Pro Ratas Oy

* * *

On vissiin uudempi puhelinmyynti yritys Turussa ja Lahdessa.
Onko kukaan ollu haastattelussa tai töissä ko. yrityksessä ?
Kertokaa omia kokemuksia tai onko ystävänne ollut töissä tuolla että millaista on.

Asiallisia vastauksia kiitos !

29

2812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turhautunut

      Ei hemmetin hemmetti... MENE ITSE KATSOMAAN!!!

    • Kirsi___

      Taitaa olla toimitusjohtajalla ferrari, talous sen puolesta taitaa olla ainakin kunnossa.

      • ontämästanatyömaa

        Se on varma merkki luotettavasta yrityksestä: Toimarilla on Ferrari!
        :D :D :D :D


      • Ennenoliparemmin

        Tai ainakin merkki siitä että massit jää omistajien taskuun.


    • Tuomo1969

      käsitin että kaikkea googlea ja semmosia myyvät. Soittelua päivästä toiseen. Ei kukaan enään osta puhelimessa muutenkaa mitään.

    • Kirsikka122

      Kertoo koko hommasta se että väkeä haetaan kokoajan ja perälauta vuotaa. Soittoa soittoa soittoa. Hulluksi noissa hommissa tulee. Ihme yleensä että puhelinmyyntifirmoja vielä on kun kaiken muun voi jo ostaa netistä.

      • Opelaxi

        Siinäpä myynnin asiantuntija. Meidän firman kovimmat liksat nostaa kaverit joilla ollut ennen tausta puhelinmyynnissä. Ei se lajista kerro mitään se vaihtuvuus, kertoo tekijöistä enemmän. Mun mielestä puhelinkontaktoinnin pitäisi olla osa työhaastattelua kaikkeen myyntityöhön. Iso osa f2f myyjistä on laiskoja paskoja. Nykyisin.


    • Qwertykai

      Minun ystäväni oli työssä täällä hetken. Mainostavat mahdollisuutta tehdä etänä Espanjassa. Unohtavat kertoa että päivärahoja ei makseta ja matkat pitää maksaa itse kaikki kulut.

      • Ehbkri

        Niin. Eikös työmatkat, kulut ja asuminen pidä täälläkin maksaa itse? Se ei muuten ole huijausta jos kerrotaan työtarjouksen ehdot. Niihin kun ei ole pakko suostua. Jos on liian suuret luulot itsestään ja eläminen tiukkaa niin ei kai se firman vika oo?


      • Anonyymi
        Ehbkri kirjoitti:

        Niin. Eikös työmatkat, kulut ja asuminen pidä täälläkin maksaa itse? Se ei muuten ole huijausta jos kerrotaan työtarjouksen ehdot. Niihin kun ei ole pakko suostua. Jos on liian suuret luulot itsestään ja eläminen tiukkaa niin ei kai se firman vika oo?

        Ei pidä. Suomessa työnantaja on velvollinen maksamaan matkustuskustannuksista kilometrikorvaukset asiakastapaamisiin siirryttäessä. Tottakai työsopimuksessa on mahdollisuus mainita että näin ei toimita, mutta on kyllä todellista jekutusta jos näin tehdään työssä missä matkustetaan paljon.


    • 333j44r

      Tarttee kysäistä toi liitolta.

    • Pulkkinenvarrella

      Puhelinmyynti on maailman väsyneintä duunia, kuka jaksaa häiritä ihmisiä päivästä toiseen.

    • annikkitahtijustlahti

      Ainakin tuon facebook mainonnan osaa tehdä pikkulapsikin itse, siinä ei ole paljoa myytävää.

    • Lkiuyttfg77

      Voi olla Ok firmakin mutta näitä samanlaisia on aivan valtavasti, en tiedä sitten mikä on paremmuusjärjestys mutta kaikkihan myy toisen tuotteita, kenelläkään ei ole juuri omaa mikä olisi etu. Hiukan paistaa läpi että omistajat ovat vielä kokemattomia, nettisivut ja oma some pitäisi olla esimerkillisesti hoidettu jo uskottavuudenkin kannalta.

    • Gunvald72

      Varmasti firmana hyvä. Näkyy ainakin verotiedoissa olevan myyjällä pari vuotta sitten yli 150tonnia?????

    • Kimperi_

      rovikoille pääsy todella vaikeeta niinku kaikessa puhelinmyynnissä nykyään. Kaukana on eniromeininko vanhoilla päivillä jollon myyjänä pystyi oikeasti tehdä hyvin rahaa.

    • Härmänhaju

      Mikä tai ketkä ovat tämän yrityksen taustalla? Yksityinen vai osa fonactaa tai vastaavaa isompaa toimijaa?

    • Piiuska22

      On taas haku päällä, onko tuoreita kokemuksia. Kuinka iso näissä on vaihtuvuus? Kannattaako kokeilla

    • sepponen45

      Minä olen ollut täällä. Ei talossa ole ehkä mitään vikaa mutta tuotteet on nykyään liki mahdottomia myydä ja vanhojen siellä olevien ex-duunikavereiden mukaan tällä hetkellä olisi enemmän väkeä lähdössä kuin uusia tulossa.

    • Kaisulirai

      Tällä yrityksellä oli taas haku päällä, onko kenelläkään tuoreita kokemuksia? Onko pelkkää puhelinmyyntiä.

      • Kaisulihai

        Ihan sitä itteensä


    • somesaippuakauppias

      Johtajalla ei ole otetta, muuten hyvä paikka tai juuri se on kai plussaa. Henkilökunta saa kiukuttelemalla kaikki muutokset alas :D Töitä ei tarvi hirveästi tehdä ja ok palkka jos saa kauppaa. Suosittelen.

    • gintonic_ei_jaita

      :D :D :D :D

    • Bjuidddolli

      kilometrikorvaukset kannattaa selvittää maksetaanko ne oikein, joka ajosta.

    • Likka777778

      Onko tuoreita kokemuksia?

    • Niinuska-

      Alalla on kova vaihtuvuus eikä tässäkään tapauksessa ole poikkeusta. Varmaan hyvä toimija mutta vastaavia on aivan valtavasti ja uusia tulee kokoajan paremmilla tuotteilla.

    • Talossaduunissa

      Oululainen Kaleva osti tämän firman lokakuussa 2017. Vastuullinen toimija.

    • Anonyymi

      Häh?

    • Anonyymi

      Mikäs meininki täällä on nykyisin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe