Saitko hyvää palvelua?

seddau

Mistä liikkeestä Salossa saat hyvää palvelua ja mistä saat huonoa palvelua?

95

3548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niina99

      Studio H valokuvaamo huijaa ja valehtelee asiakkaalle digikuvien suhteen. Asiakkaalle annetaan digikuvina 100kt jpg jonka resoluutio ei riitä edes facebookiin. Kuvista pyydetään 15e kpl ja polttamisesta CD:lle parikymppiä lisää. Studio H elää menneisyydessä, suosikaa uudempia yrittäjiä.

      • taas

        heh, raukkis!


    • epra

      Sain erittäin hyvää palvelua AA-realisointi yrityksessä asiodessani tänään.

    • jossu

      Sain hyvää palvelua Prismassa.

    • Kunto Laatikko

      Salon kaupunki lakkauttaa palvelut maaseudulta.
      Siksi me haemme palvelumme Salon ulkopuolelta.

    • Aappo

      Huonoa palvelua sain Elisan myymälässä Anttilan talossa.

      • jomppe2

        Tänäänkin niin tuiman ja myrtsin näköisinä istuivat ja melkein tuppisuina!


    • oma vika

      Sain erittäin hyvää palvelua SSP myymälässä.

      • ylistys Liukkoselle

        Liukkosen sekatavarakaupasta sain erittäin hyvää palvelua aikoinaan.
        Vaikka olin vasta 16 vuotias, tuli itse Lukkonen avaamaan yöllä taka-oven asiakkaalle ja kylläpäse pussikalja sitten maistuikin ja päähänhänkin se meni kun napero vielä olin.
        Nyt ei mene päähän kuin metrinen halko tai leka, liekö tottumuksesta kyse?


    • Oskari2

      Terrasta Tommilta erittäin hyvää palvelua! Kiitos vielä kerran asialliseta palvelusta,oli ilo tehdä kanssasi kauppaa.

    • sinne mentiin

      Parasta palvelua saa Jallun kämpästä, aivan EHDOTTOMASTI PARASTA:
      Maankuulua, aitoa Ollikkalan kiljua sekä toosaa Tuhannen Riemun Iitalta.
      Ottakaamme siis kaikki suunnaksemme Jallun kämppä, samalla tuemme salolaista yritteliäisyyttä.

      • Arvosen Bonus Pelle

        Saaks sielt osuuskaupan kortilla boonusta ja, meinaan jos täyteen tankkaan?


      • kaupantekkoo
        Arvosen Bonus Pelle kirjoitti:

        Saaks sielt osuuskaupan kortilla boonusta ja, meinaan jos täyteen tankkaan?

        Jos tankkaat pääsi täyteen kiljua ja Tuhannen Riemun Iitan toosan täyteen soossia, saat tosi monta poonus-pistettä Osuukaupan tilille.


    • Jomppe2

      Asioidessani Pirkkatorilla tässä eräänä päivänä sain ynseää palvelua. Asiakkaan piti käydä oikein kädestä pitäen näyttämässä kaapin seinässä olevaa tarjoushintaa. Kassatyttö siihen tokaisi, et kukas tämän on tähän laittanut? Hänellä tuntui olevan huono päivä. Tätä ei koskaan pitäisi näyttää asiakkaalle, vaikka kuinka tympäisisi olla töissä ja palveluammatissa.
      Kauppiaiden kannattaisi käydä katsomassa Yhdysvalloissa kaupantekoa palveluasennetta, siellä ollaan ystävällisiä ja hymyssä suin palvellaan.
      Itse käyn työni puolesta usein eri puolilla Yhdysvaltoja ja aina lähden kaupasta iloisin mielin ja mieleni tekee palata uudelleen ja uudelleen iloisten ja palvelevien myyjien kauppaan.

      • Karri1

        Palvelussa olisi tosiaan petraamisen varaa.


    • Iisakki2

      Kikatintista sain hyvvää palavelua

      • Risto4

        Oletko Lapista?


    • artviros

      Sain eilen sekä Tivolissa että läheisessä pizzapaikassa hyvää palvelua.

    • Pertsa1

      Terrassa osataan tervehtiä asiakasta.

      • ykkösmyymälöitä

        Totta on, Terrassa myyjät osaavat tervehtiä ja ovat kohteliaita.
        Yleensähän myymälöiden yleinen ilmapiiri kertoo millainen esimies työntekijöillä on, ja sen vaistoaa jo heti muutamassa minuutissa, kun tulee liikkeeseen.

        Salossa on myös Jokisen Kulta-ja kelloliike palvelun ykkösmyymälöitä. Asiakas lähtee sieltä tyytyväisenä.


    • hyvää palvelua

      Olen AINA saanut TOOSI hyvää palvelua Jallun kämpässä.
      Hyvää kiljua ja Tuhannen Riemun Iitalta toosaa.

    • Pöö 2

      Mielestäni hyvin monessa paikassa saa aika tympeää palvelua. Myyjät ei hymyile, eivät sano mitään, jos heille erehtyy jotain sanomaan. Jos on rahastettu väärä hinta, asiaan ei kommentoida mitenkään. Pahoittelua on turha odottaa. Ennemminkin asiakkaana tulee sellainen olo, että piruako tässä olen turhasta "valittamassa".Ei siis ole hallussa ihan peruskommuninointitaidot! Myyjän pitää tervehtiä, olla edes ystävällinen ilme kasvoillaan, jos ei ihan hymyilyta. Myyjän pitää osata tarvittaessa pahoitella ja jonkinlaiset small talk -alkeetkin olisi kiva lisä! Itse olen todellakin ihan perusasiakas. En turhia kassalla höpöttele. Jos joskus erehdyn jotain kassalla sanomaan, niin yleensä siihen ei saa mitään vastausta. Mutta joo pakko ne ruuat on jostain hakea. Pitää ryhtyä vallan hajuttomaksi ja mauttomaksi ja näkymättömyyskin olis varmaan plussaa!!

      • samaamieltä

        Samaa asiaa miettinyt. Nykyään työpaikat näyttävät olevan täälläpäin kiven alla, joten esimiehen pitäisi enemmän kiinnittää huomiota alaistensa käytökseen ja jollei käytös muutu niin myyjä vaihtoon. Kyllä niitä asiakaspalvelutaidon omaavia löytyy.


    • Hymyilevä aina

      Salmartissa saa aina hyvää palvelua ja kassatyttö on iloinen ja ystävällinen. Hyvillä mielin aina lähden sieltä pois.

    • Siiri1

      Sain ennen joulua nyrpeää palvelua Tarjoustalossa olevalta pullukka kassalta.Olisi äärettömän tärkeää opettaa asiakaspalvelun taitoja ja muistaa aina se hymy ja katsekontakti.

      • siirinmies

        minäpä tahtoisin saada siltä pullukalta:)


      • akks

        Pullukkakassa oli varmaan tympääntynyt lihavuutensa...


    • pirkant

      Halikossa saa Pirkantorilta aivan ihanaa palvelua, monesti olen vääräntuotteen ostanut kassalla huomannut ettei se ollutkaan se aletuote jota halusin.Aina iloisesti , käy vaan vaihtamassa...Laatua joka kadonnut isoilta marketeilta.Aito pikkukaupan fiilis.Aukioloajatkin mitä parhaat kohta nähdään taas...kellohan lähenee 7..toivottavasti kauppias palkitsee ainakin vakkarimyyjänsä joita ilman tunnelmaa ei olisi.

      • Katariina1

        Voi kun asia toimisikin näin! Aika nyrpeänä oli kassa tätikin tässä eräänä päivänä.


    • Santtu1

      Miksi verotoimistossa vain kaksi virkailijaa asiakaspalvelussa?
      Toinen niin pirun tuiman oloinen asiakkaille, ei hymyn häivää. Toinen niin iloinen ja mukavan oloinen, että aina haluaisin hänen palvelevan minua.
      Tuli minun vuoroni, niin ei kunnolla edes tervehtinyt, vaik on palvelualalla!

      • Terttu1

        Aivan sama huomio oli minullakin kun tänään kävin asioimassa.


      • seddau

        Mut hehän ovat palvelualalla, niin mikä mättää?


    • Hevostäti

      Tais olla Agri market Saloss, palvelu pelas,ostin hevoselle mysliä ja pojat toi takakonttiin murkinat,kiitos!

      • Juuso

        Näin sitä pitää palvella!


    • Tatte

      Salon DNA myymälässä loistava palvelu. Nuoret miehet neuvovat uuden puhelimen käyttöä ja ovat muutenkin avuliaita ja kohteliaita.

      • Mervi S.1

        Tämä kyl pitää paikkansa.


      • Jontsu3

        Asiakasystävällisyys kyl näkyy DNA kaupan myyjistä ja siel on ilo tehdä kauppaa.


      • Kirjatoukka
        Jontsu3 kirjoitti:

        Asiakasystävällisyys kyl näkyy DNA kaupan myyjistä ja siel on ilo tehdä kauppaa.

        SALON KAUPUNGIN KIRJASTOSSA ERINOMAINEN ASIAKASPALVELU!


      • kirjamato4
        Kirjatoukka kirjoitti:

        SALON KAUPUNGIN KIRJASTOSSA ERINOMAINEN ASIAKASPALVELU!

        Tarkoitatko niitä muumioita


      • taas
        kirjamato4 kirjoitti:

        Tarkoitatko niitä muumioita

        haha, taas joku nettivauva


    • teemub2

      Hyvää palvelua Salossa

      Anttila
      Dna Kauppa
      Kodin terra
      Isku
      Jokisen kultaliike
      tekniset
      PetPoint

      Näissä kaikissa olen saanut useammin kuin kerran hyvää / erinomaista palvelua. Kiitos teille ylläolevien liikkeiden ammattitaitoiset ja iloiset myyjät.

      Ja sitä huonompaa

      -Sotka
      -Elisa
      -Masku
      -Gigantti
      -Hong Kong

      Näissä palvelu useammin kun kerran huonoa tai sitä ei ollut ollenkaan.

      Oho tuli positiivisia mieleen enemmän kuin negatiivisia!! Hyvä Salo!

      • jorma5

        Pannaan tasoitusta:
        Yritäpä soittaa Kone-Glansille!
        Saat yhden negan lisää!


    • ryytman

      Anttilan topten osasto. Siellä on mielestäni aina ollut tosi ammattitaitoisia myyjiä. Kysyt mitä tahansa, niin kyllä tietoa löytyy. Monissa paikoissa, kun kysyy jotain, niin kaivetaan manuaali esiin, eikä silti tiedetä mitään. Silloi kannattaa vain kävellä ulos.

    • reilupeli

      Meinaatte sitten täällä turvallisesti nimimerkkien takana huudella. Eikö ole pokkaa antaa palautetta suoraa. Itse ainakin sanon heti jos palvelussa on häikkää tai hoidetaan hyvin. Reilu peli facetoface. Negatiivisen palautteen saaminen/antaminen on tietenkin ikävempää kuin positiivisen palautteen anto. Suora palautehan on ensiarvoista. Jos häikkää ja parannusta ei tapahdu äänestän jaloilla ja vaihdan eri palveluntuottajalle, sinne missä palvelu minua miellyttää.

      • Erkki nimimerkki

        Turvallisesti nimimerkin takaa mielipiteensä julki toi hän.


      • taas
        Erkki nimimerkki kirjoitti:

        Turvallisesti nimimerkin takaa mielipiteensä julki toi hän.

        ja nettivauva; ei tajua, ei vaan tajua.

        raukka


    • Peku2

      Kyl Elisan palvelutiskillä on eräs varttuneempi mies jolta saa hyvää palvelua. Sitten ne nuoremmat sekoittaa pakan ja ovat niin töykeitä ja ei sopivia palvelualalle.

    • Pajula

      Itse annan ehdottomasti hyvän ja positiivisen palautteen Kello ja Kulta Jokiselle,vuodesta toiseen kotoinen ja todella hyvä palvelu,kiitos siitä.
      Myöskin Dna kaupan ruskeasilmäiselle nuorelle pojalle terveisiä,sopii myyntihommaan huippu hyvin,aina iloinen reipas eikä ylimielinen.
      Prisman vanhempi kassa Mervi,hyvää palvelua ja valitsenkin aina kassasi jos mahdollista.
      Anttilan vieressä oleva Neste,vanhempi rouva ja ruskeasilmäinen tyttö,teidän kanssanne on mukava jutella,juttutuokiot piristävät aina päivääni.
      Anttilan Top Ten osaston pyöreäposkinen poika n.25-30 vuotias,kiitos hyvästä palvelusta,olet asianosaava ammattilainen ja hyvä asiakaspalvelussa,tämä tuli todettua ennen joulua.
      Kirpputori Aarresaari,aivan mahtavan mukavaa henkilökuntaa,asioinkin usein kahvilla teillä.

      Negatiivisia annan Tarjoustalon nuorelle kassatytölle,jolla aina totinen ilme vuodesta toiseen,valitsen aina toisen kassan jos mahdollista.
      Kodin Terran tumma pitkähiuksinen silmälasipäinen kassaneiti,huono päivä taannoin joka näkyi jo kaukaa,maksoin tavarani,mutta valitsen vastaisuudessa muun kassan jos mahdollista.
      Elisan myymälä,en myöskään pidä nuoremmista miesmyyjistä,taannoin yritin asioida,mutta hetkessä hilpaisin pois ylimielisyyden ja töykeän palvelun vuoksi.

      • Sirkku R.

        Minulla myös omakohtaisia kokemuksia Elisan nuoremmista ja erittäin töykeistä myyjistä. Kuinka heidät on siihen pestiin valittu?


      • ilahduttavaa
        Sirkku R. kirjoitti:

        Minulla myös omakohtaisia kokemuksia Elisan nuoremmista ja erittäin töykeistä myyjistä. Kuinka heidät on siihen pestiin valittu?

        Mariankadin Nesteellä erittäin asiakasystävällistä palvelua eilen ti iltana n klo 22. Vanhahko, pieni, herttainen nainen kassan takana, hymyssä suin erittäin ystävällistä asiakaspalvelua. Käynpä toisteki.


      • mekin ostajia
        Sirkku R. kirjoitti:

        Minulla myös omakohtaisia kokemuksia Elisan nuoremmista ja erittäin töykeistä myyjistä. Kuinka heidät on siihen pestiin valittu?

        Opettakaa nuoria myyjiä palvelemaan vanhempia ihmisiä ilman että tulee alemmuuden tunne


      • Sakke51
        Sirkku R. kirjoitti:

        Minulla myös omakohtaisia kokemuksia Elisan nuoremmista ja erittäin töykeistä myyjistä. Kuinka heidät on siihen pestiin valittu?

        Elisan nuoremmat kaverit asiakaskoulutukseen, et palvelu olisi ystävällisempää!


    • epra

      Kahden euron kauppa muuttanut Valuriin. Oikein mukava yrittäjä, kannattaa poiketa oikei paikan päällä asioimassa ja on todella halpaa.

    • Kukkuu_

      Tuli käytyä alkuviikosta Gigantissa. En löytänyt heti kaipaamaani tuotetta, ja seilasin myymälää edestakaisin. Myymälässä oli kaksi myyjää, molemmat selailivat koneella nettiä eivät kiinnittäneet asiakkaisiin mitään huomiota. Tutkin hyllyä aivan heidän vieressään, mutta kumpikaan ei tehnyt elettäkään kysyäkseen että tarvinko kenties apua. Hyllyt olivat muutenkin oudon tyhjät, tekeekö koko pulju lähtöä salosta?
      Päätin, että antaa olla, ja kävelin kassan ohitse ulos. Kassakin vain nosti hieman katsettaan, oli iltalehti pahasti kesken.

      Siirryin Prismaan, ja siellä hetken ihmeteltyäni nuorehko miesmyyjä luki oikein avuntarpeeni samantien, ja ohjasi minut oikeaan paikkaan. Kiitos =)

      Eli:

      * Gigantti, BUU!! Luulisi että provikkapalkkalaisia kiinnostaisi hieman enemmän
      * Prisma, enemmänkin itsepalvelutyyppinen paikka, mutta hyvääkin palvelua näemmä saa.

    • PÖLLÖ

      Ehkä Gigantin myyjät oli juuri tehneet hyvät kaupat, ja tilasivat tavaraa ? itse olen saanut hyvää palvelua . Kyllä asiakkaissakin on vikaa ...... ellei heti saa palvelua , niin nostetaan kauhea meteli miksi ? Tosi on , on varmaan juostu kaikki kaupat jo läpi ja tingitty 1€ hinnasta pois ,sekä on ihmisiä jotka vie myyjän aikaa jahkailullaan ostaako vai ei , myyjän pitäisi päättää heidän puolestaan ,niin homma hoituisi ja pääsisi palvelemaan toisia . jos tarvitsee palvelua mene silloin kun tiedät ettei ole ruuhkaa kaupassa varmaan palvelu pelaa, ,myyjille tulee myös kyselyjä netin kautta ,ettei ne varmaan turhaa siellä seilaa,

    • rokkaa

      Hyvää palvelua, ensimmäisenä tulee mieleen TL-tukku. Paljon tuli käytyä vanhassa paikasssa, nyt siinä on valitettavasti taas yksi ryöstökirppis lisää ja Tl-tukku paljon huonommassa paikassa. Mutta väki on ollut mukavaa

    • Jomppe A.

      Suurkirppiksellä olisi myös palvelussa petrattavaa!

      • Sakke 5

        Siellä ei tervehditä!


    • Saimi71

      Hyvää palvelua saa ehdottomasti Takatalon Tb:N vieressä olevasta liikkeestä (liikkeen nimeä en muista) joka myy fillareita ja Golffaus tavaraa...Ostin taannoin pyörän pojalleni ja ilmeisesti tämä kyseinen herra oli liikkeen omistaja ja niin hyvää palvelua kyllä sain häneltä,että...Tähän kauppaan menen mielisti toistekkin :)

      • epra

        Juu, olen kanssasi samaa mieltä ja on ilo astua aina uudelleen ja uudelleen ko. liikkeesen.


      • ainotar
        epra kirjoitti:

        Juu, olen kanssasi samaa mieltä ja on ilo astua aina uudelleen ja uudelleen ko. liikkeesen.

        Tämä pyöräliike on tosi ihana paikka asioida.Palvelu erinomaista ja asiantuntevaa.


    • Adel

      Hyvää palvelua olen saanut Dna kaupasta Plazasta.Siinä on liike jossa palvellaan heti,kun astutaan sisälle ja opastetaan asiantuntevasti alusta loppuun.Todella hyvää asiakaspalvelua siis :)

      • AskoAsiakas

        Olen saanut erittäin hyvää palvelua elokuvateatteri Bio Salossa, niin lippua ostaessa kuin saliin mentäessä ja poistuessa. Esimerkillistä asiakaspalvelua.


    • ostajanainen

      Sain tänään Halikon Prismassa miellyttävää ja kohteliasta
      palvelua nuorelta kassaneidiltä, n. klo 15.15 info tiskiä
      lähimmältä kassalta.

      Hänen kaltaisiaan lisää.

    • Sanon suoraankin

      Tarjoustalossa palvelu on todella huonoa. Hinnat puuttuvat, tai ovat väärin. Huomautin väärästä hinnasta myyjälle, joka hyllyjä järjesteli. Hän soitti osastovastaavalle ja joutui maanittelemaan vastaavaa paikalle. Käytävän toisesta päästä alkoi lopulta kuulua lips,läps,lips,läps ja väsyneen oloinen henkilö laahusti paikalle ja totesi hinnan olevan väärä. Siinä ne kaksi myyjää ihmettelivät hintakylttiä ääneen, minä seisoin vieressä pusero kädessä ja huhuilin sen oikeaa hintaa. Lopulta jätin myyjät pohtimaan ja puseron jätin rekkiin.
      Gigantissa, sellainen pitkä mies osaa palvella, joten sinne plussaa. Aikoinaan kävin kemikalio Freshissä ja sieltä sai aina moitteetonta palvelua.

      • Jomppe2

        Toisaalta ymmärrän, mut toisaalta en kun hinnat ovat miten sattuu? Muuten oikkein hyvä paikka tehdä ostoksii ja valinnan varaa löytyy!


      • Juippi1

        Tarjoustalossa olisi hintamerkinnöissä parantamisen varaa. Tokmanni toivottavasti parantaa ja selventää hintamerkintöjä.
        Kannattaisi varmaan käydä Yhdysvalloissa, jossa palvelu toimii menee mihin kauppaan hyvänsä.


    • Erinomaisen hyvää

      palvelua saa RTV-sisustus/tapettiliikkessä. Tytöt tarjoavat apuaan, mutta osaavat antaa asiakkaalle myös valintarauhan. Tieto-taitoa löytyy neitokaisilta, palvelu on iloista ja ystävällistä. Onnistuneen kaupan päälle vielä kannetaan tapettirullakassit ja liisterisanko autoon! kiitokset vielä kerran -teille on ilo aina ilo tulla!

    • tyytyväinen

      Ihanaa palvelua expertillä eilen ja tulen toistekkin

    • Jomppe2

      Sain tänään Salon verotoimistossa olevalta harmaapäiseltä vanhalta verovirkailijalta todella epäystävällistä ja töykeää palvelua.
      Oli niin läpeensä kyllästyneen oloinen, että hakeutuisi vaikka eläkkeelle. Varmaan eläkeikä riittää eläkkeelle jäämiseen, vaikutti minun mielestäni siltä kuin ei vaan kiinnosta.

    • tiuhti4

      On tainnut DNA-liikkeen myyjät vaihtua sitten viime visiitin. Itse ainakin sain sieltä niin huonoa ja töykeää palvelua kahdelta eri miesmyyjältä etten ole sen jälkeen suostunut DNA:n palveluita käyttämään. Katsoivat nenää pitkin ja olivat muutenkin todella ylimielisiä. Jäi puhelin ostamatta.

    • Armas6

      Verovirkailijoilla on palvelussa parantamisen varaa!

    • seddau

      Puutarhatukku Meriniityssä, siellä saa hyvää palvelua!

    • huppelis 12

      Gigantti näyttää menevän alaspäin kuin se lehmän häntä...myyjiä ei enää asiakkaat kiinnosta...ja hyllyt ammottaa tyhjyyttään??
      Ei taida kovin kauaa enää rimpuilla tuossa...

    • Palvelua?

      Tokmannilla sain tänään tosi hyvää palvelua tummatukkaiselta kassahenkilöltä,
      jota en ole aikaisemmin siellä nähnyt, muitten toiminnassa ei ole koskaan valitettavaa ollut, vuosia asioineena ko. firmassa, päätin äänestää jaloillani ja lopettaa asioinnin kokonaan ko. firmassa. Samoin liimasin firman ilmoitustaululle lapun, jossa lukee: En hyväksy yhtään kuittia, jossa on teksti Tokman.... Joten ehkäpä rekrytöintifirma on ollut väärässä tällä kertaa. Ehkäpä herra Viänänen vaihtaa parempaan rekrytöintiyritykseen ja voisi ilmoittaa minkä firman tekosia tuo valinta on, etteivät muut firmat menisi samaan vipuun! Lupaan laittaa tämän sivuston linkin myös Viänäsen sähköpostiin, jos siitä asiakaspalvelu hieman kohentuisi, mutta siitä huolimatta ostamme jatkossa
      tuotteet, jotka olemme Tarjoustalosta hankkineet jo vuosia, joltain muulta toimittajalta. Tarjoustalo oli hyvä firma, miksi siitä piti tehdä joku muu?

      • epra

        Minä pidän juuri Tokmannista ja olen lisännyt siellä käyntejäni. Teen myös isompia ostoksia ko. firmasta.


    • pihapuu2

      Aivan huippuhyvää palvelua saa aina Lehtisen puutarhalta. Jos jotain ei ole, tilaavat sitä. Ja hinnat ovat edulliset.

    • saikko?

      Saikko hyvää perrsettä Tuhanen Riemun Iitalta?
      Siis Jallun kämpäsä?

      • joulluna panan

        VIELLÄ KYSYKKI!
        AINA meet Vakkio Asijakkat saame Hyvä Perssetä Tuhane Riemu Iitalta.


    • Tunturi 21v

      Pyöräliike Salmenranta, erittäin huonoa palvelua. Sen lisäksi että mies tiskin takana on itseään täynnä taitaa olla myös vähän tyhmä. Olisin tarvinnut yksinkertaisen osan jotavarten minulla oli tarkka mitta, tämä antoi ensin väärän osan ja kun menin vaihtamaan sitä pykälää pienempään niin tämä alkoi inttämään ettei pysty oikeaa minulle myymään kunnei ole pyörää mukana! Luojankiitos tämä kaveri ei ole myymässä osia rakaaseen kalustoon, olisi nimittäin kova homma rahdata vaikka kaivinkone paikalle aina kun siitä menee laakeri tai tiiviste, herranen aika!!! Sitä varten on keksitty mittalaitteita kuten tässä tapauksessa mauseri. :)

    • Asiakaspalvelua

      "Tokmannilla sain tänään tosi hyvää palvelua tummatukkaiselta kassahenkilöltä",
      Varmaankin sama tapaus, joka kuulosti nalkuttavalta muijaltani ; ).

    • epra

      Halikon terveysasemalta sain tänään erittäin ystävällistä palvelua tummatukkaiselta virkailijalta. Oli siinä vastaanotossa oikea palveluasenne palvellessaan asiakasta.

    • Allergiaa

      Suomusjärven terveysasemalta sain tänään hyvää palvelua ja nopeasti.

    • aaasiakas

      Kävin taas Etrassa (vanha Etola Oy) Meriniityssä ja asiakaspalvelu oli todella surkeata.
      Ei "heitä", "päivää" tai mitään muutakaan ja naismyyjältä todella yliolkaista, epäystävällistä palvelua.
      Asiakasta ei ainakaan tuossa liikkeessä oteta yhtään huomioon.

      Maksava asiakas on sentään ykkönen liikkeessä kuin liikkeessä.

      Pieni asiakaskoulutuspalvelu olisi kohdillaan kyseisessä liikkeessä, eikä välttämättä niin pienikään.
      En suosittele varsinkin jos vaihtoehtoja riittää.

    • Mieshenkilö 35

      RTV yllätti. Siellä on duunissa vain nättejä tyttöjä! Minulle sillä on merkitystä! Mimmit tiesi ihan oikeasti niistä tuotteista ja niiden kanssa toimimisesta. Suurin plussa oli se vaalee tyttö jota katselee ihan mielellään, myi hän sitten mitä tahansa...

    • hymyileväinen

      pientä miinusta keskustan takseille totisesta käytöksestä. plussaa vanhan apteekin henkilökunnalle, Jokisen kultasepänliikkeelle, Perniön aakkosaseman kassapojille, kikan kukkakauppaan ja torin ärrän mukavalle myyjärouvalle.

      • työilmapiiri iloinen

        Jokisen kultasepänliikkeestä voisi jokainen asiakaspalvelusta vastaava käydä ottamassa mallia asiakaspalveluun, ja välittää alaisilleen. Siellä ihminen otetaan ihmisenä ilolla vastaan ja palvellaan loppuunasti. Ehkäpä siinä vastaus heidän menestymiseen.


    • Romeron

      Joo, osta Takatalolta, saat kaupan päälle huonon palvelun ja etenkin auta armias jos on jotakin vikaa tuotteessa niin vika on asiakkaan, itse on hajottanut, valehtelee saadakseen alennusta jne jne vähäinenkin ystävällinen asiakaspalvelu loppuu siihen. Etenkään mitään moottorikäyttöistä ei kannata ostaa ko herralla Timo Takatalo on paljon erilaisia firmoja.

      • hjdjiidiudfy

        tuo on totta, tosin en ole varmaan kymmeneen vuoteen siellä käynyt...syy on se, että erehdyin ostamaan osamaksulla sieltä ja vaikka hoidin kaikki maksut ajallaan, silti kaupungilla tiedettiin mun velkani paremmin kuin minä itse...paska paikka ja kallis, siellä ei ole mitään mitä en saa jostain muualta...


    • kuis.oot.ite.saanut

      Saitko hyvää Pillua? Mistä liikkeestä sait?
      Saitko huonoa Pillua? Mistä liikkeestä sait?
      Hyvää Pillua sain Osaamiskeskuksen Panimosta Kenoveevalta ja Pimpsa Pippurilta.
      Huonoa Pillua sain Jallun Kämpässä Tuhannen Riemun Iitalta. Toosa oli jo valmiiksi täynnä jätkien mällejä (joita Iita ei vaivautunut pyyhkimään pois) ja lisäksi kyseinen muija oli ihan ympärikännissä.
      Käski kuitenkin tulemaan joku toinen päivä kun hänen tyttärensä on paikalla. Tyttärellä on kuulemma piukka pillu, niin olen kuullut puhuttavan.
      Pannaas koittain!

    • kyllä_kanatti

      Yksi Thai hieronta paikka oli erittäin kiintoisa. Ei viikkoon panettanut kun nuori nainen tyhjensi kassit.

    • Vanhakunnollinen

      Biosalossa ollut hyvä palvelu.Hymyllään kiitetään. Ommistaja ja vanha pappa ylivetoja.

    • Anonyymi

      SK-AUTO ja palvelu on huippuluokkaa. Käyt kerran ja toista kertaa ei tarvitse käydä.
      Jos haluat välttää itsesi mielipahalta/vitutukselta, älä mene kys.osoitteeseen.

    • Anonyymi

      Millaista palvelua olette saaneet Kulkupelissä?Missään muualla en ole saanut tällaista kielenkäyttöä asiakkaana.

    • Anonyymi

      Samat kokemukset Sk-autosta. Kaksi kertaa käyty, eka ja vika.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe