Yhden illan seura

Milla-42

Mistähän kannattaisi etsiä, jos kaipaa keskellä viikkoa yhden illan seuraa Kouvolassa?

91

11880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pula hoitsusta ?

      Onko lapsenlikka kipeenä.

    • Milla-42

      Ei tässä lapsenlikkaa kaivata vaan seuraa aikuiselle naiselle ;)

      • Anonyymi

        Hyvä asenne.


      • Anonyymi

        Tuu käymään kahvilla ja täällä on orgasmi takuu 😉


      • Anonyymi

        Lähde panee


      • Anonyymi

        Jaa miestä?


    • pärjäile

      Kun huomioitsee ravintolahinnat, taksin kustannukset ja joutuu vielä kuuntelemaan entisen ukon kieroutta niin ei tuo houkuttele.

    • Soita mulle suoraan

      Ei se sen ihmeellisempää ole.
      Tartte paareihin mennä.mennään meidän mökille?

      • Anonyymi

        Jos oisit bi niin veisin kotii.


    • Kynttilänvalon

      Helppoa kyllä. Mutta epäromantista.

      • Romanttista

        Ai yhden illan jutusta pitäisi saada vielä romantiikkaa.
        Nyt haet kaukaa.


      • Nukkumatti1
        Romanttista kirjoitti:

        Ai yhden illan jutusta pitäisi saada vielä romantiikkaa.
        Nyt haet kaukaa.

        Sää päätät tuleen siit sen enempää.akkavalta käy määrä pääsen duuniin jemmaa!


      • Anonyymi

        No miehet on vaikeempii.


    • Vanhempi jäärä

      Minä voisin tulla päiväkahveille...

      • kersannti

        tuletko huomenna luokseni päiväkahville asun kouvolassa


      • Anonyymi

        Juu täällä yksin koko viikon, tai on noi kissat. Haluisin kyl tänää.


      • Anonyymi
        kersannti kirjoitti:

        tuletko huomenna luokseni päiväkahville asun kouvolassa

        Miksei tänää. Täällä. Tai siellä.


    • mieluiten ilman

      Kirjaston takana olevasta pikkupuistosta. Ota kumit mukaan.

      • ikipappa

        Onko 42 syntymävuosi, siis 71v hmmm


      • Anonyymi

        Helpompi kotoon kun siel on porukkaa aina.


      • Anonyymi

        Koskaa tehny puistossa.


    • Milla-42

      Mitkä ravintolahinnat, taksit ja entisen ukon kieroudet? Olin ihan ajatellut iloista, halukasta ja estotonta seksiä harrastaa enkä murehtia kenenkään kierouksia saati baarissa notkua, mutta nähtävästi Kouvolasta ei löydy MIESTÄ aikuisen naisen leikkikaveriksi :D

      • Milla-42

        Sanotaanpa tämä nyt vielä ihan suomeksi. Eli haluaisin yhdeksi yöksi seuraa aikuisesta miehestä, jolla löytyy huumorintajua, on sinut itsensä kanssa eikä tule itkemään minulle elämän kurjuutta tai sitä, että vaimo ei anna. Miehen olisi syytä osata nauttia ja tuottaa nautintoa, eikä vain tule tyydyttämään itseään. Siis normaalijärjellä varustettu ok-näköinen ja kokoinen mukava mies, joka pitää seksistä ja osaa pitää naista hyvänä. Ei kai tämä voi olla niin mahdoton yhtälö?


      • mahdoton yhtälö
        Milla-42 kirjoitti:

        Sanotaanpa tämä nyt vielä ihan suomeksi. Eli haluaisin yhdeksi yöksi seuraa aikuisesta miehestä, jolla löytyy huumorintajua, on sinut itsensä kanssa eikä tule itkemään minulle elämän kurjuutta tai sitä, että vaimo ei anna. Miehen olisi syytä osata nauttia ja tuottaa nautintoa, eikä vain tule tyydyttämään itseään. Siis normaalijärjellä varustettu ok-näköinen ja kokoinen mukava mies, joka pitää seksistä ja osaa pitää naista hyvänä. Ei kai tämä voi olla niin mahdoton yhtälö?

        Että Kouvolasta ajattelit löytää aikuisen miehen joka on
        - normaalijärjellä varustettu
        - ok-näköinen ja kokoinen
        - mukava mies?

        Niinkuin noista muista vastauksista näet niin se ei olekaan ihan helppoa. Helpompi ehkä olisi löytää avaruudesta elämää. Ilmoitappa kuitenkin tänne jos löydät. Ja Guinnessin ennätysten kirja voisi myös olla kiinnostunut noilla spekseillä varustetusta kouvolalaisesta miehestä.


      • Sir Hugh Beaver
        Milla-42 kirjoitti:

        Sanotaanpa tämä nyt vielä ihan suomeksi. Eli haluaisin yhdeksi yöksi seuraa aikuisesta miehestä, jolla löytyy huumorintajua, on sinut itsensä kanssa eikä tule itkemään minulle elämän kurjuutta tai sitä, että vaimo ei anna. Miehen olisi syytä osata nauttia ja tuottaa nautintoa, eikä vain tule tyydyttämään itseään. Siis normaalijärjellä varustettu ok-näköinen ja kokoinen mukava mies, joka pitää seksistä ja osaa pitää naista hyvänä. Ei kai tämä voi olla niin mahdoton yhtälö?

        Yhteydenottopyyntö

        Kertomanne mukaan etsitte normaalijärjellä varustettua, ok-näköistä ja -kokoista, mukavaa kouvolalaista miestä. Ihmiskunnan tunnettu historia ei tunne yhtään kuvaamanne kaltaista ihmistä. Jos löydätte etsimänne henkilön pyydämme Teitä ystävällisesti ottamaan yhteyttä voidaksemme dokumentoida tapahtuman. Mahdollisesti löytämänne henkilö tulee pääsemään ennätysrekisteriin.

        Ystävällisin terveisin
        Records Management Team

        Guinness World Records Limited
        17 Hanover Square
        London W1S 1HU
        United Kingdom

        http://www.guinnessworldrecords.com/


      • Jannu2410

        Löytyy


      • Anonyymi
        Milla-42 kirjoitti:

        Sanotaanpa tämä nyt vielä ihan suomeksi. Eli haluaisin yhdeksi yöksi seuraa aikuisesta miehestä, jolla löytyy huumorintajua, on sinut itsensä kanssa eikä tule itkemään minulle elämän kurjuutta tai sitä, että vaimo ei anna. Miehen olisi syytä osata nauttia ja tuottaa nautintoa, eikä vain tule tyydyttämään itseään. Siis normaalijärjellä varustettu ok-näköinen ja kokoinen mukava mies, joka pitää seksistä ja osaa pitää naista hyvänä. Ei kai tämä voi olla niin mahdoton yhtälö?

        Olet liian pienitissinen akka


      • Anonyymi
        Milla-42 kirjoitti:

        Sanotaanpa tämä nyt vielä ihan suomeksi. Eli haluaisin yhdeksi yöksi seuraa aikuisesta miehestä, jolla löytyy huumorintajua, on sinut itsensä kanssa eikä tule itkemään minulle elämän kurjuutta tai sitä, että vaimo ei anna. Miehen olisi syytä osata nauttia ja tuottaa nautintoa, eikä vain tule tyydyttämään itseään. Siis normaalijärjellä varustettu ok-näköinen ja kokoinen mukava mies, joka pitää seksistä ja osaa pitää naista hyvänä. Ei kai tämä voi olla niin mahdoton yhtälö?

        Mä olen just se mitä etsit ja lupaan sulle et kyyti on kylmää ja nautinto ykspuolista ja sen jälkeen jatkan kohti uusii hallituksia....


      • Anonyymi
        mahdoton yhtälö kirjoitti:

        Että Kouvolasta ajattelit löytää aikuisen miehen joka on
        - normaalijärjellä varustettu
        - ok-näköinen ja kokoinen
        - mukava mies?

        Niinkuin noista muista vastauksista näet niin se ei olekaan ihan helppoa. Helpompi ehkä olisi löytää avaruudesta elämää. Ilmoitappa kuitenkin tänne jos löydät. Ja Guinnessin ennätysten kirja voisi myös olla kiinnostunut noilla spekseillä varustetusta kouvolalaisesta miehestä.

        Meitähän on vaikka kuinka paljon,
        Mutta mihin käyttöön kukakin suostuu…
        Yhdenillan seuraksi varmasti, mutta jos kuvittelee enemmän joukko karsiintuu varattujen verran 😉


      • Anonyymi
        mahdoton yhtälö kirjoitti:

        Että Kouvolasta ajattelit löytää aikuisen miehen joka on
        - normaalijärjellä varustettu
        - ok-näköinen ja kokoinen
        - mukava mies?

        Niinkuin noista muista vastauksista näet niin se ei olekaan ihan helppoa. Helpompi ehkä olisi löytää avaruudesta elämää. Ilmoitappa kuitenkin tänne jos löydät. Ja Guinnessin ennätysten kirja voisi myös olla kiinnostunut noilla spekseillä varustetusta kouvolalaisesta miehestä.

        Kierrä nyt sittten keskusta kaukaa ja kokeile onneasi telebaarissa.


    • tosi on.

      Bluffia koko aloitus,ei kukaa normaali etsi tämän kautta seuraa,saadaan vaan sotkettua asialliset keskustelut.

      • Milla-42

        Ilmeisesti en sitten kuulu normaaleihin :D Mutta kerro, mikä on oikea paikka etsiä seuraa, sitähän minä alunperinkin kyselin.


    • vinkvink3

      Coffee house Kouvola, lounaspaikat jossa kriteereihin sopivia miehiä, Valkealatalon ulkosauna, onhan noita jos seuraa kaipaat.

    • yritteliäisyys hyvä

      Mukava mies ja normijärjellä varustettuna en harrasta tautivaaran takia tällaisia juttuja. En kyse edes homman hintaa koska en moisesta maksa.

    • Milla-42

      Kiitos vinkvink3 :) Täytyypä käydä lounastamassa :)

      Ja nimimerkii yritteliäisyys hyvä, onko täysin mahdoton uskoa, että joku tervejärkinen, terve ja mukava nainen voi haluta seksiä ilman, että perisi maksua siitä? En ole koskaan sekoittanu työtä ja huvia keskenään enkä näin ollen ole seksistä maksua koskaan perinyt enkä tule perimään ;) Ilmeisesti et ole myöskään kondmeista kuullut puhuttavan :)

      Täytyy myöntää, että olen kyllä aika ihmeissäni tämän palstan kommenteista.

      • herhiläinen

        mielenkiintoista asiaa.hmm mitenkähän sinuun arvon leidi saa yhteyttä ??kun tuntunee ajatelmat sattuvan yksiin.


    • luulisin että

      Kuusaan rekolasta tai Kouvolan eskolanmäestä löytyy taatusti. Pimeässä näkyvät tosin vain hampaat, joten kannattaa etsiä valoisaan aikaan.

    • Ja sinä olet?

      alkoholisoitunut
      rupsahtanut vetelä akka
      äijä joi ja hakkasi
      parempaa elämää tavoitteleva ja joka maksaisi sinun juomisesi ja syömisesi
      Palkaksi siintä kun nostat jalat kattoon.
      Tai olet suu pyöreänä polvillasi.

      No ei kiitos sitä saa kouvolasta Mullista ihan ilmaiseksi parilla rinksulla.
      Ja voi olla hyvätkin kyydit parilla kympillä.
      Musta aika halpaa.
      Sitten se lähtee kuitenkin eikä tartte käskee.
      Kun kotona odottaa pari mukulaa ja äijä.

    • Odottelen..:)

      Naisista seuraa kouvolasta yhden yön/päivän/panon verran? :)

    • Timo Y

      kandee mennä kysäsemään taverna anjasta vai mikä se nykyjään onkaan. siellä om hyvännäkösii tarjoilijoita ja vonk vonk pusi pusi

    • tumpelo87

      Tules mulliin tai valkealaan saanti taattu!!!=) en itke kunhan saan pillua.....

      • Anonyymi

        Oletko kenties oinas vai skorpioni?


    • Nypymies

      Thaikkuhieromoista Kouvolasta tai Kuusaalta. Tai sit käyt nypyttelemässä pippeliäs Madonnassa?

      • tumpelo87

        Minä saan aitoa elävää pillua mulliganssista!! Saanti taattua vaikkei pillu kovin nuorta....=)


      • Anonyymi
        tumpelo87 kirjoitti:

        Minä saan aitoa elävää pillua mulliganssista!! Saanti taattua vaikkei pillu kovin nuorta....=)

        Kuulut niihin, joita ei kiinnosta ottaa vastuuta Suomen kansan lisääntymisestä?


    • metsuri78

      milläs te kouvostoliittolaiset nypyttelette kun ei teillä ole edes munia, hahhah?

      • Tumpelo87

        Mikäs maalaisjuntti siellä märiseee?? Pilluun työnnyn kuioikea mestari......!!=)


      • Anonyymi

        On munia. Mutta ne eivät ole samoissa koreissa. Yleensä varattujen rouvien haarojen välissä.


    • juksisiksinain169

      Kouvolan hallinnossa olisi seuraa, muista vaan olla samaa mieltä, poliittisesta kannasta huolimatta.
      Juuri nyt olisi ratamokannattajista kova pula.

    • Keksuful1

      Täällä kyl hyvässä kunnossa oleva 24v nuori kaveri joka ois kiireinen ;)

      • Hobios

        No kovin olet kiireinen kun vasta reilun viiden vuoden päästä älysit käydä vonkaamaan.


    • Keksuful1

      Täältä ;)

    • Pikakiitäjä

      Löytyykö mies seuraa täksi illaksi naiselle Kouvolasta ?

      • Panomies-45

        Löytyy, missä tavataan? Tai laita sähköpostiosoite niin vastaan siihen.


      • nauruaaa

        Yksikään tervejärkin ei katso kouvolan homoja.


      • HaluanNaista

        Löytyy missä päin olet. Itse olen keskustassa


      • Anonyymi

        EI !


      • Anonyymi
        HaluanNaista kirjoitti:

        Löytyy missä päin olet. Itse olen keskustassa

        Ei kai nää ny noin tyhmiä ole?? Mut onhan ne kun on pienet piirit, eikä tietoa moraalista!


    • niiinkin

      Virpi butt vapautuu maanantaina vankeudesta.paloittelumurhasta tuomittu,jos vaikka tärpäisi teille.kysehän oli 1 illan

      • In.da.butt

        Luulen myös että sukunimi on enne, mikäli tykkää tuhkaluukusta.


      • juurini

        Paskaa puhuu ja perättömiä,ne joilla kyrpä ei edes toimi,idioottimulkkuja pallit pois..


      • amennn

        iltahan se yksikin


      • Anonyymi
        amennn kirjoitti:

        iltahan se yksikin


    • Anonyymi

      Valo valkealasta

    • Anonyymi

      No tässä Millasta seuraa illaksi tai yöksi .

      • Anonyymi

        Milla kuka?


    • Anonyymi

      Miulta kannatta kysyä

    • Anonyymi

      Yhden illan seuraksi minäkin luulin, mutta tulikin elinikäinen riesa.

    • Anonyymi

      minäkin tunnen oloni yksinäiseksi.

    • Anonyymi

      Mutterista oon aina saanu pipruu💕💕💕

    • Anonyymi

      onko tääl tarjolla sellaisia yhden illan juttuja, jäävät perlele roikkuu sanoo olevan yhen illan mut ei oo

    • Anonyymi

      fb kymenlaakson sinkut siel o yhen illan ellei jo keskenää ristii paneskelw. siel o ikisinkkui ja sellainen paikka et sinne joutaa jos kaipaa yhen illan. mut jos pettämis hommaa niin kannattaa varmaa siin kohtaa vaa kertoo miehelle et panettaisi ja haluu vähä muutaki ku se penistä. jos ei onnaa ni sit vaan sanot et panet sit silti

      • Anonyymi

        siel on varma saanti


    • Anonyymi

      Moikka!! Tuu käymään, ni mä täällä on orgasmi takuu 😉

    • Anonyymi

      onpa kiimaista porukkaa.
      itsellä ei enää seiso, niin ei voi paneskellakaan ja mahakin on tiellä etten
      muniani edes näe.
      isäni toiveesta ei sitten lapsiakaan synny mutta en minä lapsista pidäkään.
      ne ovat vaan pilalle hemmoteltavia paskapalleroita ja haisevat pahalle.
      vaimoani vittua voin aina tyydyttää nakkisormillani ja sinne mahtuu koko
      nyrkki.

      • Anonyymi

        Oletko UPM Kymin lomautettu paperimies? 🤣


    • Moikka. Jospa kokeilisit tuolta treffi puolelta.

    • Anonyymi

      Ei ainakaan ketään turkkilaista.
      Happy Pan Cake laita ilmoitus sinne .

    • Anonyymi

      Kelpaa mihin tuun

    • Anonyymi

      Käy kysymässä zitron klaanilta niin saat mustaa ja pientä tuliaisiksi vielä tippurin ja ikuisen kutinan

    • Anonyymi

      Milla, mene Kymin tehtaan portille. Siellä on tarjolla vuoronvaihtojen yhteydessä jos minkälaista tallaajaa lampaasta lähtien!

    • Anonyymi

      Wau! Joku on etsinyt sitä yhden illan seuraansa jo 10 vuotta. Onpas Kouvola outo paikka!

    • Anonyymi

      SOIITA MYLLE

    • Anonyymi

      Mää laitoin Jalluun vuonna 1981 ilmoituksen että olisi himokasta kaveria tarjolla jos viittis vaan kirjeellä heittää ja vielä ollaan poikamiehiä. Mikähän meni kirjeen sisällössä rakkauden tuskissaan kirjoittajalta kaikki pieleen, kun kukaan kelpo tyttönen ei vieläkään alkanut arvailla vastailemaan?

    • Autan 😊

    • Anonyymi

      mun ei tarvi ku ajatella ni pillua tulee ovista ja ikkunoista

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe