Asea

Höynäytysyrityskö

Haluaisin kuulla järkeviä, perusteltuja kommentteja Asea Advancing Life -tuotteen käyttäjiltä, tai moisesta solubiologiasta enemmän ymmärtävältä. Sain pullon lahjaksi, ja käytinkin, mutta en oikein jaksa uskoa moiseen ihmeaineeseen, vaikkakin myönnän, että JOS se sellaista olisi, niin tuskin yksi pullo tätä vaivattua tomumajaa olisi ehtinyt vielä korjata!. En kuitenkaan ole ryhtymässä itse tilaajaksi, paitsi jos omin silmin näen jonkun toenneen moisesta suolavedestä... Kertokaa nyt herran tähden jos olen liian epäilevä ja tuomitsen uuden hienon asian suotta...

63

7415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cuzetus

      Kyllä sinä olet haistanut homman oikein. Kyseessä on jälleen kerran kyyninen kusetus, jossa vettä myydään verkostomarkkinoinnin keinoin herkkäuskoisille. Jos lähdit mukaan wincapitaan, tämäkin on sinun juttusi.

      • JEpajee1

        http://www.youtube.com/watch?v=dhYJnkE5dq4

        Tosta kannattaa tsekata tieteellistä tutkimusta kyseisestä aineesta. Joten kannattaa käyttää omia aivoja. Monet ovat saaneet muutosta elämäänsä tästä. Itsellä ainakin lähti vatsanseudulta rasvaa ilman että olisin liikkunut yhtään sen enemmän kuin aikaisemmin.
        Ainoa muutos oli että käytin aseaa 4kk. Ajattelin jatkaa, koska myös itseltä lähti ranne ja nivelsärky tänä aikana.

        Ja itsestäni sen verran että olen TODELLA SKEPTINEN KAIKKEEN humpuukiin. Joten oli pakko kokeilla tätä ennenkuin KUKAAN voi sanoa juuta eikä jaata.

        Koska olemme yksilöitä vaikutus varmasti yksilökohtainen.
        Lisäksi pystyin reenaamaan esim. rankkaa ylämäkijuoksua niin ettei jalat krampannu samalla tavalla kun ennen asean käyttöä. Mut nämä ovat vain minun omia tuntemuksia. Jollais toisella homma toimii eritavalla.


      • Sanna E.

        Terve, olin kanssa skeptinen aluksi, mutta tutkittuani kaiken saatavilla olevan tiedon tuotteesta, teknologista ja yrityksestä ymmärsin, että tämä on todellinen tuote. Kerron mielelläni kokemuksistani lisää.


    • JEpajee1

      Moro!

      Sanovat että 3kk:n jälkeen huomaa muutoksen/aineen vaikutuksen kehossa. Näitä aikoja se itsellänikin oli. En voi puhua kuin omasta puolesta, mutta selkein vaikutus oli että vatsan seudulta lähti mukavasti sinne kertynyttä rasvaa ilman että olisin reenirutiineja muuttanu.

      Olen 34v. mies ja yleensä suhtaudun kaikkeen "liian hyvään" SKEPTISESTI, joten annoin aineelle mahdollisuuden. En ole katunut. Yleinen vireystilakin on parantunut ja minulla on siis aikaisemminkin ollut terveet elämäntavat ja ruokavalio.

      • ,,,,

        Heh heh. Kerropa nyt vielä ihan omin sanoin, mikä oli se "tieteellinen tutkimus", joka sinut vakuutti.

        Voit myös esittää arvion, oletko keskimääräistä parempi vai huonompi arvioimaan oman kykysi tunnistaa kusetuksia.


      • Mielenkiintoista.
        ,,,, kirjoitti:

        Heh heh. Kerropa nyt vielä ihan omin sanoin, mikä oli se "tieteellinen tutkimus", joka sinut vakuutti.

        Voit myös esittää arvion, oletko keskimääräistä parempi vai huonompi arvioimaan oman kykysi tunnistaa kusetuksia.

        Mikähän tämä mullistava tuote mahtaa olla, siitä ei näytä paljon tietoa löytyvän ?


      • Sanna E
        Mielenkiintoista. kirjoitti:

        Mikähän tämä mullistava tuote mahtaa olla, siitä ei näytä paljon tietoa löytyvän ?

        Tervehdys,olen käyttänyt tuotetta kaksi vuotta ja minulla on erittäin positiivista kokemuksia siitä sekä omassa että läheisteni elämässä. Aseaa on ollut saatavilla Suomessa helmikuun alusta asti . Se sisältää samoja Redox-signalmolekyylejä kuin omat solumme tuottavat ja jotka ovat elintärkeitä solujemme eheytymiselle ja uudistumiselle. Suosittelen lämpimästi!Facebookissa oma suomenkielinen ryhmä tuotteesta: Asea Finland.


      • aseaasea
        ,,,, kirjoitti:

        Heh heh. Kerropa nyt vielä ihan omin sanoin, mikä oli se "tieteellinen tutkimus", joka sinut vakuutti.

        Voit myös esittää arvion, oletko keskimääräistä parempi vai huonompi arvioimaan oman kykysi tunnistaa kusetuksia.

        Hehe itsellesi!
        Aine toimii!
        Kokeile lahopää!


      • Urpo_olet
        Sanna E kirjoitti:

        Tervehdys,olen käyttänyt tuotetta kaksi vuotta ja minulla on erittäin positiivista kokemuksia siitä sekä omassa että läheisteni elämässä. Aseaa on ollut saatavilla Suomessa helmikuun alusta asti . Se sisältää samoja Redox-signalmolekyylejä kuin omat solumme tuottavat ja jotka ovat elintärkeitä solujemme eheytymiselle ja uudistumiselle. Suosittelen lämpimästi!Facebookissa oma suomenkielinen ryhmä tuotteesta: Asea Finland.

        Jaa, että suolavesi vaikuttaa redox-signaalimolekyyleihin :D

        Hohoo


      • Anonyymi
        aseaasea kirjoitti:

        Hehe itsellesi!
        Aine toimii!
        Kokeile lahopää!

        Et sitten osannut vastata kysyjälle, vaan sorruit nimittelyyn kuten hörhöiltä voi odottaakin.


    • Sanna E.

      Asea sisältää samoja Redox-viestintämolekyylejä, joita omat solusi tuottavat. Nämä molekyylit ovat elintärkeitä lähes kaikissa kehon toiminnoissa ja niiden lisääminen kehoomme saa aikaan mullistavia tuloksia tavallisten ihmisten elämässä.
      Asea-molekyylijuoma on täysin ainutlaatuinen ja patentoitu 33 kansainvälisellä patentilla. Asea on myrkytön ja 100% turvallinen tuote, joka on kehitetty 17 vuoden tutkimustyön tuloksena. Se vaikuttaa terveyteesi tasolla, mitä mikään muu aine tai lisäravinne ei ole koskaan ollut lähelläkään saavuttaa. Renu28 on ihogeeli, joka sisältää täsmälleen samoja molekyylejä, jotka tunkeutuvat ihoon nuorentaen ja uudistaen sitä.
      Tervetuloa tutkimaan käyttäjäkokemuksia ja katselemaan käyttäjien kuvia Asea Finland -Facebook-ryhmään. Tämä on melkein liian hyvää ollakseen totta! Minulla on yli kahden vuoden kokemus tuotteesta ja voin kertoa lisää mahtavia kokemuksia, jos kiinnostaa kuulla lisää. Tuotetta saatavilla Suomessa.

      • liian hyvää

        Mitä nämä molekyylit sinun käsityksesi mukaan ovat ja mitä mullistavia vaikutuksia niiden syöminen sinun ymmärryksesi mukaan saa aikaan?

        Viittaat, että lupaukset ovat melkei liian hyviä ollakseen totta. Entä jos ne sittnekin ovat liian hyviä ollakseen totta? Ei kai vaan ole niin, että tässä on verkostomarkkinointituote, jonka myyjät pannaan esittämään perusteettomia lupauksia, joista pääyhtiö tiukan paikan tullen sanoutuu irti. On nimittäin tällaistakin nähty.


      • Sanna E
        liian hyvää kirjoitti:

        Mitä nämä molekyylit sinun käsityksesi mukaan ovat ja mitä mullistavia vaikutuksia niiden syöminen sinun ymmärryksesi mukaan saa aikaan?

        Viittaat, että lupaukset ovat melkei liian hyviä ollakseen totta. Entä jos ne sittnekin ovat liian hyviä ollakseen totta? Ei kai vaan ole niin, että tässä on verkostomarkkinointituote, jonka myyjät pannaan esittämään perusteettomia lupauksia, joista pääyhtiö tiukan paikan tullen sanoutuu irti. On nimittäin tällaistakin nähty.

        Kyseessä on samat redox-viestintämolekyylit, joita solusi mitokondriot valmistavat. Niitä keho tarvitsee solunuudistus-ja eheytysprosessissa. Iän myötä näiden molekyylien määrä kehossamme vähenee, mistä johtuen myös palautuminen rasituksesta sekä vaurioista hidastuu ja heikkenee. Yritys ei lupaa mitään tuloksia. Jokaisen ihmisen keho ottaa vastaan nämä molekyylit, koska ne ovat keholle ominainen tuote. Tulokset ovat yksilöllisiä, mutta ne puhuvat puolestaan. Tuote ei paranna mitään mutta auttaa kehosi itse tekemään sen. Verkostomarkkinointi on valittu merkkinointitavaksi, jotta saadaan tuote vapaasti kaikkien ihmisten käsiin. Ja siksi että tuote ei myy kaupan hyllyllä edustaessaan kokonaan uutta teknologiaa, joka vaatii selitystä sekä koulutusta. Toivottavasti tämä selvensi asiaa.


      • Anonyymi

        Suoraa mainostekstiä kopioitu S24:ään muualta netistä.


    • Huijaustavaihuijausta

      Olen samaa mieltä edeltäjän kanssa. Tuo ei ole edes ainoa tutkimus asean hyödyttömyydestä. Mielenkiintoinen mekanismi, jolla asea väittää tuottavansa "redoxia" Asean itsensä mukaan otetaan äärimmäisen puhdasta vettä ja suolaa, jotka jollain ihme prosessilla muutetaan "redoksiksi". Mitenhän puhdasta h2o ja natriumkloridia voidaan käsitellä niin, että ne muuttuisi joksikin ihme aineeksi.

      • Vedättäjiä-riittää

        Kyllä sitä kaikella roskalla ihmisiä huijataan.


      • Humpuukkikamaa

        Satuin olemaan mukana redox-kutsuilla. "Soluvesi ASEAn väitettiin nuorentavan ihoa lähes kaksikymppiseen ehoon, parantavan syöpää. tehoavan boreliaan, nivelsairauksiin, kaihiin, keuhkosairauksiin, laktoosi-intoleranssiin ja varmasti myös kaikkiin muihin tauteihin joista joku sattui kyselemään. Siis oikea vanhanajan amerikkalainen patenttilääke, jota kiertelevät kauppiaat myivät hyväuskoisille. Nyt on kaupustelu viety uudelle tasolle ja kaupustelijat väittävät että aineen vaikutukset on tieteellisesti tutkittu. Valitettavasti täyttä valhetta. Mitään tieteellisesti hyväksyttyjä tutkimuksia tai kliinisiä kokeita ei aineella ole tehty ja puhe uusista "suurista redox-tutkimushankkeista", joilla perustellaan aineen vaikutuksia, on siepattu vanhoista kemian kirjoista ja tieteellisistä tutkimuksista, jotka eivät suinkaan ole tutkineet tätä litkua, ainoastaan solujen hapettumista biologisena ilmiönä. ASEA käyttää näitä tuloksia hyväkseen yhdistämällä ne omaan tuotteeseensa, suurinpiirtein samalla tavalla, jos joku myisi vehnäjauhoa särkylääkkeenä ja käyttäisi aikaisempia lääketiteteellisiä tutkimuksia todisteena vehnäjauhon kipua poistavista vaikutuksista. Kiinnostavaa muuten, että lähes kaikki paikalla olevat litkun puolestapuhujat ja vakituiset käyttäjät olivat vanhahkoja naisia joiden ryppyihin tämä ihmeaine, jonka piti siloittaa iho parissa päivässä ei ollut ollenkaan tehonnut. Ihmeiden aika näyttää valitettavasti olevan ohi.


      • Bonfire_bonbon

        Tunnen yhden luontaisterapeutin joka puhuu tämän puolesta, henkilö on todella huonovointisen näköinen itse. Kuiva iho, silmät pulollaan päässä- ylienerginen.


    • sorryvaan

      Tunnen vain AseaBrownBoveryn!

    • Violet57

      Olen laittanut tutkimuspyynnön eteenpäin, tässä saamani vastaus:

      Hei,
      Tuotetta markkinoidaan myös www.redox.fi, joka on rekisteröity yksityishenkilölle, emmekä saa Viestintävirastosta tietoa yhteystiedoista. Sivuilla oleva puhelinnumero johtaa kuitenkin Ruotsiin. Joten Evira ottaa tämän asian selvitettäväkseen/ongelmakseen…

      • SannaE

        Redox.fi ASEA-yrityksen hyväksymä kotisivu ja sitä hallinnoi Ruotsissa asuva suomalainen jälleenmyyjä. Ottakaa mielellään yhteyttä suoraan yritykseen kysyäksenne lisää: www.aseaglobal.com (suomalaiset sivut löytyvät myös). Tämä kestää kriittisen tarkastelun.


      • Mielenkiinto_lopahti

        Mihin tämä tutkinta johti Violet57?
        Aseaan kun ottaa suoraan yhteyttä- vastaanotto on todella tympeää mikäli ei usko "näyttöjä" ja suurta läpimurtoa mikä on päässyt tapahtumaan.


    • Sssh

      En usko tähän tuotteeseen.
      Huomasin trollausta tulevan muualtakin kuin Pietarista

    • Tyytyväinen1

      Minä olen saanut hienoja tuloksia tuotteella. Tunnen itseni energisemmäksi, jaksan paremmin, olen päässyt eroon syylistä jaloissani, epäsäännölliset sydämentykytykset ovat hävinneet ja ihoni on paremmassa kunnossa.

      • Mixy

        Aion kokeilla tuotetta moninaisiin vaivoihini, mm. vatsa- ja suolistovaivat, jatkuva väsymys ja turvotus, muutamia vain mainitakseni. Kun sain tästä tarkempaa tietoa, kävi ilmi, että kaikki alkaa puhdistuskuurilla, joka saattaa aiheuttaa hyvinkin hankalia reaktioita. Onko kellään kokemusta näistä puhdistumisen aiheuttamista reaktioista ja siitä, miten hankalia nämä ovat?


    • Hölmöjä.riittää

      Kun on riittävän typerä niin lähes mikä tahansa höpinä uppoaa.

    • svenskithuijaa

      Se on ruotsalainen huijarifirma!
      Joten unohda koko juttu!

    • harmitus11

      Miksi yrityksen väittämistä 30 patentista löytyy vain 7? Missä loput?

      • Raskaanvedenvatkaaja

        IAEA on ehkä määrännyt ne salaisiksi, ettei ydinteknologia leviäisi embargolistalla oleviin valtioihin.


    • EiHuijattavissa
      • Tuija16

    • NeitiNäpsä71

      Mua kyllä kiinnostaisi kokeilla, mutta järkyttävän korkea hinta estää. Vai millä hinnalla olette saaneet hankittua ja mitä kautta?

    • skepponen

      Camilla Helström myy rohtoa WellnesLabissa halvalla, puolta halvemmalla kuin muualla. Lisäksi hän takaa tehon.

      • Wellnesslab

        Mihin WellnessLabiin viittaat? Tiedoksi, että Camilla Holmström wellnesslab.fi EI MYY Aseaa. Eikä ole missään tekemisissä Asean kanssa.


    • hullusaaollamuttaeityhmä

      Kai sitä jokainen ylipainoinen menettää vatsanympärykseltään useitakin senttejä aloittamalla veden juomisen. Ja kun on ostettu vettä kallilla, sitä sitten juodaan ehkä enemmän kuin hanavettä aiemmin. Mikään ei todista, että juuri ASEA-vesi olisi laihtumisen aiheuttanut. Tavallinen runsas veden juonti aiheuttaa kokemukseni mukaan samat hyvät seurakset. Ihon kosteus paranee, paino laskee, vatsa toimii, krampit vähenee ym ym..

    • Paavo4

      Luin näitä juttujakiinnostuksella, koska tunnettu silmälääkäri suositteli tätä minulle jakertoi taustalla olevan mm. Nobel-palkinnon.... mitä tässä sitten uskoa...

      • TottaOn

        Minulle suositteli jalkalääkäri, joka on myös Ruotsin kuninkaallisten henkilääkäri. Uskon ehdottomasti tähän suolaveteen. Juon joka päivä lasillisen merivettä.


    • Perakkkk

      Keskustelua aiheesta

    • Redoxxxxxx

      Hölynpölyä koko juttu

    • Carioca

      Täyttä huijausta. Suolavettä hienolla nimellä ja siihen nähden kovalla hinnalla. Ikävää, että täällä kirjoittelee nämä huijarimyyjät näitä roskatuotteiden puolustuspuheita.

    • Stadinstefu

      Taitaa olla samaa tavaraa kun
      Suolavettä joisi.

    • Nootikka

      Olen käyttänyt ASEA nestettä reilun puolentoista vuoden ajan säännöllisesti. Kun aloitin en sietänyt gluteenia vähäisimmässäkään määrin, seurauksena oli välitön, voimakas ripuli. Tilanne nyt: voin käyttää kotimaisia viljoja normaalisti. Vältän kuitenkin puhdistettua vehnäjauhoa, jonka en koe olevan hyväksi ruuansulatukselleni. Sekään ei kuitenkaan enää aiheuta ripulia, vaikkakin mahanesteisiä röyhtäyksiä suuhun. Jaksan paljon paremmin. enemmän ja pitempään fyysistä rasitusta. En enää ole jatkuvassa flunssa, ym. infektiokierteissä kuten ennen. Tässä vain tärkeimmät mainittuna. Minulle nämä kokemani riittävät todistukseksi siitä, että tämä tuote toimii.

      • Tolloiltarahatpois

        Pelkkää kusetusta.


      • kopkopälyhoi

        Täyttä huijausta. On hämmentävää huomata, miten ajattelemattomia jotkut voivat olla! Kommenteista mm"jaksan paljon paremmin, enemmän ja pidempään fyysistä rasitusta, kun nautin ASEA -nestettä..." pitäisi normaalin järkevästi ajattelevan ihmisen heti huomata, millä tasolla nämä ASEAA:n uskovat ihmiset ovat. Surullista! Vähäiset rahat tuhlataan järkyttävän kalliisiin huijaustuotteisiin, joita markkinoidaan poikeuksetta verkostomarkkinoinnin avulla.


      • Jukkis567

        Totta puhut. surullista, moni tuhlaa rahansa ja osa rikastuu...


      • Nootikka

        SURULLISIMPIA ovat kyyniset ja mollaavat kommentit! Jos ei oma, henkilökohtainen kokemus vakuuta, niin mikä sitten?????!!!! Tuotteen käyttäminen on minulle investointia terveyteen ja hyvinvointiin ja siitä olen valmis maksamaankin. Tähän astiset kokemani
        tulokset puhuvat jo puolestaan!


    • Taasmeitähuijataan

      Toivottavasti jokainen tätä ketjua lukeva ymmärtää osan viesteistä trollien tekemiksi. Eli puolustuspuheita tuotteen puolesta kirjoittavat myyjät nimimerkin takaa.

    • Liikkuja

      Aivan käsittämätön huijaus. Ja ihmiset menee tähän. Ei ole todellista. Sääliksi käy.

    • Anonyymi

      Eikös jokainen ole itse vastuussa mitä ostaa tai on ostamatta mitä juo,syö tai on juomatta tai syömättä. Eihän se ole keneltäkään muulta pois tai lisää. Eiköhän jokainen saa uskoa mihin haluaa tai olla uskomatta. Turhaa energian tuhlausta väitellä puolin tai toisin. Onneksi emme ole kaikki samasta puusta veistettyjä.

      • Anonyymi

        Meillä on kuluttajia suojaava lainsäädäntö, jota puoskaritököttien valmistajienkin on noudatettava.

        --
        t. kajottava solu


    • Anonyymi

      AseaBB:n tuotteet ovat todella hyviä, aivan ensiluokkaisia!
      Voin suositella kaikille.

      • Anonyymi

        Käärmeöljykauppiaiden huijaus.


    • Anonyymi

      On testattu. Minulla ei mitään tehoa.

    • Anonyymi

      Samoin minä. Ei tehonnut.

    • Anonyymi

      Oli kuukauden päivät testissä. Lopetin käytön. Voinnissa ei eroa. Ei siis tehoa. Huijaus.

      • Anonyymi

        KANNATTAA NOUDATTAA KÄYTTÖ OHJEITA! EI SUKSETAAN PIDÄ/LUISTA JOS EI OSAA OIKEIN VOIDELLA NIITÄ. KÄYTIT LIIAN VÄHÄN AIKAA .SOLUTASOLLA MUUTOKSET TARVITSEVAT AIKAA 3-6KK.
        VARMASTI TOIMII.
        NIMIM. KOKEMUSTA OMASTA JA PERHEENI PUOLESTA .


    • Anonyymi

      Nettisivulla mainitaan tuotteen koostumuksesta näin:

      Ingredients Chloride 190 mg, Sodium 123 mg Other: Distilled Water, Sodium Chloride.


      Eli kyseessä aika tavallisen kallis mieto suolavesi. Akkuvedestä ja ripauksesta suolaa saa samaa halvemmalla. Tosin tavallinen kraanavesi lienee terveellisempää.

    • Anonyymi

      Missä tieteelliset tulokset?

    • Anonyymi

      Jep terot vittuunnsuomesta

    • Anonyymi

      Siis aivan täyttä humpuukia. Vanha kunnon verkostomarkkinointikusetus. Tunnen yhden myyjän Lahesta ja sen tyypin perusteella pysyisin kaukana koko firmasta.

    • Onko uutta tietoa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe