Juha Ritala osallistuu Wincapita-keskusteluun

markussetä

6

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5356788

      Juha siinä vei pitkästä 6-0

      • Pätkän pukamat

        Ritola on kirosana capinaattien parissa. Häntä on yritetty vaijentaa, poliisi vartio on ollut hänen kotinsa ympärillä.

        Totuuta ei olisi saanut kertoa ja rahat olis pitänyt jättää ponzzoreille..


      • juha--r--
        Pätkän pukamat kirjoitti:

        Ritola on kirosana capinaattien parissa. Häntä on yritetty vaijentaa, poliisi vartio on ollut hänen kotinsa ympärillä.

        Totuuta ei olisi saanut kertoa ja rahat olis pitänyt jättää ponzzoreille..

        Hyvä trolli :-) Kukaan WinCapitalainen ei ole yrittänyt vaikuttaa minuun, vaientamisesta puhumattakaan. Enkä ole tarvinnut poliisivartiota.
        t.Juha R


    • markussetä

      oho onpas herkkää porukkaa jos tuo on tosi kumma vaan et nuo hörhöt ei ole
      koskaan mua tollai pelotelleet su muuta vaikka oon kyllä ollut ihan näkyvilläkin=))

    • markussetä

      Mitä WinCapitan Puolustusrintama puolustaa???
      """"""Mitä WinCapitan Puolustusrintama puolustaa? Ei totuutta ainakaan. Laittelivat taas mailia meille vanhoille capitalaisille ja en voinut olla vastaamatta kritiikillä ydinkohtiin:

      >Korostan vielä, että jäsenten varoilla käyty valuuttakauppa ei ole merkityksellinen tarkasteltaessa WinCapitan laillisuutta. Tämä tosiasia on monelle täysin ylivoimainen hyväksyä.

      Katson velvollisuudekseni vastata tähän viestiin, koska minä kuulun niihin, joiden on täysin ylivoimainen hyväksyä. Hyväksyä sitä että valuuttakauppa ei olisi merkityksellinen tarkasteltaessa WinCapitan laillisuutta. Minusta sillä on aivan keskeinen asema. Lähdin mukaan 2005 kun minulle demonstroitiin miten voin tienata valuuttakaupalla, jota WinClub käy. Ostin lisenssejä ja nostin puolivuosittain tuottoja. Ei ollut kenellekään mitään epäselvää että ne tulevat valuuttakaupasta. Suosittelijani, jonka kautta rahaliikenne hoitui ilman Moneybookersin perimiä välityspalkkioita, pyysi jopa laittamaan tilisiirron viestiksi: ”Valuuttakauppaan”. Sivustolla oli reaaliaikainen data josta pystyi seuraamaan eur/usd –valuuttaparilla tehtyjä auki olevia ja toteutuneita kauppoja, ja voittoprosentti näkyi ja tuntui suoraan seuraavan puolivuotisjakson tilityksessä. Jos tuotot eivät tulleet tuolla tavoin, kun meidän yksiselitteisesti annettiin ymmärtää, minusta silloin on kyse petoksesta. Tämä asia jos jokin, on merkityksellinen!

      Puolivuotistuottojen lisäksi nostin rahaa myös myymällä lisenssejäni WC:n sisäisessä pörssissä. Jotkut ostivat pörssistä lisenssejä ja myivät niitä sitten hinnan noustua ja tienasivat sillä, mutta kauppaa täytyi tehdä todella suuressa mittakaavassa jotta sillä olisi saanut hilloa enemmän kuin puolivuosittainen satojen prosenttien tuotto. WC otti pörssikaupoista vielä oman siivunsa välistä. Eikä tuottavista lisensseistä tietenkään kannattanut kokonaan luopua. Suosittelijani kysyikin, kun kuuli että olin rahanpuutteessa myynyt lisenssejäni, että ”Et kai tapa lypsävää lehmää?” Sanoin, että ”Kyllä sinne vielä vasikka jäi.”

      >Perustiedot on kuitenkin oltava hallussa, jotta WinCapitan toimintaa voi oppia ymmärtämään.

      Olin mukana vuodesta 2005 hamaan WC:n kaatumiseen saakka, joten perustiedot ovat kyllä mielestäni hallussa. Kertokaa jos olen jossain kohtaa väärässä! Vielä vuonna 2005 mukana oli urheiluvedonlyönti. Siihen en lähtenyt, ainoastaan ForexPooliin. Kaikki faktat voidaan tarkistaa WC:n sivuilta tekemistäni ruudunkaappauksista, sähköposteista ja tekstiviesteistä jotka nekin ovat kaikki tallessa LifeBlogissani.

      >WinCapitan tarjoama signaalijärjestelmä oli täysin toimiva tuote ja tätä faktaa on moni yrittänyt väittää muuksi.

      Signaalijärjestelmästä ei ollut vuonna 2005 vielä mitään puhetta ja silti tuottoa tuli! Miten se selitetään? FxTraders Signals tuli tarjolle vasta myöhemmin. Siihen mukaan lähteminen oli vapaaehtoista. Signaalijärjestelmän avulla olisi voinut itse alkaa käymään valuuttakauppaa ja hyödyntämään vähän ralliauton kierroslukumittarin näköisen vimputtimen antamia osto- ja myyntisignaaleja. En lähtenyt siihen itse mukaan vaikka sillä olisi ollut periaatteessa mahdollista tienata vielä enemmän. Pidin rahani vanhamuotoisissa lisensseissä ja nostin puolivuotistuottoja.

      En todellakaan yritä väittää etteikö signaalijärjestelmä olisi ollut toimiva tuote. Mutta se, että väitätte WC:n koko bisneslogiikan perustuvan signaalijärjestelmään (”WinCapita harjoitti aivan normaalia liiketoimintaa ja tuotteena oli FxTrader Signals -valuuttakaupan signaalijärjestelmä.”) on suurta sumutusta. Itsekin tiedätte, että signaalijärjestelmä tuli mukaan kuvioihin vasta WC:n tarinan loppupuoliskolla eivätkä kaikki edes lähteneet siihen mukaan!

      Tuottojen annettiin ymmärtää tulevan valuuttakaupasta, tämä totuus ei pala tulessakaan. Jos tuotot TULIVAT valuuttakaupasta eikä yhtään rahaa ole kadoksissa, rahat sijoittajille takaisin, Kailajärvelle maineenpalautus ja valtio maksamaan korvaukset jahdatuille ihmisille. Jos tuotot EIVÄT TULLEET valuuttakaupasta vaan pääoma on syöty (ponzi scheme), Kailajärvi linnaan ja korvausvaatimukset hänelle. Mitä tässä on epäselvää?????????"""""""""

      Siinä Juhan selkokielinen juttu http://keskustelu.suomi24.fi/node/9214213

      Laitto pitkäsen sedälle jauhot suuhun!

      • Lötjöne ne

        Pitkänen vois lopettaa, kun ei vaan osaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1689
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1574
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1168
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe