HUOM!! ESTA HUIJJAUS LIIKKEELLÄ!

esta huijjaus:(

Huomioikaa kun hankitte esta luvan että ette mene lankaan jossa teiltä peritään 65$ enemmän kuin pitäisi! Lisä tietoa saat http://3f8e4d43.linkbucks.com

19

2345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .gov

      Miksi ihmeessä kukaan edes menisi täyttämään ESTA kuin sen virallisilla .gov sivulla! Ei siinä saa syyttää kuin itseään jos maksaa enemmän kuin sen virallisen $14 USD.

      • What the Fox

        Näin on! Ja alkuperäiselle kirjoittajalle vielä tiedoksi, että huijaus kirjoitetaan yhdellä J:llä


      • Tiburón
        What the Fox kirjoitti:

        Näin on! Ja alkuperäiselle kirjoittajalle vielä tiedoksi, että huijaus kirjoitetaan yhdellä J:llä

        "...huijaus kirjoitetaan yhdellä J:llä"

        Siis näinkö: huiJaus?


      • perkelettäkö tuosta
        What the Fox kirjoitti:

        Näin on! Ja alkuperäiselle kirjoittajalle vielä tiedoksi, että huijaus kirjoitetaan yhdellä J:llä

        oikeassa oot, mutta huijjaus kirjoitetaan kahdella j:llä.


      • äikänmaikka
        perkelettäkö tuosta kirjoitti:

        oikeassa oot, mutta huijjaus kirjoitetaan kahdella j:llä.

        Kyllä se suomen kieliopin mukaan kirjoitetaan yhdellä jiillä.


      • Tarzanin veli
        perkelettäkö tuosta kirjoitti:

        oikeassa oot, mutta huijjaus kirjoitetaan kahdella j:llä.

        Ja hernekkeitto kahdella k:lla.


      • liem
        äikänmaikka kirjoitti:

        Kyllä se suomen kieliopin mukaan kirjoitetaan yhdellä jiillä.

        "Huijjaus" kirjoitetaan ihan selvästi kahdella j-kirjaimella. "Huijaus" sen sijaan yhdellä j:llä, käsitätkö nyt? ;)


      • petos

        Kaikki on mahdollista ja huijarit virallisissa asiakirjoissa on saatava kuriin kaikkialla maailmassa.


    • 1411118

      Sama se on Green Card Lotteryn kanssa. Ainoa oikea osoite on .gov-paatteinen mutta tallakin sivustolla suomi24 antaa huijareiden mainostaa ja ihmiset lankeavat ansaan.
      Jos ei osaa noita simppeleita kaavakkeita tayttaa englanniksi niin sitten ei ole mitaan asiaa USAan asumaan.

    • Menin lankaan

      Helposti se käy, kun googlettaa "ESTA" ja huijaussivut ovat heti viiden ekan tuloksen joukossa. Sitä vaan ihmetteli, että ompas hinta noussut. Jos ei koskaan halua tulla huijatuksi tai maksaa liikaa mistää, pitäisi kaikkia ostopäätoksiä harkita useampia tunteja. Esim ruokakaupassa kuluisi aikaa 10 tuntia kun selvittäisi kaikkien ostosten halvimman hinnan. Parempi olisi, että tehtäisiin laki, että kaikki kaupat voidaan perua, vaikka kahden vuorokauden sisällä ilman kuluja.

      • .gov

        Meillä vissiin on sitten eri googlet koska kyllä mun hakutuloksissa on ihan viralliset sivut ekana ja seuraavana lentoyhtiöiden linkkejä ESTA täyttöön.


    • Arjupa

      Ihan asiallista kertoa tuosta täällä, vaikka näillä palstoilla aina löytyy noita veetulijoita ja täydellisiä ihmisiä, jotka ei koskaan tee virheitä tai toimi huolimattomasti.

      • Epäonnekas onnellinen

        Itse tulin "huijatuksi". Huomasin kuitenkin, että sivustolla oli ohjeet miten rahojaan voi hakea takaisin. Kokeilin onnea ja se tuottikin tulosta, sain kaikki rahat takaisin. Esta tuli siis maksamaan 0€ ja on voimassa. Voimassaolon voi tarkastaa virallisilta sivuilta. Vinkiksi muille, jotka huomaavat tehneensä virheen :)


      • kysyjä
        Epäonnekas onnellinen kirjoitti:

        Itse tulin "huijatuksi". Huomasin kuitenkin, että sivustolla oli ohjeet miten rahojaan voi hakea takaisin. Kokeilin onnea ja se tuottikin tulosta, sain kaikki rahat takaisin. Esta tuli siis maksamaan 0€ ja on voimassa. Voimassaolon voi tarkastaa virallisilta sivuilta. Vinkiksi muille, jotka huomaavat tehneensä virheen :)

        Tuota noin, ESTA tuli maksulliseksi vuonna 2010 ja on voimassa 2 vuotta, niin miten sinulla voi olla voimassa oleva ESTA joka ei ole maksanut mitään?


      • Epäonnekas onnellinen
        kysyjä kirjoitti:

        Tuota noin, ESTA tuli maksulliseksi vuonna 2010 ja on voimassa 2 vuotta, niin miten sinulla voi olla voimassa oleva ESTA joka ei ole maksanut mitään?

        Tässä viestiketjussahan keskustellaan esta "huijauksesta".Eli jos tilaat estan ei viralliselta sivulta, niin sinulta veloitetaan estan hinta 14$ 65$ palkkio sivun "palveluista". Yritin neuvoa muita, jotka ovat epähuomiossa tilanneet kalliin estan. Tämä "huijaussivusto" palautti minulle kaikki rahat takaisin, kun tein heille reklamaation. Minulla kuitenkin on voimassa oleva esta, jonka hankin kuun alussa ja olen jo kokeillutkin sitä jenkkien rajalla.


      • toinen epäonnekas
        Epäonnekas onnellinen kirjoitti:

        Tässä viestiketjussahan keskustellaan esta "huijauksesta".Eli jos tilaat estan ei viralliselta sivulta, niin sinulta veloitetaan estan hinta 14$ 65$ palkkio sivun "palveluista". Yritin neuvoa muita, jotka ovat epähuomiossa tilanneet kalliin estan. Tämä "huijaussivusto" palautti minulle kaikki rahat takaisin, kun tein heille reklamaation. Minulla kuitenkin on voimassa oleva esta, jonka hankin kuun alussa ja olen jo kokeillutkin sitä jenkkien rajalla.

        Hei Epäonnekas onnellinen

        Mitä kirjoitit reklamaatiokirjeessä kun hait rahojasi takaisin Nyt tuli hujatuksi, bäää


      • kusetettu1
        toinen epäonnekas kirjoitti:

        Hei Epäonnekas onnellinen

        Mitä kirjoitit reklamaatiokirjeessä kun hait rahojasi takaisin Nyt tuli hujatuksi, bäää

        itse huomasin myös tulleeni huijatuksi liian myöhään, mutta lähetin sivun reklamaatio ohjeen mukaan sähköpostia johon syyksi kirjoitin englanniksi yksinkertaisesti, että haluan rahat takaisin ja noin puolen tunnin kuluttua tuli vastaus s-postiin ja rahat takaisin tilille..


    • Huolestunuttt

      Jouduin itsekin huijatuksi, mutta laitoin myös viestiä yritykseen ja sanoivat palauttavan rahat minulle takaisin. Jääkö Esta nyt siis kuitenkin voimaan, kuten joku aiemmin ketjussa mainitsi? Virallisilta sivuilta katsottaessa se kun on vielä voimassa, ja ei kai tuo "huijausyritys" voi sitä mitätöidäkään? Voinko siis turvallisin mielin lähteä matkalle parin viikon päästä?

      • Pate8383

        Sama tilanne nyt minulla, jouduitko hakemaan uusiksi vai menitkö ns. Ilmaisella ESTAlla? Itsellä näyttää olevan voimassa kun tarkistaa virallisilta sivuilta, mutta voiko olla varma? Rahat on jo palautettu itelleni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe