Noloja menkka tarinoita!!

Kirjottakaa tänne kaikki teiä noloimmat menkka tarinat.

Tässä oma:

Mul o vuotanu läpi 3-5 krt läpi penkkii julkisella paikalla.
Kerra istuin koulun käytäväl oleval tuolil ja sit ku tunti alko huomasin et olin vuotanu läpi siihen. Varmaan koko luokka näki sen ohi kävellessä. Kun kaikki olivat menneet luokkaan jäin sit siihe putsaamaan. Tunnilla (ku mul oli se veritahra housuissa) jäi taas verta vähä penkille. Ootin kunnes kaikki ois lähteny mut yks oppilas jäi juttelemaan opettajalle, oli siinä kivaa epätoivoisesti polvillaa lattialla istuen putsata tuolii käsil ja syljel. Se puhdistu melko hyvi mut vähä verta siihe jäi ja kiva ku seuraava tunti oli samas luokas mut kukaa ei ehkä huomannu mitää.
Sit kerra, istuin julkisel paikal tuolilla tuli taas housujen läpi tuoliin. Sit ku nousin ylös, monet varmaa huomas et ne veritahrat tuli musta, sit ku kävelin eteen päi kuulin ku jotkut pojat sano "ei vittu, verta, heheh". Onneks ne pojat ei huonannu et se tuli must.
Ilmianna
Jaa

9 Vastausta

Koulussa kun oli äijän koe ja kun lähdin penkkiin jäi iso veri tahra. Sitte mun ihastus näki sen tahran kun tein lähtöä. Tietenki vessaan oli varattu ja matikan tunti alkoi istuin koko tunnin toisella pakaralla mutta..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
oon aina luukku et pojilla on vaikeempaa ku tytöillä mutta kyllä teillä on paljon vaikeempaa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mutsi ei ollu himas jote jouduin ite lähtee kauppaa. Mul oli vaa yks side,joka oli mulla yön ja jouduin menee sil samal kauppaa. Pyöräilin et pääsisin nopeempaa ja mul on pyörän penkin pääl valkonen muovipussi sateen varalta. Tietenki oli tullu vaaleista collareista läpi menkat. En ollenkaa huomannu sitä siel kaupas mut sitkun tulin ulos ja menin pyörälle huomasin siin pussis sen veritahran ja olihan mun housutki ihan punaruskeet. Ai että hävetti
Ilmianna
Jaa
Tämä rapahtui ekana kuukautisvuotonani:D..Eli,olin koulun ruokalassa aivan tavallisesti hakemassa ruokaa.Sitten pari poikaa luokaltani tuli siihen viereen ja poikäystäväni sanoi:Sul on tullu läpi!!Olin sillee wtf!!juoksin vessaan jajätin tarjottimen ruokalaan kävin sitten varastamassa englanninopettajalta siteen ja tamppoonin!!
Ilmianna
Jaa
Olen 20v bi-poikamies ja muutama vuos sitten lukioaikoina oli sellanen tapaus, että tyttöystävällä alko menkat seksipuuhien aikana. Valaistus oli sen verran heikko a touhut niin kiihkeät, ettei huomattu aluks mitään ennenkuin koko sänky oltiinkin sitten sotkettu. Rupesin vaan yhtäkkiä miettimään, että mistä se kosteus oikeen tulee ja löin valot päälle. Näky oli suoraan kauhuleffasta, kun valkoset lakanat ihan punaisena ja molemmat oltiin kans aika tuhriintuneita. Tyttöystävä lens rakettina suihkuun ja lähti kotiin, eikä puhuttu koko viikonloppuna, ennenkun maanantaina oli pakko kun koulussa nähtiin.

Totta puhuen, en ikinä itse mitenkään järkyttynyt tai ollut tyyliin ''hyi vittu'', mutta tyttöystävä oli ymmärrettävästi häpeissään, vaikka koitin selittää, että ei tässä mitään hullun vakavaa ole käynyt. Lakanat tosin meni pilalle. :(
Ilmianna
Jaa
No mul oli sellaset vaaleen keltaset farkut
Ilmianna
Jaa
Mylöhään tämän kirjoutan, mutta Oln ihan tavallisesti koulussa englannin tunnilla ja alkoi yhtäkkiå vatsaan sartua. Ajattelin että se johtuu vaan ruosta jota olin juuti syönyt ja oli sut tunnin normaalisti. Sitten oli liikuntaa ja olin juuri saanut uudet valkoiset/harmaat liikkahousut ja siinä venyttelimme tunnin päätteeksi. Mietin vaa et tuntu ku tulis kuset housuun enkä välittänyt siinä jotkut osotteli mua venyttelyjen aikana ja vähä nauro. Sit minun sen aikainen paras ystävä sano mulle et "Must tuntuu et sun menkat on tullu läpi" sit vaa juoksin vessaa eikä opekaan pysäyttäny ku huomas sen punaisen verikläntin joka koristi haaraväliäni. Menkat tuli päivää aikasemmin niin en ollu varautumu siteel tai millää ja tungin vaa iha sairaasti vesapaperii alkkareihi. Sit oli onnistunu laittamaan vielä valkoiset farkut ja toivoin vaa koko loppu päivän, et ei tulis läpi ja koulua oli jäljellä viel 2h
Ilmianna
Jaa
Minulla oli kerran kuukautiset. Se aiheutti minulle vaikeuksia yhdyssanojen kanssa.
Ilmianna
Jaa
Musmiilinaisilla ei oo tota onkelmaa että näkyis mite tulee läpi ku niilo aina löysä musta pomppa niskassa. Se on kuitenki varmaan ainoa etu joka niilä on länsinaisiin nähe, eikä sen takia vielä kannata musmiiliksi kääntyä
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Noloja menkka tarinoita!!

Kirjottakaa tänne kaikki teiä noloimmat menkka tarinat.

Tässä oma:

Mul o vuotanu läpi 3-5 krt läpi penkkii julkisella paikalla.
Kerra istuin koulun käytäväl oleval tuolil ja sit ku tunti alko huomasin et olin vuotanu läpi siihen. Varmaan koko luokka näki sen ohi kävellessä. Kun kaikki olivat menneet luokkaan jäin sit siihe putsaamaan. Tunnilla (ku mul oli se veritahra housuissa) jäi taas verta vähä penkille. Ootin kunnes kaikki ois lähteny mut yks oppilas jäi juttelemaan opettajalle, oli siinä kivaa epätoivoisesti polvillaa lattialla istuen putsata tuolii käsil ja syljel. Se puhdistu melko hyvi mut vähä verta siihe jäi ja kiva ku seuraava tunti oli samas luokas mut kukaa ei ehkä huomannu mitää.
Sit kerra, istuin julkisel paikal tuolilla tuli taas housujen läpi tuoliin. Sit ku nousin ylös, monet varmaa huomas et ne veritahrat tuli musta, sit ku kävelin eteen päi kuulin ku jotkut pojat sano "ei vittu, verta, heheh". Onneks ne pojat ei huonannu et se tuli must.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta