Tatuoidut naiset

Mies ojasta

Moniko täällä tykkää tatuoiduista naisista? Mielestäni mitä suurempi tatuointi sitä enemmän se laskee naisen ulkonäöllistä arvoa. No jos on itsekin varsin tatuoitu niin sitten ei mitään väliä kun samassa sopassa ollaan. Itse en kyllä voisi ajatella alkavani seukkaamaan naisen/miehen kanssa jonka ihosta on suuri osa tatuoitu, vähän sama asia kuin alkaisi seukkaamaan roinarin kanssa.

18

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies toisesta ojasta

      Ei viehätä kyllä ollenkaan tatuoidut naiset.

    • tatskakoton

      Riippuu tatuoinnista ja sen sijainnista.

      En pidä näkyvissä paikoissa sijaitsevista, monivärisistä, suurista tatuoinneista.
      Sen sijaan esimerkiksi musta ornamenttikuvio "hukkaviirun" päällä saattaa olla mielenkiintoa herättävä.

      • Tatskat ei!

        Sitku sille tulee kännissä pakonomainen tarve esitellä sitä jollakin niin huonompi homma kun se siinä kummulla on =)


    • 8-8

      Minusta tatuoitu nainen on seksikäs. Itselläni ei ole tatskoja mutta ei minua haittaa vaikka naisella olisi. Ja sanotaan vielä että minua ei tippaakaan kiinnosta miltä ne tatskat näyttävät 30 vuoden päästä sillä tiedän peiliin katsomalla että en itsekään nuorru:D

      • BBW-lover

        Nii niin, etä kyllä niitä panna voi mut ei alkaa seukkaamaan, sama ku BBW naisten kanssa.


    • Tietämätön

      Mitä tarkoittaa bbw?

    • Lukas P
    • eft5

      Olet juntti.

    • Nätti-Jussi

      Tatuointi pilaa naiseuden, kauniin ihon. Telkkarissa on Hullu juttu ohjelmassa nuori nainen jolla on käsi mustana, nätti nainen silti. Useimmiten se pilaa kaiken, muttei ihan aina. Todellisuudessa muut näkevät vain epämääräisen läntin iholla syvällisen merkityksen sijaan.

      • Ojan kokenut

        Kyllä se jotain älystä kertoo oli se merkitys kuin syvällinen tahansa, jos se pitää ihoon lyödä. Vai oisko kysymys huonosta muistista?


      • i85685
        Ojan kokenut kirjoitti:

        Kyllä se jotain älystä kertoo oli se merkitys kuin syvällinen tahansa, jos se pitää ihoon lyödä. Vai oisko kysymys huonosta muistista?

        Niin mutta kun on sellainenkin asia kuin rakkaus ja silloin ei ole väliä onko toinen lihava tai tatuoitu vaikket pitäisikään tatuoinneista:D


      • -Posliinikauppias-
        i85685 kirjoitti:

        Niin mutta kun on sellainenkin asia kuin rakkaus ja silloin ei ole väliä onko toinen lihava tai tatuoitu vaikket pitäisikään tatuoinneista:D

        Heh, päivän naurut. Kuules, sitä rakkautta ennen pitää ihastua ja se on hyvinhyvin vaikeaa jos nainen on tatuoitu, kun ei edes löydy minkäänlaisia intressejä häntä kohtaan.


    • Kyborgit

      Tatskat naisella on jees, mutta enemmän pidän naisen lävistyksistä. Eikä nyt puhuta mistään pienestä kieliläväristä, vaan kunnon klittarenkaista, nännilävistyksistä ja nenärenkaista. Se, että nainen haluaa pistää metallia tuollaisiin paikkoihin on merkki siitä, että sillä on oma mieli ja ns. munaa.

    • Tatskaton

      Hyvän näköinen tatska oikeassa paikassa.

      Eilen nuori nainen näytti ylpeänä "hukkaviirunsa" yläpuolelle tatuoidun musta-valkoisen, noin 15cm korkean lohikäärmeen jonka pyrstön alapää oli juuri "viirun" rajalla.
      Kaunista, kiinnostavaa ja kiihoittavaa!

      • pyllyyn ottanut (m)

        Jos ei vittupillu kiihota ilman tatskaa nin olet persehomo.


    • Vieno pyssysankari

      Mielestän tässä on kyse myös siitä kenellä niitä tatuointeja on ja minkälaisia. Olen aika tatuoinivastainen, mutta tiedän yhden lahjakkaan akateemisen hyvässä virassa olevan naisen joka on todella kaunis ja esim. käsivarret täysin tatuoitu. Kyllä mä se ottaisin kun tiedän, että sen pää toimii paremmin kuin keskiverto miehellä. Suurin osa tatskoja ottavista on kuitenkin vähänkoulutettuja keskivertoa rumempia tai mitäänsanomattoman näkösiä, usein urheilemattomia, heikko itsetuntoisia naisia.. ja siten on toki tämä yh-porukka, jonka piteet ei nollasta nouse vaikka tatuoineja ei olisikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe