Outo suhtautuminen

pienionseksikästä

Itse olen (31v) 185cm pitkä mies, kuulemma komeakin. Tähänastisen elämäni aikana ei ole koskaan ollut vaikeaa löytää naisseuraa, eli en usko asiassa kyseen olevan mistään naamavärkkiin ym liittyvästä asiasta. Nyt olen etsinyt ensimmäistä kertaa elämässäni seuraa netin kautta, humalaiset baarikohtaamiset ei ole enää se juttu. Usean kanssa olen viestitellyt, tosin en ole vielä tapaamaan mennyt. Kahden naisen kohdalla olen törmännyt samaan. "Olet kyllä superkomea ja mukava, mutta aivan liian pitkä minulle koska olen itse vain xxxcm pitkä". "Olen kerran tapaillut sinun pituista mutta siitä ei tullut käytännössä mitään" sanoi toinen. Miksi? Valaiskaahan joku lyhyempikasvuinen että miten se pituusero käytännössä voi vaikuttaa, jos muuten ne kemiat kohtaa ja intohimoa on? En itse näe minkäänlaista estettä treffailla tai seurustella itseäni huomattavasti lyhyemmän naisen kanssa. Oli pituutta sitten 110cm tai 150cm tai minkä verran vaan.

12

2013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liisa ihmemaassa

      Moikka!
      Käytännössä pituudella ja koolla on kyllä väliä, mutta tuntuisi erikoiselta ajatella että pituus tai koko olisi kriteeri parinvalinnassa. Se liittynee biologiaan että pitkä mies on seksikäs, en itse tapailisi omankokoistani miestä ja siten minun on turha teeskennellä liberaalia. Olen nätti lyhytkasvuinen nainen, jolla on mieltymyksensä siinä missä monilla muillakin hölmöillä. :)
      En käy baareissa tai etsi seuraa muutenkaan itsetarkoituksellisesti, vaikka ajatus toimivasta ja kivasta parisuhteesta viehättää kuten ketä tahansa muutakin. :)

      Olen elämälle ja elämyksille avoin, enkä aliarvioi sitä, jos jollakulla on fantasia pituisestani 110cm naisesta :) sellainen voisi olla ihan hauska kokemus, jos riittävän viehättävän, komean ja hauskan ihmisen kohtaisi. ;) Jokaiselle sallittakoon kriteerinsä. Minuun saa yhteyden sähköpostitse [email protected]

    • NovaStar

      Olishan tuo kyllä mielenkiintoinen kokemus.
      Tietysti, jos ihminen on muutenkin mukava ja ne kemiat natsaa, niin miksikäs ei sitä voisikin tutustua lyhytkasvuiseen naiseen.
      Heissäkin on todella kauniita ihmisiä.
      Tiedä sitten, että ovatko kuinka "kranttuja" tällaisten pitkien ihmisten suhteen..? (Sori, jos kuulostan ennakkoluuloiselta).

      • lyhytnainen

        Kiva että meissäkin on kauniita... Hieman häiritsevää että joku vielä nykypäivänäkin ajattelee meidän "pariutuvan vain kaltaistemme kanssa". Historian saatossahan lyhytkasvuisia on pidetty lähes omana lajinaan, samaa tapaan kuin tummaihoisia tai muilta osin valtaväestöstä eroavia. Ihmisiä tässä kaikki ollaan, mies saa olla pitkä tai lyhyt kunhan korvien välissä on jotain sisältöä :)
        Tiedon puute ei haittaa niin paljon kuin se jos asialle ei halua tehdä mitään.


      • lyhytnainen kirjoitti:

        Kiva että meissäkin on kauniita... Hieman häiritsevää että joku vielä nykypäivänäkin ajattelee meidän "pariutuvan vain kaltaistemme kanssa". Historian saatossahan lyhytkasvuisia on pidetty lähes omana lajinaan, samaa tapaan kuin tummaihoisia tai muilta osin valtaväestöstä eroavia. Ihmisiä tässä kaikki ollaan, mies saa olla pitkä tai lyhyt kunhan korvien välissä on jotain sisältöä :)
        Tiedon puute ei haittaa niin paljon kuin se jos asialle ei halua tehdä mitään.

        Pieni on kaunista ja komiaa


    • näin

      Minusta pienikokoiset naiset ovat todella viehättäviä ja naisellisia. Itse olen saman mittainen kuin ketjun aloittaja, eikä ollenkaan panisi pahakseni seurustelemista lyhytkasvuisen naisen kanssa.

    • Pienisöpö

      Olen 155cm ja naimisissa 185 cm miehen kanssa. Mitkään ongelma ei se ole missään vaiheessa ollut.

    • Pätkänainen

      Veikkaanpa, että nämä naiset, joiden kanssa ap on jutellut, ovat lyhyitä naisia ilman diagnoosia. Eli lyhyt voi olla myös ilman diagnoosiakin. Itselläni on diagnoosi, josta olen lyhyt, ja en minä katso miehen pituutta.
      Olen varattu, mutta voisin ajatella seurustelevani niin 185cm pituisen kuin suunnilleen minun mittaisenikin kanssa.
      Terve ja korkea itsetunto on tärkeää näissä asioissa. Pitää olla niin pitkälle sinut itsensä kanssa, että pystyy näkemään itsensä kaikissa paikoissa eri pituisten ihmisten seurassa.

    • Ovatko muumit lyhytkasvuisia?

    • Itse olen hieman alle 150cm ja minua viehättää itseäni huomattavasti pidemmät henkilöt. En ole koskaan kohdannut mitään fyysisiä rajoitteita, joita ei voisi ratkaista. Ulkoista olemusta tärkeämpänä pidän kuitenkin luonnetta.

    • Aloittaja_on_runkku

      "Itse olen (31v) 185cm pitkä mies, kuulemma komeakin2.. Vittuako teet lyhytkasvuiset-ryhmässä elvistelemässä? Susiruma ja tyhmäkin taidat olla, vaikka äitisi sinua komeaksi onkin sanonut.

      • AOR

        31 vuotta ja neitsyt, ei noin tyhmät naista saa.


    • normihomma

      mee ny homppeli muualle kehumaanittees, ruma oot kunseinästä revästy.. ja tottakai sulle kävis, vaikka mikä panokaveriks.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe