Twin Company oy

ei koskaan enää

Toivon totisesti ettei kukaan päädy hakemaan Twin Companylle töihin.. kilometrejä ja päivärahoja ei makseta ennen kuin on myyntiä 10 tuhatta euroa. Sanotaan, että tuo summa on helppo saada kasaan, mutta kukaan ei tiukkana talousaikana halua ostaa ylihintaisia tuotteita! Yhden aerosol-pullon hinta voi olla nelinkertainen vastaavan laatuiseen toiseen kotimaiseen tuotteeseen nähden!

yrityksen omistajat rikastuvat ja työntekijät ajetaan ahtaalle. Useampi on joutunut lopettamaan taloudellisen vararikon koittaessa, kun tilit on reilusti alle 1000 euroa!

Koko ajan rekrytoidaan uusia, mutta työntekijät ovat kierrätyskamaa, eikä heistä välitetä yhtään.

Samaa puljua on myös CC-Company ja VP Service, joilla halvemmat hinnat, mutta samanlainen työntekijän kusetus meininki.

55

6758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuntosali tuoreimpia

      Ainakin useamman kymmenen firman pyöritykseen riittää aikaa omistustaholta.

      • cc-vp-twin-target...

        Peli on kovaa ja armotonta , pohjapalkkaa ei ole ja maksat omat löpöt.
        Loma-sairas ja eläkekertymä olematonta .
        Verottajakin pitää bruttoprovisio palkkausta vähintäänkin hämäränä.
        Parasta on että pääomistajan yksi firma tekee näkyvää yhteistyötä
        SMKJ,n kanssa joka samalla tuomitsee bruttoprovision.......


    • hoo

      Työpaikkailmoituksissa luvataan pohjaa/takuupalkkaa, mutta todellisuudessa niihin vaaditaan aina reilusti myyntiä.
      Vielä haastattelussa luvataan pohja kilometrit päivärahat. Työsopimuksessa ei enää luvata ja siihen ei saakaan kunnolla perehtyä.

      NAUHOITTAKAA HAASTATTELUT KOKONAAN jos mielitte töihin.

    • Tuttua juttua

      Tuohan on ihan normaalia puhelinmyyntifirman meininkiä, ei mitään uutta ainakaan mulle. Jos asia kiinnostaa enemmän, niin käykääpä huvikseen perehtymässä minkä tahansa puhelinmyyntipuljun toimintaan (vaikkapa haastattelussa)...

    • Bruttoprovisio

      Mä olin vp-Servicellä.. Eipä tyyli muuttunut.. Yritin sitkeästi mut ei pystynyt olemaan siellä töissä.. Bruttoprovisio ym siihen liittyvä hyvin kyseenalaista. Vaihtuvuus suurta.. Alueellani oli vuoden aika silloin ollut neljä kokeilijaa ja mä olin sentään 8kk

    • Yökyöpeli9

      Onko kellään mitään positiivisia kokemuksia kyseisistä yrityksistä?

    • Ex-piirimyyjä

      Olin 3v. kyseisellä työnantajalla töissä ja pääsin todella hyville ansioille. Nettotulot ylittivät parhaina kuukausina reilusti yli 5000€. Toisaalta harmittaa, että tuli vaihdettua toiselle alalle muuttuneen elämäntilanteen vuoksi. Myyntityö oli todella vaativaa hommaa ja välillä tuntui raskaalta aloittaa aina jokapäivä työ uudestaan. Toisaalta kun on muutaman vuoden tehnyt, niin on kertynyt hyvä asiakasrekisteri. Veikkaisin, jos vaihdosta ei olisi tullut, niin homma rullaisi ihan eri tavalla.

      • Klaukkalamielessäin

        Ja olikohan tosta sun 5000€:sta n. 1500€ palkkaa ja loput kilometrikorvauksia?


    • Samu675

      Oon ainakin ite viihtynyt hyvin! Mistä nää kommentit tänne ilmestyvät. Taitaa olla jollain jotain jäänyt kaivelemaan. Netin anonyymit. :D

    • Martini25

      Näyttää siltä, että äänessä ovat nyt vain epäonnistujat ja henkilöt, kenen tutun tutun ovat kuulleet olleen siellä töissä ja ovat kuulleet sitä sun tätä.
      Itse olen ollut talossa useita vuosia, kuten myös kollegani. Olemme viihtyneet työssämme ja pärjänneet talon johdon ja omistajien kanssa sen enempää kenenkään kannikoita nuolematta.
      Osastollamme vaihtuvuus todella pieni. Kaikki olemme olleet talossa useita vuosia.
      Menestyjät ovat pysyneet myös muilla osastoilla.
      Provsiopalkatussa työssä, niin meillä kuin muuallakin on vain se tosi- seikka, ettei tule palkkaa jos ei tee työtään, tässä tapauksessa siis myy.
      Itse olen ikäni ollut provisiopalkattuna myyjänä ja olen nyt mielekkäimmässä paikassa.
      Ja viellä.....harvassa paikassa saat näin vapaat kädet toteuttaa itseäsi ja suunnitelmiasi. Kukaan ei hengitä niskaan...kunhan hoidat hommasi.

      • AngelBP

        Hah.hah! Taitaa olla havaittavissa puolustelua ja liioittelua sekä vähättelyä. Väitän, että väittämäsi lausahdus ei pidä täysin paikkaansa.
        Tänäkin päivänä uskon Joulupukkiin.. vaikka ikääkin on jo jonkin verran.


    • MyyntimiesMynttinen

      Ei firmoissa mitään ongelmaa ole sinällään. Brutto-provisio on menneen talven lumia, joten siihen en suosittele ketään lähtemään. Alussa se voi tuntua ihan mukavalta, mutta lopulta alkaa vituttaa.

      Hyvä myyjä kyllä saa myytyä noitakin tuotteita. Alalla kilpailu kovaa, joten kovaa duunia edessä. Näissäkin kommenteissa haisee pahasti tietämättömyys ja periksiantaminen kommentoijan omalla kohdalla.

      Ja se joka tekee päätöksensä työpaikastaan suoli 24 -palstan perusteella, ei ansaitse menestyä yhtään missään... enkä usko, että menestyykään!

    • VP-Service

      Voi myöskin sanoa olin VP-Servicellä hommissa jonkin aikaa aikoinaan ja en ymmärrä ollenkaan heidän olematonta henkilöstöpolitiikkaa.. ihmisjohtamista siellä ei ole yhtään.. Jos mietit työpaikkaa en suosittele kys puljua..jos muutaman vuoden aikana alkaa kierto olla kaksinumeroinen positioissa ei se kyllä ole tekijöistä kiinni.. koko cc-company / vp-service kuvio on niin epäselvä ja kyseenalainen pysy pois..

    • Markkinamies

      Company & Service & Company ,, kaikki alalla olevat tuntevat tämän kusetuksn. Koko rypäs on perinteisestä kemikaali business sopaa.
      Myyntijohto alansa huippu? Jokainen jolla on omat aivot uskokokoon mitä haluaa, näiden haastatteluissa .

      Notta sellaasta)

    • Falvour

      Todellakin työpaikkana ala-arvoinen. Menin lankaan vaikka luin näitä kokemuksia. En suosittele kyseistä yritystä mihinkään.

    • Ruokahaluttomuus

      Eräs heidän tuotteensa on mielenkiintoinen. Suorastaan kysymystä herättävä tuote.
      VEDETÖN PISUAARI KAPSELI. Pisuaarin tuoksu kapseli haisee viemärille ja virtsalle. Järkyttävää että joku käyttää ja maksaa siitä. Hienoa kun CC mainostaa itseään häpeämättä ja ylpeänä virtsan tuoksuisessa vessassa. Mielestäni on vastenmielistä käydä vessassa mikä haisee vahvalle virtsalle, varsinkin kun on kysymys lounas ravintolasta. Olen huomannut saman ilmiön jo muutamassa kohteessa jossa tämä tuote mainostaa itseään karmaisevan tuoksun kera.

    • Nit1235

      CC Company joukkopako alkaa piakkoin!!!

      • Tähdenlentoni

        Niin varmaan käy jossain vaiheessa. Siellä on osaavia ammatti myyjiä jotka tienaavat hyvinkin, useiden vuosien kokemus. Antaisivat historian toistaa itsensä, lähtisivät pois ja perustaisivat oman yrityksen. Varmaan menestyisivät hyvin.
        Miksi palvella huonoa isäntää kun voi palvella itseään ja olla hyvä isäntä.


    • Veronalle2017

      Kyllä näin on, ei km korvauksia makseta kaikista ajoista, siellä viivataan kynällä yli mielivaltaisesti ajetut km korvaukset, esim: Olet ajanut 1200 km, siitä poistetaan jostain ihmeen kumman syystä 300 km, 900 km maksetaan palkan päälle. Väärin, se vähennetään pohja palkastasi tai myynnistäsi. Mikäli asiakkaasi ei maksa ajoillaan myytyjä tuotteitasi yhtiölle, niin maksumieheksi joutuu myyntiedustaja itse.

    • Perästäkuuluu

      Talossa myös olleena en suosittele....en todellakaan.!!!! paitsi jos oot HuippuMyyjä..saat käydä ja pitää uuden kaverin alueen parhaat asiakkaat ja hommata siinä välissä vaikka vierestä vähän lisää....vitun hieno Talo!!!

      • Puhdistaako

        Varmasti näin on, ihmettelen suuresti yrityksen toiminta tapaa kohdella ihmisiä, tämä on mielestäni suurta henkistä väkivaltaa. Aivan uskomattomia asioita kuulen ja kuuluu kyseisen yrityksen toimintatavoista. Mielestäni yrityksen osa tuotteista ei ole edullisia eikä myöskään laadultaan hyviä. Hinta laatu suhde eivät kohtaa toisiaan. Varsinkin kun tuotteet lähetetään kohteeseen rahtilaskun kera. Siitä kertyy paljon maksettavaa, samoja vastaavalaisia tuotteita on saatavilla huomattavasti halvemmalla hinnalla toki itse muualta haettuna. Tänä päivänä on tärkeää luoda hyvä ja toimiva sekä rehellinen asiakaspalvelu suhde.


    • Kths

      Päälliköt lähtevät, uusia jo haetaan kovaa vauhtia.

    • Upiksi

      Nämä yritykset tekevät vain etikettejä ja keksimällä keksivät mainoslauseita samoista tuotteista. Tuotteet ylihintaisia ja kauppaa yritetään saada lahjomalla ostajia. Välttäkää ihmeessä kun vaihtoehtoja on olemassa.

      • Järjetöntä

        Aika monta kysymystä herättävää toimintaa yrityksen johdosta, miten työntekijät sallivat tuollaista kohtelua, onko nämä työsopimukset ja sen sisältö täysin oikeuden mukaisesti laadittu.

        Viitaten keskusteluihin ja kommentteihin sekä kuulemiin väitteisiin.

        1. Tehdystä työstä pitää saada palkkaa, eli pohja palkka jota ei ole vaikka se on luvattu työhaastattelun yhteydessä.
        2. Ajetuista kilometreistä maksetaan km korvaus palkan lisäksi, eli palkan päälle, niitä ei vähennetä palkastasi.
        3. Kilometrejä poistetaan ajopäiväkirjastasi mielivaltaisesti.
        4. Myydyistä tuotteista ei saa provisiota ellei ostaja ole maksanut ostoksiaan, edustaja maksaa ne itse.
        5. Laboratorio jossa valmistetaan ja testataan sekä kehitetään tuotteita. Mitään laboratoriota ei ole olemassakaan.
        Mistä ne tavarat sinne varastoon tulee?

        Tämä herättää epätoivon tuntemuksia yritystä kohtaan joka ei välttämättä ajattele sinun hyvin vointiasi.

        Onko luvallista kuljettaa henkilöautossa vaarallisia happoja ilman koulutusta tai asianmukaista kiinnitystä ja suojausta joka olisi turvallinen sekä ehdottomasti vakuutusyhtiön hyväksymä kuljetus toiminpide?

        Jos tapahtuu joku vaarallinen tieliikenne tapaturma jossa kuljettaja ja toinen osapuoli tai jopa useammat ihmiset saavat happoa ihoonsa tai silmiinsä, niin korvaako vakuutus hapon aiheuttamat vahingot?

        Väitän että jokainen edustaja vastaa itse itsestään ja on vastuussa teoistaan ja sen tuomista riskeistä. Vastuu on kokonaan edustajan.

        Mielestäni nämä tiedot ja riskit tiedostaen niin ei tarvitse miettiä kahdesti työsopimusta CC Companyn tai VP Servisen palkattomalle palkkalistalle.


    • Kalle_Einari

      Huomatkaa että edustajan takaisinsaama matkasku kuitti, eli se josta on poistettu ajoja
      on kopio siitä alkuperäisestä. Mutta se alkuperäinen edustajan laatima yliviivaamaton matkalasku jää siis firmalle, joka kyllä voi käyttää sitä sellaisenaan eli siis täysmääräsenä vähennyksihin firman verotuksessa!

    • Henuelfo

      Täytyi googletella oma työnantaja pitkästä aikaa ja huvittaa nämä kommentit. Ehkä olisi syytä selvittää ip-osoitteet ja laittaa kaverit vastuuseen. Hauskaa miten pari monoa saanutta laittaa kunnon paskamyrksyn pystyyn.

    • Pade61

      Ei kuulu kuulema minkään Tes:sin piiriin?

    • Racket09

      Totuuden kirjoittamisesta ei ketään voi pistää vastuuseen. Emme ole onnkesi Venäjällä.

    • ihmettelijö

      Paska firma. Joukkopako käynnissä. Mistähän lie johtuu?

    • Hvisto11

      kiitokset näistä vuosista uljas yhtiö...

    • KL81

      Koskeeko nämä "kauhutarinat" ja joukkopaot vain myyntiosastoa. Millainen meno yhtiössä on muuten?

    • Iktr

      Lomat alkoi, nyt on aika ladata akkuja.

      • varmatieto

        Loppu tulee cc-Company/vp-Servicelle!
        Hahhahhaa


      • raivostunutrafla

        nyt on cc-Company sitten ruvennut myymään leikattua konetiskiä.kusettavat asiakkaita -50% kamppiksella ja myyvät laimennettuja tiski ja huuhteluaineita. terveisin raivostunut ravintoloitsija


    • kimppeli

      cc-Company / vp-Service lafka on kohta tyhjä edustajista..samat nimet esim vp:n puolella joka alueella.

      • Myyntikäy

        Höpö höpö. Heikot ja väsyneet on lähtenyt ja edustajia tulossa kokoajan lisää. VP-Service on 2019 vahvempi kuin koskaan!


      • herätys

        Millähän perusteella vahvempi kuin koskaan?


    • pizzanpaistaja

      joku kehtas väittää että vp-Service on vahvempi kun koskaan.miksi yhtiössä on jatkuvasti rekry päällä kuukaudesta toiseen samoilla alueilla?eikö sinne olekkaan tulijoita huonolla palkkaus systeemillä?

      • Anonyymi

        Vuosia ollut haut samoille alueille ja on edelleen.

        Ovat muuten poistaneet edustajien nimet uusilta kotisivuiltaan... niinpä niin miksipä näyttää tyhjiä lokeroita asiakkaille.

        Onko kenelläkään tietoa yllämainitusta käräjä jutusta ? Miten siinä kävi


      • Anonyymi

        CC-Companyn puolella käy myös edustajat vähiin ja ihan syystä! Vuosia jatkunut törkeä käytös omistajaportaalta alkaa nyt näkyä..


      • Anonyymi

        On kyllä täyttä kusetusta. Toivotaan että heidän tarunsa päättyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä täyttä kusetusta. Toivotaan että heidän tarunsa päättyy.

        Kivasti on cc:n liikevaihto pudonnut. Reilu miljoona..


    • Anonyymi

      Ja siinä samassa VP:n

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe