Vaihtomoottori

petetty

Toivottavasti kukaan ei osta moottoria japan motors yrittäjältä.Olen hankkinut kyseiseltä yrittäjältä moottorin , mutta ei löydy suomesta sellaista sytytysboksia jolla sais kyseisen moottorin käyntiin ,eikä kyseinen yritys ota korvauskeskustelussa minkäänlaista vastuuta . Olen hankkinut ohjeita sytysohjausboksien asentajilta , mutta hekään ei pysty ratkaisemaan kyseistä onkelmaa .

24

7013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • as2

      Miks ihmeessä menit ostamaan semmosen moottorin ilman sytytysboksia?

      • petetty

        Koska myyjä kertoi että laittaa boksin mukana mutta kun ehdin maksaa moottorin , kun myyjä ei lähetä moottoeria ennen kuin olen maksanut ja tiedustelin että joko on lähettänyt niin boksia ei vaan sitten löytynytkään joten olkoon varoituksena muille .Kyseinen virma on huijari virma varokaa.


    • 7-1

      Huonoilla tiedoilla olet tilausen tehnyt. Moottoritkaan eivä aivan heittämälllä ole vaihdettavissa. Saattaa mennä aikaa ja rahaa. Jospa joku innokas ilmaiseksi alkaa miettimään ongelmaa.

      • japp4

        Ostin japanmotorsin kautta subaruun koneen ja se kesti 2 km kun laakerit meni ja sain uuden koneen takuuseen joka hajosi samantien samoilla kilometreillä laakerit meni ja nyt mietitään kuka maksaa ja mitä kun autosta meni samalla turbo näiden 2 japanmotor moottorin jälkeen.. Turbo lähti eilen huoltoon ja koneet odottaa japanmotorsille menoa että ne saisi kasattu yhdestä koneen ja yksi mikä hyvä TILASIN SUBARU IMPREZA WRX STI 04 moottorin niin tuli AUTOMAATTISESTA lecasystä ej205 moottori missä ei tehot pidä edes paikkaa ..

        koneen tyyppi numero on ej20 jokaisessa koneessa mutta toisessa koneessa kannessa on lhh20 013 /rhh20 013 ja toisessa koneessa kansissa on tiedot vaan lhh25 009 /rhh25 009 ?? onko muidenkin mielestä hieman kusetuksen makua firmalla ??

        Minulle tuli kone missä on automaatti laatikon kehä ja putkisto kiinni mikä ei ole sinne päinkään kuin sti koneessa ..

        mun pakosarja omasta sti koneesta on aivan erillainen ja olen kysynyt onko suomessa tai muussakaan maassa automaatti wrx sti subarua niin kaikki sano että ei ole vain näitä muita malleija voi olla mutta ei sti.

        vanhassa kannessa lukee näin lhs20 003 /rhs20 003
        siinä on nitrattu akseli ja takokamat sisällä vakiona.


        voisko joku kertoa mitä kannattaa tehdä ..??

        lupasivat laittaa laakerit toiseen koneeseen mutta kun nämä ei ole minun tietääkseni ej207 vaan ej205 että kannattaako laittaa ??


    • hyvä on

      erittäin hyvä firma homma on pelannut niiden kanssa vuosia !
      niinkuin vaihtommoottorit.com kanssa myös hyviä ja luotettavia toimittajia ovat turhaan kanssakilpöailijagt haukkuvat heitä !! luottoo on fixux korjaamon omistaja
      esapekka kyrölä turku

      • juppe8

        voi olla poikkeus koneita ja varmasti kestäis jossain muussa autossa mutta hyvin tuo kusetus toimii niidenkin firman kautta kun tilasin ej207 ja sain ej205 moottorin joka ei ole sti lohko eikä sti kannet teholuokkaa .. ja sanoi mika itse että ne ei tiedä edes mitä koneita ne on mitä myy ne tulee sti ja ne myy sti ei sitä tiedä mitä sisällä on .. Noh nyt kävi niin että 2 kpl koneita ei ollut mitään sti moottoria vaan lohkot on tyhjät kuin lecasys on joten kusetettu olo on ja varmasti voin sanoa että kun pyörin rallipiirissä paljon niin sanan kun pistän kiertoon niin loppuu lyhyesti koneiden myynti ralliyrityksille..


      • 7777
        juppe8 kirjoitti:

        voi olla poikkeus koneita ja varmasti kestäis jossain muussa autossa mutta hyvin tuo kusetus toimii niidenkin firman kautta kun tilasin ej207 ja sain ej205 moottorin joka ei ole sti lohko eikä sti kannet teholuokkaa .. ja sanoi mika itse että ne ei tiedä edes mitä koneita ne on mitä myy ne tulee sti ja ne myy sti ei sitä tiedä mitä sisällä on .. Noh nyt kävi niin että 2 kpl koneita ei ollut mitään sti moottoria vaan lohkot on tyhjät kuin lecasys on joten kusetettu olo on ja varmasti voin sanoa että kun pyörin rallipiirissä paljon niin sanan kun pistän kiertoon niin loppuu lyhyesti koneiden myynti ralliyrityksille..

        on aika uskomaton yrittäjä joka harrastaa tuollaista. Suomessa ei edes saismyydä tuollalailla että rahat ensin ja sitten lähetetään tuote .Kuluttajaasiamies kertoi,eikä muut varmaan edes toimi tuolla tavoin yleensä he ottavat vastuun ellei tuote sovi tai ei käynnisty jos ei ole esimerkiksi oikean lainen sytysboksi, mutta jotkut ovat vain sellaisia että rahat pois ja takuu sekä palautusoikeus päättyy siihen kun tuote on asiakkaalla.


      • koo3

        Kyllä kyseinen virma osaa rahastaa ja kyseeenalaistaa toisten ammattitaitoa moottorit ylihintaisia ja sovitut asiat ei pidä paikkaa vaan kuluttaja on aina väärässä todella luotettava mutta vain itselleen


    • boksi mikä boksi

      Mikä on sytytysboksi? Entä suksiboksi? Takatavaratilaakin kutsutaan takaboksiksi.

      • oooo1

        ellet tiedä mikä on sytysboksi älä kysele ota selvää


    • vaihtomoottori

      vaihtomoottorit.com toiminut 10 vuotta hyvä on

    • sitroen.

      Asian vierestä:
      Miksi pitää hommata vaihtomoottori ja vielä yleisesti tuntemattomasta firmasta? Eikö alkuperäisen moottorin voisi korjata? Tai ostaa merkin maahantuojalta?
      Kysyn siksi kun en itse tiedä.

      Aikanaan tuli vastaan yksi Anglia, johon laitettiin vaihtomoottori. Omistaja oli ajanut matalaoktaanisella bensalla kun se oli halvempaa. "Kyllähän se kilisi, mutta en välittänyt".
      Kesälomamatkalla Lapista tullessa kolisi niin pahasti, että Raaheen toi korjaamolle. Avattiin moottori: yksi mäntä kokonaan halki, toinen hyvällä alulla. Kaikki laakerit loppuun kuluneet, yhdessä palotilassa puolitoista senttiä pitkä halkeama.
      Laitettiin vaihtomoottori. Haki sitten Angliansa kotiin Helsinkiin. Luultavasti tankkasi sitä korkeaoktaanista bensaa sittemmin...

      Itselle en ole vaihtomoottoria laittanut. Kahteen omaan autoon olen moottoriremontin itse tehnyt.

    • vaihtomoottorit.com

      audi a6 tilasin juuri vaihtomoottorit.com tuli korjaamolle niiden omalla pakulla ,järjestivät koneen vaihdon edlullisesti korjaamossa homma toimi ja takuun sain ! suomesta kyselin purkaamoilta ym suorapurkukoneita ilman takuita ja 50 prosenttia kalliinpia . ensimmäinen kokemus oli tosta suosittelen
      jari kortellainen pirkkala [email protected]

    • sitroen.

      ku halpa ostaa paska saa niin se menee älkää valittako pojat

      • se oikea sitroen

        Tämän ylläolevan siis kirjoitti se xxxxpoika jolla on lippalakki väärinpäin ja muutenkin jämähtänyt 15 -vuotiaan teinin tasolle. Nimimerkkivarkaan tunnistatte siitä, että hän lähettää asiattomia kirjoituksia.


    • etsinkusettajia

      jos joku tietää ketä on vaihtomoottorit.comin taustalla lupaan tuntuvan palkkion

    • yksityinenetsivä

      mää tierän kuka on taustalla ja missäpän suomee. asuu laita tähän maili osoittees niin neuvon miten toimitaan

    • HalpaLysti

      Heidän moottoreiden takuut vaativat koneremontin ennen ensi käynnistystä.

    • Eliotti

      Mitähän suurinpiirtein maksaa vaihtomoottori 92- WV Golffiin 1.6 pensa. vävypojalta laukesi ei ole vielä avattu. pelkkä kone.

    • Oliot

      Älkää vain kukaan ostako kyseiseltä firmalta moottoria! Takuut ei pidä paikkaansa.

    • Motonomi1

      Tässä on taas vähän puurot ja vellit sekaisin. Vaihtomoottori on perukorjattu moottori ja vanha kone yleensä pitää palauttaa. Eli vaihto-osa. Japanmotors tuo maahan käytettyjä moottoreita. Niiden kunnosta ei ole mitään takeita ei myyjällä kuin ostajallakaan.
      Kokemukseni noista Japanista tuoduista käytetyistä moottoreista on, että ne ovat helppo ja halpa aihio moottorin kunnostukseen. Yleensä suhteellisen vähän ajettuja eli selviää osien pesulla ja mittauksella sekä laakerien ja männänrenkaiden vaihdolla. Kansi koneistamoon ja sylinterien hoonaus. Uudet tiivisteet ja kone nippuun.
      Eri asia on sitten jos haluaa moottoria säilyttää koristeena.:)
      Tämä pätee kaikkiin käytettynä ostettuihin. Ei vain noihin japanilaisiin. Millään muulla ei pysty varmistamaan minkä kuntoinen se kone on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe