Myydään 5 maatiaiskissanpentua/jyväskylä

Myydään 5 maatiaiskissan pentua,3 kollia ja 2 narttua.Ovat sisäsiistejä ja kaksi kertaa madotettuja.Tottuneet emon lsäksi toiseen aikuiseen kissaan sekä koiraamme.Pieniin lapsiin sekä isompiin lapsiin.Luonteeltaan kovin leikkisiä eivät arastele laisinkaan:)
syövät raksuja,lihaa,herkkunappeja/herkkupaloja,maitonappeja,kissan maitoa ja vettä.Etsimme pysyvää ,huolehtivaa loppuelämän kotia pennuille.Kiinnostuneet saavat kuvaa pennuista sähköpostitse /puhelimitse.Ei tuonti mahdollisuutta.Kissat ovat luovutusikäisiä.Emon vieroittamia. hp 25e,jotta takaisi edes hitusen että on oikeat aikeet ottaa pentu ja etei joudu ihmisille hetken mielijohteista ja joudu kiertolaiskissoiksi,kun eiole aikaa/pinnaa pennun suhteen.
Ilmianna
Jaa

29 Vastausta

Moi!

Saisko tänne helmililja88@suomi24.fi kuvia.
Ilmianna
Jaa
Moikka.

Onko kolleista kumpikaan mustia?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Paljonko kpl.sisältyykö hintaan alvi?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Avauksessa kerrottu hinta. Jos alvia ei ole mainittu, sitä ei ole.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Miksi joku myy täällä kissanpentuja? Alvittomia? Pentutehtailijoita..
Eläintalot ja yhdistykset ovat jo pentuja pullollaan, valmiiksi hoidettuina, rokotettuina, sirutettuina, steriloituina, eläinlääkärin tarkastamina. Ja osa jo ihmisiin tottuneina.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
saisko kissoista kuvia jaana .skonback@pp1.inet.fi kiitoooos!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Hei olisin kovin kiinnostunut miel uros pennusta, maalaistaloon toisen kissan kaveriksi. johanna.koivuluoma @ gmail.com
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Kirjoittaja on poistanut tästä viestin

Ilmianna
Jaa
Hei
Vieläkö sinulla on urospentua vapaana. Olen aikeissa hankkia kissan meille, pitkän pohdinnan jälkeen. Jos on vielä vapaata pentua, niin olisiko mahdollista saada kuvaa. Meillä on kaksi saksanpaimenkoiraa isännän harrastuskoirana ja minä kaipaisin nyt itselleni kissaa.

T. Pirjo Menna
0407483960
Ilmianna
Jaa
Moikka, pistä meiliin lisätietoo ja kuvia kans mieluusti, jos siis on vielä vapaana pentuja. Meikäläisen pienikokoinen maatiaistyttö kaipais selkeesti kaveria, ettei ala pitkästymään liiaksi.

9367@hotmail.fi

Kiitosta.
Ilmianna
Jaa
olisin TODELLA kiinnostunut, minun 2v kisuli tarvitsisi uuden ystävän kun edellinen menehtyi vahuuteen ja nyt on kisulini kovin yksinäinen ja etsii kaveria. asun tässä aikas lähellä jkl:ää äkilllä. eli ei pitkä matka hakea. kaikki kissa tarvikkeet siis löytyy. huolehtiva ja rakastava koti odottamassa uutta tulokasta, kaikkein eniten taitaa kisulini odottaa kaveria :( kovin on maassa ja surullisen olonen ollut jo pitkään edellisen menehdyttyä 21vuotiaana. puh.0405061799 toivottavasti teillä olisi se kaveri minun pikkurakkaudelle.
Ilmianna
Jaa
moikka,
olisin kovasti kiiinnostunut kun melkein 2v kisuni kaipailisi kaveria kovasti. olen hoitanut kissani hyvin, steriloinut ja käytän säännöllisissä tarkastuksissa eläin lekurissa kissani kanssa, pystyn tarjoamaan hyvän ja rakastavan kodin ja valjaisssa pääsee myös ulkoilemaan. asun rivitalopäädyssä ja itse olen koivusta kyhännytsuuren telineen kissalleni. mutta kovasti se olisi kaveria vailla.
pystyisitkö laittamaan lisää tietoja ja kuvia kissoista? hakeminenkin mahdollinen koska minulla on auto. :) s-posti ; suvilehto6@suomi24.fi
Ilmianna
Jaa
Onko kissoja enää jäljellä?
Ilmianna
Jaa
1 kolli ja 1 narttu jäljellä, laita s-postiosoite niin saat kuvia
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
hei laitatko kollista kuvan? lotta.seppanen@edu.hel.fi toiselle pennulle haluttais kovasti kaveria :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Huomenta.
Poikakissanpentu kiinnostaa, laita viestiä s-postiin
seppo.k@hotmail.fi
Terveisin Seppo Jyväskylästä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Onko tyttökisu vielä vapaana?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Muru kaipaa kaveria, soita 0453570623.
Terveisin Seppo Jyväskylästä
Ilmianna
Jaa
Olisiko vielä yhtään kolli pentua vapaana? Eräälle ystävälleni etsisin, mutta haluaisin hieman kuvia sähköpostiini, joten jos mahdollista niin vapaista kollipennuista kuvia hotmailiini.
vera.lammassaari@hotmail.fi
Ilmianna
Jaa
Tai jos mahdollista, niin lähettää viestillä tai soittaa numerooni
0451608150
Ilmianna
Jaa
Vieläkö on kissoja vailla kotia? ilmoittele jaanakaski@luukku.com
Ilmianna
Jaa
iäkkäämmältä ystävältäni jouduttiin loppuviikosta hänen rakas kissansa loppettamaan ja nyt on suru suuri tyttö pentu saisi hyvän ja rakastavan kodin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
ja olen valmis vaikka maksamaan enemmänkin :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hei!
Vieläkö poikakissaa jäljellä?
T. sari halonen
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
voi haloo, aloituksesta melkein vuosi aikaa..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
MOI!!
Onko tyttökissat vielä vapaana? Haluaisimme ostaa yhden - mutta ensin haluamme nähdä hänet.
Ilmianna
Jaa
Oisko yhtään narttua vapaana.paljon yhen hinta on.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Älä pliis nostele näin vanhoja juttuja edes vitsinä. Kehittele jotain rakentavampaa tekemistä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tässä on mun puhelin numero 0407696843
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
ööh miksi löit luurin korvaan?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Myydään 5 maatiaiskissanpentua/jyväskylä

Myydään 5 maatiaiskissan pentua,3 kollia ja 2 narttua.Ovat sisäsiistejä ja kaksi kertaa madotettuja.Tottuneet emon lsäksi toiseen aikuiseen kissaan sekä koiraamme.Pieniin lapsiin sekä isompiin lapsiin.Luonteeltaan kovin leikkisiä eivät arastele laisinkaan:)
syövät raksuja,lihaa,herkkunappeja/herkkupaloja,maitonappeja,kissan maitoa ja vettä.Etsimme pysyvää ,huolehtivaa loppuelämän kotia pennuille.Kiinnostuneet saavat kuvaa pennuista sähköpostitse /puhelimitse.Ei tuonti mahdollisuutta.Kissat ovat luovutusikäisiä.Emon vieroittamia. hp 25e,jotta takaisi edes hitusen että on oikeat aikeet ottaa pentu ja etei joudu ihmisille hetken mielijohteista ja joudu kiertolaiskissoiksi,kun eiole aikaa/pinnaa pennun suhteen.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta