Marko Hietanen Kuopiosta, puhuu.

......WATRNJ...

48

4265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • finglish

      "Hän kertoo, että Nightwishin miehet totuttelivat käyttämään englantia työkielenään jo silloin, kun Anette Olzon liittyi bändiin. Sen takia kieli ei ole muodostunut ongelmaksi myöskään Floorin kanssa.

      – Ainoa vaan, että hän on nyt alkanut treenaamaan suomea. Hän ottaa sen sellaisena älyllisenä haasteena, Hietala kertoo.

      – Sitten kun hän saa sen jotenkin haltuun, niin sitten siirrytään puhumaan savoa, hän vitsailee."

      Kuulostaa taas kovasti siltä, että Floorin kanssa on tulossa jatkoa, tuskin hän pelkästään "älyllisenä haasteena" opiskelee suomea...

      Miten lie tuo kommunikaatio toiminut englanniksi Anetten kanssa, ei varmaan aina saanut ilmaistua asioita niin kuin olisi halunnut. Vaikeimpina aikoina tuntui kovasti kaipaavan henkilöä, jonka kanssa voi puhua omaa äidinkieltään.

      • hahahdyryr

        Marcon säälittäviä markkinointipuheita taas. Olzonin lehmä poikien mukaan opetteli suomea silloin v. 2007 kun pestin sai, pojat opetti kertomaan kaksi lausetta puujalkavitsinä alkukeikoilla , toinen oli muistaakseni "kiva kivempi kives" hahahahahahahhahaha kyllä kovasti naurattaa hahahahahahahahahahahahahahahahah ....


      • ......||||......
        hahahdyryr kirjoitti:

        Marcon säälittäviä markkinointipuheita taas. Olzonin lehmä poikien mukaan opetteli suomea silloin v. 2007 kun pestin sai, pojat opetti kertomaan kaksi lausetta puujalkavitsinä alkukeikoilla , toinen oli muistaakseni "kiva kivempi kives" hahahahahahahhahaha kyllä kovasti naurattaa hahahahahahahahahahahahahahahahah ....

        " Olzonin lehmä"
        Pientä rajaa runkkari, nussi mummoasi...


    • Lopen uupunut
    • 2-kielinen perhe

      Anette tapasi Johan Husgafvelin vuonna 2008. Johan on suomi-ruotsi kaksikielinen ja olisi voinut opettaa Anettelle suomea. jos Anette olisi ennättänyt tai tarvinnut opiskella suomea. Anette ei puhu suomea, mutta luulen, että hänellä on ainkain jonkinlainen sanavarasto, koska Johan puhuu Nemolle suomea ja lapsesta tulee kaksikielinen.

    • Marco + Floor....?

      Minä toivon Marco ja Floorista paria, mutta Marco on varattu... ? Tietääkö kukaan kenen kanssa Marco on naimisissa? Varmaan joku tosi kaunis ja personallinen nainen....? Miksi hänestä ei ole kuvaa missään? Meitä kiinnostaa..

      Marco ota Floor!!

    • Jurrin Ykä

      "Minä toivon Marco ja Floorista paria, mutta Marco on varattu... ? "
      Niin on myös Floor Jansen. Toisaalta miksi taiteilijoiden pitäisi olla keskenään naimissa, ne liito eivä aina onnistu nekään. Se on selvää, että ottajia kumallekin muusikolle kyllä löytyisi, Floor ei ole mikään, Louise Veronica Ciccone, eikä Marco Gene Simmons. Marco ja Floor ovat siviilissä tuiki tavallisia ihmisiä.

    • onko kuva häistä?

      Marcon perhepotretti on ihan kuin häiden yhteydessä otettu. Menikö Marcokin naimisiin vähän myöhemmin kun kaksoset olivat jo muutaman vuoden ikäisiä?

    • Ei hajuakaan

      mistä tilanteesta kuva on, kovasti häiltä vaikuttaisi.
      Aika hyvin on Nightwishin pojat pitäneet yksityisyytensä ja ihan oikein ovat tehneet.

      • näyttäisi olevan

        "Que linda familia!" lukee tuossa Nightwish Perun julkaiseman kuvan tekstissä. Mistähän he ovat saaneet noinkin yksityisluonteisen perhekuvan? En ole nähnyt missään muualla kuvaa Mervi "Manki" Hietalasta.


    • Manki...?

      Tarkoittaako Manki että olisi "apina" ? Minulle olisi loukkaus jos joku sanoisi minua mankiksi...

      Marco meni naimisiin ehkä lapsien takia... sääli, elämä on vain yksi ja lyhyt..

      • Käyttää itse

        "Manki" -nimeä esim. facebookissa, samoin näkyi käyttävän Kuorosodassa, kun Marco oli mukana. Lempinimi tuskin liittyy ulkonäköön, nätti nainen. Honda Monkey -mopoa myös sanotaan yleisesti Mankiksi...


      • Mitä häh?!

        "Marco meni naimisiin ehkä lapsien takia... sääli, elämä on vain yksi ja lyhyt.. "

        No jopas oli kommentti... Mikä sääli se on, jos haluaa sitoutua ihan virallisesti omaan perheeseensä, rakkaimpiinsa? Paljon keikkailevan, suositun muusikon vaimon osa ei ole varmastikaan niitä helpoimpia. Jatkuvasti tyrkyllä itsekeskeisiä bimboja, jotka vähät välittävät siitä, onko idolilla vaimo kotona odottamassa.


    • MARCOOOOOOO!!!!!!!!!

      OTA MUT!!!!! Synnytän sinulle vaikkaapa kolmoset, ei ole vaikeaa! Ja olen paljon nätiimpi kuin sinun Manki ! Ja olen rockhenkinen! Enkä ole itsekeskeinen bimbo! Niin ja kolmoset voisin elättää ihan itse, varakas kun olen.

      Arrrrgh kun tämä Manki....!!!!!

      • Olet varmasti

        luonteeltasi oikein kultainen ja herttainen enkeli.... XDDDDD


    • ???

      Kuka Hietanen?

    • Captain nemo
      • Juu Ei

        Sattuu niitä kirijotusviireitä ite kullekin joskus...


    • Koukkunenä

      Hirvee ruma akka toi Mankki! Ihan kun noitaakka koukkunenäne huhhuu . No onpas Marcolla pervomaku naisten suhteen..

      • nohuhhuh

        Oot kyllä aika pimee trolli.


    • Tyhmä ämmä!

      Toi Manki on vi.tun tyhmä ja hänen pieni "pisnes" on tyhmää kans, jotain vi.tun kuteet ompelee... ketä kiinnostaa? Oot Manki-apina tasan 30 vuotta myöhässä...

      • Sinä se tässä tyhmä

        ja suorastaan sairaan tuntuinen olet kun tuommoisen hyökkäyksen teet yksityistä ihmistä kohtaan, jota tuskin edes ollenkaan tunnet. Mustasukkaisuutesi on päässyt tosi pahaksi. Mene hoitoon!


      • tosihyvännäköinen

        Aikas juttua taas. Tämä Mankihan on ihan tosi kaunis. Kelpais kylla monelle. Jos nykyaikana joku osaa kädentaitoja ja vieläpä nainen, niin sehän on suorastaan ihailtavaa. Ovatko onnellisia, en tiedä. Oliskohan muusikoiden vaimoina aina niin helppoa?


    • Ei ole kaunis!

      Ai kaunis ? Vasta 40 - v. mutta posket roikkuu kuin hamsterilla.

      • uutta kotia vailla?

        Oletkos itse siten kaunis, Paremminkin siis olet toisten mielestä hyvinkin kaunis? Ja vielä naaraskin? Ja vielä pelitkin kunnossa?
        Sullahan pyyhkii hyvin ja ymmärrän yskääsi.....


      • Lopeta jo, häirikkö

        Miksi haukut Marcon vaimoa? Onko hän syönyt sun evääsi? Olet tosi outo.


    • Häirikkö...?

      Jos kerro totuus, niin häirikkö, niinkö ? Nainenhan on pohjanoteeraus ja moni tietää sen! Ulkonäkö on makuasia ( outo se on Markolla hehhe), mutta kun ihminen on yksinkertainen, eikä tajua itse miten naurettavaa se on kun laittaa naamansa julkisiin kuviin vielä ...

      Ja mä en ole naaras! Enkä ole mustasukkainen, kenelle, vanhalle urpolle.? Kestäköön se vaimo jos haluaa olla julkkisrinsessa....hahhahahahaha

    • Ihmettelevä

      Onko tämä Mankki Lähi-Idästä kotoisin vai kenties on juutalainen kun on niin mustaa kiharatukka ja koukkunenä? Mistä Marco on sen poiminut ja miksi? No, samapa se..

    • Ruma 3

      Miksi tämä ämmä tyrkyttää naamansa nyt kaikkialle, eikä riittää että mies on tyrkky...? Kohta on lasten vuoro..?

      • Itse Ilkimys

        Miksi sinä tyrkytät typeriä kommenttejasi tänne? Mitä ihmeen yhden-tollon-lokakampanjaa oikein vedät siellä pömpelissäsi? Hyvin vähän on rouva Hietalaa mediassa näkynyt. Löytää kai, kun kiivaasti etsii, kuten sinä. Ja nätti nainen on vieläkin. Sinä vaan olet jotenkin häiriintynyt.


      • senytonvaan
        Itse Ilkimys kirjoitti:

        Miksi sinä tyrkytät typeriä kommenttejasi tänne? Mitä ihmeen yhden-tollon-lokakampanjaa oikein vedät siellä pömpelissäsi? Hyvin vähän on rouva Hietalaa mediassa näkynyt. Löytää kai, kun kiivaasti etsii, kuten sinä. Ja nätti nainen on vieläkin. Sinä vaan olet jotenkin häiriintynyt.

        Yks surkea tarjaholikki, ei siitä tarvitse välittää...


    • Irvistelijä

      M Hyvärinen muistatko meitä?

      V terkuin Terhi & Jussi.

    • Honki

      Soitiko Madonna jo..?

      • donnasoitimella

        Ei nyt ihan viime aikoina ole ollut uutisia aiheesta, joten ei ole varmaa joko Madonna on soitinut. Ehkä hänellä on vielä se sama viime vuoden soitimelta saatu nuori komistus.


    • Corilla

      Monkey monkey rumat eläimet

    • Muslimi

      Ai että kun on ihana musta kihara tukka ja söpö nenä. Ai laik.
      T. Abdi.

    • bkjopikpåopo

      Abdilla ja Marcolla on sama maku hehehehehehe hihihihihihi mä repeän hihihihi

    • xxxxxxxxxxxxx

      Onks Madonna soittanu? Miten voi ommella ku yx silmä katsoo suoraan ja toinen vasemalle ?

      • Anonyymi

        Ootteko huomannut että Madonna vanhemmiten on alkanut näyttää Paavo Väyryseltä?


    • Vidut

      Hietala on nykyään pelkkä hymy ...... vaimoakin ruma akka päässyt julkisuuteen....aijaii rahaa tekee onnelliseksi.....no, huono tuuri nappaa vielä teitäkin.

      • Voisurkeeta

        Surkeata, miten näkyy kateus syövän edellistä kommentoijaa kuin myrkky. Anna sinä Hietaloiden menestyä, he kun menestyvät omien lahjojensa ja työnsä avulla. Jos sitä menestystä ei ole jostakin syystä itselle riittänyt, turha olla muille kateellinen ja katkera.


      • Anonyymi
        Voisurkeeta kirjoitti:

        Surkeata, miten näkyy kateus syövän edellistä kommentoijaa kuin myrkky. Anna sinä Hietaloiden menestyä, he kun menestyvät omien lahjojensa ja työnsä avulla. Jos sitä menestystä ei ole jostakin syystä itselle riittänyt, turha olla muille kateellinen ja katkera.

        Joo toi trolli on ihan sekaisin.


    • DarkDatura

      Manki on yksi ihanimmista ihmisistä.. Olen hänet tuntenut koko ikäni.. <3

      • viddumidäjengii

        sekö on saavutus elämässäsi?


      • voikainiinkinsanoa
        viddumidäjengii kirjoitti:

        sekö on saavutus elämässäsi?

        Minun suurin saavutukseni on äitisi nussiminen julkisesti Messilässä viime kesämä!


      • kesämäkesämäkesämä

        voi rassukkaa,etkö parempaan pysty


      • olepystynyt
        kesämäkesämäkesämä kirjoitti:

        voi rassukkaa,etkö parempaan pysty

        Olen pystynyt, äitisi oli itse asiassa se pohjanoteeraus kaikista panoistani...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe