Banssi

vuokratyöonjoskusnas

Mitäs mieltä kyseisestä puljusta? Itselläni jäi aika pska maku suuhun ainakin haastattelusta... Ei edes osannu sanoa missä päin Vantaata työpaikka sijaitsee..

46

2109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusettajia

      eihän banssilla edes oikeasti ole tarjota mitään duunia..
      ne kerää porukkaa listoilleen ja soittelee vasta kun ne on löytänyt asiakkaan.

      • vuokratyöonjoskusnas

        mistäs tiedät???


      • amen81

        Paska puhetta..minä sain suoraan työhaastattelusta työvaatteet ja duuniin seuraavana päivänä,liksa kohillaan ja ajallaan..se on vähä tekijästä kiinni jos ei natsaa..


      • vttnvlhtljt
        amen81 kirjoitti:

        Paska puhetta..minä sain suoraan työhaastattelusta työvaatteet ja duuniin seuraavana päivänä,liksa kohillaan ja ajallaan..se on vähä tekijästä kiinni jos ei natsaa..

        surkeeta mainostaa itseään täällä häpeä pansi


    • vuokraorja

      Palkanmaksun kanssa voi olla ongelmia mikä työpaikka ilmoittaa vuokrafirmalle työtunnit väärin.

      • simbabssi ltd

        Jep samaa mieltä. Simbanssi yhtiö. Bananas are for monkeys.


      • jbhibhbijbkj

        Se sama varmaan toistamiseen.


      • upo

        Ei mitään huonoa sanottavaa firmasta,ovat asiallisia ja saivat hankittua töitä.Asioilla on aina kaksi puolta,myös asiakas.Et varmasti hakiessasi itse töitä saa hakuaikoihin katsoen yhtä nopeasti töitä,saati pääsisit edes haastatteluun.Jos tykkää niin jää pois heiltä ja perusta oma,niin on sulla heti duunia.


      • vihdointöissä

        Minäkin kävin torstaina haastattelussa,soittivat samana iltana,voitko mennä yritykseen perjantaina pomon puheille ja sit maanantaina töihin. Se riippuu onko oma ammatti just sopiva johonkinhakuun. sit pääsee nopeesti kokeilemaan onneaan.


      • helppoakuinheinänteko
        upo kirjoitti:

        Ei mitään huonoa sanottavaa firmasta,ovat asiallisia ja saivat hankittua töitä.Asioilla on aina kaksi puolta,myös asiakas.Et varmasti hakiessasi itse töitä saa hakuaikoihin katsoen yhtä nopeasti töitä,saati pääsisit edes haastatteluun.Jos tykkää niin jää pois heiltä ja perusta oma,niin on sulla heti duunia.

        juu näin tein ja palkkakin tuli niin kuin pitää, onko se nyt vaikeeta tehdä osuuskunnan kautta ilman näitä pönsseja pansseja


    • 1.7.2014

      Banssi Pohjoinen, ei ole rahaa palkanmaksuun. Arvasin, joten lyhyeksi jäi se keikka, oli paska maku eka päivästä lähtien. Palkkarästejä. Kaikella kunnioituksella yrittäjää kohtaa, arvostettu kaveri, mutta firma tökkii.

      • Hallinto

        Valitettavaa että sinulle on jäänyt tällainen vaikutelma mutta väittämäsi palkanmaksu ongelmista eivät pidä paikkansa, jos väite olisi totta emme voisi harjoittaa toimintaamme, näitä asioita valvovat myös viranomaiset.
        Toivommekin, että jos sinulla on jotain epäselvyyttä palkkasi suhteen ottaisit henkilökohtaisesti yhteyttä yhteyshenkilöösi asian selvittämiseksi.
        Suhtaudumme joka tapauksessa perättömään viestiin vakavasti ja tulemme selvittämään sen perinpohjaisesti.


      • jgjklhggkll
        Hallinto kirjoitti:

        Valitettavaa että sinulle on jäänyt tällainen vaikutelma mutta väittämäsi palkanmaksu ongelmista eivät pidä paikkansa, jos väite olisi totta emme voisi harjoittaa toimintaamme, näitä asioita valvovat myös viranomaiset.
        Toivommekin, että jos sinulla on jotain epäselvyyttä palkkasi suhteen ottaisit henkilökohtaisesti yhteyttä yhteyshenkilöösi asian selvittämiseksi.
        Suhtaudumme joka tapauksessa perättömään viestiin vakavasti ja tulemme selvittämään sen perinpohjaisesti.

        Tervetuloa käymään katsotaan kumpi on väärässä, paperit on nenän edessä.


      • siistäh2
        Hallinto kirjoitti:

        Valitettavaa että sinulle on jäänyt tällainen vaikutelma mutta väittämäsi palkanmaksu ongelmista eivät pidä paikkansa, jos väite olisi totta emme voisi harjoittaa toimintaamme, näitä asioita valvovat myös viranomaiset.
        Toivommekin, että jos sinulla on jotain epäselvyyttä palkkasi suhteen ottaisit henkilökohtaisesti yhteyttä yhteyshenkilöösi asian selvittämiseksi.
        Suhtaudumme joka tapauksessa perättömään viestiin vakavasti ja tulemme selvittämään sen perinpohjaisesti.

        Mistä sinä tiedät pitävätkö vai eivät,onpa uskomattoman röyhkeästi kirjoitettu.


    • dd6

      Toihan on hajautettu firma ei tarkoita Etelä-Suomea on eri yritys.

    • ilihlkhlknlkx

      Mutta katsotaan ensin missä tässä on kyse, mutta on kyllä aika tökerö kirjanpito moka, jos on päässyt moinen lipsahdus. Eiköhän tämä selviä. Ensin tutkitaan sitten hutkitaan, mieluimmin hutkisin. Luulisi Banskulla olevan talous kunnossa.


      T hallinto

      • Gbh HJK jgf

        Siis paska maku työmaasta jonne välitettiin ei banssi hyvä paikka, joku harjoittelija palkanmaksussa.


    • voivittujenkevät

      Tää on kyl ihme mesta.. Ilmotuksia tulee joka päivä jos jonkun näköistä, mut silti tuntuu, että kenellekkään sielä ei ole tarjota töitä??

      • gghyy

        Moni ei ymmärrä sitä, että loppupeleissä ei vuokrafirma sitä lopullista valintaa tee vaan firmat, jotka hakee vuokrafirmojen kautta. Voihan olla, että sopivaa henkilöa ei ole löytynyt.


      • banssi??
        gghyy kirjoitti:

        Moni ei ymmärrä sitä, että loppupeleissä ei vuokrafirma sitä lopullista valintaa tee vaan firmat, jotka hakee vuokrafirmojen kautta. Voihan olla, että sopivaa henkilöa ei ole löytynyt.

        Kyllä mä sen ymmärrän, mutta se, että kuinka paljon Suomessa on työttömiä ja Banssilla noita feikkipaikkoja niin kertoo vähän jotain muuta kun, että tekijöitä ei olisi.. :)


    • lakimies1

      Palkkoja rästissä, eivät pääse karkuun, oikeusavustajat palkattu.

    • Tohtori Juntunen

      Yrityksistä taas voi esittää kritiikkiä aika vapaastikin. Eli netissä saa kirjoittaa kriittisiä arvioita yrityksistä ... Kunnianloukkausäännöksessä on arvostelun vapautta tarkoittava poissulkeva säännös.


      Vapaasti muilta palautetta, et todellakaan riko lakia.

    • khy

      Ite olin banssin kautta töissä 4kk eräällä kiinteistö firmalla, palkat lisineen ajoissa. Sainpahan sieltä kiinteistö firmasta vaki paikan

    • huuhhuuh

      Mulle soitti joku ihme ukko sieltä ihmeelliseen aikaan kuulosti sekavalta ja meinasin kysyy et ootko päissäs???!?!

      • Tyytyväinentyöntekijä

        Minulla on Banssista hyviä kokemuksia. Taannoin hain paikkaa ja haastattelu hoidettiin asiallisesti. Valitettavasti en tullut valituksi, ja vain koska oli löytynyt vielä pätevämpi hakija jolla enemmän työkokemusta. Myöhemmin, kun heillä tuli toinen paikka hakuun (vuosia myöhemmin) ja soitin siitä, niin yrityksen edustaja muisti minut! Siis puhelimessa, vuosia myöhemmin. Puhelu vaikutti lupaavalta ja sovimme haastattelun ja tuon päätteeksi haastattelun asiakasyritykseen. Nyt olen ollut 2,5 kk töissä ja kaikki on sujunut todella hyvin. Asiakasfirma ei ilmoita tunteja Banssille, vaan ne laitetaan itse nettisovelluksen kalenteriin, josta asiakasyritys hyväksyy. Palkka on tullut täsmällisesti ja oikein 2 viikon välein. Mulla ei ole mitään negatiivista sanottavaa Banssista.


    • 5kktaistelua12

      Palkat myöhässä ihme syillä, loppupalkkoja ei makseta oikein eikä korjata pyynnöistä huolimatta. Ja kun yrität selvittää palkanmaksu ongelmia niin kukaan ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin. Vievät kaikki riidat oikeuteen kun kukaan ei jaksa oikeuden käyntejä alkaa jauhaa. Eli en voi suositella kenellekkään. Vain jos haluat joka kuukausi yrittää selvitellä miksi palkka on maksettu väärin tai ei ollenkaan ja sit jäät ilman loppupalkkaa niin ihan oikea firma siihen.

    • vsp

      Hain haussa olevaa työpaikkaa Banssi Hämeestä ja yritin muutaman päivän ajan soitella useita kertoja saadakseni lisätietoja ko. työpaikasta. Jatkuvasti oli puhelin varattuna... Mielestäni hyvään asiakaspalveluun kuuluu soittaa takaisin, elleivät ehdi vastata puheluihin - näin ainakin muut firmat toimivat. Ja yleensäkin miksi laittaa yhteyshenkilön puh., jos kerta ei ehditä "työkiireiden?" takia vastata. Eipä ole tullut s-postiinkaan mitään vastausta "ette tullut valituksi" -viestiä - aikaa on vierähtänyt yli kuukausi.

    • Velma1

      Joo o, taitaapa jäädä omat hakemukset laittamatta.... Vai onko jollain parempia kokemuksia kuin ylläolevat viherrakennuksesta tms työpaikoista?

    • KohtaDuuniin

      Mulle ainakin löyty töitä kesäks viherpuolelta, hommat tietty alkaa vasta ens kuun lopulla. Työsopimuksen sain kuitenkin jo käteen eli kaikki meni ihan jees. Kaikki vaikutti mun miellestä olevan hyvin kun kävin paikan päällä allekirjottaa ja yhteyshenkilö vaikutti asialliselta. Palkkojen maksamisen käytännössä näkee sitten vasta myöhemmin....

    • naapurin_likka

      Itse en Banssia käytä, mutta yksi niiden toimistohuone on melkein oman huoneen vieressä niin todella huvittavaa kuunnella millaisia töhöjä duunareita niillä välillä käy :D

      Porukka menee kännissä töihin tai kirjaa itselleen vääriä tunteja ja sitten hirveä itku ja parku, kun palkkaa ei sitten maksetakkaan tekemättömistä töistä :D

      Varmasti suurimmalla osalla duunareista asiat sujuu niin hyvin, ettei paljon tartte Banssin perään soitella, mutta välillä saa kyllä nauraa kahvihuoneessa kun kuulee mitä joku on töhöillyt (mitään yritysten tai työntekijöiden nimiä ei kuulu)

    • Perinpohjainenkäsittely

      Kyllä laittoi miestä naurattamaan nuo "HALLINTO" viestit :Dsd
      T joku on kohta vankilassa

    • MVaaa

      Banssi paskahuussi kestää isältä pojalle!

      • Mikko844

        Pitääpä laittaa tilauksee!


      • Leka95

        Tein töitä yrityksessä muutaman päivän, kunnes otin loparin. Tuli jo työhaastattelussa huono kuva yrityksestä. Ihme firma, ei jatkoon.


    • Paskafirmaa

      Mielummin työtön kun banssin orjana. Maksaa pientä liksaa, ilman lisiä. Palkat myöhässä jatkuvasti. En voi suositella, ite pakosta olin vähän aikaa, mut ei enää koskaa.

      • Okfirma

        En ymmärrä tota pientä palkkaa. Olin pari kuukautta töissä ja olisi ollut pidempäänkin, mutta oli jo sovittuna muuta. Itse sanoin palkkani jonka esittivät työnantajalle. Palkat kaikkine lisineen sovitusti. Ja väitän ettei palkkani ole pienimmästä päästä. Tämä Turussa.


    • Kepron

      Ihan surkee yritys, maksaa pientä palkkaa, jotta saa ite isot voitot. Lisäks niin ku edellelliset maininnu palkanmaksussa on ollut ongelmia. VÄLTTÄKÄÄ tätä yritystä, lupaa paljon, mut antaa vähän.

    • Joojooper

      Just tänään irtisanouduin kyseisestä yrityksestä. Ihan surkee firma, kusettaa vaa.

      • putkari69

        Millä tavalla kusettivat sinua? Olen tällä hetkellä työnhaussa ja heillä muutama kiinnostava paikka auki. Itse olen kuullut, että palkka tulee ajallaan ja on työtehtäviin ja taitoihin nähden kohdallaan. Kuulemma maksavat myös verottomat korvaukset jos niitä kuuluu saada.... ei ole itsestäänselvyys kaikilla vuokrafirmoilla...


    • Trollaaja1

      Banssi on paras, tulkaa meille töihin. Saatte palkaksi banaaneja.

      • hallinto1

        onhan ne reilun kaupan


    • banaanidominanssibanssi

      pansssssiii , joo kävin kerran haastattelussa ja jo siellä ymmärsin häipyä vähin äänin
      outo firma kerrassaan
      ilmeisesti tyypillistä vuokratyötä
      pieni tytöntyllerö siellä haistatteli , ei tiennyt mistään mitään
      onneksi en mennyt
      kiitän herraa
      terveisin hallintobanaani

    • ikuisestityötön

      Vähän aikaa sitten kävin siellä haastattelussa. Vielä en ole tehnyt päivääkään töitä heille.

    • Mikko6666

      Varokaa sitä ukkoa joka varvää työntekijöita oli kait joku kura tai karo on rosvon näköinen ja sitä myös on

    • Tyytyväinentyöntekijä

      Minulla on Banssista hyviä kokemuksia. Taannoin hain paikkaa ja haastattelu hoidettiin asiallisesti. Valitettavasti en tullut valituksi, ja vain koska oli löytynyt vielä pätevämpi hakija jolla enemmän työkokemusta. Myöhemmin, kun heillä tuli toinen paikka hakuun (vuosia myöhemmin) ja soitin siitä, niin yrityksen edustaja muisti minut! Siis puhelimessa, vuosia myöhemmin. Puhelu vaikutti lupaavalta ja sovimme haastattelun ja tuon päätteeksi haastattelun asiakasyritykseen. Nyt olen ollut 2,5 kk töissä ja kaikki on sujunut todella hyvin. Asiakasfirma ei ilmoita tunteja Banssille, vaan ne laitetaan itse nettisovelluksen kalenteriin, josta asiakasyritys hyväksyy. Palkka on tullut täsmällisesti ja oikein 2 viikon välein. Mulla ei ole mitään negatiivista sanottavaa Banssista.

      • vvvvf

        kyllä ihmisen täytyy olla todella epätoivoinen jos menee suosiolla vuokrafirmaan töihin!onko kivaa kun kusetetaan eikä makseta työehtosopimuksen mukaista palkkaa ja lisiä?vuokrafirmat haistakaa vittu!mieluummin työtön kuin huijattavana vuokrapaskassa


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe