Univormuista

Ex-stuertti

Mikä kumma teitä naisia kiihottaa univormuissa? Onko se niin peittävä, että sormet suorastaan syyhyävät päästä tutkimaan sen sisältöä vai mikä niissä kiinnostaa? Itse univormussakin joskus olleena tämä kiinnostaa kyllä. Löytyihän omakin kulta vähän niinkuin sen ansiosta... Itse asiassa aika paljonkin taisi vaikuttaa? Tiedä häntä. Jos vastauksia tähän saisi, niin se hyvä oisi.

28

3738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanna

      lentäjän univormu- tumma, hyvin leikattu puku saa miehen kun miehen näyttämään komealta
      poliisin univormu- samoin, ihan ok näköiset vaatteet viestii turvallisesta, oikeudenmukaisesta ja kunnollisesta luonteesta (vaikka toki näin ei välttämättä ole)
      palomiehen univormu - yleensä palomiehillä on suht kova kunto, miehekäs olemus, rohkea luonne jne..
      stuertin univormu - ei henkilökohtaisesti juuri sytytä, lähinnä tulee mieleen melko naismainen mies.

      • Mää

        Jaa miksikö? No, palomies ruikkii heti kun letkuun kosketaan mutta poliisi pamputtaa pitkään ja osaa myös pidättää...

        *heh*


      • hih
        Mää kirjoitti:

        Jaa miksikö? No, palomies ruikkii heti kun letkuun kosketaan mutta poliisi pamputtaa pitkään ja osaa myös pidättää...

        *heh*

        hih, hih:)


      • hmmm
        Mää kirjoitti:

        Jaa miksikö? No, palomies ruikkii heti kun letkuun kosketaan mutta poliisi pamputtaa pitkään ja osaa myös pidättää...

        *heh*

        Ne poliisit kun ovat niin "fiksujakin"


      • tuomas1976
        Mää kirjoitti:

        Jaa miksikö? No, palomies ruikkii heti kun letkuun kosketaan mutta poliisi pamputtaa pitkään ja osaa myös pidättää...

        *heh*

        Tarjolla olisi treenatun vartalon omaava poliisi "pidättämään".


    • Miura

      kunnioitusta? Formupukuisen oletetaan olevan trimmissä, urhea, terve, suojelukykyinen, upseeri ja herrasmies, uljas ja prinssityyppiä.

      Kyllä täytyy myöntää että jäi kahvikuppi puolitiehen kun lentokapteeniryhmä tuli kahville ollessaan koulutuspäivillä...

      • Hanna

        Näin hyvin en olisi itsekään osannut asiaa kiteyttää!!


    • merimies

      antaa kantajalleen, mikäli pukua kantaa oikein ja pitää sen kuosissaan, leiman kuulumisesta tiettyyn tunnettuun ja kunnialliseen järjestyneeseen organisaatioon.

      On mm. tutkittu, että kun lentokone alkaa laskeutuessaan lähestymislennon ja henkilökunta pukeutuu tummiin virka-asuihinsa, lentopelkoakin kärsivät henkilöt, muista puhumattakaan, rauhoittuvat. Samat havainnot on tehty tapaturma-autojen miehistöjen suhteen, kun sairasauto tulee paikalle loukkaantuneen luokse. Elintoiminnot rauhoittuvat silloin selvästi. Näistä on mitattua tietoa olemassa asiaa tutkineilla. Ja ainakin osasyynä siihen on tunnettu virka-asu.

    • ex-upseeri

      Täytyy sanoa naiset on helvetin tyhmiä, ne varmaan onanoittee kun näkee uniformun.

      • mielipide

        Sama logiikka pätee myös miehiin, ollaanko kaikki helvetin tyhmiä. Kyllä kuule miehetkin aloittaa sen vonkaamisen ylimmältä tasolta (tarkoittaa hyvännäköistä), jos tulee pakit, siirtyy seuraavaan jne. Näin toimitaan ravintolassa, vai oletko nähnyt, että joku alottaisi siitä 60 mummusta, joka on eksynyt väärään paikkaan. Naisillakin on silmää miehisyydelle ja hyvin istuva formu on mukavaa katseltavaa, usein nämä formukaverit eivät ole hikisiä, öriseviä, jussipaitaisia läskejä.


    • Linda

      ...mun mielestä miehet näyttää vaan niin hyvältä uniformuissa. Kyllä sitä aina vähän kauemmin katsoo jos näkee uniformullisen miehen ja jos on vielä komea.....
      Mä olen huomannu että mulle toimii parhaiten poliisin ja vartioiden uniformut. ;)
      Yritän olla tuijottamatta tai vilkuilematta luulevat vielä että oon pöllimässä jotain tai muuten vaan laittomissa puuhissa....

      • Hanna

        ... jos ne luuliskin sun olevan jossain hämäräpuuhissa ja tulis tarkastelemaan vähän lähempää... =)


    • Tuhmis

      Napit on kivoja.............. ;)

    • Janna

      Yksinkertaista vastausta ei ole olemassa. Yksi vaikuttavat tekijä varmasti on naisten tarve tuntea, että heistä pidetään huolta. Ja esim. poliisit ja palomiehet on koulutettu pitämään ihmisistä huolta...

      Täytyy myöntää, että minäkin kuulun siihen joukkoon, joiden mielestä 'univormuinen' mies on melkein vastustamaton. =) En osaa sitä itse sen kummemmin erotella, minusta he vain näyttävät todella komeilta.

      • Kaarina

        Piti ihan vaihtaa vakavamielisempi
        nimimerkki toiseen että uskalsin tunnustaa
        kuuluvani myös univormuista pitävään joukkoon. Se nolottaa melkein, koska mitään järjellistä syytä houkuttavuuteen ei ole. Ehkä puku symboloi jotain?

        Seksuaalisestä pitämisestä puhuen, tuntuu naisena houkuttelevalta saada virkapukunsa mukaisesti ehkä muodollisesti käyttäytyvä pehmenemään (tai aikanaan kovenemaan) edessäni. Mutta ei se niin paljon houkuta, että miestäni ikinä pettäisin tai että hänen pitäisi hankkia asu ilokseni :)


      • pää sekaisin

        Niin se vaan on et kyllä mies uniformussa saa lämpenemään.. mut ei mikä tahansa uniformu; vartijat,palomiehet ja poliisit on ne huomiota herättävimmät! Kyllä voin ihan hyvin myöntää et mulle on lähes mahdottomuus olla kattomatta perään, kun ohi kävelee nuori hyvännäköinen treenannut poliisi tai ed.m. Hyvä perse ja upeesti treenattu kroppa uniformussa on (yhtä poikkeusta lukuun ottamatta) parasta mitä miehet voi olla !


    • Emma

      Univormut vaan on puoleensavetäviä, varsinkin poliisien ja palomiesten. Syitä nyt on monia, ne tuo turvallisuuden tunnetta, kertoo vastuusta ja toisten auttamisesta mutta myös siitä, että ne sisältävät usein hemmetin hyvän vartalon... Univormupukuisilla on myös hyvä ryhti ja he ovat miehekkäitä!! (toisin kun jotkut diblomi-insinööri nahjukset, yök).

    • Voi kun tietäisitte

      En tiedä muuta, ku et kukaan täällä olevista naisista ei
      tiedä tahi ei oo koskaan ees nähneet poliisin univormua.
      Ja sotkevat haalarin eli virka asun ja univormun keskenään.

      Ylipäätään univormu näyttää naisen mielestä olevan villapaita
      ja raksahousut. Jos niissä on x firman logo.

      Sen verran olen perehtynyt naisiin,
      että heidän fantasiansa ovat hieman eri tasolla kuin monen miehen...
      ja mielikuvitus ja hyväuskoisuus myös.
      Kuten täällä jo joku sanoikin naivistisesti univormun
      kantaja on "kunniakas". Tosin jos tietäisivät paremmin,
      eivätkä miettisi alapäällä tajuaisivat, että varastavat ja lyövät yhtä
      tehokaasti tai paremmin kuin kuka tahansa ketale.

      Yhtä paljon huvittaa muut naisten asettaman kriteerit kuten:

      -pituus
      -kroppa
      -kalju
      -tauoinnit
      -ja erillaiset suomi aiheiset korut.

      Minua kiihottaa miehessä lähinnä se, että millainen hän on
      ja ennekaikkea kun etsin miestä vaikuttaa minuun se,
      että joudun mahdollisesti olemaan hänen kanssaan loppuelämäni.
      Mikä on aina default asetus päässä, joten otan kyllä vähän
      tarkemmin kuin jonkun poken tai muun pikkumunaisen hintin.

      Ja jottei kenelekkään käy epäselväksi itselläni on univormu!
      En ole täysin suomalainen vaikka sitä mielestäni hyvin vedänkin.
      Olen mies, mutta pidän miehistä.. eli suomen kansankielellä
      homoseksuaali.

    • Surkuhupaisaa

      Sinua siis huvittaa se, että naiset asettavat miehille kriteerejä kuten pituus, kroppa, hiustyyli ja koristelut. Omat kriteerisi miehille ovat sitten seuraavat:

      - millainen mies on (täh?)
      - ei saa olla poke
      - ei saa olla pikkumunainen hintti.

      Ajatuksesi ovat aika kehnossa järjestyksessä. Ajattelepa siis uudelleen.

    • Toisinkin päin

      Ihan samaa voisi kysyä miehiltä. Minä olen työssäni esiintynyt monenlaisissa työhön kuuluvissa vaatteissa, myös univormussa. Omissa vaatteissani olen saanut olla ihan rauhassa, mutta kun virkapuku on yllä, joutuu sietämään kuolaamista, käpälöintiä, perässäjuoksemista ja kummallisia ehdotuksia, ihan kuin siellä puvun sisällä ei olisi ihmistä ollenkaan vaan jonkinlainen kone tai lelu. Mikä kumma niissä siis miehiä kiihottaa?

    • po yr0 +

      No,
      sama toimii myös miehiin.
      Miksi miehiä kiihottaa sairaanhoitajat ja lentoemännät?
      Tai miksi ranskalaisen sisäkön "uniformu" on yksi tilatuimmista/ostetuimmista asusteista erotiikkapuodeissa?

    • Ainavirallisetpäällä

      En sitte tiedä mikä on mussa on vikana mut kaikkein kiihottavin univormu on mielestäni partiolaisilla. Itsekkin monta vuotta partiolaisena ollessani voin sanoa että kyl se on kaikista kuumin univormu. Ja enne kui joku sanoo minua pedofiiliksi niin ihan oman ikäisistäni puhun eli 17-19 vuotiaista. Saisivat partiolaiset mielestäni rohkeemmi ja useemmi käyttää partiounivormua.

    • Seriina

      Ei kai siinä muu vaikuta kuin se, että se viestii miehen ammatista ja sitämyöten siitä, että tämä mies on vastuullinen ja vakavasti otettava. Ylipäänsä naiset pitää miehistä, jotka OSAA jotain. Ja univormu kertoo sen heti.

      Työttömällä luuserilla voi olla vaikka miten hieno siviilipuku päällä, mutta se ei kerro yhtään mitään. Mutta kun sekin luuseri menee töihin ja vetää vaikka sen työhaalarin ylleen, status nousee samantien muutaman pykälän. Mikä tahansa ammattimiehen asu miehen päällä antaa nimenomaan sitä arvolatausta. Se kertoo työnteosta ja jotenkin vain niin kuin siihen sitoutumisesta ja se on aina miehessä plussaa.

      Nuo poliisin, vartijan ja palomiehen kamppeet kertoo tietenkin myös jonkinlaisesta turvallisuudesta, joten ei ole ihme jos naiset pitää.

      No sanotaan vaikka että sirkuspellen asu ei ehkä herätä intohimoja. Eli on poikkeuksiakin.

      Ja olen kuullut ja lukenut, että miehet vastaavasti pitää naisista, joilla myös on työasu tai peräti univormu.

      Naiset pitää muutenkin miehistä, joilla on erityistaitoja, siksi esim. muusikot on suosittuja. Ei tarvitse siis olla mitään työasua, riittää kun on se instrumentti. Viulukoteloa tai haitarilaatikkoa kantava mies saa aina naisilta huomioivia katseita, niin se vaan menee.

    • Vaikeaasanoa

      En oikeastaan tiedä, jostain syystä kiihottavat kovasti.. Ehkä johtuu jotenkin siitä että mies vaikuttaa univormussa jotenkin miehekkään vahvalta? En osaa avata tätä oikein, mutta joku siinä on!

    • CuriousPink

      Maskuliinisuus

    • fdfr

      Virkapuku (palomies, poliisi) herättää luottamusta. Yleensä näihin ammatteihin hakee kuitenkin tietynlaiset ihmiset ja nämä ammatit koetaan turvallisiksi.
      Samoin koetaan vartija, vaikka kyseiselle alalle ei mitään seulaa olekaan. Turvallisuuspuolella työskentely vain koetaan turvalliseksi asiaksi ja tällaisen miehen kanssa on turvallinen olla.

      Upseerit, kapteenit yms. ovat - kuten ylempänä oli sanottu - puettu yleensä siistiin, suoraan pukuun joka on leikattu vielä hyvin. Hyvä puku tekee miehestä aina komeamman näköisen ja tällaista vaatetta työkseen käyttävät saavat sitten nauttia siitä edusta.

      Stuerttia tai kokkia en itse tajua, kaiketi siinä se siisti pukeutuminen ilmenee kanssa?

      Lääkäri aiheuttaa kanssa sitä samaa turvallisuuden tunnetta, sekä olettamusta, että mies on fiksu.

      Kyseessä niin lähinnä olettamus ja ammattiin liitettävä stigma.

    • crux

      Vaikka en nainen olekaan, niin luulen silti että univormuissa kiehtoo persoonallisuuden häivyttäminen viran ja puvun taakse ja sen myötä myös heikkouksien häivyttäminen. Naiset pitävät yleisesti ottaen miehistä ja univormupukuinen on enemmän mies ja vähemmän joku tietty ihminen huolineen ja murheineen.

    • puvutnam

      täältä löytyy yks joka tykkää uniformuista. Yleensä naiset tykkää siitä miten laittautuneita ne ihmiset on ja miehisiä. Usein se myäs liitetään hyviin herrasmies tapoihin tai BDSM tyyliseen alistamiseen joka osaa kiihottaa kun saa esim. olla amiraalin höykytettävänä :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe