Samsung S4 sammuilee(jankkaa itseään)

juupsxd

Joo tota toi Samsung Galaxy S4 alkannu sammuilla, sammuu jos on akku jotain 60%, ellei sitte oo lataukses, kun se sammuu ni ei lähe käyntii, jankkaa kokoajan itseään, eli sitä Samsung Galaxy s4 tekstiä, sammuu ja taas uudelleen.. ellen laita lataukseen. Noh resetoin koko puhelimen, jatkaa samaa touhua vieläkin.

mikä vikana? 3kk ollut vasta miulla.

99

9647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa viedä ostoliikkeeseen. Tuossa voi olla joko rauta tai ohjelmistovika.

      Jos he eivät saa sitä kuntoon niin he voivat lähettää sen huoltoon.

      • juupsxd

        Okei, tää on kyllä tilattu Saualahdelta. Päteekö sama?


    • Silloin voit viedä sen Elisan liikkeeseen tai jos asut sen verran kaukana siitä niin kannattaa soittaa Saunalahden asiakaspalveluun ja kysyt että miten tulisi toimia.

    • juupsxd

      vapunen, kerro mikä on tuo Rautavika? Pystyykö sitä poistaa mitenkää helpommin? Kotikonstein? Jos ei niin, paljo maksaa suunnilleen korjaus?

    • Rautavika tarkoittaa jossakin puhelimen komponentissa olevaa vikaa jota ei voi oikein kotikonsteilla korjata ellei ole erikoistunut puhelinten huoltoon.

      Korjaus kulut riippuu paljon korjausliikkeestä. Takuuseen menee mikäli sitä on jäljellä ja vika ei ole itse aiheutettu.

    • samassa veneessä

      juupsxd, täällä taistellaan samasta ongelmasta oman s4:ni kanssa :/. Olen miettinyt et onko jokin päivitys tehnyt sen että akku loppuu yhtäkkiä. Mulla ainekin aluksi kentät häviää ja sitten puhelin sammuu vaikka olisi 50%akkua jäljellä. Kun käynnistän uudelleen puhelimen (laturin kanssa) niin virran määrä on 1%. Olen ajatellut viedä huoltoon jos tuo vielä sammuilee lähipäivinä.

      • juupsxd

        kiva että kohtalotoveita! itselläni just samat juttu ku siulla.. ton uusimman päivityksen jälkee tulu ihan ihmeelliseksi.. Huomenna meen Elisaan tiedustelemaan asiasta. Onko siullaki sama juttu et jos on laturissa ni niin toimii moitteettomasti?


      • samassa veneessä
        juupsxd kirjoitti:

        kiva että kohtalotoveita! itselläni just samat juttu ku siulla.. ton uusimman päivityksen jälkee tulu ihan ihmeelliseksi.. Huomenna meen Elisaan tiedustelemaan asiasta. Onko siullaki sama juttu et jos on laturissa ni niin toimii moitteettomasti?

        kyllä jos laturissa on niin toimii moitteettomasti, ei mitään vikaa silloin ja se on vielä erikoista että akku kuluu siihen puoleen väliin ihan normaalisti ja sit yhtäkkiä vaan sammuu. Tänään meinaan itse viedä dnalle näytettäväksi. Toivottavasti menee takuuseen tuo "vika"


    • 34223432432432

      Yleensä sammuilu johtuu laitteen ylikuumenemisesta, kokeile vähentää päällä olevia sovelluksia, laita näytön kirkkautta pienemmäksi, jos puhelimessa on suojakuoria ota ne pois.

      • 4324324324234

        Jos puhelin toimi ennen päivitystä niin luultavasti ohjelmistovika, kokeile puhelin palautusta tehdasasetuksiin


      • kakkonenn12edo
        4324324324234 kirjoitti:

        Jos puhelin toimi ennen päivitystä niin luultavasti ohjelmistovika, kokeile puhelin palautusta tehdasasetuksiin

        Kun yritän palauttaa se kaatuu downloading ruutuun


    • Aloittaja on jo resetoinut laitteen kertaalleen.

      Minulla S3 mallista vaihdettiin piirilevy ja sen jälkeen kaatuilu loppui.

    • Doni11111

      Minulla galaxy s4 active. Ja sama homma. Ulkomaisia forumeita lukiessa näitä oli enemmänkin.Lähes kaikissa tapauksissa puhelin ollut pari kk. Kunnes kovan käytön alaisena. Eli monta softaa päällekkäin tai yksi raskas ohjelma päällä ja puhelin sammuu. Uudelleen käynnistettäessä sammuu uudestaan jos ei ole johdossa. Tämä tapahtuu vaikka akussa 50-60% jäljellä.

      Toiset epäilivät akkua varsinkin niitä, joissa lukee bd akun kirjain yhdistelmissä.

      Joku kirjoitti myös artikkelin siitä, että tämä johtuisi uudesta päivityksestä.

      En tiedä, mutta taitaa olla expert keikka huomenna.

    • Huoltoon kannattaa laittaa mikäli mikään keino ei auta. Ei ole normaalia että puhelin sammuu keskenkaiken vaikka ohjelmia olisikin päällä kymmeniä.

      • samassa veneessä

        Noniin itsellä lähti eilen huoltoon ja kuulemma 2-3vk voi kestää huoltoreissu :/. Epäilivät akkua ja se oli kuulemma hiukan turvonnut. Pitää vaan toivoa että huollon jälkeen taas toimii kuin junan vessa :). Mutta kannatan viedä huoltoon ennenkuin koko akku turpoaa liikaa


    • Ennen huoltoon lähettämistä kännykkä kannattaa resetoida varmuuden vuoksi jotta omat tiedostot ja sovellukset poistuvat.

      • samassa veneessä

        no eipä sielä hirveesti ollut mitään tärkiää. He sanoivat että ne kyllä resetoi sen aina itse että säästyin siltäkin "vaivalta"


    • Itse resetoin aina varmuuden vuoksi ettei tiedostoja pysty katsomaan puhelimen muistista huollossa. Sama homma on tietokoneen kanssa. Jos siihen tulee jokin vika niin mieluummin asennan Windowsin uudestaan kuin veisin sen sellaisenaan huoltoon.

    • Tuohon piti vielä lisätä että jos puhelin ei käynnisty niin silloin sitä ei tietenkään voi resetoida.

    • kerma1

      Itselläni Galaxy S4, joka alkoi temppuilemaan 15.12.2013 alkaen. Vaikka puhelimessa ei olisi mitään ohjelmia päällä (jopa ram-muistia tyhjennetty), kun avaan esim. netin tai vaikka vaan alan kirjoittamaan tekstaria, puhelin sammuu. Eikä käynnisty uudelleen, ellei sitä saa lataukseen (jankkaa aikansa kunnes ei enää sitäkään). Ja ongelmaraja näyttää olevan tuo 60% akkua jäljellä, josta paukahtaa suoraan nolliin sammuessaan. Muutenkin akun kesto on tämän viikon ajan ollut ihan olematon, putoaa 100% muutamassa tunnissa ja sitten alkavatkin jo ongelmat.

    • sielunkumppaneita?

      Täysin sama ongelma täälläkin! S4 active ja 2-3kk käytön jälkeen alkoi sammuilemaan eikä lähde käyntiin ilman laturia. Sammuilut alkaa kun akkua on alle 80% jäljellä ja kun pistää piuhaan väittää ettei akkua ole ollenkaan....

      Taitaa tulla keikla dnalle huoh. Kokeilin resetointia kun puh sammuksissa, jiku näppäinkoodi millä palauttaa puhelin niihin asetuksiin mitä se on tehtaalta lähtiessä. Katsotaan kuinka käy, en ole vielä uskaltanut ottaa piuhasta irti tai tämäkin teksti katoaa.

    • Eikun vaan suoraan huoltoon jos tuokaan ei auta.

    • Juuhhan73

      Ja sama ongelma.. Ilmoitelkaas miten ton saa kuntoon? Onko toi ohjelmistovika vai akku?

      • Januanita2

        Meillä perheessa 2 samsung galaxya 4G ilmeisesti. 1.5 v vanhoja. Sammuilua, Avatessa värähtelyjä ja pimeä. On jo tässä vaiheessa ettei pääse tekemään mitään. Annoin hyvän akun toiseen puhelimeen turvonneen tilalle, nyt toinen puhelin aloittaa temppuilut. ..

        P.S. edellinen puhelin teki ongelmaa kuuluvuuden kanssa, tausta särinä, puhelut ei mennyt perille yms. Akku oli pahasti turvonnut, olisi voinut räjähtää. Vein huoltoon ja pyysin uutta akkua, Sillä toimi kuin enkeli! Yhdessä mallissa akku on viallinen ja se vaihdetaan ilmaiseksi, minun mallissa ei. Hinta akulle oli n. 30e.

        Voisiko näissä olla jokin virus? tai sitten ohjelmavika mikä laukeaa samoihin aikoihin ???


      • Januanita2 kirjoitti:

        Meillä perheessa 2 samsung galaxya 4G ilmeisesti. 1.5 v vanhoja. Sammuilua, Avatessa värähtelyjä ja pimeä. On jo tässä vaiheessa ettei pääse tekemään mitään. Annoin hyvän akun toiseen puhelimeen turvonneen tilalle, nyt toinen puhelin aloittaa temppuilut. ..

        P.S. edellinen puhelin teki ongelmaa kuuluvuuden kanssa, tausta särinä, puhelut ei mennyt perille yms. Akku oli pahasti turvonnut, olisi voinut räjähtää. Vein huoltoon ja pyysin uutta akkua, Sillä toimi kuin enkeli! Yhdessä mallissa akku on viallinen ja se vaihdetaan ilmaiseksi, minun mallissa ei. Hinta akulle oli n. 30e.

        Voisiko näissä olla jokin virus? tai sitten ohjelmavika mikä laukeaa samoihin aikoihin ???

        Jos

        - Päivitykset ovat ajantasalla
        - Tehdasasetusten palautusta on kokeiltu

        Eikä nämä auta on vika puhelimessa ja ei johdu haittaohjelmasta,


    • Jos ohjelmistopäivitys ja tehdasasetusten palautus ei auta niin kotikonstit ovat vähissä.

      • juuhhan73

        Kun mulla on jo viimeisin päivtysversio ohjelmistosta, niin voinko vain uudestaa päivittää ohjelmiston. Niin ettei twrvoi buutata koko laitetta?


      • Guruinen
        juuhhan73 kirjoitti:

        Kun mulla on jo viimeisin päivtysversio ohjelmistosta, niin voinko vain uudestaa päivittää ohjelmiston. Niin ettei twrvoi buutata koko laitetta?

        Voit. Lataat netista saman firmisversion ja ajat odinilla uudestaan sisään. Ja jos et aja wipejä, niin vanhat tiedostot säilyvät puhelimessa.


    • Ei voi.

    • kekkulikeijo

      Mulla s4 active sammuilee, kun käytän sitä merellä plotterina. Todella ärsyttävää, koska siellä vehkeiden pitäisi toimia kukn junan vessa. Sisällä toimii hyvin, vaikkakin tuntuu siltä, että akku on alkanut kulumaan hyvin nopeasti viikon sisällä. Aiemmin kesti helposti koko päivän akku ja nyt loppuu alku illasta. Onko muilla ollut ongelmia ulkona ? Lämpöä on ollut kuitenkin vielä 4. Ja puhelin on 2 kk vanha.

      Ja hei saako tähän toisenlaista näppistä, missä olis korkeammat kirjaimet? Tulee jatkuvasti tökittyä noita numeroita vahingossa. Latasin joskus jonku toisen näppiksen playsta, mutta siinä ei ollu ä tai ö kirjaimia. Ja pilkku olis hyvä olla paremmin esillä.

      Kekkulikeijo

      • aikaisemmin jutustellut

        Hei taas. Elikkäs mulla lähti noin viikko sitten puhelin huoltoon juuri tämän aihepiirin takia ja tänään sain puhelimeni takaisin. Olivat vaihtaneet akun ja usb laturipaikan. Nyt toimii moitteettomasti ja toivon ettei tarvitsisi enään huoltoon viedä. Yllätyin kuinka nope palvelu dnalla oikein on. Hyvää joulua ja onnellista uuttavuotta 2014!


    • Eli huoltoon lähetys siis auttaa tällaiseen ongelmaan.

      • Juuhhan73

        Akun vaihto jees.. Miten tuo ubs-laturipaikka tähän liityy? Eli voisiko selvitä pelkällä akun vaihdolla?


    • Usb hommalla tarkoitetaan varmaankin puhelimen "latauspäätä" Se vaihdettiin aluksi muistaakseni minun S3 mallista kun se kävi huollossa.

    • samppapsuksaa

      Myös täällä S4 Active alkoi sammuilla 3kk:n käytön jälkeen. Puhelin toimii soitettaessa hyvin mutta jos yrität vaikka surfata nettiselaimella tai play-kaupassa niin puhekin mykistyy muutamamassa kymmenessä sekunnissa. Jos yrität sitten suoraan käynnistää uudelleen niin Samsung-logo näkyy hetken ja puhelin sammuu taas. SItten kun laitat laturiin kiinni 10 minuutiksi niin saa taas käyntiin ja kysymään PIN-koodia. Minulla akku näyttää yli 90% akkua olevan jäljellä mutta silti tilttaa heti jos yrittää jotakin sovellusta ajaa. Täytyy ostaa kokeeksi uusi akku ja katsoa auttaako, vai onko lähetettävä huoltoon koko p*ska. Myös minulla akku on hieman pullistuneen oloinen. Olisiko sarjassa akkuja valmistusvirhettä alunperinkin kun näin monella samaa ongelmaa?

      • samppapsuksaa

        Tänään tuli tilaamani uusi akku S4 Activeen ja sammuilu loppui akun vaihdon myötä. Olipa "vanha" akku tosiaankin pullistunut kun vertasi sitä uuteen akkuun. Merkillistä että Sampan akkumittari näyttää että alkuperäinen akku olisi silti lähes täynnä.

        Saapa nähdä kestääkö tämä sitten pidempään kuin 3kk...

        Mutta kaikki kellä tämä itsestään käynnistely vaivaa, kannattaa uutta akkua siis kokeilla !!


    • juupsxdx

      Nyt katsoin minunkin akkua, sekin näyttää todella pullistuneelta.. Pelottavaa, onks toi vaarallista?

    • Eli ongelmaa on monilla muillakin ja se on Samsungin tiedossa.

      • juupsxd.

        Hyvä juttu että selevis, alko jo ärsyttää tän Nokian käyttö. Saaks noit akkui Gigantist? Mikä ois hintahaarukka?


    • Ei saa.

    • juu+sxd.

      Ahaa. Mistä niitä sitten saa?

      • juupsxd.

        Okey.. Noista nettikaupoista en tilaa.. Mutta eiks Elisa Shopitistaki pitäs saada?


    • Se selviää vain kysymällä heiltä.

    • hoosianne

      Itellä ollu taas Galaxy Express 1,5kk, ostin Gigantist. Siinäki ihme sammumisia joku 2krt/vko vaik akkua jäljel. Nyt vein sen jo kolmannen kerran Gigantin takuuhuoltoon, 2 ekal kerral vaihtoivat akun ohjelmistopäivitykset.

    • Snelkkuuu

      Sama ongelma minun Samsung Galaxy S4:sessa ostettu yli 3kk sitten ja sammuilee yhtäkkiä ja lähtee käyntiin vasta kun laittaa lataamaan.
      Kysyisin että on varmaa nyt parempi viedä huoltoon niin miten käy noitten kuvien ja biisien kanssa? tuhooko ne siellä huollossa kaikki kuvat biisit ja muut tiedostot?

      • Harri

        Onneksi on kohtalotovereita. Tää täysin sama homma s4 activen kanssa.
        tekis mieli ostaa akku viemättä huoltoon,joutuu kumminki odottamaan sen pari viikkoa.


    • Todennäköisesti kaikki poistuu huollo aikana.

      • snelkkuuu

        Ok, kiitos tiedosta täytyy viedä huoltoo heti maanantaina.


    • hemasira

      täällä kans alkanu galaxy s4 sammuilemaan samalla tavalla kun muillakin.Ja puhelin ollu nyt tasan puoli vuotta ja viikon tää sammuiluongelma kestäny..Täytyy siis lähettää takuuhuoltoon ja vaihtavat kai akun?

    • Kannattaa lähettää mikäli tehdasasetusten palautus ei auta ongelmaan.

    • samasama

      Sama ongelma täälläkin s4 activen kanssa! Huoltoon siis...

    • Jamez

      liityn oman s4:n kanssa muiden joukkoon. taitaa olla kyse tyyppiviasta...

    • kaizross

      Ihan samoja asioita itsekin olen huomanut. Päivityksen jälkeen tämä on alkanut muutama viikkoa sitten. Akku näyttää turponeelta ja puhelin sammuilee satunaisesti. Uutta akkua ajattelin, mutta jos vika on muualla ei viitsi uutta akkua pilata. Täytyy viedä huoltoon.

    • Käääääks

      Sama homma galazy s4 kanssa!Akku turvonnut,sammuu,käynnistyy,sammuu,käynnistyy jne.Maanantaina kokeilen jos pelkkä akun vaihto auttais...toivotaan:/

    • Käääääks
    • simsunk

      Tuttua samsungia, tyyppivika joka on xcoverissakin...

    • matskupupu

      Ainakin Lahdessa lahden elekrohuolto hoitaa asiansa kunnolla tuon suhteen. Muut liikeet ois lähettäny koko puhelimen huoltoon niin tuolta liikeestä sain suoraan uuden akun puhelimeen. Ei kysellyt takuita eikä mitään. Oli kuulemma samgunilta tullut ilmoitus niille että jos joku tulee pyytämään akkua tuohon galaxy s4 niin anna uusi. Ihan mahtavaa palvelua!

    • Audisti

      Pelkkä akun vaihto riittää ja toimii, kuin uus taas. Ei jaksa lähettää puhelinta huoltoon. Ostin Akkukauppa. comista. 21,50€ postikulujen kanssa kirjeessä kotiin..:)

    • Lesteri

      Itsellä oli sama ongelma ja akku oli turvonnut. Ostin sitten uuden tilalle ja nyt n. 3kk. päästä, puhelin sammuilee jälleen vähänväliä ja lähtee vain päälle, laturiin kytkettäessä. Tällä kertaa ei akussa ainakaan näy turpoamisen merkkejä joten en tiedä mikä v siinä nyt on. Seinää sais heittää koko läjän.

    • niinvarmaan

      samainen ongelma oli ennen vuodenvaihdettua omassa galaxy S4:ssä, eli kaatui kuvia/videoita katellessa, yritin soittaa tuli virheilmoitus yhteydessä ja kaatui, loppujen lopuksi ei enää saanut päälle, Elisashopittiin vein ja tuli viikossa takaisin oli vaihdettu piirikortti ja uusi akku takuuseen, toiminut moitteetta sen jälkeen :), talouden toinen kännykkä alkanut oireilemaan samalla tavalla nyt.

    • min18

      Mun S3:lla samat ongelmat. Kaatuili, jumitti, ja loppujen lopuksi akku pullistui. Nyt huollossa, toiv. tulee terveenä tarkas!

    • MAKS77

      Mulla samaa vikaa? Onko tietoa muistä johtuu??

    • koti-korjaaja

      Terve! Kannattaa "määrittää vika" lyömällä puhelinta! Itselläni Samsung Galaxy Note2 sammuili itsekseen taskussani. Puhelin alkaa olla jo vanha n.1.5v ikäinen ja kovassa käytössä jokapäivä. Manuaalinen vika omassa puhelimessani oli se, että akku ns. Heilui sille kuuluvassa paikassa. Taitoin paperin palan akun ja puhelimen päädyn väliin, niin että akku koskettaa puhelimen virransyöttö kohtaa koko ajan napakasti. Lisäksi laitoin taitetun paperinpalan takakannen ja akun väliin, niin että akku on ns. Puristuksessa ylhäältä, että päädystä.
      Sammuminen hävisi ja ei tarvinnut korjaajalle viedä ;)

    • aqqu

      Elikkäs itsellä oli täysin sama ongelma SGS3 minissä. Kannattaa katsoa puhelimen akkua ja jos on vähänkin turvonnut nii äkkiä ulos puhelimesta se akku koska se saattaa räjähtää. Itse ostin uuden akun ja toimii moitteettomasti. Eli aluks kannattaa akku tarkistaa ennenku lähettää kaliiseen huoltoon...

      • cruise

        Mulla myös samsung s 3 mini ja sammuilee samalla tavalla. Akku ei ole mitenkään erikoisen näköinen. 1,5 v ollut puhelin käytössä ja nyt neljän päivän ajan temppuillut. Äsken sammui kun pelkästään uutiset luin. Ärsyttävää.


    • Voipaskasanonminä.

      Tänään ostin samsung s4 4g (blackedition) niin samantien yhtääkkiä sammu ku sain ladattua täyteen ja lähin ulos. NIin sit otan taskusta niin se on sammunut.
      Akkua oli noin yli 90% jälellä kun lähdin. ja oli kiinni kokoajan, sitten kun laitan laturimeen nniin siinä vittuilee aueata uudestaan niin sit se lähti ja akkua oli sitten se 53%. Eli siis mitä helvettiä. Huomenna taitaa lähtä puhelin takasin giganttiin.

    • Kannattaa ensin kokeilla tehdasasetusten palautusta ennenkuin vie huoltoon.

      • perusblondi

        Jos palauttaa tehdasasetukset niin tyhjeneekö muisti samalla?


      • perusblondi kirjoitti:

        Jos palauttaa tehdasasetukset niin tyhjeneekö muisti samalla?

        Kyllä.


    • perusblondi

      ... Varmuuskopioin ja palautin tehdasasetukset. Sammuilee edelleen. Takakuori on yhdestä kohtaa melko löysä, tiedä sitten johtuuko akkuongelmat siitä, jos akku pääsee heilahtelemaan? Laitoin nyt paperipalan niinkuin joku aiemmin neuvoi. Katsotaan auttaako, jos ei niin sitten on luovutettava.

      Samsung s3 mini, 1,5 vuoden ollu käytössä ja melkein viikon "oireillut".

    • eki5484848

      s4:n alkuperäinen akku on huono, hajoaa n. 6kk kuluessa ja turpoaa. viat loppuvat akun vaihdon yhteydessä.

      • jemppuvaa

        Mulla on vasta päivän ollu S4 käytössä ja tänään rupesin ihmettelemään sitä, kun tää kuumeni. No näytin kaverille ja se sano, et komponentti on hajalla, eli huoltoon vaan.


      • jemppuvaa
        jemppuvaa kirjoitti:

        Mulla on vasta päivän ollu S4 käytössä ja tänään rupesin ihmettelemään sitä, kun tää kuumeni. No näytin kaverille ja se sano, et komponentti on hajalla, eli huoltoon vaan.

        Siis latauksella se kuumeni


      • Jemppuvaa
        jemppuvaa kirjoitti:

        Siis latauksella se kuumeni

        Ja siis siinä melkeen alareunassa oli sellanen pullistunu kohta


    • Juu äkkiä huoltoon.

    • -JML-

      tuo on aivan susipaska puhelin. En suosittele kenellekkään. Samalla rahalla saa paljon parempiakin puhelimia

      • kerro niin ostan

        Mitkä on parempia alle 300 euron puhelimia?


    • -JML-

      noihin samsungeihin ei kannatteisi koskea edes pitkällä tikulla. Tuo S4 ei pärjää halvemmillekaan puhelimille. Sitten lataat siihen samsungin sivuilta tuon tuotteen kohdalta kies. Sen jälkeen kies ilmoittaa että ei tuo ko laitetta. Lataappa toinen versio. Hyvin tuokin kertoo sen tosiasian että ei Samsungilla ole oikein hommat hallinnassa...

      • Koko Kies ohjelmaa ei edes tarvita nykyään.


    • sjpee

      Mulla samat oireet 2 vuotta vanhassa Samsung Omnia W:ssä. Siis WP7.5 puhelimessa. Takuukin jo loppunut, joten taitaa olla uuden osto edessä?

    • Uuden osto on edessä. Kyseessä on jo vanha malli eikä sitä kannata enää korjata.

    • ssaaa

      Mulla toimi parikuukautta ja alkoi sammuilla :D varmaan koko puhelin ihan roskaa kun näin monelle käy sama.

      • huonoonsuuntaan

        Ootko päivittänyt S4:sen Lollipoppiin? Mulla on ollut jo vuoden tuo S4 käytössä ja tänä vuonna päivitin puhelimeni Lollipoppiin, niin alkoi vikoja tulemaan sen seurauksena. Netti hidastelee välillä, sovellukset pysähtyy sekä yhteystiedotkin, herätysaika ei näy lukitusnäytössä enää ja akkukin kuluu nykyään nopeesti.

        S4 jääneeki viimeiseksi sampaksi.


      • Palautusjoo
        huonoonsuuntaan kirjoitti:

        Ootko päivittänyt S4:sen Lollipoppiin? Mulla on ollut jo vuoden tuo S4 käytössä ja tänä vuonna päivitin puhelimeni Lollipoppiin, niin alkoi vikoja tulemaan sen seurauksena. Netti hidastelee välillä, sovellukset pysähtyy sekä yhteystiedotkin, herätysaika ei näy lukitusnäytössä enää ja akkukin kuluu nykyään nopeesti.

        S4 jääneeki viimeiseksi sampaksi.

        Suurten päivitysten yhteydessä olisi hyvä tehdä tehdasasetusten palautus.


    • hsjrj

      lataat sen finnwaren sammobilen sivulta ja asennat odinilla pitäisi olla romissa vika koska tuo (bootloop) tapuhtuu kun romissa on jtn häikkää

    • outoaxxx

      Itsellä s4 mini ja kun on käytössä niin sammuu ja menee päälle noin kymmenen minuutin välein. Joskus on myös heittäny johonki turvatilaan ja sanonu ettei oo sim korttia...?

      • Vaaleanpunainenpölypallo

        Nyt on varmaan jonkinlainen virus jo kyseessä jos sim korttiaki alkaa räplätä?


      • tuskinon
        Vaaleanpunainenpölypallo kirjoitti:

        Nyt on varmaan jonkinlainen virus jo kyseessä jos sim korttiaki alkaa räplätä?

        Tuskin on haittaohjelmasta kyse vaan softa tai rautaviasta


      • Asiantuntija12345

        Tjaa-a. Oon ny kattellu näitä viestejä ja näyttää aika yleiseltä ongelmalta s4 keskuudessa. Itselläni onsamsung galaxy trend ja ei mitään ongelmia ole ilmennyt.
        outoaxxx: En kyllä tiedä mitä sulle on käyny kun kerran jo noin usein sammuilee. Ja tuosta sim kortista, näkyykö siinä sim kortin kohdalla mitään halkeamia, vääntymiä, painauimia ym ym...?
        En usko että on mikään "virus" kyseessä, mutta jos siellä ei näy mitään siellä sim kortin paikassa niin voi kyseessä toki olla joku haittaohjelma, mutta en kyllä usko siihen. (Olisi kyllä ilmennyt muitakin ongelmia luultavasti) että olisi mukava saada vähän lisä infoa näistä asioista.


    • missgadget

      Sama ongelma s4 kanssa. Tosin nyt en saa sitä lähtee päälle enää. Pikkusen sieppaa...
      olisko ehdotuksia?

      • siinävaihtoehdot

        Huoltoon tai roskiin.


    • Itelle s4 ja sama ongelma mistä mahtaa johtuu kuin aikaisempia kommentteja että se johtus piiri levystä voiko olla mahdollista ?

      • voiojohtuajoo

        Voip ollakin. Muutama erimerkkinen malli teki tätä aikoinaan ja piirilevyn vaihto auttoi.


    • Omppus

      No jatketaan vanhaa ketjua.Itsellä sama vika mutta samsung malli eri. kun akkua on jäljellä 20 prosenttia niin puhelin sammuu ja ei käynnisty.sitte kun laittaa laturiin kiinni puhelin herää näyttöön tulee akun kuva ja 0 prosettia jäljellä. Itseäni ei ole vika haitannut kun olen tottunut

    • niggarikari

      täälläkin galaxy s4 mini sammuu käynnistyy sammuu käynnistyy... mutta näytää tosin vain sitä samsung tekstiä, recovery boot mode ei käynnisty (tulee vain "ei komentoa" ja kaatunut ufo ukko) laitoinpa tuon tyhjän akun teipillä kiinni galaxy grand 2 ja siinä toimii loistokkaasti.. ei siis akkuvikaa tässä.. voisiko olla emokortti ottanut lopputilin?

      • EiköhänTokene

        Tee Factory Reset, kun pääset tuohon recovery tilaan. Pyyhkii puhelimen tehdasasetuksille. Menetät kyllä kaikki tiedot puhelimesta, mutta pitäsi taas toimia sen jälkeen. Täällä nykyään tapetaan kaikki vietit, jossa on linkki, niin pistä YouTubeen hakusana ja saat ohjeet. Vai onko niin, että et pääse edes tuohon tilaan ? Siinä tapauksessa taitaa olla tattis ja näkemiin, mikäli et osaa laittaa Roottia ja uutta Rommia paikalle.

        Samsung Galaxy S4 mini I9195 hard reset


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe