APUA! Kuinka puhelunesto pois ??

Hätääntynyt

Minulla on iso ongelma. Puhelimeeni on tullut jonkinlainen esto, kun ystäväni yrittää soittaa. En saa poistettua estoa mitenkään. Poistin hänen tiedot numeroineen ja lisäsin uudelleen, mutta silti esto pysyi.

Minä pystyn soittamaan hälle, mutta hän ei minulle.
Aina kun hän soittaa olen "varattu" eikä minulle ei tule soittoa vaan lokitietoihin ilmestyy peruutettu puhelu.

AUTTAKAA NOPEASTI !

((SAMSUNG GALAXY S3 EXPRESS))

29

18850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkista onko puhelunesto pois päältä: Puhelin->Valinnat->Puheluasetukset->Muut asetukset->Puhelunesto

      • kopoma-d

        kaverini 1 numero josta ei voi soittaa kaikista muista numeroista pystyy normaalisti se 1 ainoa josta ei saa yhteyttä


    • Hätääntynyt

      En löydä.

      Puhelin -> SIIHEN TYSSÄSI.

      Löytynee vain Nronäpp. Lokit, Suosikit ja Yhteystiedot.
      Asetuksistakaan ei löytynyt puhelinasetuksia.

      • Valinnat = paina vasemmassa alanurkassa olevaa näppäintä ja esiin tulee valikko. Siitä löytyy Puheluasetukset


    • TODELLA Huolestunut

      "Estotila
      Valitse estettävät ilmoitukset tai salli tietyiltä yhteyshenkilöiltä saapuviin puheluihin liittyvät ilmoitukset estotilassa."

      Ei paljoon valase. Menin Estotilaan ja se EI OLLUT päällä. Kaikki muut puhelut kyllä tulevat, muttei hänen. En todellakaan ymmärrä tätä shaissea.

      • Se ei olekaan tuolla asetuksissa Puhelunesto vaan Puhelun hylkäys

        Puhelin ->Valinnat ->Puheluasetukset ->Muut asetukset ->Puhelun hylkäys ->pois päältä


      • ashberry kirjoitti:

        Se ei olekaan tuolla asetuksissa Puhelunesto vaan Puhelun hylkäys

        Puhelin ->Valinnat ->Puheluasetukset ->Muut asetukset ->Puhelun hylkäys ->pois päältä

        Puhelin ->Valinnat ->Puheluasetukset ->Puhelun hylkäys ->pois päältä


    • Hätääntynyhuolestunu

      Ei ole niin helppoa! En löydä puhelimestani VALINTOJA enkä puhelunasetuksia!

      Asetuksista löytyvät nämä:
      -Langattomat toiminnot ja verkko
      -Laite
      (alkunäyttö, estotila, ääni, näyttö, tallennustila, virransäästö, akku ja sovellusten hallinta)
      -Henkilökohtainen.
      (lukitusnäyttö, turvallisuus, kieli ja syöttö, pilvi sekä varmuuskopiot.)
      -Tilit
      -Järjestelmä

    • Puheluasetukset löytyy "Puhelin" kohdasta. ( eli se mihin voi kirjoittaa puhelinnumeron ja soittaa jollekin).

      • huolestunutta

        "Puhelin" kohdasta löytyvät edelleen seuraavat: NUMERONÄPPÄIMISTÖ, LOKIT, SUOSIKIT SEKÄ YHTEYSTIEDOT!!


    • Löytyy kyllä tuon ylläolevan pdf ohjeen mukaisesta paikasta.

    • -||- again

      minkä mukaisesta ??

      • -||- again

        eli siis mistä ?


      • lue nuo
        -||- again kirjoitti:

        eli siis mistä ?

        varpusen lähettämä linkki viestissä klo 11:00 ja ashberryn viesti klo 11:06

        VALINNAT saat esiin siitä alhaalta sen ainoan oikean nappulan" vasemmalta puolelta.


      • Yksvaan1
        lue nuo kirjoitti:

        varpusen lähettämä linkki viestissä klo 11:00 ja ashberryn viesti klo 11:06

        VALINNAT saat esiin siitä alhaalta sen ainoan oikean nappulan" vasemmalta puolelta.

        Asetukset-puhelu-kaikki puhelut-automaattinen hylkäys-hylkäysluettelo. Poista yhteystieto, jota et halua hylättävän.


    • Abenaki

      Hei! Saitko ikinä puheluneston purettua? Mulla on sama ongelma mutta vanha älytön puhelinmalli.

    • Abenaki

      Nyt onnistui :) Settings- Application- Call- All calls- Autoreject- Reject list

    • Lumia1777

      Samsung Galaxy malli GT-S7560,Android-versio 4.0.4. Mistäs siitä löytyisivät nuo Puheluasetukset, että tulevanpuhelun eston saisi poistettua? Ilmeisesti on hankittava uusi puhelin. Myöskään settings-applications ei löydy.

      • alkaalöytymään

        Painat puhelin kohtaa ja sieltä valinnat.


    • Lumia1777

      Sehän se ongelma onkin. Puhelin kohdasta löytyy vain Nronäpp. , Lokit, Suosikit ja Yhteystiedot. Ei ole valintoja.

      • Lumia1777

        Homma hoituu, kun ymmärtää Androidin. Tuossa valikossa ollessa on näpättävä vasemman alareunan näppäintä. Siltä löytyy puheluasetukset. Puhelinmyyjältä meni noin 5 sekuntia korjata ongelma. Tämä on siis osaamiskysymys. Myös siinä, että ohjeiden laatija ei joskus ymmärrä, miten mummo-ohjeet pitäisi tehdä. Nolottaa tunnustaa, että olen itse telealan insinööri.


      • perusteethyvät

        Ensin pitää opiskella Androidin perusominaisuudet jotta saisi tämän näkyviin..


    • apua99

      Osaako joku vastata samaan kysymykseen mutta puhelimena honor 7

    • Takkuko

      Kyllä soitonesto meni sillä ohjeella, että vasemmasta alakulmasta Puhelin ja sieltä sitten asetusten kautta poistetaan Automaattinen hylkäys -toiminto pois. Mitä noita soitonestoja sinne asettelee? Ei vastaa puhelimeen jos/kun ei vastaa, ja sillä kai siisti.

    • JiiVitosen_omistaja

      Jos kyseessä on puhelun siirto, niin kaikki siirrot saa kerralla pois:

      avaa puhelinsovellus ja näppäile ##002# ja sitten vielä puhelunäppäintä (ehkä vihreä).

    • kopooma-d

      EN LÖYDÄ KYLLÄ MINÄKÄÄN KLE

      • kopoma-d

        eikä ole kuin 1 numero jota se ei laske läpi


    • kopoma-d

      vaimoni ei voi soittaa minulle vaan "menee heti vastaajaan"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe