Tässä Saunalahti asiakaspalvelu sähköposti osoitteita

mistä kiinni

46

8246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskatunkki

      Tarkoituksellista asiakkaiden kusettamista piiloutua jonkin oma palvelun taakse, jossa vastausajat luokkaa viikko ellei kaksi. Kysyppä sieltä epäselvistä laskuistasi niin saat maksaa loputtomiin myöhästymismaksuja ja niistä myöhästymistmaksuja, kun taas kestää se niiden edellisten selvitys.

      Kysyppä sieltä loppulaskua, kun vaihdat operaattoria viisastuessa. "Meidän ei tartte sulle kirjoittaa loppulaskua, niitä laskuja tulee niin pitkään kun tulee" on vastaus.

      Siis aivan paska lafka.. taitaa olla idiotismi pääsyvaatimus sinne menneillä duunareilla, sen verta idioottimaista touhua ja pelkkää asiakkaiden kiusaamista, määräävän markkina-aseman väärinkäyttöä. Pienempi pulju olis laitettu jo kuluttaja-asiamiehen toimesta jättisakon muodossa konkkaan.

      • NAINEN SAVOSTA

        JOO, kyllä on VAIKEAA päästä asiakaspalveluun!!!! Ellei omista "tunnuksia". Puhelimessa sanottiin koko päivän "meillä on ruuhkaa. Kiireellisissä asioissa katsokaan netistä". KELE JOS EI OO NETTIÄ.
        Onneksi en enää oli ko. opetaattorin asiakas. LOPETIN.
        NAINEN SAVOSTA


      • mies Turusta
        NAINEN SAVOSTA kirjoitti:

        JOO, kyllä on VAIKEAA päästä asiakaspalveluun!!!! Ellei omista "tunnuksia". Puhelimessa sanottiin koko päivän "meillä on ruuhkaa. Kiireellisissä asioissa katsokaan netistä". KELE JOS EI OO NETTIÄ.
        Onneksi en enää oli ko. opetaattorin asiakas. LOPETIN.
        NAINEN SAVOSTA

        Olen huomannut saman eivät vastaa puhelimeen.


      • samaamieltä

        Sama täällä ja ne puhelut "asiakaspalveluun" vieläpä maksavat.. Jonottaessa tulee paljon laskua tyhjästä kun eivät pitkän odotuksenkaan jälkeen edes vastaa..


    • hitton saunalahti

      No nimenomaan "mistä kiinni"

      Olen ihan raivon partaalla mokoman operaattorin kanssa. Saunalahden sivulla ei ole ainuttakaan s-postiosoitetta jonne voisi laittaa postia. Olen soittanut asiakaspalveluun, johon vihdoin reilun odottelun jälkeen vastattiin. Ilo oli kuitenkin lyhytaikanen. sillä asiakaspalvelu ei hoitanut asiaa johon halusin vastauksen, joten yhdisti minun johonkin toiseen numeroon. Taas odottelua n. 7 min. jonka jälkeen puhelu katkesi. Ei helvetti! Aloitanko taas alusta ja kerron asiani toiseen kertaan, jolloin minut taas yhdistettäisiin jollekin toiselle, joka ei koskaan vastaisi.

      Seuraavana päivänä kävelin Elisan liikkeeseen ja jonotin siellä 15 min kunnes oli vuoroni esittää asiani, joka oli seuraavanlainen.

      Olen vuonna 2009 ostanut Elisan liikkeestä puhelimen, johon kytkynä oli otettava liittymä. En koskaan ottanut sim-korttia käyttöön ja määräajan umpeuduttua irtisanoin tuon liittymän. Luulin asian olevan kunnossa. Kunnes vuonna 2012 tuli saunalahdelta paperilasku 0 euroa. Ihmettelin sitä, mutta koska summa oli 0 euroa, en reakoinut siihen mitenkään. Kului vuosi ja saunalahdelta tuli taas lasku, johon oli koottu useammalta kuukaudelta operaattorimaksu 0 euroa. Seuraava lasku olikin sitten 9,86€ joka laittoi ihmettelemään mistä tässä on kyse.

      Tuo tyyppi elisan liikeessä sanoin, että liittymä on edelleen voimassa, johon totesin ettei voi olla koska olin sen lopettanut jo vuosia sitten. Hän kuulemma näki koneeltaan ettei sitä oltu lopetettu. Oli siis minun sanani häntä vastaan ja minun sanani ei painanut mitään, koska hänen koneensa oli toista mieltä. Klik! Hän näpäytti jotain näppäintä ja sanoi, että nyt se on suljettu. Kysyin saanko nyt jonkun todituksen siitä, että se on todella nyt suljettu. Hän vastasi ettei siitä ole mahdollista saada mitään todistetta.

      Pääsisin tietysti helpommalla kun maksaisin tuon heidän vaatimansa 9,86€ mutta periaatteesta tämä juttu ottaa niin päähän, etten haluaisi antaa periksi. Olen aivan varma, että lopetin aikanaan sen liittymän heti sopimusajan umpeuduttua, koska liittymällä ei ollut minulle mitään käyttöä.

      Tänään saunalahti sitten taas lähettää minulle uuden laskun, joka on 13,36€ Laskuun on lisätty huomautusmaksu ja homma jatkuu näköjään. Liitteenä laskussa on "asiakastiedote" jossa he kertovat kuinka haluavat palvella hyvin ja joustavasti. Tiedotteessakaan ei ole kerrottu mahdollisuudesta käyttää s-postiosoitetta yhteydenottoihin. Tarjoavat jotain omasaunalahti-itsepalvelua, joka vaatii rekisteröinnin. Minä en helvetti soikoon halua olla saunalahden asiakas, mutta muuta mahdollisuutta yhteydenottoon ei ole.

      Miten tämä on mahdollista? Näinkä he tarkoituksella tekevät asioista vaikeasti hoidettavia. Seuraava osoitteeni on kuluttaja-asiamiehelle, sillä jonkun heille on osoitettava paikkansa.

      • Nainen Kymestä

        Mulla on ongelma kun ne on myynny mun numeron 0700 alkuisille aikuisviihde numeroille. ne ei oo loppunu vaikka olen vaihtanu operaatoria. Mullakin on mitta täys. Liityin kuluttajaliittoon ja vien asian kuluttajariitalautakuntaan.Olen onnellinen kun en ehtinyt sähköpostia siirtää Saunalahdelle, mikähän riesa siitä olisi tullut.


      • sinikkaleikas@suomi2

        ei kai sitä voi myydä mutta sisään ei nettiin pääse jokin on vialla
        mulla on kruunukin
        ja eipelitä läppärini


    • EX-Sauna

      Itselläni samankaltainen homma.
      Sanoin kännykkäliittymäni irti paikallisessa elisan putiikissa.
      Myyjä sanoi homman olevan selvä.
      Pyysin myös asiasta kirjallista dokumenttia.

      ( Liittymän kirjallinen irtisanomis ilmoitus. Se on pakko antaa asiakkaalle )
      ( Kuluttajalainsäädäntö / liittymäsopimusten irtisanomiset )

      Myyjä ei ensin meinannut sitä tulostaa,sanoin suoraan,että tulenko tiskin sillepuolelle ja tulostan sen itse,vai tapahtuuko jotain teidän toimesta.

      Sen verran rupesi myyjän toiminta vituttamaan,ettei tosiaankaan paljosta puuttunut,että olisin vetänyt myyjää turpiin,niin ylimielinen oli.

      ( Varmaankin olisin itse saanut syytteen vähintäänkin pahoinpitelystä )

      Kyllähän sitten myyjä itse huomasi,että on parempi antaa lappu kouraan asiakkaalle,kun ottaa turpiin.Siihen tuli sitten toinenkin myyjä joka sitten homman lopullisesti hoiti kuntoon.Tämä myyjä oli ihan asiallinen ja oli asioista perillä,kun kehoitin vielä tätä ensimmäistä idioottia tutustumaan kuluttajasuoja lainsäädäntöön ja mitä siellä sanotaan näistä sopimuksien irtisanomisista.

      Kyllähän se vielä jotakin yritti änkyttää pärstä punaisena,mutta kävelin liikkeestä pihalle,enkä jäänyt sen selityksiä kuuntelemaan.

    • Rampe222

      Sama stoori minulla. Ainoa keino on lähettää etanapostilla viestit S-lahteen. Minulle lupasivat irtisanomisesta vahvistuksen e-mailiin. Voitte arvata tuliko.

      • 2013

        Edellyttää,että saat siihen koskaan vastausta.
        Laitoin 2 mailia S-Lahteen.
        Viestit lähetetty 12.9 ja 16.9 kuluvaa vuotta.

        Arvaahan onko kumpaankaan tullut vielä vastausta tähän päivään mennessä.
        Aivan oikein ei ole.
        Siellä lukee edelleen,että ( Asia Käsittelyssä )
        Että näin nopeata toimintaa.


    • Sauniksen asiakas

      Vieläkö saunikselle on olemassa se ikäänkuin salaisempi numero johon voi soittaa, jos haluaa hieman neuvotella liittymätarjouksista ?

    • ikä-ihminen

      Milloin lupaamanne netti yhteyde saatte kuntoon,ettei aina tarvitsisi katsoa tekstiä ei saada verkko yhteyttä.laskutus puoli kyllä TEILLÄ kyllä pelaa.Kuka viranomainen valvoo teidän toimintoja.

    • asdasdasdads3

      Ei helkutin helkutti. Niin sontaa saunalahden asiakaspalvelu, että ainoastaan internetin yhteydellä (joka ei siis todellakaan toimi näissä mobiilivehekeissä ainakaan rajattomana, mitä saunalahti lupailee) pääsee läpi, puhelimella, kun soittaa saa venata useita tunteja, kuka korvaa menetetyn työajan?
      Maksan tästä saunalahden rajattomasta internetistä perkele kymmeniä euroja kuukaudessa, ja joka viikonloppu ja ilta olen samassa tilanteessa, puhelin hakeutuu ns "G" verkkoon, joka on siis käsittääkseni sama, jota autojen gprs. laitteet käyttävät.
      Mielestäni aika kohtuutonta mainostaa blondilla bimbolla, sitä kuinka rajaton internet yhteys ei koskaan hidastu ja siinä ei ole käyttökattoa.
      Ainakin olisi sopivaa ilmoittaa mainoksessa, että liittymät eivät toimi viikonloppuisin eivätkä arki-iltaisin.
      Huomenna kävelen liikkeeseen irtisanomaan liittymän ja jos eivät suostu, niin seuraava osoite on kuluttajasuoja viranomainen. Veikkaan, että kun kysyn heiltä mitä se "rajoittamattomuus" tarkoittaa, niin luulisi sen ainakin viikonloppua tarkoittavan... PERKELE.

    • anni mummo

      Kiitos. Kyllä oli vaikiaa saada osoitteet. Ei ole kuin puhelin vastaaja ja se maksaa maltaita. Kiitos sinulle joka laitoit osoitteet

      • Hei anni mummo,
        Paras tapa olla sähköisesti yhteydessä on OmaSaunalahti. Sinne voi kirjautua myös verkkopankkitunnuksilla, jolloin pääsee luomaan uudet OmaSaunalahden tunnukset, mikäli tunnuksia ei ole tallella. OmaSaunalahden kautta lähetetyssä viestissä on suoraan kaikki asiakastiedot mukana, mikä nopeuttaa viestin käsittelyä.

        Mikäli asiakkuutta ei enää ole olemassa, tai OmaSaunalahden käyttö ei muuten ole mahdollista, sähköpostitse voit olla yhteydessä [email protected]
        (Toki tässä ketjussa aikaisemminkin annetuista osoitteista on ohjaus asiakaspalveluun, mutta kätevintä on käyttää edellä mainittua osoitetta.)

        Asioita voi myös selvittää kirjautumalla Palstalle ( http://palsta.saunalahti.fi ) ja kysymällä asiaa siellä.

        Seppo / Saunalahden Palstatiimi
        http://palsta.saunalahti.fi


      • toivotonta
        palstatiimi kirjoitti:

        Hei anni mummo,
        Paras tapa olla sähköisesti yhteydessä on OmaSaunalahti. Sinne voi kirjautua myös verkkopankkitunnuksilla, jolloin pääsee luomaan uudet OmaSaunalahden tunnukset, mikäli tunnuksia ei ole tallella. OmaSaunalahden kautta lähetetyssä viestissä on suoraan kaikki asiakastiedot mukana, mikä nopeuttaa viestin käsittelyä.

        Mikäli asiakkuutta ei enää ole olemassa, tai OmaSaunalahden käyttö ei muuten ole mahdollista, sähköpostitse voit olla yhteydessä [email protected]
        (Toki tässä ketjussa aikaisemminkin annetuista osoitteista on ohjaus asiakaspalveluun, mutta kätevintä on käyttää edellä mainittua osoitetta.)

        Asioita voi myös selvittää kirjautumalla Palstalle ( http://palsta.saunalahti.fi ) ja kysymällä asiaa siellä.

        Seppo / Saunalahden Palstatiimi
        http://palsta.saunalahti.fi

        OmaSaunalahti ja iso PYH !!! eihän sieltä saa vastauksia kysymyksiin kun joskus hamassa tulevaisuudessa jos sittenkään. Laitoin kysymyksen sinne 30.8 ja tänään on
        21.9 eikä mitään vastausta kuulu !!!!
        Kyllä on syvältä koko asiakaspalvelu sekä puhelimessä että OmaSaunalahdessa !!!!!


      • sinikka.leikas@suomi
        toivotonta kirjoitti:

        OmaSaunalahti ja iso PYH !!! eihän sieltä saa vastauksia kysymyksiin kun joskus hamassa tulevaisuudessa jos sittenkään. Laitoin kysymyksen sinne 30.8 ja tänään on
        21.9 eikä mitään vastausta kuulu !!!!
        Kyllä on syvältä koko asiakaspalvelu sekä puhelimessä että OmaSaunalahdessa !!!!!

        ei saa vastauksia mistään
        papitää d n a lähtee lätkimään ei pelitä ei
        jon on taso laskenut tietokone yhteyksissä
        pitäis parantua mutta heikkenee vaan
        pitää dna unohtaa eitää toimi


    • reijo.liljamo@elisan

      Minulle myytiin liittymä jonka piti maksaa 19,90 euroa kuussa, Mitä vielä sain laskun johon oli lisätty joku merkillinen PILVI palvelu ja saatu laskun loppusummaksi lähes 40 euroa. Asiakasta pidetään idioottina joka maksaa kiltisti tilaamatonta tuotetta.Ei mene läpi en maksa tilaamattomasta tuotteesta ja mikäli ei tule korjausta lopetan liittymän. Muidenkin suosittelen tarkkailemaan laskutustaan. [email protected]

    • saunalahti=000/100

      Ei kanatta ostaa saunalähti soppimukset!!!!!!!!
      Asiakaspalvelu niin huono,
      hujaus ja lisä maksut, 300/100,
      maksat laskut sitten ja ne lähetä samat laskut ketkä oot maksanut , heti ja eri viitenumerolle,
      pyydät irtisanominen ja saat maksa vielä heillä muutama laskut ennen kun saat soitta vielä heillä ja pyydät taas irtisanominen.
      ja vielä niin paljon huono asiat Saunalädistä mitä asiakas ei halua kuuluu .........................................inj

    • sinikka ruiskaunokki

      Kävin tänään Tampereen Prismassa sijaitsevassa saunalahti-elisa palvelussa ja olen todella pettynyt palveluun ja kaikkeen siellä ja samoin olivat muutkin asiakkaat eli asia oli tämä että mulla puoltoista vuotta ollut lumia 620 ja siinä joitain ihmeellisiä vikoja ollut koko aika eli toisten puhelut kuuluu läpi tai kaikuu ja yhtäkkiä loppuu koko puhelu vaikka virtaa mutta myyjä joka ei tosiaan tiennyt yhtään mitään niin sano että lähetetään läpyskä huoltoon ja ei takuita maksaja kuka on?? Elikkä ostin uuden lumian 630 ja ei hajuakaan miten käyttää kun entisestä korjauksesta ei kauhian kauaa niin oli tosi asiansa tunteva ihminen paikalla ja osasi neuvoa ja älykäs mutta pelottaa mennä koko kauppaan kun kukaan ei tiedä yhtään mitään ja täs huomaa että muka asiansa osaava henkilö auttaa mutta itseäni en sääli ja saan apua asiantuntijoilta joita omassa perheessä mutta ne vanhukset jotka kävi sääli joiden pakko tutustua uusiin asioihin joita ei kaikki vain tiedä ja itsekkin olin äimän käkenä koko puljusta että hakekaa apua jostain muualta kuin tampereen kalevan liikkeestä!!!!!

    • Rami3

      Joo. Minä haluaisin valittaa suoraan jollekin Saunalahden verkkoyhteyksistä päättävälle taholle huonosti toimivista yhteyksistä joko puhelimella tai sähköpostilla, mutta en sellaista yhteystietoa mistään löydä. Antakaa mulle jokin yhteys21ustieto.

    • Mäni hermot.

      Voihan v...soittivat ja ruikuttivat ota uus mokkula, no minä ika ihmisenä lupasi, mutta kun, tytär ja vävy sanoi se ei 4G toimi täällä niin en hakenut sitä postista, no joo nämäpä sunalahen liittäjät pistivät jo kk, laskun mukaan sen uuden mokkulan hinnan, jota ei minulla edes ole,,

      Otta aivoon niin pirusti,,

      Miten minä nyt saan tämän korjattua ja pois laskustani, liikaa perimänsä hinnan,,

      • zhanna

        Sama vika! :( Tosi kurjaa kun asiakaspalvelija nimenomaan sanoi ettei kannata noutaa jos ei aio ottaa pakettia ja nyt noita laskuja tosiaan tulee eikä ne vastaa puheluihin..!!!!


    • jdggfjgf

      Tutulta kuulostaa.

      Latasin Prepaidiin 1kk netin ja yhtäkkiä 2 viikon sisällä yhteys katkesi ja
      ilmoittaa että ei saldoa.

      Puhelin numero ollut oikea koska kuitti todisteena ja saldolla ei mitään tekemistä prepaid netin kanssa.

      Yritä sitten soittaa ja selvittää kun kukaan ei vastaa ja kun vastaa niin yhdistävät
      prepaid puolelle josta tähän päivään mennessä ole kukaan koskaan vastannut.

      Mitään sähköpostia ei ole jonne ilmoittaa.

      Eli kun lataa jotain, niin yhtäkkiä voi hävitä kesken kauden.
      Mistään et saa vastausta mihnkään.

      Tämä vaikuttaa selvältä kusetukselta.

      Pakko olla joku sähköposti jonne lähettää kyselyitä??

    • Another vittuuntunut

      Joo no itelle on ollu toi saunalahti 4-g wlan liittymä jos jonkin aikaa ja lupaus oli nopeudesta se 45 megaa (mitä ei todellakaan ollu) noin 5 päivää sitte oli viimesen kerra se nopeus testi joka kertoi nopeuden olevan 10 megaa , kyllähän toi nopeus riittää mulle mut nyt sen testin jälkeen on nopeus dropannu siihe 40 kb/s, dls ja 10 kb/s, upls. Eli noin 0.4 megannen tällä hetkellä melkein sama asia kun antaisin ilmatteeksi paska lahdelle sen 30 euroa kuukaudessa. -.-

      (toi 0.4 megaa siis on jatkunu jo kohta yhen viikon).

      Jos joku tietää miten tän vian saa korjattua niin ole hyvä ja kerro koska ei tämmötteistä rage posteista oo paljoo apua loppu juoksussa.

    • Perze

      Saunalahden oma.saunalahti@palveluun ei tule vastauksia. Minulla on 1.9 sinne laitettu viesti, johon ei ole vastattu vieläkään.

      • 17+17

        Saunalahti on muutenkin pyllystä.


      • samma.här
        17+17 kirjoitti:

        Saunalahti on muutenkin pyllystä.

        niin on.


    • Jussi24

      Olen yrittänyt irtisanoa liittymääni Saunalahdelle monella eri tavalla. Noin vuosi sitten yritin sitä liikkeessä. Käskettiin tehdä se Omasaunalahti -palvelun kautta. Siellä kun menin kohtaan liittymä ja sopimukset (muistaakseni), en löytänyt mistään linkkiä, miten voisin sulkea liittymän. Tämä on kusetusta - ryöstö, koska nyt minulle tuli lasku jossa pelkät vuoden parin takaiset kuukausimaksut 230e kun en ole käyttänyt liittymää sitten ollenkaan. Eivätpä tule saamaan minun rahoja koskaan.

      Mielestäni kaikkien täällä kirjoittavien ja niitä, jotka "yrittävät sulkea" Saunalahden liittymän, tulee tehdä Saunalahdesta rikosilmoitus. Sen voi tehdä helposti sähköpostilla. Kirjoittaa sinne vain, että EPÄILEE varkautta, koska niin monet ovat kokeneet tämän, että liittymän sulkeminen on mahdotonta. Kyse on laajamittaisesta ryöstöstä, jonka uhri olet Sinä ja minä. Joten, sähköposti poliisille riittää. Kannattaa kertoa sinne myös tästä viestiketjusta Suomi24:ssä. Poliisi noteeraa yleisövihjeet ja kaikkien kokemukset. Saunalahti tulee jäämään kiinni ja saamaan miljoonasakot.

    • Kyllästynyt teihin

      Kauheeta valittamista teillä, aikuiset ihmiset.
      Ei se koko pulju ole paska jos yksi asiakaspalvelija tekee virheen. Miettikää miten usein kaikkien operaattoreiden asiakaspalveluissa on jotain nuoria tyyppejä ekaa kertaa koskaan töissä ja niiden pitää muistaa tuhat eri yksityiskohtaa. Eikö tulisi teille virheitä?

      Lukekaa sopimusehdot ja kaikki tilausvahvistukset älkäkää jaksako inistä!
      Niissä on selkeästi kerrottu miten ja milloin tulee irtisanomienn tehtyä. Jos jätätte viestin asiakaspalveluun jonkun oma saunalahden kautta että irtisanon liittymän mutta ette vaivaudu lukemaan sitä vastausviestiä missä kerrotaan irtisanomisaika ja pyydetään vielä vahvistus niin sitten teillä jää se auki se on VOI VOI.

      samalla tavalla kuin monet muutkin netin kautta tilattavat jutut jos jätätte hakematta postista ne paketit niin ne odottaa siellä postissa viikkokausia ennen kuin ne palutuu lähettäjälle ja sielläkin ne palautukset pitää vielä käsitellä
      onko siis IHME jos siinä välissä on ehtinyt lasku tulla?

      ootte tekin yksiä saamarin valittajia koko sakki
      heti ootte kaikkia haastamassa oikeuteen vaikka usein ongelma on se että
      maksattel askut myöhässä
      ette LUE OHJEITA jotka lähetetään lähes jokaisessa laskussa
      ette LUE SOPIMUSEHTOJA missä asioista ilmoitetaan selkeästi etukäteen
      huudatte ja meuhkaatte ettekä kuuntele, vaan keskeytätte

      paljon aina valitetaan asiakaspalvelusta ja koko firmasta kuin usein ASIAKKAAT on ne, jotka on yhteistyökyvyttömiä
      pitäisi päästä asiakaspalveluun 0 jonottamisella (anteeksi vaan, mutta ainoastaan sellaiset puljut, joilla EI OLE asiakkaita on sellaisia, joista saa palvelua jonottamatta)
      pitäisi saada kaikki vimpan päälle liittymät, parhaat yhteydet ja rajattomat puhelut NOLLA EUROLLA
      pitäisi saada laskut suoraan käteen mielellään just silloin kun sattuu itse olemaan valmiiksi verkkopankissa MUUTOIN SE ON KUSETUSTA
      pitäisi sitä pitäisi tätä
      mutta TEIDÄN ei tarvitse tehdä mitään niinkö

      ei saisi mainostaa mutta auta armias jos ei ole osattu soittaa suoraan ja kertoa jostain tarjouksesta KYLLÄ MUUT SAA HALVEMMALLA MUTTA MINÄ EN niinkö
      no ne tarjoukset on niissä mainoksissa.

      Lopettakaa se valittaminen ja ottakaa vastuu omista tekemisistänne.

    • Mulkerot___

      Hei!

      Olemme muuttaneet toimintatapaamme Saunalahden asiakaspalvelussa. Palvellaksemme asiakkaitamme entistä paremmin, voi meihin ottaa yhteyttä sähköpostin sijasta käyttämällä uusia nettilomakkeitamme, jotka löytyvät osoitteesta http://saunalahti.fi/toimintahairio/.

      Pyydämme teitä ystävällisesti siis ottamaan vikapalveluun yhteyttä joko netin kautta asiakastuki.saunalahti.fi tai puhelimitse 010 19 0230 (ma-pe 8-19, la 10-16.30, pvm/mpm).
      Sähköpostiosoite [email protected] ei ole enää käytössä.


      Ystävällisin terveisin

      Saunalahden asiakaspalvelu (automaattivastaus)

      • Mulekaroa____

        Ja missä laskutus-jaosto??

        Miten te peritte syyskuussa lopetetuista liittymistä vielä marraskuussakin maksuja vaikka liittymät on LOPETETTU ja siirretty toiselle operaattorille??

        Uskomatonta että Saunalahti alkaa rosvoamaan ja siirtyy tavoittamattomaksi!

        Pelkuritoimintaa!


    • Hei,

      ikävää kuulla että asiakaspalvelustamme on huonoja kokemuksia. Otamme kuitenkin palautteenne huomioon toimintaamme kehittäessä. Asiakaspalvelumme tavoittaa puhelimitse laskuasioissa ma-pe klo
      8-19 välisenä aikana, la klo 10-16.30. Vikatilanteissa päivystämme ympäri vuorokauden. Viestiä meille voi lähettää Oma Elisan kautta mikäli
      sinne on tunnukset. Asiakaspalvelu päivystää myös Palstalla jonne kannattaa rekisteröityä. Moderaattorit auttavat kaikissa tilanteissa joten heitä voi lähestyä laittamalla yksityisviestiä.

      Mari / Palstatiimi

      http://palsta.elisa.fi
      http://palsta.saunalahti.fi

      • miksiainakusetatte

        Voihan vittu joo taas.

        Mulla perkeleen kusetetulla on sekä elisan että saunalahden palvelut. Hyväuskoinen, kun olin.

        Ensin te SAATANAN TUNARIT sähläsitte @elisanet.fi:n j kun sen vihdoin sain macilla, luureilla yms. toimimaan, niin te kusipäät sitten sähläsitte myös @saunalahti.fi:n.

        Mitään oikeata apua en ole elisalta saanut. Ainoastaan puhelinrosvousta tingelitangelin kuuntelusta.

        LAITTAKAA SAATANA TÄNNE YKSISELITTEINEN OHJE, MILLÄ ASETUKSILLA SAAN @saunalahti.fi:n jälleen toimimaan T O I M I M A A N MacBook prollani! <-- VASTATKAA

        Postilaatikossa ei ole yhtään viestiä, mutta minulla on muka 117 %:n käytössä 200 Mt:n tilasta.

        Postit lähtevät, mutta EIVÄT SAAVU!

        Tämä perkeleen pelleilynne maksoi minulle jo yhden työhaastattelun!


      • Sähköpostia voit Macilla lukea osoitteen https://webmail.elisa.fi/ kautta. Matkapuhelimeen asetukset voit asettaa sivuston http://asiakastuki.elisa.fi/ohje/2/ ohjeen mukaisesti.

        Webmail -sivusto ilmoittaa vasemmassa alalaidassa sähköpostissa vapaana olevan tilan. Mikäli palvelu näyttää postisi olevan täynnä, tyhjennäthän laatikkoasi.

        Mikäli nämä edellä mainitut ohjeet eivät auta sinua, pyytäisin sinua tulemaan Palstalle osoitteessa http://elisa.fi/palsta ja laittamaan tarkemmat asiakastiedot yksityisviestillä paikalla oleville moderaattoreille.

        Jussi / Palstatiimi
        http://elisa.fi/palsta


      • saatanakusettajat

        Eivät ohjeenne toimi!

        Nyt vittu riitti, outlook toimii eikä sitä perkele tarvitse olla koko ajan säätämässä.

        Huomenna menen irtisanomaan kaikki toistaiseksi voimassa olevat elisan ja saunalahden liittymä koko perheeltä! Ei tarvitse saatana enää perään soitella tai lepytellä!

        MITTA TULI VITTU NIIN TÄYTEEN ELISAN RÄPELTELYSTÄ, ETTÄ SANA KYLLÄ LEVIÄÄ MEIDÄN AHVIPÖYDÄSSÄ. Lähes kaikilla on negatiivisia kokemuksia mm. elisaviiheestä ja 4G:n toimimattomuudesta. Pidin tähän saakka turpani kiinni, mutta huomenna irtoaa. Veikkaanpa, että muitakin irtisanojia ilmaantuu ennen vappua.

        Haistakaa paska rahastuksenne ja tyhjän päiväisten lupaustenne kanssa.


    • etar

      Laskut kasvaa kuin pullataikina kohoaa. Puheluita ei ole edes nimeksikään kun ei soitella ja 4g liittymä ei toimi kuin ajoittain kunnolla, mökillä ei laisinkaan. Mökillä meillä on 2g tikku joka toimii. Rahastus meidän ostamme tarvitsee keskustelua operaattorin kanssa että missä mättää.

    • swagggggg

      kiitos sinusta oli paljon apua :)

    • älyhoiiiielisaaa

      HOIII SAUNALAHTI! Eikö kilpailu enää kiinnosta? Jos ei pian ala tulemaan järkevän hintaista pakettia missä on puhetta ja tekstareita(ei tarvitse olla mitään 5000kpl) ja 4G netti kohtuu hintaan niin meidän perheen ja tuttavien liittymät vaihtuu DNA tai SONERA.

      jatkuvaa hintojen hilausta ollut sauna/elisalla nyt!

    • 0kse

      Täytyisi saada PUK-koodi Saunalahdelta

      • helppohommanykyään

        Omilta Saunalahden sivuilta sen saa kätevästi..


    • alphefr

      Olipas mielenkiintoista luettavaa.
      Asiakaspalvelijoita idiootiksi haukkujat, oletteko tietoisia siitä, että A) Yllättävän suuri osa asiakaspalvelijoista opiskelee yliopistossa työn ohella aloja, joille on vaikea päästä sisään = en menisi heti huutamaan idiootiksi. B) Asiakaspalvelu on hektistä, hermoja raastavaa ja nopeatempoista työtä, joka vaatii kovaa sietokykyä = antaisin aika suuren arvostuksen sitä tekeville.

      Ei muuta.

      • kollaakestää

        Jos asiakas on hankalaa sorttia ei häntä tarvitse palvella hyvin vaan antaa samalla tavalla takaisin. Tällaisistä asiakaspalvelijoistas minä pitäisin jotka eivät alistu asiakkaan "valtaan".


    • arivesa

      Kirjoitin viasta tuohon [email protected] osoitteeseen, ja sain konevastauksen että palvelupyyntö on otettu vastaan, mutta osoite ei ole enää aktiivinen. Ohessa tarjotiin kaksi uutta osoitetta, joista kumpikin on gmailin mukaan tuntematon. Kartteluako?

    • Asiakass
    • Anonyymi

      kiitos kokeilen jos onnistuisi saamaan yhteyttä. noin iso firma ja ei ole suoraa yhteydenotto missään ilmoitettuna?? Toki ymmärrän etteivät halau antaa asiakkaalle tositteita kesksuteluista mutta onhan se kummallista että vain soittamalla saa yhteyden asiakaspalveluun? no täytyyhän siitäkin hieman hyötyä ja rahastaa kuluttajaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe