertoo kuulleensa minun puheeni, kun juoksin pakoon, sen voi lukea kulustelupöytäkirjasta! En kai minä nyt paetessani yksikseni huutelisi, vaan minä vastasin vaimon esittämään kysymykseen:"Mitäs se H...ki-poika täällä touhuaa?" Vastasin, "tappoi Reijon ja nyt ampui minua!" Erikoinen kysymys kun on juuri kuullut kolme laukausta ja mieheni kovan karjaisun!
        H...-poika väitti minun valehtelevan, ettei L...na ole sellaista sanonut! Ja EK laukaisi keskellä oikeussalia, että Helena valehtelee! Miksi uskotaan H..i-poikaa vaikka hän väittää ettei ikävä kyllä muista yhtikäs mitään! Ykskaks muistikin jotain!Kaikki on epäloogista ja päin prinkkalaa tässä tutkimuksessa!

        Eli asianajaja EK ryhtyikin jostkin syystä asiakkaansa vihamieheksi.
        Huima kääntyminen sata lasissa, varmasti oli niin jyrkkä kääntyminen että asiakas otti lukua pitkään. Miesten shakkipeliä, arvaan.


      • 12345654321
        12345654321 kirjoitti:

        Eli asianajaja EK ryhtyikin jostkin syystä asiakkaansa vihamieheksi.
        Huima kääntyminen sata lasissa, varmasti oli niin jyrkkä kääntyminen että asiakas otti lukua pitkään. Miesten shakkipeliä, arvaan.

        Hups, kylläpäs sekoilin. Ampuja oli syytetty, eli ei mitään vauhtikänntymystä vaan johdonmukaista lesken parjaamista.
        Anteeksi, sekoilin.


      • SiskoTerttuHelena
        12345654321 kirjoitti:

        Hups, kylläpäs sekoilin. Ampuja oli syytetty, eli ei mitään vauhtikänntymystä vaan johdonmukaista lesken parjaamista.
        Anteeksi, sekoilin.

        No niin oli! Mikä yhteinen nimittäjä näillä "toimijoilla" on? Tuo ala-arvoinen tutkimus, loukkaa ihmisoikeuksia, oikeudessa kuunneltiin ja uskottiin syytettyä ja minulle sanottiin sinä valehtelet EK:n suulla. Näin se vaan oli, että vaimo oli miehensä lähellä ampumisen ajan, ja sen voi todeta kuulustelupöytäkirjoista!
        Miksi Rytkönen suostui sen tekemään....miksi syyttäjä oli lepsu.....oli huolestuneempi kivistä liiterin takana ja riistakameroista mökkipolulla, kun henkirikosen motiivn selville ottamisesta! Syyttäjää ei näyttänyt kiinnostavan meidän riistakamerakuvat, joissa syytetyn vaimo touhuili klapipinolla...EK sanoi näistä kuvista, että Helena on itse polttanut halkonsa! Ek se tietää! Mitenkä me olisimme voineet polttaa 20m3 valtavan paksuja 1,5 m halkoja ja millä ajalla...takassako vai saunan uunissa? Lisäksi meidän saunan yhteydessä oleva liiteri oli ja on yhäkin vielä täynnä entistä puuta, sekin olisi voitu tarkistaa. Emme millään olis voineet polttaa sellaista määrää puuta! Varsinkin kun kuvat olivat päivätty 30.8.2011 ja kuvissa pinot olivat 175 cm korkeita. Me lähdimme pois mökiltä 30.8.2011 koska loma loppui. Halot hävisivät ajalla 19.9.2011-05.10.2011 tämä kävi ilmi riistakamerakuvista, jotka rikosylikomisaari Juha Makkonen tuhosi. Tämä on selvää pässinlihaa!Reijo löysi riistakamerakuvat seuraavan kesänä 2012 ja tallensi ne tietokoneelleen. Makkonen tiesi kuvista jo kesällä 2012 ja otti omalle kameralleen niistä kuvia...kysyi saako ottaa kuvia ..lupasin..hän otti vain yhdestä...sanoin ota vaan kaikista...hän sanoi yksi riittää! Eipäs riittänyt,koska tuhosit lopuksi kaikki!Koskaan Makkonen ei antanut selvitystä millä oikeudella syytetyn vaimo nakkelee klapeja sinivalkoiseen koriin 5.10.2011 klo 17.12? ja lopuksi henkirikosvuonna hän tuhosi kaikki tietokonetallenteet? Saako todistusmateriaalia tuhota kuka vastaa?
        Syyttäjää halusi mieluummin ottaa vastaan haaste ns. salakatselusta, josta ei olisi voinut edes syytettä nostaa koska näyttö oli löysä!
        Itä-Suomen oikeuslaitos kiittää kaikkia farssiin osallistuneita!
        Tulipa taas liian pitkä!


      • SiskoTerttuHelena
        kyl_lä kirjoitti:

        Sisäsiittoisuus, hyvä riittoisuus. Ja mitä serkumpaa, sen herkumpaa.

        nimimerkki oivoi...tulitko tänne kirjoittelmaan rivoja syystä, että vastasi toisella palstalla ajatukseesi seuraavasti....jättäkää lapset rauhaan...tehkööt aikuiset syntiä kunnes huomaavat, että tuska vain yltyy!


    • ??????????

      Liittykö tämä ampuminen ja juoppoajo jotenkin toisiinsa!? Aviopari?

      • luhv

        Ei


    • ei hyvä

      Näitä on sattunut kautta aikojen, ei toki oo ainut tapaus. Kamala tapaus kaikille osapuolille.

      • marjaliisakaarina

        Se ei ole mikään lohdutus,että tälläista on "sattunut"kautta aikojen. Totta se kylläkin on! Mikä tekee ihmisestä tappajan/ murhaajan?
        Ei tuntunut olevan "kamala tapaus kaikille osapuolille". Katselin (tai oli tarkoitukseni)katselle silmiin tätä tappajaa 25.7 2017, kun hänet oli oikein päästetty valtion hotellista rajaa tarkistamaan (paraskin tarkastaja!) Katsekontaktia en saanut,silmiään ei uskaltanut näyttää. Luomiensa raosta lienee tuijottanut. Kehui vain uskaltavansa niinkuin ei tappaja olisikaan. Lisäksi tuumasi talolleen mennessään,että vähän aikaa vain vielä niin vapaus koittaa ja mikäpä on ollessa, kun PALKKA juoksee!
        Ei tunnu surettavan oma perhe, eikä varsinkaan hän,jonka tappoi (minun mielestäni murhasi vakain aikein ja harkiten ja yritti toistakin oikein perään juosten ja jälkeen ampuen!)
        Ei minkäänlaista katumusta tai empatiaa ketään kohtaan!
        Millainen on tälläisen ihmisen sisin? Musta aukkoko?


    • hui hai

      Kyllä maalla on mukavaa.
      Oi näitä riemuja.

    • nööpö

      Sama kirous ku kaikilla suomalaisilla paikkakunnilla; kateus,mustasukkasuus,viha,viina jne............

    • blmblblfkfn

      Ne ovat kateellisia ja ovat unhotaneet 10 käskyä! Kadehtiminen on synti joka saa ihmisen tekemään mielettömyykisä, kuten on nähty!

    • tässäsekirouson

      #Kaleva uutisoi!
      Olisi mielenkiintoista verrata muiden hovioikeuksien päätöksiä Itä-Suomen hovioikeuden päätöksiin. Selvyyttä toisi myös käräjäoikeuksien ratkaisujen vertaaminen. Onko niin, että Itä-Suomen hovioikeuden alueen käräjäoikeuksien tuomiot eroavat muiden käräjäoikeuden tuomioista?#

      • SiskoTerttuHelena

        Tottakai tuomiot eroavat muun Suomen tuomiosta, syystä, että tutkimusten taso on ala-arvoista ja hälläväliähommaa! Joku muu kuin totuuden esille saaminen motivoi tutkijaa ja tutkinnanjohtajaa! Sekin olisi tutkinnan arvoinen asia! Jos tämä Lapinlahdella tehty murha ja murhanyritys (hän sai tuomion taposta ja taponyrityksestä)tutkittaisiin uudestaan koska murha ei vanhene koskaan, jonkun rehellisen ja virkaansa kunniassa pitävän tutkijan ja syyttäjän toimesta, koko juttu pääsisi Guinessin kirjaan pahana ja huonona esimerkkinä oikeuden vihoutumisesta. Se olisi aivan oikein Itä-Suomen oikeuslaitokselle, joka kiittää kaikkia 6.11.2013 farssiin osallistuneita!


      • hddkddkdldldl
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Tottakai tuomiot eroavat muun Suomen tuomiosta, syystä, että tutkimusten taso on ala-arvoista ja hälläväliähommaa! Joku muu kuin totuuden esille saaminen motivoi tutkijaa ja tutkinnanjohtajaa! Sekin olisi tutkinnan arvoinen asia! Jos tämä Lapinlahdella tehty murha ja murhanyritys (hän sai tuomion taposta ja taponyrityksestä)tutkittaisiin uudestaan koska murha ei vanhene koskaan, jonkun rehellisen ja virkaansa kunniassa pitävän tutkijan ja syyttäjän toimesta, koko juttu pääsisi Guinessin kirjaan pahana ja huonona esimerkkinä oikeuden vihoutumisesta. Se olisi aivan oikein Itä-Suomen oikeuslaitokselle, joka kiittää kaikkia 6.11.2013 farssiin osallistuneita!

        up!


    • oksettavaa

      Tässä yksi esimerkki miksi Lapinlahdella tapahtuu kamalia! Poliisi ei auta !

      Kuinka syyttäjä Tiina Karppinen uskalsi viedä riistakamerajutun hovioikeuteen....läyttö oli löysä!!? Sanoin hänelle hovioikeudessa, että on äärettömän helppoa mennä kameran taakse ja nytkäyttää kuvakulmaa ja ottaa itsestään kuvia, kuten serkkuni teki. Jos henkirikos olisi yhtään "tyttöstä" kiinnostanut siinä mielessä ,että totuus kaivetaan ulos kääntämällä joka kivi, niin hän olisi päässyt ymmärrykseen siitä, että serkkuni valmisteli tulevaa henkirikosta tekemällä itselleen"puskuria" eli saadakseen syyttää meitä/minua ! Näin tämä asia olisi pitänyt ymmärtää nähdä.

      Tässä valmisteluoperaatiossa oli mukana poliisivahtimestariksi itseään tituleeraava Timo Halonen. Timo Halonen soitti minulle henkirikosoikeudenkäyntiä edeltävän päivän iltana. Timo sanoi, että teille olisi pari haastetta huomiseen oikeudenkäyntiin.
      Olin epätietoinen mitä se merkitsee. Silloin Timo Halönen sanoi, että haasteet olisi kyllä pitänyt toimittaa teille aikaisemmin, mutta meillä ei ole ollut siihen aikaa! Ko. haasteet oli serkkuni pannut vireille 27.7.2013 ....24.8.2013 hän jo ampui mieheni!
      Aikaa siis oli ruunsaasti henkirikosistunto oli 6.11.2013!

      Poliisivahtimestari Halonen valehteli !HÄPEÄ!
      Tämä roskaporukka halusi minun vain järkyttyvän, mieheni henkirikosoikeudenkäynnissä vielä lisää!
      Serkkuni joka on paha, yritti esittää, että kun ampui minua paetessani selkään ja juoksi perässäni vielä sen jälkeen 30m se olisikin törkeä pahoinpitely!

      Lisää Halosesta! Kun epäröin edelleen, mistä oikein on kysymys...sanoo poliisivahtimestari Timo Halonen, että suostukaa nyt vaan, se on teille edullista!!!! Onko tämä poliisi vielä virassa ......mikä oikeus poliisivahtimestarilla on suositella minulle yhtään mitään? Ei vahtimestarilla ole edes oikeutta tietää mitä kuoressa oli! Halonen liittoutui tappajan kanssa ja siksi ei ole sopiva poliisin ammattiin!! Hän teki virkavirheen! Hänen käytös oli törkeää ja ajattelematonta! ....tai kyllä Iisalmeen poliisivoimiin niiden kolmen lisäksi hän sopii erittäin hyvin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe