Nu Skin.Mistä saa ja mitä mieltä olet?Hinta/laatu?

Nuskin1

Oletko kokeillut kyseisiä tuotteita ja minkälaisin tuloksin?
Onko hintansa väärtti?
Ulkomaalaiselta ystävältä kuulu tästä, ja en tiedä saako tätä Suomesta ollenkaan vai pitääkö tilata jostain?

62

25193

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mariska7

      Olisin myös kiinnostunut kuulemaan voiteiden vaikutuksista.

      • Olchik

        Jos olette kiinostuneita Nu Skin tuotteista, käykä facebookin sivuilla tutustmassa "Nu Skin Finland". Melkein joka sunnuntai Helsingissä voi kokeilla kasvohoito. Ja kyllä se toimi. Näette itse, ennen kun ostatte. Ja muutenkin voitte
        kuunnella muuista Nu Skin terveys ja kauneus tuotteista. Ottaka yhteyttä. rohkeasti vaan.


    • Mirri19

      Mistä näitä voi ostaa?Ovatko ongelmaihoille?

      • Olchik

        Jos olette kiinostuneita Nu Skin tuotteista, käykä facebookin sivuilla tutustmassa "Nu Skin Finland". Melkein joka sunnuntai Helsingissä voi kokeilla kasvohoito. Ja kyllä se toimi. Näette itse, ennen kun ostatte. Ja muutenkin voitte
        kuunnella muuista Nu Skin terveys ja kauneus tuotteista. Ottaka yhteyttä. rohkeasti vaan.


      • nuskin

        Seinäjoella on yksi joka myy kotikäyttöön Nu Skin Laitteita ja tuotteita numerokin on 0408223165 kannattaa ostaa kotiin omaksi laiteet ym. saa käyttää milloin haluaa ja tarpeen tullessa eikä maksa kun kerran ostat. kallista ikuisesti hypätä hoidoissa ei aina huvita. vie aikaa ja rahaa. olen tykännyt kyllä.


      • Myyjä

        Vähän myöhään tulee kommentti mutta meiltä löytyy huippuhyvät tuotteet akneiholle, itse sain apua myös atooppiseen ihoon. Löytyy myös hyvä antiage tuotesarja jolla saatu hyviä tuloksia. Olin itsekin alkuun hyvin epäileväinen tuotteiden toimivuudesta mutta ne oikeasti toimii, en olisi alkanut tuotteita myymään mikäli ei olisi mitään vaikutusta ihon kuntoon.


      • Anonyymi
        Myyjä kirjoitti:

        Vähän myöhään tulee kommentti mutta meiltä löytyy huippuhyvät tuotteet akneiholle, itse sain apua myös atooppiseen ihoon. Löytyy myös hyvä antiage tuotesarja jolla saatu hyviä tuloksia. Olin itsekin alkuun hyvin epäileväinen tuotteiden toimivuudesta mutta ne oikeasti toimii, en olisi alkanut tuotteita myymään mikäli ei olisi mitään vaikutusta ihon kuntoon.

        Aika jännä että jokaisella Nu skin myyjällä on tuo atooppisen ihon ongelma🤣


    • Nu Skin

      Ihan suomesta saa. Tampereella ainakin muutama mahtava myyjä.

    • ihan................

      Vähän enemmän kiitos. Yhtään Tampereella olevaa mahtavaa myyjää nähnyt???

      • Olchik

        Jos olette kiinostuneita Nu Skin tuotteista, käykä facebookin sivuilla tutustmassa "Nu Skin Finland". Melkein joka sunnuntai Helsingissä voi kokeilla kasvohoito. Ja kyllä se toimi. Näette itse, ennen kun ostatte. Ja muutenkin voitte
        kuunnella muuista Nu Skin terveys ja kauneus tuotteista. Ottaka yhteyttä. rohkeasti vaan.


      • Aikuinen nainen
        Olchik kirjoitti:

        Jos olette kiinostuneita Nu Skin tuotteista, käykä facebookin sivuilla tutustmassa "Nu Skin Finland". Melkein joka sunnuntai Helsingissä voi kokeilla kasvohoito. Ja kyllä se toimi. Näette itse, ennen kun ostatte. Ja muutenkin voitte
        kuunnella muuista Nu Skin terveys ja kauneus tuotteista. Ottaka yhteyttä. rohkeasti vaan.

        Typerää jankuttaa tätä samaa viestiä jos joku haluaa käyttäjien kommentteja. Itseä kiinnostaa myös miten tuotteet sopivat esim. Ruusufinni-ihon hoitoon?


      • Anonyymi

        Ehhehee😂😂


    • nuski

      joensuussa löytyy www.hyvaatekeva.fi

    • mar2

      Itse olen käyttänyt muutaman kuukauden verran nu skin tuotteita ja olen kyllä tykännyt kovasti. Minulla on Galvanic spa-kotihoitolaite ja kasvonpuhdistustuotteet käytössä. Seuraavaksi meinaan kokeilla vartalon hoitotuotteita. Tuotteet saa tilattua netistä, mutta jos olet rekisteröitynyt käyttäjä saat tuotteet huomattavasti edullisemmin. Rekisteröitymieseen tarvitsee kuitenkin koodin, joltakin jolla tunnukset jo ovat. Minulta ne ainakin löytyvät, jos kiinnnostuneita on.

    • tietoa on

      Täyttä huijausta koko tuotesarja, ihan huonoa tavaraa....ei missään nimessä kannata ostaa.

      • Nu Skin - hyvä iho

        Olen käyttänyt Nu Skin tuotteita parin vuoden ajan ja ne ovat hyviä. Esimerkiksi kun kävin ostamassa meikkivoidetta, niin liikkeessä sillä hetkellä ollut Diorin tuotteita esitellyt konsulentti kysyi mitä ihonhoitotuotteita käytän, koska minulla on hänen mielestään niin hyvä iho :-)


      • Anonyymi

        Löytyykö myös jotain konkreettista perustelua?


    • tietoa on

      Kokeiltu on ja täyttä huijausta on.

      • Nu Skin - hyvä iho

        Olen käyttänyt Nu Skin tuotteita parin vuoden ajan ja ne ovat hyviä. Esimerkiksi kun kävin ostamassa meikkivoidetta, niin liikkeessä sillä hetkellä ollut Diorin tuotteita esitellyt konsulentti kysyi mitä ihonhoitotuotteita käytän, koska minulla on hänen mielestään niin hyvä iho :-)


      • Nu Skin - hyvä iho
        Nu Skin - hyvä iho kirjoitti:

        Olen käyttänyt Nu Skin tuotteita parin vuoden ajan ja ne ovat hyviä. Esimerkiksi kun kävin ostamassa meikkivoidetta, niin liikkeessä sillä hetkellä ollut Diorin tuotteita esitellyt konsulentti kysyi mitä ihonhoitotuotteita käytän, koska minulla on hänen mielestään niin hyvä iho :-)

        Tässä nettiosoite suomalaisille sivuille:
        http://www.nuskin.com/fi_FI/home.html


    • kaibuda

      Oikeesti jos haluat parempaa oloa/hyvinvointia niin kahvikupin hinnalla saat parasta itselles päivittäin.

    • kaibuda

      kaibuda terve ikävää jos et oo saanu ja muutenkin saanu oikeeta osaamista juuri sinulle niin soitteleppa kaibudalle tai laita sp [email protected] 0451376148

    • jukkapoika887

      Ulkoilkaa jos haluatte näyttää hyvältä - säästyy satanen kuussa, nukutte paremmin jne jne ;)
      Ja sanon tämän ihan kaikella ystävyydellä ;)

    • RiikkaRT

      Minä olen käyttänyt nu skin ageLOC sarjaa vajaan kaksi kuukautta ja olen siihen itse erittäin tyytyväinen. olen vuosikausia, jo nuoruudesta asti, kärsinyt pintakuivasta, punoittavasta ja ns. kuperoosa ihosta. Nyt noin kuuden viikon jälkeen pintakuivuus poissa, ei juurikaan enää punoita ja ihon väri on tasoittunut huomattavasti. Myös ihon pinta on silennyt niin, että tuttavat siitä ovat jo huomauttaneet. Olen siis käyttänyt aikaisemmin vaikka ja mitä mutta tämä on todellakin ensimmäinen, joka tuntuu toimivan paremmin, kuin hyvin. Kauttani myös pääsee reksiteröitymään tilaajaksi.

      • ihmetys123

        Hei RiikkaRT. Saako sinun kauttasi nu skin tuotteita edullisemmin ?


      • tyytyväinenkäyttäjä

        Hei ihmetys123. Myös kauttani saa tuotteita edullisemmin. Oletko jo saanut tunnukset?


      • Beautybox.feel

        Minun kauttani saa myös tuotteet edullisemmin!Edustan Kuopiossa ja lähikunnissa.
        Käy facebookissa liittymässä ryhmään beautybox feel ja ota yhteyttä! :)
        Itse olen käyttänyt tuotteita reilun puoli vuotta, sain näillä oman erittäin pahasti atooppisen ihon kuntoon joten halusin lähteä mukaan edustajaksi.


    • ageloc
    • nuskin

      Meitä saa
      jos kiinnostaa ja haluat tässä on minun
      Facebook osoite sampao kero

    • kotikutsu

      On hyvä juttu koko kauneussarja ja se kone. Oli kotikutsuilla ja siellä konsulentti teki mulle kasvohoidon. Ihanaa! Tulevaisuudessa ei tarvii enää mennä kauneusleikkauksiin, koska tämä koko sarja hoitaa rypyt, juonteet yms. ongelma-alueet. Hinnakas on mutta täyttä tavaraa. Se palkitsee hyvin.

    • Skin

      Hienot kommentit yhtiön edustajilta ja jälleenmyyjiltä. On mukava seurata kuinka ihmisiä johdetaan näillä nettikeskusteluilla harhaan. Oikein omat mainokset sähköpostiosoitteineen. Ihme jos näitä joku ottaa oikein tosissaan.

    • veitsi

      Olen samaa mieltä, että täällä huijataan ja itse konsulentit on täällä kehuu tuotetta ja osaamista. ei ole muuta kunnon hoitoa kuin kirurgin veitsi.

    • tyytyväinenkäyttäjä

      Olen alkanut vastikään käyttämään Nu skin tuotteita ja olen tykännyt. Minulla on akneen taipuvainen iho ja tuotteet ovat parantaneet ihoani huomattavasti. Kauttani saa myös tuotteita :)

    • KaikkeaKokeilleet

      Äitini käytti vähintään viitisen vuoden ajan säännöllisesti NuSkinin erästä kallista anti-aging laitetta- ja ampulleja(?). En ole varma miksi niitä aineita kutsutaan, joita hoitojen yhetydessä käytti. Lopulta kumminkin päätti luopua koko laitteistosta, kun ei kokenut niiden auttavan. Jos olisin tiennyt miten paljon laite ja jäljelle jääneet aineet maksoivat, niin en olisi antanut hänen heittää niitä kirppikselle.

      Minua ihan surettaa kun tuntuu, että äitini on menettänyt todella paljon omaisuutta ylihinnoiteltuun tuotteisiin vuosien aikana, varsinkin kun olemme löytäneet hänelle paljon halvemmista ja luonnonmukaisemmista tuotteista ja hoitotavoista apua hänen ikääntyvään ja pintakuivaan ihoonsa.

    • Aila-Anneli

      Olen käyttänyt Nuskinia jo parivuotta ja ollut todella tyytyväinen tuotteisiin.Missä päin asut? Jos lähellä Turkua voitaisiin tavata ja kerron lisää!

    • Rydi

      Oon tilannu ns. " perhetuttavan" kautta ja täytyy sanoo et ei todellakaan ole huippuhyviä tuotteita. Myyntipuheet kovia kyllä, mut kun kuvia katto miten olevinaan joku voide ollu niin, niin hyvä ja nuorentunut ulkonäkö, niin ei sit pidä paikkaansa. Mulla iho palo yhdestä voiteesta ja muutkin ostamani tuotteet on ollu ihan surkeita. Mies myös haukku tuotteet mitä on käyttänyt, eli paljon on tilattu kaikenmaailman höpötyksiä, mut nyt loppu. Aiemmin Apteekista ostamat ihonhoitotuotteet on aivan toista luokkaa ja vielä vähän edullisimpiakin. Myyjä kyllä haukkuu kaikki apteekin tuotteet ku luulee olevansa asiantuntija Joensuusta.

    • Tunstall

      Näinhän nuo Nuskin edustajat haukkuu kaikki lumenet , oriflamet ja jopa apteekkituotteet. Ovat kuulemma vessanpesu-aineiden kaltaisia ph arvoiltaan. Naurettavaa tyhmyyttä! Kuvia katsoneena, eipä voi paljoa aplodeja antaa! Huulia pullistava voide, kuvassa ennen ja jälkeen, niin kumma kun jälkeen kuvassa oli laitettu pinkkiä huulipunaa ja oli muka niin pulleat huulet! Noiden tuotteiden hinnalla kuulema saa laatua ja iho alkaa oikein hehkumaan. Naurettavaa miten ihmisiä vedetään kuin pässiä narussa, ja ne menee siihen halpaan. Vaikka ovat kasviöljy pohjaisia, niin eipä oo luomu-sertifikaattia. Se on kumma. Eli niissä Ei olekkaan pelkkiä kasviöljyjä, mikä on taas harhaan johdatusta. Luomulaatuista kosmetiikkaa käytän, kun voin luottaa mitä naamaani laitan.

    • Mmmmmmmmm1256

      Yhdyn edelliseen. Huijaus

    • Martta91

      Millä tavalla huijaus? Kaikki tuotteet eivät sovi ikinä kaikille, vaikka ois merkki mikä. Ite oon edustajana kyllä Nu Skinillä ja lähin siihen vaan valkaisevan hammastahnan takia mikä toimii 😊

    • nsbeauty

      Jos Nu skin tuotteet kiinnostaa, niin niitä saa myös kauttani. Neuvon mielelläni tuotteiden valinnassa. [email protected]

    • 45mittarissa

      Minä olen tänä talvena aloittanut ageLOG -laitteen käytön tuotteineen ja olen tykännyt. Kokeilin pari kertaa kasvohoitoa ja kun sattui hyvä tarjous, ostin laitteen itselleni. Tuotteet ovat kyllä arvokkaita vaikka on tunnukset, mutta riitoisia. Olen ostanut kosmetiikkaa muutenkin luontaistuotekaupoista ja niiden hintataso on melko sama. Suosin luonnonkosmetiikkaa ja luomua kunhan myöskin ovat sitä ;). Pintakuiva iho on parantunut nyt pakkasilla eikä haittaa vaikka juonteet vähän silostuvat. Pika-apuun ja poppakonteihin en usko. Eikä kaikki sovi kaikille.

    • NuSkin

      Hei! Jos haluatte tutustua NuSkin tuotteisiin, ottakaa yhteyttä facebookissa ryhmäni Jaanan Kauneuskeidas kautta tai jaanaah (at) yahoo.com . Voitte tulla testaamaan tuotteita tai kokeilla maksuttoman puolikasvohoidon. Tuotteet ovat mineraaliöljyttömiä ja alkoholittomia. Tervetuloa tutustumaan!

      • Jerpu

        Mikä on puolikasvohoito, kuulostaa puoliksi tehdyltä tai juostenkustusta.


    • Ojgklk

      Multa voi myös ostaa nu skin tuotteita 😊 Facebookista löytyy ryhmä Miran beauty box

    • skept

      Ihan vinkkinä myyjille että panostakaa edes vähän enemmän niin ennen ja jälkeen kuvien kuvanmuokkauksiin, Kuvia suurentamalla huomaa miten ryppyjä ja näpppyjä on blurrattu ja hammastahnamainoksissa on viilennetty sävyä ja otettu eri valossa että hampaat näyttäisi valkoisemmilta.

      • Jokeri1990

        Nyt on kyllä pakko kommentoida. siis mä olen kyllä edustaja mutta kun multa tilaa joku tahnan pyydän häntä ottamaan itseään varten kuvat luonnonvalossa ja uusiks vaikka kolmen viikon päästä, luonnonvalossa myöskin. Ja jos As haluaa voi hän jakaa ne kuvat mun ryhmään ja mä en kyllä todella julkaise kuvia jotka on eri valotuksessa otettuja. Siis mitä edustajat hyötyy jos ne ns huijaa kuluttajia? Sen et sais heidät ostamaan yhden kerran sen tahnan vai? Tarkoitushan on saada jatkuvuutta. Ja edustajana voin sanoa ihan rehellisesti et ei kaikki tuotteet toimi mullakaan mutta muilla ne saattaa toimia ja jos myyn jotain mikä ei käy mulle, sanon siitä kyllä asikkaalle mut eipä ole jättänyt ostamatta koska rehellisyys.


    • Nomorethisforme

      Muutama tuote mun mielestä ihan ok, mutta paljon myös sellaisia jotka ei itselle sopineet ollenkaan. Hinnat on ihan törkeitä. Käytin myös pari kuukautta vitamiineja ja arvot kyllä nousi "hyviksi" heidän skannerillaan, mutta mun oma olo oli aivan kamalan väsynyt jatkuvasti. Vaihdoin takas vanhoihin vitskuihin ja katosi väsymyskin!

    • Järkyttynyt

      Olen kokeillut monia eri Nu skinin tuotteita. Osa on hyviä, osa ihan surkeita. Hinta/laatusuhde ei kohtaa, täysin ylihinnoiteltuja. Nämä edustajat yrittää selittää, että hinta olisi vielä kovempi jos olisivat kaupan hyllyillä, vaikka suoramarkkinointitaktiikallakin maksetaan monessa eri portaassa edustajille myydyistä tuotteista, hah.
      Nuo Facebook-ryhmät on ihan kusetusta jos haluaa käyttäjäkokemuksia kuulla. Ne sivut on vain ja ainoastaan markkinointia varten ja ylläpitäjät eivät julkaise negatiivisia käyttäjäkokemuksia. Kokemusta löytyy nimittäin.
      Osa tuotteista sisältää erittäin allergisoivia ainesosia ja myyjät vaan selittävät ettei kaikki tuotteet sovi kaikille.
      Minulla on mennyt maku koko lafkaan. Naamani ja päänahkani on kuoriutunut erinäisten tuotteiden käytön vaikutuksesta ja siirryin käyttämään taas luonnonkosmetiikkaa.

    • Miksuliini

      Käytin ihonhoitolaitetta ja siihen kuuluvia geelejä sekä silmänympärys- ja yhtä antiage tuotetta. Sain kasvoihin allergian ja punotusta kesti vuoden ajan vaikka käytin lääkesalvaa. Laitteen sain myytyä eteenpäin enkä kyllä enää maksaisi tuollaisia summia ihonhoitotuotteista. Firman kommentti oli, ettei voi olla allergia kun ei puhjennut heti. Heh, mikä kommentti.
      Tiedän myös tyytyväisiä käyttäjiä, varsinkin sellaisia joilla ollut vaikeita iho-ongelmia.
      Mulle vaan ei tuotteet sopineet ja hyvä tietää että niissä on todella allergisoivia ainesosia.

    • Kalaöljy

      Kiinassa nainen kuollut käytettyään NuSkinin tuotteita lääkkeinä

    • Anonyymi

      Eivät julkaise ryhmissään mitään negatiivista tai epäilyjä tuotteiden toimivuudesta. Kuvat on todella rajusti muokattuja ja tuotteet ylihintaisia, myyjät ei ota mitään vastuuta jos asiakas saa esim allergisen reaktion tuotteesta ”kaikki tuotteet ei sovi kaikille” on vastaus.

    • Anonyymi

      Olen kosmetologi ja tehnyt Nuskin hoitoja asiakkailleni. Tulokset ovat suht helposti
      h yviä mm. morsian otti kasvohoidon kaksi kertaa ennen häitä ja sen myös tuleva
      puoliso huomasi.
      Minä sain ostaa verkoston kautta.....
      Myyjä asui pari kortteli päässä.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista että itse edustajat eivät ole perehtyneet Nu Skinin sosiaalisen median käytön sääntöihin vaan rikkovat niitä näkyvästi.
      Aika selkeästi siellä sanotaan että tuotteita/mahdollisuuksia ei saa kaupitella julkisilla foormeilla esimerkiksi.
      Kaupittelu on sallittua vain suljetuissa ryhmissä.

      • Anonyymi

        Saavatko kaupitella face ja ig? Eivät ole suljettuja ryhmiä. Alkaa tulla korvista ulos tämä verkostomarkkinointi.


      • Anonyymi

        Saa myydä ig ja fb, mutta ale proa yms ei saa näkyä, julkisesti. Vain siellä suljetussa ryhmässä.
        Moni, kyllä rikkoo tätäkin sääntöä.

        T edustaja


    • Anonyymi

      On otettava huomioon seuraavaa: On erittäin huonoja kokemuksia tästä amerikkalaisesta pyramidihuijauksesta. Katsoitko muuten 13.9 MTV 3 tunnin ohjelmaa Ny Skinistä nimi ole ohjelmalla pyramidihuijaus

      • Anonyymi

        Joo huvittavaa, että näistä jälleenmyyjistä vain 1 % pääsee tienisteille. Eli tuo pyramidihuijaus tuottaa hyvin pienelle joukolle huipputulot.
        Kuinkahan moni ystävyyssuhde on katkennut näiden jälleenmyyjien raivokkaan rekrytoinnin seurauksena kun totuus on lopulta selvinnyt rekrytoidulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo huvittavaa, että näistä jälleenmyyjistä vain 1 % pääsee tienisteille. Eli tuo pyramidihuijaus tuottaa hyvin pienelle joukolle huipputulot.
        Kuinkahan moni ystävyyssuhde on katkennut näiden jälleenmyyjien raivokkaan rekrytoinnin seurauksena kun totuus on lopulta selvinnyt rekrytoidulle?

        Ei, nyt, ole ihan noinkaan.
        Sinua alempana voi tienata enemmän kuin ylläoleva. Komissiot kaikille samat.
        Kauttani, saa tuotteita jos kiinnostaa.


    • Anonyymi

      1. Myyjät hokevat "tämä ei ole byramidihuijaus" -> Googleta englanniksi "Nu Skin pyramid scheme". Ovat siis olleet asioista käräjillä mm. Kiinassa ja Yhdysvalloissa.
      2. Tuotteet on testattuja firman omissa labroissa. Kuka näitä valvoo ja mitä standardeja noudattavat verrattuina muihin brändeihin? Miten voit luottaa firman itse palkkaamien tutkijoiden riippumattomuuteen? Kyseenalaistaisin tämän vahvasti.
      3. Muutamista tuotteista: hammastahna ei ole esimerkiksi Suomen hammaslääkäriliiton suosittelema. Meikkivoide tarttuu esimerkiksi lavuaarin reunoille ja sitä ei saanut edes Fairylla (!) irti (= ei siis ihme, että myydään kasvojenpesulaitetta kuvilla, joissa laitteeseen on aina jäänyt sitä meikkivoiteen/bb-voiteen väristä nestettä).
      4. Perinteinen tekniikka: myyjä kysyy, haluaisitko omat verkkokauppatunnukset. Vastatessasi kyllä, hän kysyy syntymäaikasi ja osoitteesi, edelleenkin olet siinä käsityksessä, että saat samanlaiset verkkokauppatunnukset kuin jonnekin Zalandolle. Sähköpostissa sinua odottaa yllätys: olet nyt itsekin "yrittäjä"/myyjä. Sinulla on myyjänumero ja kuulut kys. henkilön (tai vaikkapa hänen äidin/puolison) "alaisiin". Voit luopua tunnuksistasi ottamalla sähköpostitse kaavakkeen kanssa yhteyttä Nu Skiniin.
      5. Tuotteiden hinnassa on valtavasti ilmaa, jotta voidaan kattaa vaikkapa reippaiden myyjien Karibian-lomia!
      6. Kysäisepäs seuraavalla kerralla myyjältä, mitä hän on mieltä yhtiön presidentistä ja miten siellä Utahissa firmalla noin niinku muuten menee?

      Tässä vain muutamia huomioita, jotka ovat saaneet kyseenalaistamaan toiminnan rehellisyyden. Oli kyseessä pyramidihuijaus tai ei, on toiminnassa paljon kyseenalaisia kohtia. Kun hintoja ei kerrota julkisesti ja tuotteita yhtäkkisesti otetaan pois myynnistä koska "kestää liian kauan eikä ole kannattavaa", niin kyllä jokaisella pitäisi hälytyskellot soida.

      Hyviä ja parempia tuotteita saa myös reilusti edullisemmin ja helpommin kaupoista. Kasvot pärjäävät hinkuttamattakin, eikä joka juonteelle tarvi omaa geeliään tai galvaanista sähkövirtaa (josta kukaan ei tiedä mitään). Kaikki, mitä ostaa, ajaa asiakkaan ostamaan lisää - se on tämän "yritystoiminnan" pointti.

      Kyseessä tosin ei ole yritystoiminta, vaikka sellaiseksi se aina somessa naamioidaan. Firman päämaja on Utahissa, Yhdysvalloissa. Yksi myyjä ei voi valita, mitä tuotteita tehdään ja kuinka paljon ja minkä verran se maksaa. Näin niin kuin esimerkkinä.

      Englanniksi googlettamalla aiheesta löytyy valtavasti artikkeleita, kokemuksia ja lisätietoa. Kyseessä on iso ongelma.

      • Anonyymi

        Ihan edustaja täällä terve. Todellakaan jos haluaa vip tunnukset ei tehdä hänestä myyjää. Ei missään nimessä vaikka vip sekä Edistaja tunnuksissa ei olekaan muuta eroa kun se että edustaja saa myydä tuotteita ja vip ei.
        Siltikään kummatkaan tunnukset eivät sido yhtään mihinkään eikä tietenkään maksa mitään.
        Kannataa ottaa selvää asioista ennen kuin tämmöstä tänne kertoo.
        Se että joku yksi edustaja on tehnyt noin ei kannata lytätä kaikkia.

        Ja se dokkari joka oli niin oli älyttömän hyvä. Mä olen sanonut kaikille uusille edustajille että katsovat sen niin tietävät miten me ei saada tehdä tätä.
        Toiseksi siellä kuulemma piti ostaa tuotteita, jännä kun meillä ei tartte. Ja kolmanneksi olen tehnyt varmaan satoja edustajatunnuksia vuosien aikana ja niistä noin 20 on aloittanut edustamisen ja tienaa jotain eli nämä 80 muuta eivät tietenkään tienaa mutta näkyvät tilastoissa edustajia vaikka ei nämä edes ole ns aloittaneet mitään ja luonnollisesti eivät tienaa.
        Vähän sama kun kirjoitat työsopparin niin näyttää työntekijänä firman tilastossa mut jos sä et tee mitään töissä tai et mene paikalle niin et tienaakaan mitään.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe