Annetaan ylläpitoon/vuokralle

Eppu

Etsin vuokraajaa kahdelle ponilleni toinen on 135cm russponi ja toinen148cm eestinhevonen. Russponi on hieman villi mutta napakalla ratsastajalla kulkee todella hienosti poni on hypännyt 80cm. Eestinhevonen on kiltti ja rauhallinen joka sopii myös vähemmän ratsastaneille poni on hypännyt 100cm. Molemmilla poneilla saa mennä maastoon ja hypätä maneesia ei ole mutta kenttä ja hyvät maastot. Vuokrata saa niin kauan kun intoa riittää:) molemmat todella terveitä eikä kesäihottumaa kummallakaan. Ajan puutteen vuoksi en ehdi ratsastaa eestipollellani tai lenkittää/juoksuttaa russponiani. Toivottavasti vuokraaja löytyisi pian sillä vuokrauksella on kiire.

63

4031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • innokasvuokraaja

      missäpäin tässäolis innokas ihminen

    • Innostunutpikkuvuokr

      Missäpäin ponit asuvat ja kuinka paljon vuokraus maksaa?

      • Kiinnostunut

        Missä päin asuu ja saako siis ottaa ylläpitoon?


      • Eppu
        Kiinnostunut kirjoitti:

        Missä päin asuu ja saako siis ottaa ylläpitoon?

        Ja saa ottaa ylläpitoon;)


      • Anonyymi
        Eppu kirjoitti:

        Ja saa ottaa ylläpitoon;)

        Hei.olisin kiinnostunut ylläpitoon?Saisiko ottaa omalle Tallille ylläpitoon vai pitäisikö pitää teidän Tallilla?


    • Eppu

      Asuu uudenmaalla:) ja vuokraus on ilmaista koska itselläni ei riitä aika.

      • Shettistamma

        Onko mahdollista ottaa ylläpitoon kesäksi ilomantsiin shettistamman kaveriksi

        Jos on niin voitko vastata sähköpostiini
        [email protected]


      • tajutkaa.jo

        Mitä kohtaa ette nyt millään suostu ymmärtämään siitä, että ilmoitus on vuodelta 2013 eikä aloittaja ole täällä sen jälkeen kommentoinut? Haloo?! Voisitteko siis olla nostelematta näin vanhaa keskustelua? Mitään järkeä monkua näin vanhan ilmoituksen hevosten perään kun ei ilmoittaja tätä tunnu seurailevan.


    • innokasvuokraaja

      mä olisin innokas russponin vuokraaja musta saa lisätietoa sähköpostilla [email protected]

    • Vuokralainentäällää

      Missäpäin uudellamaalla? :)
      Ja vieläkö etsit vuokraajaa?
      Onko myös mahdollista saada vaikka s-postia että voi ottaa yhteyttä?

      • Kiinnostunut

        Onko pakko ottaa molemmat jos haluu ylläpitoon ottaa? Ja missä päin uudenmaalla? :)


    • erittäinkiinnostunut

      olen erittäin kiinnostunut
      jos haluat tietää minusta enemmän laita sähköpostia
      [email protected]

    • Kiinnostusta

      Missäpäin tarkemmin ponit asustavat? Ovatkos vielä vapaana, vai onko tuo eestinhevonen jo varattu? Siihen erittäin paljon kiinnostusta, HeC tasoiselta ratsastajallta.

      • Minä vastaaja

        Eestipollelle on löytynyt jo vuokraaja mutta russponille ei ole vielä;)


      • nööfnöfff
        Minä vastaaja kirjoitti:

        Eestipollelle on löytynyt jo vuokraaja mutta russponille ei ole vielä;)

        Mitä russi osaa,jos lätis yp:seen saisko mitä varusteita mukaan ja onko toiminut lastenkanssa? Onko täysin terve jne.Kerrotko enemmän ja laitat vaikka säpösi. Etsinnässä 13v napakalle junnulle ja täysi-ikäiselle naiselle ponia/hevosta ja pari pikkutyttöäkin innostuvat välillä ponin selkään,eli yp heppa etsinnässä :)


    • joku_5
    • vaastaajaa

      valitettavasti molemmille on jo löytynyt vuokraaja

    • Ylläpitoon eesinhevonen?

      Oisin kiinnostunut ottamaan ylläpitoon Eestinhevosen:)!
      Saisiko varusteet mukaan?:)
      Olen itse 13vuorias 169cm pitkä tyttö Helsingistä joka on ratsastanut 8v.
      Voiko ponin siirtää ?
      Itselläni paljon tavaraa hevoselle mutta suitset ja satula suojat yms puuttuu :)

    • UnohtuxD
    • Ylläpitoon Eestinhevonen

      Hei onko eesinpolle viel vapaana??
      Kerroin ittestäni tos aiemmin... Olisin todella kiinnostunut siitä!!!:))

      • sinii

    • sinii

      hei! onko sähköposti osoitetta koska olisin innokas ottamaan ylläpitoon russponin:)

      • myöhäinen

        Nyt vähän myöhään kirjoittelen, mutta olisko vielä jommalle kummalle ponille tarvetta vuokraajalle? Jos kummallakin on jo vuokraajat, niin voiko olla 2 vuokraajaa? Vai onko kummatkin ponit jo ylläpidossa?


    • hepsuli

      Moi! Olen 10v tyttö vantaalta olen todella kiinnostunut molemmista hevosista voisin ottaa vuokralle jos se vain on vielä mahdollista sähköpostiosoitteeni on: [email protected] tai voit lähettää VIESTIÄ minulle numeroon: 358453492822

      Toivottavasti vastaat jotain
      :)

    • masarakas

      ottaisin ylläpitoon kiinnostuin eestin pollesta

    • vuokraisin russponin

      hei! olen kiinostunut russponista.ja ratsastus kokemusta on yli 3 vuotta. onko se vielä vapaa? ja voiko russponi tulla somerolle , kun meillä on somerolla talli paikka vailla hevosta ja haluaisin vuokrata sen kahdeksiviikoksi kesäksi?

    • sonjaa1

      Moi!! Asun kankaanpäässä. Oon ratsastanu neljä vuotta. Hypänny 85cm asti ja yhes koulukisois on tullu käytyä. Olisin kiinnostunut eestinhevosesta :) voisko mahdollista ottaa vuokralle kesällä?OTA YHTEYTTÄ SÄHKÖPOSTIINI !: [email protected]

    • ROOOOSAAAA

      Vuokralle etsitään Vantaalla!
      13v tyttö etsii vuokralle ponia/ hevosta treenikaveriksi. Kisaaminen ei ole "päätavoite" ja tarkoitus, . Hakusessa on hevonen/poni, joka osaa, ja jonka kanssa mahdollista kehittyä eteenpäin.
      Olen ratsastanut noin 6vuotta eli osaan perus taidot ja hypännyt olen pituudeltani olen 152cm. hyppääminen tuo kivaa vaihtelua ratsastukseen, samoin ilman satulaa ratsastaminen, ja maastoilu luonnistuu varsin hyvin.
      Välimatkasta riippuen olen valmis käymään 1-2 kertaa viikossa, ja enimmillään kerta saisi maksaa15e.(ellei sovita) Mielelläni esimerkiksi putsaan karsinoita kuin varusteitakin ratsastusta vastaan ja useamman kerrallaan, esim. kuukausihinta voisi olla myös mahdollinen. Jos hevosesi on vailla vuokraajaa Vantaalla, ja haet sille luotettavaa ja asianmukaista ratsastajaa, ota yhteyttä . ph. 0409383440 ja sähköposti [email protected]

    • Kiinnostunut!!!

      Hei! Olen 14-v ja etsin hevosta/isoa ponia ensisijaisesti Vantaalta, mutta kuljen muuallekin (pk-seutu) mikäli sinne pääsee hyvin julkisilla.

      Hevosen/ponin tuleee olla väh. 145cm, perusasiat osaava peruskiltti kaveri, iällä ja rodulla ei ole väliä. Itse olen 161/50kg, tasoltani olen HeC-HeB ja käyn tunneilla kerran viikossa.

      Vuokraisin hevosta rentoon harrastamiseen, maastoiluun, sekä plussaa olisi jos joskus saisi hypätä.

      Minulta löytyy SRL-ratsastajanliiton kortti, joten vakuutus on kunnossa.

      Ota yhteyttä, niin kerron lisää itsestäni. :)
      [email protected]

    • lisetteee

      onko viel mahdollista vuokrata/ottaa ylläpitoon niitä?

    • kokeile

      www.hevosmarkkinat.fi ilmoituksia kaivataan

    • Eestinponirakas♥

      Olisin kiinnostunut tuosta eestinponista. Olen kauan etsinyt sopivaa vuokra ponia ja tämä vaikuttaa lupaavalta. Meillä on omat tallit ja maasto lenkkejä. Tämä eestinponi olisi ihana!

    • innokas vuokraaja

      Missä päin ne asustavat? :)

    • Vastaathan?

      Tiedätkö että tarvitsisitko jommalle kummalle ponillesi ylläpito kotia ensikesäksi? (joo pitkä aika) Kun jossain helmikuun jälkeen etsisin ylläpitoon ponia? Ja molemmat kuulostavat ihan hyviltä vaihtoehdoilta:)

      • ylläpito?

      • korjaus

    • ylläpitoponia etsivä

      Saiskos ylläpitoon 5 muun hevosen kanssa?

    • Göös

      Onko vielä ponit vapaita ja ottaisin ylläpitoon

    • hebbailija

      ilmoitus jätetty 2013 tuskin enää voimassa. Kysynpä silti että miltä paikka kunnalta ja olen kiinostunut jos sopivan lähellä!Kerrohan yhteystietoja.

    • kahta vuokrista?

      Moi!
      Täällä olis kaks 12.v tyttöö jotka haluis vuokraponit.
      ollaan ratsastettu ainakin 3 vuotta issikoilla.
      ponien pitäisi olla samalla tallilla.
      Ja käytäisiin 1/2 kertaa viikossa :)
      Jos mahdollista niin ponit olisivat Vantaalla :)

    • ....

      tää mun tuuri.... just kun löysin hyvä eestinponin niin väärä asuinpaikka ja haluajia vuokraajia.... pettynyt:(

    • netta1

      Missäs päin tämmöset ponit mahtaa olla?

    • Emilia2003

      Hei,sinulla oli ilmoitus hoidettavista poneista vuonna 2013. Mikä tilanne on tänä vuonna, saisiko näitä käydä hoitamassa ja ratsastamassa tänä vuonna joko ilmatteeksi tai korvausta vastaan?

      • roosa2015

        Olisin myös kiinnostunut yhden kaverini kanssa vuokraamisesta
        sähkö postini on: [email protected]


    • PinjaNummela

      [email protected]

      Kiinnostunut vuokraamisesta!! ;) Eestinhepasta, russeista olen jo kasvanut yli.. :D

    • PitäisköAntaaPeriksi

      Eikö immeiset nyt millään ymmärrä, että alkuperäinen ilmoitus on jätetty vuonna 2013 eikä aloittaja ole vastannut tänne pitkään aikaan yhtään mitään? Millä todennäköisyydellä hän vielä seuraa tätä keskustelua tai tarvitsee vuokraajaa/ylläpitoa?

    • roosajaellen

      olisin kiinostunut poneista onko vielä mahdollisuus?

    • russ-poni

      niin onko siis mahd.

    • estinpolle

      missä päin uutta maata

    • VoiteitälapsiaXDDD

      Hei nyt ihan oikeesti niitä valoja päälle xd tääl on niinku kaikki 12vee pikku heppahullut ihan tohkeissaan kyselemässä 2vuotta vanhan ilmotuksen perään, osa jakelee jo numeroita ja sähköposteja... Koittakaa nyt rakkaat lapsukaiset ymmärtää että alottaja ei tule koskaan antamaan ponejaan (jos ne edes on sillä enään) teille. Kiitän ja kumarran.

    • vuokriksii

      Onko vielä mahdollista?

    • Maiskukki

      Moikka? Onko Eestinhevonen vielä vuokraajaa/ylläpitäjää sillä olisin kiinnostunut ylläpidosta.

    • Jasminb

      Onko ponit jo varattu? Missä päin asut?

    • 2ponitytöt

      onko menny jo ku satettas olla kinostuneita kaverin kaa ottaa ylläpitoon

      • 2ponitytöt

        siis oltas kiinostuneita kummistakin


      • 2ponitytöt
        2ponitytöt kirjoitti:

        siis oltas kiinostuneita kummistakin

        kiitos jos vastaat


    • loollllxdddddd

      tajuutteks et tää on vuodelta 2013 xddddddd

    • Heipulis

      Missä päin ja onko kumpikaan vielä ylläpidossa

    • Anonyymi

      Moikka! olisiko mahdollista saada tuo eestinhevonen ylläpitoon?

    • Anonyymi

      Millä paikkakunnalla?Ja annettaisiinko ylläpitoon omalle Tallille vai teidän Tallille jos saisi ylläpitoon?😊

      • Anonyymi

        Vastaat kahdeksan vuotta vanhaan viestiin. Mitäs luulet, onko enää vaihdossa?
        Mistä näitä kuplapäitä tulee..


    • Anonyymi

      Voiko enään ottaa ylläpitoon?😊

    • Anonyymi

      missäpäin ja paljonko maksaa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      374
      3361
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      164
      1386
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1208
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1092
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      774
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe