Mynämotelli

Paikka kiinnostaa

Kertokaas muistoja kyseisestä paikasta? Mitä olette mieltä nykyisestä ja mitä mieltä siitä, että siellä ei nykyään myydä alkoholia?

26

4946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TYYTYVÄINEN RUOKAILI

      Oikein mukava paikka ja kodikas mä olen ollut siellä kerran syömässä kyllä oli kodikas paikka ja hyvää kotiruokaa .Ja palvelu viimeisen päälle persoonallista.Suosittelen kaikille

    • Asiakkaaksi aikova

      Paljonkos siel maksaa yksiö/yö ja kaksio/yö ja onko viikonloppuna kalliimpaa. Googletin, mut en löytänyt hinnastoa.

    • Saksiniekka

      Vieläkö Kivikylä hengittää? Asuessani siellä 48 vuotta sitten käväisin Mynämotellissa. Mukavan tuntuinen paikka silloin ja tais olla tanssiakin parina iltana viikossa. Ei ole tullut sen jälkeen paikkaa tullut katsottua. Saako vielä bensaa? Muistan kohteliaan bensapojan!!!

      • vai mitä

        Niin eikö se paika ollut laulajakin


    • Jussi Puujärvi

      Ei saa bensaa, eikä alkoholia. Muuten ihan kiva paikka, täytyy joku kerta testata

    • Syvälampi miehille

      Mynämotellista saisi tulla uusi Motelli Syvälampi. Silloin siellä riittäisi asiakkaita.

      • todellakin niin

        nummi-pusulan ilotalo yhteistyössä 2001 tuhopoltetun riihimäen bonanzan kanssa työntekijät virolaisia tanssitaiteilijoita


    • Motellihinurit

      Onko kellään tietoa hintatasosta?

    • vaihtui siellä

      hiljattain omistaja

    • vanha kokki

      hyvä juttu ettei myydä alkoholia ja kiva kun paikka herätettään henkiin täysin uudella
      muotilla. Olin tuossa paikassa kokkiharjoittelijana vuonna jotain 1988, kiva paikka mutta silloin jo näkyi, ehkä liian kova meno, omistajat vaihtui tuhka tiheenä ja ravintola hiipui, Mutta tuo uudelleen nostaminen ja kunnioittaminen paikkaa kohtaaan on kyllä tosi ok ! ja voip olla et oon vielä itsekin töissä...........ehkäpä mynämotellissa !!

    • hyviä kokemuksia

      mulla on

    • Hah, munamotelli

      Toivottavasti sen ostaisivat venäläiset, saisivat taas suomipojat kyytiä. Syvälampi oli mahtava mesta. Tuollainen paikka ei menesty, missä ei edes alkoa tarjoilla.

    • juuri niin se

      voi olla totta

      • Käyty on

        Eipä voi paikkaa kehua. Eilinen menu oli perunoita, ruskea soosi, joukossa HK:n lihapullia ja sian sivua, perunalaatikkoa (suht.koht. hyvää) sekä tyhjä vuoka, jossa oli ollut herneitä ja porkkanoita. Salaattipöydässä etikkapunajuuria, vihreää salaattia ja tyhjä kurkkuastia. Jälkkärinä mustikkakiisseliä.
        Hinta oli kohillaan, 9 ekua.
        Eipä houkuttele toista kertaa sinne poiketa, parempaa kotiruokaa keitetään varmaankin useimmissa kotikeittiöissä.
        Paikkaa pitää kahdeksankymppinen rouva!


      • rippe2
        Käyty on kirjoitti:

        Eipä voi paikkaa kehua. Eilinen menu oli perunoita, ruskea soosi, joukossa HK:n lihapullia ja sian sivua, perunalaatikkoa (suht.koht. hyvää) sekä tyhjä vuoka, jossa oli ollut herneitä ja porkkanoita. Salaattipöydässä etikkapunajuuria, vihreää salaattia ja tyhjä kurkkuastia. Jälkkärinä mustikkakiisseliä.
        Hinta oli kohillaan, 9 ekua.
        Eipä houkuttele toista kertaa sinne poiketa, parempaa kotiruokaa keitetään varmaankin useimmissa kotikeittiöissä.
        Paikkaa pitää kahdeksankymppinen rouva!

        Ensinnäkin,ajattele pitäjän ikää,kuinkatäydellinen arvioit olevasi kahdeksan kymppisenä?
        On varanasti totta että on parempia kotirukapaiikoja,mutta ei toista mynötellia.


      • ei enää
        Käyty on kirjoitti:

        Eipä voi paikkaa kehua. Eilinen menu oli perunoita, ruskea soosi, joukossa HK:n lihapullia ja sian sivua, perunalaatikkoa (suht.koht. hyvää) sekä tyhjä vuoka, jossa oli ollut herneitä ja porkkanoita. Salaattipöydässä etikkapunajuuria, vihreää salaattia ja tyhjä kurkkuastia. Jälkkärinä mustikkakiisseliä.
        Hinta oli kohillaan, 9 ekua.
        Eipä houkuttele toista kertaa sinne poiketa, parempaa kotiruokaa keitetään varmaankin useimmissa kotikeittiöissä.
        Paikkaa pitää kahdeksankymppinen rouva!

        Ruokaa ja kahvia en voi kehua . Hernekeitto tosi paksua ja suolaista, kahvia ei pystynyt paljoa juomaan ja salaattikin aika heikko esitys. Kyllä taitaa olla mummo paran voimavarat valitettavasti olla liian vähäiset paikan pitoon .


    • nälkäinen

      Kotiruoka on aina kotiruokaa. Ei turhia pröystäilyjä. Pitäisi tulla kovemmat ajat niin osaisimme antaa arvoa ihan tavalliselle kotiruoalle.

      Minua paikassa viehättää iäkkään henkilön ystävällisyys ja halu olla yrittäjänä. Jo sen takia halua käydä Mynämotellissa.
      Meillä on maassa ihan liikaa niitä nuoria, jotka eivät ole edes valmiita ottamaan työtä vastaan, kun soitetaan ja tarjotaan työtä. Mieluummin nukutaan iltapäivään asti ja nautitaan työttämyyskorvauksista, joita me työssä olevat heille joudumme maksamaan.

    • on varmaan yhä

      hyvä se niin nyt toki

    • mahtava juttu

      Arvostakaa nyt hyvänen aika ihmistä, joka haluaa vielä tuossa iässä yrittää ja tehdä töitä, toisin on ne ihmiset, jotka vieroksuvat töitä, nostavat asumis-ja toimeentulotukia haluamatta edes tehdä töitä.

      Siis, aivan upeeta, kun yrittäjä jaksaa pitää paikkaa ma-la, ihan asiakkaiden palvelemiseksi.

    • uusi omistaja

      vanha paikka

      • uusi omistaja

        vanha paskapaikkakoko mynähötelli


    • se huono

      ei ole

    • mynät

      Munamotelli

    • Minävaankysyn

      Toimiiko vielä?

    • Lailakaarinatu

      Ihana tanssiravintola. Uutenavuotena Tulipunaruusut soittaa -04.

    • punahousuinentyttö

      Käytiin Mynämotellissa 70-luvun alussa kerran tanssimassa ja eikös siellä samassa rakennuksessa toiminut huoltoasema. Vaki bensapaikka oli meille se silloin. Ihan jees! Terkut Kivikylään!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe