Välttäkää Sokoksen Verkkokauppaa!

Tilasin Sokoksen verkkokaupasta 3 1 päivien aikaan 3 kpl vartalovoidetta (Biotherm). Maksoin tilauksen ja sain normaaliin tapaan tilausvahvistuksen, ja jopa lähetystunnuksen, jolla seurata lähetyksen kulkua.

Parin päivän päästä tilauksesta sain sähköpostin Sokokselta, jossa kerrottiin verkkokaupassa olleesta saldovirheestä. Viestissä luki myös, että valitettavasti Sokos ei pystyisi toimittamaan tuotteita.

Vastasin heille, että en hyväksy sitä, että jään ilman tuotteita. Kyseessä ei ole minun virhe vaan Sokoksen. Pitkällisten keskustelujen jälkeen Sokos väitti, että he eivät pysty enää saamaan tilaamani tuotetta enää koskaan (vaikka kerroin heille, että voin kyllä odottaa).

Kuulostaa aika kummalle, että iso yritys kuten Sokos on, ei pysty mistään saamaan kyseistä rasvaa enää koskaan. He mielummin palauttivat minulle rahani. Lupasivat myös lähettää lahjakortin vaivaiselle 10 eurolle. Se ei todellakaan korvaa menettämiäni tuotteita.

Täten toivonkin, että kukaan ei enää koskaan ostaisi Sokoksen verkkokaupasta yhtään mitään. Tai jos ostaa, niin kannattaa muistaa, että tilausvahvistus ei merkkaa mitään.
Ilmianna
Jaa

13 Vastausta


Käydäänpäs asiaa hieman läpi.

Sait takaisin maksamasi rahat 10e lahjakortin. Miten tämä ei korvaa menettämiäsi tuotteita? Olet saanut enemmän kuin antanut..

Ehkäpä kyseisen tuotteen jälleenmyynti on lopetettu Sokoksen osalta ja kun varasto tyhjenee sitä ei enää tule lisää. Piste. Voi olla että tavarantoimittaja on lopettanut kyseisen tuotteen toimittamisen. Kyseistä tuotetta valmistava tehdas on laittanut pillit pussiin tai muusta syystä ei tee enää juuri tuota rasvaa.

Mielestäni Sokos on hoitanut asian ihan niin hyvin kuin tuossa tilanteessa voi hoitaakkaan. Varastosaldot eivät aina osu 100% kohdilleen ja kun myydään viimeisiä kappaleita voi käydä näin. Yrittäjänä tiedän mistä puhun.

On ihan tavallista että tilaustunnus lähetetään sähköpostitse ennenkuin tavara on postitettu. Se on logistisesti looginen järjestys. Osoitekortti tulostetaan tietokoneelta ja samalla saadaan lähetystynnus, joka sitten menee automaationa asiakkaan sähköpostiin. Sitten osoitekortti päätyy paketin kylkeen ja paketti Itellaan, Matkahuoltoon tms.

Ei tässä nyt loppupeleissä ole ollut mitään korin ihmeellistä. Olet vain pettynyt kun et saanut haluamaasi ja tunnekuohussa tulit tänne melskaamaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No on kyllä ihme, että eivät nyt voineet noita rasvoja toimittaa, kyseessä kuitenkin merkkituote, jota varmasti on heillä myynnissä jatkossakin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ota asioista selvää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Sokos oli ennen vanhaa tunnettu laadusta, hinnasta. Siellä kävi vaa olevinaan hienot naiset minkkiturkkitakki päällä ja naama täynnä tällättynä meikkiä. Maailma puuttuu ja nyt siellä käy kuka vaan. Yhdenkin näin alasti.
Ilmianna
Jaa
Hei hai hoi multa tuli boy
Ilmianna
Jaa
Sokos on rikkaille!
Ilmianna
Jaa
Oooooooooooooöoöoo rait
Ilmianna
Jaa
Sokos on paras!
Ilmianna
Jaa
Ihan yleistä monessa verkkokaupassa, että saldoissa on heittoa, sitä tulee aina silloin tällöin "vastaan".
Helpointa on pyytää tilalle hieman kalliimpi korvaava tuote, kummallekkin winwin...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
kuka olet?????? oulusta????
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
sokos on sokos. porvarit asioi
Ilmianna
Jaa
diipa daapa
Ilmianna
Jaa
Aina kun käyn kakalla, pyllynkarvojani on wc istuimella.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Välttäkää Sokoksen Verkkokauppaa!

Tilasin Sokoksen verkkokaupasta 3 1 päivien aikaan 3 kpl vartalovoidetta (Biotherm). Maksoin tilauksen ja sain normaaliin tapaan tilausvahvistuksen, ja jopa lähetystunnuksen, jolla seurata lähetyksen kulkua.

Parin päivän päästä tilauksesta sain sähköpostin Sokokselta, jossa kerrottiin verkkokaupassa olleesta saldovirheestä. Viestissä luki myös, että valitettavasti Sokos ei pystyisi toimittamaan tuotteita.

Vastasin heille, että en hyväksy sitä, että jään ilman tuotteita. Kyseessä ei ole minun virhe vaan Sokoksen. Pitkällisten keskustelujen jälkeen Sokos väitti, että he eivät pysty enää saamaan tilaamani tuotetta enää koskaan (vaikka kerroin heille, että voin kyllä odottaa).

Kuulostaa aika kummalle, että iso yritys kuten Sokos on, ei pysty mistään saamaan kyseistä rasvaa enää koskaan. He mielummin palauttivat minulle rahani. Lupasivat myös lähettää lahjakortin vaivaiselle 10 eurolle. Se ei todellakaan korvaa menettämiäni tuotteita.

Täten toivonkin, että kukaan ei enää koskaan ostaisi Sokoksen verkkokaupasta yhtään mitään. Tai jos ostaa, niin kannattaa muistaa, että tilausvahvistus ei merkkaa mitään.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta