hackman memory hinta

hackmanmemory

hackman memory aterimet, muistaako kukaan mitä maksoivat uutena? Yksittäiset aterimet, pakkaukset? Ovat poistuneet valikoimista n. vuosi sitten.
ps. haluan myös ostaa kyseiset aterimet jos jollain on!

69

7032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hackmanmemory

      juhuu... joku pyytää näistä huuto.netissä yli 250eur, hintavaraus ei nytkään ylittynyt. Minusta liikaa. Mikä olisi sopiva hinta?

      • Mankku

        Hei!
        Minulla on 1 kpl Memoryn haarukka, veitsi ja ruokalusikka. Hp. 25 €. Jos olet kiinnostunut niin ota yhteyttä s-postiini: [email protected]


      • Kirsi R
        Mankku kirjoitti:

        Hei!
        Minulla on 1 kpl Memoryn haarukka, veitsi ja ruokalusikka. Hp. 25 €. Jos olet kiinnostunut niin ota yhteyttä s-postiini: [email protected]

        Hei,

        Jos Memory- aterimet vielä myymättä, niin ostaisin ne...


    • 6+3ap

      1 kappaleella ei pitkälle pötkitä :) haluaisin koko sarjan...

      • pilvim

        Hei,
        minulla olisi 4kpl täysin käyttämättömiä settejä (haarukka veitsi lusikka) alkuperäisessä pakkauksessa. Hintapyyntö 25e kpl eli 100e koko setti.


      • Mies 27,metsuri.

        Hei !

        Minulla on Savonia- sarja, joululahjaksi saatu aattona.
        Myyn ne edullisesti,jotta saan teetettyä autooni öljynvaihdon.
        Autoa tarvin työmatkoihin, syödä pystyn Ikean ruokailuvälineilläkin.


      • Hagman aterimet
        pilvim kirjoitti:

        Hei,
        minulla olisi 4kpl täysin käyttämättömiä settejä (haarukka veitsi lusikka) alkuperäisessä pakkauksessa. Hintapyyntö 25e kpl eli 100e koko setti.

        Hei,joko aterimet on myyty. Olisin kiinnostunut.


      • Kirsi R
        pilvim kirjoitti:

        Hei,
        minulla olisi 4kpl täysin käyttämättömiä settejä (haarukka veitsi lusikka) alkuperäisessä pakkauksessa. Hintapyyntö 25e kpl eli 100e koko setti.

        Hei

        Onko Sinulla vielä myynnissä Hackmanin Memory aterimia?

        Jos on niin ostaisin setin..


      • Aterimet
        Kirsi R kirjoitti:

        Hei

        Onko Sinulla vielä myynnissä Hackmanin Memory aterimia?

        Jos on niin ostaisin setin..

        Hei

        Oletko jo hankkinut nuo Memory-aterimet?
        Minulla olisi kolme settiä aivan käyttämättömiä Memory ruokalusikka veitsi haarukka,hintana myös tuo 25 e/setti.


      • Kirsi R
        Aterimet kirjoitti:

        Hei

        Oletko jo hankkinut nuo Memory-aterimet?
        Minulla olisi kolme settiä aivan käyttämättömiä Memory ruokalusikka veitsi haarukka,hintana myös tuo 25 e/setti.

        Hei,

        Ostaisin mielelläni Sinulta ne kolme settiä Memory-aterimia! Miten saan yhteyden Sinuun?


      • Riittamoi

        Onko kellään vielä myynnissä Memory-aterimia?


      • Minna1972

        Täällä on 8 kpl haarukkaa, lusikkaa ja veitseä. Paljonko olisit valmis maksamaan? Ovat käyttämättömiä.


      • norrgord
        Minna1972 kirjoitti:

        Täällä on 8 kpl haarukkaa, lusikkaa ja veitseä. Paljonko olisit valmis maksamaan? Ovat käyttämättömiä.

        Hei ! Hinta ? onko naarmuja ? Yst.yerv Saga


      • orpo1017
        Kirsi R kirjoitti:

        Hei

        Onko Sinulla vielä myynnissä Hackmanin Memory aterimia?

        Jos on niin ostaisin setin..

        Kaksiki kuuden sarjaa juhlapakkaus


      • eevasou
        orpo1017 kirjoitti:

        Kaksiki kuuden sarjaa juhlapakkaus

        Hei orpo1017!
        Ostaisin mielelläni 6 kpl isoja ja pieniä lusikoita. Haarukat ja veitset kun minulla jo on. Terv. Eeva



      • Viini65

        Hei,
        Ostan Memory-sarjan aterimet (haarukka,veitsi, lusikka) yhteensä esim.viisi settiä 25€/setti. Uudenveroiset!
        Otathan yhteyttä, jos olet myymässä;
        T. [email protected]


    • topa66KKA

      Hei kamut!

      Uustuotannon Memory-sarjaa minulla ei ole, mutta alkuperäistä noin 100 vuotta vanhaa sarjaa löytyy laatikollinen. Kiinnostaisiko nämä ketään?

      • Kirsi R

        Hei,

        Olisin kiinnostunut!


    • Tillikka

      Täältä löytyy haarukoita, veitsiä ja lusikoita. Kaikkia 5 kpl. Käyttämättömiä, paketissa olevia. Laitoin toriin ilmoituksen.

      • Pttt

        Tillikka, olisin kiinnostunut, mutten löytänyt ilmoitusta?


      • Kirsi r

        Hei,

        Ostaisin, jos vielä myynnissä.


    • Minäkin haluaisin ostaa Memory aterimia!

    • JOKIMEM

      Minulla olisi myynissä 30 kutakin memory aterimia: keitto, aluruoka veitsi ja haarukka, pääruoka veitsi ja haarukka eli yhteensä 5 kertaa 30= 150 kpl. Kaikki loistavassa kunnossa.

      • Jypu60

        Onko ne vielä myynnissä?


      • alainalain

        Olen kiinnostunut ostamaan. Otatko yhteyttä?


    • JOKIMEM

      On, laita meili osoitteesi, niin voimme neuvotella.

      • tiitu2015

        Hei JOKIMEM,

        Vieläkö aterimesi ovat myynnissä? Olisin kiinnostunut?


      • jokimem

        Ovat vielä myynnissä, laita sposti osoitteesi, niin otan yhteyttä.


      • Hackman
        jokimem kirjoitti:

        Ovat vielä myynnissä, laita sposti osoitteesi, niin otan yhteyttä.

        Joko myydyt? Olisin kiinnostunut ostamaan.


    • AnnaMemory

      Hei! Minulla olisi Memory aterinsetti alkuperäisessä puulaatikossa, jossa oli 24 osaa. Valitettavasti yksi veitsi ja kahvilusikka on kadonnut eli enää on 22kpl niitä. Lisäksi löytyy 6 kpl jälkiruokalusikoita ja kakkulapio. Kiinnostuneita?

      • eevasou

        Hei!
        Olisin kiinnostunut Memory aterinsetistä. Mikähän on koko "joukon" hinta tai kahvilusikat(5kpl) jälkiruokalusikat.
        Terv. Eeva


      • Hei,

        Olen kiinnostunut koko setistä jälkiruokalusikoista (kakkulapio löytyy jo itseltä). Mitä pyydät? Laita yksäriä tai s.postia [email protected].


    • Lehikari

      Puuttuisi Memory 1 normaali haarukka ja 1 pikkulusikka. Olisiko myynnissä?

      Ari
      [email protected]

    • Mitähäntähänkeksisin

      Olisko kellään enää näitä kaupan??

      • Annelouise

        Minulla on 2 x24 , Hackmannin Furst-aterimia, yhden laatikon hinta (24kpl) 200€,


      • Willageroyale

        Hei, olisin kiinnostunut noista Furst aterimista, ovatko vielä myynnissä? Ilmoita jos on p. 0403609537 t. Marja


    • Vieläkölöytyy

      Minuakin kiinnostaa kaikenlaiset osat Memory-sarjasta! Jos jollain on niin voi laittaa viestiä [email protected]

    • PaljonPuuttuisVielä

      Oikein ilahtuisin, jos jollakulla ylimääräsenä tätä sarjaa, uutena tai käytettynä, yksi tai enämpi, ja kertoisi siitä miule: [email protected]

    • AMV8

      Minulta löytyy 2x24 kappaleen setit käyttämättöminä. Voisin harkita myymistä. Kiinnostaako?

      • HenrikSö

        Kiinnostaa kyllä. Mikä on meiliosoitteesi?


    • Kutenmyös

      kyllä kiinnostaisi. Millä hinnalla myyt?

      • Akusanteri

        Olen kiinnostunut ostamaan Memory-aterimia. Sähköpostilla voi lähestyä, jos olet luopumassa omistasi. [email protected].


      • Anonyymi
        Akusanteri kirjoitti:

        Olen kiinnostunut ostamaan Memory-aterimia. Sähköpostilla voi lähestyä, jos olet luopumassa omistasi. [email protected].

        Haluaisin täydentää aterimiani vielä kakkulapiolla ha pikkulusikoilla. Laita s-postia, jos haluat luopua omistasi.
        [email protected]


    • MinjaMarika

      Minulla on hacman memory sarjan 8 haarukkaa, 8 lusikkaa, 8 veistä ja 5 pikkulusikkaa eli 29 osaa hp.300e
      [email protected]

      • Miritta

        MinjaMarika, paljollako möisit pelkät pikkulusikat?


    • Pohjanmaalla

      Missä hinnoissa nämä pyörivät nykyään? Minulla on 12 hengen sarja kuluneita mutta ehjiä Memoryja (Haarukka, veitsi, iso ja pieni lusikka) sekä 12 aivan uusia, vielä pussissa olevia veitsiä..

      • haarukat

        hei Pohjanmaalla, myytkö 2 kpl ruokahaarukoita (memory)?
        laitatko viestiä [email protected]


    • kaho

      Haluaisin ostaa kahvilusikoita, jos olet myymässä niin viestiä voi laittaa osoitteseen [email protected]

    • Vintagelife

      Olisin kiinnostunut ostamaan Memory aterimia, erityisesti alkuruoka, mutta voi tarjota muitakin. [email protected]

    • Pia1984

      Myyn 6 kpl memory-settiä (haarukka, veitsi, lusikka), käyttämättömiä vielä pakkauksessa. 25€/ setti. Jos kiinnostunut, niin otathan yhteyttä [email protected]

    • voiei

      Olisiko jollain jäljellä näitä memoryn pieniä lusikoita 2 kpl, tai enempikin?
      Minulla ne luultavasti menneet hukkaan/jääny jonnekkin lasten kouluretkeltä :(

    • Jonash

      Olisi myytävänä hackman memory settejä. Käyttämättömiä.

      Yhteensä;
      12 pikkulusikkaa
      12 veistä
      12 haarukkaa
      12 lusikkaa

      [email protected]

      • Jonash

        Vielä myynnissä!


      • Riiliu

        Vieläkö ovat myynnissä, olisin kiinnostunut ostamaan. Mikä yht. hinta?


      • Jonash

        Yksi sarja jäljellä! 4 x 12 eli 48:n aterimen puulaatikko. Myyn kokonaisena settinä. Laita sähköpostia [email protected]


    • Sardegna

      Minulla olisi myynnissä täysin käyttämätön sarja Memory aterimia puulaatikossa 48 osaa. 400€.Laita viesti, jos kiinnostuit: [email protected]

    • Anonyymi

      Huuto.netissä tänään 23.5.19 laitoin myyntiin uuden Memory-setin, jossa mukana myös uudet, alkuperäiset pikkulusikat. Setti ja pikkulusikat ostettu v. 2007, mutta silloisen avioeron takia pakkaus on ollut kaikki nämä vuodet avaamattomana keittiökaapissani.

    • Anonyymi

      Enpä enää muista, kun ostin kolme settiä vuonna 2007 ja mukasn erikseen myynnissä olleet pikkulusikat. Kaksi settiä ollut sen jälkeen käytössä, mutta yksi setti pikkulusikoineen on yhä edelleen alkuperäisessä Hackmanin pakkauksessaan keittiökaapissani käyttämättöminä. Jäivät aikoinaan keittiön kaappiini unohduksiin avioeron myötä. Tänään 23.5.19 laitoin sen setin myyntiin huuto.nettiin. Sijainti Helsinki, Roihuvuori.

      • Anonyymi

        Varmaan aivan liian myöhäistä, mutta etsin epätoivoisesti Memory-settiä puulaatikossa---


    • Anonyymi

      Hei, Memory (Furst Furosil) laatikoita on myyty 24 kpl puulaatikoissa ainakin -2000 luvun alussa. Toinen 24 kpl setti on alkuruokailua varten, jossa on pienemmät haarukat, lusikat ja veitset. Pikkulusikat ovat samaa kokoa kummassakin laatikossa. Pääruokasetin 24 kpl haarukat lusikat ja veitset ovat suurempia kuin alkuruokasetissä. Haluan ostaa vain alkuruokasetin täydellisenä 24 kpl ja tarjoan siitä 300,- Euroa. Terveisin, Jukka 050 5523235

    • Anonyymi

      Hei,
      Haluan ostaa Furst Memory -sarjan alkuruokahaarukan. Takana haarukan varressa lukee Furst Furosil 18/8. Haarukan pituus 18,5 cm. Maksan siitä 20,- Eur. Terveisin, Jukka. Ainoastaan tekstiviestit 050 5523235

    • Anonyymi

      Hei,

      Jatkoa edelliseen eli haluan ostaa 6 kpl Furst Memory kahvilusikoita. Lusikan varressa takana lukee Furst Furosil 18/8. Kahvilusikan pituus 13,5 cm. Vain tekstiviestit 050 5523235, Jukka

    • Anonyymi

      Myyn 6 kpl ruokalusikoita, haarukoita, veitsiä. Vähänkäytettyjä Memory aterimia. Kuuntelen tarjouksia. Toki saa lisäkuvia ensin. Onko kiinnostuneita?

      • Anonyymi

        Hei, ovatko nuo Hackman Memory sattumoisin vielä myynnissä?


      • Anonyymi

        Ostan Furst -aterimia, jos ovat hyväkuntoisia. Aterinten takana lukee Furst Furosil. Erityisesti etsin yhtä allkuruokahaarukkaa . Haarukan takana lukee Furst Furosil 18/8. Haarukan pituus 18,5 cm. Kahvilusikat sain hankittua.

        Voin ostaa myös koko Furst alkuruoka-aterinsetin (24 osaa) sekä siihen kuuluvan puulaatikon.

        Soita tai laita txt.

        Terveisin, Jukka GSM 050 5523235


      • Anonyymi

        Hei, ovatko nämä pääruoka- vai alkuruoka-aterimia?

        Terveisin,

        Jukka
        050 5523235


    • Anonyymi

      Löytyyköhän keneltäkään tarpeettomia teelusikoita? Ostaisin mielelläni.

    • Anonyymi

      Vieläkö jollain ylimääräisiä? Ostaisin

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe