Tytöt! 16v poika vastaa poikahuoliin!

Axel16v

Heu, jos sinulla on mitään kysymyksiä pojista tai jostain heihin liittyvästä, kysy ja vastaan. Vastaan kaikkiin :)

93

4885

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooloo2

      Mihin kiinnität ensiksi humion tytöissä

      • Axel16v

        Riippu tytöstä. No ekaksi katson kasvoja ja sitten vartaloa.. Jos tytöllä on vähän vähemmän vaatetta päällä niin rinnathan ne..


    • galaxytie

      Oon ihastunu yhteen jätkään. Oon seiskalla ja niin on se jätkä kans. Mä oon a-luokalla ja hän on d-luokalla. Ollaan puhuttu hieman kik-issä mutta ei muuta. Jätkä on sanonu mulle että oon söpö ja sulonen ja että joskus koulussa vähän kattelee mua(mut harvoin) ja jos ei näe mua koko päivänä niin miettii että oonko kipee. Mä oon kertonu sille että kattelen sitä aika usein koulussa, oon sanonu sille monesti et se on söpö ja komee ja oon kertonu sille että oon ihastunu siihen(ollaan siis hieman juteltu näistä asioist kik-issä). Mut se jätkä pitää yhestä toisesta tytöstä:(. Mitä tekisin että voisin tutustua siihen jätkään paremmin(ja että hän vois tutustua muhun)?

      • Axel16v

        Alkuasetelma vaikuttaa hyvältä. Se jätkä tietää, että pidät hänestä ja se jätkäkin vaikuttaa aika vahvasti pitävän susta.
        Mistä tiedät, että hän pitää toisesta tytöstä? Kaverilta, huomasit vai kertoiko se poika sulle? Tää vaikuttaa paljon.
        But anywhale, tärkeätä tässä on, että hän vain pitää toisesta. Se tarkoittaa, että sulla on vielä mahdollisuuksia.
        Niin hmm..yksinkertaisesti yritä viettää mahdollisimman paljon aikaa hänen kanssaan. Jos tällä pojalla on yhtään tunteita (heh), se tulee pitämään siitä, että joku välittää siitä (ihan oikeesti). Puhu sille paljon ja kehu sitä. Jos se rupeaa vastaamaan sulle samalla tavalla, se poika on sun :v

        Noin suunnilleen


      • apuaaaa <333
        Axel16v kirjoitti:

        Alkuasetelma vaikuttaa hyvältä. Se jätkä tietää, että pidät hänestä ja se jätkäkin vaikuttaa aika vahvasti pitävän susta.
        Mistä tiedät, että hän pitää toisesta tytöstä? Kaverilta, huomasit vai kertoiko se poika sulle? Tää vaikuttaa paljon.
        But anywhale, tärkeätä tässä on, että hän vain pitää toisesta. Se tarkoittaa, että sulla on vielä mahdollisuuksia.
        Niin hmm..yksinkertaisesti yritä viettää mahdollisimman paljon aikaa hänen kanssaan. Jos tällä pojalla on yhtään tunteita (heh), se tulee pitämään siitä, että joku välittää siitä (ihan oikeesti). Puhu sille paljon ja kehu sitä. Jos se rupeaa vastaamaan sulle samalla tavalla, se poika on sun :v

        Noin suunnilleen

        Moi! Meidän luokalla on yks poika johon mä oon ihastunu. Siitä pojasta ei oikeen saa selkoo siis kyl se tietää et mä tykkää siitä mut en oikeen tiie tykkääkö se musta. Se vilkuilee mua aina koulussa kun puhun kavereille. En oikee uskalla kattoo sitä tai jos vahigossa meidän katseet kohtaa mua nolottaa ja käännyn .Tätilannetta vaikeuttaa mun paras kaveri joka on julistanu et se tykkää siitä.HALUAISIN KUULLA SUN MIELIPITEES JA OHJEEN


      • Axel16v
        apuaaaa <333 kirjoitti:

        Moi! Meidän luokalla on yks poika johon mä oon ihastunu. Siitä pojasta ei oikeen saa selkoo siis kyl se tietää et mä tykkää siitä mut en oikeen tiie tykkääkö se musta. Se vilkuilee mua aina koulussa kun puhun kavereille. En oikee uskalla kattoo sitä tai jos vahigossa meidän katseet kohtaa mua nolottaa ja käännyn .Tätilannetta vaikeuttaa mun paras kaveri joka on julistanu et se tykkää siitä.HALUAISIN KUULLA SUN MIELIPITEES JA OHJEEN

        Uh hmm... Toi paras kaveri todella mutkistaa asioita... Jos jompikumpi teistä saa sen pojan, kateus ja muuta vois tappaa teidän ystävyyden :/
        Poika tuntuu ainakin pitävän susta. Jos se kattoo sua vain kun puhut kavereille, se taitaa olla itsekin aika ujo. Ujous on itsellekin perin tuttua...
        Mutta siitä poikaan lähestymisestä.. Yritä vaan viettää sen kanssa mahdollisimman aikaa: chattaile, kikkaile, kysy läksyjä ja puhu suoraan face to face jos kestää. Siis yritä viestittää pojalle että haluat viettää sen kanssa aikaa ja että välität siitä ilman että sanot sit' suoraan. Ihan oikeesti, harva poika pystyy vastustamaan tyttöä joka näyttää että haluaa olla sen kanssa.
        Tarkkaile myös miten poika puhuu sulle. Jos se yrittää jatkaa keskustelua (esim. puhumalla jostain ajankohtaisesta) ja vastaa mielellään ja tärkeimmin: hymilee, niin se pitää susta.

        Toivottavasti auttaa jotenkin :)


    • Angel;97

      Miten osoitan pojalle,että olen ihastunut?
      Eikai pojat tule kateellisiksi jos tyttöillä on jotain esim.jääkiekkoilija idoleita tai jotai komeita laulajia.Ite meinaan fanitan mun suosikki joukkoeen jääkiekkoilijoita,muttä pelkään,että mun ihastus ei tykkä musta sen takia koska mulla on niin paljon "mies idoleita"
      Mä oon niin ihastunut mun ihastukseeni,ettö en tie mitä mun pitäs tehdä =(

      • Axel16v

        Se ei teoriassa ole kauhean vaikeata. Yksinkertaisesti yritä puhua/chattailla/mitä vain pojalle niin usein kun mahdollista. Saa poika huomaamaan, että "hei, sinä taas". Mitä lähempänä tyttö vaikuttaa olevan poikaa, sitä helpommin poikakin ihastuu. Tärkeätä on myös hymyillä :)

        Noista mies-idoleista... Pojasta ne voivat tuntua vähän tukalilta jos fanitus on todella kovaa. Kunhan nyt et joukkueen kuvia kanna mukanas kaikkialla, niin ei pitäisi olla suurempaa huolta.


    • kaukanaolet

      Miten pojat yleisesti toimii ja ajattelee kaukosuhteessa? tai miten ite toimisit/ajattelisit?

      • Axel16v

        Itse olen juuri kaukosuhteessa.
        Mitä siitä toiminnasta, ei se sen kummosempaa? Kaipaus on todella kova ainakin :/ Itse rakastan tyttöystävääni ja haluan kovasti tavata hänet.
        Uh niin, tarkentaisitko jotenkin jos tarvitsee?


    • minä vain :)

      Olen 14 v tyttö ja oon ihastunu rinnakkais luokkalaisee poikaa. Meil ei oo muit samoi tuntei ku valinnais musa tunnit ja sielki se juttelee koko aja se kaverille. Se kattelee mua välil ja matkii jos teen jotai ( mut siis ei sillee ärsyttävösti you know?) :) en oo kauheen suosittu ja en tiiä mitä teen. Ja se on vast eromnnu. Mitä teen?

      • Axel16v

        Jos se yrittää ärsyttää sua, se on todella hyvä asia. Se tarkoittaa, että se poika haluaa saada sun huomion mikä voisi viitata ihastukseen. Ja ujouteen toki. Ero tosin on vaikea asia.. riippuen kuinka paljon hän välitti exästään. Toki tämän voi kääntää eduksi, sillä poika tarvitsee jonkun jonka tietäisi välittävän hänestä.

        Lähestymisestä nyt se että vaikka chattaile sen kanssa tai mitä keksitkään. Luo puheyhteys :)

        Sillä ettet ole suosittu, ei ole mitään pirun väliä. Tyttö voi olla vaikka kuinka suosittu mutta jos persoona on ihan perseestä, ei kukaan poika sen kanssa kestä pitkään seurustella. Ihan ole oma itsesi. Loppujen lopuksi ne aidot ovat ne parhaat :)


      • minä vain :)
        Axel16v kirjoitti:

        Jos se yrittää ärsyttää sua, se on todella hyvä asia. Se tarkoittaa, että se poika haluaa saada sun huomion mikä voisi viitata ihastukseen. Ja ujouteen toki. Ero tosin on vaikea asia.. riippuen kuinka paljon hän välitti exästään. Toki tämän voi kääntää eduksi, sillä poika tarvitsee jonkun jonka tietäisi välittävän hänestä.

        Lähestymisestä nyt se että vaikka chattaile sen kanssa tai mitä keksitkään. Luo puheyhteys :)

        Sillä ettet ole suosittu, ei ole mitään pirun väliä. Tyttö voi olla vaikka kuinka suosittu mutta jos persoona on ihan perseestä, ei kukaan poika sen kanssa kestä pitkään seurustella. Ihan ole oma itsesi. Loppujen lopuksi ne aidot ovat ne parhaat :)

        Kiitos avusta!


      • Axel16v
        minä vain :) kirjoitti:

        Kiitos avusta!

        No problem :)


      • Anonyymi
        Axel16v kirjoitti:

        No problem :)

        Moi! Axel et taida enää vastata mut ihan sama :)
        Siis oon ihastunu mun luokan yhteen tyttöön ja en yhtään tiiä mitä tehdä... Pelkään että meidän ystävyys häviää...😥


    • onpakivaa

      Onko sun mielestä liikaa jos seurustelun ikäero on 3 vuotta? esim. 14 ja 17 vuotias.

      • Axel16v

        Mielestäni se on. Se on todella riippuvainen tilanteesta, mutta sanoisin nyt, että kyllä :/
        Ikäeron merkitys sitten kuitenkin pienenee, mitä vanhempia ollaan. 16v ja 19v ei enää ole kauhean paha..


    • poikahuolet.com

      oon kasilla ja ihastunu valtavasti yhteen poikaan, joka on mun rinnakkaisluokalla. oon jutellu sille tosi vähän mut ajattelen sitä koko ajan. kattelen sen kuvia ja kuolaan sitä koulussa. on vaan yks ongelma; se seurustelee toisen tytön kanssa. onko sun mielestä väärin kattella poikaa, jolla on jo joku? onko ideoita mitä mun pitäis tehä? sydäntä vaan särkee aina ku nään ne yhdessä :(

    • Axel16v

      Katselu ei satuta ketään, mutta toiminta kyllä. Neuvoisin vain unohtamaan sen pojan. Hei, olen kokenut tälläisen tilanteen ja siitä on vain päästävä yli.
      Nythän tää ajatus satuttaa, mutta löydät parempia poikia. Ymmärrät myöhemmin :)

    • ihastunutt

      Olen ollut jo vuoden ihastunut vuotta vanhempaan poikaa. Olen tuntenut hänet jo ala-asteelta. Ongelmana on se, etten uskalla laittaa hänelle viestiä. Pelkään että hän vain nauraisi minulle. Mitä pitäisi tehdä ? /:

      • Axel16v

        Lähetä sille sitä viestiä. Jos se nauraa, se ei ole sulle oikea.
        Ja miksi muka naurais? Vuoden ikäeron takia? Haha... ei.
        Uh, asioita tapahtuu vain toimimalla.


    • grrrrr

      Oon ihastunuerin nnakkaisluokkalaiseen poikaan, hän on sanonu muo söpöksi. Ollaan juteltu Facebookissa ja hän kattelee koulussa muo. Hän on puhunu kavereittensa kanssa minusta ja hän on hymyilly samalla (kuulin kaverilta). Kaverini mukaan ihastukseni katsoi muo ja kun hän huomasi kaverini katsovan häntä nii hän käänsi katseensa (tämä on toistunut). Sama perinteinen kysymys, että onko hän ihastunut. Hän on kaverilleen myöntänyt katsovan muo.

      • Axel16v

        No eiköhän toi nyt ole aika selvä kiinnostuksen merkki :D Go ahead, ota se poika :)


    • onkivamutseiriitä...

      onks tytön pakko olla hoikka?mä oon yrittäny olla kiva ja ystävällinen muille mut se ei sit varmaan riitä.en oo mikää semmone pallo vaa mul on lihasta ja painoo pikkase enemmä.ja pitääks tytön näyttä huoralt et sen kaa vois seurustella?

      • Apuaaa????

        Mul ois poika ongelma. Oon 13 ja nii myös se poika kenestä tykkään. Jotai pari viikkoositte oltii tosi hyvii kavereita ja tuntu et seki tykkää musta. Sitten se alko yhtäkkiä haukkua mua läskiksi ja ylipainoiseksi vaikaa en kyllä sitä todellakaan ole. Oisiko sulla mitää tietoa mikä tälle pojalle tuli.


      • Axel16v

        Niin tätähän tää...
        Yksinkertainen vastaus: ei.
        Se persoona on se tärkein, uskopa vaan. Oli tyttö kuinka hoikka ja muuta, niin ei se mihinkään pääse olemalla kusipää.
        Hyvä, että olet kiva ja ystävällinen. Sulla on oikeasti paljon paremmat mahdollisuudet saade hyvä poika, joka välittää susta :) kuin niillä jotka pukeutuu kuin huorat.
        Ja hoikkuus ei ole mikään etu. Monet ja monet pojat pitää enemmän tytöistä joilla on muotoja kuin niistä joilla on luiseva olemus :)
        Hoikkuuden pakollisuus -mielikuva tulee vain tv:stä :)


      • Axel16v
        Apuaaa???? kirjoitti:

        Mul ois poika ongelma. Oon 13 ja nii myös se poika kenestä tykkään. Jotai pari viikkoositte oltii tosi hyvii kavereita ja tuntu et seki tykkää musta. Sitten se alko yhtäkkiä haukkua mua läskiksi ja ylipainoiseksi vaikaa en kyllä sitä todellakaan ole. Oisiko sulla mitää tietoa mikä tälle pojalle tuli.

        @Apuaaaa???

        Vau, wtf... En todellakaan tiedä mikä siihen iski o_O yhtäkkiä se vain halusi tehdä selväksi ettei pidä susta? .__.


      • oothyväneuvoo!!!!
        Axel16v kirjoitti:

        Niin tätähän tää...
        Yksinkertainen vastaus: ei.
        Se persoona on se tärkein, uskopa vaan. Oli tyttö kuinka hoikka ja muuta, niin ei se mihinkään pääse olemalla kusipää.
        Hyvä, että olet kiva ja ystävällinen. Sulla on oikeasti paljon paremmat mahdollisuudet saade hyvä poika, joka välittää susta :) kuin niillä jotka pukeutuu kuin huorat.
        Ja hoikkuus ei ole mikään etu. Monet ja monet pojat pitää enemmän tytöistä joilla on muotoja kuin niistä joilla on luiseva olemus :)
        Hoikkuuden pakollisuus -mielikuva tulee vain tv:stä :)

        kiitos :)!!


    • nettacat

      Mikä tekee tytöstä ruman?

      • Axel16v

        Liika meikki. Usko pois, liika on liikaa.
        Kauneus ja rumuus on tietysti katsojan silmissä, mutta mielestäni rumuuteen vaikuttaa mm. Hiusten hoitamattomuus, yleensäkin huono hygienia ja huoramainen olemus.


      • ootoikeamies!
        Axel16v kirjoitti:

        Liika meikki. Usko pois, liika on liikaa.
        Kauneus ja rumuus on tietysti katsojan silmissä, mutta mielestäni rumuuteen vaikuttaa mm. Hiusten hoitamattomuus, yleensäkin huono hygienia ja huoramainen olemus.

        vois kaikki pojat ajatella tollee :(


      • Axel16v
        ootoikeamies! kirjoitti:

        vois kaikki pojat ajatella tollee :(

        Ai... kiitti :/


      • JimiMV

        Kiits


    • MITÄ MÄ TEEN!-98

      Rakastan yhtä poikaa ihan liikaa.tää poika on tykänny musta muutama vuos sitte mutmä en tykänny siitä,mut nyt tykkään! Ollaan pelailtu yhessä jotain joukkuepelejä kuten koris,sähly ja jalkapalloo. Meillä on ikäeroo 2v mutta ollaan siis samassa koulussa.en uskalla lähettää hänelle facessa viestiä:s face to face mä oon vaa kyselly jtn tyhmää koulusta yms:s mistä tiiän että tykkäiskö poika vielä musta?:d ainakin sillonku se tykkäs nii se sano sen suoraan ja kerto kaikille avoimesti.mutta mua pelottaa ettei se tykkää nyt musta ku oon ruennu meikkaa:s en mitenkään paljoo:p ja tilannetta hankaloittaa viel seki ku tän mun ihastuksen paraskaveri tykkää musta! Ainaki oon kuullu nii monelta,ite en tykkää siitä. Ihan oikeesti en tiiä mitä teen ku mä rakastan sitä yhtä vaa nii paljon

      • Axel16v

        No täähän on tilanne :/
        Uh paha sanoa, mutta jos se poika piti susta muutama vuos sitte ja ei saanut sulta vastausta sen tunteisiin, niin sillä tuskin on enää ihastusta suhun :|
        Mutta, vanhaan ihastukseen on helppo ihastua uudestaan :3
        No se neuvo: lähetä sille sitä viestiä. Jos pelkkä viestin laittaminenkin pelottaa, et pääse sen tyttöystäväksi ikinä. Ylitä pelkosi! Se tuntuu kauhealta, mutta usko pois, se maksaa itsensä 10 kertaisena takaisin :)
        Yritä puhua sille niin paljon kuin voit ja viettää aikaa sen kanssa. Ennen kuin huomaatkaan, on sekin ihastunu suhun. Ainakin teoriassa :D
        Ihastuksen kaverikin... eh hmm.. ihan mitä lystäät, mutta voisit antaa sillekin mahdollisuuden. Etenkin jos se tekee aloitteen :)


      • MITÄ MÄ TEEN-98
        Axel16v kirjoitti:

        No täähän on tilanne :/
        Uh paha sanoa, mutta jos se poika piti susta muutama vuos sitte ja ei saanut sulta vastausta sen tunteisiin, niin sillä tuskin on enää ihastusta suhun :|
        Mutta, vanhaan ihastukseen on helppo ihastua uudestaan :3
        No se neuvo: lähetä sille sitä viestiä. Jos pelkkä viestin laittaminenkin pelottaa, et pääse sen tyttöystäväksi ikinä. Ylitä pelkosi! Se tuntuu kauhealta, mutta usko pois, se maksaa itsensä 10 kertaisena takaisin :)
        Yritä puhua sille niin paljon kuin voit ja viettää aikaa sen kanssa. Ennen kuin huomaatkaan, on sekin ihastunu suhun. Ainakin teoriassa :D
        Ihastuksen kaverikin... eh hmm.. ihan mitä lystäät, mutta voisit antaa sillekin mahdollisuuden. Etenkin jos se tekee aloitteen :)

        kiitos ku autoit!:3


    • tackförhjälpen98

      Tykkään yhestä meiän luokkalaisesta pojasta tosi paljon. Oon tosi ujo enkä oikee osaa jutella pojille, en ikinä keksi mitää järkevää sanottavaa :/ mut niin, se on sillee aika suosittu meiän luokal ja en usko et osottaa hirveesti kiinnostusta muihin tyttöihin ku kahteen suosituimpaan tyttöön jotka on varattuja. Plus se on luonteeltaan tosi erilainen ku vertaa muhun :D se on sellane rohkeempi eikä häpee mitää ja uskaltaa sanoo omat mielipiteensä, ja sit viel et se on oikeesti tosi hauska -toisin ku mä :/ ni kysyisin et kannattaisko ees yrittää hakeutuu sen seuraan vai unohtaa koko tyyppi? Kiitos vastauksesta jo etukäteen (: ps. sun neuvot on mahtavia!

      • Axel16v

        Ei kannata unohtaa tyyppiä vain sen takia, että tuntuu ettei sulla olisi mitään mahiksia siihen :)
        Olen itsekin todella ujo(, mutta joka on helpottunut jonkin verran tässä nyt. viime aikoina..) ja onhan se vaikeata ottaa yhteyttä :/ Nää tilanteet on niitä ainoita millon vaan kannattaa sanoa se "YOLO" ja antaa mennä. Lähetä viestiä ja yritä saada se tiedostamaan, että olet kiinnostunut siitä. Kyllä se poika sitten huomaa sut :)
        Sitten huomaat jos se kiinnostuu susta :)
        ...Ai jaa, thanks :/ Ei nää nyt mitään o///o


      • tackförhjälpen98
        Axel16v kirjoitti:

        Ei kannata unohtaa tyyppiä vain sen takia, että tuntuu ettei sulla olisi mitään mahiksia siihen :)
        Olen itsekin todella ujo(, mutta joka on helpottunut jonkin verran tässä nyt. viime aikoina..) ja onhan se vaikeata ottaa yhteyttä :/ Nää tilanteet on niitä ainoita millon vaan kannattaa sanoa se "YOLO" ja antaa mennä. Lähetä viestiä ja yritä saada se tiedostamaan, että olet kiinnostunut siitä. Kyllä se poika sitten huomaa sut :)
        Sitten huomaat jos se kiinnostuu susta :)
        ...Ai jaa, thanks :/ Ei nää nyt mitään o///o

        Kiitti paljo! (:


    • sirukettu

      Haha täähän keskustelu on tullu suosituks! :D Joo mutsiis... Mitä tehdä jos poika sillai vihjailee seksistä mut ite ei ole valmis siihen? Siis että mitä/miten sanoa se..? >.

    • sirukettu

      Haha täähän keskustelu on tullu suosituks! :D Joo mutsiis... Mitä tehdä jos poika sillai vihjailee seksistä mut ite ei ole valmis siihen? Siis että mitä/miten sanoa se..? >.

      • Axel16v

        Juu suosittu, kiitos sinun =)
        Niin siis... Jos se poika vain vihjailee, vihjaile myös ettet ole valmis. Tai pyydä sitä puhumaan sun kanssas. Jos ette pysty puhumaan seksistä, ette ole valmiita siihen :)
        Jos poika rupeaa painostamaan seksiin ja/tai ei välitä ettet ole valmis, jätä se. Heti. Jos se poika välittää susta ja rakastaa sua, se ymmärtää, sehän haluaa sun parasta, eikö niin :)


    • qweeer

      Pitkä teksti tulossa, jos et jaksa lukea, skippaa suosiolla. :D
      Aluksi sanon, että olen mukava ja puhelias kaikille, mutta ihastukselleni käyttäydyn tökerösti, en katso häneen päin tai juttele saati hymyile. Varsinkin jos olen epävarma hänen kiinnostuksestaan.
      Tapasin "Timon" pari vuotta sitten yhteisten kavereiden kautta. Meillä klikkasi heti ja tapailimme pari kuukautta, kunnes kavereidemme välillä tuli riitaa ja mut pakotettiin valitsemaan Timon ja ystävieni väliltä. Valitsin ystäväni, oltiin tunnettu Timon kanssa kuitenkin vain vähän aikaa. Yritin kyllä jatkaa hänen tapailemistaan, mutta ystäväni tekivät siitä liian vaikeaa ja hylkäsin Timon heidän takiaan. Pyysivät myöhemmin anteeksi, kun tajusivat, että tää raastaa mua edelleen ja että siinä meni ainoa mahikseni Timon kanssa.
      Ollaan törmätty toisiimme aina parin kuukauden välein ja joka kerta välillämme on ollut jotain. Timo on aina hakeutunut lähelleni.
      Törmäsimme taas kolme viikkoa sitten toisiimme juhlimassa ja varmistettuani hänen olevan edelleen sinkku, tuli hän luokseni yöksi. Aamullla sain kuulla, että hän tapaileekin toista tyttöä. Kysyin häneltä asiasta, sillä en pidä pettäjistä, enkä halua olla osallisena sellaiseen. Hän myönsi tapailleensa tätä toista, mutta ei pitänyt juttua vakavana ja esiintyi sinkkuna, myös facebookissa. Pari päivää sitten hän piilotti sinkku-statuksen.
      Tämän jälkeen olemme jutelleet jonkun verran ja flirttailleet hieman, mutta aloin jälleen olemaan kylmä, niinkuin aina teen.
      Hänen kaksi parasta kaveriaan sai tietää ihastumisestani Timoon (Timo ei siis tiennyt) ja alkoivat tsemppaamaan minua kertomaan Timolle ja pyysivät näyttämään hänelle, että oikeasti välitän hänestä. Sanoin, etten aio tehdä asian eteen mitään, koska Timolla on jo joku. He väittivät, että eivät "tiedä", onko nykyinen juttu vakava ja kertoivat, että minulla saattaisi olla mahdollisuuksia Timoon, jos vain yrittäisin. Olin kuitenkin pari vuotta sitten särkenyt Timon sydämen hylätessäni hänet ja muutenkaan hän ei kuulemma ottanut käytöksestäni selvää.
      Toinen näistä kavereista saattoi mennä kertomaan Timolle tunteistani, sillä heti kun olin puhunut hänen kavereidensa kanssa, Timo otti yhteyttä ja puhui todella flirttailevaan sävyyn.
      Menin umpihumalassa kertomaan Timolle tunteistani ja pyysin häntä kertomaan, onko tämän toisen tytön kanssa tosissaan, jotta pääsisin hänestä yli enkä jäisi miettimään asiaa enempää. Hän vain vaihtoi aihetta, eikä kommentoinut tähän mitään. Tiedän, ettei hän ota humalaisia avautumisia tosissaan, mutta olisihan hän silti tilanteessa voinut vain sanoa, että hän on jo varattu eikä halua musta mitään. Ei kuitenkaan sanonut mitään, vaikka yleensä osaa sanoa asiat suoraan.
      Tuon kännisen avautumisen jälkeen hän on kuitenkin jutellut normaalisti minulle edelleen.
      Kannattaisiko sanoa tällä kertaa selvinpäin suoraan, että olen hänestä kiinnostunut? Muuten jatkaisin juttelua ja tutustumista, mutta koska hän ilmeisesti edelleen on nähnyt tätä toista tyttöä, tuntuu että aika ei riitä siihen. Haluaisin vain tietää, menikö mun mahdollisuudet jo silloin pari vuotta sitten vai voisiko hänen mielestään meistä tulla vielä jotain.
      Eli menenkö sanomaan hänelle tästä vielä selvinpäin, vai annanko hänen vain olla? Ollaan molemmat 17.
      Epäilyttää nuo hänen kaverinsa, he varmasti tietävät mikä Timon ja tämän toisen tytön juttu on, mutta eivät kertoneet mulle suoraan vaan kehottivat yrittämään vielä. Mietityttää mikseivät he sano suoraan, kun kuitenkin puhuvat Timon kanssa näistä asioista. Toiseksi se, että tosiaan itse ovat mua kannustaneet tekemään jotain asian eteen. Kuitenkin taas avauduttuani humalassa Timolle tämä ei vastannut kyseiseen asiaan, joka mun mielestä on punainen valo. Toisaalta taas saattoi mennä hämilleen/ei ollut varma olinko tosissani ja en ole ottanut asiaa uudelleen esille, joten varmaan epäilee vain kännipuheeksi. Lisäksi olen käyttäytynyt todella ailahtelevasti, välillä flirttaillut hänen kanssaan ja välillä ollut kylmä, en vain voi sille mitään, jäädyn täysin hänen seurassaan joten välttelen häntä.
      Laitanko nyt pisteen tälle ja kerron miten asiat ovat, vaikkakin pakit ovat varmat? Pääsisin ainakin yli enkä enää miettisi tätä. Ainoa joka mua jarruttaa on se, että koska aihe on ollut jo esillä, hän saattaa ajatella, että tajusin jo ettei häntä kiinnosta ja ärsyyntyy jos jälleen otan sen puheeksi.
      Kiitos jos jaksoit lukea ja vielä vastatakin!

    • Axel16v

      olen vetänyt törkeät kännit join viinaa pääni täyteen ja nyt makaan henki hieverissä sairaalassa...saatan kuolla!!!!

      • Se oikea Axel


    • HEEEELPMEE!!!

      Jos vastaat kaikkiin niin :

      Elikkäs ihastuin yhteen poikaan n. 1kk sitten. Harrastan uintia ja näenkin hänet vain treeneissä joita meillä on 5krt viikossa. En pysty tapaamaan häntä muulloin kuin treenien aikana ja silloinkin aikaa ei ole kovin paljoa ja ympärillä on koko uimaryhmämme joten en silloinkaan voi oikein puhua hänelle kahden kesken tai mainita mitään. Joskus jos minulla on ollut aikaa olen yrittänyt puhua hänelle jostain uintiin liittyvästä kuten "Mikä on sinun ennätyksesi siinä ja siinä lajissa jne." Silloin hän kyllä vastaa, mutta tähän menee korkeintaan pari minuuttia... Muuten ongelma ei olisikaan näin suuri, mutta hänellä ei ole facebookkia, KIK messengeriä eikä mitään muutakaan tämän tyyppistä. (Itsellänikään ei kyllä ole Facea, mutta kaverini tarkisti asian) Joten yhteyttä en voi ottaa ninkään. Tervehdin häntä aina kun hän saapuu hallille ja kun hän lähtee ja hymyilenkin, mutta, mutta... En tarkoita että hän olisi niinkään ettei häntä yhtään kiinnostaisi mitä teen, mutta ei hän mitään ole vihjaillutkaan. Tiedän, että olen vielä nuori ja emme edes asu kaupungissa vaan vähän syrjässä joten en voi kysyä haluaisiko hän tavata minut vapaa-ajalla ja muutenkaan vanhempani eivät pääsätäisi enkä edes pääsisi millään kyydillä kapunkiin. :( Olen lievästi sanottuna pulassa tässä tapauksessa ja pyydänkin neuvoja ja toivon että osaisit auttaa. :D

    • minä vain :)

      Miten teen aloitteen? Olen 14 v tyttöja täysin ihastunutpoikaan joka on meidän koulussa, mutta meillä ei ole kuin 2 samaa tuntia viikossa. Hän on vasta eronnut. Hän vilkuimee minua käytävillä, hymyilee, katdoo silmiin yms... Ja haluaisin itse tehdä aloitteen. Mitä teen?

    • karoliina1998

      Olen todella ihastunut meidän luokan yhteen poikaan. Olimme samalla rippileirillä ja hänellä oli jotain pientä juttua yhden tytön kanssa, vain sellaista ihan pientä. No enää leirin jälkeen he eivät ole tapailleet, mutta tyttö kommentoi hänen kuviinsa kaikkea "komee

    • someonewhocares

      Miks pojat ihastuu aina massoihin, kieroileviin, ärsyttäviin lissuihin? :-D Ainaki täällä päin. Oon ite gamer tyttö, tiedän tietokoneista, oon aika fiksu mutta myös hauska, aika avoin eri asioille eikä kukaan ole ikinä pitänyt minusta. Okei, oon ehkä keskivertoa rumempi ja mun ikäiset (14-15 vuotiaat) pojat ovat vielä aika lapsellisia ja kapeakatseisia, mutta ehkä mun pitää vain ootta... (:

    • onneton5

      oon 16v tyttö pk-seudulta jolla on poikahuolia. tapasin kuukaus sitten erään pojan netissä, ja juttu syveni siihen asti että lähdin hänen luokseen 100km päähän omasta kotipaikkakunnastani tapaamaan häntä. aloimme seurustelemaan nähtyämme ja kaikki oli todella hyvin. mutta sitten viikko sitten poika laittoikin suhteen poikki. koska olimme kaukosuhteessa harrastimme usein ns "skypeseksiä" ja muuta sen tyyppistä. mutta niin siis viime viikolla kun poika laittoi poikki niin hän halusikin jatkaa suhdetta, mutta ei halua seurustella koska pelkää että pettää minua. mutta niin suhde ja skypetys jatkui, mutta nyt olen alkanut miettimään että mitäköhän helvettiä mä teen. poika ei halunnut parisuhteemmekaan aikana että juttu tuodaan mitenkään julki eikä hän ole valmis tulemaan luokseni vaikka nyt on 3 viikkoa niin lupaillut. aina saan vain pettyä hänen lupailuihin. saan myös usein itkeä viikonloput hänen peräänsä kun hän menee kavereidensa kanssa ulos ja tulee kotiin vasta yöllä, mietin koko ajan silloin että onko jotain käynyt. mutta nyt luulen että poika käyttää vain hyväkseen. mitä teen?

    • MITÄTEEN??

      Oon ihastunu tosi paljon yhteen mun luokan poikaan. Vilkuilen sitä välil tunneil ja välkil ja suunnille joka kerta ku katon sitä nii se kattoo mua ja kääntää katseen pois. Alkaa sekoilee tunnilla aina ku katon sitä. Jäädyn aina ihan täysin ku se kävelee ohi ja kattoo mua. Mä en tiiä tykkääks se must mut en uskalla kertoo sille myöskää tunteistani ku pelkään et saan rukkaset... Oon tällane ylienerginen tyttö joka tykkää jalkapallosta. Mitä mun pitäs tehä?

    • Auta!

      Oon 13 vuotias tyttö ja oon tosi ihastunu yhteen poikaan joka on munkaa saman ikänen. Ollaan tunnettu jotai 5vuotta ja ollaan joskus jotenkin seurusteltukki ja se tykkäs musta sillon ennen mut nyt syksyllä ku mentiin seiskalle ei olla enää samoilla luokilla niin oon ihan hukassa koska se on mulle yks tärkeimmistä ihamisistä täs maailmassa mitä teen että se kiinnostuksen musta taas ?

    • 2vuodenikäero

      Onko ihan järkyttävää, kun oon ihan kuses yhteen -02 poikaan ja oon ite -00. Ja muutenki kaikki kiinnostavat pojat on -02... En oo siis nähny sitä mun ihastusta koskaan, ku se asuu toisella puolella suomea. Mut musta tuntuu et se ei oo must kovin kiinnostunu :/

    • lukiotytteli

      Miten ihmeessä mä kerron yhelle tyypille et oon ihastunu?? OMG... ekakskin oon rakastunu yhteen ammattilaisnäyttelijään (ja sen tapaaminen ei oo mulle mahdottomuus), mut siis kun oon kuvitellu itteni puhuun sen kaa nii oon aatellu et kyllä mä aika varmasti pystyisin kertoon jollaki tavalla et tykkään siitä (tykkään siitä = rakastan sitä), mut siis kun nyt on kyse ihan "norm tyypistä", siis sellasesta joka mun on mahdollista nähdä vaik joka päivä ja se asuu suht lähellä...ei apua mitä mä teen?? Oon ilmeisesti ihastunu siihen, mua jännittää ihan hitsiläisesti!! mä...vaan en pysty sanoon sille mitään...tiiän etten pysty...apua mitä teen

      Oon siis lukioikäinen tyttö...

      • lukiotytteli

        Ja siis onks tää ees mitenkään mahdollista et on rakastunu/ihastunu moneen tyyppiin samaan aikaan?? Siis se näyttelijä tyyppi ei oo mitenkään huippukuuluisa vaan siis oon nähny sen tyypin "livenä" siis ihan "norm elämässä", en esim elokuvissa ym
        ois tosi kiva jos vastaisit mahd pian...


      • lukiotytteli

        ja hupsista, oli aikas vanha aihe, mut toivottavasti joku vois vastata!!


    • Heidixoxo

      öö nii siis tota oon 12ja ollaa nyt seukatty 3vuot mun poikkiksen kaa ja ajateltiin seksiä tänään meillä, miten harrastaa seksiä hiljaa kun äiti on alakerrassa? ilman kondoomia olis varmaa helpompaa eikä se litise ni kovaa, mut siis täs oli se ongelma ku kaivoin nenää mun poikkiksen edessä ja se näki sen ja tunki sen sormen sen pyllyyn ja hieroi si kakkaista sormea mun suuhun ja se maistui hyvältä ja aloin syömään kakkaa päivittäin. Nii et onxtää normaalii?

    • idioottienkinginumero1

      No, mä oon noin 12 ja puol vuotta vanha tyttö... Olen melkein aina tosi epäsosiaalinen, töykeä ja muutenkin sellainen. Oikeasti olen kyllä kiltti ja ujo, mutta menen aina puolustuskannalle, jos kuka tahansa tulee kysymään multa mitään. Ja varsinkin jos se 'joku' on ihastukseni, joka on minua vuotta vanhempi ja aivan eri luonteinen kuin minä. Hän on rohkea, suosittu niin tyttöjen kuin poikienkin keskuudessa ja osaa kertoa mielipiteensä eikä häpeä mitään... Olen myös vähän ylipainoinen (161 cm pitkä ja painan 57 kg), joten häpeän itseäni näin muutenkin. En uskalla kertoa sille pojalle tunteistani, vaikka se olisikin mahdollista, sillä hän asuu vain kilometrin päässä meiltä... Mutta pelkään saavani rukkaset, sillä ajattelen olevani ruma ja näin. Hänen numeronsa minulla on (sain sen WhatsAppista eikä hän edes tiedä sitä), mutta en uskalla lähettää hänelle viestiä tai soittaa... Ja sitten vielä se, että hän tavallaan kiusaa minua koulussa... No, 'härnää' on ehkä parempi sana. En tiedä, ymmärtääkö tästä selostuksesta nyt yhtään mitään, mutta ainakin yritin olla mahdollisimman selvä... Haha ~

    • Tarviinapuanopeasti

      Moi.
      Mulla semmoinen juttu että mun luokalla on tosi söpö poika ja oon ihastunut siihen.
      Mulla on sen numero mutta en tiiä mitä viestii voisin sille lähettää kun haluaisin tutustuu siihen.
      Laitoin toki sille toissä päivänä viestiä jossa kehuiin sen kampausta mutta se ei öö vastannut siihen mitään.
      Onko normaalia?
      Voiko se olla mahdollisesti ihastunut minuun kun olen huomannut hänen käyttäytyvän näin:
      Katselee minua usein tunneilla. Välillä meidän katseet kohtaa ja sitä kun ne kohtaa niin katsotaan toisiamme silmiin ainakin 5-6 sekunttii ja sitten käännetään kummatkin kasteelle pois. Se ei kato ketään muuta tyttöä niin pitkään. Ja välillä jään sen tuijottamalla mua silleen että se varmaan luulee etten nhuomaa ja sillon se yleensä tuijottaa mua noin 6-10 sekuntia.
      Tänään kun keskustelun erään toisen luokkakaverini kanssa niin näin sen alkavan katsella just mua suoraan silmiin.
      Se siis seiso musta noin. 2-3 metrin päässä kaverinsa kanssa.
      Ja viime köksän tunnilla se olisi halunnut mun kaa samaan ryhmään. Kuulin sen sanovan niin köksän opelle. Ja viime kuvistunnilla kun saatiin valita paikat missä istua niin ihan itse kun yleensä ole määrää ne meille niin istuin yhteen " nurkka pöytään" niin se tuli empimättä mun viereen.
      Onko se ihastunut muhun? Onko noin ihastuksen\kiinnostuksen merkkejä?
      KIITOS JO ETUKÄTEEN!
      PS harvoin nopeita vastauksia!!!!!!!!!!!!

      KIITOOOOOOOSSS!!!!!!

      • Tarviinapuanopeasti

        Siis harvoin nopeasti vastauksia!


      • Tarviinapuanopeasti

        Siis tarvviin nopeasti vastauksia!


      • Tässävastausnopeasti

        Sori mutta jos oot jo laittanut sille viestiä eikä se ole vastannut niin todennäköisesti hän ei ole kiinnostunut. Mutta kannattaa nyt mennä face2face puhumaan jos ei se viesteihin reagoi.


    • Tarviinapuanopeasti

      Laitoin silleäsken viestii että moi miten menee ja hymiön perään ja se vastaa!
      Ja sitten niin....se sano viestissä myös näin että jos sulla on asiaa niin laita viestii. XD
      Miten mun olisi hyvä jatkaa tästä?

    • Poikiionvaikeetulkita

      Kävin täs kuukausi sit yhen vuotta vanhemman pojankaa hitailla ja sen käytös muuttu niitten hitaitten jälkee. Yhtäkkiä se muuttu jotenki vähä ujommaks ja se viikon parin ajan kiers käytäviä yhen sen kaverinkaa ja tällee. Sit se on alkanu kattoo silmii sillee salasesti ettei muut huomais ja uppoon vaan sen silmii. Ja tosiaa sen kaverit on alkanu virnuilee ja kattelee mua myös sen pikkuveliki. Törmään siihen joskus vaapa-ajalla ihan sattumalta ja näi. Kerran se pelas pingistä sen kaverinkaa ja istuttii pöytie pääl siin lähellä ni se pallo lens varmaa kuus kertaa sen pöyän alle minkä päällä istuin ja se poika haki sen joka kerta vähä nolostuneen näkösenä ja sit yhes vaihees se sano sille sen kaverille et "vaihetaanko puolia" mut se kaveri vaa jatko virnistelyy XDd ja ku meijän koulus on välituntiliikunta salissa ni ku menin sinne vähä myöhemmin ja mun kaverit oli jo siel ja se poikaki oli siel. Jälkeenpäi sai kuulla et se oli kuulemma alkanu esittää heti ku olin tullu sinne. X) (tää tapahtu pari päivää sit) ja sillo alle viikko niitte hitaitte jälkee se addas mut takas snäpis ja alko seuraa igs mut sit yhtäkkii se unaddas ja lopetti seuraamisen mut se edellee kattoo mua koulusa ja veikkaan et se teki nui koska sen kaverit jatkuvasti supisee sille jne. ja ei olla puhuttu mut haluisin mennä puhuu sille. En vaa tiiä uskallanko ku pelkään et se torjuu mut ja näi...

    • Kertokaasmikäneuvoksi

      Moi.
      Mitä teen kun yks poika aina tulee silittää mun hiuksiin ja yrittää halata tai pussata mua.
      Ja minä en tykkää kyseisestä pojasta yhtään.
      Ei auta vaikka oon sanonut sille että en tykkää siitä ja että kun se tulee lähelle niin se tuntuu ahdistavalta.
      Haluaisin että se lopettaisi sen.
      Mikä hän sais sen lopetetaan sen.

    • 10v

      Oon ihastunut mua noin viisi kuukauta nuorempaan poikaan ja oon kohta 11vuotta ja ollaan samal luokal ja oon vaihtamassa koulua ja kun oon katonu sitä oon huomannu että se ehkä kattoo mua ja en tiedä onko se ihastunut muhun pitäiskö mun laittaa sille lomalla viesti että oon ihastunu siihen?

      • Anonyymi

        Mäkin oon


    • Iiduskapiiduska

      Oon rakastunu meijän luokan poikaa ja se ehkä muhun kun se lähettää joka päivä viestii ja juttelee koulussa miten voisin selvittää aaian

    • Nappulaa

      Hei! Olen tutustunu yhteen jätkää iha kaverimielessä emme ole tavanneet livenä mut tiiän miltä se näyttää ja ollaan viestitelty ja soiteltu. Mut tänää tää jätkä kerto et on ihastunu muhun tulisesti ja mä haluaisin kertoo et en tunne samalain. Haluasin kuitenki pysyy sen kaverina ja olla loukkaamatta sitä. Mikä ois paras tapa kertoo ihastuneelle pojalle etten tykkää siitä ja olla loukkaamatta sitä? Kiitos jo etukäteen.

    • Epätoivoinen--

      Hei, Mitä teen kun yhdellä välkällä kaksi kaveriani menivät sanomaan ihastukselleni, että pidän siitä ja kaikkien kuullen... Olen yrittänyt laittaa viestiä ja vastaa kyllä mutta minä olen se joka aloittaa aina keskustelut ja laittaa viestiä.. Onko kiinnostunut?😓

    • Ymmällään

      Mooi! Tutustuin ylä-asteen alus yhteen kundii jonka kaa meil oli ain mukavaa ja tää kundi lähetteli sydämmii ja kutsu käymään yms. Yks päivä päästii aikasemmin ku muut kaverit ja ootettii muit sit yhes ja yllätys yllätys meil oli tosi hauskaa mut vajaa viikko tän jälkee hän ei eä vastannu mun viesteihi ja kysyin sit et onks hän mulle vihane jotai mut sain kieltävän vastauksen. Juttelin tapahtuneest tän pojan hyvän kaverin kaa ja tää kaveri kerto et se kundi ei kestä mua ja kerto viel et tuo on kauniisti sanottuna se mitä tää kundi oli sanonu ja oon siis ihan shokissa et mitä tapahtuu??

    • Mmfan

      Mooi. On sellane ongelma et oon seurustellu yhden pojan kaa koht 1kk ja se sano miulle et haluis jo pussata mut en mie siihe valmis oo viel. Ja se sano et se ei osaa lukee mua et millon oisin valmis. Ahistaa/nolottaa tää asia koska miulla ei oo kokemusta suutelusta ja pelkään että epäonnistun jossain. Rakastan poikaystävääni niin paljon että en haluaisi et se jättäis miut sen takii koska en oo valmis suuteluun.

      • Rakastat häntä muttet ole valmis suutelemaan? Jotain on pielessä.


    • Hehe13

      Miten pojan saa pois kimpustaan?:/ Yks tyyppi meijän luokalla aina puhuu sen kaveriporukan kans tosi pervoi juttui ja vilkaisee mua sillee kysyvästi ja sen kaveriporukka nauraa ja sit se aina saattaa läpsästä mua perseelle ja tänääki se vaa paino mut seinää vasten..:( Mitä teen?

    • Entiedämitään

      Onko 3 vuotta liian suuri ikäero? Haluaisin olla yhen kundin kaa ja seki haluais olla mun kaa... lähinnä meillä on ollu vaan tää ikä esteenä.

      • PoikaPuhumassa

        Minkä ikäisiä olette?


    • Idjbldkfbzjxnfm

      Onko sun mielestä ikä ero kauhea jos tyttö on 12 ja poika 15?

      • PoikaPuhumassa

        12-vuotias tyttö on liian nuori seurustelemaan 15-vuotiaan pojan kanssa. Varsinkin, kun puhutaan seksistä. Odottele vielä muutama vuosi, kunnes murrosikäsi on päättymässä.


    • Idjbldkfbzjxnfm

      Tykkääkö poika minusta jos se koko ajan koulussa vilkuilee ja hymyilee minulle. Aikana kun katson häntä hän katsoo minua ja kääntää nopeasti pään pois on meillä pari kertaa katsekontakti tullut ja olen hymyillyt hänelle ja hän on takaisin ja siis poika on 15 itse täytin juuri 12

      • PoikaPuhumassa

        Kuten jo edellisessä viestissäni sanoin, olet liian nuori seurustelemaan poikaa, joka alkaa lähestyä murrosiän loppua. Et ole vielä fyysisesti etkä henkisesti kehittynyt, joten suosittelisin odottamaan vielä pari vuotta, kunnes seurustelemisesta tulee ajankohtainen. Tulet koko nuoruutesi ja elämäsi aikana ihastumaan moneen poikaan, joten ei kannata nyt heti kiirehtiä.


    • 05tyttö

      miten lähestyisin poikaystävääni? asutaan eri kaupungeissa mutta tavataa suunnilleen kaks kertaa viikossa, mutta silloinkin muita on paikalla. miten voisin ehdottaa tapaamista tai mitä kannattaisi tehdä? olen siis 12-13w ja poikaystäväni vuoden nuorempi.

    • Anonyymi

      Moi, en tiiä käytetäänkö tätä sivustoa enää yhtää! Ja vaikka toi viesti on kirjoitettu 2013 vai millon olikaan niin jos edelleen vastaat nii mitä pitäs tehä jos joku poika haluis nähä joskus? Keskustas? Ja sitten jos me ei olla ikinä nähty sillee real life? Nii kanttisko mun mennä vai ei?
      Itse epäilen vahvasti että ei kanttisi mennä, mutta tavallaan musta tulee halu mennä!

      Ja joo tiiän että kun luet tätä (jos luet) tuut nauraa ja kaikkee että emmä enää vastaa näihi! Mutta kiitos jos vastaat!

    • Anonyymi

      Moi, tutustuin yhteen poikaan netis ja vaihettiin numerot ja nyt mul on ongelma se on sanonu mua nätiks ja me olla ny yhes vaik ei olla tavattu reality mailmas, no mutta asiaan mä oon yrittäny vihjailla että haluuko se vaik jotai esim naked kuvaa mut se ei oikee osota mitää😒 ja yritin myös semmost temppuu et yhes poikien pano kirjas opetettiin vihjailee haluuko toine muna kuvaa nii laitoin kuva kaappauksen siitä kirjasta ja sanoin et tämmönen oli bookbeatin foryoussa no ei oo tullu mitään nii mistä mä tiiän mitä se haluu/haluu antaa???

    • Anonyymi

      No siis meidän luokalla on yks tosi kiva poika ja sillee… No mä siis oon ihastunu siihen. Mä en oo kauheen nätti tai muuta sellasta. Meidän luokalla on kyllä yks tajuttuman nätti tyttö mutta se on myös tosi ärsyttävä musta. Se poika on sanonu mulle kaikkee kivaa mutta en tiiä tykkääkö se musta nii mistä tietää että se voisi tykätä. Se on sanonu esim. ”Musta tuntuu että kun sä et oo tuolla meiden kaa nii jotain puuttuu.” Muten toimin?

    • Anonyymi

      Okei oon siis 13v Tyttö ja siis mul on mun luokalla ihastus ja se tykkää myös musta. Koulussa se kattoo mua, kaverinsa alkaa tönimään häntä kun oon sen lähellä jne ja viikonloppuna tutustuin sitten paremmin mun ihastukseen ja juteltii kaikkea yms mut sit yhtäkkii ku alko taas koulu nii se alko ole tosi töykee viesteis mut kuitenki koulussa on ihan erinlainen mua kohtaan. Just semmonen ku ihastunut poika on mutta kiinnostais tietää et esittääkin se niis viesteis jotain kovista vai mikä homman nimi

    • Anonyymi

      Mistä tietää että poika on ihastunut?
      Minkä tyylisistä tytöistä tykkäät esim vaatteet,ulkonäkö muuten,persoona yms?

    • Anonyymi

      Millon eka suudelma jos ollaan yhes?
      Millon eka hali?
      Millon voi sanoa että rakastaa?

    • Anonyymi

      Mitä tehdä ku oon ihastunut yhteen poikaan joka on samalla luokalla ja sekin kai vähän muhun mutta vaikuttaa et hän ei kuitenkaan taho seurustella?

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1675
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1545
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      46
      1411
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1333
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1278
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      10
      1153
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe