Määttänen lihonut!

katsoja

Muistaako joku kun Markus Määttänen voitti vuonna 1999 Karusellin teinitähti -kilpailun ollessaan 16-vuotias. Silloin hänellä oli vaalennut hiukset ja hän oli huomattavasti laihempi kuin nyt tummatukkaisena Popstars 2:ssa.

15

6832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saman huomannut

      oli ihan törkeen paljo lihonu, ei ois samaks jätkäks uskonu, jos eivät ois nimee sanonu. ihme ku nyt kaikki entiset "lapsi" tähdet osallistuvat näihin kilpailuihin:)

      • Rollo

        Voi pyhä yksinkertaisuus! Eikö tosiaan nyt löydy muuta negatiivista, kuin että poika paran ruumiinrakenne on muuttunut viidessä vuodessa. Ihan tiedoksi, painoa yleensä tulee lisää kun vanhanee... sille ei kukaan voi mitään.
        Tuskinpa nämä painoindeksin tarkkailijatkaan voivat väittää etteikö Markus olisi osannut laulaa. Pojan äänihän oli aivan super!
        Että jospa sitten pidettäis ihan vaan siitä omasta painokäyrästä huolta, jookos.


      • katsoja
        Rollo kirjoitti:

        Voi pyhä yksinkertaisuus! Eikö tosiaan nyt löydy muuta negatiivista, kuin että poika paran ruumiinrakenne on muuttunut viidessä vuodessa. Ihan tiedoksi, painoa yleensä tulee lisää kun vanhanee... sille ei kukaan voi mitään.
        Tuskinpa nämä painoindeksin tarkkailijatkaan voivat väittää etteikö Markus olisi osannut laulaa. Pojan äänihän oli aivan super!
        Että jospa sitten pidettäis ihan vaan siitä omasta painokäyrästä huolta, jookos.

        Kai täällä nyt voi jutella Popstars-kilpailijoista. Kirjoitin vaan, että Markus on muuttunut ulkoisesti aika paljon viidessä vuodessa. Markuksella on hyvä ääni, sitä en kieltänyt! Kyllähän aina julkkiksista puhutaan, kuka on kenenkin kanssa, kuka on lihonut/laihtunut, saanut lapsen ym.

        Niin ja alkuperäisessä viestissä tarkoitin siis vaalennetut hiukset. Tuli kirjoitusvirhe.


      • Rollo
        katsoja kirjoitti:

        Kai täällä nyt voi jutella Popstars-kilpailijoista. Kirjoitin vaan, että Markus on muuttunut ulkoisesti aika paljon viidessä vuodessa. Markuksella on hyvä ääni, sitä en kieltänyt! Kyllähän aina julkkiksista puhutaan, kuka on kenenkin kanssa, kuka on lihonut/laihtunut, saanut lapsen ym.

        Niin ja alkuperäisessä viestissä tarkoitin siis vaalennetut hiukset. Tuli kirjoitusvirhe.

        Minä lähinnä kritisoin tuota nimimerkkiä "Samaa mieltä". Hänen sanavalintansa olivat huomattavan tökeröt.
        Mutta olethan samaa mieltä kanssani että Markus osasi laulaa - kuten myös Alan. :)


      • merja

        joo ei sil oo välii onko lihonnut vai ei se on silti se sama ihanan suloinen nuori mies johon iskin silmäni kun näin sen ekaa kertaa telkkarissa laulamassa janne hurmeen kappaletta kirje. silloin sillä oli se aivan ihana blondi lookki. kumpa sen jätkän omakseni saisin niin pyörtyisin varmasti onnesta.


    • Bella

      Aivan sama, onko määttänen laihtunut vai lihonut!Se ei muuta sitä tosiasiaa, että "laulajat" ovat surkeita, aivan syvältä!!

    • Starlight

      Markus Määttänen on myös ollut Tenavatähti-finaalissa vuonna '95. Muistaako kukaan? Saman vuoden Tenavatähtikilpailija kuin Rene Haavistokin:)

      • Anonyymi

        Muistan toki. Kaikki sen vuoden kilpailukappaleet ovat tallessa.


    • hmm...

      Varmasti minun lisäksi muutkin markuksen tuntevat, markuksen perhe ja markus itse käyvät lukemassa näitä kommentteja. Mielestäni on turhaa keskustella tälläisestä aiheesta. Sama juttu se jessica, josta oon lukenut todella julmaa tekstiä. Kyseessähän on ihan tavalliset,oikeat ihmiset. Totta, julkisuuteenhan he pyrkivät...Mutta vielä he eivät varmasti ole valmiita tälläisiin kommentteihin, mitä täällä esitetään...

    • princess

      muistan sen varsin hyvin...
      muistan vielä kuinka markus lauloi sillon teinitähdissä laulun kirje ja valkeaa unelmaa!
      en ollut tunnistaa markusta ensiks, mut sit kun se puhu niin sit vasta tajusin, et se on markus määttänen!
      ja sehän on nyt vasta 21 vuotias... :o

      • merja

        hei on todella törkeää arvostella toisten ulkonäköä ja sitä onko lihonnut vai laihtunut ei se tee ihmisestä sen huonompaa oli se sitten lihava tai laiha. ja tiedoksi vaan että markus käy varmasti myös itse lukemassa näitä kommentteja eli miettikää mitä kirjoitatte. ja ei teistäkään tuntuisi kivalta jos teistä kirjoitettaisiin tuollaista.


    • Tellu

      Markus oli tosi söpö silon viisi vuotta sitten.
      Toivottavasti tuomarit eivät lemppaa sitä kilojen takia, koska kuoren alla piilee komea poika ja hän on todella hyvä laulaja.

      • Exu

        Markus oli munkin suosikki niistä poikapoppareista =) ihmisiä on hei eri mallisia, ei mua ainakaan haittaa et se on lihonu, varmaan kaikki ihmiset on nyt painavempia kun 5 vuotta sitten..? Mä ainakin :D Miten toi Kirje-laulu meni ja mitä Rene Haavisto lauloi sillon kisassa? Valkeaa Unelmaa-biisin muistan kyllä ainakin jotenkuten. :) Pidän peukkuja pystyssä ihanalle Markukselle...mistä päin hän muuten oli?


      • Markus-fani
        Exu kirjoitti:

        Markus oli munkin suosikki niistä poikapoppareista =) ihmisiä on hei eri mallisia, ei mua ainakaan haittaa et se on lihonu, varmaan kaikki ihmiset on nyt painavempia kun 5 vuotta sitten..? Mä ainakin :D Miten toi Kirje-laulu meni ja mitä Rene Haavisto lauloi sillon kisassa? Valkeaa Unelmaa-biisin muistan kyllä ainakin jotenkuten. :) Pidän peukkuja pystyssä ihanalle Markukselle...mistä päin hän muuten oli?

        ...söpö edelleenkin!!!!!!


      • merja

        en ole koskaan tavannut määttäsen markusta livenä mutta silti olen palavasti rakastunut häneen. muistan kun näin hänet ekan kerran tv:ssä laulamassa janne hurmeen kappaletta kirje meinasin pyörtyä kun näin hänen aivan ihanan suloiset silmänsä ja sen hymyn. olisin todella onnellinen jos saisin tavata hänet ihan livenä. markuksella on ollut tai on ehkä vieläkin oma yhtye nimeltä kaupungin valot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe