yö siemensyöksyt

b16

Millon yöllä tulevien siemensyöksyjen pitäis loppua? Tästä ei oo oikein missään kirjoissa vaikka oon kattonu. Täytän kohta 17 ja ainaki 3 kertaa viikossa herään housut märkinä ... Vetelen aika usein ja silti käy vahinkoja yöllä. Unissa ei kyllä valittamista mutta kuitenki...

61

13476

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18v

      Mulla myös on joskus roiskunu joka toinen yö unessa. Ootko kokeillut lisätä runkkaamista niin paljon että ei tule enää. Itsellä on ainakin tehonnut. Tai sitten ei :o

      • Ilves

        Yöllä harvemmin tulee mutta yhden kerran tuli kunnolla kun oltiin lätkä leirillä ja en ollu runkannu niin meni housut ja lakanat ja kaikki läpi märiks No ei kukaan onneks huomannu


      • Sami89

        Ei ainaka mulla täysin auta, tulee yöllä vaik wänkkäänki melkein joka päivä. Aina ei edes herää ennenku aamulla huomaa et on märät böksyt...


      • Jonne
        Sami89 kirjoitti:

        Ei ainaka mulla täysin auta, tulee yöllä vaik wänkkäänki melkein joka päivä. Aina ei edes herää ennenku aamulla huomaa et on märät böksyt...

        Hjuuh kerran oltiin menossa peli matkalla bussissa ku heräsin siihen että unessa ruiski boxerit märiks.. vähänkö piti yrittää olla liikkumatta ja hiljaa ettei kukaa älyis mitään.


      • 1988
        Ilves kirjoitti:

        Yöllä harvemmin tulee mutta yhden kerran tuli kunnolla kun oltiin lätkä leirillä ja en ollu runkannu niin meni housut ja lakanat ja kaikki läpi märiks No ei kukaan onneks huomannu

        Mulla herkästi tulee jos on väsyny ja valvonu paljon en tiedä mist johtuu.. ehkä sitte väsyneenä kontrolli huonompi -> laukee unessa..


      • poika 15v
        Ilves kirjoitti:

        Yöllä harvemmin tulee mutta yhden kerran tuli kunnolla kun oltiin lätkä leirillä ja en ollu runkannu niin meni housut ja lakanat ja kaikki läpi märiks No ei kukaan onneks huomannu

        kuis vanha oot ilves ? mulla ollu sama juttu ku sulla


    • jjj

      Tuli vaan mieleen että... Onko siitä jotain haittaa että tulee joskus vahingossa? VAi tuleeko päivälläkin?

      • Karl Kani

        Mulla kans aika tavallista.. yhtenä yönä jopa 2 kertaa mutt sen jälkeen ei viikkoon tullu yöllä. Tietty runkut vähentää


      • kondoom1

        Miks ois haittaa kilhän tyhjentää koska on pallit on täynnä spermaa :D


      • kondoom1
        kondoom1 kirjoitti:

        Miks ois haittaa kilhän tyhjentää koska on pallit on täynnä spermaa :D

        Miks ois haittaa kilihän tyhjentää koska on pallit on täynnä spermaa :D


    • 16v

      minusta on kiva katsella sexi unia.Näen niitä aika usein. Tosin housut on limassa, mut mutsi pesee.

      • Anonyymi

        Eikö hävetä kun mutsis huomaa ja luulee sinun vetäneet käteen jatkuvasti


    • M19

      mun mielestä mulla ei ole koskaan tullut tai en oo huomannu. Joka tapauksessa tulee tarvittaessa joten ei mulla ole hätää!

      • kondoom1

        jos tulee niin huomaa kyllä se on voimakas!


    • Hällö18

      Mulla ei oo tullu sit 18-vuoteen! Oonko epänormaali? :D

      • poika

        sinä olet tosi harvinainen tapaus.Etkö siis ole nähnyt ns.märkiä unia? Olet jääny paljosta vaille.Sorry.


      • Tuoppi
        poika kirjoitti:

        sinä olet tosi harvinainen tapaus.Etkö siis ole nähnyt ns.märkiä unia? Olet jääny paljosta vaille.Sorry.

        Olen nyt 16-vuotias, enkä ole yöllisiä siemensyöksyjä saanut. Tai olenhan minä yölle mällejä heittänyt, mutta en nukkuessani.


      • Karvanaama
        poika kirjoitti:

        sinä olet tosi harvinainen tapaus.Etkö siis ole nähnyt ns.märkiä unia? Olet jääny paljosta vaille.Sorry.

        Ei se nyt varmaan niin hieno kokemus ole herätä lakanat märkinä.


      • poika
        Karvanaama kirjoitti:

        Ei se nyt varmaan niin hieno kokemus ole herätä lakanat märkinä.

        kun nään märkii unia, niin aamulla kun oon heränyt, tuntuu et koko yön olis rakastellu.Eli aamulla on tosi mahtava fiilis.
        Ja kyllä se mällit on jo melkein kuivia sillo.


      • kondoom1

        mä runkkaan että viimeks tulin kun olin 5-6v unessa 7v opin että kilillä voi tehdä muutakin kun pissailla. ;)


      • KultainenKulli

        Runkkaatko joka päivä? Mä runkkaan joka päivä en oo tullu 17 vuoteen ei tartte :) hmmm... niin joo lapsena sain usein tunteen unessa ihanaa muistan vaan kerran olin parkkipaikalla yhden miehen kaa juttelimme siellä ja yhtäkki niin tuntui se tunne mutta tiedän että oon saanut aika monta kertaa unessa pienenä olin noin 5-6v. 7v opin että pippelillä voi tehdä muutakin kun vaan pissata ;D saitko säkin unessa pienenä?


      • Herkkäpippeli
        Karvanaama kirjoitti:

        Ei se nyt varmaan niin hieno kokemus ole herätä lakanat märkinä.

        No siinä hetkessä kun nukkuu ja tuntee sen niin se on niin mukava tunne tuntuu ett kohta tulee jotain kiva ja sit tulee ja tunne on tosi VOIMAKAS! Ja tuntuu mahtavalta vaikka bokserit kastuu vähän mutt jos aattelee mitä on tuntunut just pippelissä niin mun mielestä on okei ett bokserit vähän kastuu kun saa noin kivan tunteen


      • Anonyymi

        Ei ole tullut muillekaan 20v unta olen nähnyt mutta herään justiin sitä ennen


    • Teme

      mä pidän silloin tällöin kurahousuja yöllä jalassa ei haittaa vai niihin sit lentääkin, huoletonta !

      • kokeilija

        mä vedän heti illalla kortsun päälle.Aamulla se on helppo heittää wc:tä alas.


      • Jan
        kokeilija kirjoitti:

        mä vedän heti illalla kortsun päälle.Aamulla se on helppo heittää wc:tä alas.

        Mutta mist johtuu se hyvä olo kun herää siihen että on just tullut housut märiks, siitä unestako...


      • poika 15v

        mulla farkku sortsit usein päällä nii ei tuu helposti läpi


      • jukkis5
        poika 15v kirjoitti:

        mulla farkku sortsit usein päällä nii ei tuu helposti läpi

        runkkaus illalla auttaa mua. mä 15v.


      • jukkis5
        poika 15v kirjoitti:

        mulla farkku sortsit usein päällä nii ei tuu helposti läpi

        auttaa kun runkkaat illalla


      • AmmattiRunkkaaja
        Jan kirjoitti:

        Mutta mist johtuu se hyvä olo kun herää siihen että on just tullut housut märiks, siitä unestako...

        Ei ku oot just tyhjentänyt sperman kiveksistä ja kun ne tyhjentyy niin olosi on rento ja jotenkin helppo olla kun ei paneta hetkeen siis muutamaan päivään sit taas panettaa mua panettaa joka päivä ja sit kun runkkaan niin aaaah!! Ku helpotti


      • Anonyymi
        kokeilija kirjoitti:

        mä vedän heti illalla kortsun päälle.Aamulla se on helppo heittää wc:tä alas.

        Kiitos ideasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ideasta

        Ootko jo kokeillut?


    • samat sanat

      terve! itse olen mies parhaassa iässä,ja ei oo loppunut..en osaa sanoo millon lopuuu harrastelen itsekin!!

    • --------

      Yhden kerran on tullut yöllä unessa, vaan ei kertaakaan sen jälkeen.

    • KÄTEEN

      Se auttaa oikeesti ku illalla vähän mälläilee...

    • Nauttikaa siitä!

      Viel on pojat vähän aikaa jälell. Täytän kohta 38 ja vielä herään pari kertaa kuussa housut märkinä!

      • Näin tiedän

        Kyllä märät unet loppuvat yleensä viimeistään tossa kahdenkymmenen vuoden tienoilla. On todella harvinaista, että myöhemmällä iällä vielä niitä esiintyy. Murrosiän kiivas hormonitoiminta rauhoittuu ja lopettaa yölliset siemensyöksyt. Runkuilla ei aina edes voi niitä estää. Sitä todistaa mm. se, että voi samanakin yönä herätä kaksikin kertaa siihen. Toki joku nukkuu niin sikeästi, että huomaa yölliset purkaukset vasta aamulla kovettuina housuina.
        Joku harva ei niitä näe edes koko nuoruusvuosien, johtuu kai siitä, että omaa miedomman seksuaallisuuden. Seksuaalivietti ei ole meillä kaikilla yhtä voimakas.


      • kondoom1

        Mutta kylläkai koko elämän aikana tulee?


    • Mulla oli tänä aamuna ensimmäistä kertaa vuosikausiin märkä uni. Heräsin siihen, kun aloin laueta. Olipa aika jännä yllätys, mutta oli se tosi miellyttävä herätä siihen! Spermaa tuli melko paljon. Varsinkin siihen nähden, että edellisen kerran laukesin vain muutamaa päivää aiemmin tällä viikolla. Täytyypä laittaa yöhousuni pesuun :) Unessahan mulla oli siinä tilanteessa kans just siemensyöksy alkamassa.
      Mulla on ollut märkiä unia viimeksi muistaakseni teini-iän lopulla. Silloinkin niitä oli aika harvoin, joskus 14-15-vuotiaana öisin tuli siemensyöksyjä aina silloin tällöin. Nyt olen 30, joten yli 10 vuotta on edellisestä märästä unestani. Tällä kertaa siihen saattoi vaikuttaa, että mä olin mennyt viime yönä tosi väsyneenä ja valvoneena nukkumaan. Nimim. "1988" myös sanoi jotain sen kaltaista tossa ylempänä.
      Huomasin kans tänään, että kun heräsin hetkeksi joskus aiemmin aamun tunteina, niin mun kikkeli tuntui jöpöttävän erityisen kovana. Jälkikäteen voi sanoa, että se siis enteili tätä ejakulointia..

    • siemensyöksypoika

      Mä oon 11 ja mulla on jo siemensyöksyjä. Tai ainakin tuntuu siltä kun herään joskus pöxyt on märät ja tuntuu ihan tosi paljon laukeamista. Olenko ok?

      • Ei kiva

        Yleisintä on, että yölliset siemensyöksyt tulevat juuri murrosiän alussa ja vähenevät iän myötä. Harva näkee enää niitä parikymppisenä. Jotkut harvat eivät koko eliniässä saa niitä. Runkut vähän auttavat, mutta eivät silti varmuudella poista. Voimakas seksuaalivietti lisää kyllä niitä


      • kondoom1

        joo olet ok tiedät kyllä jos oot "tullu" kun se tulee niin mulle ainakin tuntuu niinkuin alkas pissaa se ero "oikealla" pissaamisella on että unessa tuntuu vähän että pissaa kun tunnet sen niin siihen tunteen tulle semmoinen paksu tunne lisäksi --> tuntuu että "pissaa paksusti" kun siemensyöksy tulee tapaan selitää sunteen niinkuin "tuntui paksulta pippelissä" --> simensyöksy.


    • 13wv

      Oon 13 ja haluaisin saada yöllisen siemensyöskyn. Miten niitä vois saada?

      • Jölli

        Tuohon voi auttaa se, että päivän ja illan aikana annat kullin seistä ihan kunnolla, mutta et runkkaa tietenkään. Itse en tosin runkkaa muutenkaan, lukekaa redditin /r/ nofap.

        Tuntuu ihan hyvältä tuo yöllä laukeaminen ja lastikin on aika hyvin kuivunut aamulla housuihin


      • Jaska, 18
        Jölli kirjoitti:

        Tuohon voi auttaa se, että päivän ja illan aikana annat kullin seistä ihan kunnolla, mutta et runkkaa tietenkään. Itse en tosin runkkaa muutenkaan, lukekaa redditin /r/ nofap.

        Tuntuu ihan hyvältä tuo yöllä laukeaminen ja lastikin on aika hyvin kuivunut aamulla housuihin

        Parin viikon tumputustaukokin auttaa.

        Mulle on tullut kolmesti nukkuessa ja joka kerta oon herännyt. Onneksi! On se niin makea kokemus.


      • kondoom1

        ainoa tapa on kokeile olla runkaamatta silloin kehosi kehittää simennestettä kivekseihin ja kun on täynnä niin yöllä kehosi ajattelee että nyt voi tyhjentää kivekset :D => siemensyöksy


      • kondoom1
        kondoom1 kirjoitti:

        ainoa tapa on kokeile olla runkaamatta silloin kehosi kehittää simennestettä kivekseihin ja kun on täynnä niin yöllä kehosi ajattelee että nyt voi tyhjentää kivekset :D => siemensyöksy

        niin ne ehtii täyttyä ja tyhjentää ennen kuin runkkaat en tiiä kuinka kauan pitää pidättää runkaamista mutta pidätät niin kauan kuin mahdollista kyllä se sitten tulee kun oot pidättäny


      • AmmattiRunkkaaja

        Yks hellppo ratkaisu älä runkkaa pidättele ja kin oot pidätellyt tarpeeksi kauan niin unessa tulee


    • epäilen

      Onko kellekkään "tarjottu" suojahousuja siemensyöksyjen varalle? mulle oli tullu sellanen näytepakkaus kotiin muka postissa. epäilen että mutsi on ollu asialla tilaamassa. ootteko kokeilleet sellasia?

      • sjbjw

        Ei kyllä oo tullu kokkeiltua. Minkälaisia neki mahtaa olla? Ookko ite käyttäny niitä?


      • epäilen
        sjbjw kirjoitti:

        Ei kyllä oo tullu kokkeiltua. Minkälaisia neki mahtaa olla? Ookko ite käyttäny niitä?

        Uteliaisuus voitti ja kokeilin niitä. luulen että ne on sellasia yökasteluvaippahousuja ainaki näin samanlaisia sittarissa.


    • potrgdgga

      Eiköhä ne 11 vuodessa loppunu viestin alottaja ny 27 laitto kysymyksen 2004. Jonkun perverssin piti tämäkin kaivaa esiin arkistosta.

      • No mutta asiahan on joka vuosikerran pojille uusi ja ihmeellinen.


    • Itellä vaan muutaman kerran. Ehkä päivittäinen runkkaaminen vaikuttaa siihem

    • avatoable49

      Olen kohta 70 ikäinen ja ejakulointi jatkuu edelleen 1-2 kertaa viikossa. Toisinaan tulee päivälläkin sammakonkutua vehkeestä, viimeksi sunnuntaina. Jos talvella pukeudun lämpimästi, niin ejakulointi saa lisä-ärsykettä.

    • repateus

      varmaan sit kun 50-60 v oot niin alkaa harvenee... Itse oon 47 ja yhä öisin pikkuveli tykittää tavaraa ulos , ellei oo seuraa saatavilla, mutta sehän on vaan terveen miehen merkki, kun kamaa tulee äijältä! Siis ole ylpeä siitä, oot laatu-sonni kera kunnon tavaran. Tulisitpa munkin pilttuuseen siementäs jakamaan

    • Toimiiminulla

      Lopeta runkkaaminen niin loppuu kokonaan.

    • kundi30v

      eipä ne taida koskaan loppua... mutsilla yötä ja herään siihen, kun mällit lentää boksereihin. Pakkohan siinä oli vessaan lähteä siistiytymään kulli kovana ja märkä läikkä boksereissa. Eipä siinä mitään, mutta mutsi kävelee vastaan... -kundi30v

      • Pikku_Pippeli

        Jos on hankkinu lapsia jo ja ei halu enää lapsia eikä halu että tulee spermaa housuihin yöllä ja ei halu runkata enää haluu vaan käyttää pippeliä pissaamiseen niin ne voi leikkauksen kautta katkaista sen mikä tuottaa siittiöitä kiveksiin hyi että miks joku halus tehdä niin ei kinä paneta ei ikinä kiva pippelissä pippeli aina ei kiimainen en tekis niin koska se on niin kivaa kun panettaa ja pääsee oman rakkaan kanssa sänkyyn nauttimaan ja tekemään sitä kaunista juttua


    • Eihän ne välttämättä lopu koskaan. Faija antoi aikoinaan seksivalistusta ja kertoi että vaikka on viisikymppinen ja lemmiskelee kerran pari viikossa, niin silti tulee yöllä about kerran vuodessa.

    • Herkkäpippeli

      Voi että ku itelläki ois noin kolme kertaa viikossa yöllä liian kivaa pippelissä vau!!! Pikku pokana sain noita muistan miten mahtavia ne oli, teininä runkkasin 3 kertaa päivässä niin runkkasin paljon että yöllä ei tarttenut tulla mitään mutta olisin halunut että yöllä tulisi mutta en jaksanut oottaa kiimainen teinipoika olinkin nii....

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe