Noloja menkka tarinoita!!

NOLO !

Kirjottakaa tänne kaikki teiä noloimmat menkka tarinat.

Tässä oma:

Mul o vuotanu läpi 3-5 krt läpi penkkii julkisella paikalla.
Kerra istuin koulun käytäväl oleval tuolil ja sit ku tunti alko huomasin et olin vuotanu läpi siihen. Varmaan koko luokka näki sen ohi kävellessä. Kun kaikki olivat menneet luokkaan jäin sit siihe putsaamaan. Tunnilla (ku mul oli se veritahra housuissa) jäi taas verta vähä penkille. Ootin kunnes kaikki ois lähteny mut yks oppilas jäi juttelemaan opettajalle, oli siinä kivaa epätoivoisesti polvillaa lattialla istuen putsata tuolii käsil ja syljel. Se puhdistu melko hyvi mut vähä verta siihe jäi ja kiva ku seuraava tunti oli samas luokas mut kukaa ei ehkä huomannu mitää.
Sit kerra, istuin julkisel paikal tuolilla tuli taas housujen läpi tuoliin. Sit ku nousin ylös, monet varmaa huomas et ne veritahrat tuli musta, sit ku kävelin eteen päi kuulin ku jotkut pojat sano "ei vittu, verta, heheh". Onneks ne pojat ei huonannu et se tuli must.

24

6165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä oli noloo

      Koulussa kun oli äijän koe ja kun lähdin penkkiin jäi iso veri tahra. Sitte mun ihastus näki sen tahran kun tein lähtöä. Tietenki vessaan oli varattu ja matikan tunti alkoi istuin koko tunnin toisella pakaralla mutta..

      • valaistunut

        oon aina luukku et pojilla on vaikeempaa ku tytöillä mutta kyllä teillä on paljon vaikeempaa


    • menkkalija

      Mutsi ei ollu himas jote jouduin ite lähtee kauppaa. Mul oli vaa yks side,joka oli mulla yön ja jouduin menee sil samal kauppaa. Pyöräilin et pääsisin nopeempaa ja mul on pyörän penkin pääl valkonen muovipussi sateen varalta. Tietenki oli tullu vaaleista collareista läpi menkat. En ollenkaa huomannu sitä siel kaupas mut sitkun tulin ulos ja menin pyörälle huomasin siin pussis sen veritahran ja olihan mun housutki ihan punaruskeet. Ai että hävetti

      • Jalmariiia

        Noin 6 vuotta sitten kun oli 5lk. Olin "enkun" tunnilla ja istuin kaverini penkillä. Kun nousin ylös penkissä oli sellainen kiva veri tahra. Mun menkat oli alkanut jo sitä edeltävänä yönä ja mulla oli side. Mutta menkkani vuosivat läpi! Pahinta tässä on se että en silloin kertonut kavereilleni menkoistani ja yksi kavereistani huomasi tämän tahran ja huusi että "jollain on tullut menkat läpi!" Olin luokaltani ensimmäinen joten kyllä hävetti!:D


    • Menkkatyttö

      Tämä rapahtui ekana kuukautisvuotonani:D..Eli,olin koulun ruokalassa aivan tavallisesti hakemassa ruokaa.Sitten pari poikaa luokaltani tuli siihen viereen ja poikäystäväni sanoi:Sul on tullu läpi!!Olin sillee wtf!!juoksin vessaan jajätin tarjottimen ruokalaan kävin sitten varastamassa englanninopettajalta siteen ja tamppoonin!!

    • Olen 20v bi-poikamies ja muutama vuos sitten lukioaikoina oli sellanen tapaus, että tyttöystävällä alko menkat seksipuuhien aikana. Valaistus oli sen verran heikko a touhut niin kiihkeät, ettei huomattu aluks mitään ennenkuin koko sänky oltiinkin sitten sotkettu. Rupesin vaan yhtäkkiä miettimään, että mistä se kosteus oikeen tulee ja löin valot päälle. Näky oli suoraan kauhuleffasta, kun valkoset lakanat ihan punaisena ja molemmat oltiin kans aika tuhriintuneita. Tyttöystävä lens rakettina suihkuun ja lähti kotiin, eikä puhuttu koko viikonloppuna, ennenkun maanantaina oli pakko kun koulussa nähtiin.

      Totta puhuen, en ikinä itse mitenkään järkyttynyt tai ollut tyyliin ''hyi vittu'', mutta tyttöystävä oli ymmärrettävästi häpeissään, vaikka koitin selittää, että ei tässä mitään hullun vakavaa ole käynyt. Lakanat tosin meni pilalle. :(

    • MimmiTyttö12

      No mul oli sellaset vaaleen keltaset farkut

    • Sieltäsetulee

      Mylöhään tämän kirjoutan, mutta Oln ihan tavallisesti koulussa englannin tunnilla ja alkoi yhtäkkiå vatsaan sartua. Ajattelin että se johtuu vaan ruosta jota olin juuti syönyt ja oli sut tunnin normaalisti. Sitten oli liikuntaa ja olin juuri saanut uudet valkoiset/harmaat liikkahousut ja siinä venyttelimme tunnin päätteeksi. Mietin vaa et tuntu ku tulis kuset housuun enkä välittänyt siinä jotkut osotteli mua venyttelyjen aikana ja vähä nauro. Sit minun sen aikainen paras ystävä sano mulle et "Must tuntuu et sun menkat on tullu läpi" sit vaa juoksin vessaa eikä opekaan pysäyttäny ku huomas sen punaisen verikläntin joka koristi haaraväliäni. Menkat tuli päivää aikasemmin niin en ollu varautumu siteel tai millää ja tungin vaa iha sairaasti vesapaperii alkkareihi. Sit oli onnistunu laittamaan vielä valkoiset farkut ja toivoin vaa koko loppu päivän, et ei tulis läpi ja koulua oli jäljellä viel 2h

    • Minulla oli kerran kuukautiset. Se aiheutti minulle vaikeuksia yhdyssanojen kanssa.

      • Anonyymi

        Ok


    • lotjauuno

      Musmiilinaisilla ei oo tota onkelmaa että näkyis mite tulee läpi ku niilo aina löysä musta pomppa niskassa. Se on kuitenki varmaan ainoa etu joka niilä on länsinaisiin nähe, eikä sen takia vielä kannata musmiiliksi kääntyä

    • Anonyymi

      Olin pyytänyt muutaman naispuolisrn frendin meille ei oo ku päivä aikaa siitä ja menin vessaan. No ne oli mun huoneessa ja penko kaappeja. Kun palasin vessasta ne tuli kikattaen mun huoneesta ja kerto että löys mun yhet hienot housut. No ne olo löytäny mun pyykkikaapista housut mistä mulla oli menny menkat läpi. Onneks ne oli mulle hyviä kavereita.

    • Anonyymi

      No siis.. oltii mökillä ja siellä oli tosi paljon kaikkia tyyppejä. Mulla oli menkat just sillon ku oltii siel mökillä ja en sit uskaltanu laittaa niit käytettyi tampooneit sinne roskiksee ettei kukaa huomais (en ollu kertonu vie kellekkää) käärin ne sit paperii tungin seinän ja sellase kaapi välii. Kukaa ei ollu huomannu ja niit oli siel jo aika paljo. Yks päivä sit äiti huomas ne ja sano niist sillee äänee. Mua alko kuumottaa iha sikan. Äiti ja kaikki luuli et ne oli ollu yhe toise poruka jotka oli ollu ennen meitä siellä. Äiti soitti sille mut siel ei sit kuulemma ollu sillo ketää naisii. Tilanne ehk vähä rauhottu. (Olin ollu siis koko ton ajan yläkerrassa iha paanikissa) sit ku oli ollu jo vähä chillimpää ja äiti oli siivonnu ne sielt ni se tuli yhtäkkii kysyy mult sinne ylös et ”onks sul alkanu kuukautiset” ja sit mä sanoin jotai kui ja se sano jtn sit mä sanoin joo ja sillee sit äiti meni saakeli kertoo niille et ne oli mun! Sit mä olin iha sika nolon enkä menny sinä päivänä melkee enää ollenkaa alas. Äiti oli varmaa miettiny et onks ne mun kosk ne oli varmaa jotku viel märkii jos niihi oli menny vettä. Vieläki ku mietin tätä ni vähä hävettää😂😂

    • Anonyymi

      No siis tästä on nyt kaksi viikkoa, mutta, kun olin mun kaverilla (ja se tietenkin oli poika) niin mulla alko siellä runsaat menkat ja kun mä kävin vessassa niin sitä valu mun pakaroita pitkin (en ollut tietenkään huomannut valumista kun kauhistelin alkkareissa olleita verilänttejä) niin istuin siihen vessanpöntön päälle, hetken päästä kun olin tehnyt siinä hommat niin sulloin vessapaperii alkkareihin niin paljo kun mahdollista ja kun olin vetänyt housut jalkaan niin huomasin että siinä vessanpöntön reunuksela oli hirveät veriläntit niin olin puoli tuntia siivoomas niitä. Myöhemmin kaverilla kun olin sohvalla niin mun menkat oli tullut läpi niin se mun kaveri huusi että ONKS SULLA MENKAT? ja olin siinä häpeissäni ja lähdin kotiin nolottaa vieläkin.

    • Anonyymi

      No mulla oli uintitreenit tiesin et mul on menkat enkä laittanu mitään suojaan kun en viime kerrallakaan tarvinnut joten menin ilman tunsin kun sitä tuli veteen oon sillee et ei nyt no sit olin sillee no ei sitä ketää nää siel vedes sit mun valmentaja (mies) vaa sano et tehää ryhmät mis näytetää käännöksii no tehtii ryhmät piti nousta joksiki 20min ylös altaasta no sit tietty tuli ihan kunnolla jalat täytyy siin vieres oli kahvio misä oli ikkunat niin sielläki kaikki katto yritin putsata käsillä mut ei onnistunu koska koko ajan tuli vaa lisää no sit joku poika huomas ja se sano muille pojille ja sit ne vaa nauro mul no sit ku päästi veteen taas tuli kunnol vetee sellast oranssihtavaa nii yritin liikkuu nopeesti no sit uitii jonku aikaa ja sit piti taas nousta ylös ku meil oli joku kisa no sit alus ei tullu mitää ja sain lähtee ensimmäisenä hyppäämään joten se ei ollu paha no sitte jouduttii taas oottaa herki ja sit ne menkat tuli taas ihan kunnolla sit joku iso huomas sen eikä sanonu mitää sitte mun piti taas hypätä mul oli jalat täynnä verta ja kaikki katto sit sen jälkee joku rupes suihkuttaa sitä verta pois siitä ku sanottii et alkaa loppuverra ja valmentaja kysy et mitä tapahtuu nii se vaa sano et ” vaan verta” ja kaikki tuijotti muo hyppäsin nopeesti altaaseen uimaaa loppuverran ja sit ku nousin ylös ja vedin pyyhkeen päälle ja kirjaimellisesti juoksin vessaan olin ihan veressä ja sit kävin nopeesti suihkus enkä ees uskaltanu tulla saunaa ku siel oli kaikki muutki tytöt ja sit joutusin kävelee kotiin ja itkin samalla ja sit ku tulin kotii nii menin vaa huoneeseen mököttää ja viel enne treenii miettisin et voisin jättää väliin mut enpä tietty jättäny niin että noloin juttu mitä koskaan tapahtunu..

      • Anonyymi

        Kun mul ei oo alkanu viel mut varmaan lähi aikoina alkaa mut joo ei oo enää kauaa kun on koulus uintii niin pelottaa et alkaa ku oon altaassa😣


    • Anonyymi

      Mulla tuli menkat kun olin yleisvessassa juoksin muiden ohi ja lattiat täynnä vertaa seuraava otti sieltä mun käytetyn tampoonin

    • Anonyymi

      Jalmariia. Kannattaa kokeilla yö siteitä

    • Anonyymi

      Kiva teille

    • Anonyymi

      Eka nolo juttu tapahtui kun olin kavereiden kanssa ulkona. Istuttiin penkillä ja mul oli tosi runsaat menkat, ja iso side, mut tuli kuitenkin läpi ja penkillä oli semmonen tahra. Mua nolotti, mut mun kaverit auttoivat mua kotiin vaihtamaan housut eikä nauranu, koska tiesi mun menkoista.
      Toinen juttu, olin mun poikaystävän kanssa toisessa kaupungissa koko päivän (myös sen perheen kaa) ja mul oli menkat. Sillo ku ne vei mut kotiin niin se päätti jäädä mun kaa ulos vielä hetkeks. Mä en ollu vaihtanu sidettä noin 2 tuntiin, ja mul oli aika runsaat menkat, mut ajattelin ettei viel puol tunnissa tapahdu mitään. Se käveli mun kaa talolle, ja tein kaiken mahollisen ettei se näkis mun persettä. Kun se lähti kotiin, juoksin vessaan ja tietenkin housuissa oli verta, ja varmasti ulkona tyypit on sen nähny. Hävettää edelleen...

    • Anonyymi

      Joo aika vanha keskustelu mut ite ainaki luen iha sika vanhoi keskusteluja. Tää ei oo hirveen nolo mut kuitenki. Olin tällöin 6 luokalla ja ja siis mul oli menkat ehkä kolmannen kerran ja mul oli sillon tosi runsaat. Menin sit kouluu ja mul oli semmoi normi side. Sit vikalla tunnilla istuin pitkää samas kohassa ja kun liikuin vähän nii tajusin et nyt muuten tuli läpi siihen penkkii. Onneks mul oli mustat housut nii ei näkyny niissä. Istuin sit iha turpa kiinni koko loppu tunnin ja kun tunti loppu nii ootin et kaikki muut lähtee sielt luokasta ja nousen vast sitte. En alkanu mitää putsaa sitä penkkii vaa lähin vaa sielt luokasta. Meillä oli vielä seuraavana päivänä eka tunti siin luokassa nii pelkäsin kokoajan et se veri tahra on viel siellä. Sit aamulla ku mentii sinne luokkaa ni huomasin et se oli onneks siivottu pois. Mua hävetti kuitenkin ihan sikana. Kutosluokan lopussa puhuttii kaikkien meidän luokan tyttöjen kanssa menkoista ja tajusin et en ees ollu eka. Ja kahella muullakin oli tullut läpi.

    • Anonyymi

      kerran on onneksi tullu lävitte, olin muuten todella tyhmä tuona aamuna. oon aina käyttänyt siteitä, ja yhtenä aamuna päätin fiksuna koittaa tamppoonia ja laittaa VALKOSET farkut... oli kolmas tunti kun sen kaveri huomasi, olin tiskaamassa koska oli leivontaa sillä tunnilla. Olin siinä vähn nojaamassa altaan päälle, että en kastuisi itse paljoa. kaveri huomasi ja sano ''minun nimi'', pyllistä. olin eka hämillään ja sitten tajusin. kaveri itse käyttää tamppooneita, ja antoi kourallisen niitä minulle, en viittinyt sanoa että en oikein pidä niistä, ja ne oli vielä ilman sitä asetinta. menin siitä sitten nopeasti vessaan, meni ruokailu ja n. 30min välitunti vessassa itkemiseen ja viestittelemään äidille ja mummille, joka ei ole vielä kauhean vanha, ja ajaa vielä autoa. Oli muuten köksän ope myös siinä kun tiskasin niin hän huomasi tilanteen ja antoi luvan lähteä kotiin. onneksi oli mustat legginssit repussa mukana ja vaihdoin niihin ennenkun lähdin. olin siis vain laittanut mummille viestiä että voitko tulla hakemaan (molemmat vanhemmat töissä, asun 10km päässä koulusta ja mummi ihan keskustassa).en ollut myöskään laittanut tampoonia kunnolla, koska siinä ei ollut sitä asetinta, kyseessä tulisi siis olemaan todella epämukava n.15min, kun istun vain toisen pakaran päällä, etten tuntisi tamppoonia. En ollut siis vielä kertonut että miksi hänen piti minut tulla hakemaan, ja kyseli kauhiasti, ennen kuin lähdettiin parkkikselta. selitin ja hän oli hyvin kannustava ja kysyikin että pitääkö mennä hakemaan kaupasta tarvikkeita, sanoin en ja että haluan vain nopeasti kotiin ja suihkuun. ei se ollut niin paha, pesin farkut, meni suoraan siitä roskiin, kävin suihkussa ja söin jotain. siinä se. Muistakaa muut että siinä ei ole mitään hävettävää jos tulee läpitte, ja niin käy varmasti muillekkin

    • Anonyymi

      Oli enkun tunti ja alko sattuu vatsaan mut en kiinnittäny siihen huomioo, kunnes tuntu siltä et on vuotanu läpi ja muutenkin kiire vessaan. Kysyin opettajalta pääsenkö vessaan mut kuntii oli enää 5min jäljellä, joten opettaja sano et pystyn odottaa en aikaa. Ku tunti loppu juoksin naama punaisena vessaan ja kaikki kakka. Olen just päässy vessoille ku tunnen kuinka paska tulee housuun. Eipä johtunut mahakipu pelkistä menkoista…
      Ryntäsin lähimpään vessaan ja suoraan pöntölle. Oli aivan kamala olo, oksetti. Heitin pikkuhousut suosiolla roskiin ja tungin housut täyteen paperia ja soitin siskon hakee mut kotiin. Kotona oksensin loppupäivän.

    • Anonyymi

      Siis mul ei oo alkanu mut luinpa näit silti. Mut kiitti monet rohkaisee silleen ku sanoo et ei se mitää et muilleki on käyny silleen!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe