Pitkähiuksiset miehet epäkiinnostavia

huh huh näitä

kuka kertoisi näille lettipäämiehille että näyttävät pitkine hiuksineen ja ponihäntineen rumilta akoilta? Miehelle sopii vain lyhyt tukka tai luonnollinen kaljuus. Itsensä kaljuiksi ajavat yleensä tykkäävät 'koristella (meikata)' itsensä naismaisesti tatuoinneilla ja sieraimista roikkuu usein lehmän nenärengas tai huuleen upotetut pässin kastrointirenkaat . Puhumattakaan lävistyksistä jotka muistuttavat ruostenauloja aidan tolpassa. Pukeutuvat sonnin paaskalle haiseviin nahkarotseihin jne liiveihin. Paljon löytyy myös nuoria naisia joilla sama ulkonäön häiriötila. Mahtavatko tajuta miten rumaksi ovat itsensä tehneet tatuoinneilla ja lävistyksillä?

234

11323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wxyz

      Nää lettipäämiehethän on hevosten ihailijoita, vrt. hevosen häntä.....

      • Vaikka pitkätukka on ei sentään mikään "lettipää"syön kyllä hevosesta tehtyä sisäfilettä,joka on aika kallista ravintolassa!. jotta sillee


      • Horsinaround
        shakki2 kirjoitti:

        Vaikka pitkätukka on ei sentään mikään "lettipää"syön kyllä hevosesta tehtyä sisäfilettä,joka on aika kallista ravintolassa!. jotta sillee

        Hevosenliha on halpaa. No, ei se ole tyhmä, joka pyytää..


      • 10 + 10

        No kyllä pitää taas olla ahtaita näkemyksiä sukupuolesta. On teillä vaikeaa.


      • ravikoni
        Horsinaround kirjoitti:

        Hevosenliha on halpaa. No, ei se ole tyhmä, joka pyytää..

        mahtaakohan "meetfursteissakaan" enää olla sitä itteäs eli konia?kertokaa joku.


      • hermoo
        ravikoni kirjoitti:

        mahtaakohan "meetfursteissakaan" enää olla sitä itteäs eli konia?kertokaa joku.

        Ei, lähinnä rasvaa, luuta ja elimiä siasta ja naudasta siinä on.


      • arvo ylppö

        Mulla kun oli nuorempana ja paljon komeanpana vielä poninhäntä valkoisilla raidoilla , ni kyllä tuli naisilta ihailevia kommentteja tyyliin : sulla on kaikkein ihanimmat hiukset mitä koskaan olen nähnyt !
        Sain useita ehotuksia tavata sun muuta ,mutta perhaanisänä kieltäydyin kohtelaasti ja palasin kotiin ihanan vaimoni la pienen vauvani luokse .
        MUtta nyt vanhenpana ja vähän lihavampana en kyllä laittaisi poninhäntää missään tapauksessa . Monella vähän vanhemmalla ja pyöreämmällä miehellä poninihäntä on todella kornin näköistä . Eli he eivät minulta saa minkäänlaista sympatiaa .


      • Pitkät hiukset

      • "Nää lettipäämiehethän on hevosten ihailijoita, vrt. hevosen häntä....."

        ...ja kuten kaikki tietävät, hevosmieshän on se tosimies.

        Ai pirulauta, eihän mulla oo tossa profiilikuvassa saparoita. Yleensä on.


      • Anonyymi
        10 + 10 kirjoitti:

        No kyllä pitää taas olla ahtaita näkemyksiä sukupuolesta. On teillä vaikeaa.

        Pitkät hiukset viestittää naisilla hedelmällisyydestä. Mistä ne miehillä viestittää? Ja mitä ne koettaa sillä kertoa toisille ihmisille?


    • Heavy

      Ainakin pesää irtoa hyvin ;-)

      Kaljupäät jää hölmonä monttu auki hämmästelemään...

      • `Tuskin jää, eipä sulla ole tietoa,eikä kokemusta.


      • Heavy

        Myskyllä pesä voi pudota maahan ja haudadulla jää monttu auki.


      • Makunsa_kullakin

        Olin nuorena todella ihastunut mieheen, jolla oli puoleenväliin selkää hiukset.Hän oli todella seksikäs ja miehekäs mies. Sanokoon muut mitä tahansa. Minua ei sytytä yhtään konservatiivisen näköiset luhythiuksiset miehet, olivatpa he minkänäköisiä tahansa. Heistä on seksikkyys kaukana. Kuka se on sanellut, että miehen täytyy näyttää uutistenlukijalta? Eiköhän nämä ole makuasioita. Yksi pitää konservatiivisen näköisistä miehistä, toisiin kolahtaa pitkätukkaiset ja seksikkäät miehet. Mulla on jo ikää, mutta makuni on sama kuin nuorena. Konservatiivit eivät kiinnosta pätkääkään. Olen kasvanut tiukassa uskonnollisessa ilmapiirissä, mutta en koskaan ole pitänyt heidän pukeutumis-ja hiustyylistään.


      • bua-ha-haa
        Makunsa_kullakin kirjoitti:

        Olin nuorena todella ihastunut mieheen, jolla oli puoleenväliin selkää hiukset.Hän oli todella seksikäs ja miehekäs mies. Sanokoon muut mitä tahansa. Minua ei sytytä yhtään konservatiivisen näköiset luhythiuksiset miehet, olivatpa he minkänäköisiä tahansa. Heistä on seksikkyys kaukana. Kuka se on sanellut, että miehen täytyy näyttää uutistenlukijalta? Eiköhän nämä ole makuasioita. Yksi pitää konservatiivisen näköisistä miehistä, toisiin kolahtaa pitkätukkaiset ja seksikkäät miehet. Mulla on jo ikää, mutta makuni on sama kuin nuorena. Konservatiivit eivät kiinnosta pätkääkään. Olen kasvanut tiukassa uskonnollisessa ilmapiirissä, mutta en koskaan ole pitänyt heidän pukeutumis-ja hiustyylistään.

        Miehen pitää näyttää harmaalta ja tylsältä, kuulemma.

        Ja sit nää harmaat ja tylsät ihmettelevät miks heidän naisensa pettävät.


      • Anonyymi

        Huutikset tälle illalle kommentista. :DDD


    • Ei kalju

      Luonnollinen kaljuus..heh...heeeee...Niinku Spede.....heh..heeeee............

      Haluatko lapsellesi kunnon tukan vai Speden.....?????

      • 1122334455667788

        Tunnettuahan on, ettei järki ja tukka samassa päässä pysy. Luonnollinen kaljuus on mitokondriaalista, jotenka jos äitis lähisuvussa on patakaljuja, nin on hyvin todennäköistä, että itteltäskin tukka lähtee. Sille kun ei itte voi mitään, geeniperimä on geeniperimää JA NIINPÄ ON VIKA AKOISSA! Mie en ymmärrä, miks akat ja "akat" sitten ihannoivat paksutukkaisia, kun itse ovat syyllisiä äijien "ohuttukkaisuuteen"!


      • pitkätukka
        1122334455667788 kirjoitti:

        Tunnettuahan on, ettei järki ja tukka samassa päässä pysy. Luonnollinen kaljuus on mitokondriaalista, jotenka jos äitis lähisuvussa on patakaljuja, nin on hyvin todennäköistä, että itteltäskin tukka lähtee. Sille kun ei itte voi mitään, geeniperimä on geeniperimää JA NIINPÄ ON VIKA AKOISSA! Mie en ymmärrä, miks akat ja "akat" sitten ihannoivat paksutukkaisia, kun itse ovat syyllisiä äijien "ohuttukkaisuuteen"!

        niimpä eikös tuo suhteellisuus teorian kehittäjäkin ollut aikas lyhyt kuontaloinen ja newton kanssa.(jos tarina pitää paikkansa omenasta niin kai se pehko vähän pehmitti iskua tai sitten ei).ei helv...mistä se on TAAS tullut että ulkonäöllä olisi jotain tekemistä älykkyyden kanssa?mistä nää oikein kumpuaa?


      • hermoo
        1122334455667788 kirjoitti:

        Tunnettuahan on, ettei järki ja tukka samassa päässä pysy. Luonnollinen kaljuus on mitokondriaalista, jotenka jos äitis lähisuvussa on patakaljuja, nin on hyvin todennäköistä, että itteltäskin tukka lähtee. Sille kun ei itte voi mitään, geeniperimä on geeniperimää JA NIINPÄ ON VIKA AKOISSA! Mie en ymmärrä, miks akat ja "akat" sitten ihannoivat paksutukkaisia, kun itse ovat syyllisiä äijien "ohuttukkaisuuteen"!

        Lukekaas tarkemmin kaljuuntumisesta. Syy on testosteronin suuri määrä jos kaljuuntuminen alkaa nuorena ja on voimakasta.

        Toisin sanoen, kaljut ovat yleensä miehekkäämpiä kuin pitkälettiset toverinsa mikäli kaljuuntuminen ei aiheuta suurta aukkoa itsetuntoon.


      • hermoo kirjoitti:

        Lukekaas tarkemmin kaljuuntumisesta. Syy on testosteronin suuri määrä jos kaljuuntuminen alkaa nuorena ja on voimakasta.

        Toisin sanoen, kaljut ovat yleensä miehekkäämpiä kuin pitkälettiset toverinsa mikäli kaljuuntuminen ei aiheuta suurta aukkoa itsetuntoon.

        Miks joku pappamaisuus on miehekästä nuorissa miehissä?


      • vittunäitäjonneja
        suomi-sinkku kirjoitti:

        Miks joku pappamaisuus on miehekästä nuorissa miehissä?

        Onneksi olkoon, olet idiootti.


      • vittunäitäjonneja kirjoitti:

        Onneksi olkoon, olet idiootti.

        Se on valitettava totuus että noita rumiksi tekeytyviä miehiä näkyy kadulla. Ja silti jotkut kehtaa vaatia naisilta suuria


      • bua-ha-haa
        pitkätukka kirjoitti:

        niimpä eikös tuo suhteellisuus teorian kehittäjäkin ollut aikas lyhyt kuontaloinen ja newton kanssa.(jos tarina pitää paikkansa omenasta niin kai se pehko vähän pehmitti iskua tai sitten ei).ei helv...mistä se on TAAS tullut että ulkonäöllä olisi jotain tekemistä älykkyyden kanssa?mistä nää oikein kumpuaa?

        Onhan meillä Suomessakin näitä lyhytkarvaisia typeryksiä, kuten vaikkapa Esko Valtaoja ja Syksy Räsänen. Tuskin heidän åo:nsa ylittää viittäkymmentä.

        Valtaojalla on tosin (luonnollinen) kalju, mutta muuten on karvoja päässä senkin edestä.


    • 5678le

      Vaikka noin vihaatkin omaa elämääsi niin ei kannata alkaa muita moittimaan vaan mennä ennemmin vaikka terapeutin juttusille.

      Noilla kuvailemillasi miehillä on kuitenkin aina nainen kainalossa eikä yleensä todellakaan pahan näköinen nainen ;)

      • .........

        ai että nainen kainalossa haistelemassa hikeä ja sonnin paaskaa hehehehee


      • hihoh
        ......... kirjoitti:

        ai että nainen kainalossa haistelemassa hikeä ja sonnin paaskaa hehehehee

        miksi ei? riippuu naisen tasosta aivan.


      • ......... kirjoitti:

        ai että nainen kainalossa haistelemassa hikeä ja sonnin paaskaa hehehehee

        Makuja on monia,sano koira,ku muniaan nuoli..

        Naisella taas mun mielestä vois olla pikät hiukset ja alapäässä sit karvotusta vähemmän.Painoa sais olla korkeintaan pituus miinus sata,mut ainakin b-kupin rinnat ja kapea lantio(lue:pieni pylly).
        Varallisuuttakin,mitä enemmän sen parempi,sais olla ja pitkä pinna,et jaksais katella mun sekoiluja.
        Vaan eihän tommosta olekaan..
        Sisältö on kuitenkin se joka eniten merkkaa;et jos ei vaadittais toiselta mahdottomia ja koitettais hyväksyä toistemme pienet puutteet,niin ei ainakaan jouduttais yksin olemaan


      • tööttis3
        lukaskuulet kirjoitti:

        Makuja on monia,sano koira,ku muniaan nuoli..

        Naisella taas mun mielestä vois olla pikät hiukset ja alapäässä sit karvotusta vähemmän.Painoa sais olla korkeintaan pituus miinus sata,mut ainakin b-kupin rinnat ja kapea lantio(lue:pieni pylly).
        Varallisuuttakin,mitä enemmän sen parempi,sais olla ja pitkä pinna,et jaksais katella mun sekoiluja.
        Vaan eihän tommosta olekaan..
        Sisältö on kuitenkin se joka eniten merkkaa;et jos ei vaadittais toiselta mahdottomia ja koitettais hyväksyä toistemme pienet puutteet,niin ei ainakaan jouduttais yksin olemaan

        Ihana kommentti hyvä


      • neuvoja kehiin
        lukaskuulet kirjoitti:

        Makuja on monia,sano koira,ku muniaan nuoli..

        Naisella taas mun mielestä vois olla pikät hiukset ja alapäässä sit karvotusta vähemmän.Painoa sais olla korkeintaan pituus miinus sata,mut ainakin b-kupin rinnat ja kapea lantio(lue:pieni pylly).
        Varallisuuttakin,mitä enemmän sen parempi,sais olla ja pitkä pinna,et jaksais katella mun sekoiluja.
        Vaan eihän tommosta olekaan..
        Sisältö on kuitenkin se joka eniten merkkaa;et jos ei vaadittais toiselta mahdottomia ja koitettais hyväksyä toistemme pienet puutteet,niin ei ainakaan jouduttais yksin olemaan

        Olen 94cm joten painoa minulla saisi olla -6kg. Anna neuvoja miten saavutaan sen?


      • neuvoja kehiin kirjoitti:

        Olen 94cm joten painoa minulla saisi olla -6kg. Anna neuvoja miten saavutaan sen?

        Pygmit ei ole koskaan kiinnostaneet.
        Krematorio laihduttaa..


      • ......... kirjoitti:

        ai että nainen kainalossa haistelemassa hikeä ja sonnin paaskaa hehehehee

        Vitsi? jos ei ole niin joku nainen on sanonut sinulle Pahasti?


      • unelma pituus -115
        lukaskuulet kirjoitti:

        Makuja on monia,sano koira,ku muniaan nuoli..

        Naisella taas mun mielestä vois olla pikät hiukset ja alapäässä sit karvotusta vähemmän.Painoa sais olla korkeintaan pituus miinus sata,mut ainakin b-kupin rinnat ja kapea lantio(lue:pieni pylly).
        Varallisuuttakin,mitä enemmän sen parempi,sais olla ja pitkä pinna,et jaksais katella mun sekoiluja.
        Vaan eihän tommosta olekaan..
        Sisältö on kuitenkin se joka eniten merkkaa;et jos ei vaadittais toiselta mahdottomia ja koitettais hyväksyä toistemme pienet puutteet,niin ei ainakaan jouduttais yksin olemaan

        Tuota jäätiin miettimään... Painoa pituus miinus sata, onko kumminkin enämpi miinus sata kymmenen-viisitoista. Aika tukeva on kuitenkin 70 kiloinen nainen ja kilot takamuksissa ja tulee Se pylväsjalkaefekti ja pylly on tuossa jo hyvin leveä perse. Kun Se peepu ei milloinkaan saisi olla levermpi kuin hartiat!!! Muistattehan että rakkautta on pitää itsensä kunnossa myös sitä omaa rakastaan varten!!!


      • Eräs lukija
        unelma pituus -115 kirjoitti:

        Tuota jäätiin miettimään... Painoa pituus miinus sata, onko kumminkin enämpi miinus sata kymmenen-viisitoista. Aika tukeva on kuitenkin 70 kiloinen nainen ja kilot takamuksissa ja tulee Se pylväsjalkaefekti ja pylly on tuossa jo hyvin leveä perse. Kun Se peepu ei milloinkaan saisi olla levermpi kuin hartiat!!! Muistattehan että rakkautta on pitää itsensä kunnossa myös sitä omaa rakastaan varten!!!

        Et taida omata mitään käsitystä siitä miltä 70kg nainen näyttää. Se takamuksenkin koko riippuu paljon vartalonmallista, päärynävartaloilla se tuppaa olemaan iso no matter what, omenavartaloiset saattavat lihoa paljonkin ilman että se näkyy takamuksessa tai jaloissa, jne.

        Pituus miinus 115 on kuitenkin aika helvetin laiha, 180cm pitkä saisi painaa korkeintaan 65kg, 170cm pitkä 55kg, 160cm 45kg, 150cm 35kg? Sairasta, tosin ei yllätä tällä anorektikkojen ihailun aikakaudella.


    • la femme

      Pitkähiuksiset miehet ovat seksikkäitä, vielä jos olisi korvakoru niin VAU! Ensimmäistä kertaa elämässäni minulla on nyt sellainen miesystävä, josta olen aina uneksinut.

      • tytsityyliä

        korvakorut jne miehellä....tyttömäistä


      • Bakteeripesäkkeitä
        tytsityyliä kirjoitti:

        korvakorut jne miehellä....tyttömäistä

        Korvakoruista on vain haittaa. En tajua miten suuri osa naisista haluaa niitä käyttää.


      • Selvä homma
        tytsityyliä kirjoitti:

        korvakorut jne miehellä....tyttömäistä

        "tytsityyliä24.10.2013 05:58
        korvakorut jne miehellä....tyttömäistä"


        Taidat olla katkera kaljuäijä, jonka muija on jättänyt pitkäfledasen söpön kundin takia!


    • joopajoo..

      Kesällä menin pitkälettisen kaverin kanssa baariin, näytti ihan Jeff Bridgesiltä. Saman tien kun käveltiin sisälle, naiset haki tämän kaverin tanssimaan.

      • konin häntäkö myös

        tarpeeks tyhmän näkösiä yleensä haetaankin tanssimaan....muuhun heistä ei akkamaisina olekaan


      • konin häntäkö myös kirjoitti:

        tarpeeks tyhmän näkösiä yleensä haetaankin tanssimaan....muuhun heistä ei akkamaisina olekaan

        Ole todellakin ilmeisen katkera? jos näin,mene psykiatrin auttavaan hoitoon?


      • oletko H?

        Tuohan kertoo vain siitä, että pitkätukkaluusereista pitävät "naiset" on baarissa notkuvia juoppoja. Miksi luulet, että Miehet on sellaisten naisten perään?
        Miksi liikut pitkätukkien kanssa? Kuvitteletko salaa niiden olevan "tyttökavereitasi"?


      • hermoo

        Suomalaiset naiset ovat miehekkäämpiä kuin monissa muissa maissa, ja tykkäävät siksi tyttömäisistä piirteistä.


    • Kaapista ulos?

      Miksi mies ruikuttaa "miten mies isketään" palstalla? Eikö flaksi käy?

    • uu667788877665555667

      Jonkinlainen kateus ilmeisesti iskenyt kun ei itsellään habitus riitä.

    • Shirelee

      Hehheh, onko pitkätukkamies vienyt naisesti?

      • Shirelee

        Korjaan, "naisesi".


      • ....
        Shirelee kirjoitti:

        Korjaan, "naisesi".

        shire Lee lienee homo


    • eri mieltä

      Keskimäärin olen aina ihastunut komeisiin pitkähiuksisiin miehiin, mutta nekään ei pelasta rumuudelta ja muuten epäkiinnostavuudelta. Ja jos ne hiukset on ihan ohuet liuhut, ei kiitos. Toinen itseäni kiinnostava onkin sit yleensä jotkut ihan ihan lyhyttukkaiset miehet.

    • ,,,-
    • fyihjk

      Harmitti kun ihastus meni leikkaamaan pitkät hiuksensa... olivat persoonallisen näköiset. Lyhyet tietysti ovat asiallisen näköiset, mutta tylsät. Molemmat kyllä sopivat hänelle ihan hyvin.

    • Antaa letin kasvaa

      Itsehän intin käytyäni olen nyt kesästä saakka kasvattanut pidempää tukkaa ja ajattelin antaa kasvaa vain, ei mua kauheasti jaksa kiinnostaa, miellyttääkö se nyt aloittajan kaltaisia naisia. Ehkä pidemmällä tukalla ei saa naisia, tai ehkä sillä saa toisentyyppisiä naisia. En kyllä minäkään jaksa kiinnostua kauheasti sellaisista blondatuista pitkätukkaisista naisista. En voi kuvitella mitään tylsempää, kuin sellaisen jakkupukunaisen pitkillä, tasaisilla ja vaaleilla hiuksilla. Mielikuvitustakin saa käyttää, ainakin mun mielestäni.

    • dgjii

      Juuri pitkällä tukalla niitä naisia tuleekin. Jännä miten rokkari miehillä on aina naisia. Naiset älkää taas hujatko ittensä. Baareissakin on nähty semmosia kana taisteluita.

      Herrajumala eikö mies nykyään saa olla minkäänäköinen. ei sai kasvattaa viikset ei tukka, ei saa olla tyyliä.

      On se ihmellistä miten sitten Johnny Depp pärjää vuodesta toisesta.


      kuka nyt kuulapään kanssa haluaa olla? Oksettavaa! Halutteko sellaisia verkkarihousuisia pummeja? En usko!!

      Kyllä ne naisten katseet kääntyvät kun sisään astuu hyvänäköinen mies.

    • Lyhyt tukkainen mies

      Kerron aloittajalle salaisuuden. Se rumuus syntyy siellä sinun silmiesi takana eli olet sen itse luonut. Aivoissasi se rumuus asustaa ja se on pahempaa kuin se että olisi ruma itse.

      • akkamainen oot

        hei lettipääpimatsu, kyllä sä ja sun kuontalos olett rumii katukuvassa, phtyi


    • anonyymi kurppa

      Makuasioita..Pitkät/pitkähköt hyväkuntoiset hiukset ovat hyvännäköiset miehellä. Ohut hiirenhäntä ei..Luonnollinen "pellehermannikalju" ei taas näytä hyvältä juuri kellään. Korvakorutkin saa miehellä olla ja mielellään molemmissa korvissa, ei vain toisessa.

    • hulvatonta

      Hupia, kun intissä yli 8 vuotta poliisina ollut luutnantti veti talvella lämmittelyä ampumaradalla "vasen oikee, vasen oikee, alakoukku ja pitkätukkaa polvella päähän!"

      • anonyymi kurppa

        Jaa, pitkätukkaisia poliisejakin on kyllä, siis miehiä. Eli kollegaa vaan turpaan...


    • ilikealot

      Viikingin näköiset miehet ova aikas hot. Vaalea ja normaalit lihaksikas.

    • Rocknroll

      Melkein aina ollut pitkä tukka. Pesää on tullut ihan kiitettävästi joten hiukset pysyy pitkinä niin kauan kun sisuskumi alkaa paistaa läpi.
      Ainut ongelma on vaan tuo muiden ennakkoluuloisuus.
      Kaupassa kyttää vartija niinku pahinta rosvoa. Sanoin kerran yhdelle että tippiäkö kyttäät.

    • 7+13

      Mä on niin samaa mieltä alottajan kanssa! Ei tulis mieleenkä vilkasta pitkätukkasta miestä kahta kertaa. Siihen vielä kalpee iho, pikimustaks värjätty letti, liikaa tatuointeja ja lävistyksiä sekä luurangon laiha kroppa. Siis totaalinen turn off! Tän naisen huomio ei ainakaan kiinnity näihin anorektisiin heviletteihin.

      Mutta miehekäs, lyhyttukkanen uros kelpais kyllä...

      • rocknroll

        Ennakkoluuloisuus...
        Mikä siinä on että pitkähiuksisuus yhdistetään tatskoihin, lävistyksiin ja laihuuteen? Mun mielestä noi on ominaisuuksia jotka "sopii" yhtälailla kaljulle tyypille.


      • näin on
        rocknroll kirjoitti:

        Ennakkoluuloisuus...
        Mikä siinä on että pitkähiuksisuus yhdistetään tatskoihin, lävistyksiin ja laihuuteen? Mun mielestä noi on ominaisuuksia jotka "sopii" yhtälailla kaljulle tyypille.

        Jos hiukset on siistit,on sama onko pitkät vaan lyhyet


      • Toi on varmaankin täyttä totta,varsinkin kun nuo muut argumentit mahdollisesti "näkyy"


      • EI pitkätukille...
        rocknroll kirjoitti:

        Ennakkoluuloisuus...
        Mikä siinä on että pitkähiuksisuus yhdistetään tatskoihin, lävistyksiin ja laihuuteen? Mun mielestä noi on ominaisuuksia jotka "sopii" yhtälailla kaljulle tyypille.

        Koska faktahan vain on se, että valtaosa hevileteistä on niitä heiveröisiä luurankoja, ja kaljut on monesti salilla viihtyviä rotevampia miehiä.

        Esim. Veeti Kallio on oiva esimerkki miehenkokoisesta ja -näköisestä KALJUPÄÄSTÄ. Sen rinnalla nää hippitukat näyttää säälittäviltä hiirulaisilta..


      • rocnroll
        EI pitkätukille... kirjoitti:

        Koska faktahan vain on se, että valtaosa hevileteistä on niitä heiveröisiä luurankoja, ja kaljut on monesti salilla viihtyviä rotevampia miehiä.

        Esim. Veeti Kallio on oiva esimerkki miehenkokoisesta ja -näköisestä KALJUPÄÄSTÄ. Sen rinnalla nää hippitukat näyttää säälittäviltä hiirulaisilta..

        Veeti onkin hyvä jätkä. Et sitten keksinyt käyttää esimerkkinä Tero Vaaraa tai Hra ylppöä?
        Olen itse salilla viihtyvä pitkätukka. Kaljupäiset auchwitchpojat harvemmin vidduilee. Paitsi netissä.


    • weqwdf

      Jos asiaa mietitään historian kannalta, lyhyttukkaisuus miehillä itseasiassa ei ole kovinkaan suosittu tyyli. Läpi vuosisatojen miehillä on ollut pitkät hiukset, eikä vain Euroopassa, vaan myös Aasiassa ja Amerikassa. Yhdessä vaiheessa Euroopassa jopa pidettiin peruukkeja. Eli jos siltä kannalta asiaa katsoo, niin miehilläkin kuuluu olla pitkät hiukset
      But to each his/her own...

      • joooo........

        No sopii jos niin haluat...


      • Pelkkää asiaa Ok.


      • .........

        syy: ei ollut kaikilla varaa ostaa saksia


      • Ihanko tosissaan?

    • pitkätukkamies

      Jo on taas multiongelmainen aloittaja liikkeellä :)

    • pitkätukka

      pitäiskö kaikkien sitten näyttää yhtä typeriltä kaljupäiltä sitten että oltais kaikki samasta muotista veistetyn näköisiä?

      • Myös minä-olisi todellakin typerää,että kaikki olisi samankaltaisia?


    • Escapist32

      Mä oon ihan HULLUNA pitkähiuksisiin miehiin, oon aika kauan jo ollut. Lähinnä sellasiin hevityylisiin miehiin, mulla menee pasmat ihan sekasin ku sellasen näkee... :D

      Eri asia on sellanen nörtti, joka on vaa antanu tukan kasvaa koska ei kiinnosta leikata sitä.
      Mut pitkätukkasen miehet on seksikkäintä mitä ikinä voi olla. Heti jos bussiinki tulee sellanen vähän hevarinnäkönen mies niin lämmittää mieltä :) kivaa katella :)
      Hiusten heiluttaminen näyttää kans ihanalta...
      Eri asia sitten sellaset pitkät hiukset, jotka ei näytä hyvältä eli ei sovi sille miehelle, on rasvaset tai sellanen hiirenhäntä.

      Älkää vaan miehet leikatko sitä tukkaa, niin tylsää ku ne vetää sen aina pois...Pitkä tukka saa miehen näyttämään 10x kiinnostavammalta ja korostaa kasvoja hyvin, ja tässäkin tilanteessa pitää tajuta, ettei ehkä kaikilla.
      Mut pliis, älkää leikatko sitä...

      -n25

      • lepakolle

        pitkätukka hemmo kiinnostaa sua koska olet lepakko


    • On mistä repiä

      Painan 456 kiloa, olen 155 cm pitkä mies, olen hippi joka tykkään hevosista ja vihaa suihkua ja saunaa. Saisinko ketjun aloittajalta.

      • ätmi-sinkku

        Minulla on aina melkein 0,5-1,5 cm hiukset mut olenko saanut ikinä pil.lua? en ole.


      • röh röh =O=

        kuka nyt sian kanssa, 456kg....


    • mek

      Olen mies ja kun mitat ovat 204cm ja painoa noin 120kg niin minulle ei sovi lyhyet hiukset ollenkaan. Hiukseni ovat ovat sen verran pitkät että ei tarvitse sitoa niitä mitenkään. korvat näkyy mutta´takahiukset menee paidan kauluksen kohdille ja ei mitkään hirvän pitkat mutta ei mikään klanipääkään ole ja tämä on ihan oma tyylini ja siitä en luovu. äidin pikkupojat pitävät lyhyitä hiuksia kun eivät uskalla aikuisenakaan uhmata äitinsä kaskyä että miehillä pitää olla lyhyet hiuksen. Ikääkin itsellä jo yli 50v ja viimeksi ollut lyhyet hiukset armeijassa -80 luvun alussa ja se siitä.

    • nimim.

      "muistatteko pari vuotta"

      Jos haluat tietää, mikä aiheuttaa todellakin myötähäpeää, niin
      se on se perkeleen resori-feikkinahka"rotsi", joita näkee
      lähes kaikilla pissiksillä ja muilla laumahengillä.

    • --------------------

      Olen kiltin näköinen, rillipäinen ja pitkätukkainen mies. Minulla on poninhäntä. Hiukset yltävät auki selkään saakka, tosin vain yläosaan.

      En hoida hiuksiani, muuta kuin pesen ne ja katson etteivät ole täysin takussa.

      Mitä vanhemmaksi olen tullut (olen nyt yli kolmekymppinen), sitä enemmän naiset ovat kiinnostuneita. Itseasiassa viime vuosina myös kiinnostuneiden ikähaarukka on laajennut, nyt puhutaan teinitytöistä päälle viisikymppiseen.

      Tasaisin väliajoin olisi tarjokkaita. Mikä mielenkiintoisinta, myös pari naisihmistä jotka ovat olleet itse ulkonäöltään luokkaa "valokuvamalli".

      Mikä on näin tavalliselle miehelle hyvin hämmentävää ja toki imartelevaa.

    • punkkari

      Siis voi vittu miten typerä oot. Ihan kuin kaikkien tarvitsisi näyttää samalta! Millainenkohan mahtaa oma pärstä olla kun on varaa noin muita arvostella.. Kannattaisikohan miettiä että joistakuista, kuten esim minusta, voi pitkätukkaiset miehet näyttää hyviltä. Lävistykset ja tatskat on myös ok. Itselläni on lävistyksiä niin kyllä miehelläkin saa olla. On sulla tylsä elämä kun pitää tollasta vartavasten nettiin kirjottaa. Kun tullee pitkätukkainen mies vastaan nii älä kato jos häiritsee.

    • artcy

      Näin miespuolisen näkökulmasta ajatellen jonkun täytyisi kertoa totuus myös lyhyttukkaisille naisille ( poikatukka). Huonoin mahdollinen tapa peittää lihavuutta, oikeasti vain korostaa. ( kaulakermut paistaa).

    • Mistä ihmeestä olet(kuin omasta Päästäsi)löytänyt tuollaisen ajatuksen?.Olen erityisen paljon ollut orkesterikeikoilla,vaikka olen ikääntynyt,en ole saanut pitkästätukasta negatiivista palautetta?.Kalju miehillä on ihan Ok.Olen senverran vanhanaikainen,että en pidä lävistyksistä,ym.(ymmärrän kyllä)Ken haluaa?.Sinulla on ehkä jonkunasteisia huonoja kokemuksia"moisista"MIEHISTÄ"? Kyllå minua ainakin keikoilla nuoretkin tytöt ovat pitäneet ihan Ok sällinä?.Myös minä olen samaa mieltä,nuorten tyttöjen(naisien) statsiin ei mielestäni sovi Mustat (uus`natsismi)nahkahousut takki yms.Erityisen kiiltävät asusteet..Terv.shakki2 vastaa jos on jotain lisättävää,tai moitetta mielipiteestäni?

    • ulpukka

      Tumma- ja pitkätukkainen mies,namm. Kaljut ei himota sitten yhtään ja siilitukat..tylsiä ja rumia. Ei kaikki pitkätukatkaan komeita ole,mutta pitkä tukka miehen tekee!!!

    • paniskosaiski

      jos tätillä olis munat se olis setä.
      jos olis pensselisetä niin olis pensselisetä.
      jolupukki ei tuu jos jos moititte pitkii tukkii mut , mut metsurisetä tulee ja pätkii pitkii tukkii, sitten tukit on lyhkäsempii.
      teräsmies jos oisin ,niin sinne tänne singahtelisin .... jne
      täst taitaa tulla jo selväks mikä on juttujen taso täällä.
      ja tosikot ottaa ne tosissaan .
      nii ja olihan juisekin aikoinaan pitkätukkainen kaljupää.
      no mitä sitten vaik olikin .... ei oo enää.
      onhan meillä vielä se hytösen mattiesko.

    • Lyhyet hiukset!

      Hienoa!
      Että noin ajattelevia naisia on!

    • käytännöllisyys ftw

      Ihan typerää lähteä sille linjalle mikä on luonnolista hiusmuodissa ja mikä ei... Se on aikaan ja kulttuuriin ja ties mihin sidottua.

      Mielestäni pitkät hiukset sopivat miehelle siis ihan mainiosti Itse en vaan viitsisi pitää pitkiä hiuksia. Kasvastin teini-ikäisenä pitkän rocktukan, mutta se kokeilu jäi aika lyhyeksi kun intti tuli eteen. Intin loputtua en enää viitsinyt kasvattaa hiuksia, koska olin tottunut lyhyempiin hiuksiin. Pitkät hiukset liikaantuivat nopeammin ja kuivuivat hitaammin. Lyhyet hiukset ovat vaan käytännölisemmät ja mukavammat.

    • posliini6969

      Hyi saatana. Hipit parturiin ja sheivatkoon mulkkukarvasa myös.

    • evvk

      En voi arvostella yksipuolisia asioita....voitko hyvällä omallatunnolla julkaista oman kuvasi..AP???????

    • ei sytytä

      Siis en kyllä syty pitkätukista. Saattaa olla vaikka kuinka symppis tai hieno ihminen, mutta ei vain sytytä. Jätän toisille, olkaa hyvät.

      • 4904ir4e

        Ap:n kanssa täysin samaa mieltä siitä,että ei miehelle kuuluu mitkään naismoiset pitkät hiukset.Todella törkeän ja sotkuisen näköistä on.Miehen täytyy näyttää mieheltä eikä joltain nörtiltä tai tyttöpojalta.Vaikkakaan en myöskään pidä näistä kaljupäisistä hormoni palleron näköisistä.

        Siisti ja miehisen lyhyet hiukset ovat just hyvä.


    • säälittävää

      Ei kristus mitä sakkii :DDDDD Hankkikaa ny se vitun elämä, ok? :D

    • Sobersaint

      jo muinaisessa Roomassa pitkät hiukset olivat miehillä vapauden merkki.
      Tulla pitkäksi,pysyä päässä(myös järki),siinä riittävästi haastetta yhdelle ihmiselle.
      Hiukset ovat se osa aivoa,mikä näkyy.
      Jos nuo ylempänä olevat eläinten mallikuvat värikkyyksineen olivat esimerkkejä elämän monipuolisuudesta,rikkaudesta,kauneudesta
      ja yksilöllisyydestä,miten köyhä ja pimeä onkaan sellainen ihminen,joka kulkee ahdasmielisyydellään toisia halveksuen,sääli on sairautta..sanotaan.
      JOLLET AJATTELE ITE,ET AJATTELE LAISINKAAN,ELÄTKÖ TURHAAN,JOS ONNETONNA VAELLAT MAALLISUUDEN KURIMUKSESSA.Kuka tekee silloin itselleen vahingon ja tuomitsee toisen,kun tuomitseekin silloin tietämättä itsensä,ylentämällä jotain alentaen muita,mielipiteitä vangiten suojellen minuuttaan tajuamattaan ettei erilaisuus ole vahingollista vaan kateus,kauna,kosto ja väkivaltainen toiminta.Miksi ihmisellä mennee vuosikymmeniä elämistä,ennenkuin hän tajuaa,miten pieni ja yksin on maailman atomissa..Kun huominenkin voi olla se viim.päivä.Hyvää yötä&huomenta..JN,Rumarämätrauma.

    • Female

      Täällähän oli oikea pitkätukkien tatskamiesten kokoontumisajo :-D Kyllä noista "naisten" vastauksista näki niiiiin läpi, että pitkätukkatatska koitti asettua naisen asemaan ja tosi söpöläiseksihän siinä muuttui :-D

    • Arto Nyberg

      Pitkät hiukset on ok. Vähän ducktailia niin vot. Ihan kihartimella voit laittaa. Ihmetelkää vaikka Arto Nybergiä

      • miehetkin

        Ihan perus kihartimella lähdetään liikkeelle. Peruspystytukka on niin 1980-luku. Out of.Halutaan vähän 1950-lukuu. Ankanpyrstöö


    • Mummon sukat

      Pitkät hiukset sopii miehille siinä, kuin naisillekin. Jos hiukset ovat hoidetut, niin mikä ettei?

      Katselkaa vaikka Jenkkien selviytyjien Ozzyn hiuksia. Miten upea mies ja miten upeat hiukset! Tuollainen ilmestys saa mummoillakin sukat pyörimään jaloissa. Voihan huoh, kun se ei voittanut koko skabaa!

      Toivottavasti se saa joltain elokuvatuottajalta hyvän sopimuksen ja saamme nähdä todellista hyväkroppaista ja pitkätukkaista selviytyjää jossain sukeltelua vaativassa leffassa.

    • sisislizzz

      Tukan perusteella jokainen älykäs ihminen valitseeekin itselleen kumppanin. Makuasioita sano entinen lortto ku imi 5centtistä

      • jamssi muusisaari

        persuilla kuuluu koninhännän alta ruskeaa suoltavaa ja kenkää taisi tulla jopa omilta buuuhhhääääää


      • jamssi muusisaari

        persuilla kuuluu koninhännän alta ruskeaa suoltavaa ja kenkää taisi tulla jopa omilta buuuhhhääääää


    • keskipitkä ok

      jos ei ole luonnostaan kalju, niin antaa tukan kasvaa, mutta ei nyt ihan lettipäiseks kannata alkaa...kalju ei sovi ainakaan nuorelle miehelle...

    • tiukka fakta

      Nainen, joka pitää pitkätukkapojuista, on kaappilesbo. Eivät halua miehekästä miestä, ennemmin ottaisivat vaikka miehekkään naisen.

      • nainen24v__

        Kaappilesbo? Pitkätukkahan tekee miehen.


      • olet sankarini

        Ah, olen niin huojentunut. Onneksi kirjoitit tänne tuollaiset tasoltaan ylivertaiset perustelut sille, miksi puolta maailmaa voidaan kutsua jos jonkinlaisiksi kaappiseksuaaleiksi - toisin oli asiat silloin kultaisessa menneisyydessä, jolloin miehet olivat MIEHIÄ ja naiset NAISIA (ja kaikki ehdottoman heteroita). Silloin pitkät hiukset oli vain sen sukupuolen edustajilla, joille ne seksuaalisesti sopivat!!!11


      • Nainen 32v
        nainen24v__ kirjoitti:

        Kaappilesbo? Pitkätukkahan tekee miehen.

        Lihakset tekee miehen. En voisi kuvitellakaan olevani heiveröisen miehen kanssa. Miehen pitää olla sen kokoinen ja näköinen ettei kuka tahansa kloppi hypi sen silmille, ja tarvittaessa se puolustaa naistansa isonkin uhan edessä. Pitkätukkaiset shakinpelaajan lihaksilla olevat lähinnä säälittää.


      • herätys nykypäivään
        Nainen 32v kirjoitti:

        Lihakset tekee miehen. En voisi kuvitellakaan olevani heiveröisen miehen kanssa. Miehen pitää olla sen kokoinen ja näköinen ettei kuka tahansa kloppi hypi sen silmille, ja tarvittaessa se puolustaa naistansa isonkin uhan edessä. Pitkätukkaiset shakinpelaajan lihaksilla olevat lähinnä säälittää.

        Miltä teitä naisia pitää puolustaa? Pesäluolaan hyökkäävältä petoeläimeltä?


      • Tottuus
        herätys nykypäivään kirjoitti:

        Miltä teitä naisia pitää puolustaa? Pesäluolaan hyökkäävältä petoeläimeltä?

        Turvakotien henkilökunnan mielestä naista tulee puolustaa sen omalta mieheltä.


      • Mies 24v
        Nainen 32v kirjoitti:

        Lihakset tekee miehen. En voisi kuvitellakaan olevani heiveröisen miehen kanssa. Miehen pitää olla sen kokoinen ja näköinen ettei kuka tahansa kloppi hypi sen silmille, ja tarvittaessa se puolustaa naistansa isonkin uhan edessä. Pitkätukkaiset shakinpelaajan lihaksilla olevat lähinnä säälittää.

        Entäs täyskaljut shakinpelaajan lihaksilla?


      • Nainen 32v
        herätys nykypäivään kirjoitti:

        Miltä teitä naisia pitää puolustaa? Pesäluolaan hyökkäävältä petoeläimeltä?

        Vaikka kadulla vastaantulevalta huumehörhöltä, joka on päättänyt hakata muutaman vastaantulijan ajan kuluksi. Ei ole mukavaa jos oma "mies" luikkuu housut märkänä pakoon ja jättää naisen selviytymään yksin.


      • Nainen 32v
        Mies 24v kirjoitti:

        Entäs täyskaljut shakinpelaajan lihaksilla?

        Ei kelpaa. Lihasta pitää löytyä. Lisäksi hyvä mitta on SE, joka pitää olla pidempi kuin miehen hiukset. Jos mies alkaa kasvattamaan pitkiä hiuksia, siinä vaiheessa lopetan sääri- ja kainalokarvojen ajelun. Jospa viesti menee sitä kautta perille, kun suoraan ei saa sanoa (nalkuttaa).


    • Kukin tyylillään

      Henk.koht.itse en pidä pitkätukkasista miehistä.En vois kuvitella mitään kaameenpaa,kun hempeellä hetkellä MIEHEN pitkät hiukset valuisi siihen,tai etsiä kasvoja sieltä pehkon seasta,ei kiitos.

    • Tätä mieltä

      Minusta naisen pitää olla hoikka mutta isorintainen. Jos on lauta ei kiinnosta vaikka olisi muuten kuinka hyvännökköinen. Laudat menkööt Tallinnasta ostamaan silikonitissit, vähintään C-kupit, muut on lautoja.

    • Pihka koura

      Huhu huh tosiaan.
      Voiko enää ihminen rumemmasti
      koristella itseään, kuin mistä kirjoitat "huh huh näitä"
      En ymmärrä noita "harottaja" naisiakaan jotka "mannekinoivat"
      jalat harallaan luunlaihana.
      Kävely on kuin kamelin huojuntaa erämaassa.
      Huh huh uudemman kerran isoilla kirjaimilla.
      Kauheaksi on MUOTI mennyt.
      Tosin menköön vaan, mutta kirjoitan kuitenkin mielipiteeni asiaan.
      SÄÄLIN suuresti moista MUOTIA, ja käyttäjiä.

    • Sannnnnnni

      Omasta mielestäni miehen tulee olla pitkähiuksinen ollakseen todella hyvännäköinen ja omani on. Miten muut pitävät karvojaan ei kauheasti kiinnosta -on aika luonnehäiriöistä vaatia että satunnaiset ihmiset joilla on omatkin elämänsä elettävänään kasvattaisivat tai leikkauttaisivat tukkaansa jotta miellyttäisivät juuri minua.

    • Onpa harvinaisen,tai oikeastaan taitaa olla varsin yleinen ja mielipide,meinasin kirjoittaa tyhmäkin,mutta silloin olisin syyllistynyt kirjoittajan tapaiseen tuomitsimeen!En minäkään ymmärrä kaikenlaisia nenärenkaita,lävistyksiä ym.,mutta se on heidän valintansa,meidän valintamme on suhtautumisemme heihin!En minäkään välttämättä ymmärrä homoja,uskovaisia(varsinkaan niitä ääriporukoita)!Jos minulla olisi ns.vahvat hiukset,saattaisi mallini olla pitkäkö tukka,mutta kun isältä peritty ohuehko hiuslaatu ja ikihoikkuus ravinnosta riippumatta ja äidiltä tullut taipumus pyylevyyteen ja hienot.vahvat,paksut(olisipa perimä mennyt toisinpäin),niin näillä mennään!

    • huono mäihä

      No itse ajelen tukan pois vain ja ainoastaan sen vuoksi koska se ei enää kasva kunnolla. Ja voin kertoa että on todella kova paikka.. En pitäisi päivääkään tällaista "tyyliä" ellei olisi "pakko". Eli ainakin itse pidän ajeltua päätä, tai muuten ns. muodotonta lyhyttä tukkaa todella tyylittömänä joka ei lähtökohtaisesti sovi oikein kenellekään. Mutta minkäs teet, paskageenit mitkä paskageenit! Olkaahan hyvätukkaiset miehet ylpeitä fledoistanne, sillä syytä on.

    • saparopäämies

      Kuka kertoisi, että naiselle sopii vain ja ainoastaan pitkä tukka ja hame. Housuthan eivät ole naisen asuste ollenkaan.

      • kevyt pyyntö

        Ja jos naisella ei ole pitkiä, tuuheita hiuksia, niin se on samantien loppu.

        Naisen pitää olla NAINEN.


    • Shole

      Pyh. Miesten lyhyet hiukset ovat jäänne ajoilta jolloin orjat, sotilaat ja vangit kynittiin ihan vain alistamismielessä.

      Voihan niin tehdä vaikka syöpäläisten välttämiseksi vielä tänäkin päivänä, mutta itse asun seudulla, jossa vesijohto osana infraa. Näin voin huolehtia hygieniastani käymällä pesulla päivittäin.

      Whatever, sinä nutipää leijonariipus kaulassa: Minulla on naisia, sinulla on kalju. Ole ylpeä siitä!

      • keijutyttö12345

        Nuorena tyttönä ihastuin pitkätukkaisiin miehiin.
        He olivat joko ujoja pelinörttejä tai itsetietoisia komistuksia.

        Nörtit kohtelivat hyvin mutta olivat hieman sängyssä, nössöjä sängyssä, komistukset hylkäsivät saatuaan seksiä minulta, valehtelivat jne. He tiesivät komeutensa ja käyttivät sitä.


      • keiju12345

        Nykyään vältän pitkätukkaisia miehiä, koska on huonoja kokemuksia. Jotkut miehet kasvattavat letin vain naisten huomion saadakseen. En anna sen tepsiä enää itseeni.
        Nykyään minulla on ihan tavallinen lyhyttukkainen, rakastava ja hellä mies. Kyllä pitkätukka/komistuskin voi olla hyvä ja rehellinen, mutta minua kohtaan pelimiehet olivat vain kylmiä, vaikka olin/olen itsekin kivannäköinen pimu.

        Pitkä tukka siis tepsii joidenkin naisten kalasteluun, mutta on naisia jotka tietävät miesten temput ja osaavat varautua.

        Nykyään katson aatteet, sitten vasta vaatteet. Mies eikä nuttu, reilu jätkä on minun juttu.


      • Shole
        keiju12345 kirjoitti:

        Nykyään vältän pitkätukkaisia miehiä, koska on huonoja kokemuksia. Jotkut miehet kasvattavat letin vain naisten huomion saadakseen. En anna sen tepsiä enää itseeni.
        Nykyään minulla on ihan tavallinen lyhyttukkainen, rakastava ja hellä mies. Kyllä pitkätukka/komistuskin voi olla hyvä ja rehellinen, mutta minua kohtaan pelimiehet olivat vain kylmiä, vaikka olin/olen itsekin kivannäköinen pimu.

        Pitkä tukka siis tepsii joidenkin naisten kalasteluun, mutta on naisia jotka tietävät miesten temput ja osaavat varautua.

        Nykyään katson aatteet, sitten vasta vaatteet. Mies eikä nuttu, reilu jätkä on minun juttu.

        Lucky you!

        Mä vältän pään alueen karvojen katkomista ihan vain sen takia, että viihdyn sen näköisenä kuin olen. Kuntoilu myöskin ihan oman hyvinvoinnin vuoksi, valitettavasti hartiaa, pakaraa ja hauista tulee siinä sivussa oheistuotteena. Näillä asioilla on se kurja seuraus, että ulkoinen habitus miellyttää useimpia(?) naisia enemmän kuin Jyrki Kataisen vastaava.
        Seurustelen tällä hetkellä ja pidän huolta että seurustelen onnellisen ihmisen kanssa. Sen verran on tullut sikaa ja kylmää päin omaakin näköä, että en tietoisesti ryhdy mihinkään, mikä voisi satuttaa toista ihmistä.

        Tämähän nyt karkasi aiheesta ulkonäkö ihan totaalisesti, edellinen viestini oli vain provo provoa vastaan.

        Mitä tulee miesten koruihin, joillakin apinoilla on edelleen rannekello. Vuonna 2013, voitteko tajuta tuollaista keikarointia?


      • pitkätukka nörtti
        Shole kirjoitti:

        Lucky you!

        Mä vältän pään alueen karvojen katkomista ihan vain sen takia, että viihdyn sen näköisenä kuin olen. Kuntoilu myöskin ihan oman hyvinvoinnin vuoksi, valitettavasti hartiaa, pakaraa ja hauista tulee siinä sivussa oheistuotteena. Näillä asioilla on se kurja seuraus, että ulkoinen habitus miellyttää useimpia(?) naisia enemmän kuin Jyrki Kataisen vastaava.
        Seurustelen tällä hetkellä ja pidän huolta että seurustelen onnellisen ihmisen kanssa. Sen verran on tullut sikaa ja kylmää päin omaakin näköä, että en tietoisesti ryhdy mihinkään, mikä voisi satuttaa toista ihmistä.

        Tämähän nyt karkasi aiheesta ulkonäkö ihan totaalisesti, edellinen viestini oli vain provo provoa vastaan.

        Mitä tulee miesten koruihin, joillakin apinoilla on edelleen rannekello. Vuonna 2013, voitteko tajuta tuollaista keikarointia?

        En todellakaan tajua rannekkelloa. Ajan näkee puhelimesta. H*lvetin krakakaulaiset sänkipääkeikarit.


    • jaajaajaa

      jaa

    • Jos miehellä on pitkät hiukset, ne on oltava puhtaat ja siistit ja ei kovin ohuet. Ja jos vielä hiukset ovat tummat niin aaawwwww...Katselen näitä miehiä mielelläni, kaljupää ei kiinnosta. Ehkä. Tai no. Ei se ulkonäöstä kiinnostus ole kiinni vaan mitä sieltä suusta tulee.. Mutta katselen näitä komistuksia..

      Olisi kiva tietää keskustelun aloittajan ikä.. :DD

    • no huh huh sinua

      Siis mistä näitä idiootteja oikein sikiää.. Älä sinä välitä toisten ajatuksesta hienosta tukasta vaan etsi itsellesi sellanen kaljupää mies. Niitä muuten riittää näinä päivinä.

      Itse taas en henkilökohtasesti oikein ymmärrä miksi matkia syöpäpotilasta jos sellasta vaivaa ei edes ole vielä ole.

    • vedä ductail

      Vedä ductail. Mä vedän. Tarvii näin 50-kymppisenä alkaa kaunistautumaan. Varsinkin kun tyttöystävät on parikymppisiä.

      • ankanperse

        se on Ducktail !


    • sugardaddytampere

      Tyttöystävät on parikymppisiä ja tämä ei ollutkaan Tampereen palsta. Ei sen väljä. Ihmettelen noita nykynuoria joille 50-kynppinen on setämies

      • mietpyydänvähän

        Kyseinen jätkä on nuoresta saakka ollut kansaneläkkeellä mielenterveydellisistä syistä. Hänellä on rikas isä kuka kustantaa hulluttelut.


      • nytony
        mietpyydänvähän kirjoitti:

        Kyseinen jätkä on nuoresta saakka ollut kansaneläkkeellä mielenterveydellisistä syistä. Hänellä on rikas isä kuka kustantaa hulluttelut.

        Olli Lindholm puolestaan on Porilainen dingoilmiön vanavedessä kehkeytynyt rokkar.


    • Joulutonttu tyttö

      Silloin kun ihastuu mieheen, ei ole merkitystä onko kalju vai hevitukka.

    • Ehdoton totuus

      Kyllä pitkällä tukalla saa enemmän toosaa. Mulla oli tosi pitkä tukka ja naista oli joka sormelle. Sitten leikkasin tukan kokonaan pois, nyt on hiljasempaa. Eikä nytkään ilman tarvi olla, mutta selkeesti vähemmän on tavaraa tarjolla.

      • nyt jopa totellaan

        Olli Lindholm. Tuo Prilainen TUOMITSEE KIAKKOVIARAAT


      • Komea mies

        Minulla on ollut kalju, pitkät hiukset, siilitukka ja aivan tavallinen perustukka ja aina olen saanut toosaa enemmän kuin tarpeeksi. Ei se kuule ole hiuksista kiinni. Niin ja minulla on tuuheat paksut hiukset mutta nyt jo vuosikausia ollut joko sentin siili tai muuten vain lyhyt. Pitkät hiukset ovat kyllä komeat mutta helvetin epäkäytännölliset. Lyhyet hiukset on niin kätevät ja helppohoitoiset. Jotkut vanhat heilat on kehoittanut kasvattamaan takaisin pitkät hiukset mutta siinähän kehoittavat, minä en naisten pillin mukaan tanssi.


    • nainen 35v.

      kyllä pitkähiuksiset rokkarit ovat älyttömän upeita ja seksikkäitä.kaljut ei vois vähempi kiinnostaa.

      • Kysyn vaan

        Onko sekin älyttömän upeata ja seksikästä kun nuo komeat pitkätukat panevat kaikkia halukkaita naisia? Ja niitä riittää!


    • ap:n tilityksessä

      haisee katkeruus pitkätukkaista miestä kohtaan :D

    • Antti oulusta

      Pitkät hiukset miehellä viestittää itsevarmuudesta ja mies osaa itse päättää omista asioistaan. Hän ei viihdy feministien seurassa ja feministi huomaa itsevarman miehen. Pitkähiuksista miestä ei saa tossunalle.

      • Komea mies

        Hiusten pituudella ei ole mitään tekemistä itsevarmuuden kanssa. Siinä kyllä olet oikeassa että itsevarmat miehet saavat naista niin paljon kuin vain haluavat.


    • jjk2

      jhkl

    • Urki-YY

      Tatuloinnit ja lävistykset kertoo masennuksesta ja itseinhosta, niin miehillä kuin naisilla. Usein kuvioon kuuluu mustat vaatteet, epäsiisteys, tupakointi, erilaiset huumaavat aineet väärinkäyttöineen, ryhtiviat, mustaksi värjätty tukka, elämänhallinnan menetys, ylivelkaantuminen, työttömyys, koira jne..

      • spontaani nauru!

        Minulla: Runsaasti tatuointeja, vakiduuni, velaton ok-talo, 4kpl velattomia sijoitusasuntoja. Vuositulot (ansio pääoma) yli 140 000 euroa bruttona. En polta enkä ryyppää. Harrastan voimailua. Lyhyt tukka ja voimaa ainakin kolmen pitkätukan edestä.


      • Vinkuheinähippi
        spontaani nauru! kirjoitti:

        Minulla: Runsaasti tatuointeja, vakiduuni, velaton ok-talo, 4kpl velattomia sijoitusasuntoja. Vuositulot (ansio pääoma) yli 140 000 euroa bruttona. En polta enkä ryyppää. Harrastan voimailua. Lyhyt tukka ja voimaa ainakin kolmen pitkätukan edestä.

        Eli lyhyt tukkaiset ovat epärehellisiä valehtelijoita. Kerro vielä kuinka pitkä sladdi?


      • hipit itämereen!
        Vinkuheinähippi kirjoitti:

        Eli lyhyt tukkaiset ovat epärehellisiä valehtelijoita. Kerro vielä kuinka pitkä sladdi?

        Ei varmaan yhtä pitkä kuin sinun vuokrakuittipino, joka maksettu yhteiskunnan varoista.


      • Vinkuheinähippi
        hipit itämereen! kirjoitti:

        Ei varmaan yhtä pitkä kuin sinun vuokrakuittipino, joka maksettu yhteiskunnan varoista.

        Kerrohan äitille terkkuja. Se oli mun kanssa ruisrockissa joskus


    • tukan mukaan

      Joillekkin pitkät hiukset sopii, kuten Mikko Kuustonen, mutta
      Jukka pojan liuhuletti on tökerö ja epäsiistin näköinen ja kun
      siihen lisätään aatamin aikaiset okulaarit, niin huh hei.

    • Hyvä kostokeino

      Jep. Pitkä tukka sopii yhtä huonosti miehelle kuin lyhyt tukka naiselle. Jotkut naiset kyllä kuvittelevat että lyhyt tukka näyttää hyvältä, mutta miesnäkökulmasta se näyttää kamalalta ja vanhentaa naista ainakin 15 vuodella.

      Joten tässäpä hyvä taistelukikka niille miehille, joiden vaimoilla se nuorekkaan seksikäs pitkä tukka vaihtuu tylsään miestukkaan heti kun on päästy naimisiin. KOSTAKAA kasvattamalla itse oikein kunnon heviletti. Siinäpähän on sitten "silmänruokaa" ihan molemmin puolin.

    • Fantasiaaa
    • suomalainen tyttö

      Pidän miehestä, jos on luonnon kalju, on järkeäkin ja mahtava rakastaja. Lyhyet, hoidetut hiukset. Niska ajeltu puhtaaksi.

      Nuoremmalla tyttärellä on toismaalainen mies ja hänellä on pitkä tukka. Leikkautti sen, mutta tyttö halusi että kasvattaa takaisin. Niinpä tekikin. Ovat hyvin onnellisia yhdessä. Molemmilla on pitkä tukka.

      Ei kai sitten tukka mistä pahenna, jos ei mies tukkaa....

    • pitkähiuksinen mies
    • Pitkälettipoika

      Suurin ongelma pitkätukkaisuudessa on että työnhaussa herättää joissain työnantajissa ennakkoluuloja. Jos sen joskus leikkaan niin syynä on todennäköisesti työn takia tehty uhraus.

    • I get wild

      Sebastian Bach on upea! Ihanat pitkät hiukset..... Upein mies, jonka olen nähnyt. Jokainen nainen kuolaa tämän miehen perään. Haastattelussa kertoi, että naiset riisuvat vaatteet ja juoksevat hänen perässään. Sitä katsellessa olisi monella suomi-juntilla ihmettelemistä.

      http://www.youtube.com/watch?v=kIXCk9XxTSg

      • SEBU

        tarkoitat varmaan OLI


    • angelicurl

      Puhut vain omasta puolestasi etkä edusta muita kuin omaa mielipidettäsi. Tykkää mun puolestani ihan vapaasti niistä huonohiuksisemmista, jonkunhan niistäkin pitää välittää. Vai ootko itse hiirenhäntäinen ja harmittaa kun jollakin miehellä on upeat pitkät ja tuuheat hiukset? Oot vaan kateellinen, sehän olisi tyypillinen selitys. Mä taas olen aina pitänyt pitkähiuksisista miehistä ja varsinkaan kaljut ei kolahda.
      Miksi miehillä pitäisi olla joku "yleinen" tukkasääntö sen enempää kuin naisillakaan? Onneksi jokaisella on vapaus olla sen näköinen kuin on ja itse kukin saa tykätä mistä haluaa.
      Ihan älytön aihe täällä vatvottavaksi, mutta melkein kaikkihan tällä on.

    • Joopa joo.

      Faktaa pöytään( tutkimustuloksia) oli miehellä kyseessä luonnon tai leikattu kalju, vähenee kysyntä naisten keskuudessa...miehistä en tiedä.

    • Hmmm....

      Jaa-a. Kaipa tuo on naisille vähän makuasia.

      Itselläni on käynyt parempi flaksi naisten suhteen nyt, kun on alkanut kalju kiiltää. Sattumaako?

      • Beware...

        Kaljuilla on liikaa testosteronia - ja sitä kautta suuri riski sairastua eturauhasen syöpään. Siksi kaljuus nuorella iällä EI ole hyvä asia. Voi olla merkki myös muista vakavista sairauksista.


      • Hmmm...
        Beware... kirjoitti:

        Kaljuilla on liikaa testosteronia - ja sitä kautta suuri riski sairastua eturauhasen syöpään. Siksi kaljuus nuorella iällä EI ole hyvä asia. Voi olla merkki myös muista vakavista sairauksista.

        No en ainakaan toistaiseksi ole ollut tietoinen mistään vakavista sairauksista.

        Eiköhän tärkeintä ole olla tyytyväinen itseensä. Siitä se terveys ja hyvä olo tulevat.


    • hiukset vittuuuu

      Eli kaljut saa helpommin lapsia, kuin pitkätukka retaleet.

      • Hmmm...

        No siinä yhdessä laulussa sanottiin, että naiset rakastuvat pitkätukkaisiin hulttioihin.

        Voihan se olla niinkin, että tärkeämpää olla hulttio. SIllä tukalla ei niin väliä, pitkä tai lyhyt.


    • Se on fakta tämä

      Homoja ovat kaikki pitkätukka ja korvarengas miehet.

    • L-tytskä

      En tiiä...jospa ap. menisi kertomaan ko. miehille, että näyttävät rumilta naisilta?

      Minä kyllä tykkään henk. koht. enemmän pitkähiuksisista miehistä kuin lyhythiuksisista naisista ja miellän sentään itseni lähes 100% lesboksi. Lyhythiuksiset naiset näyttää usein joko miehiltä tai muuten vaan rumilta. Tuppaavat vielä yleensä olemaan joko muodottomia virtahepoja tai vaihtoehtoisesti anorektisen laihoja. En koskis pitkällä tikullakaan, mutta silti näyttää kelpaavan monellekin lesbolle - ja heteromiehelle.

      Kaikilla oma makunsa. Onneks on olemassa valinnanvapaus ;)

    • EiccaMarco

      Marco Hietala ja Eicca Toppinen! Siinä kaksi esimerkkiä aivan mahtavan näköisistä pitkätukkamiehistä. Jomman kumman kun saisi pulloon... Nam Nam

    • Manteli

      Jeesuksella ja opetuslapsilla ainakin, jonkun perinnetiedon mukaan oli pitkät hiukset ja kansaa kertyi silti kakkialta. Hänet muistetaan vieläkin, etenkin nyt Jouluna.

      Hyvää Joulua kaikille :)

    • Ruma se on

      Pirun rumahan se on pitkä ponin häntä miehellä.

      Mutta eihän sille pälvikaljuudelle ja/tai jonkin asteiselle seksuaaliselle poikkeamalle mitään voi.

      • SAUNATAKKI

        Ei ole ollenkaan ruma pitkä tukka miehillä, toivottavasti muistavat myös pitää puhtaana ja muutenkin hoitaa.. Rumaa on sen sijaan se, miten kaljuuntuvat miehet yrittää vedellä niitä harvoja karvojaan takaa eteen ristiin rastiin kaljun päälle. Minkä hiton takia eivät leikkaa loppujakin pois vaan epätoivoisesti yrittävät peittää kaljuaan ja mikä vielä kamalampaa, värjäävät ne harvat karvat liian tummiksi.


    • 70-luvun nuori

      Jotenkin aivan tyhmä keskustelu vuoden 2013 Suomessa! A.p elää henkisesti vielä 1960-luvun alun Suomessa . (Silloin pojille pidettiin joissain kansakouluissa pojille tukkatarkastuksia. ja opettaja saattoi anta tukankasvattamisesta käytöksenalennusta) Tyttöjen ja poikien aineidenopetus ja
      opettajat olivat esim. kotitaloudessa ja käsitöissä selvästi erikseen. Muistan kuinka 1970-luvun alkuvuosina . Tainionkosken yhteiskoulussa Imatralla ,rehtori vastasi kielteisesti poiken valtuuskunnalle, joka vaati pojille oikeutta kotitalouden opetukseen ! Sanoi vain yksinkertaisesti ,ettei kotitalous miehille kuulu ja koska rehtorin sana oli laki, sitä ei sitten yhteiskouluaikana sinne tullutkaan . Muistan myös kuinka pitkätukkaisena nuorukaisena ei esim. saattanut päästä rakennusaputöihin ,jos pomo nimittäin oli ns.´ vanhankansanmies´ ja sitä mieltä ,ettet ole mies ilman parturissakäyntiä...Muistan hyvin kuinka pitkätukkaisia poikia suorastaan vainottiin silloin ja ,että jotkut uskovaiset kävivät vielä hengissäollutta keskustelua siitä ´onko naisen soveliasta esiintyä housupuvussa` ym. Eli :oi niitä aikoja! Onneksi nykypäivän nuorten ei tarvitse enää elää niin ahdasmielisen suvaitsemattomassa maailmassa , jossa sovinnaisuus oli tiukimmin noudatettu laki. ja kaikki siitä poikkeaminen hulluutta,huliganismia tai ainakin pidettiin,että suorastaan rikollista.. Nuo (vanhemman polven) 60-lukulaisethan elivät silloin henkisesti jossain 50-, tai ehkä peräti 40-luvulla, eivätkä siis sen hetken maailmassa. Käydäänköhän tällaisia tukkakeskusteluja muiden maiden blogeissa-epäilen ,koska en ole missään vielä nähnyt netissä ja aika ahkerasti tätä käytän.

      Minusta koko tämä keskustelu on siis täysin typerää kohkaamista jonkun ap:n (todennäköisesti huolestunut mummokansalainen seurakunnan riveistä ) luutuneiden käsitysten pohjalta. Jos joku mies julkisuudessa alkaisi määritellä sitä miltä naisen tulee näyttää ja mikä naiselle´ kuuluu,´ niin arvaatte varmaan hyvin mikä haloo siitä syntyisi
      Kenenkään ulkonäostä ei ole oikeus muilla päättää.Elämme nyt vapaassa ja tasa-arvoisessa yhteiskunnassa emmekä missään suur-Suomessa tai Pohjois-Koreassa

      .Tämä on ap:lle syytä kertoa tässä tiedoksi:tukka on jokaisen oma asia ja oma asia on sekin minkä tyyppisistä tai näköisistä miehistä (tai naisista )sattuu pitämään. Se taas pitävätkö he (esim. ap:stä) on taas -heidän- oma asiansa....

    • partameeski

      Pitkä fleda ja parta,siinä MIEHEN mallia

    • surkea trolli

      Ei kukaan voi nykyaikana olla noin ahdasmielinen juntti, mutta jos olisi, niin vertauksistasi saa sellaisen kuvan että olet maalla kasvanut peräkammarinpoika joka ei ole muuta maailmaa nähnyt eikä myöskään näe siihen mitään tarvetta. Se on se oma kotitila mikä on koko maailma eikä ymmärretä että jossain siellä ulkopuolella voisi olla myös muunlaista, aivan kelvollista elämää joka kuitenkin poikkeaa omista näkemyksistä. Juuri tuollaiset ahdasmieliset ihmiset saavat maailman näyttämään joskus niin kovin toivottomalta ja hidastavat muutosta parempaan.

    • Miks mä ees oon tääl

      Onneksi on pitkätukkaisia miehiä olemassa aloittajan kaltaisista idiooteista huolimatta. Pitkä tukka miehellä kun on jotain niin ihanaa

    • öööörf

      miehellä pitkä tukka ja korvikset.eikö ne oo transuja

      • röh,röh

        Eivätkös ne tuolla tavoin ääntelevät ( "öööörf ") ole sikoja ?


    • tukkajumalat<3

      Pitkä tukkahan on hot, kuka kertoisi näille lyhyttukkaisille ja siilipäille, että he näyttävät hölmöiltä. ;) Ei vaan, mikä sopii kellekkin. Omasta mielestäni komealla miehellä on joko pitkä tukka tai ei tukkaa ollenkaan, lyhyt ei juuri sytytä. Vaikka nämähän ovat vain ulkonäkömieltymyksiä, sisin ratkaisee aina.

    • Ei minuakaan innosta pitkätukkainen mies parinmuodostusmielessä, ei ole koskaan innostanut.
      Minusta kapeakasvoiset, pitkätukkaiset miehet eivät ole kovin viehättäviä, mutta kyllähän heistäkin joku tykkää. (Jokainen siis taplaatkoon tyylillään!)

    • 70-luvun nuori

      Voi tätä Impivaaralaista meininkiä ! Miksette ala tosiaan keskustella siitä minkälainen tukka ja kampaus naisella saa, täytyy ,tai voi olla tai millainen tukka naiselle "kuuluu". . Tässä keskustelussa ei nyt ole mistään tasa-arvoisuudesta tietoakaan !
      .Antakaa miesten ja poikien päättää omasta tukastaan, ja keskittykää te vain niihin omiin asioihinne.
      Jos pitkätukkainen nuorimies ei jonkun täti ihmisen ´miessilmää´ miellytä niin tunnehan voi olla kyllä molemminpuolinen, eikä välttämättä siitä muuttuisi miksikään vaikka tuo poika tukkansa lyhyemmäksi leikkauttaisikin..Ainakaan tuon pojan puolelta...

      • KALLE KELLO

        Olet oikeassa. Oli sitten pitkää tai lyhyttä hiusta tai ei ollenkaan on jokaisen oma asia. Yksi sopii yhdelle, toinen toisella tai sitten ei sovi, mutta jokaisella on varmasti hyvä olla siinä missä on. Näinhän se menee -vain miehille. Mutta miehet vaativat naiselta sitä, vaativat tätä, pitää olla pitkää hiusta ja mielummin vaaleata, pitää olla vähintään 100 cm se rinnanympärys jne jne.. Näitä kirjoituksia kun lukee, niin NAISEN PITÄÄ OLLA TIETYNLAINEN vaan mies saa olla juuri sellainen kun on. Onko kaikki ihan ok??


    • pimpinräpläri

      Viimeksi eilen sain pillua siksi että minulla on niin upea tukka.
      Vain kateelliset ja kaljut tai kaljuuntuvat pistävät kritiikkiä kun itsellä ei ole hienoa kuontaloa.

      Onpa muniin käyty kiinni baaritiskilläkin siksi että nainen halusi pitkätukalta rakkautta.Sai kyllä edestä ja takaa.
      Kyllä pimppi vaan on hienointa maailmassa.

      • tukkaa vielä pukkaa

        Tuommoista mäihää nyt tietenkin voivat kadehtia niin kaljut, kaljuuntuvat kuin pitkäkuontaloisetkin (ehkä tuo viimeksi mainittu sanoisi sinulle sitten jostain muusta asiasta, kuin tukastasi mutta samaa hänkin kadehtisi kuin ne kaksi muuta...)
        Älä kuitenkaan unohda, että kaikki mainitsemasi kaljut tai kaljuuntuvat, eivät välttämättä ole lainkaan kateellisia tai pahansuopia ilkeilijöitä sinua kohtaan, vaan voivat olla ihan ´jees´ ja kivoja tyyppejä sinänsä. Toisaalta ,´katsohan vanhasta kuvasta , Stalinilla esimerkiksi oli kadehdittavan vahva tukka aina kuolinpäiväänsä asti-se sinänsä ei kuitenkaan tehnyt hänestä yhtään kivaa kaveria noin yleisesti ottaen kuten nyt tiedetään.(eikä ikävä kyllä tehnyt mikään muukaan hänessä ... )
        Kaljun tai kaljuuntuvan kaverin ei todellakaan kannattaisi mennä soittamaan suutaan hiuksista kenellekään komeatukkaiselle ´Adonikselle´, mutta toisaalta vähintään yhtä typerästi käyttäytyy ihmisiä kuontalon perusteela arvioiva leimaava ja niputtava Adoniksemme jos alkaa nälvimään ihmisiä ulkonäköseikoista ,jolle he eivät itse ehkä mitään voi tai jonka hoitamiseksi ja parantamiseksi he kaikkensa tekevät joka voi johtua geeneistä tai jopa jostain sairaudesta.. Yrittäkäämme siis kaikki loistaa aina ennemmin sydämemme sivistyksellä kuin ulkonäöllämme niin aina hyvä tulee.


    • läskivaluu

      Ja sellaiset pitkähiuksiset laihat taitoluistelijanaiset on turn off. Mieluiten katselen 150 kiloista taitoluistelijaa kuin joitain anorektikkoja.

    • tiedätteköö

      Lyhyet hiukset ovat perintöä Rooman legioonasta, jossa huomattiin lyhyen tukan olevan parempi taistelussa (siitä ei saanut kiinni). Tuo kaljupäiden lisääntyminen on kaljuuntuvien miesten konsti saada pesää.... :D

    • Panomies

      Onneks meitä on periaatteella jokaiselle jotakin. Ponihäntä on ja pysyy ja se vetoaa tiettyihin naisiin! Ei itseänikään kiinnosta/innosta vaalea nainen.

      • ::::::::

        näkispä minkä näköinen sä oot! panomies?


    • 7+13

      Minä pidän persoonallisen näköisistä miehistä. Pitkät hiukset ja kaljut ovat todellakin jees kunhan ne sopivat kantajalleen.

    • SAUNATAKKI

      Laittaisitko oman kuvasi, niin voimme sanoa mielipiteemme.

    • novoimorjens

      Kyllä taas PROVOJA keksitään. Tää oli jo surkeeta... :D

    • tykkäävät kaikesta

      siis ollaanpa nyt rehellisiä on naisia jotka tykkäävät lyhyt ja pitkätukkaisista miehistä olen nähnyt naisten ilmoituksia heidän toiveistaan joku tykkää kalju päisestä miehestäkin naisia monenlaisia joku tykkää rentuistakin sitäkin huomattu on

    • tasa-arvoinen

      Joo, sehän tais olla uudessa testamentissa tuo sääntö, että miehellä pitää olla lyhyt tukka - ja sitä kautta luterilaisena perintönä meidän asenteissa.
      mun mielestä taas pitkätukkaset miehet on ihan sikaseksikkäitä!
      Et siis, voit sanoa"pikku diktaattorillesi" että tästä(kin) ollaan monta eri mieltä ja ettei sen auta muu kuin hyväksyä tietty erilaisuus yhteiskunnassa.


      PS. Joskus maailman aikaan muuten oli naisilta kiellettyä käyttää housuja, ja kun naiset sitten alkoivat käyttämään niitä, niin arvaa vaan miten se ärsytti joitakin miehiä?!

    • ota mitä saat

      Olen sen heavymetal-laulaja Udon näköinen lyhyt kalju mies ja lähinnä poliisi kiinnostuu minun lähelle harvoin tulemaan. Aloin jo kaljuuntua päälle kakskymppisenä. Tosin ennen sitä minulla oli ponnari, mutten saanut naista kun olen liian ujo.

    • onneksi olen

      terve.
      P.S. kannattaa lukea suomi24 niin tuntee olevansa terve ja toteaa olevansa terve. :))

    • Provokatiivi

      Nämä on näitä provoaloituksia.
      "Lihavat naiset ovat rumia, kuka kertoisi heille että he ovat rumia?"
      "Pitkäjalkaiset lapset on ihan helvetin rumia, kuka kertoisi heille että he ovat rumia?"

      Ei kukaan ole oikeasti noin typerä taikka kapeakatseinen, että ajattelisi noin.

    • oma tukka, oma asia

      Minusta miehellä saa olla millainen tukka tahansa, kunhan hän itse tykkää siitä ja se hänelle sopii (makukysymys tietty, mikä kellekin sopii). Se vaan, että jos on pitkät hiukset, niitä pitää jaksaa pestä ja hoitaa, etteivät mee aivan kauheen näkösiksi. Olen tykännyt monista pitkätukkaisista miehistä ulkonäön puolesta, vaikka oman kokemukseni perusteella useimmille sopii lyhyt tukka. En kuitenkaan arvostele muitten tukkaa, eihän sitä ole pakko katella jos inhottaa. :P

      Toinen juttu, joka on vahvasti makukysymys, on viikset ja/tai parta. Monet tykkää naamakarvoista, itse taas olen sitä mieltä, että hyvin harvoille miehille sopii parta tai viikset ylipäätään, ja niistäkin miehistä useimmat näyttäisivät paremmilta ilman. :) Mutta eihän minua kukaan pakota toisten naamaa kattelemaan, joten ei ole tarvetta valittaa toisten ulkonäöstä. Isompiakin ongelmia elämässä on.

    • personal girl

      Johan on typerä mielipide. Pitkä tukka sopii käyttäjälleen jos on aidosti sen henkinen. Ihana kun miehissäkin on persoonia :)

      Typerämmältä näyttää tasainen massa lyhythiuksisia miehiä, jotka ei edes pukeutumisellaan erotu mitenkään.

    • lisää liehulettejä

      Seksikkäimmät miehet kautta aikojen on olleet joko pitkähiuksisia tai kaljuja. Oma hottein kohde on Game of Thronesista Khal Drogo. Aaah, mikä ilmestys!

    • davincihei

      oh wow? Mitähän aloittaja luulee saavuttavansa?
      Jos aletaan puhua matemaattisesta kauneudesta, hän on pian pussissa...
      jos aletaan puhua kauneudesta ylipäänsä, hän on pussissa...

      Minun mielipiteeni NAISILLE SOPII LYHYT/ OLKAPÄILLE TUKKA koska se korostaa siroja, naisellisia piirteitä

      MIEHILLE SOPII niin kalju (korostaa testosteronia) kuin myös pitkä tukka!!! Miehillä on usein paljon tuuheammat hiukset kuin naisilla, paljon upeampi leijonanharja...

    • fdf2

      Pitkät hiukset kertoo että mies uskaltaa olla oman tiensä kulkija. Erottuu massasta, mikä on hyvä. Toki mikä sopii yhdelle ei sovi niin hyvin toiselle.

    • tipu2

      Komeat intiaanimiehet pitkine hiuksineen..ah :D

    • mä olen

      puoliksi latino,mulla on hiton paksu ja tumma tukka.
      ulottuu jo helpost olkapäille.ja nyt annan vaan kasvaa.
      oon ajatellu sen niin et antaa kasvaa nyt kun sitä kerran on:)
      ponnarilla pidän,koska muuten tulis hiton kuuma...
      helppo hoitonen,harjalla läpi ja ponnari.ei jaksa puljata lyhkäsenkaa...;)
      joillekkin sopii kyl kalju hyvin.ehkäpä myös mulle...mut antaa kasvaa..

    • nainen21

      Oon samaa mieltä alottajan kanssa, miehellä kuuluu olla lyhyet hiukset. Tietysti on myös poikkeuksia, esim. Eoin Macken on todella seksikäs pitkillä hiuksilla ^_^

      • mä olen

        niin kuin sanoin,joillekkin sopii kalju hyvin,joillekkin pitkä letti on se juttu..
        mut onhan se niinkin et harvalle naiselle sopii lyhyt letti....


    • Kuin avoin kirja

      Varmaan näyttävät epäkiinnostaville, kun olet selvästäkkin mies. Kai tuo ihan luonnollista. Varmaan vielä sekin vähän katkeroittaa mieltäsi, kun et itse naista saa.

      • mä olen

        hyvä tai oikeestaan huono provo:)
        siis mitkä näyttää epäkiinnostaville?kaljut miehet vai lyhythiuksiset
        naiset?ei se tukka tai tukattomuus vaikuta oikeestaan mulla ainakaan mihinkään.
        vaan kokonaisuus.ja yleensähän vähänkin persoonallisemmat erottuu harmaasta massasta;)
        juu,en mä naisia saa,en;)


    • hohoo

      Kaikki näyttää hyvältä ,kunhan vaan on puhtaat ja takuttomat(paitsi jos on rastat :D).

      • mä olen

        just näin.mulla alkaa olee sen verran pitkät jo et menee vähän
        kiharalle latvoista.....
        hmm..naisellakin voi tukka olla seksikkäästi sekasin;)


    • nörtti

      Saako olla nörtti, vaikka hiukset kasvaakin? Joku tossa kirjoitteli ettei nörtit saa kasvattaa hiuksia. Mulle on sanottu, vaikka oonkin nörtti, että näytän paljon paremmalta, kun oon kasvattanu hiuksia. Muiltaki kuin äidiltä oon kuullu kuin vaan äidiltä.... oikeestaan vanhemmat nyt mieluummin haluiski, että leikkaisin sen kuontalon aina kun se pääsee kasvamaan.

      Tai, no en mä itseassia ole edes nörtti. Näytän vaan nörtiltä ja tiedän paljon elokuvista. Tietotekniikasta en sitten paskaakaan. No, nörtti mikä nörtti. Mutta tukkako ei sais kasvaa, hä?

    • fghjuk

      no se on sit sun mielipide? esim mun mielestä on yleensä tosi söpöä jos miehellä on vaikka vähän pidemmät hiukset. varsinki kiharat. joillekin sopii, ja niille joille sopii, ne pitäköön

    • Kunnon pitkätukkaa

      Aloittajan kirjoitusta täytyy kyllä ihmetellä, mutta toisaalta hän sanoi vain oman mielipiteensä. Kautta historian miehillä on ollut pitkät hiukset, jo Jeesuksellakin oli. Keski-ajalla miehillä oli pitkät hiukset tai sitten peruukki. Miehiltähän ne korkokengätkin on tulleet. Useimmiten saleilla treenaavilla kaljuilla miehillä on isot tissit jos antavat itsensä veltostua ja ääni heillä on kuin naisella. Mä en vois edes kuvitella olevani kaljun kanssa. Nykyisin aika moni mies alkaa kaljuuntua jo 20 vuotiaina.

      • wauuutsiwauuu

        Olet siis nähnyt Jeesuksen livenä!!??


    • HÖRÖKORVA MIES

      Pitkähiuksiset miehet omaa monesti HÖRÖKORVAT :) :) :)
      Helppo piilottaa pitkien hiusten alle!
      Näin ainakin yhdellä tutulla myyjällä!! YÄK!!

    • Petri pelkuri

      niilo22 leikkasi hiukset, pitäsiköhän itsekin...

    • ---///5

      Mitenkäs nuo puolipitkät hiukset?

    • KunhanKyselen
    • Anonyymi

      Anna pitkähiuksisten pitää hiuksensa ja keskity sinä niihin kaljupäihin.

      Minä taas en pidä kaljuista ja lyhythiuksisista miehistä vaan nimenomaan pitkähiuksisista.

    • Anonyymi

      Nää tän tyyppiset avaukset kertoo juuri sen miten kapeakatseista paskaa nykyihmiset on, mikään ei voi pysyä omana tietona.... Pitääkö ap suhun KUKAAN yhteyttä sen jälkeen kun oot avannut turpasi ?

    • Anonyymi

      Itsekään en kyllä pidä pitkähiuksisia miehiä kovin seksikkäinä. Mut näähän on ihan täysin makuasioita ja se on hyvä että on erilaisia mieltymyksiä ☺️

    • Anonyymi

      Mulla taas pitkähiuksiset miehet on herättänyt enemmän ihania sydämentykytyksiä kuin muut :).

    • Anonyymi

      Tukkaa on vielä viiskymppisenäkin reilusti. Rouva pitää minua omana hevijumalanaan. Sinulla on selvästi erilainen maku.

    • Anonyymi

      Tapa homo jo ittes!!! Ja kuuntele sitä sun lempimusaa Antti homo Tuiskua hahaha vitun ...nolo...homo.!!!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        PS. yleistettynä musatlaisnaiset ovat pirun kauniita.


    • Anonyymi

      minuahan "lettipäänä" kiinnostaa aivan saatanasti se mitä juuri sanoit.. Kirjoita kirja.
      kuinka muiden hiukset loukkaavat sinun atmösfääriäsi. Lukisin.. säälistä.

      • Anonyymi

        No vitut lukis :D pistät toopen kirjoittaa kirjan jota kukaan ei lue. :D


    • Anonyymi

      Nainen joka jaksaa jauhaa ihmisistä ja asioista joista hän ei pidä on perusluonteeltaan negatiivinen, sellainen ihminen on rasittava ja turha marisija joka syö jopa mieluisen kumppanin elämänlaatua jatkuvalla ruikutuksellaan siitä mikä naisen mielestä on väärin.

      Anna pitkätukkien olla pitkätukkia, ei sinun tarvi heistä kiinnostua. Keskity nyt ihan ekana tuohon mikä sinussa on perseellään.

    • Anonyymi

      Tämän on kyllä kirjoittanut joku kaljuuntuva katkera mies, joka ei tiedä mistä naiset tykkä. Pitkähiuksiset adoniksethan on parasta, ja vielä parralla kiitos. Sellainen kunnon viikinki, grr!

    • Anonyymi

      Aidon nahka-asusteen tunnistaa juuri siitä, että se haisee paskalle. Tosin, se haju on vain uudessa asusteessa. Se häipyy melko nopeasti.

      t. Koolofi

    • Anonyymi

      Ja sitten pitkän letin lisäksi pitkä pukinparta, joskus vielä letitettynä ja piste ii:n päällä ne kauheat korvalävistykset joissa on se ISO rengas täyttäen koko korvalehden...ei, ei, miehet..

      • Anonyymi

        Jotkut vielä letittävät takatukkansa..tai sitten joku poninhäntä niskassa..mistä ihmeestä näitä ideoita oikein syntyy joillekin miehille..??


    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe