Miten ihastunut nainen käyttäytyy?

Armotonalli

Mistä huomaat aikuisen naisen ihastuneen sinuun?

71

19596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä vastaus

      Se riippuu henkilöstä. Sanoisin että siitä katseesta sen parhaiten huomaa. Silmistä loistaa ihastuminen.

    • toinen vastaus.

      Sen huomaa ja tuntee positiivisesta energiasta, jota leviää hänestä ympäriinsä. Ja silloin kun satut olemaan hänen lähellään, tuo energiavirta saa sinussa aikaan positiivisia värähtelyjä.

      • Temexis

        Tää positiivisesta energiasta tunnistaminen varmaankin pitää joidenkin naisten kohdalla paikkansa, eli sellaisten, jotka ovat muuten totisempia ja vetäytyväisempiä, mutta jotkut naiset huokuu aina myönteistä energiaa. Oli sitten äkeä rahaa kerjäävä juoppo, jonka he kohtaavat kadulla tai mikä hyvänsä ihminen, he kohtaavat myönteisen avoimesti.
        Mun ystävä on tällainen tyyppi, hyvä kuuntelija, sana valmis, ystävällinen, katsoo silmiin, myönteinen, ja monet miehet tulkitsee sen väärin. Tämä mun ystävä yksinkertaisesti vaan on kaikkien kanssa sellainen, sukupuolesta riippumatta.
        Sen sijaan olin kerran todistamassa tilannetta, jossa hän kohtasi erään miehen, johon oli ihastunut, ja se oli sellaista, että tämä nainen meni aika sanattomaksi, eikä tohtinut katsoa miestä silmiin, mikä oli häneltä tosi yllättävää. Ja tää nainen vapui sellaiseen rauhalliseen hiljaisuuteen kohdatessaan sen ihastuksen.


    • raaka totuus

      Käännös kahdesta edellisestä viestistä: ei mitenkään.

      Naisen kiinnostuksen saa selville vain kysymällä, käytöksestä ja katseista sun muusta ei voi päätellä tasan mitään.

      • Kuten yllä oleva sanoi


      • vttuuntunut

        Aivan totta! Tänään kysäisin ihastustani ulos kanssani, mutta pakit tuli. Rohkaistuin kysymään häntä ulos siksi, että pidin erittäin mahdollisena että tunne olisi molemminpuoleinen, vaan eipä ilmeisesti tässäkään tapauksessa ollut, koska vastaus oli hyvin epämääräinen... ja nyt vtuttaa!


      • mies..
        vttuuntunut kirjoitti:

        Aivan totta! Tänään kysäisin ihastustani ulos kanssani, mutta pakit tuli. Rohkaistuin kysymään häntä ulos siksi, että pidin erittäin mahdollisena että tunne olisi molemminpuoleinen, vaan eipä ilmeisesti tässäkään tapauksessa ollut, koska vastaus oli hyvin epämääräinen... ja nyt vtuttaa!

        Eikö olekkin outoa? Sama juttu itselle kävi vuosi sitten. Onkohan sitä kuvitellut aina väärin? Ja jos olette päivittäin tekemisissä niin peli ei ainakaan helpota, seuraavaksi se alkaa välttelemään sinua, veikkaisin.


      • vttuuntunut
        mies.. kirjoitti:

        Eikö olekkin outoa? Sama juttu itselle kävi vuosi sitten. Onkohan sitä kuvitellut aina väärin? Ja jos olette päivittäin tekemisissä niin peli ei ainakaan helpota, seuraavaksi se alkaa välttelemään sinua, veikkaisin.

        Ollaan itseasiassa päivittäin tekemisissä. Minä aion käyttäytyä kyllä ihan normaalisti, vaikka jonkin aikaa saattaa vielä mieli ollakin maassa, mutta ajallaan pääsen tästäkin yli.

        Ei kyllä ollut se mun aloitekaan ihan niin itsevarma, kuin mitä mielessäni suunnittelin, mutta minkäs teet kun yhtäkkiä menee se miljoona pupua pöksyyn. Kyllä se ainakin tajusi mitä ajoin takaa, että jos jotain positiivista hakee niin viesti meni ainakin perille... vain vastaus oli epätoivottu :/


      • mies..
        vttuuntunut kirjoitti:

        Ollaan itseasiassa päivittäin tekemisissä. Minä aion käyttäytyä kyllä ihan normaalisti, vaikka jonkin aikaa saattaa vielä mieli ollakin maassa, mutta ajallaan pääsen tästäkin yli.

        Ei kyllä ollut se mun aloitekaan ihan niin itsevarma, kuin mitä mielessäni suunnittelin, mutta minkäs teet kun yhtäkkiä menee se miljoona pupua pöksyyn. Kyllä se ainakin tajusi mitä ajoin takaa, että jos jotain positiivista hakee niin viesti meni ainakin perille... vain vastaus oli epätoivottu :/

        Omalla kohdalla tulee kausia että nainen on ihan yees, mutta nyt pari viikkoa täyttä välttelyä, ei olla törmätty/nähty yhden työpaikan tapahtuman jälkeen. Tänäänkin se oli kuin tulisilla hiilillä kun joutu olemaan tekemisissä minun kanssa. Ovella käväsi pyörähtämässä, lähti pois, palasi taas jotain kysymään asiaansa ja oli toinen työkaverikin henkisenä tukena, kun ei näemmä nyt yksin pysty? Kumminkin hyvinä aikoina on tullut ihan siihen mun vierelle kysymään työasiaa, yksin ja kaikki on ollut ok. Siis vaikee selittää, mutta semmoinen tosi kova jännite käy ilmassa taas nyt?

        Joku sitä vaivaa, olen siitä ihan varma. Mutta naisista ei ota selvää?


      • vttuuntunut
        mies.. kirjoitti:

        Omalla kohdalla tulee kausia että nainen on ihan yees, mutta nyt pari viikkoa täyttä välttelyä, ei olla törmätty/nähty yhden työpaikan tapahtuman jälkeen. Tänäänkin se oli kuin tulisilla hiilillä kun joutu olemaan tekemisissä minun kanssa. Ovella käväsi pyörähtämässä, lähti pois, palasi taas jotain kysymään asiaansa ja oli toinen työkaverikin henkisenä tukena, kun ei näemmä nyt yksin pysty? Kumminkin hyvinä aikoina on tullut ihan siihen mun vierelle kysymään työasiaa, yksin ja kaikki on ollut ok. Siis vaikee selittää, mutta semmoinen tosi kova jännite käy ilmassa taas nyt?

        Joku sitä vaivaa, olen siitä ihan varma. Mutta naisista ei ota selvää?

        Jeps, ota noista selvää...

        Ite en kyllä halua, että välit menee täysin poikki tämän naisen kanssa. On muuten niin mukava mimmi kumminkin ja kun ollaan joka päivä tekemisissäkin. Kyllä harmittaa, jos se alkaa vieroksumaan minua :/


      • u are right

        totta.


      • puuntakaanämäusein
        mies.. kirjoitti:

        Omalla kohdalla tulee kausia että nainen on ihan yees, mutta nyt pari viikkoa täyttä välttelyä, ei olla törmätty/nähty yhden työpaikan tapahtuman jälkeen. Tänäänkin se oli kuin tulisilla hiilillä kun joutu olemaan tekemisissä minun kanssa. Ovella käväsi pyörähtämässä, lähti pois, palasi taas jotain kysymään asiaansa ja oli toinen työkaverikin henkisenä tukena, kun ei näemmä nyt yksin pysty? Kumminkin hyvinä aikoina on tullut ihan siihen mun vierelle kysymään työasiaa, yksin ja kaikki on ollut ok. Siis vaikee selittää, mutta semmoinen tosi kova jännite käy ilmassa taas nyt?

        Joku sitä vaivaa, olen siitä ihan varma. Mutta naisista ei ota selvää?

        Ehkä hän oli ihastunut, muttei sinuun. Hänen ihastuksensa sai hänet energiseksi, josta teit virhetulkinnan. Jos nainen on ihastunut johonkin henkilöön, turha siinä on muiden yrittää yhtään mitään.


      • olgatalk
        vttuuntunut kirjoitti:

        Aivan totta! Tänään kysäisin ihastustani ulos kanssani, mutta pakit tuli. Rohkaistuin kysymään häntä ulos siksi, että pidin erittäin mahdollisena että tunne olisi molemminpuoleinen, vaan eipä ilmeisesti tässäkään tapauksessa ollut, koska vastaus oli hyvin epämääräinen... ja nyt vtuttaa!

        Oletko varma, ettei daami ole varattu? Joskus saa epämääräisen vastauksen ihan siksi, että nainen on kiinnostunut, mutta sillä onkin joku suhdekuvio menossa, eikä se oikein osaa kunnolla kieltäytyä eikä myöntäytyäkään....
        tiedoksi muuten, että naisena minä ainakin silloin jos en ole ollankaan kiinnostunut miehestä, niin vastaan treffipyyntöön selkeän ein. Epämääräinen vastaus tulee siinä kohdassa, kun oma elämäntilanne on sellainen, ettei jaksa alkaa mitään treffailua, mutta tykkää kuitenkin miehestä.


      • Anonyymi
        mies.. kirjoitti:

        Omalla kohdalla tulee kausia että nainen on ihan yees, mutta nyt pari viikkoa täyttä välttelyä, ei olla törmätty/nähty yhden työpaikan tapahtuman jälkeen. Tänäänkin se oli kuin tulisilla hiilillä kun joutu olemaan tekemisissä minun kanssa. Ovella käväsi pyörähtämässä, lähti pois, palasi taas jotain kysymään asiaansa ja oli toinen työkaverikin henkisenä tukena, kun ei näemmä nyt yksin pysty? Kumminkin hyvinä aikoina on tullut ihan siihen mun vierelle kysymään työasiaa, yksin ja kaikki on ollut ok. Siis vaikee selittää, mutta semmoinen tosi kova jännite käy ilmassa taas nyt?

        Joku sitä vaivaa, olen siitä ihan varma. Mutta naisista ei ota selvää?

        Sitä vaivaa se, että se ei pysty itse sanomaan, että tykkää susta?!
        Eikä kysymään, että tykkäätkö sinä siitä!

        Sitten se tekee ihan typeriä

        Joskus toisen kunnioituksesta, ei voi myöntää omaa ihastustaan.


    • 9+9

      Olettaen että nainen ei ole ujo niin hakeutuu seuraan jatkuvasti ja kysyy sulta kaikesta kaiken. Yhden kerran näin tapahtui ja ajattelin jo mielessä, että kukaan muu nainen ei ole koskaan ollut näin kiinnostunut ja kappas vaan myöhemmin pyysi kahville.
      Todella harvinaista toki ja 99% tapauksista nainen ei ole mieluinen kun käyttäytyy näin.

    • iFyoUknOwWhatimeaN

      Kyllähän nuo silmät ja värähtelevä yhteys pitävät kutinsa, mutta ei se mimmi aina sitä myönnä, jos hältä kysyt (huom: älä KOSKAAN kysy sitä! Vastaus on AINA kielteinen tai ainakin välttelevä!). Kyse on enemmänkin asioiden myöntämisestä kuin niiden oikeasta tilasta.

      • ido.

        Jos ujolta ihastuneelta tivaa, laittaa "seinää vasten", vastauksena on kiertely ja kaartelu, mahdollisesti paikalta poistuminen.


      • skgjsölkgj
        ido. kirjoitti:

        Jos ujolta ihastuneelta tivaa, laittaa "seinää vasten", vastauksena on kiertely ja kaartelu, mahdollisesti paikalta poistuminen.

        ...niin, ujolta, mutta myös muiltakin. Syynsä kullakin.


    • Aikuinen nainen olen

      Se ainainen hymy ja ujohko katse :)

    • Nainen Rmk

      Katseesta sen tunnistaa. Yleensä hieman tavallista pidempi katse ja myös vilkuilu kertoo jonkinlaisesta kiinnostuksesta.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Katselu ja hymyn kare suupielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Katselu ja hymyn kare suupielessä.

        Näin muuten on.


    • fffssssss

      En usko että monikaan miehistä on tiennyt ihastuksestani. Pikemmin se menee niin, että mitä ihastuneempi olen ollut, sitä asiallisemmaksi käytös on muuttunut.

      Ei ole kyllä miehillä helppoa, se pitää myöntää. Tsemppiä niille, jotka uskaltavat ja rohkaistuvat.

      • plöö

        toi yliasiallinen ja pidättyväinen käytös on yhtä paljastavaa kuin päinvastainen toiminta.. :D mies joka osaa lukea, mutta harvoin toimii..


      • Anonyymi
        plöö kirjoitti:

        toi yliasiallinen ja pidättyväinen käytös on yhtä paljastavaa kuin päinvastainen toiminta.. :D mies joka osaa lukea, mutta harvoin toimii..

        Minä ainakin alan välttelemään, kun tuntuu siltä, että jotain vähän enemmän on ilmassa..


      • Anonyymi
        plöö kirjoitti:

        toi yliasiallinen ja pidättyväinen käytös on yhtä paljastavaa kuin päinvastainen toiminta.. :D mies joka osaa lukea, mutta harvoin toimii..

        Energinen ja hulvaton olo tulee kun saa liikaa virtaa..On kun pöllyssä.


    • Katse.

      Piste.
      Vain ihastunut katsoo sillä tietyllä tavalla.

      • ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

        "...katsoo sillä tietyllä tavalla."

        Siis millä tavalla? Tiedän kyllä naisia, jotka ovat syöneet minua silmillään ja ihastus heidän puoleltaan on mielestäni selvä, mutta sitten ovat nämä, jotka vilkuilevat pikkasen pitemmillä katsahduksilla, katselevat välillä olan yli ja käyttäytyvät ystävällisesti...

        Ja valitettavasti juuri tähän jälkimmäiseen joukkoon ovat kuuluneet ihastuksen kohteenikin. Ei siinä epävarmuuden tilassa aina uskalla lähestyä aloitteella, koska pakkien aiheuttaman tuskan määrä on suoraan verrannollinen ihastuksen määrään.


    • nonniinkin

      TOIVOTTAVASTI justiinsa niin, kuin oma ihastukseni käyttäytyy...

    • 9+6

      Mulla on tullut yhden naisen katseesta jo kolme kertaa mieleen, että mikähän silmäsairaus hänellä on tai mitä aineita hän käyttää. Oikeasti se on sitä, että silmät kertovat kaiken; pupillit laajentuvat, sitä ei vaan voi vastustaa.

      Ihastunut tarkkailee aina toista, sekin on aika helppo bongata. Hän noteeraa sinut kääntämällä päätä saapuessaan huoneseen vaikka olisit jukka-palmun takana piilossa. Ruuhkaisessa ruokalassa voit bongata hänen silmänsä 20 metrin päästä, koska hän seuraa liikkeittäsi. Tämä sama nainen voikin kyllä seuraavana päivänä tuijotella seiniä ja käyttäytyä hyvinkin merkillisesti.

      • outoa merkillistä..

        tunnistin juuri itseni..

        Ja tuo merkillinen käytös.. seiniä tuijottelemalla estän katseeni harhailun häneen.

        En tajua itse.. Aamulla päätän, että välttelen häntä ja erityisesti päätän etten ainakaan tuijottaisi häntä. No enkös saman päivän aikana jo havahdu siihen, kun tapitan häntä suu auki typeränä.. ja hän tuijottaa myös. Sitten on taas pari päivää outo olo. Luultavasti hänelläkin.


    • dfdsfsdf

      Mä ihastuin tänä kesänä yhteen henkilöön. Mun käytös oli aikalailla sitä, että hakeuduin hänen lähelle jatkuvasti, mutta heti kun hän huomasi minut katsoin pois tai pakenin paikalta. Yritin myös peitellä ihastumistani muilta ja saatoin jopa käyttäytyä töykeästi, vain siksi, että pelkäsin, että joku huomaisi mun olevan ihastunut.

      Tyhmä olen. Haluan hänet vieläkin :(

      • Susette vanukas

        Ootko tyttö, poika, nainen vai mies?

        Tilanne kuulostaa samalta kuin minulla, mutta vain vastakkaisesta näkökulmasta. Olen nainen.


      • Anonyymi

        Sama


    • 2+8

      Kyllä sen huomaa, luulisin. Itse ainakin olen kuulema aika ilmiselvä, vaikka yritän pysyä rauhallisena ei meinaa onnistua. Vilkuilen vaivihkaa ja käännän katseeni jos hän huomaa, tuijotan taas välillä vastaan ja kuuntelen juttelua vaikka välissä penkillä istuisi viisi ihmistä ja joinakin päivinä taas häpeän omaa ihastumistani ja katson tiukasti latiaan/keskityn muka tekemään jotain kun ihastus kulkee ohitse. Kaikista varmimmin kumminkin huomaa että olen ihastunut jos ihastus istuu lähistöllä silloin kun yritän syödä; hyvä kun ruokaa saan haarukkaan, käsi tärisee vähintään vähän kun yritän nostaa ruokaa lautaselta, saatan valittaa ettei ole nälkä ja ei tosiaan ole nälkä kun tuntuu ihan ylivoimaisen vaikealta syödä(paitsi saatan sitten valittaa myöhemmin päivästä että on nälkä), punastun todella voimakkaasti jos huomaan että ihastus on lähistöllä ja katsoo mua just sillon kun oon syömässä jotain/yrittämässä syödä.. :D

    • Joopajoooooo

      En muista, koska en ole ikuisuuksiin ihastunut keneenkään. Johtuu siitä, että aikuinen nainen on näkymätön miehille. Jos kukaan ei katso minua arvostavasti, niin en minäkään herää tästä horroksesta. Jos tästä nyt lähtisin kuolaamaan jotakuta, niin pakit saisin. Tyyliin: "mene helvettin. Etkö ymmärrä, että rakkaus on nuorille ja kauniille. "

      • crushonhim

        Minkäikäinen on aikuinen? Mä oon 39, enkä ainakkan koe olevani näkymätön :) Huomaan olevani hyvinkin näkyvä itseäni - 10 vuotta ikäisten miesten silmissä :D Se on siitä tuikkeesta kiinni- eletään siskot tätä hetkeä ! Ei tietty kaikkia voi miellyttää, miutta nyt kun oon heränny horroksesta huomaan että sitten joskus, kun sydän on erosta toipunut ja että toiselle olisi jotakin annettavaa....


    • hallinasiakas

      jos myyjä tulee kaupassa heti viereen ja viihtyy jutellessa onko hää ihastunut

    • dontbefools

      ei mistään. ystävällisyys ja avoimuus voi tulkita väärin ihastumiseksi. ihastumisen voi tulkita väärin rakastumiseksi.
      emt. jos se kestää kauan ja tekee kipeetä sit se voi olla ehkä jotain. muuten se menee todnäk ohi muutamassa päivässä.

    • crushonhim

      Mistä huomaa... Mun kohdalla ainakin, kun olen ihastunut, ilahdun aina kun näen ihastukseni kohteen. Koska olen edelleen huono peittämään tunteitani, hän melko varmasti huomaa sen.
      Juttelen mielelläni hänen kanssaan, vaikka se vähän jännittäkin mua. Katson häntä syvälle silmiin jutellessani, tosin enemmän kaverillisen ystävällisesti, mutta ilahdun suunnattomasti jos hän reagoi puheeseeni.
      Näen hänet oikeastaan päivittäin, mutta hän on sellaisessa asemassa minuun nähden, että ammattietiikka estää häntä osoittamasta kiinnostustaan, vaikka hän kenties sitä saattaisikin tuntea.
      Kuitenkin jo ajatus siitä, että näin voisi olla saa unohdetun sydämeni elämään ja ainakin uskomaan siihen että vielä joskus, jossain, joku...

    • iamcool

      Mun ihastus ei varmastikaan tajuu mitä mulla menee kun hän on lähettyvillä (=suunnilleen pyörryn ja olen erinomaisen tietoinen hänen läsnäolosta). Jos kyselen hänen henk koht asioita/kuulumisia, lienee ainoa "erilainen" puhetapa kuin muiden ympärillä olevien kanssa. Hän on myös hyvin ulospäin suuntautunut ja itse en näe mitään merkkejä, tekisikö hän jotakin toisin minun kanssa jutellessa. Tuskin. Järki päässä mennään. Joten tosiaankin: ehkä joku joskus jossain...

    • Naisetosaapuhua

      Itse olen aikast iloinen ja sosiaalinen luonne. Tykkään hyvästä huumorista, olen ystävällinen ja flirttailenkin, ihan vaan ilmapiirin keventämiseksi. Katson silmiin, kun puhun. Juu ja nyt TAAS luullaan, että yritän iskeä?! Siis olen naimisissa onnellisesti ja tää ukko on mua yli 10 vuotta vanhempi ja OIKEESTI luulee, että mä yritän sitä :D Kyse siis työkaverista ja jota olen pitänyt kaverina. Naiset älkää hymyilkö, vit....laan vaan! Kyllä nainen kertoo mitä haluaa!!!! Siitä sen tietää onko kiinnostunut.

      • ihanoikeestin

        "kyllä nainen kertoo mitä haluaa!!!!

        Älä viitsi jauhaa paskaa.

        Ei kerro. Naiset ei todellakaan kerro miehille mitä haluavat tai ovat ihastuneita.

        Oikeasti, päinvastoin suroastaan. Mitä ihastuneempi niin sitä kauemmaksi miehestä menevät ja miehen pitää arvailla että onko se nyt ihastunut vai tuleeko syyte ahdistelusta.


      • Nainenosaapuhua

        No minä kerron! En jaksa perässä kuolaavia ukkoja. Mies voi kysyä jos ei muuten tiedä. Ainakin nainen vastaa!


    • dfghfhfgjgfjh
    • tehoavaturska

      Olen isoilta pojilta koulun vessassa aikoinaan kuullut, että nainen kipristelee miehen läsnäollessa vasemman jalan pikkuvarvastaan, jos on tähän ihastunut. Mutta tuo koskee vain tilanteita, joissa naisella on kengät jalassaan. Toinen lähes yhtä varma merkki naisen ihastumisesta on, että hän koettaa sulkea unelmiensa miestä aktiivisesti pois mielestään. Jos satut olemaan niin onnekas, että bongaat molemmat merkit yhtäaikaa ja vieläpä samassa naisessa (eikä horisontin tällä puolen ole muita miehiä...(tai naisia) kuin sinä) niin anna palaa hurmuri!

    • KatariinaSuuriPelko

      Minä kypsä nainen, lähestyn parastaikaa kohdetta erittäin varovaisesti, sillä näen jo kauhuskenaarion: saan syytteen seksuaalisesta ahdistelusta. Näinä päivinä flirttailu on vaarallista. Tässä mietin, miten rohkaista ujoa miestä. Ja mistä itse tiedän, onko vastapuoli kiinnostunut. Mokoma on ylipäätään kiltti ja avulias kaikille, joten kysyn itseltäni liioittelenko kokemaani ystävällisyyttä mielessäni ja teen itsestäni hölmön. Sama työpaikka - mitä jos mies joutuu vuosia kärsimään minusta, ahdistuksesta? Olen käyttänyt tilaisuuden, ja sopivassa keskusteluyhteydessä koskettanut toverillisesti. Mies tuntuu saaneen pienen sähköiskun siitä. Loukkasi ko yksilön näkymätöntä reviiriä vai sainko aikaiseksi mitä tavoittelin? Ja kun oli tilaisuus päästä jyvälle noista katseista, niin eikös pannut aurinkolasit päähänsä sillä kertaa. Ikää ja kokemusta elämästä on, mutta tämä on silti vaikeaa. Vaikeaa, koska on oikeasti tunteita. Silloin sitä on niin varovainen, kuin jotain voisi särkyä.

    • pitkäviesti

      Vaikea sanoa mitään yleispätevää. Pitää verrata siihen, millainen juuri kyseinen nainen on muita kohtaan. Joku ihan överipitkä (niin kauan kuin mahdollista) suora katse hymy korvissa on varmasti selvä merkki, varsinkin toistuessaan. Ja että hän aina huomaa ja ilahtuu nähdessään sinut. Ja katsoo kauempaakin pitkään. Pelleily siinä yhteydessä ei ole varma merkki kumpaankaan suuntaan, vaan kertoo enemmän teidän välisestä huumorista ja luottamuksesta. Positiivinen merkki sekin siis on, mutta ei erota kaveruutta ihastumisesta.

      Itse varmaan käyttäydyn kuten muitakin sellaisia ihmisiä kohtaan, joista pidän. Mutta olen enemmän kiinnostunut, katson pidempään, hymyilen enemmän, avaudun enemmän, flirttailen enemmän, haen kontaktia, heitän läppää, hakeudun seuraan. Toisaalta sitä voi olla vaikea erottaa kaveruudesta. Varsinkin kun saatan varoa olemasta liian selvä, jos en tiedä tai aavista vastapuolen tuntevan samoin. Jos olemme kahden, saatan hieman nolostella ja käteni saattavat täristä, saatan olla jännittynyt.

      Jos olisi lähes oudosta ihmisestä kyse, niin pitkät katseet, hymyt ja selkeä kontaktin haku, erityisesti toistuessaan, olisi aika selviä merkkejä jonkinasteisesta kiinnostuksesta. Mutta jos tunnemme jo paremmin, saatan olla vaikeaselkoinen, koska katson kaikkia silmiin, hymyilen yms. Toisaalta jos yhtään aavistelen, että joku sellainen on kiinnostunut, jota kohtaan minulla ei ole tunteita, alan varoa liian pitkiä katseita, hymyjä jne. Pyrin siis siihen, etten antaisi turhia toiveita. Mutta jos mies piilottaa tunteensa hyvin tai luulen että mieskin on vain iloinen ja ystävällinen, tai jos luulen että olemme parempia kavereita kuin olemmekaan, saatan antaa vahingossa vääriä merkkejä.

      Aika samanlainen olen ollut aina, mutta vanhemmiten en nolostu niin herkästi enkä ujostele, vaikka toisaalta tilanteen vuoksi olen pidättyväisempi kuin ennen. Myös se vaikuttaa, ketä muita paikalla on. Pitää varoa, ettei muut huomaa. Ja jos en saa vastakaikua, niin pidättäydyn itsekin tilanteessa. Tavallaan live-kontaktin merkitys on korostunut. Enää en halua nolata itseäni viesteillä, tai ottaa väärinymmärryksen riskiä.

      • minäminälandia

        Eli aloitukseen vastaten olet mies ja edellä kuvatuista asioista tiedät/luulet naisen olevan sinuun ihastunut.
        Tässä ketjussa on upeita miesten vastauksia, joissa arvioivat naisen itseensä ihastuneen. Eikös se ollut aloitrajan tarkoitus?


      • Anonyymi
        minäminälandia kirjoitti:

        Eli aloitukseen vastaten olet mies ja edellä kuvatuista asioista tiedät/luulet naisen olevan sinuun ihastunut.
        Tässä ketjussa on upeita miesten vastauksia, joissa arvioivat naisen itseensä ihastuneen. Eikös se ollut aloitrajan tarkoitus?

        Mistä sä tiedät kuka näistä on mies?


    • Pohkeettulessa

      Oma vahva ihastus näkyy siinä, että välttelen ja olen täysi aivopuoli hänen seurassaan. Sekoilen työssäni heti kun ilmestyy edes hetkeksi näkyviin. En keskity siihen mitä hän sanoo, vaan katse kulkee salaa hänen niskassaan, sormissaan...Annan itsestäni varmasti tosi huonon, tyhmän kuvan. Voi mua.....

      • Anonyymi

        Niinpä!


      • Anonyymi

        Joo itse jäädyn kans aika totaalisesti 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo itse jäädyn kans aika totaalisesti 😳

        Saatan olla jopa tyly


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo itse jäädyn kans aika totaalisesti 😳

        Ikävää kyl jos jäätyilee tolleen. Yhtä tuijottelevaa, hymyilevää ja todella ujoa naista yritin ennen koronaa lähestyä. Meni aivan jäihin kun tulin jutteleen, uskaltanut katsoa edes kohti ja vastasi parilla sanalla :(

        Muuttu itellekki kiusalliseks se homma, kun tienny enää mitä sanon siinä kun aiheutin tommosen reaktion toiselle :(

        Korona tuli, paikat suljettiin ja eipä oo nähty sen jälkeen.

        Olis vain yks toinen ujo ja hiljanen nuori nainen kiinnostuksen kohteena nyt, mutta tiedä ollenkaan miten sitäkään lähestyis kun kuullut sen vain pari sanaa sanovan ikinä paikassa missä nähtiin alkuvuodesta :D

        Kovasti tuntuu seurailevan kuitenkin minne menen, mutta ei ikinä hymyile tai edes yritä puhua mulle tämä nainen, niin en edes tiedä onko se loppujenlopuksi kiinnostunut ollenkaan.


    • Anonyymi

      Miksi ihmiset pelkää niin paljon kosketusta?
      Edes hipaisua?

      Netistä etsitään vihjeitä silmäpeliin sun muuhun, mutta ilmeisintä ei ymmärretä.

      • Anonyymi

        Halaaminen on mukavaa.


    • Anonyymi

      2. ”Hei, oltaisko vaan kavereita?”
      Ollaanko vain kavereita -heitto on Kempen mukaan naisen halua suojella miestä pettymyksiltä:

      ”Naiset saattavat toimia näin suojellakseen sinun tunteitasi mahdollisilta myöhemmiltä pettymyksiltä. Koska jos he itse tiedostavat omat virheensä ja epätäydellisyytensä, he eivät vain halua, että sinä tulisit niihin pettymään myöhemmin.”

      Aivan perseestä!

      Äijät toimii näin. En minä.

    • Anonyymi

      Mikä tässä on aikuisen naisen raja?

    • Anonyymi

      Servatkaa helevettii tollaset ukot/akat, vain oman sielun ja mielenrauhan takia.. make/lpr

      • Anonyymi

        😌🥰🥰🥰🥰


      • Anonyymi

        Servaa make viestii joku päivä jos ehdit 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Servaa make viestii joku päivä jos ehdit 😌

        Kenelle? Pitää viestii heittää🤷‍♂️ make/lpr


    • Anonyymi

      Nii meinaan et naisista ei kukaa tiedä onko ihastunut vai ei, pyöritää vilkuillaa tuijotetaan tms. Sitten kun suoraa kysyy, nii ollaan pelkkiäkavereita. Tossa vaiheessa se o miun osalta tyly loppu, en noteeraa ko naista enää mitenkää, En vaikka vilkuilee edellee tms perseilyä. Make/lpr

      • Anonyymi

        just näin,vituttaa kun ei saa selvää,sitten oma kiinnostus lopahtaa


    • Ihastunut nainen soittaa tai ottaa muuten yhteyttä ekan tapaamisen jälkeen. Vähemmän ihastunut ei tee sitä.

      • Anonyymi

        Höpö höpö


    • Anonyymi

      Hyvä kysymys! Ihastuneena aluksi ollaan hyvin sosiaalisia, hauskoja ja energisiä. Hetken kuluttua nainen muuttuu hiljaisemmaksi ja kuin ajattelevaiseksi, nainen tekee ajatustyötä ja soveltuvuustestiä. Sitten nainen on saanut itsensä umpisolmuun, ilme ja katse muuttuu herkäksi ja jännittyneeksi, naista on hyvin vaikea lähestyä eikä hymy irtoa edes hauskalla kaskulla. Rakkaus on herkille ihmisille valtava tunne viidakko ja kokemus, siitä topumiseen saattaa kulua vuosisata.

    • Anonyymi

      Arvaa ärsyttääkö oma teinimäisyys tilanteessa. Toivotaan että vaikutus olisi se että nuorenisi vuosi vuodelta.

    • Anonyymi

      Naiset ja mummelit kiemurtelevat lähemmäksi, kuin korppikotkat, vaanien, heidän ilmeensä vaikuttaa lähinnä irvistykseltä. Tytöillä on polttava katse ja antautuvainen hymy.

    • Anonyymi

      Ihastuminen on miesten ominaisuus, miehet ihastuvat näkemäänsä. Vaikka tytöllä olisi kuinka kaunis ääni tahansa, tai hän osaisi puhua/kirjoittaa kiehtovasti (kuumasti), niin ne auttavat tyttöjä vain siihen asti kunnes mies näkee hänet. Lähes kaikki muut tytön ominaisuudet/piirteet ovat merkityksettömiä visuaalisen efektin rinnalla.

      Tytöille miehen ulkomuoto merkitsee vain hyvin vähän, aivan muut seikat ovat tärkeitä. Tytöt rakastuvat sen jälkeen kun ovat suorittaneet riittävästi tiedonkeruuta ja kertynyt tieto puoltaa rakastumista. Onko mies muiden tyttöjen mielestä kelvollinen, on yksi suuresti merkityksellinen tiedonjyvä tytöille, siis varma tieto siitä että mies on parhaillaan parisuhteessa, tai on pitkästä suhteesta vapautunut, on plussaa. Beta-miehet eivät ymmärrä, että silloin kun tyttö oikein huolellisesti rohkaisee miestä, niin tyttö on jo antautunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3518
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      192
      1621
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1307
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1182
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      835
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      804
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      799
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      50
      793
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe