Sukkahousut OK

Norlyn22

Miks sukkahousut ei vois olla myös miesten vaate ? Mitä ihmeellistä ?

77

2629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sUKKISBoy

      Miksei samanlaiset vaatteet kuin naisilla voisi olla myös miesten vaatteita? Mitä ihmeellistä jos miehellä esim valkoiset korkokengät ja toppi sukkahousut ja minihame?

      • parempi vaatetus

        Olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Lämpimillä keleilläkin miten mukava olisi laittaa kyseinen asukokonaisuus.
        Miehetkin rupeaisi käyttämään ihan julkisesti. Lopulta ei se mitään outoa olisikaan.
        Yksi kun tekee aloitteen ja antaa suosituksia muillekkin, niin siinähän ne muut tulee perässä.


      • norlyn1

        Täällä puhutaan ihan asiaa. Toivottavasti tähän viestiketjuun ei tule häiriköitä.
        Minä ainakin tykkäisin kulkea sukkahousuissa hameen ja korollisten kenkien kanssa.
        Siihen vielä jokin mukava rento kevyt yläosa.


      • ribbi
        norlyn1 kirjoitti:

        Täällä puhutaan ihan asiaa. Toivottavasti tähän viestiketjuun ei tule häiriköitä.
        Minä ainakin tykkäisin kulkea sukkahousuissa hameen ja korollisten kenkien kanssa.
        Siihen vielä jokin mukava rento kevyt yläosa.

        kyllä ne sukkikset on hyvät kun tulee viileät ilmat ja pakkas aamut,kalsareissa tukehtuisi päivällä.paksuuden voi sovittaa kylmyyden mukaan.nytkin aamuteetä hörppiessä oloasuna 20 den sukkikset ja laskoshame


      • ÖrpsYöks
        ribbi kirjoitti:

        kyllä ne sukkikset on hyvät kun tulee viileät ilmat ja pakkas aamut,kalsareissa tukehtuisi päivällä.paksuuden voi sovittaa kylmyyden mukaan.nytkin aamuteetä hörppiessä oloasuna 20 den sukkikset ja laskoshame

        HAHAHA :)))) LOL !


      • miees kaks-kasi
        parempi vaatetus kirjoitti:

        Olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Lämpimillä keleilläkin miten mukava olisi laittaa kyseinen asukokonaisuus.
        Miehetkin rupeaisi käyttämään ihan julkisesti. Lopulta ei se mitään outoa olisikaan.
        Yksi kun tekee aloitteen ja antaa suosituksia muillekkin, niin siinähän ne muut tulee perässä.

        Huh-huh..ikää vasta itelläkin alle 30v niin mitäköhän sitä tulee vielä näkemään kaduilla ;D

        Mutta, ihan vakavasti, haluan kysyä teiltä jotka haluatte oikeasti käyttää naisten vaatteita että MIKSI näin? Ainakin itse kun liitän sen erittäin voimakkaasti feminiinisyyteen ja se on juuri se mikä miestä viehättää naisessa. Mitä oikeastaan näette naisissa ja oletteko aivan varmoja että tiedätte olevanne miehiä..itse en nimittäin usko että mies,joka kokee rehellisesti olevansa mies, vetää ikinä edes kotioloissa omaksi "ilokseen" korkkareita,pikkareita,sukkahousuja tai minkään näköistä tyttöilyä...

        Ja kyllähän se olisi melko shokki jos naapurin Erkki tekisi toisena päivänä halkoja pihalla ja joisi kaljaa pihalla ja toisena päivänä tulisi kukkaleninki päällä sipsuttelen korkareissa peruukin liehuessa tuulessa ja käsilaukun heiluessa... vai kuinka.. ;D


      • sucka..

    • jarppi3

      15 den sukkikset mullakin nyt jalassa, sisähommissa ihan jees asuste.

    • Sukkahousupuku-Pekka

      Mikään ei ole piristävämpi näky kuin raavas mies pääsiäisenkeltaisessa, lohenpunaisessa tai metsänvihreässä sukkahousupuvussa!

      • Aitoko.

        Oletko se aito SukkahousupukuPekka? Siis se joka säännölisin väliajoin kirjoittelee Mtv3:n yöchattiin?

        Eikös nykyään ole olemassa tarkoituksella miehille tehtyjä sukkahousuja? Käyttäkää niitä. vähän ihmetyttää jos miehet käyttävät miulummin naisten sukkahousuja kuin niitä jotka ovat miehille tehtyjä.


      • SukkisPena
        Aitoko. kirjoitti:

        Oletko se aito SukkahousupukuPekka? Siis se joka säännölisin väliajoin kirjoittelee Mtv3:n yöchattiin?

        Eikös nykyään ole olemassa tarkoituksella miehille tehtyjä sukkahousuja? Käyttäkää niitä. vähän ihmetyttää jos miehet käyttävät miulummin naisten sukkahousuja kuin niitä jotka ovat miehille tehtyjä.

        Yöchattiin kirjoittava on feikki. Aito ja alkuperäinen Sukkahousupuku-Pekka kirjoitteli vain teksti-tv:n chattiin ja lopetti sen jo vuosia sitten.


    • herren tanz
    • kyllä

      Barack Obama voisi aloittaa buumin pukeutumalla mekkoon siitå se sitten leviåisi demokratian lailla ympäri maailmaa. Ah sitä linnan juhlien pukuloistoa soini stilettikoroissa ja paula suhosen suunnittelemassa iltapuvussa

    • Nytkinjalassa

      Käytän naisten sukkahousuja, koska ovat todella paljon halvempia kuin miesten, muuten ovat samanlaisia.

      • 666666666669

        miksei sukkahousut voisi miehenkin päälle pukea,raksamiehen jalkaan ja haalarit päälle!


    • Lopen kyllästynyt...

      Minkä ihmeen takia te vaan maalailette haavekuvia? Miksi ette elä elämäänne todeksi? Ketään ei jaksa kiinnostaa, onko päällä housut vai hame, sikkikset vai sukat. Ihme fetissi oottaa asioita kuin kuuta taivaalta.

    • Ei kalsareille !

      Tänään joutuikin laittamaan paksut sukkahousut.Onneksi noita on eri paksuuksia.Kalsareissa aina vaan se sama.

    • Vaikeata?

      Senkun käytät! Onko pakko paasata asiasta pakkomielteisesti. Mene ja osta. Käytä! Niin yksinkertaista se on.

    • Mikä ahistaakaan

      Ei tarvii ostaa jos sukkahousuja on jo omasta takaa vaikka kuinka paljon.

      • Onnii nonnii !!!

        Voe mahoton !


    • Haluaa tietää

      Millaisia pikkareita pidätte sukkisten alla. Boksereita vai tangoja vai ihan perusalkkareita.

      • Raipe.

        Ei mitään. Sukkikset tuntuu todella hyvältä päällä kun ei ole mitään kalsareita alla.


      • joo14
        Raipe. kirjoitti:

        Ei mitään. Sukkikset tuntuu todella hyvältä päällä kun ei ole mitään kalsareita alla.

        en uskonut kunnes kokeilin


      • BlackPantiesAndPantyhose
        joo14 kirjoitti:

        en uskonut kunnes kokeilin

        Itse olen alkanut käyttämään pikkareita sukkisten päällä (sukkikset max 50den), sellaisia mustia joissa lahjeosat pitsiä. Sousittelen.


      • sukkikset
        BlackPantiesAndPantyhose kirjoitti:

        Itse olen alkanut käyttämään pikkareita sukkisten päällä (sukkikset max 50den), sellaisia mustia joissa lahjeosat pitsiä. Sousittelen.

        (peittävät) ovat itsellä johtaneet pääosin pikkareista luopumiseen. stay-upien kanssa tilanne on kyllä eri, mutta niitä tulee harvemmin käytettyä.


      • Ihanaah
        joo14 kirjoitti:

        en uskonut kunnes kokeilin

        Miekii kokeilin pari kuukautta sitten ja pois en ota, edes yöksi.
        Jalassa on pienin koko, puristaa mukavasti. Kerran kesässä pesu ja märkänä päälle. Suosittelen!


      • fants ua
        Ihanaah kirjoitti:

        Miekii kokeilin pari kuukautta sitten ja pois en ota, edes yöksi.
        Jalassa on pienin koko, puristaa mukavasti. Kerran kesässä pesu ja märkänä päälle. Suosittelen!

        minä teen vielä pas kan sinne norlyniin ennenkuin lähden töihin ajamaan rattorilla, saan kyllä katseita muilta miehiltä, ovat varmaan vaan niin ujoja etteivät sen takia tule samaan pöytään tauolla..


    • wolffari

      hei

      onneksi tyttöystävälle on ok , että käytän sukkiksia… Hän on ihmetellyt, miksi
      oon piilotellut asiaa aijemmiltä tyttiksiltäni :)
      Ei maailman tärkein asia, mutta kertoo jotain myös hänestä.. Surullista lukea naisista, jotka olisivat valmiita heivaamaan miehensä mokoman asian takia.

      Hyvää sukkis-syksyä kaikille

      • Raappanapöksyt

        Mun tyttis käyttää raappahousuja ja kiva et se kerto siit :))))


      • Aikansa se
        Raappanapöksyt kirjoitti:

        Mun tyttis käyttää raappahousuja ja kiva et se kerto siit :))))

        Käyttääkö joku yleensäkkään raappahousuja?
        Kyllähän 70-luvun alussa käytettiin vielä villaisia välihousuja jne. kovilla pakkasilla mutta se oli 40 v sitten ja koulussa oli pakko mennä välitunnilla ulos. Nythän sekin on vapaaehtoista monessa koulussa.


      • StopandDie
        Raappanapöksyt kirjoitti:

        Mun tyttis käyttää raappahousuja ja kiva et se kerto siit :))))

        Idiootti saanut käsiinsä internetin taas.


      • Sheridan
        StopandDie kirjoitti:

        Idiootti saanut käsiinsä internetin taas.

        Sukkikset on in nyt myös miehillä jos et satu tietään...


      • Muotitietoinen
        Sheridan kirjoitti:

        Sukkikset on in nyt myös miehillä jos et satu tietään...

        Eivät ole, vain korkeintaan sinun kosteissa unelmissa.


    • Ikäneiti

      Samahan s`on kun naiset käyttää pitkiä kalsareita!

      • muluku pussiin

        hyvä kun jotku housut kuiteki.ois hurjaa jos ei ois housuja ollenkaan!kukahan alkaa alaosattomasti kekkuloimaan?onhan myös sieviä kalukukkaroita ja munapusseja?miksi munapussikäsityökerhot kuin salaseuroja?


    • +++

      puppepojat niitäkäyttää,älävain hetskamies sorru,puppejentielle

    • joo-o

      No jos autona on pinkki BMW niin en ihmettele yhtään.

    • BLAA BLAA

      Kysyt että miksi sukkahousut ei vois olla miesten vaate. Mitä ihmeellistä.

      Minä vastaan, että kuka piru sen sitten on kieltänyt. Senkus puet sukkahousut jalkaas ja sillä sipuli jos sellaista haluat.
      Ihan turhaa perustella, että niitä mukava, ym lämmin pitää ja muutenkin sitä ja tätä blaa blaa. Mitä sellaista perustelee. Senkun laittakoon jokainen vaikka kahdet päällekäin ja hameita niin paljon kuin lystää, EI KUKAAN SITÄ KIELLÄ.

    • Erektio on reaktio.

      Miehen ja naisen erilaiset alapäät vaativat miehille hieman enemmän tilaa, eli alushousuissa on oltava tila, johonka miehen "instrumentti" mahtuu hyvin
      Lisäksi on huomioitava, että miehen "instrumentti" paisuu ja kasvaa pituutta määrätyissä tilanteissa. Sukkahousuissa oleva tila ei riitä Erektiovaiheesa.
      Erektio on reaktio, jonka nainen saa usein miehille aikaiseksi.
      AI-KAI-SEKSI.
      -------

      • sukkahousuman

        Erektion sattuessa minä kyllä riisun tavallisesti sukkahousut pois jalasta.


      • sukka2

        Toisaalta siinä tilassa oleva kalu todellla kivan ja hyväiltävän näköinen sukkahousuissa.


    • Botnyniimi

      Aika usein tän tyyppiseen fetissiin tuntuu liittyvän oman mieltymyksensä pakonomainen julkituominen.

      Oiskohan jollakin tapaa sukua sukupuoliselle paljastamishäiriölle?

      Aika monen nailonsukkapojan taustalta löytynee ongelmia äitisuhteessa?
      Kenties Isähahmon puute ja/tai henkistä väkivaltaa käyttänyt äitihahmo?

      En tiedä sitten, pukeutukaa vaikka mustiin jätesäkkeihin, ei kuulu mulle.

      Mulla on kalsarit, sukat ja loput sittarin alennusmyynnistä ...ei oo oikein varaa arvostella toisten minihameita)))

    • perusmies on paras

      Kyllä mun mielestä mies ei ole uskottava jos hän kuljeskelee naisten vaatteissa. En itse ainakaan huolis sellaista miestä, täytyy olla jotain vikaa korvien välissä. Itse halauan mieheni perinteisenä miehenä miehen vaatteissa. Suomalainen perusmies on maailman paras. Ilman sukkahousuja ja korkkareita. Oma ukkoni on kunnon raappahousukarju. Kunnon karpaasi oikea mies.

    • ratzu kokelas

      ei se olekkaan naisten vaate ammoin ritarit kehitti semmoisen notkean vaatteen ja vahvaa materiaalia

    • joo oo..makuja on monia ,mutta itelläni aina syyskylmillä kuin myös talvella arkielämässäni töissä yms. black horset..ei oo parempia kalsareita olemassakaan(eiks teän karvaiset koivet hirtä niihin norlyniin ja amariin kii)..sukkikset kalpenee niiden rinnalla. kaapissa ja tiittinä ollessani pidän joskus (sen pienen hetken) sukkahousuja..miesten legginssitkään(joko niit on) ei saa tuulta purjeisiin ..mielestäni kyl paljon paremmat ku sukkahousut oli sitä mitä paksuutta tahansa

    • iso arska

      Saatta nuolla asfalttia kun tuute mua vastaan kadulla korkokengät jalassa.

      • Hyppää voltti dorka

        No sillailla, sinä se älyllä olet varustettu. Korkokengät on lailliset, mutta sun toiminta ei.


    • sattans

      Mitä helvetin pervoja täällä on? Sukkahousut miehillä! Hei haloo, pahvit. Täytyy olla päässä tosi iso vika jos haluaa naisten vaatteisiin pukeutua.

      • var maan

        vihreän puolueen väkeä.


      • Nappilistakin

        Sää olet sitä mieltä että miehet saa avata nappinsa vain oikealla kädellä ja naiset vasemmalla jne?


    • sarkapöksy

      nooh,,onhan nämä sukkahousu petterit
      fillareineen, kesät talvet polkevat pitkin kaupunkia sukkikset jalas
      rikoo on riskillä ruma,

    • Erkki Dunder

      Moro vaan! Itse olen käyttänyt jo viisi vuotta isojen tyttöjen haarakiilalla varustettuja sukkahousuja. Ne sopivat miehellekin oikein hyvin, antavat tukea ja ovat miellyttävät. Tietysti minulla on myös erityisiä tukisukkahousuja. Suosittelen kaikille miehille siirtymistä sukkahousujen käyttöön. Itse olen jopa niin rohkea, että käytän laajaa skaalaa punaisia kynsilakkoja varpaissani. Sellainen pikantti detalji ilahduttaa naisiakin aivan seinille hypittävällä tavalla. Terveisin Erkki

      • Sellunkeittäjä

        Justiinsa juu ja jetsulleen! Täälä toinen sukkahousu-santeri pohjoisesta. Ei ne miestä pilaa, mutta ovat mukavat jalassa. Mitä tulee sepalukseen, ei sitä tarvitse, sillä nykymiehistä jo hyvin suuri prosentti käy kyykkypissalla outdoor-olosuhteissa ja pöntölle istahtaen sisätiloissa. Estrogeeniäkö liikaa, mene ja tiedä, mutta kun hyvin menee, mitä tuosta ongelmia punomaan.


    • Niinpä niin.

      Useimmat kirjoittajista eivät ole vielä päässeet selvyyteen, ollako mies vai nainen?"Sukkahousumiehille", käykää kokeilemassa metsurin,raksamiehen tai jonkun muun ulkotyötä tekevän duunia näin talviaikaan. Villi veikkaus on, että pallit ovat kuurassa työpäivän päätteeksi sukkahousuissa. Tai käykää hiihtämässä 10-15 km sukkahousuissa. Se virkistää oloa, niin seuraavalla kerralla on taatusti muuta päällä kuin nailoniset sukkahousut.

      • Dr. Sukkis

        Et taida tietää, että sukkiksia tehdään myös merinovillasta ja muista lämpimistä materiaaleista. Ei huurru pallit, eikä ole sukat saappaiden kärjessä mytyssä. Kokeile saatat tykätä.


      • Ei oo pakko

        Onneksi miehen ei tarvitse tehdä moisia töitä, eikä harrastaa jotain hiihtämistä. Sukset on parhaimmillaan kokossa.


    • ja lässynlässyn...

      No huhhuh... Miehet haluaa korkokenkiä ja mekkoja ja sukkahousuja... Jos sitten kuitenkin annetaan ne naisille ne jutut, miehet pysyköön omissa vaatteisaan, ei ole seksikästä katsoa kun iso karvainen mies sipsuttaa jossain MaryJane korkokengissä, mustat sukkahousut jalassa, hellokitty pikkarit vilkkuen ... Siis hei please, lopettakaa, meinasin tukehtua kahviin kun luin tämän lässytyksen!

      • mutrusuu

        mut hei mis huumorintaju hei?musta aika hauska näky kun mies uskaltaa kekkuloida pitsimekossa,meikata akkamaisen typerästi,keikistellä korkkareissa.hauskuuttaa meitä tosikkonaisia!


    • Yksi mies
    • Hood

      Eikös ne Robin Hoodin porukat metässä juoksennellu sukkahousut jaloissa?

    • onko vaikeata

      Mitä helvetin loputonta jauhamista tämä asia vaatii? Senkun käytät niitä, ketä kiinnostaa!

    • Mua kiinnostaa

      Mua ainakin !

    • Muakii

      Nii muakii

    • Gayboys

      Kyllä muakin jos olisin gay :)

    • sukkismies92

      Onkin. Itse tällä hetkellä kotonani mustissa kauneissa laatusukkiksissa. Wolford. En lähteisi kadulle sukkiksissa mutta pidän niitä talvisin housujen alla ja kotonani kaunis vaatekappale. Inhottava jos sukkahousuja liitetään gay-juttuun.

    • Naurismato

      Jöö!

    • varkau

      Tiedoksi että sukkahousut on alunalkaen ollut miesten vaate. Naiset ovat tajunneet ja omineet omaksi vaatteeksen sen mielyttävyyden ja osaksi myös lämpimyyden takia.
      Miehille ne sopii aivan yhtä hyvin kuin nasillekin, on mielyttävät jalassa ja ovat ainakin yhtä lämpimät kuin miesten paksut pitkätkalsarit. Pysyvät hyvin päällä eikä ole nilkoista paljaana kuin pitkienkalsareiden ja lyhyidensukkien kanssa!
      Suosittelen , ovat mielestäni erittäin hyvät ja käyttökelpoiset myös miehille ilman sarvia ja hampaita!!!

      • zdruy

        Näinhän se on! Ainoa vaate, josta ajattelen, että on enemmän naisten vaate on rintaliivit, koska harvemmalla miehellä on niin isoja rintoja, et ne pitäis saada pysymään paikallaan mukavuuden vuoksi.


      • Hönöbönöö

        No onhan toi kornin näköistä jos raavaat karjut teputtelee 20 denin ultra sheer sukkiksissa.


      • korn

        Vastaus Hönöbönöölle! Sen kun karjut käyttää raappahousuja tai vaikkapa Sa-int peltihousuja jos hyvälle tuntuu. Kuitenkin 100 denierin sukkahousut ovat paljon miellyttävämmät ja yhtä lämpimät kuin edellä mainitut karkeat ja epämukavat paksut tumpposet jotka eivät edes kunnolla pysy jalassa.


      • 5vuottasukkahousuissa

        Korn, olen kanssasi samaa mieltä. Itse hylkäsin normi miesten pitkät kalsarit 5vuotta sitten kun vaimoni ehdotti että miksi et käyttäisi sukkahousuja koska valitat aina kuinka huonoja on miesten pitkät kalsarit. Niinpä sitten sanoin vaimolleni jos oot sitä mieltä et ne on paremmat niin ostappa mulle kokeeks sellaset. Hän toi eripaksusia sukkahousuja ja koitin, muutaman päivän jälkeen totesin että nyt nuo perinteiset kalsarit lähti roskikseen. Nykyään olen myös käyttänyt noita miesten malleja sukkahousuista ja legginseistä kerran niitäkin jo saa. Tosin enpä juurikaan ole huomannut eroa naisten malleihin. 100den, pärjäs hyvin talvella ja nyt kevättä kohden mentäessä joko 40 tai 60den.


      • Kornivastaus
        Hönöbönöö kirjoitti:

        No onhan toi kornin näköistä jos raavaat karjut teputtelee 20 denin ultra sheer sukkiksissa.

        Kaikki miehet eivät ole karjuja ja kaikki naiset eivät ole sorjia.


      • Hönöbönöö

        Osahan voi olla vaikka Håkaneita...


      • korn

        Hönöbönöö! Kaikkien ei tarvitse pukeutua siten kun sinun näkemys on pukeutumisesta , en kuulu sinun näkemyksesi mukaan vähemmistöihin vaan olen aivan tavallinen suomalainen mies. Pukeudun siten kun minusta hyvälle tuntuu enkä kysele muiden mielipiteitä k.o asioihin. Sinä voit pukeutua vaikka pussihousuihin ja kurttuvarsi saappaisiin jos sinusta hyvälle tuntuu asia ei kuulu minulle milläänlailla.


    • olengay

      Näin onkin. Se on vaan joku tabuteema. Vaikka olen itse gay, tiedän monta heteromiestä joka käyttää sukkiksia pitkien housujen alla. And so what, kenelle se kuuluu? En mene julkisesti sukkiksissa vaan urheilutrikoo-housuissa ja kukaan ei edes tuijota metrossa tai muutenkaan. Olen pitkä seksikäs mies ja käytän kotonani kaikenlaisia laatusukkiksia.

      • Stiinavaan

        Gay ja sukkahousut. Kertoo aika paljon näin naisen näkökulmasta..


    • Naisenmielipide

      Kyllä minun mielestäni sukkahousuja voi miehetkin käyttää. Olen siis nainen itse ja en leimaa sukkahousuja käyttäviä miehiä mitenkään. Esim. eräs miespuoleinen kaverini on käytänyt sukkahousuja jo ties kuinka kauan aina viileeemillä ilmoilla. Toki itsekkin olin hiukan hämilläni kun ekan kerran näin hänellä sukkahousut jalassa, olimme lähdössä yhdessä ulkoilemaan ja kaveri alkoi vaihtamaan farkkuja ulkoiluhousuihin ja huomasin sukkahousut hänellä. Ohuet ihon väriset sukkahousut ilman alushousuja ja posliini muna niissä sai ajatukset pikkasen sekaisin (en voinnut olla katsomatta jalkoväliin :D ) No anyway, olihan tuo näky ihan ok. mutta, koitin olla ajattelematta tuota näkyä ja lähdimme ulkoilemaan. Eli, jokainen saa pukeutua minun mielestäni kuin haluaa ja muut ajatelkoon mitä ajattelevat.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe