Twin Company oy

Toivon totisesti ettei kukaan päädy hakemaan Twin Companylle töihin.. kilometrejä ja päivärahoja ei makseta ennen kuin on myyntiä 10 tuhatta euroa. Sanotaan, että tuo summa on helppo saada kasaan, mutta kukaan ei tiukkana talousaikana halua ostaa ylihintaisia tuotteita! Yhden aerosol-pullon hinta voi olla nelinkertainen vastaavan laatuiseen toiseen kotimaiseen tuotteeseen nähden!

yrityksen omistajat rikastuvat ja työntekijät ajetaan ahtaalle. Useampi on joutunut lopettamaan taloudellisen vararikon koittaessa, kun tilit on reilusti alle 1000 euroa!

Koko ajan rekrytoidaan uusia, mutta työntekijät ovat kierrätyskamaa, eikä heistä välitetä yhtään.

Samaa puljua on myös CC-Company ja VP Service, joilla halvemmat hinnat, mutta samanlainen työntekijän kusetus meininki.
Ilmianna
Jaa

55 Vastausta

Tuttavani oli joskus siellä töissä ja samoja kokemuksia hälläkin. Jos myynti ei kulje ylihinnoitelluilla tuotteilla, loppuu itseltä rahat ja firma pitää kiusallaankin palkkalistoilla. Onneksi hän sai uuden paikan ja pääsi pois. Vaihtuvuus on kuulemma kova.
Ilmianna
Jaa
Onko lestojen firma?
Ilmianna
Jaa
Ainakin useamman kymmenen firman pyöritykseen riittää aikaa omistustaholta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Peli on kovaa ja armotonta , pohjapalkkaa ei ole ja maksat omat löpöt.
Loma-sairas ja eläkekertymä olematonta .
Verottajakin pitää bruttoprovisio palkkausta vähintäänkin hämäränä.
Parasta on että pääomistajan yksi firma tekee näkyvää yhteistyötä
SMKJ,n kanssa joka samalla tuomitsee bruttoprovision.......
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Työpaikkailmoituksissa luvataan pohjaa/takuupalkkaa, mutta todellisuudessa niihin vaaditaan aina reilusti myyntiä.
Vielä haastattelussa luvataan pohja kilometrit päivärahat. Työsopimuksessa ei enää luvata ja siihen ei saakaan kunnolla perehtyä.

NAUHOITTAKAA HAASTATTELUT KOKONAAN jos mielitte töihin.
Ilmianna
Jaa
Tuohan on ihan normaalia puhelinmyyntifirman meininkiä, ei mitään uutta ainakaan mulle. Jos asia kiinnostaa enemmän, niin käykääpä huvikseen perehtymässä minkä tahansa puhelinmyyntipuljun toimintaan (vaikkapa haastattelussa)...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
6 VASTAUSTA:
Heillä töissä olleena ja nyt heitä vastaan kisanneena omistajilla on maamme parhaiten menestyvä tilitoimisto. Toimitusjohtaja on täysi mulkku ja työntekijät nuolevat hänen persettään. Hirveä pakkomyynnin ja kusetuksen maku, varsinkin CC-Companyn pesuainesäätöjen kanssa...Koneet imevät 10-15 kertaisia määriä huuhteluainetta ja sitä rataa...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kake 69 kirjoitti:
Heillä töissä olleena ja nyt heitä vastaan kisanneena omistajilla on maamme parhaiten menestyvä tilitoimisto. Toimitusjohtaja on täysi mulkku ja työntekijät nuolevat hänen persettään. Hirveä pakkomyynnin ja kusetuksen maku, varsinkin CC-Companyn pesuainesäätöjen kanssa...Koneet imevät 10-15 kertaisia määriä huuhteluainetta ja sitä rataa...
Älkää herran tähden erehtykö tähän firmaan(CC-company tai Twin-company) töihin.Teitä kusetetaan mennen tullen ja jos vaadit oikeuksiasi sinut leimataan valehtelijaksi ja lusmuksi.Tuttavalleni hirvein työkokemus ikinä,ja työhistoriaa on.
Miten tällaista yleensä enää on tänä päivänä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
varoittaja2 kirjoitti:
Älkää herran tähden erehtykö tähän firmaan(CC-company tai Twin-company) töihin.Teitä kusetetaan mennen tullen ja jos vaadit oikeuksiasi sinut leimataan valehtelijaksi ja lusmuksi.Tuttavalleni hirvein työkokemus ikinä,ja työhistoriaa on.
Miten tällaista yleensä enää on tänä päivänä.
Huijari firmoja CC-Combany ja VP-Service molemmat....TJ päähuijari...osa edustajista nuolee vaan persettä ja se osa saa myydä ja tehdä mitä haluaa...uusia edustajia ei pidetä minään..ja niitä kusetetaan kaikella mahdollisella tavalla....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
KooJii1 kirjoitti:
Huijari firmoja CC-Combany ja VP-Service molemmat....TJ päähuijari...osa edustajista nuolee vaan persettä ja se osa saa myydä ja tehdä mitä haluaa...uusia edustajia ei pidetä minään..ja niitä kusetetaan kaikella mahdollisella tavalla....
Joo sain kuulla tuttavalta joka haki kyseiseen firmaan töihin (VP-Service), että palkkaus hieman omituinen, siinä matkakorvaus on osa palkkaa joka verottajan mukaan on ehdottomasti kielletty/laiton. Se pitää maksaa palkan päälle, koska se on veroton tulo. Ja osa työpaikan koulutuksesta joutuu maksamaan 50% päivän palkasta kyseiseen firmaan????. Ja jos koeajan jälkeen on huono kuukausi myynnillisesti, niin et saa edes matkakorvausta ajamista kilometreistä. Että semmoinen lafka se.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Olen kanssa kuullut, että työnantajana paskin laatuaan. Kaveri oli duunissa siellä ja niin täyttä kusetus meininkiä!!Toimitusjohtaja ja omistajat kuulemma täysiä huijareita
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
KooJii1 kirjoitti:
Joo olin 3kk koeajalla vp-servicellä 4 vuotta sitten ja voin kertoo et kusetus firma totaalisesti.Mitään laboratorioo ei ole.kaikki aineet tulee luultavasti jostain isolta toimittajalta,joihin laitetaan vp:n tarrat.Kaikki älyttömän hintaista.Myyjiä painostetaan työpäivän aikana kyselemällä myyntiä.TJ vaikutti ylikusipäältä ja myös omistaja.Joka oli huolissaa,että voi ajaa bemarillaan jos myytte hyvin.En olisi ikinä uskonut,että tämmöistä kusetus firmaa voi olla suomessa.Aivan järkyttävä pulju.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mä olin vp-Servicellä.. Eipä tyyli muuttunut.. Yritin sitkeästi mut ei pystynyt olemaan siellä töissä.. Bruttoprovisio ym siihen liittyvä hyvin kyseenalaista. Vaihtuvuus suurta.. Alueellani oli vuoden aika silloin ollut neljä kokeilijaa ja mä olin sentään 8kk
Ilmianna
Jaa
Näissä firmoissa artisti maksaa eli työntekijä. Saattavat yrittää periä jopa koulutusmaksuja irtisanoutuessa, mutta älkää hyvät ihmiset maksako.
Ilmianna
Jaa
Onko kellään mitään positiivisia kokemuksia kyseisistä yrityksistä?
Ilmianna
Jaa
Olin 3v. kyseisellä työnantajalla töissä ja pääsin todella hyville ansioille. Nettotulot ylittivät parhaina kuukausina reilusti yli 5000€. Toisaalta harmittaa, että tuli vaihdettua toiselle alalle muuttuneen elämäntilanteen vuoksi. Myyntityö oli todella vaativaa hommaa ja välillä tuntui raskaalta aloittaa aina jokapäivä työ uudestaan. Toisaalta kun on muutaman vuoden tehnyt, niin on kertynyt hyvä asiakasrekisteri. Veikkaisin, jos vaihdosta ei olisi tullut, niin homma rullaisi ihan eri tavalla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ja olikohan tosta sun 5000€:sta n. 1500€ palkkaa ja loput kilometrikorvauksia?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Oon ainakin ite viihtynyt hyvin! Mistä nää kommentit tänne ilmestyvät. Taitaa olla jollain jotain jäänyt kaivelemaan. Netin anonyymit. :D
Ilmianna
Jaa
Mistä nämä "tuttavani on ollut siellä töissä" -kommentit. Ihan lämmöllä muistelen vanhaa työnantajaa. Aivan normimyyntiorganisaatio. Viestiketjussa olevat väittämät kusetukseta aivan tuulesta temmattuja. Tuskin mikään yritys olisi pärjännyt yhtä pitkään alalla, jos em. asioita ilmenisi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Aivan samat moitteet koskevat Orapi Nordicia, ylihintaisia tuotteita rajuilla myyntitavoitteilla, työntekijällä ei ole oikeuksia, vain velvollisuuksia. Mikään suullisesti sovittu tai puhuttu ei pidä paikkaansa jne.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Niin, on se hienoa että olet tyytyväinen. Kyllä ne huonommatkin yritykset pärjää ihan mukavasti, puhumattakaan hyvistä ja mukavista yrityksistä. Tarkoitan hyviä ja mukavia työpaikkoja jossa työntekijää arvostetaan.
Ihmettelen suuresti yhtiön omistajaa kuinka hän suhtautuu työntekijöihinsä?
Mielestäni kyseinen yhtiö ei arvosta työntekijäänsä, tärkeä asia on muistaa työntekijää joka tuo yhtiölle taloudellista voittoa ja rahaa omistajille. Arvostusta ja kiitosta he ansaitsevat palkkansa lisäksi.
Ihmettelen myös suuresti palkka ja kilometri keskustelua, mielestäni se ei ole oikein. Ei kilometri korvauksia vähennetä palkasta, kilometrit maksetaan aina erikseen palkan lisäksi.
Suomennettuna, myyntiedustaja maksaa kulut itse, välttämättä he eivät saa palkkaa tehdystä työstä. Surullista on ettei hän saa km korvauksiakaan ellei ole tarpeeksi myyntiä. Eli kun olet töissä, saat maksaa siitä että käyt töissä. Pahinta on se että eläkettä ei kerry työstä mitä teet.
Kysymys, onko tämä oikein, mitä lain oppinut verottaja ajattelee tämän kaltaisesta yritys toiminnasta?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Onhan siellä aika moinen vaihtuvuus, aika montakin miestä on astunut yhtiön palvelukseen ilman pidempää uraa myyjänä tai jonkun sortin päällikkönä. tarinoita kuulee talon toiminta tavoista. En ihmettele jos verottaja tai lakia omaava asiamies ottaisi yhteyttä kyseiseen yhtiöön selvittääkseen todelliset ongelmat ja vääryydet. Ihmeen hyvin ja kauan cc:lla on mennytkin ilman vakavampia seuraamuksia. Kun kerran nämä legendaariset tarinat ovat totta, miksi kukaan ei tee asialle mitään?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ihmettelijänä kirjoitti:
Onhan siellä aika moinen vaihtuvuus, aika montakin miestä on astunut yhtiön palvelukseen ilman pidempää uraa myyjänä tai jonkun sortin päällikkönä. tarinoita kuulee talon toiminta tavoista. En ihmettele jos verottaja tai lakia omaava asiamies ottaisi yhteyttä kyseiseen yhtiöön selvittääkseen todelliset ongelmat ja vääryydet. Ihmeen hyvin ja kauan cc:lla on mennytkin ilman vakavampia seuraamuksia. Kun kerran nämä legendaariset tarinat ovat totta, miksi kukaan ei tee asialle mitään?
Aika moni on tehnyt asialle jotakin eli nostanut kytkintä ko. firmsta. Se on parasta mitä yksi työntekijä voi tehdä. Riitauttaminen ja käräyttäminen on luusereiden hommaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Riitauttaminen ja käräyttäminen on eritäin hyvää hommaa jos sinulle tehdään vääryyttä. Kaikkea muuta kuin luuseri! Mikä mies pystyy olemaan tekemättä mitään jos sinulle tehdään vääryyttä, maksat jotta saat käydä töissä, siitäkään et saa välttämättä korvausta, myynnistä et saa provisioita ellei ostaja maksa ostoksiaan talolle, sinä maksat, et saa edes kilometrejä ajoistasi!
SE ON LUUSERI ISOLLA L KIRJAIMELLA JOKA SALLII JA HYVÄKSYY TUOTA KÄYTTÄYTYMISTÄ!

ONKOHAN NÄMÄ TARINAT EDES TOTTA, EI TÄMMÖISTÄ VOI OLLA SUOMESSA, JOS OLISI NIIN VARMASTI JOKU OLISI JO PUUTTUNUT ASIAAN!

Mielestäni on heikkoutta ja huonoa itsetuntoa jos et tee asialle mitään ja sallit sen, suorastaan säälittävää ja pelkuri maista käyttäytymistä.

Ei nämä tarinat voi olla totta, ei vaan voi!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
mikäs orapissa vikana? kuulemma pitävät kiinni hyvistä edustajista.
Ilmianna
Jaa
Näyttää siltä, että äänessä ovat nyt vain epäonnistujat ja henkilöt, kenen tutun tutun ovat kuulleet olleen siellä töissä ja ovat kuulleet sitä sun tätä.
Itse olen ollut talossa useita vuosia, kuten myös kollegani. Olemme viihtyneet työssämme ja pärjänneet talon johdon ja omistajien kanssa sen enempää kenenkään kannikoita nuolematta.
Osastollamme vaihtuvuus todella pieni. Kaikki olemme olleet talossa useita vuosia.
Menestyjät ovat pysyneet myös muilla osastoilla.
Provsiopalkatussa työssä, niin meillä kuin muuallakin on vain se tosi- seikka, ettei tule palkkaa jos ei tee työtään, tässä tapauksessa siis myy.
Itse olen ikäni ollut provisiopalkattuna myyjänä ja olen nyt mielekkäimmässä paikassa.
Ja viellä.....harvassa paikassa saat näin vapaat kädet toteuttaa itseäsi ja suunnitelmiasi. Kukaan ei hengitä niskaan...kunhan hoidat hommasi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Hah.hah! Taitaa olla havaittavissa puolustelua ja liioittelua sekä vähättelyä. Väitän, että väittämäsi lausahdus ei pidä täysin paikkaansa.
Tänäkin päivänä uskon Joulupukkiin.. vaikka ikääkin on jo jonkin verran.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
VAI ETTÄ VIIHTYNEET!
Nyt joku puhuu täyttä kakkaa, taitaa oikeasti olla joku puolustus syndrooma päällä kun puhuu muittenkin puolesta. Ihan uskomatonta puolustelua vääryyden nimissä. Harva edustaja on tyytyväinen CC-Companyn tai VP-Serviceen. Lähtihän sieltä aikoinaan 1 ja pari muuta perustaen vastaavalaisen yrityksen, HYVIN TEHTY!
Tämä on vain minun mielipiteeni,

Olen vain kuullut tarinoita kaverin kaverin ex tyttöystävän isän serkulta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Ei firmoissa mitään ongelmaa ole sinällään. Brutto-provisio on menneen talven lumia, joten siihen en suosittele ketään lähtemään. Alussa se voi tuntua ihan mukavalta, mutta lopulta alkaa vituttaa.

Hyvä myyjä kyllä saa myytyä noitakin tuotteita. Alalla kilpailu kovaa, joten kovaa duunia edessä. Näissäkin kommenteissa haisee pahasti tietämättömyys ja periksiantaminen kommentoijan omalla kohdalla.

Ja se joka tekee päätöksensä työpaikastaan suoli 24 -palstan perusteella, ei ansaitse menestyä yhtään missään... enkä usko, että menestyykään!
Ilmianna
Jaa
Voi myöskin sanoa olin VP-Servicellä hommissa jonkin aikaa aikoinaan ja en ymmärrä ollenkaan heidän olematonta henkilöstöpolitiikkaa.. ihmisjohtamista siellä ei ole yhtään.. Jos mietit työpaikkaa en suosittele kys puljua..jos muutaman vuoden aikana alkaa kierto olla kaksinumeroinen positioissa ei se kyllä ole tekijöistä kiinni.. koko cc-company / vp-service kuvio on niin epäselvä ja kyseenalainen pysy pois..
Ilmianna
Jaa
Twin Company, VP-Service ja Cc-Company myyvät samoja tuotteita eri etiketeillä. Tuotteiden hinnat ovat nelinkertaisia laatuun nähden.
Onnistunut myynti perustuu ostajien lahjontaan. Uusia tuotteita tulee kun muutetaan vanhojen tuotteiden etikettiä. Ollut verottajan syynissä kun maksettu edustajille vain ns matkakuluja , josta ei tarvi maksaa sosiaali ja muita eläkekuluja. Palkkaa saa todella harva.
Ilmianna
Jaa
Lahjontaa, veronkiertoa, kusetusta. Ihan huijarifirma
Ilmianna
Jaa
Company & Service & Company ,, kaikki alalla olevat tuntevat tämän kusetuksn. Koko rypäs on perinteisestä kemikaali business sopaa.
Myyntijohto alansa huippu? Jokainen jolla on omat aivot uskokokoon mitä haluaa, näiden haastatteluissa .

Notta sellaasta)
Ilmianna
Jaa
Olen lukenut ko firman monisivuisen työsopimuksen,joka on vähintäänkin epämääräinen ja taitaa hipoa rajaa laillisuuden ja laittoman välillä.työn tekijällä ei mitään oikeuksia.
Ilmianna
Jaa
Todellakin työpaikkana ala-arvoinen. Menin lankaan vaikka luin näitä kokemuksia. En suosittele kyseistä yritystä mihinkään.
Ilmianna
Jaa
En suosittele vp-Service nimistä yritystä työntekijälle saatika asiakkaalle. Työsopimukset täynnä kieroa tekstiä. Katteettomia lupauksia saa kirjallisesti ja suullisesti jotka ei toteudu. Älkää hyvät ihmiset sotkeutu kyseiseen toimintaan millään muotoa. Klaukkalassa itse kotkan pesä
Ilmianna
Jaa
Eräs heidän tuotteensa on mielenkiintoinen. Suorastaan kysymystä herättävä tuote.
VEDETÖN PISUAARI KAPSELI. Pisuaarin tuoksu kapseli haisee viemärille ja virtsalle. Järkyttävää että joku käyttää ja maksaa siitä. Hienoa kun CC mainostaa itseään häpeämättä ja ylpeänä virtsan tuoksuisessa vessassa. Mielestäni on vastenmielistä käydä vessassa mikä haisee vahvalle virtsalle, varsinkin kun on kysymys lounas ravintolasta. Olen huomannut saman ilmiön jo muutamassa kohteessa jossa tämä tuote mainostaa itseään karmaisevan tuoksun kera.
Ilmianna
Jaa
CC Company joukkopako alkaa piakkoin!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Niin varmaan käy jossain vaiheessa. Siellä on osaavia ammatti myyjiä jotka tienaavat hyvinkin, useiden vuosien kokemus. Antaisivat historian toistaa itsensä, lähtisivät pois ja perustaisivat oman yrityksen. Varmaan menestyisivät hyvin.
Miksi palvella huonoa isäntää kun voi palvella itseään ja olla hyvä isäntä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Voiko näin olla?
Tehdystä työstä ei makseta palkkaa. Se on väärin! Myyjä myy, ostaja ei maksa laskuaan, se vähennetään myyjän pienestä kuukausi palkasta. Hauskinta on, kilometri korvauksiakaan ei makseta ajetuista kilometreistä. Aika hurjaa menoa.
Usko, toivo ja rakkaus ei toimi Klagessa.
Ilmianna
Jaa
Kyllä näin on, ei km korvauksia makseta kaikista ajoista, siellä viivataan kynällä yli mielivaltaisesti ajetut km korvaukset, esim: Olet ajanut 1200 km, siitä poistetaan jostain ihmeen kumman syystä 300 km, 900 km maksetaan palkan päälle. Väärin, se vähennetään pohja palkastasi tai myynnistäsi. Mikäli asiakkaasi ei maksa ajoillaan myytyjä tuotteitasi yhtiölle, niin maksumieheksi joutuu myyntiedustaja itse.
Ilmianna
Jaa
Talossa myös olleena en suosittele....en todellakaan.!!!! paitsi jos oot HuippuMyyjä..saat käydä ja pitää uuden kaverin alueen parhaat asiakkaat ja hommata siinä välissä vaikka vierestä vähän lisää....vitun hieno Talo!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Varmasti näin on, ihmettelen suuresti yrityksen toiminta tapaa kohdella ihmisiä, tämä on mielestäni suurta henkistä väkivaltaa. Aivan uskomattomia asioita kuulen ja kuuluu kyseisen yrityksen toimintatavoista. Mielestäni yrityksen osa tuotteista ei ole edullisia eikä myöskään laadultaan hyviä. Hinta laatu suhde eivät kohtaa toisiaan. Varsinkin kun tuotteet lähetetään kohteeseen rahtilaskun kera. Siitä kertyy paljon maksettavaa, samoja vastaavalaisia tuotteita on saatavilla huomattavasti halvemmalla hinnalla toki itse muualta haettuna. Tänä päivänä on tärkeää luoda hyvä ja toimiva sekä rehellinen asiakaspalvelu suhde.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Juuri näin, oikeudessa saa selvittää. Tuomio jo Käräjäoikeudessa L 15/18133 ja vielä jatketaan CC:n valituskirjelmällä Hoviin. Aivan himmeää toimintaa, kallista yhteiskunnalle, verottajalle ja kiusallista työntekijöille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Vai niin, joko löytyi joku joka jaksaa ja haluaa taistella oikeuksiensa puolesta. Toivon sinulle voimia ja kovaa taistelu tahtoa. Olen miettinytkin ajatuksissani miten tuollaisia työpaikkoja voi olla olemassa jossa henkinen väkivalta ja vääryys kohdistuu voimakkaasti työntekijään. Olen kuullut kaikenlaisia tarinoita kyseisestä yrityksestä. Kuka oletkin, voimia sinulle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Preast kirjoitti:
Vai niin, joko löytyi joku joka jaksaa ja haluaa taistella oikeuksiensa puolesta. Toivon sinulle voimia ja kovaa taistelu tahtoa. Olen miettinytkin ajatuksissani miten tuollaisia työpaikkoja voi olla olemassa jossa henkinen väkivalta ja vääryys kohdistuu voimakkaasti työntekijään. Olen kuullut kaikenlaisia tarinoita kyseisestä yrityksestä. Kuka oletkin, voimia sinulle.
Tietääkö joku, mitä tuo käräjöinti koski? Eli ilmeisesti joku voitti ne retaleet käräjäoikeudessa. Tämä on hyvä alku. Voimia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Päälliköt lähtevät, uusia jo haetaan kovaa vauhtia.
Ilmianna
Jaa
Vai käräjät ja päälliköt vaihtoon.
VAI NÄIN ON PÄÄSSYT KÄYMÄÄN!

Nähtävästi jotain miellyttävää ja oikeudenmukaisia päätöksiä tapahtuu, mielestäni on hyvä asia uudistaa asioita jotka johdattavat työnteon laadun parempaan suuntaan. Toivottavasti näin on, toivotaan myös jatkossa edustajien saavan km korvaukset provisio palkan päälle, jota ei vähennetä provisio palkasta, puhumattakaan myydyistä tuotteista, josta ei makseta provisioita edustajille ellei tuotteiden ostaja ole maksanut laskujaan ajoissa yhtiölle.
Ilmianna
Jaa
Nämä yritykset tekevät vain etikettejä ja keksimällä keksivät mainoslauseita samoista tuotteista. Tuotteet ylihintaisia ja kauppaa yritetään saada lahjomalla ostajia. Välttäkää ihmeessä kun vaihtoehtoja on olemassa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Aika monta kysymystä herättävää toimintaa yrityksen johdosta, miten työntekijät sallivat tuollaista kohtelua, onko nämä työsopimukset ja sen sisältö täysin oikeuden mukaisesti laadittu.

Viitaten keskusteluihin ja kommentteihin sekä kuulemiin väitteisiin.

1. Tehdystä työstä pitää saada palkkaa, eli pohja palkka jota ei ole vaikka se on luvattu työhaastattelun yhteydessä.
2. Ajetuista kilometreistä maksetaan km korvaus palkan lisäksi, eli palkan päälle, niitä ei vähennetä palkastasi.
3. Kilometrejä poistetaan ajopäiväkirjastasi mielivaltaisesti.
4. Myydyistä tuotteista ei saa provisiota ellei ostaja ole maksanut ostoksiaan, edustaja maksaa ne itse.
5. Laboratorio jossa valmistetaan ja testataan sekä kehitetään tuotteita. Mitään laboratoriota ei ole olemassakaan.
Mistä ne tavarat sinne varastoon tulee?

Tämä herättää epätoivon tuntemuksia yritystä kohtaan joka ei välttämättä ajattele sinun hyvin vointiasi.

Onko luvallista kuljettaa henkilöautossa vaarallisia happoja ilman koulutusta tai asianmukaista kiinnitystä ja suojausta joka olisi turvallinen sekä ehdottomasti vakuutusyhtiön hyväksymä kuljetus toiminpide?

Jos tapahtuu joku vaarallinen tieliikenne tapaturma jossa kuljettaja ja toinen osapuoli tai jopa useammat ihmiset saavat happoa ihoonsa tai silmiinsä, niin korvaako vakuutus hapon aiheuttamat vahingot?

Väitän että jokainen edustaja vastaa itse itsestään ja on vastuussa teoistaan ja sen tuomista riskeistä. Vastuu on kokonaan edustajan.

Mielestäni nämä tiedot ja riskit tiedostaen niin ei tarvitse miettiä kahdesti työsopimusta CC Companyn tai VP Servisen palkattomalle palkkalistalle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Sain kuulla tutun tutultani tästä mielenkiintoisesta ja legendaarisesta yrityksestä ja sen tuomasta maineesta, aika hauskoja ja kiehtovia sekä mielenkiintoisia kirjoituksia.

Se on juuri näin, aivan käsittämätöntä käyttäytymistä, syytöksiä ja pelkoa sekä pahoinvointia jakeleva yritys, nähtävästi Suomessakin yrittäjä saa tehdä mitä haluaa ilman seuraamuksia. On tämä aika erikoista ja kysymyksiä herättävä yritys, suorastaan kiehtovaa toimintaa. Jos joku väittää ettei Suomessa yrittäminen kannata niin olen täysin eri mieltä, verotus ja oma mielivaltainen toiminta on yrittäjän omassa harkinnassaan. Täysin uusi ajatus muoto joka on erinomainen toimintatapa jolloin yrittäjällä on mahdollisuus rehellisesti jopa rikastua. Tämä on täydellinen ja uskomattoman hieno ponnistuslauta uusille ja vanhoille yrityksille, tämä on jo suorastaan taivaallinen ihme!

Ei tarvitse maksaa kaikkia veroja, ei tarvitse maksaa kilometri korvauksia, et saa palkkaa, maksat itse asiakkaan tilaamat tuotteet, ellei ostaja ole tilamaansa tuotteita maksanut, maksat itse autosi polttoaineet.ym.ym.

Nostan hattua yrittäjälle, eli omistajalle joka on löytänyt näinkin kultivoituneita ja ymmärtäväisiä sekä kultaisia työntekijöitä jotka maksavat työnantajalle jotta saisivat käydä töissä.
Upeinta tässä on ehdottomasti rehellisyys ja verottajan sekä lain hyväksymä toimintapide. Aivan loistava verotus ja kilometri korvaus maksutapa.
Nyt jos koskaan kannattaa perustaa oma yritys, kannatan ajatusta, keskustelkaa verottajan ja lain oppineiden kanssa käyttäen esimerkkiä CC-Companyn upeasta verotus järjestelmästä, keskustelkaa myös samalla tästä upeasta palkkaus järjestelmästä.
Vaatikaa samat oikeudet omalle yrityksellenne jotta voisitte edustaa omaa yhtiötänne samoilla eduilla ja ehdoilla kuin
CC-Company. On erittäin taloudellinen ja melkein verovapaa maa ryhtyä yrittäjäksi.
Lämpimästi suosittelen oman yrityksen perustamista, ehdotan myös ajatusta kaikille yrittäjille, päivittämää tämä puoli vapaa ihanteellinen verotus järjestelmä yhtiönne käyttöön, se on taloudellisesti erinomainen ja loistava idea.
Yrittäminen kannattaa aina.. Mutta nyt jos ei koskaan.
Ilmianna
Jaa
Huomatkaa että edustajan takaisinsaama matkasku kuitti, eli se josta on poistettu ajoja
on kopio siitä alkuperäisestä. Mutta se alkuperäinen edustajan laatima yliviivaamaton matkalasku jää siis firmalle, joka kyllä voi käyttää sitä sellaisenaan eli siis täysmääräsenä vähennyksihin firman verotuksessa!
Ilmianna
Jaa
CC Companylla pestään muutakin kuin pyykkiä...
Ilmianna
Jaa
Nämä tarinat taitavat olla totta, moni tietää yrityksen maineesta ja yhtiön kieroutuneesta johtamistavasta sekä ala-arvoisesta käyttäytymis tavoista. Tarinat kertoo myös tuotteiden hinnoista ja laadusta sekä olemattomasta laboratoriosta jossa nämä korkeatasoiset pesuaineet valmistetaan.
Eräs ruoka ravintola pääkaupunki seudulla käyttää saniteetti tiloissaan CC pisuaari kapseleita, aivan uskomaton tuote, haisee viemärille ja virtsalle. Käytyäni myös pääkaupunki seudun huolto aseman saniteetti tiloissa, törmäsin tuohon samaan CC pisuaari kapseliin, järkyttävä ja kuvottava sekä hyvin vastenmielinen haju.
Täytyy sanoa ja ihmetellä tavaran ostajaa, minkä takia hän pitää tuollaisia tuotteita saniteetti tiloissa, haluaako hän karkottaa asiakkaat pois, en ymmärrä! Kävin ystävällisesti ilmoittamassa ravintolan vastaavalle tuosta hajusta joka on järjen vastainen tuote, ymmärtäisin jos tuotteella olisi miellyttävä tuoksu, mansikka tai vanilja, mutta viemärin ja virtsan tuoksu.
En ollut kuulemma ainoa joka on antanut palautetta tuosta virtsan hajuisesta tuotteesta. Sen pitäisi kuulemma tuoksua hedelmälle ja karkille!

Kyllä ajatukset laukkaa ja mielenkiinto herää tuotteiden laadun kestävyydestä ja varmuudesta.
Ilmianna
Jaa
Tj on päähuijari....
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Twin Company oy

Toivon totisesti ettei kukaan päädy hakemaan Twin Companylle töihin.. kilometrejä ja päivärahoja ei makseta ennen kuin on myyntiä 10 tuhatta euroa. Sanotaan, että tuo summa on helppo saada kasaan, mutta kukaan ei tiukkana talousaikana halua ostaa ylihintaisia tuotteita! Yhden aerosol-pullon hinta voi olla nelinkertainen vastaavan laatuiseen toiseen kotimaiseen tuotteeseen nähden!

yrityksen omistajat rikastuvat ja työntekijät ajetaan ahtaalle. Useampi on joutunut lopettamaan taloudellisen vararikon koittaessa, kun tilit on reilusti alle 1000 euroa!

Koko ajan rekrytoidaan uusia, mutta työntekijät ovat kierrätyskamaa, eikä heistä välitetä yhtään.

Samaa puljua on myös CC-Company ja VP Service, joilla halvemmat hinnat, mutta samanlainen työntekijän kusetus meininki.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta